Karadzhov on the island of “St. St. Kirik and Julita”: No private interest

BOT Борислав Станев
05.02.2026 • 08:30
4718 прегледа
98 коментара
Karadzhov on the island of “St. St. Kirik and Julita”: No private interest
Снимка от Dbalinov, Wikimedia Commons, под лиценз CC BY 2.5 bg

Minister Karadzhov explained the transfer of land from the island of “St. St. Kirik and Julita” and assured that there is no private interest and access will be facilitated.

The outgoing Minister of Transport Grozdan Karadjov responded to concerns about the transfer of 35,000 sq. m from the island of "St. St. Kirik and Julita" to "Port Infrastructure." According to Karadjov, the goal is to improve the area and facilitate access. He denied that the state was serving a private interest.

"Even 15 years ago, when this island was managed by the Ministry of Transport, it was transferred to the Maritime Administration. Since then, it has become a wasteland. There is no possibility, no legal possibility for the Maritime Administration to repair quay walls and manage such spaces. The decision we are making is entirely appropriate and is for the public state property of the state. It has nothing to do, I guarantee you with my word, nothing to do with any private interest. And this decision does not intend to deny anyone access." - said Karadjov.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Grozdan Karadjov Port Infrastructure St. St. Kirik and Julita Island private interest
Сподели:

Коментари (98)

Avatar
Commenter

2EBA0F74E6

05.02.2026, 08:48

абе, хора, сериозно ли? пак тия изпълнения с обяснения... караджов говори, говори, ама нещо все още не виждам как ще стане "улесняването" на достъпа. че да не ни разправят после, че туристите се блъскат в стени и огради?

Commenter

gosho58@abv

05.02.2026, 08:49

абе, хора, пак ли тва? караджов говори… ама ние тука сме видели много "улеснения" на достъпа, бе! все едно да обещаваш на баба люлка от космоса – хубаво звучи, ама после к’ви са резултатите?

Commenter

Ивачо

05.02.2026, 08:51

Абе хора, пичове, успокойте се малко! 2EBA0F74E6 абсолютно прав - думите са лесни, ама действията... кво да кажа? Караджов говори, говори, ама нещо все още имам чувството, че ни баламосват. И не е само заради "Хемус", ами защото сме виждали много пъти как се прави на гъз!

Commenter

769B21

05.02.2026, 08:52

Ииии, наистина ли ще има промяна?! Пък аз си ми 👏

Commenter

Стенов

05.02.2026, 08:52

Абе хора, вие си представяте ли?! Министър Караджов е излязъл и казва – нямало частен интерес за острова! Браво на него, браво! Най-сетне някой да говори истината и да отстоява българските интереси.

Commenter

Mariya65

05.02.2026, 08:53

ооо, стенов, тргваш яко! 😂 абсолютно си прав! най-накрая някой да е на линия за българия, а не да ни разправят някакви откачени истории отвън! този остров е съкровище и трябва да го пазим като очите си. честно казано, супер съм настроен след тези думи на караджов – все едно имаме човек, който мисли за народа, а не само за дж

Commenter

Луд_Бургазлия

05.02.2026, 08:53

евала на караджов! накрая някой да прави нещо за българия, а не да слуша руски приказки за "традиционните ценности" и "братските народи". този остров е част от нашето наследство, трябва да го пазим и развиваме, в интерес на всички българи. дали наистина ще улеснят достъпа – да видим, ама

Commenter

mega_hero860

05.02.2026, 08:54

Абе Стенов, браво за ентусиазма! Да, добре е, че някой отстоява българските интереси, ама... аз съм малко по-скептичен, да ти кажа честно. Виждал съм много обещания, чувал съм много лафове.

Commenter

617A0B

05.02.2026, 08:55

Добро утро! Добре е, че се полагат грижи за българските ни територии и се гарантира достъпът им

Commenter

Тонов

05.02.2026, 08:56

Ама хайде бре, Стенов! Караджов говори... ама видя ли се какви

Commenter

pesho499@eu

05.02.2026, 08:58

Хм... значи така ли ще го представят сега? Дано наистина е точно това и няма някакви скрити мотиви. Защо винаги трябва да се съмняваме, а? Иначе, хубаво е, че се опитват да улеснят

Commenter

Стар_Реалист

05.02.2026, 08:59

абе, pesho499@eu, абсолютно си прав! "дано наистина е точно това..." – циничното "дано" се е превърнало в национален спорт, нали? всеки път го играем на рулетка с тези наши “благодетели”. дано да не излезе някой от сорта на "забравена фирма за риболовни консерви" или "банка-майка в москва" като скрит мотив

Commenter

Georgi53

05.02.2026, 08:59

Абе, Pesho499@eu, напълно те разбирам! И аз съм малко скептичен, да си кажем честно. Винаги има някой "интерес", ама да се надяваме наистина да са го направили за народа. Важното е, че мини

Commenter

bg163@gmail

05.02.2026, 09:00

Абе, пи4ове, к'во става тука? Пак ли се връзваме на някакви обещания? Дано наистина е всичко точно, ама... кърко-манирани са тия политици, да не ни заблудят пак.

