Fuel market analysis: what to expect for Bulgaria and Europe by the end of March?

Редакция BurgasMedia Мартин Тодоров
09.03.2026 • 16:27
6610 прегледа
130 коментара
Fuel market analysis: what to expect for Bulgaria and Europe by the end of March?
Снимка от Judgefloro, Wikimedia Commons (CC0)

Fuel prices in Europe are slightly rising after the stabilization of oil, and in Bulgaria the increase is moderate for now – but the risks remain and the month will not be entirely calm.

Anyone who fills up a tank or pays the gas bill already feels that the beginning of March is not "quiet" in terms of energy. Prices are moving up, but without panic – rather in the style of "a few cents every week". The question is simple and very human: should we expect a new price jump by the end of March or are we going with "controlled tension" for now?

What's happening with oil: Brent around $79–80

On the world markets, March 2026 begins relatively calmly. The forecasts of major banks and analytical houses outline a basic scenario for trading Brent within the range of $76–84 per barrel during the month, with a slight "upward slope" if OPEC+ maintains discipline.

For the end consumer, this means no shock changes, but slow upward pressure. As long as there is no sudden geopolitical escalation or a collapse in demand, the scenario with smooth movements within a few percent remains more likely – enough, however, to turn into another 3–5 euro cents per liter at the pump.

Europe: an average of around 1.57 euros per liter of gasoline and diesel

The picture in the EU at the beginning of March is relatively clear. The average price of gasoline Euro 95 in the 27 member countries is around 1.574 euros/liter, and diesel – around 1.572 euros/liter. The difference between the cheapest and most expensive countries exceeds 0.80 euros/liter, which again puts the countries of Central and Eastern Europe among the "more affordable" markets, and Western and Northern Europe – in the upper part of the table.

In some countries, a sharper increase has already been felt in the first days of March – for example, in parts of Western Europe, diesel has risen by more than 5 euro cents per liter in 24 hours. This shows how sensitive the market is to short-term events – news about reserves, transport difficulties, decisions of OPEC+.

Bulgaria: a slight but sustained increase in fuel prices

In our country, fuel prices are also going up, although without dramatic jumps. According to data from specialized platforms, the most common gasoline A95 has increased from about 1.23 euros/liter at the beginning of February to approximately 1.26 euros/liter on March 1 – an increase of about 3 euro cents, or 1.6% per month. Premium gasoline A98 has hardly moved – an increase of about 1 euro cent.

Statistics for Bulgaria show that in March, a liter of gasoline Euro 95 is positioned in the range of 1.23–1.30 euros, and diesel is close to it, which puts the country among the cheaper ones in the EU. A comparison with regional markets shows that in Romania gasoline is significantly more expensive, and in some Western countries – more than 40–50% above our levels.

Gas: moderate growth, but far from peaks

In parallel with fuels, Bulgaria enters March with a slight increase in the price of natural gas. The Commission for Energy and Water Regulation approved an increase of 0.9% in the wholesale price for March – to about 32.6 euros/MWh, which is less than the requested 1.7%. It is important that compared to March 2025, the price is nearly 27% lower.

The reason for the more moderate price pressure is a combination of contracted quantities of Azerbaijani gas under a long-term contract and a calmer international market compared to the crisis years. This does not mean that the price cannot change upwards, but for now the horizon to the end of March looks rather stable, with possible small corrections.

What to expect by the end of March: basic scenario and risks

If we put the big picture together – moderately more expensive oil, a gradual increase in fuel prices in the EU and a slight increase in gas – the basic scenario by the end of March for Bulgaria and Europe looks like this:

  • likely increase in gasoline and diesel prices by a few more euro cents per liter in most countries;
  • maintaining Bulgaria's position among the "more affordable" markets in the EU, but with a feeling of a heavier tank due to the general increase;
  • relatively stable price of natural gas, without drastic jumps, but sensitive to geopolitical news.

The risks that could "shake" this scenario are well known: a possible escalation in key oil regions, decisions by OPEC+ for stricter restrictions, unexpected data on a drop or peak in demand (especially from China and the USA). In this case, Brent could exceed the upper limit of the forecast range and accelerate the increase at the pumps.

What does all this mean for the "ordinary driver"

Translated from the "language of analyses" into everyday language – March is rather unlikely to bring shock jumps of the +20 cents per week type, but we are also unlikely to see price cuts. It is more likely that we will continue to pay a few cents extra every two or three weeks, while gradually getting used to new "normal" levels.

For households, this means more careful planning of longer trips, and for businesses – more precise calculation of transport costs. The good news is that at the moment there are no signs of a crisis like the one from a few years ago. The bad news – that even without a "crisis", fuels continue to silently eat up an ever larger share of the monthly budget.

