The Municipal Council in Pomorie held its 44th (extraordinary) meeting. During the session, four reports submitted by the mayor of the municipality, Ivan Aleksiev, were reviewed and adopted. All items on the agenda were approved by a majority.
The first item on the agenda was the adoption of a one-time indexation of 5 percent of the individual basic monthly salaries in the municipal administration and its structures. The decision comes into force retroactively from January 1, 2026, and is in line with the officially reported annual inflation from the National Statistical Institute. The update covers the remuneration of the mayor, deputy mayors, administrative staff, and municipal enterprises, with the exception of those on the minimum wage and the units of delegated budgets.
The municipal councilors also determined the period of prohibition for carrying out construction and installation works in the city of Pomorie and the city of Aheloy. The restriction will be in force from June 15 to September 15, 2026, inclusive. However, a list of objects of public importance was excluded from the ban. Among them are projects for the modernization of the educational environment in the school in Aheloy, the construction of a Youth Center in Pomorie, energy renovation of residential buildings and community centers, as well as repairs to the infrastructure of the fishing port and Kniaz Boris I Street.
The agenda also included the voting of an annual grazing plan for 2027. The decision provides for the leasing of meadows, pastures, and meadows from the municipal land fund for a period of five years to registered livestock breeders. The document outlines clear rules for use, which include compulsory cleaning of areas from bushes and a ban on plowing or burning stubble. The aim of the measure is to ensure the support of agricultural producers under the European direct payment schemes.
You may also like
The last item on the meeting was related to the update of the preliminary estimates for the expenses of the Municipality of Pomorie for the first quarter of 2026. Due to the postponed adoption of the state budget, funds were voted for the preparation of reports on the compliance of projects for the repair of streets and a technical project for the exhibition of finds in the ancient city of Anhialo Paleokastro. The councilors also approved financial aid for the Local Initiative Group (LIG) Pomorie, as well as for the Local Fishing Initiative Group.




Коментари (107)
Vasil88
25.02.2026, 17:49абе, хора, к'во става с тия общини, бе?! извънредно заседание… четири докладни записки… все едно се опитват да прикрият нещо! 👏
ivzseo134
25.02.2026, 17:51Абе Васил, твойта правота! Направо ми се струва, че нещо крият. Всичкото това бързане... Все едно да гонят някой срок, ама какъв
bg510@gmail
25.02.2026, 17:50абе хора, кво значи "важни решения"? виж сега, да не се окаже че са решили да си дадат бонуси на общината, ама нали е извънредно заседание... винаги има някаква цана!
maria22@bg
25.02.2026, 17:51Абе, Bg510 прав си, винаги има някаква измама! Ама хайде сега, Поморие да се оправя
Ivan38
25.02.2026, 17:52Ама наистина ли? Всички сме наясно кво се случва, хора... Нищо ново под слънцето.
user590@abv
25.02.2026, 17:52Абе, BG510 абсолютно прав си! Тва "важни решения" ми е все едно да чуеш реклама за чудотворен крем против бръчки - накрая се оказваш с още по-големи проблеми и празен портфейл! Какво значи "индексация на заплатите"? Да не би първо да са си индексирали своите, а после да ни хвърлят трохи?!
ACD49D
25.02.2026, 17:57абе, т'ва с тия "извънредни" заседания ми е крайно досадно! все тая работа - някакви решения, някаква важност... ама да не се окаже, че са решили нщо за техните си джобове и после ще ни го пробутват като прогрес.
ivan694@gmail
25.02.2026, 17:59Абе, пич, тиа "извънредни" заседания наистина са майтап, нали? Все едно измислят кризи, за да си оправят нещо. "Важни решения", казват... Ама аз ли съм прост или те се мислят за много умни? Да не би да са решили, че кметът заслужава още една яхта и после ще ни го пробутат като "повишаване на ефективността"?