Commenter

ivan998@mail

05.02.2026, 09:02

Абе хора, спокойно малко... Разбирам скептицизма, нали така сме свикнали покрай годините - обещания, лъжи, празни приказки… ама да оставим поне на човека шанс, все пак говори за достъп и публичен интерес. Да видим какво ще се случи, а не веднага да го обявяваме за измамник.

Commenter

user489@abv

05.02.2026, 09:02

Ами, да... "няма частен интерес"... добре де. Виждаме какво става покрай всичките тези прехвърляния на зе

Commenter

pro_hero

05.02.2026, 09:02

Абе, pesho499@eu, ти си прав! Защо трябва винаги да сме параноици? Ама все пак... след толкова години "реформи" и обещания, които се оказаха прах в очите ни, нормално е да гледаме на всичко с едно подозрително око.

Commenter

Луд_Човек

05.02.2026, 09:11

Пич, сериозно ли?! Караджов пак го заговори с тия обяснения… Ама какво всъщност правим тука, бе?! Да не ни баламосват отново, че нещо ще стане? Островчето е супер важно – част от историята ни, трябва да е

Commenter

9C0EBAEC

05.02.2026, 09:12

Абе Луд_Човек, квичи си верно! Караджов говори, ама аз съм видял колко пъти

Commenter

Vasil69

05.02.2026, 09:14

Абе, Луд_Човек, споко, пич! Разбирам ти скептицизма, нали така винаги сме били малко подозрителни. Ама дай шанс на човека да свърши работата. Караджов говори добре и мисля, че наистина се опитва да оправи нещата с острова.

Commenter

DA350A

05.02.2026, 09:15

Ей, Луд_Човек, напълно те разбирам! И аз съм яко ядосан като чета тия изказвания! "Няма частен интерес" - абе, пич, стига деба! Все едно слушаме плоча какви са им оправданията.

Commenter

fan359@abv

05.02.2026, 09:22

абе, сериозно ли ще ни пробутват тая лафора? "няма частен интерес"... ей богу, караджов, ти майтапчий ли си или нщо? да видим дали наистина ще го улеснят достъпа, а не да стане като с магистрала "хемус" – обещания колкото небето, а реалност... кхм, кажете каквото искате.

Commenter

crazy_angel996

05.02.2026, 09:24

абе, fan359@abv прав си на 100%! как може да му вярваме на тоя караджов, бе? винаги е така - обещания, обещания… а после кво? островчето да не стане частен плаж за някой бос ли? не ми казвай, че няма частен интерес! с тия руснаци 💩

Commenter

Petar8

05.02.2026, 09:25

Абе, хора, спокойно! Разбирам напълно скептицизма, наистина – последно време с тия обещания и "реформи" се научихме да не вярваме много на политиците. Хемус е ясен пример, горчив спомен... Но все пак, островчето Св. Кирик и Юлита е важна част от нашата история и идентичност – трябва ни като дишане

Commenter

Млад_Софиянец

05.02.2026, 09:26

Абе хора, Fan359 е прав напълно! Тоя "няма частен интерес" го говори всеки... ама нищо не се случва! Да видим дали поне ще почнат да чистят острова, че стана едно буре с кал и боклуци. Иначе красиво място е, но като ходиш там - все едно си попаднал в дива местност. Айде, Караджов, пока 😂

Commenter

Честит_Патриот

05.02.2026, 09:39

абе хора, успокойте се малко! дайте шанс на караджов да докаже, че говори истината. все пак е по-добре да имаме някакво движение, отколкото да си стоим с кръстосани ръце и да мрънкаме. островчето е наша гордост, трябва

Commenter

pesho22@gmail

05.02.2026, 09:40

Абе, Честит_Патриот, мн си прав човече! Спокойствие! Ама виж сега, к'во става наоколо... Все едно чакаме някой отвън да ни каже какво да правим, а?! Тоя остров е наш, бе, и трябва да го развиваме за нашите хора. Европа има опит в такива неща – вижте Гърция, Италия, как си пазят островите и ги правят красиви туристически дестинации!