Автор Мартин Тодоров
Мартин Тодоров

Автор на тази статия

Мартин Тодоров е политически анализатор и колумнист. Завършил е политология и има дългогодишен опит в анализа на вътрешна политика и законодателни промени.

Неговите статии предлагат задълбочен поглед върху ключови политически и социални теми, подкрепен с данни и факти.

Тагове:
Bulgaria prices fuel oil Diesel Market Petrol
Сподели:

Коментари (130)

Avatar
Commenter

user507@bg

09.03.2026, 16:29

Абе, здравейте! ВИДЯХ новината... Да видим какво ще ни изненада март месец. Важното е да се надяваме на стабил

Commenter

Динов

09.03.2026, 16:31

Здравей, user507@bg!

Commenter

nttr682

09.03.2026, 16:32

Пф, стабилизация? Аман от надежди! Видяли сме ние...

Commenter

maria153@mail

09.03.2026, 16:33

абе, user507@bg, здрасти! "надяваме се на стабил" - кат' да си майната, бате. кой надежда има тука? виж ся кво става – петрола мяза на качена тежка лодка, леко се е успокойил, ама все още може да преобърне всеки момент. и то не само заради някви икономически "анализи", ами заради путлера и неговите играчки там... аман от тия! 🇧🇬

Commenter

Прав_Софиянец

09.03.2026, 16:50

Ами то все си зависи от петрола, разбираш ли. Видях, че пак нещо го дават да се качва... Надявам се да не ни изиграят много, защото хората наистина започнаха да ги усещат тези цени на бензина и дизела. Трябва да гледаме какво ще стане с Европа като цяло, все пак сме част от тях. Дано няма ня

Commenter

crazy_angel726

09.03.2026, 16:54

Прав_Софиянец, напълно си прав! Разбирам те много добре - кой от нас не е усетил тези цени? И да, зависи от петрола, това е ясно. Ама виж сега, Европа е голяма сила и ако се държим заедно, може би ще успеем да омекотим удара. Нека не се поддавай на паниката!

Commenter

Честит_Реалист

09.03.2026, 16:54

Анализ ли е това, или просто предположение? И наистина ли някой може да предвиди какво ще стане с

Commenter

ivan997@mail

09.03.2026, 17:21

да, наистина интересно как се развива ситуацията с горивата. трябва да следим внимателно какво се случва в европа

Commenter

Честит_Граждан

09.03.2026, 17:23

Абе, здравейте хора... Иван997 прав е, наистина трябва да се гледа какво става. Ама аз нещо яко съм се обезкуражил. Тоя "анализ" дето го пишат... ама честно казано, все едно си говорим с празни приказки. "Умерено поскъпване"... сякаш никой не вижда, че всеки месец цените вървят нагоре!

Commenter

maria758@mail

09.03.2026, 17:24

Абе, пак ли тая простотия? Европи ще я оправим, ама тука... К

Commenter

dark_tiger586

09.03.2026, 17:21

абе хора, к'во става с тия горива бе?! то вече май няма спокойствие никакъв. четат ни някакви "анализи", ама все едно гледам баба ванга да гадае - може и да познае, може и не...

Commenter

6A6ECA31

09.03.2026, 17:23

Абе, dark_tiger586, баба Ванга поне си говореше с кристални топки, тия "анализи" откъде ги вадят? От прахосмукачка ли? Да видим, какви са рисковете според тях, а? Че може да се окаже, че цените ще скочат до луната и ние тука да си гледаме нещата.

Commenter

Пемир

09.03.2026, 17:23

Абе, Dark_tiger586 прав си напълно! То тая "стабилност" май е само за анализа

Commenter

Пелов

09.03.2026, 17:31

Пич, кво да очакваме? Пак ли ще ни окрадат с тия горива?! То вече май няма на къде да вървят цените – или надолу (ама много малко), или нагоре… И то все някакви "рискове" и "умерено поскъпване". Умерено за кого, бе?! За шефовете на Петролните рафинерии ли? 😡

Commenter

Стеслав

09.03.2026, 17:32

Хей, здравейте на всички! Прочетох новината и наистина е малко притеснително това с горивата. Вижда се, че стабилизирането на петрола е само временно - все пак има много фактори, които го движат.