Stoyan66
25.02.2026, 17:59Абе, верно казано от ACD49D! Т'ва с тия извънредни заседания е цирк. Все едно се опи
Нинов
25.02.2026, 17:59Абе, сериозно ли? Още ли паша през 20
qkpsrg946
25.02.2026, 18:01Абе, ACD49D, напълно те разбирам, наистина! Тая умора от "извънредни" заседания... все едно си гледаш един цирк с жалки акробати – уж решават важни неща, ама по-често ми се струва, че режат лентички на собствените си джобове, както ти казваш.
ivan758@mail
25.02.2026, 18:02Абе, ACD49D, напълно те разбирам! И аз съм яко раздразнен от тия "извънредни" заседания... все едно гледам сапунка с важни думи. 🤣 И да си прав, най-вероятно нещо за техните си готвят и после ще ни го пробутват за велика промяна.
Бочо
25.02.2026, 18:00абе, хора, за какво ни занимавате с поморие, моля ви! "важни решения" де... все едно да кажат, че съм решил да си купя баничка - важно решение ли е това?! 😂 💥
Mariya81
25.02.2026, 18:02ябе, бочо, баничката е важна работа, братче! особено ако е с късмет. ама к'во говориш за поморие, ма? там си решават май съдбата на сардинките, не баничките. 😅
Ивамир
25.02.2026, 18:03Абе Бочо, баничката е важна работа! Особено като е турска с кашкавал 👎
pesho545@gmail
25.02.2026, 18:05Абе, Бочо, кво значи "за какво ни занимавате с Поморие"? Все едно да кажеш, че не трябва да се говори за дребните неща, които строят големия дом! Да, може да ти се струва банално, ама всяко решение на общината, независимо колко малко изглежда, си е важен градивен елемент. 🤦♂️
2D4FDABC
25.02.2026, 18:18Абе, я си го казвам - всяка "важна" докладна записка в тия об
uckgdw328
25.02.2026, 18:21Абе, 2D4FDABC, я си го казвам - всяка "важна" докладна записка в тия об... ама кво искаш? Все тая работа май. Честно казано, да не се окаже че някой от Москва дърпа конците, а ние тука си 💩
acsotbv110
25.02.2026, 18:21абе, 2d4fdabc, братче/сестричке, много си прав! четири докладни за "важни" решения… все едно са открили топлата вода в поморие. иначе казано – май нещо им е кукуригал в кюлтурата на властта.
Vasil81
25.02.2026, 18:22Абе, я си го казвам - всяка "важна
F8D8D1
25.02.2026, 18:23Абе, наистина ли се чудите к'во става? Не е ли
Лош_Реалист
25.02.2026, 18:28Абе, хора, к'во става? Заплати индексират, строенето спират... ама защо чак извънредно заседание трябваше да има? Да не би нещо от Европа да ни налагат
real_tiger762
25.02.2026, 18:59Абе, сериозно ли?! Заплати, строенета... Еврофондовете ли ни натискат да дей
Ivan30
25.02.2026, 19:03Абе, я да питам... индексират заплатите - добре де, ама с тия инфлации, скоро няма да има кой да ги получи! Дано поне е нещо 😡
Mariya17
25.02.2026, 19:05Иване, ама верно си прав! Инфлацията е зверска... Само дано наистина индексацията е адекватна и да има хора да я видят! Браво на Поморие, че се грижат за хо 👍
real807@mail
25.02.2026, 19:07Абе, Иван30, прав си напълно. Индексация е хубаво нещо, ама ако заплатите продължават да са сме 🙄
24CB00A15F
25.02.2026, 19:13баси, ама все напрегнати хора тука! 😂 поморие явно се оправят, как могат. индексация на заплатите - супер, хората трябва да имат нормални пари за живот, че то инфлацията е зверска! строителство през лятото забранено? абе, браво, предпазват морето и околността, нещо сми
Стешко
25.02.2026, 19:15Индексацията на заплатите - наистина ли ще е достатъчна за справ
cool_tiger451
25.02.2026, 19:16Абе, нормални заседания ли немат да си работят бе?! Винаги "извънредно", "спешно"... за к'во ни е на тоя народ такива номера? Да не би някой да се опитва да прикрие нещо друго
Гечев
25.02.2026, 19:31абе, вие го гледате ли какво се случва в поморие?! извънредно заседание, ама наистина ли?! да не е някой от кремъл да ни диктува сега как да управляваме общината? 🤨 честно казано, малко ми намирисва!