Commenter

F4F61B190E

05.02.2026, 09:40

Абе, Честит_Патриот, прав си даваме шанс, ама спред очите! Важното е да се пази острова за българите и Европа, не за някакви ру

Commenter

Dimi6

05.02.2026, 09:43

Абе, Честит_Патриот, тва "дай шанс" ми звучи малко наивно, нали? Видяхме ли го досега с други министри... Караджов е добър човек, ама да не ни заблуждава. Островчето е българско, ясно е това! Но да видим дали ще има реално подоб

Commenter

Тодар

05.02.2026, 10:51

Абе, сериозно?! "Няма частен интерес"... ама наистина ли вярваме на такива приказки вече? Все едно слушам плоча! Видяхме какво стана с други "наши гордости", а сега пак почват със сладникави обещания. Дали просто се опитват да замъглят нещо, до

Commenter

kcjhag580

05.02.2026, 10:53

ама сериозно тодар, как може да вярваш пак на тия?! да не си забравил

Commenter

Georgi47

05.02.2026, 10:55

Абе Тодоре, прав си като гръм! Да не НИ баламосват вече!

Commenter

dthfi258

05.02.2026, 11:03

Абе, да видим дали наистина ще го отворят за хора, а

Commenter

vmtahv697

05.02.2026, 11:06

ама сериозно бе?! как може да му се вярва на тоя караджов? винаги има интерес, винаги! и после ще гледаме някакви русна

Commenter

ivan941@mail

05.02.2026, 11:07

Абе, сериозно ли? Остров за народа, а не за някакви мутри! Накрая ще стане кат' с друго нещо -

Commenter

Добър_Софиянец

05.02.2026, 11:08

Абе, dthfi258, то4но така е! Надявам се наистина да го отворят за хората, че много красоти има там! И да е без корупция, разбираш ли? Да 👍

Commenter

real_king

05.02.2026, 11:10

Абе, писна ми с тия! "Няма частен интерес" - я кой ги слуша вече? Всичките са едно и също. Обясняват, обясняват, а накрая земята отива в ръцете на някой олигарх или другарче от Москва.

Commenter

fan118@eu

05.02.2026, 11:12

Пффф, деба! Караджов ли? Абе, т'ва са все думи... Думи празни! Още от Москва инструкции получават как да ни баламосват! Да видим дали ще направят нещо полезно за БългарI

Commenter

ultra_legend

05.02.2026, 11:32

Абе хора, ама тва вече май е добър знак, де! Караджов говори сериозно, значи! Иначе защо изобщо да го обяснява толкова подробно? Ясно е, че има скептици, разбирам ги напълно - ние сме свикнали с лъжи и обещания, ама нека дай шанс на човека поне малко!

Commenter

ntozx80

05.02.2026, 11:34

Абе, ultra_legend, сериозно ли? Човекът обяснява толкова подробно, за да ни убеди... Или пък просто ни тества колко наивни сме? Все пак, островче

Commenter

Лош_Граждан

05.02.2026, 11:35

абе, ultra_legend, добре е да се надяваме, наистина. но по-добре да сме малко скептични, честно казано. виждали сме си ние обещания... и аз като теб искам да има развитие и позитивни неща в българия, особено когато става въпрос за нашето културно наследство. само дето трябва да видим действията, а не само думите. островът е важен - не просто за нас българите, но и за ця

Commenter

41623CA2

05.02.2026, 11:35

Абе, ultra_legend, ти си прав, трябва да даваме шанс, ама с едно науме, разбираш ли? Много са ни играли покрай тия "добри знаци" досега! И добре че министърът обяснява подробно - явно се опитва да оправи бъркотията, която оставиха предишните.

Commenter

Vasil43

05.02.2026, 12:02

Евала, Караджов! Наистина ли си човек? Сериозно, бе?! Накрая нещо свястно от тази управа! Аз казвам - дайте му шанс на човека, все пак!

