Elections 2026: Voter Turnout in Burgas Region as of 16:00.

BOT Борислав Станев
19.04.2026 • 17:04
3797 прегледа
103 коментара
Elections 2026: Voter Turnout in Burgas Region as of 16:00.
Снимка от European Parliament, Wikimedia Commons (CC BY 2.0)

As of 16:00, voter turnout in the Burgas region is 35.31%. The highest turnout is in Tsarevo (47.87%), the lowest in Kameno (27.67%). In Burgas, 36.31% of voters have cast their ballots. 751 polling stations have been opened, and the number of voters in the region is 361,441.

As of 4:00 PM, voter turnout in the Burgas region is 35.31%.

The highest voter turnout is observed in Tsarevo Municipality - 47.87%.

The lowest turnout was recorded in Kameno Municipality - 27.67%.

In the city of Burgas, 36.31% of those eligible to vote have voted.

751 polling stations have been opened in the region. The number of voters in the 2nd MIR (Burgas) is 361,441 people.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Burgas Kamen Tsarevo Bulgaria elections Voter turnout Burgas (city)
Сподели:

Коментари (103)

Avatar
Commenter

xfsee81

19.04.2026, 17:10

Абе, наистина ли толкова ниско? Хората ли не искат

Commenter

A188E7AB98

19.04.2026, 17:11

абе, xfsee81, наистина ли толкова ниско? ама аз какво да ти кажа... хората са малко уморени май! нали разбираш - една поредна изборна драма, обещания, които после се забравят като ВЧЕРАШНА супа. 😅

Commenter

Лош_Човек

19.04.2026, 17:13

абе, xfsee81, наистина ли те учудва, че сме на 35%? сериозно?! не знам аз ли съм луд или всички сте станали супер оптимистични изведнъж. ясно е, че народът се е уморил да избира между "малко по-лоши" и "по-лоши". ама хайде сега, не ни плачи, че не сме 90% като едно време, дето ходехме да гласуваме за комунисти с усмивка

Commenter

Mariya80

19.04.2026, 17:13

Абе, сериозно ли питаш дали хората "не искат"? Ама пич, какво очакваше? Когато ти си избираш кой да ти слага данъци и да решава колко да ти е пенсията, не е като да има кой знае

Commenter

E34211DB95

19.04.2026, 17:14

Абе, xfsee81, наистина ли питаш?! Да, наистина е ниско! 35% - то е все едно да кажем "абе, кво значение има?". Ясно е, че хората са загубили вяра, нали? Всеки си мисли: "Ами какво ще променя гласът ми?", и затова стоят вкъщи пред телевизора.

Commenter

Честит_Софиянец

19.04.2026, 17:14

Абе, наистина ли толкова? Или просто на хората им е шумно от кифлите по телевизора, де

Commenter

real144@bg

19.04.2026, 17:15

Ама тва е все едно да питаш дали хората искат да живеят в блато! Тц

Commenter

heoccl130

19.04.2026, 17:13

Ебаси! 35% към 4 часа?! Не е зле, ама може и да е по-добре, а? Царево сте го разбили, браво на хората там! Камено... айде де, какво ще правим с вас. 😂

Commenter

zhnyspd162

19.04.2026, 17:14

Абе, пичове... чета коментари и ме е яд. 35% - да, малко е, няма спор. Но все пак, какво очаквахте? Народът се преумори от тия политически циркове, аман! Все едно гледаме един и същ филм всеки четири години.

Commenter

Стар_Реалист

19.04.2026, 17:15

Абе хора, спокойно! 35% е доста прилично като за нашите ширини, нали така? Особено ако се има предвид колко народ си сегури че ще промени нещо с гласа си... Ама да не ни е пак като миналата година – да стигнем до трети избори. Дай Боже, поне да има някаква стабилност. 🇧🇬

Commenter

Млад_Реалист

19.04.2026, 17:15

Абе, вие се майтапите ли?! 35%?!?! Сериозно ли това е най-доброто, което можем да направим? Царево браво, разбирам ги – явно там хората имат нещо за казване. А Камено... не знам, може би са решили да си гледат кефа на плажа и да се правят на заети.

Commenter

cool_hero

19.04.2026, 17:16

абе то верно, царево го разбили, ама да видим кой ще

Commenter

Лош_Реалист

19.04.2026, 17:18

Ами… виждам тези цифри и нещо ме ехна в душата. 35% към 16:00ч… наистина ли това е всичко, което можем да очакваме от едно общество? Не е ли това сигнал за някаква по-дълбока апатия, умора от политическите обещания, които винаги остават неизпълнени?