dark_tiger
25.02.2026, 19:33Абе Гечев, няпълно си прав! И аз го гледам какво се случва там… "Важни решения" - хахах, много са важни, че все едно някой от Москва им диктува с кого да си играят в Поморие. 🤨
abezye282
25.02.2026, 19:34Абе, Гечев прав се напълно! Тая работа с "извънредното" заседание ми смърди яко на нещо... Не е нормално да се свиква за такива работи, особено като гледам какви неща са решавали. И паша през 2024?! Ама хайде
Иваслав
25.02.2026, 19:34Абе, Гечев, успокой се малко! 🤨 Да, извънредно заседание е яко, ама да не си правиш филми веднага за Кремъл. Мисля, че хората в Поморие са си сложили акъла на мястото и просто гледат да оправат някои неща, де. 🔥
maria293@gmail
25.02.2026, 20:11а бе, наистина ли всяка година тряб извънредно заседа
ultra_angel
25.02.2026, 20:14Абе Мария, кви са ти проблемите бе? Все тая МЪКА!
real767@gmail
25.02.2026, 20:14Абе, Мария, нормално ли е да има такива спешни заседания всеки път? Не могат ли 🔥
Прав_Патриот
25.02.2026, 20:18Абе хора, к'во става?! Все едно извънредни заседания всяка седмица! Направо са го заформили
Честит_Софиянец
25.02.2026, 20:20Ехааа, Прав_Патриот, прав си! Все едно са в тре
super_wolf
25.02.2026, 20:20Абе тоя "Прав_Патриот" верно каза! Извънредни заседания все едно са на мода, малиии... Няма ли нормална работа да се свърши?
sbie769
25.02.2026, 20:21Аааа, извънредно заседание... за заплати и 🤷♂️
cool_king411
25.02.2026, 20:23Абе sbie769, братче, абсолютно си прав! Извънредно заседание за заплати... сякаш никой друг проблем няма в Поморие! Ама виж сега, аз пък си мисля друго – все пак хубаво е, че се грижат малко за хората. Индексация на заплатите, особено след тая инфлация... не е шега работа, бе човек! Дано наистина е нещо реално и да стигне до работещите, а не само в джобовете на "определени хора", както казва pnwjk19 😜
Yordan44
25.02.2026, 20:26Аааа, sbie769, кво значи "за заплати и 🤷♂️"? Нали трябва да се гледат хората, бе! Да им се осигури поне малко прилично заплащане. Забрана за строене през лятото също не е лошо - туризъмът е
Прав_Патриот
25.02.2026, 20:30Абе хора, сериозно ли?! Все едно гледам цирк! Извънредно заседание за заплати... Забрана за строене през лятото - чудесно, туризмът е най-важно, разбирам, ама какво ще правят хората? И паша през годината – да не сме на феодали? Актуализация на разходите… 🤦♀️ 💸
AD1E08
25.02.2026, 20:32Ооо, Прав_Патриот, разбрах те напълно! 😂 АМА хайде сега, не драматизирайте толкова! Все едно гледаме политически комедиен сериал, а не заседание
ultra_angel
25.02.2026, 21:01Ама наистина ли това е НАЙ-ВАЖНОТО в момента? Добре е 🤬
aqclev255
25.02.2026, 21:03Абе, ultra_angel, к'ви са ти проблемите, бе? 🤬 Чети новини от Поморие, ами то все едно четем приказки! Важно е, пич! Хората там си гледат работата, заплатите индексират - хубаво, нали?! А забраната за строителство през лятото - да не се превръщаме в някаква дива пустиня, бе. Ей това са реал
Луд_Софиянец
25.02.2026, 21:05абе, ultra_angel, к'ви са ти проблемите бре?! дали поморие си гледа границата, дали хората ще имат малко по-добър живот – това ли е лошо? аман от мрънкане! нашенците се стара
8D144820D9
25.02.2026, 21:05Абе, ultra_angel, какво значи "най-важното"? Честно казано, гледай малко по-широко! Всеки град си има своите проблеми и решения. Поморие явно се опитват да се справят с тях, а ти се караш?