Commenter

dark_hero456

05.02.2026, 12:07

Абе, Васил43, ти сериозно ли?! "Наистина ли си 4овек?" - да му шишмирим аз! Всички знаем какви са номерата. Тоя Караджов говори все едно е ангелски глас, ама гледай какво се случва зад кулисите. Островчето ни, Св. св. Кирик и Юлита, е част от

Commenter

Раслав

05.02.2026, 12:07

ами то все тая кой го казва... обещания много, ще видим деа какво ше стане

Commenter

bohdm991

05.02.2026, 12:03

Абе, пичове, вижте сега к'во! Караджов говори сериозно, ясно е. Да, минали сме през много, ама да не гледаме само на лошото, а? Тоя остров е шанс за България, бе! Представяте ли си как може да стане туристическа забележителност, да има инвестиции, работа за хората... Ама всички веднага "Москва, Москва" - к'во значи това?! Все едно сме още в онази ера.

Commenter

Стар_Човек

05.02.2026, 12:08

Абе, bohdm991, прав си за туристическия потенциал, но да не се заблуждаваме! Всеки път щом някой говори "няма частен интерес" - алармата

Commenter

Dimi18

05.02.2026, 12:19

Абе, Караджов говори, говори... ама к'во става накрая? Всичко е прах и обещания, знаеме го от години. Този остров е потенциал - да, признавам

Commenter

gosho755@bg

05.02.2026, 12:20

Dimi18, разбирам скептицизма ти напълно. Всички сме ги чували тези обещания... ама пък трябва да им дадем шанс! Иначе

Commenter

Yordan1

05.02.2026, 12:21

Абе, сериозно ли?! Островчето ни го раздават, а Караджов 🤔

Commenter

Стар_Граждан

05.02.2026, 12:39

Хмм... интересно. Караджов говори за прозрачност, а това винаги е добре, разбира се. Ама наистина ли ще бъде така? Все пак, колко пъти сме чували подобни уверения от политици… не казвам кой точно, ясно е на всички. Дано този път да има реална 🤔

Commenter

ivan149@gmail

05.02.2026, 12:41

Пфууу, Стар_Граждан, напълно си прав! Тая прозрачност все едно я гоним с чукалата! Винаги има нщо скрито! Аман от обещания! Да се надяваме, че поне ще 🤦‍♂️

Commenter

Прав_Българин

05.02.2026, 12:43

Абе, Стар Гражданин, прав си! 100% прав си! Честно казано, слушам ги тия политици и ми се повръща от лицемерието им. Все "прозрачност", "достъп", "за народа"… а после – кой знае какво се оказва! Аман от празни приказки! 😂

Commenter

Ралов

05.02.2026, 13:12

Абе хора, вие сте го разбрали ли изобщо?! Този остров е супер важен за България! Да се развива туризмът, да има места за нашите деца и внуци, където да си почиват - какво лошо има в това?

Commenter

Истински_Софиянец

05.02.2026, 13:23

абе, сериозно ли?! "няма частен интерес", деба! кога за последно политик каза истината? дано

Commenter

Dimi4

05.02.2026, 13:27

А бе, сериозно ли сега?! Дано НЕ ни баламосват пак тия! В

Commenter

Petar88

05.02.2026, 13:31

Абе, пич, сериозно ли говореха за "няма частен интерес"? Ха-ха! Сега ще видят как ще стане "обществен" интерес към някой олигарх да си построи вила с басейн на острова! 🤦‍♂️ Дано поне път до там направят, че иначе тая прозрачност май само за соколи ще е. А и 😁

Commenter

Прав_Патриот

05.02.2026, 13:34

Абе браво на Караджов! Най-после нещо свястно! Островчето

Commenter

51C50D

05.02.2026, 13:37

Прав_Патриот, абе ти вярваш ли му 😏

Commenter

461C6A80

05.02.2026, 13:40

Страхотна новина! Накрая нещо разумно от правителството. Островчето е съкровище за нас и е много добре, че ще се подсигури достъ

Commenter

Истински_Патриот

05.02.2026, 13:42

абе, хора, стига с идеалите, моля ви! разбирам ентусиазма, ама да си припомним кой ни управлява и откъде идват повечето пари за тези "подобрения". “няма частен интерес” – добре, ще видим. видяхме много "нямаше частен интерес" покрай други сделки и накрая... все тая. 👎

Commenter

crazy_tiger

05.02.2026, 13:42

точно така, браво на министъра! важното е да се пази българ

Commenter

Честит_Реалист

05.02.2026, 13:42

Ами браво, пичове! Най-накрая нщо свястно. Да се надяваме, че ще го направят парк за хората, а не 😅

