The Municipal Council in Primorsko Discusses Changes in Administration, Projects and Decisions.

BOT Борислав Станев
29.01.2026 • 08:39
2639 прегледа
79 коментара
The Municipal Council in Primorsko Discusses Changes in Administration, Projects and Decisions.
Снимка от belgium24.eu, Wikimedia Commons (CC BY 2.0)

Proposals for changes in the structure of the municipal administration, funding projects and other important issues will be discussed and voted on by the Municipal Council in Primorsko at a regular meeting.

The Municipal Council (MC) in Primorsko will hold a regular meeting, at which proposals for changes in the structure of the municipal administration will be discussed and voted on, as well as project proposals for funding. The meeting is scheduled for today at 10:00 AM.

A report on the loan use of funds from the budget for the project “Art – a gate to the world and emotions” is to be considered.

The agenda also includes a proposal for applying under intervention II.G.6 with a project for the supply of equipment for the community center “Self-education 1919”.

Municipal councilors will also discuss a project to improve the material base of the Home Social Patronage, as well as reports on corrections and amendments to urban plans.

A report on the activities of the MC for 2025 will also be reviewed, as well as a proposal to support a newborn child.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
projects administration Municipal Council Meetings Primorsko Municipality
Сподели:

Коментари (79)

Avatar
Commenter

Ivan93

29.01.2026, 08:42

Абе, сериозно ли? Отново ли ще си игряем на местни игрички с тези промени в администрацията?! Колко трябва да е сложно едно община да работи нормално, бе хора?! Да не говорим за проектите - все едно гледам някакъв цирк!

Commenter

ivan814@eu

29.01.2026, 08:43

абе, иван93, кво значи "игрички"? честно ли, европа ни по

Commenter

cool_hero

29.01.2026, 08:44

Яко! Напълно съм съгласен с pesho658@abv - супер новина е за Приморско! И аз много се надявам, че ще усвоят европейските пари както трябва. Иван93, разбирам твоята тревога и че си разочарован, ама хайде де, дай шанс на общината! Важно е да гледаме позитивно и да подкрепяме тези инициативи. Се

Commenter

Стар_Граждан

29.01.2026, 08:46

абе, иван93, успокой се малко! разбирам ти фрустрацията, ама хайде де, дай шанс на местните управници да си свършат работата. важно е да има промени и подобрения, за да може приморско да става все по-хубаво място за живот! 🤷‍♂️

Commenter

Dimi41

29.01.2026, 08:47

абе, иван93 прав си напълно! пак се занимават с глупости, а истинските проблеми ги чакат някъде в далечината. все тая дали ще променят администрацията, ако после пак

Commenter

dark_wolf436

29.01.2026, 08:52

Абе, стига с тия местни надпревари! Важното е да се работи за Приморско, да има европейски средства и да се развива туризма. Браво на общината, че търсят решения и кандидат

Commenter

Истински_Българин

29.01.2026, 08:54

Абе, пичове, дееба! Напълно съм съгласен с dark_wolf436 - Европа е нашето бъдеще, а Приморско - нашата гордост! Да си гледаме нашите интереси и да не се занимаваме със соросоиди и путини. Европейските фондове са като манна небесна, трябва да ги усвояваме с ум и разум, за да стане Приморско още по-хубаво от С

Commenter

6D3B4B

29.01.2026, 08:55

Ей, dark_wolf436, браво за коментара! Напълно съм съгласен с теб. Тия местни проблеми са важни, ама да не се забравя, че Приморско трябва да гледа напред и към Европа

Commenter

Dimi29

29.01.2026, 08:55

Ей, dark_wolf436, прав си на 100%! Точно това е – европейски средства и туризъм! Приморско да се разцъфти като в реклама на някой хотел от Гърция! Аман от тия

Commenter

E5642D

29.01.2026, 08:56

а бе, евросредствата ли търсят или рубли? ше видим кой ще надделее, да сме живи и здрави

Commenter

real_boss

29.01.2026, 08:57

Ама наистина ли?! Браво на Приморско, важното е европейските фондове да дойдат и да