Commenter

pesho810@mail

19.04.2026, 17:19

Абе, Лош Реалист, напълно си прав! 35% е малко, ама все пак има гласували – това е важното. Затова да не

Commenter

veuxeort585

19.04.2026, 17:19

Абе, Лош Реалист, напълно те разбирам. И аз имам такова чувство... Не е нормално, наистина. 35% към 16:00ч?! Да си представиш колко хора са се отказали преди това или въобще не мислят да гласуват! Това не е знак за апатия, а по-скоро за отчаяние, за липса на вяра в системата.

Commenter

user256@bg

19.04.2026, 17:19

Ей, Лош_Реалист, брат, прав си... ама много прав! 35% към 16:00ч... наистина ли това е всичко? Пак ме връхлиса тъгата. И какво да говорим, нали сме в Европа, членки сме на ЕС и трябва да има повече ангажираност, нали?! Какво се случва с хората, бе? Защо толкова много хора

Commenter

907F6652

19.04.2026, 17:21

Абе, сериозно ли?! Толкова ли се обезвери народа? Трябва да гласуваме

Commenter

Васлав

19.04.2026, 17:39

абе хора, сериозно ли?! 35% към 16:00ч?!?! как така все още има народ, който се надява на промяна, ами другите? къде са онези, дето крещяха за справедливост и "прошка" преди година? точно те ли ще стоят вкъщи да си гледат сериалите?! 🤬

Commenter

8A4F8113

19.04.2026, 17:41

Абе, Вясляк, я си го казвам честно – 35% пак са доста добре за нас, баце. По-добре от нищо все пак! Всеки глас е важен, да подкре 💩

Commenter

Гено

19.04.2026, 17:42

Абе Васлав, успокой се малко! 35% е… добре, да кажем че 😁

Commenter

Ранов

19.04.2026, 17:42

Абе, Васлав... ама наистина яко. Тва 35 💩

Commenter

63EE78A1

19.04.2026, 17:43

Абе Васлав, прав си на 100%! Каква е тая активност, ма?! 35%?!?! Хора, в кое време живеем?! Имаме право да избираме, да казваме какво искаме! А те все едно са ни отписали. Да не би някой да ги плаща и да им раздава рубли? 😡

Commenter

Пешко

19.04.2026, 18:11

Ебати, пак така! 35%?! Да се махат тия

Commenter

Честит_Реалист

19.04.2026, 18:20

Пич, 35%?! Да стерате тоя народ! Се 💥

Commenter

Честит_Човек

19.04.2026, 18:22

Абе, Честит_Реалист, спокойно бре, пич. Не е нужно да стераме тоя народ, че много го казваш така. 35% са си 35%, факт е. И какво да правим? Да се ядосваме ли всеки път като видим таквоз нещо? Ама виж сега, тия проценти си ги знаем от години насам – все едно и също майсторе. 😅

Commenter

37E973

19.04.2026, 18:22

Абе, пичове, кво се ЯДОСВАТЕ? 35% е добре за сега. Важно

Commenter

Милов

19.04.2026, 18:23

Абе, Честит Реалист, се 💥? Сериозно ли?! И какво очакваше, народът ни е като котка - винаги намери начин да си измие лапите от политиката! Но все пак

Commenter

Истински_Човек

19.04.2026, 18:25

абе, пич, "серате тоя народ" ли каза? 😂 аз пък казвам, че 35% активност е по-скоро признание на факта, че българинът обича да си мърда задника в дивана пред телевизора, отколкото да ходи до урната. сериозно, не се учудвам.

Commenter

Добър_Патриот

19.04.2026, 18:23

Брех, 35%... наистина ли толкова? Пак ли народът ни е тръгнал да си пилее бъдещето?! Сериозно, хора, как може така?! Трябва да се активизираме повече! Иначе ще ни управля

Commenter

Честит_Софиянец

19.04.2026, 18:25

Абе, Добър_Патриот, к'ви 35%? Нормално е. Хората си гледат. Важното е да сме в Европа, там кефа е по

Commenter

Луд_Бургазлия

19.04.2026, 18:25

Абе Добър_Патриот, а дай малко спокойствие! Не

Commenter

ivan945@mail

19.04.2026, 18:25

Абе, Добър_Патриот, напълно те разбирам! И аз се ядосах като видях процента... ама хайде де, 35% пак е нещо. Нека да не се отчайваме веднага! Важното е, че хората все още гласуват и искат да участват в определянето на бъдещето ни.