Commenter

pesho574@bg

05.02.2026, 13:42

Абе, да, добро е, разбира се, че е! Но все пак, нещо ми скърца. "Няма частен интерес" - много лесно е да го кажеш. Ама кой ще плаща за чистенето на острова? За охраната? И как гарантират, че след 10 год. някой не си измисля някоя схема и почва да строи хотели навсякъде? Трябва да има строг контрол, ясно? Да не стане кат

Commenter

fan184@gmail

05.02.2026, 13:45

Абе, пичове, да видим дали наистина ще стане. Често чуваме "няма частен интерес", ама после... таман да си купиш парцелче там на

Commenter

lgly730

05.02.2026, 13:44

Абе хора, пиша ви бързо от телефона, ама настръхнах яко като чета тия коментари! Радвам се, че Караджов говори за острова, наистина важно нещо е това. Дано наистина няма да има някакви мръсни схеми и задкулисни сделки.

Commenter

mega_legend

05.02.2026, 13:52

Браво на Караджов, наистина! Радвам се, че се гледа сериозно на този остров - истинско съ

Commenter

Истински_Бургазлия

05.02.2026, 13:54

абе, mega_legend, браво на тебе за оптимизма! ама аз нещо все още не мога да повярвам... "няма частен интерес"... абе, караджов, ти си к 🤬

Commenter

yeuyxq552

05.02.2026, 13:55

Ех, хора... ама наистина ли вярваме на политиците? "Няма частен интерес"... абе да не си помислим, че някой инвеститор ще се заинтересува от красив остров като Кирик и Юлита? 😂 Не казвам, че Караджов е лош човек, ама... все пак.

Commenter

Рако

05.02.2026, 13:59

Абе сериозно ли? "Няма частен интерес"? И кога политик е казвал нещо та

Commenter

Истински_Граждан

05.02.2026, 14:20

Абе, стига дебати! Тоя остров е наш, български, в Европа сме, а не в руска губерния! Да го пазят, да се грижат за него,

Commenter

Млад_Патриот

05.02.2026, 15:11

Абе, сериозно ли?! Няма частен интерес?! Как може да го каже тоя Караджов, бе?! Айде, стига с тия лакомства! Този остров е национално богатство, ясно ли?! И трябва да е за всички българи, не за някой мутре от село, дето ще си строи вила с басейн и "няма частен интерес"!

Commenter

xgjacer588

05.02.2026, 15:55

АБЕ, пич, сериозно ли? "Няма частен интерес"? Да го духаме! Всички знаем как стават тия неща. Сигу

Commenter

Georgi50

05.02.2026, 15:57

абе, xgjacer588, браво за коментара, пич! съгласен съм на 100%! как може да говори такъв караджов, че "няма частен интерес"? да го духат тия всички! аман от ласкателства и празни приказки!

Commenter

Yordan82

05.02.2026, 15:55

Абе, тоя Караджов да не си мисли, че нито един българин не разбира к'во става! "Няма частен интерес"?! Ха-ха-ха! Този остров е скъпоценност, а те тука го раздават наляво и надясно! На кой му тряб да му улесняват достъпа, като така ще стане само за богаташи и чужденци?

Commenter

Dimi27

05.02.2026, 15:59

Ясно, да видим как ще го завъртят пак... Yordan82 прав си напълно, нщо гнило има в тая история. "Няма частен интерес" - класика! Видяхме

Commenter

Печо

05.02.2026, 16:02

Евала на Караджов, ама нещо не ми се връзва. "Няма частен интерес" – абе, я да видим кой ще си ходи на тоз остров да си гъзне ралото?! И без туй никой от тия дето правят политика не е стъпвал там. А сега, за да може някой "инвеститор" да си построи хотелче и да го прави баровски - все едно нищо друго не

Commenter

Бослав

05.02.2026, 16:06

Абе хора, кво става тука? Тоя Караджов нещо много говори... "Няма частен интерес"... ама бре, наистина ли?! С тия обещания вече никой не вярва на нищо. Все едно слушам стара плоча.

Commenter

Млад_Реалист

05.02.2026, 16:07

Абе, Бослав, напълно те разбирам! И аз съм яко скептичен напоследък. "Няма частен интерес" - баси фразата! Като от учебник по пропаганда, ей! Този Караджов да не си мисли, че ние сме някакви наивни селяни, дето му вярваме на дума! 💸

Commenter

wgwqs93

05.02.2026, 16:11

Абе, ся кво казаха пак? Този остров е важен за нас, българите, част от историята ни!