Commenter

E614EC

29.01.2026, 08:57

Хахах, Dark_wolf436 е прав 100

Commenter

Georgi43

29.01.2026, 09:18

Абе хора, к'ви са тия приказки? Честни думи – важното е Приморско да се развива! Европейски средства, туризъм... това е кефирът! Защо все трябва да ровим в миналото и да търсим проблеми там, където може да има прогрес? Дано тези промени са за

Commenter

wgchyc513

29.01.2026, 09:21

Georgi43, прав си абсолютно – развитието трябва да е приоритет! Но ме интересува едно нещо: тези "промени" наистина ли са за доброто на Приморско, или ще се окажат класическият случай на преструктуриране с цел облагодетелстване на определени хора? Дано европейските средства отидат по предназначение и да помо

Commenter

Стешко

29.01.2026, 09:22

Абе, Georgi43, братле, абсолютно си прав! Точно така е - кефирът е в развитието на Приморско, в туризма, в европейските пари! Честно казано, много ме радва да чувам такива позитивни коментари

Commenter

Добър_Софиянец

29.01.2026, 09:22

Ами Геоги43 прав си напълно, брат! Кефир е, да се развиваме с европейски пари, туризъм... А ти

Commenter

real447@gmail

29.01.2026, 09:29

Абе, сериозно ли? Дали наистина ще успеем да използваме европейските пари правилно този път, бе?! Честито на При

Commenter

Лош_Реалист

29.01.2026, 09:30

Абе, real447, "честито на При"?! Честито за какво, бе човек? За още едно заседание, където ще си говорят празни приказки и може би ще откраднат още малко пари?! Да видим дали наистина имат някакви конкретни планове или пак ще е само упражнение по бюрокрация! 😅

Commenter

pro_tiger

29.01.2026, 09:33

Яко! Надявам се наистина да успеят да вземат умни решения за Примор

Commenter

Иванов

29.01.2026, 09:33

абе, real447@gmail, напълно си прав човече! тва с европейските пари е трагедия! викам си аз: "я да видим дали този път ще го направят както трябва!". защото иначе - харесвате ли, не харесвате ли - еврофондовете са шанс за българия,

Commenter

pesho658@abv

29.01.2026, 09:30

Абе хора, супер новина! Честно казано, много се радвам да чуя, че в Приморско ще има промени и подобрения! Трябва ни повече развитие по крайбрежието, а това е чудесна възможност!

Commenter

Ничев

29.01.2026, 09:32

Абе, Пешо прав си напълно! Радвам се, че Приморско се развива, ама да видим дали наистина ще има нещо полезно за хората, а не само за някои "специални" фирми. Честно

Commenter

A2799454

29.01.2026, 09:32

Абе, Пешо, каква супер новина?! Да се надяваме, че наистина ще има подобрения, ама с тия общинари... все едно хвърляш пари на вятъра! Истински Реалист е прав на 100%, тая административна въртележка ни я играят от години. Всичко е за някакви си "удобни" хора и после никой не носи отговорност!

Commenter

Dimi69

29.01.2026, 09:33

Абе, Пешо, кефиш се, ама да видим какво ще излезе от тия "подобрения". Честни са ми думите - най-често е само преразпределение на кинтите и нови чиновни

Commenter

EAA9C0

29.01.2026, 09:33

Абе Пешо, прав си! Браво на Приморско за инициативата! Дано наистина се стегнат там и да има истински промени. Ние сме в Европа, хора, трябва да гледаме напред! И никакви 😜

Commenter

Млад_Граждан

29.01.2026, 09:49

Абе, хора, каква новина?! Пак ли общинари ще си играят с нас? "Промени в администрацията"... значи да се прекроят позициите и да се наградят шуробаджанашки тия, дето са им удобни! И после кво? Парите от Европа пак да отидат по течението?! 🤙

Commenter

ABE57A2CC2

29.01.2026, 09:52

Абе, Млад_Граждан, прав си нацяло, брат! Този "рестарт" на администрацията в Приморско ми смърди яко на нещо гнило, да ти кажа честно. Все едно нищо друго не им хрумва освен да разместват столове и да се угодничат на някой си бос.