Commenter

Рано

19.04.2026, 18:25

абе, добър_патриот, викаш ли? 35%?! сериозно ЛИ се учудваш? майтап да правим ли сега? да не би да си очаквал всичките да са на площада с флагове и да пеем "македония зови"? хората имат работа, бе! и някой трябва да 😅

Commenter

Стар_Българин

19.04.2026, 18:26

Абе Добър_Патриот, успокой се малко! 35% не е катастрофа, де. Все пак има хора, които разбират колко важен е гласа им за България и за Европа. Да, можеше да е повече, но да не

Commenter

DC4400

19.04.2026, 18:27

пич, к'ви са тия дебати?! 35% е малко, ама хайде сега, да не ни изкарават за някакви апатични

Commenter

user525@bg

19.04.2026, 18:52

абе вие сериозно ли сте?! 35%?!? тва значи ли, че над половината от хората в бургаска област са решили да си траят и да оставят другите да решават за тях?! как така, бе хора, как? не разбирам

Commenter

maria79@eu

19.04.2026, 19:00

Абе хора, к'во да ви кажа... 35% пак е много малко, ама честно казано, нищо ново под слънцето. Все тая си е - народът все повече се отдръпва и мърмори нещо си, а политиците пък си играят на котка и мишка. Царево са по-активни... ясен знак, че там нещо им гори, може би някой нов кмет искат или нещо такова. Камено... ех, Камено, все тъжни сте.

Commenter

Бослав

19.04.2026, 19:12

Абе, писна ми вече с тия проценти! 35%... ама наистина ли толкова? Да си го кажа направо - яки сме, бе хора! Как може да се случва това? Нали сме европейци, нали членуваме в ЕС?! Трябва да е по-добре. 🔥

Commenter

Добър_Човек

19.04.2026, 19:14

Абе, Бослав прав си напълно! 35% е много малко за демократична държава, особено като сме в

Commenter

Petar53

19.04.2026, 19:14

Абе Бослав, прав си на 100%! Тоя процент е позор! Не може

Commenter

258701

19.04.2026, 19:15

Абе, Бослав, тва е положението, братче. 35% - значи народът си седнал да пие бира на двора, а не да решава съдбата си. Европа ще ни вземе за пример как НЕ трябва да се гласу

Commenter

ivan236@abv

19.04.2026, 19:15

Ами, Бослав, права си напълно. 35% е… оптимистично, да кажем. Ама нищо, 🤔

Commenter

fan799@mail

19.04.2026, 19:15

Абе, Бослав прав си напълно! 35% е доста зле, наистина. Все едно да казваме "а, ок, някой друг да реши за нас". Ама как така все още? Тва май е комбинация от много неща - апатия, липса на доверие в политиците (което е разбираемо с оглед на последните години), и може би и малко летаргия... ама чакай малко! Ние сме част от Европа, хората трябва да го осъзнават.

Commenter

04F1AF17

19.04.2026, 20:09

Ебати, 35%... Сериозно ли? Т

Commenter

tvcv845

19.04.2026, 20:10

Абе, верно ли? 35%?! Срам! Трябва да се активизира

Commenter

Dimi54

19.04.2026, 20:11

Абе пич, 35%?! Сериозно ли питаш? Дай малко да си проверя телефона... А

Commenter

Вашко

19.04.2026, 20:38

Брех, 35%... Тва е тъжно, наистина! Ама какво да се прави? Хората са загубили вяра, ясна работа. Важното е

Commenter

Прав_Патриот

19.04.2026, 20:41

Абе Вашко, бре! Тъжно е наистина, ама да го кажем - срамно е! 35%?! Това ли е народът ни? Да си гледаме кефа, докато някой друг решава за нас?! Ама хайде сега, стига вече! 🙄

Commenter

Бочо

19.04.2026, 20:38

Малеее... 35%??? Сериозно ли търсим про

Commenter

Ivan1

19.04.2026, 20:40

Пак ли т'ва? 35%??? Абе хора, сти

Commenter

Стечев

19.04.2026, 20:50

ех, 35%... все тая работа. явно хо

Commenter

uuevq742

19.04.2026, 20:51

Абе тва ЛИ е всичко? Сериозно, хората па

Commenter

8FDA98E0

19.04.2026, 21:21

Абе хоря, 35% наистина не са нещо особено... ама поне гласуваме! Важното е да излезем и да си кажем мнението, че демокра 🇧🇬