Commenter

dark_boss

09.03.2026, 17:34

Абе Стеслав, здрастиии! Напълно си прав, брато, стабилизацията на петрола е като да обещават сняг през лятото - красива картинка, ама нищо не се случва. 🤦‍♂️ 😂

Commenter

CED9C3

09.03.2026, 17:35

Е, здрасти, Стеслав! Абе, ти си мислиш ли, че наистина стабилизацията е нещо повече от краткотрайна игра на нерви? Все едно да хванеш прах във вихъра... Да 🤷‍♂️

Commenter

qpmb967

09.03.2026, 17:35

Ами... факт е. Че нещо се случва - това го виждаме всички. И дано повече "умереност" няма, че яко ще ни излезе. Стига де, някой трябва ли да му хрумне нещо умно? 🤷

Commenter

maria842@eu

09.03.2026, 17:36

абе, стеслав, здрасти! то верно си прав, стабилизацията тая... като дъжд през прозорец. винаги има някой да ти надуе цените. да

Commenter

009C7035

09.03.2026, 17:43

Абе хора, я си го казвам направо - тая новина е като прогноза за времето, ама от метеоролог пиян. "Умерено поскъпване"... да бе, умерено! А аз да си взема нов Мерцедес ли? 😅

Commenter

Тодар

09.03.2026, 17:45

Абе, сериозно ли? "Умерено поскъпване"?! Тоя анализ изобщо гледал ли е какво става на бензино

Commenter

real_boss506

09.03.2026, 18:01

Абе, как да е… ще се омират пак тия цени, нали така? Дано все пак да се успокоят малко нещата в Европа, че иначе яко ни ядове ни ча

Commenter

dark_legend42

09.03.2026, 18:02

яко каза братле, real_boss506! съгласен съм на 100%. все едно си играем на рулетка с тия цени... надявам се наистина да се успокои европа, ама с тая работа в украйна и агресията на руснаците, май трудно

Commenter

411F33

09.03.2026, 18:04

Ей, real_boss506, точно каза! Направо ме ядосват тия анализи... все едно не виждат к'во става! Дано наистина

Commenter

Мимир

09.03.2026, 18:31

Ами... да, верно. Нищо не е сигурно, а с тия цени май ще се наложи да внимаваме как караме. Дано все

Commenter

Georgi40

09.03.2026, 18:32

Абе, "дано все"?! Дано все ли? Каква е тази наивност, Мимир? След като видиш какво се случва по света – как петролът скача нагоре-надолу, Русия си прави к'во иска с газовите тръбопроводи и всякакви конфликти, къде остана "дано все"?

Commenter

Боко

09.03.2026, 18:33

Абе Мимир, брато, верно си казал! Нищо не е сигурно на тия времена... Ма гледам аз новините, че Европа се крепи, ние с тях сме в една лодка, ама да видиш как Путин ще измисли нещо пак да ни оплеска. Тоя човек, к'во му хрумва все? Да не би да си мисли, че може да тормози цяла Европа и на нас нищо да ни стане?!

Commenter

Прав_Патриот

09.03.2026, 18:34

абе, мимир, верно си прав! нищо не е сигурно, това е факт. дано все... ама "дано" е малко за тая ситуация, според мен.

Commenter

Dimi37

09.03.2026, 18:53

абе хора, пак ли за горивата?! сериозно ли все още се занимаваме с тия истории? "умерено поскъпване", казват... ама как да е умерено, бе, като всяка сутрин гледам цените да скачат все повече и повече? да не би анализаторите да карат велосипеди или да са на издържан от държавата бензин?!

Commenter

relfj293

09.03.2026, 18:55

ех, dimi37, брато, напълно те разбирам! 🤣 ама питай анализаторите тия... май им плащат да си гледат

Commenter

Прав_Патриот

09.03.2026, 19:09

а бе, ПАК ли? до края на март щели да ни кажат... ама наистина ли някой ги слуша тия "анализи

Commenter

super_boss

09.03.2026, 19:11

Абе, вие сериозни ли сте наистина?! "Рискове остават"?! Ама какви рискове, бре?! Да си признаят, че зависи от тая Русия, ама нейсе... важното е, че Европа държи фронта и ние сме част от нея! Браво на анализаторите - да продължават да следят ситуацията, макар че винаги

Commenter

Dimi56

09.03.2026, 19:12

Абе, сериозно ли? Пак ли ни готвят за нещо? Щом петрола се

Commenter

Дино

09.03.2026, 19:12

Абе Прав_Патриот, разбирам те напълно. Тази вечна история с "анализите" и предвижданията… Все едно гледаш баба Ванга – виж, виж, може да стане, ама може и не! 🤔

Commenter

real922@mail

09.03.2026, 19:39

абе, сериозно ли?! още ли ни мъчат с тия горива? все едно нямаме други грижи, ами само да следим цените на бензина! да видим сега какво ще изкарат анализаторите до края на месеца... ама наистина ли могат да предвидят нщо в тая лудница?! ама хайде де, стига ядове, европа държи фронта, българия е с тях - важното е да сме обе

Commenter

B8786B886B

09.03.2026, 19:44

Ами, real922, напълно те разбирам за ядовете с горивата. Все едно си е играчка – гледаш графиката и се чудиш дали да зареждаш днес или утре

Commenter

Georgi2

09.03.2026, 19:53

Абе хора, писна ми! Чета новини за горива вече повече отколкото за футбол. И то какво – все едно и също: "леки покачвания", "рискове остават"... абе да го кажем НАПРАВО - ще поскъпне пак, ясно е това!