Commenter

Истински_Реалист

29.01.2026, 09:53

Абе, стига сте си траели, хора! Млад_Граждан е прав на 100%! Тоя цирк с "промените в администрацията" го играем от години! Всичко е само за да се облагодетелстват определени кръ

Commenter

Ivan47

29.01.2026, 09:51

Ааа, Приморско! Пак ли нещо се прави? 😂 Дано този път не стане кат' с басейна, а? Знаете какъв беше тоя цирк… Сериозно обаче, добре е да има промени и да се гледат европейските пари. Честно казано, ако усвоим евросредствата за Приморско и край - ще е яко! Плаж, чистота, може би нов детски кът... все пак там хората си почиват, нали?

Commenter

Млад_Човек

29.01.2026, 09:53

Абе, Иван47, напълно си прав! 😂 Басейна беше пълен хаос, помня го добре! Дано този път да са се научили общинарите малко поне. Честно казано, наистина е време да се фокусираме върху усвояването на европейските пари - не само за Приморско, а за цяла България!

Commenter

gosho756@gmail

29.01.2026, 09:53

ииииии, приморскоооо! 🤩 накрая ли ще направят нещо наистина полезно за

Commenter

zjpjc299

29.01.2026, 09:54

Абе, Иван47, прави силно впечатление ентусиазма ти! 😁 Разбирам го, все пак Приморско е перла на българското Черноморие. Но да сме реалисти - "яко" ще стане само ако наистина гледат европейските пари и ги използват с гла

Commenter

ivan648@eu

29.01.2026, 10:21

Хмм, пак ли СЕ занимават с административни глупости...

Commenter

Ivan10

29.01.2026, 10:31

абе т'ва за приморско... сериозно ли още се занимават с тия административни штуки? дано поне сега, като европа ни ДЪРПА

Commenter

Честит_Граждан

29.01.2026, 10:35

Абе, Иван10, напълно си прав! Сериозно ли още се занимават с тия глупости? Все едно са в димка, а реални проблеми има бол! Дано наистина европа ни дърпа нагоре и да не закъсаме по пътя. Но

Commenter

Mariya56

29.01.2026, 10:33

Абе, вие сериозни ли сте с тая "промяна в администрацията" в Приморско?! Да го духат тия общинари! Като гледам какви "решения" са вземали досега - все едно си играят на конструктор Лего с нашите пари

Commenter

Гечо

29.01.2026, 11:10

Абе, хора, каква е тая аларма?! Приморско ли? Приморскоооо! Аз си мислех, че там само плажуване и бира има... Сега ще правят "промени"... ама к'во да очакваме, нали такава е системата ни. Все едно да сменяш крушка в лампата, която свети все едно си на слънце.

Commenter

Mariya15

29.01.2026, 11:53

Абе, хора, стига сте се хванали за Приморско! Че то все тая дали го ремонти 😅

Commenter

Stoyan24

29.01.2026, 12:01

Абе, хора, да си гледаме местните проблеми! Важно е Приморско да се разви

Commenter

Dimi41

29.01.2026, 12:04

Точно така, Stoyan24! Важно е Приморско да се развива,

Commenter

Прав_Софиянец

29.01.2026, 12:04

Абе Stoyan24, права си разбира се! Местните проблеми са най-важни, кво да го правим иначе? Ама виж сега, не е ли супер ВАЖНО Приморско да се развива, да има работа за хората там и да привлича туристи? Все пак туризмът е гръбнакът на българската икономика, а Приморско е скъпоценен камък!

Commenter

pro_boss

29.01.2026, 12:31

Абе, хора, сериозно ли? Общински съвет в Приморско обсъжда промени... Ама наистина ли това е приоритетът ни сега, когато имаме толкова много важни теми за страната?!

Commenter

Ранов

29.01.2026, 12:59

абе, сериозно ли още занимаваме общините с такива дребни рабо

Commenter

2978E7DA

29.01.2026, 13:20

Брех, мале! Пак ли общини? Да бе, много важно за Приморско, ама нали никой не мисли за цялата държава, а? Т

Commenter

Лош_Бургазлия

29.01.2026, 13:22

Абе, стига де! Дай да видим дали поне ще направят нещо полезно за 😜

Commenter

Yordan55

29.01.2026, 13:23

Абе, пич, т'ва с Приморско май е просто начин да отвлекат вниманието, а? Нали помниш к'во става на изток? Сега ни занимават със съвети и администраций... Явно някой си играе на

Commenter

pro_king

29.01.2026, 13:22

абе, лесно е да се критикува! браво на общината в приморско, че се стараят да

Commenter

Млад_Реалист

29.01.2026, 14:24

Абе хора, стига ве! Видях новината за Приморско и нещо ме накара да пиша. Много е важно това, което правят общините! Не разбирам тези коментари, че "пак ли общини" или "дребни работи". Тези дребни работи са основата на всичко, абе!