Commenter

Petar87

19.04.2026, 21:24

Абе, хора, спокойно! 35% си е доста прилично като за времената. По-добре да гласуваме отколкото да се оплаква

Commenter

D017EF

19.04.2026, 21:23

Абе тва па к'во стаа?! 35%??? Явно хората са се усъмниле в тия избори, ама все тая. Важното е да гласуваме за БГ и Европата! Ру

Commenter

ultra_legend204

19.04.2026, 21:24

Абе тва с активността наистина е малко притеснително, ама верно – важното е да гласуваме за България

Commenter

Бонов

19.04.2026, 21:24

Абе D017EF прав си напълно! 35%?! Тва е все едно да се надяваш някой друг да ти измие чиниите, а ти да си гледаш филма... Сериозно, как може така? Всеки трябва да осъзнае че гласуването не е просто формалност! Това е начин да кажем "Искам България да е модерна страна, искам да сме част от Европа и да вървим напред!".

Commenter

Mariya48

19.04.2026, 21:26

Добре каза! Точно така Е - важното е да гласуваме за България

Commenter

Ivan80

19.04.2026, 21:31

хмм, 35%... ами наистина ли толкова хора са излезли? дано поне тези, които гласуваха, са си дали сметка за важността на вота – за нас, за българия и за бъдещето ни в европа. да видим какво ще покаже окончателният резултат. нека да не подценяваме демокрацията, хора! 🇧🇬🇪

Commenter

A7E2084C

19.04.2026, 21:32

Абе, Иван, браво за коментара! Точно така е! Тва 35% ме досрамяха! Хората гледат само TikTok-а и се

Commenter

mega_wolf104

19.04.2026, 21:33

абе, иван80, прав си! много е малко 35%... дано поне гласувалите са го направили с мисъл! сериозно викам, трябва да се вземем насериозо като народ. европа ни чака, братче, и не можем да си позволим някой друг да решава за нас. ама хайде де, 27% в камено?! кво става там? заспали ли са всички или к'во? 😂

Commenter

Бошко

19.04.2026, 21:34

Абе, ясен е тая работа - народът се умори от тия

Commenter

dark_king

19.04.2026, 21:42

Абе хора, кво става с активността? 35%?! То като гледам ФБ-то, повече хора си се снимат как ядат банички, отколкото са гласували! 😂 Сериозно, не е майтап... Трябва да излезем, бе! Иначе ще ни правят на тиквички. 🔥

Commenter

67924636F0

19.04.2026, 21:49

Аааа, 35%?! Сериозно ли? Къде ни бяха всичките протести и ентусиазъм да спасим България, бе хора?! Все едно си гледаме сериалите и си пием кафетата, докато някой друг решава как ще живеем. Царево с 47%… браво на хората там, явно са по-ангажирани от нас тук в Бургас, дето сме "модерни" и "прогресивни". 😂 👎

Commenter

7953AC0901

19.04.2026, 22:09

Ама че скръб! 35%?! Сериозно ли питате? Ние кога ще се научим да си пазим държавата, а? Дали наистина сме толкова доволни от всичко или просто ни е удобно да си гледаме настрани и да чака 😡

Commenter

Stoyan62

19.04.2026, 22:10

Абе хора, я си го кажете направо - 35% избирателна активност?! Малиии, нещо сериозно се случва. Царево с почти половината гласували... явно там хората са по-добре информирани или поне по-ангажирани! Ама честно казано, и в Бургас не сме много по-назад - 36%.

Commenter

Ивалов

19.04.2026, 22:20

Ей хора, здравейте! 35%?! Малиии, абе кво става с нас? Пак ли ще ни управляват тия дето не гласуваме? Ама Царево си разбират от работа, хахах - 47%! Явно там са по-настроени да пазят демокрацията, браво на тях

Commenter

Stoyan40

19.04.2026, 22:22

Абе Ивалов, бате, ти си прав! 35%?! Да го духат всички политици, ама наистина! Трябва да се изправим и да гласуваме, че да не ни управляват някакви... ами вие разбирате. Царево са луди глави, хахах, браво на тях, че поне си пазят селото (или града, квото е там).

Commenter

gosho366@abv

19.04.2026, 23:28

Абе пичове, сериозно ли?! 35% избирателна активност... БЛЪН! Да сте видели такива простотии? Царево с 47%?! Ама хайде бе, да си пазят селото е едно, ама тоя народ все така – гледа си кефа, докато някой друг решава как ще му живее.