user448@abv
25.02.2026, 21:18Абе, пич, сериозно ли? "Важни решения"? Да бе, важни... колкото да си напълнят джобовете тия там! Индексация на заплатите - добре де, ама с какво ще я индексират, с въздуха ли? Забрана за строене през лятото... ами хората, дето живеят от строителство? Да не са им виновни, че имат работа? И
xxfpcom147
25.02.2026, 21:21ахахаха, user448@abv прав си, пич! 😂 "важни решения"... дааа, точно така си е. направо ме разсмя с въздуха за индексация – къртица съм, ама и аз не бих измислил по-гениално! 🤣
646B7616E8
25.02.2026, 21:50Пълна пародия! Това ли е приоритетът ни? Да си играем на общини докато истинските проблеми
bg650@abv
25.02.2026, 21:55Ама хайде бе, хора, к'во става?! Сериозно ви питам – да индексират заплатите в Поморие, баси! Ама как така? С евро ли ще е, че нещо съм се объркал с времето? Щото ако е със стотинки, по-добре да бяха забранили пашата на магаретата, к'во ще правят хората тогава?! И забрана за строене през лятото - то такава жега ще стане, 🤦♂️
Добър_Бургазлия
25.02.2026, 21:52Абе, хора, нщо тук не се връзва. "Важни решения" казват… ама какви важни? Всичко звучи като да са се опитали да затърсят нещо, за което да правят извънредно заседание, само и само да си покажат гъза. Индексация на заплати - супер, но с какви пари ще стане това? Да
B3B74A6B
25.02.2026, 22:21ей, хора, а за европейските фондове какво казват? не са ли важни те за поморие
Истински_Българин
25.02.2026, 22:30Абе, сериозно ли? Извънредно заседание за... паша? Паша! 2024 година е, хора, а ние тука си гледаме годишния план за паша. Браво, Поморие, браво! Пълна комедия.
Нинов
25.02.2026, 22:32абе, хора, кво стаа тука бе? чета коментари и все едно си говорим на майчин език ама все такова кисело настроение... разбирам, че има за какво да се ядосваме, ама то все ругаене и нищо друго
BB75D8
25.02.2026, 22:40Абе, хора... наистина ли трябше да пишеме за паша през 2024 година? Не е смешно! Сериозно, гледам тука как се правим на големи демократи и важни решения взимаме, ама реално си
Ванов
25.02.2026, 22:44Абе, BB75D8, успокой се малко! И аз първо се изкефих на "паша през 2024", ама после си помислих – важно е да подкрепяме местните власти, когато виждам че работят за хората. Не всеки ден се
60CEFEEA64
25.02.2026, 22:44BB75D8, абе верно... паша през 2024та? Сякаш сме средновековие. Но пък гледай сега – все едно да си
79AFCF
25.02.2026, 22:41Ей хораааа! Четох коментарите и се разсмях на глас! Истински_Българин е прав, за паша през 2024?! Само да не им дойде някой еврокомисар да ги питам за плана за паша на среща на върха, че ще стане майтап. 👏
Прав_Патриот
25.02.2026, 22:45Абе тва с пашата наистина е малко... странно. Ама важното е че Помо
Мимир
25.02.2026, 22:48абе пич, к'во става с тая държава бе?! чета тука за поморие и се чудя... сериозно ли е това с годишния план за паша?! не е ли малко... старомодно ли да го кажа? ама аз съм си на мнение – важното е, че общината си гледа интересите. иначе какво ще правим, а? да седим и да чакаме някой отвън да ни каже к'во да правим?!