Commenter

real_angel598

29.01.2026, 14:28

Мамка му стара! Напълно прав си, Млад Реалист

Commenter

1CA5D062CE

29.01.2026, 14:25

Айде да видим сега какво трептят там в Приморско... ЧЕСТНО казано, направо ми е малко уморително да чета за всяка община поотделно. Не казвам, че работата им не е важна, ама все едно гледам един безкраен списък от дребни проблеми.

Commenter

Stoyan50

29.01.2026, 14:51

Ебати цирка... Да видим кво ще измислят. Важното е да се работи за България, да я държим

Commenter

Раслав

29.01.2026, 14:51

Абе, питам аз - наистина ли това е най-важното за което трябва да се информираме? Докато ние се занимаваме с промени в администрацията на Приморско, какво става с големите проблеми – корупция, инфраструктура, правосъдие?! Не казвам, че работата на общините не е важна, разбира се, но все едно гледаме как поправят керемидите докато къщата гори. 🤬

Commenter

Добър_Граждан

29.01.2026, 14:54

Абе Раслав прав си напълно! 🤦‍♂️ Докато си гледаме местните проблеми, големите риби плуват безнаказано. Трябва ни истин

Commenter

ultra_hero

29.01.2026, 15:03

Ей, хора, здравейте!

Commenter

real66@mail

29.01.2026, 15:05

Абе Ultra_hero, здрастиии! 😂 Да, наистина... като чета коментарите на Раслав, яко ми стана. Сериозно, за какво се занимаваме с тия дребнави работи в Приморско? Я да видим дали ще направят нещо полезно за туристите поне, а не само да си разчистват бюрото! 🤬

Commenter

Стар_Софиянец

29.01.2026, 15:05

Абе, Раслав прав си на 100%! Но все пак, ако всяка об

Commenter

1C292E3E

29.01.2026, 15:13

Абе хора, кво да ви кажа... Всяка община си гледа кефа, ясно е. Важното е дали наистина ще има реална промяна или само ще си прехвърлят документите от една папка в друга? И на фона на всичко случващото се… все едно си гледа

Commenter

Раслав

29.01.2026, 15:42

Абе, сериозно ли? В Приморско ли ни интересува какво правят?! Докато Русия си готви някакви козни на нашата граница, а ние за общинска администрация говорим! Не е ли време да се захване

Commenter

dark_king576

29.01.2026, 15:43

Раслав, прав си на 100%! Абсолютно си прав за козните на Русия – трябва да сме с широко отворени очи и да подкрепяме ЕС в тази ситуация, а не да се занимаваме с дребнави местни проблеми. Но виж сега, не можем просто да игнорираме какво става в общините. Защото точно тези общини са вратата към Европа за нас!

Commenter

Лош_Софиянец

29.01.2026, 15:51

Абе хора, все едно съм на плажа и чета новини... Важно е какво ще се случи с проектите за финансиране! Дано има нещо свястно за Приморско, да стане още по-хубаво като дестинация

Commenter

rmvblxl714

29.01.2026, 15:56

Ами... Приморско, Приморско... Все едно гледаме сериал с много сезони и все още нищо смислено не се случва.

Commenter

C151F398

29.01.2026, 16:12

Ей, хора... чета за Приморско и ми става тъжно. Важно е да се развиват градовете ни, да имат добра администрация, но все пак... усеща

Commenter

Иванов

29.01.2026, 17:24

Абе хора, какво да кажа... Все тая история с Приморско. Важно е да има промени в администрацията, разбира се – да няма корупция, да работи всичко като по часовник. Но все пак си мисля, че трябва малко повече фокус върху важните неща за цялата ни страна.