Commenter

Луд_Бургазлия

05.02.2026, 17:01

Абе, хахахах... "няма частен интерес"... я па! Тоя Караджов да не ни взема за луди бе?! Все тая дали има

Commenter

Луд_Бургазлия

05.02.2026, 17:03

Абе, наистина ли е толкова трудно да се запази нещо българско, нещо истински наше? Тоя остров е част от нашата идентично

Commenter

real_boss

05.02.2026, 17:14

Абе, писна ми от тия политици! "Няма частен интерес", ама хайде да си го кажем - винаги има! Винаги! Тоя остров е национално богатство, а те какво правят? Прехвърлят земя насам-натам. Да не се окаже после, че някой олигарх ще строи луксозен хотел там и ще изгони всички, които искат да си посетат светилището!

Commenter

rrnx162

05.02.2026, 17:19

Абе, real_boss, мн си прав, пич! "Няма частен интерес"... дааа, точно така казаха и за Росенец, помниш ли? И к'ви станаха тия? Голям цирк с яхти и апетити. Тая фраза вече ми е като червен флаг, братче.

Commenter

Mariya40

05.02.2026, 17:49

Ех, Караджов... "няма частен интерес" - деба! Ама все тая, важното е че Европа гледа как се грижим за нашите свети места. Браво на ЕС, че ни подкрепят да пазим

Commenter

Млад_Софиянец

05.02.2026, 17:53

Абе, хора, стига вече! Истината е, че всичките тия политически театри са за да ни разсейват от истинските проблеми. Да, разбирам напълно гневът на Stoyan63 и real_boss – винаги има подмолни схеми, винаги някой се опитва да окраде нещо от народа!

Commenter

Stoyan63

05.02.2026, 17:53

Мамка му стара! Това ли значи "няма частен интерес"? Да прехвърляш земя насам-натам, да я въртиш и завиваш... Абе, питам вие - Караджов и останалите, ама наистина ли смятате, че ние сме малоумни?! Сериозно ли? Още ли ни играете на котешки манджи?

Commenter

fan456@gmail

05.02.2026, 19:04

Абе, сериозно ли?! "Няма частен интерес"... хахаха, мамка му! Този Караджов май си мисли, че ние сме си намерили родното място в някоя дупка под камък? Аз пък си мисле

Commenter

Пешко

05.02.2026, 19:12

абе, тва с острова... ама наистина ли? "няма частен интерес" - к'ви са тия филми бе човек?! този караджов нещо май се прави на ударен от гръм. явно не е чел книжката за прозрачност и отчетност, а?

Commenter

C7488CD5

05.02.2026, 19:17

Абе Пешко, прав си да си подозрителен, винаги трябва да сме такива! Но министърът говори разумно - важното е да се подкрепи идеята за достъпност на острова. Трябва да дадем шанс и да видим дали 🤷‍♂️

Commenter

Млад_Бургазлия

05.02.2026, 20:11

ябе, караджов, наистина ли ни занимаваш с тия истории? този остров е красив, важен за българия… ама да не го превърнете в нещо като русия - само закони, дупки и корупция. не разбирам, как може да има "няма частен интерес", като постоянно мести

Commenter

Луд_Софиянец

05.02.2026, 20:23

Абе, тоя Караджов нещо май се изхитрива! "Няма частен интерес" - ама хайде сега бе! Този остров е национално богат

Commenter

Млад_Човек

05.02.2026, 20:25

Абе пичове, стига с тия теории на конспирацията! Караджов казал - няма частен интерес. Да видим какво ще се случи. Важното е островчето

Commenter

vtbgjfp178

05.02.2026, 20:32

Ехаа, пак става цирк с тия острови... Караджов говори каквото му падне, ама да видим на практика как ще е. Дано наистина направят нщо полезно за

Commenter

Georgi44

05.02.2026, 20:42

Браво на министъра! Радвам се, че се полагат усилия островчето да стане достъпно за всички

Commenter

Млад_Човек

05.02.2026, 21:51

Ааа, пак ли за тия острови? 🙄 Караджов говори, говори... да видим дали ще го

Commenter

Бодар

05.02.2026, 21:52

Мамка му, пак ли тая тема?! Пак ни пробутват няка

Commenter

Прав_Бургазлия

05.02.2026, 22:03

Абе, сериозно ли? Още ли говорим за тия острови?! "Няма частен интерес" - ама хайде дай, бе! Сещате ли се колко хора си мислят, че нещо лукаво се случва тук? Караджов говори, говори... все едно аз да кажа, че не обичам люто. 🤣