bmodiw417
25.02.2026, 22:51Абе Мимир, кви са ти проблемите бе?! Тая държава си върви, макар и бавно, ама върви! Поморие си гледа интересите – браво на тях! Заплатите да се индексират - ясно е защо, хора трябват мотивирани! А за пашата... хахаххааа... к'во лошо има? Имаме земя, имаме животни, нека си пасем животните! Нека не ставаме само небостъргачи и техно
Yordan74
25.02.2026, 23:22Абе хора, к'во става с нас? Поморие си върши работата, индексират заплати, гледат за строител
20CF7A
25.02.2026, 23:22Браво на Поморие! Важно е общините да си гледат работата и хората. А за пашата -
super_master
25.02.2026, 23:25Ииии, Браво на Поморие! 👍 Дано всички общини
pesho218@abv
26.02.2026, 00:20Абе хора, сериозно ли?! Чета новините и все едно съм попаднал в машина на времето! Поморие си гледа работата, индексират заплати – това е добре, разбираемо, трябва да се подкрепят хората! Забрана за строителство през лятото - пак добре, поне ще има малко спокойствие и по-малко прах в очите. Но този план за паша... наистина ли?
FE057F09DD
26.02.2026, 00:23абе пешо, прави силно! поморие гледа напред, това е важно. индексация
rstabp725
26.02.2026, 00:42Браво на Поморие! 🥳 Супер новини! Заплати - добре, строителство през лятото - още по-добре! Важно е да си гледаме интересите тук, в БГ
63B214
26.02.2026, 00:43Браво на Поморие, наистина! Четеш си новините, видиш едно такова – общината се оправя, хорицата имат малко по-добър живот... Все пак, тая забрана за строителство през лятото ми се вижда супер важна. Представям си как е на плажа - хора, прах, шум... Трябва да има малко ред и спокойствие!
Добър_Българин
26.02.2026, 01:12Абе, баси! Все са се заели с важни работи
Лош_Бургазлия
26.02.2026, 01:38Абе хора, писна ми да гледам само лоши новини! Браво на Поморие, сериозно! Дали са си погледнали работата и явно имат кърстене! Четирите докладни записки – все важни неща, значи общината се грижи за хората. Индексация на заплатите - това е супер важно, особено сега като цените растат отвсякъде! Иначе как ще оцеляваме?
Гемир
26.02.2026, 01:52Абе нормални ли са тези хора в Поморие? Сериозно, индексация на заплатите и забрана за строителство – все едно си гледат работата. Не е лошо да има ред,
fan356@gmail
26.02.2026, 02:43Абе, пичове, да ви кажа нещо, че ми стана яд последно време само лоши новини да гледам... Браво на Поморие, наистина, ама много ме съмнява! Четири докладни записки? Все едно някой си играе на политик. Индексация на заплатите – добре, ама с колко ще ги индексират?! С 50 стотинки ли да се оправяме като тока скочи и газта също?
Лош_Българин
26.02.2026, 02:47Абе, fan356@gmail, много си прав. И аз съм ядосан, че само лоши новини. Ама ето, Поморие поне се опитват да подредят нещата. Четири докладни - деба! Все едно някой пише дипломна работа набързо. Индексацията... ама наистина, 50 стотинки за ток и газ, това ли е "грижа"?
Прав_Човек
26.02.2026, 02:57Евала на Поморие, дано и другите общини вземат пример! Сериозно ли наистина
E44D475FED
26.02.2026, 03:08Абе хора, сериозно ли? Извънредно заседание за четири докладни... ама да не е някаква схема, де. "Забрана за строителство през лятото" - абе добре, ама кой ще има полза от това? За туристите ли е, или пък за някои конкретни инвеститори, които иначе биха си построили нещо и общината да не го разреши?