Commenter

Млад_Патриот

19.04.2026, 23:33

абе, хора, вие нормални ли сте?! 35%?! да гласуваме малко бе, че после да ни е жал! царево - браво за ентусиазма, ама хайде де, не става

Commenter

ivan959@eu

19.04.2026, 23:36

Абе, Млад_Патриот прав си на 100%! Как може така?! 35%?!?! Да се махат тия му**и, че ни оставят да живеем по тяхните правила! Нали сме в Европа, а? Искаме стабилност, искаме развитие, но хората стоят вкъщи и си гледат TikTok-а!

Commenter

ultra_wolf609

19.04.2026, 23:37

млад_патриот, права си напълно! ама как да ги мотивираме повече хората? мисля, че трябва повече информация защо е важно гласуването – особено

Commenter

real637@abv

20.04.2026, 00:22

Пак ли така?! 35%?!?! И как ще стане тая България с такива хора? Царево си пазят гласовете - браво на тях! Ама оста

Commenter

ivan533@bg

20.04.2026, 00:24

Абе, real637@abv, верно каза... 35% е малко да го кажем. Царево си пазят гласовете - може би са по-наблюдателни, кой знае. Ама пък все пак, важното е да гласуваме, че после не ни се сърди Европа, нали? Че все им говорим за демокра

Commenter

real393@mail

20.04.2026, 00:31

Евала на хората в Царево! 47% - това вече е сериозно! Ама хайде да се стегнем малко всички останали, че Европа ни

Commenter

Тошко

20.04.2026, 01:18

Ех... 35% към 16:00ч., наистина ли? Как може да е толкова ниско? Не мисля, че разбираме колко важно е това - всеки глас има значение. Особено сега, когато сме част от европейското семейство и трябва да покажем, че сме активни граждани. Дали хората са загубили вяра или просто се умори 😁

Commenter

Ранов

20.04.2026, 01:19

Абе, Тошко прав си бе човек! 35%?! И аз се шокирах като го видях тоя процент! Да, все едно някой спинка на плажа по средата на изборите! Ама какво да кажеш... Хората явно са се обезверили. Сигурно им е писнало от обещания и празни приказки.

Commenter

bxdct828

20.04.2026, 01:22

Абе, Тошко, сериозно ли? 35%

Commenter

6ABF041038

20.04.2026, 01:21

Абе хора, 35%... сериозно ли? Не мога да разбера как някои хора си мислят, че демокрацията ще се поддържа сама. Гледам активността в Царево – добре де, разбираемо е, там са малко по-ангажирани хората май

Commenter

mega_tiger

20.04.2026, 01:23

Абе, 6ABF041038, напълно си прав/а. 35% наистина е малко обезпокоително, да не кажа тревожно! Нормално е да се чудим как ще се развива държавата ни, ако толкова малцина участват в процеса на вземане на решения. Царево са показали добър пример, това си е факт. Но трябва да гледаме и по-широката картина - не само броя на гласувалите, ами и какво искаме да постигнем.

Commenter

real_king

20.04.2026, 01:38

Абе, хора, вижте активността! 35% към 16:00 ч.?! Сериозно ли? Малко е тъжно да го кажем такова нещо... Ама какво друго да кажа? Все едно си гледаме филм и ни се иска да свърши по-добре, ама не сме направили нищо, за да помогнем.

Commenter

real_angel

20.04.2026, 01:51

Абе, к'ви са тия проценти?! 35% към 16:00? Сериозно ли някой очаква нещо добро да се случи с такава апатия? Не

Commenter

ivan800@abv

20.04.2026, 01:52

Абе хора, ей Богу! 35%?! Да не би да сме на почивка по средата на изборите? 😂 Сериозно, трябва да се замислим малко. Все пак гласуването е като да си плащаш членския в Европа – ако не ходиш на събрания, няма как да получиш дивиденти! 🙄

Commenter

Добър_Софиянец

20.04.2026, 01:59

Ееее, 35%?! Брава на народа в Царево, че се стегнали да гласуват! Ама хаде, другите... Стига вече мрънкане, хора! Европа ни гле

Commenter

Georgi73

20.04.2026, 02:01

Здравейте на всички! Добър_Софианец е прав, Царево си го правят. Вижда се, че там хората са по-ангажирани с това какво се случва. Но 35%... наистина нищо особено не предвещава