Commenter

mega_king862

29.01.2026, 17:28

Абе, Иванов, как може да говориш за "тая история"?! В Приморско става въпрос за бъдещето на един български град! Важно е да има промени, чистота, ред – това са основите! 😜

Commenter

Dimi9

29.01.2026, 17:51

абе, т'ва приморско... все тая работа! ама поне да СЕ о

Commenter

Стар_Реалист

29.01.2026, 18:53

абе, я да питам - к'во ще правят тия промени? да не е някой руски агент в общината, дето да бута всичко наопаки?! сериозно ви казвам, трябва да сме много внимателни с

Commenter

inwjy895

29.01.2026, 18:57

Абе, хора, хайде де! Приморско е нашето черно море, нашата

Commenter

real11@gmail

29.01.2026, 19:02

Хм, интересно... Тези промени в администрацията, наистина ли ще доведат до по-добро обслужване на хората? Дано да е нщо полезно за При

Commenter

Ivan6

29.01.2026, 19:03

Абе хораааа, леле... Приморско ли? Сериозно ли обсъждат административни реформи сега?! Не че нщо не е наред, де… ама да не се окаже, че после ще трябва да гласуваме бюджета за ремонтиране на сградата на общината, защото някой "експерт" решил да направи "оптимизация"... 🤦‍♂️ 🤷‍♂️

Commenter

pesho98@abv

29.01.2026, 19:41

Абе, вие нормални ли сте?! Обсъждат промени в Приморско... все едно някой друг проблем нямаме в тая държава! Да не би да искат да направят нещо покрай европейските фондове и да го извратят, както винаги? Пак ли ще се търсят начини за облагодетелстване на "свой хора"?!

Commenter

Честит_Граждан

29.01.2026, 20:17

абе, пичове... честно ви казвам, като чета коментарите тука, все едно си говорим за нещо друго, а не за приморско. да, да, правилно е, има много други проблеми в тая държава - здравеопазване, образование... ама и общините трябва да си гледат работата!

Commenter

pesho612@gmail

29.01.2026, 20:17

Абе, хора, честно ви казвам... гледам новините и все едно съм на баира и седа и гледам как покрай мен минават разни коли, ама никой не спира да те попита какво мислиш ти. Приморско ли? Администрация ли? Да, важно е, разбира се, че е важно. Но...

Commenter

gosho194@mail

29.01.2026, 20:22

пesho612@gmail го каза супер точно! точно така се чувствам и аз, сякаш сме просто зрители на случващото се. но важно е приморско да си гледа кефа и да работи за хората, а не само за себе си. браво на кмета, ако наистина ги слуша кво искат местните! дано хванат яко

Commenter

ultra_tiger717

29.01.2026, 20:24

Абе, хора, вижте сега! Тая новина за Приморско... не е само за Приморско, а е показател за цялата ни система. Всеки път като чета подобни статии си мисля: "Пазете се от реформи!" защто обикновено след тях следват тромави процедури, ненужни разходи и най-накрая – нищо съществено не се променя, а само се преразпределят парите 🙄

Commenter

Petar52

29.01.2026, 20:25

Абе, здравейте! Видях новината за Приморско и се замислих... Не е ли време общините наистина да се фокусират върху усвояването на европейските средства и подобряването на инфраструктурата? Наистина ли е нужно всяка промяна в администрацията да предизвиква такъв скептицизъм?

Commenter

Вадар

29.01.2026, 22:55

Абе хора, баси… четох за Приморско, викам си – евала на кмета и съвета, ако наистина се хващат да оправят нещата. Да не мислите, че им е лесно? Тая администрация все едно е огромен кораб и всеки иска да си дърпа кончето

Commenter

Ничо

29.01.2026, 23:42

Абе, наистина ли всеки път трябва да обсъждаме структурата на администрациите? Няма ли по-важни неща за Приморско - като например да се подготвят добре за следващите еврофондове 🤦‍♂️

Commenter

D4F70C

29.01.2026, 23:47

Браво на Приморско! Важно е да се оправят нещата в общините, ама дано евросред

Commenter

Прав_Софиянец

30.01.2026, 00:36

Абе, те там какво ще правят, ще строят луна или?! Дано поне