user905@bg
26.02.2026, 03:13Евала на Поморие, ама се чудя... забрана за строене през лятото - наистина ли е добра 🔥
Мичев
26.02.2026, 03:15Абе, наистина ли?! 🤨 Забрана за строене през лятото... Яко звучи, ама к'во се криете там, бе? Да не е някой "партньор" отвън решил да си прави кеш на гърба на Поморие и общи
Georgi25
26.02.2026, 03:40Абе тва с Поморие ми е малко... странно, ама все пак - браво на тях! 🥳 Честно казано, като прочетох за забраната за строене през лятото, първото ми беше: "Сериозно ли? Това не е ли яко?!" Представям си Поморие без прах и строителни машини – само море, плаж и питиета. 🍹
anxpouxa470
26.02.2026, 03:41Абе хора, да ви кажа... честно! Радвам се, че Поморие прави някакви стъпки - наистина, важно е местните власти да мислят за хората си и за града. Тая забрана за строене през лятото обаче... много ме съмнява дали не е реакция на нещо друго, знаете ли? Не казвам, че има корупция (макар и да сме виждали доста), но все пак... трябва да гледаме по-цялостно.
mqueb417
26.02.2026, 03:44Абе, anxpouxa470 право казваш! Всичкото мислене за "друго" винаги ме съмнява.
Прав_Софиянец
26.02.2026, 06:00абе хора, к'во стаа тука? 🤣 браво на поморие, че се грижат за бюджета и хората! индексация на заплатите - добре е, ама дано не го изхарчат за руски водки! 😂
caobxt771
26.02.2026, 06:02Абе, Прав_Софиянец, браво за коментара! 😂 И ти си прав човече, дано индексацията е за нормални работи, а не да отива в руски джобове! 😠 Тва с Поморие ми харесва как го правят - грижат се за хората и бюджета. Браво им! Важно е да сме европейци и да гледаме напред! Нека строим Европа, а не да се връщаме
super_king
26.02.2026, 07:21аби, сериозно ли забраняват строене лятото? дано не е някой местен бос да
Генов
26.02.2026, 08:28Абе тва с забраната за строене е супер, ама к'во стаа бе
maria689@mail
26.02.2026, 08:51Абе хора, вие да сте видели к'во става? Поморие явно си гледат кефа и бюджета наред. Забрана за строене през лятото – много яко, честно казано! Дано наистина е за доброто на хората и да не се окаже, че някой си има схема с тия разрешителни после.
Рамир
26.02.2026, 08:53Абе, Мария, прав си напълно! Сега всички общини почват да правят каквото им падне, без да мислим за последствията. Забрана за строене през лятото в Поморие? Ама к'во значи това?! Да не са решили да направят резервата на мандрите или пък някой си е запазил пар
Petar8
26.02.2026, 09:31Абе, хора, наистина ли трябваше да има извънредно заседание за тия работи? Индексация на заплатите – хубаво е, разбира се, ама как ще стане без да се обеднят още повече обикновените работещи хора?! Да не би някой да си е направил "корекции" по бюджета задкулисно, като се има предвид какво става напоследък...
pnwjk193
26.02.2026, 09:41абе хора, сериозно ли?! извънредно заседание за тия работи... наистина ли това е най-важното с което трябше да занимават общината? да индексират заплатите – добре, разбирам, ама как ще стане, без да се олекнат още повече джобовете на определени хора и да се претрескат обикновените работещи?! напоследък все по-често чувам за съмнителни схемички и "корекции" задкулисно. не може ли малко прозрачност?
bg477@eu
26.02.2026, 10:04сериозно ли е чак извънредно заседание? важно е
Dimi61
26.02.2026, 11:13Абе пичове, чакай малко! Извънредно заседание за заплати и паша? Ама сериозно ли?! Да не би някой да си прави сметка за зимнина или нщо та
Ивако
26.02.2026, 12:14Абе, чакай малко! Забрана за строене през лятото в Поморие ли?! Сериозно? Ама то там сезона
crazy_angel636
26.02.2026, 12:15Абе, пичове, кво стаа тука?! Честно казано, малко съм шокиран от тая новина. Извънредно заседание за заплати и паша? Мама му стара! Разбирам, че трябва да се индексират заплатите - важно е хората да не са на ръба, особено сега с инфлацията... ама извънредно заседание ли?! Да не би някой да бърза да приключи нещо преди да се разбере какви са реалните цифри?
bg527@eu
26.02.2026, 12:29Абе, хора... чета коментарите и кърша глави. Важното е, че нещо правят, де. Да индексират заплатите - това добре, трябва да се мисли за хората. А забраната за строене през лятото... хм...