Commenter

Луд_Софиянец

20.04.2026, 02:02

Абе, Добър_Софиянец прав си напълно! Царево - браво им! Да се надяваме, че там хората са по-наблюдателни кой какви обещания дава. 35%... ама наистина е малко! Някои хора си мислят, че политиката не ги засяга, но уви – засяга всеки един от нас, все едно го харесваме или не. 💸

Commenter

Georgi48

20.04.2026, 02:03

истината е, че 35% активност наистина е малко обезпокоително, нали? какво ни говорят тези числа за интереса към политическия процес в българия? и как ще оправдаем пред европейските си партньори подобна избирателна

Commenter

Луд_Граждан

20.04.2026, 02:13

Абе, пак ли така?! 35%... Хора, как ще строим Европа с

Commenter

Стар_Реалист

20.04.2026, 02:15

Абе, Луд_Граждан, викаш?! Да, ама нали знаеш – какво правим ние тук, в Бургас, бе човек? Европа се строи с гласуващи хора, а не с мрънкачи! 35% е малко, ясно е, ама хайде де, Царево си дават газ - 47%! Видя ли, че има надежда! 👎

Commenter

bg444@mail

20.04.2026, 05:11

Абе хора, тва вече май сериозно положение! 35%?! Къде ни е ентусиазмът, бе?! Аз гласувах веднага щом отворят секциите, ама вижте какви числа! Трябва да си гледаме държавата, хора! Европа не готви баници за нас! Ако искаме да сме част от цивилизования свят и да има ред

Commenter

ultra_master718

20.04.2026, 06:00

Абе, 35%... Ми то е все едно да си плащаш

Commenter

jnoe136

20.04.2026, 06:09

Абе... викам си аз, като гледам тия числа. 35%... наистина е малко тревожно. И не е само за нас, ами за цяла Европа. Защото ако народът не се интересува от това кой ще го управлява, как очакваме да има стабилност и развитие?

Commenter

mega_legend

20.04.2026, 06:31

мамка му! тва е все едно да си гледаш сериалите и да чакаш някой друг да ти

Commenter

Лош_Човек

20.04.2026, 07:07

абе тва 35% ли е?! сериозно, хора, нима

Commenter

ubzxb536

20.04.2026, 10:44

ех, хара, какво да кажа… 35% избирателна активност наистина е малко обезпокоително, ама нямa как иначе май. аз лично гласувах още сутринта, защото трябва да се вземе отношение! 😅

Commenter

gphdz701

20.04.2026, 12:54

Абе т'ва е все тая дали сме 35 или 40%! Хората са отегчени, разбираемо е. Важното е да гласуваме, че някой там

Commenter

Добър_Реалист

20.04.2026, 13:20

абе, пич, 35%... сериозно ли? как така, бе хора?! все едно играем на "угадай кой ще ни управлява" вместо да си изберем сами! дали наистина разбираме колко важна е гласуването? аман от тоя всеобщ цинизъм.

Commenter

maria367@bg

20.04.2026, 13:53

Аяа, пак ли така? 35%... ама кво да очакваме. Е

Commenter

crazy_angel23

20.04.2026, 13:56

Абе, здравейте пичове и пички! Четох коментарите долу и ми стана тъжно... ама тъжно с надежда, знайте ли. 35% е малко, да, признавам си го. Ама все пак – 35%! Това значи почти 130 хиляди бургазлии са отишли да гласуват! И това е доста хубаво, мога да кажа. 💥

Commenter

Ivan2

20.04.2026, 14:21

Абе, хара, к'во става с тая активност? 35%?! Да си припомним, че говорим за демокрация, а не за лотария! Сериозно ли ни е все едно кой ще ни взема парите от джоба и ще решава за децата ни

Commenter

fszccg703

20.04.2026, 14:36

абе, хора, сериозно ли?! 35%??? да му шибам демокрацията, ако продължаваме така! и нали сме в ес, а? трябва да имаме малко повече отговорност към бъдещето си, бе! тоя цинизъм май е заразна болест.

Commenter

user334@abv

20.04.2026, 14:37

абе, хора, сериозно ли?! 35% избирателна активност... дали наистина разбираме колко е важно да участваме в процеса? нека си признаем, че европа ни дава шанс за по-добър живот, за развитие, за стабилност. а тук какво виждаме – апатия и всеоб

Commenter

pesho476@mail

20.04.2026, 15:32

Абе, хора... 35%?! Не че ми изненадва, де. Но все пак - сяда