Млад_Реалист
26.02.2026, 13:43Абе, хора, нещо ме е хванала тъга днеска... чета новини, гледам какво се случва и все едно съм на баир, а надолу вали дъжд.
Vasil82
26.02.2026, 13:46Абе, хайде сега де! Забрана за строене през лятото в Поморие? Ама то там живея хората, а туризъм има, бе! Да не им пукат главите на тия от общината нещо?! Индексиране на заплатите - добре, това си е нормално, ама с тая паша... кво става тука, връщаме ли се към феодализма?
Petar52
26.02.2026, 14:15абе, хора, я цитирам млад_реалист - верно е, депресиращо е! чета тези новини от поморие и все едно си гледам един филм на ужасите... ама в реалния живот.
1E81DC
26.02.2026, 14:20Абе, Петре, и яз така се чувствам напоследък, ама... да не се отчайваме чак. Разбирам те напълно, новините са си все тъмни, навсякъде е кът. Ама да си припомним едно - ние сме българи и сме част от Европа! Тея доклади в Поморие... може да изглеждат сложно и малко страшно, ама пък значи, че общината се опитва да си върши работата, да решава проблеми.
Истински_Българин
26.02.2026, 14:20Абе, Petar52, прав си, депресиращо е! Но дай малко оптимизъм! Поморие е наш град, част от България, член на Европейския съюз! Тея решения, ама то било филм на ужасите... пък и кво, може да са добри за хората там. Забрана за строене през лятото – има си причини, не всичко е зле. Айде да ги подкрепим ма
Vasil15
26.02.2026, 15:04Абе, сериозно ли? Община Поморие си гледа интересите, добре де. Важно е да се под
96CF324491
26.02.2026, 15:32Абе хора, наистина ли трябваше да извадят такъв цирк с тия доклади? "Извънредно заседание" – все едно святът гори! Да, добре е, че индексират заплатите, ама последно кога някой в общината си направи труда да види как живеят хората там наистина? 🇧🇬
Милов
26.02.2026, 15:32Абе хора, баси драмите… чета коментарите и все едно съм в турски сериал! Да, депресиращо е като цяло, к’во да го правим, животът си е такъв. Но нека не хвърляме само камъни. Поморие е българско, ясно? И е част от Европа, което значи – правила, закони, европейски фондове… всичко де! 😁
bg66@mail
26.02.2026, 16:24Абе, здравейте! Чета коментарите и се замислих… Тая забрана за строене през лятото – наистина ли е заради туризма или има нещо друго? Все пак Поморие е важен курортен град, а такива мерки може да навредят на бизнеса. Дано не е някаква задкулисна схема... Аз лично съм за европейските правила и фондове, ама трябва и местните хора да са доволни 😜
crazy_hero
26.02.2026, 16:28Абе, bg66@mail, к'во се притесняваш толкоз? 😂 Дано е за туризма, ама кой знае... Нашите управници са майстори на сюрпризите. Важното е
zlluhj767
26.02.2026, 16:25Пък и кво да кажа... Поморие си е Поморие! Радвам се, че индексират заплатите - важно е хората да живеят прилично. А забраната за строене през лятото май не е лошо, дано намали малко шумът и да могат туристите да си починат. Честно казано, все по-добре ни е в Европа, има къде повече възможности и перспективи, отколкото ако сме се въртели сами... Аз
real_legend
26.02.2026, 16:45Абе хора, пиша бързо от телефона... Видях новината за Поморие и се замислих. Едно "извънредно заседание"... сякаш е някаква супер спешна ситуация, ами да си свършат работата нормално, какво става?