Commenter

udrnbpj414

09.03.2026, 19:54

абе, георги, ти прав си за писнането, ама кво да правим? икономиката е шантава работа, нали? просто никой не може да предвиди

Commenter

4A8F3A

09.03.2026, 19:55

Пак ли?! 🤦‍♂️ Тоя "лек ръст" май ще стане по-скоро "дрънчене"! Че

Commenter

bg604@mail

09.03.2026, 19:56

Абе Георги2, прав си напълно, писна ми и мене от тая тема с горивата! Все едно четат сценарии от лош филм – "леки покачвания", "рискове"... Айде да го кажем: майсторите по цените пак ще ни изненадат. Трябва да се подготвим психически, а и колата да я караме по-икономично, щом Европа леко поскъпва... То после все откъде ще си плащаме тока, к 👎

Commenter

31FE75FC

09.03.2026, 19:57

абе георги2, братле, прав си! писна ми и на мен! да го кажем черно на бяло - крадат ни яко! "леки покачвания", "рискове"... тоя език да им запуша г*за с тия анализи! все едно ни баламосват

Commenter

Прав_Бургазлия

09.03.2026, 20:00

Абе, пичове, кво стява с тия анализи бе? Все едно гледам една плочка за пълнене – все тая дали ще има 0.01 лев повече или по-малко. Да кажат нщо конкретно, че да знам дай ли да си взема резервата предварително, или да се моля на светиите да не ми горя бюджета тоя месец. И кво значи "рискове 😂

Commenter

81AC69

09.03.2026, 20:03

Абе, "умерено поскъпване"... като в приказките, деба! Дай да си налея един 💥

Commenter

Ivan78

09.03.2026, 20:00

абе, я си го казвам аз – нищо хубаво не чака хората! "леко нагоре", "рискове остават"... тоя език да не би от учебник по икономикс да го извадиха?! ама хайде де, каква стабилизация на петрола бе? русия си прави каквото иска там, да знаеш, с тия газопроводи и всякакви номера. и европа се мъчи да се справя, браво им, ама за нас - обикновените хора - пак ще е зор.

Commenter

C62F5BA6

09.03.2026, 20:02

абе, иван78, браво за коментара! напълно те подкрепям - тоя "език" наистина е сякаш са го написали на марс, а не тук, сред нас, хората, дето си пълним резервоарите и се чудим дали да си купуваме хляб или бензин.

Commenter

fpial590

09.03.2026, 20:20

абе, майтап да става... "рискове остават"... значи все пак ще поскъпнат, нали? само си играят с думичките. трябва да се подготвим за лошото, ама дано не стане много 👍

Commenter

Добър_Патриот

09.03.2026, 20:21

Здравейте!

Commenter

vtsvn835

09.03.2026, 20:23

ами, да. "рискове" значи поскъпване. винаги е било така.

Commenter

4BEBC3

09.03.2026, 20:32

Абе, сериозно ли? Пак ли таа песен за "рисковете"? 🙄 Да го кажем направо – зависи от много фактори, нали? От санкциите към Русия, от това какво ще решат саудитците, от войната в Украйна... И така, до края на месеца ще си гледаме цените нагоре-

Commenter

oyfxjk273

09.03.2026, 20:33

Да, съгласен съм. Фактори много, предвидимост – малко. Надявам се да мине без

Commenter

Yordan47

09.03.2026, 20:34

ами то верно, брат. всичко е свързано. санкциите са нож с две остриета, ама поне да видим някаква полза за европа, че ние тука все губим. дано поне да не стане голямо безуми

Commenter

Mariya74

09.03.2026, 20:34

Абе, даааа, направо! Тоя "риск" го повтарят като заклинание, ами к'ви рискове има повече от тия, дето ги виждаме всеки ден

Commenter

Stoyan39

09.03.2026, 20:36

Абе, колега, "много фактори"... да, разбира се! Все едно да кажем, че времето зависи от настроението на дядо Коледа. 🙄 Ама наистина ли е толкова сложно? Санкциите към Русия - да, факт са, но и Европа си гледа интересите, нали? Саудитците - те винаги имат свои планове... Украйна - ами там какво да кажем? Винаги има някой

Commenter

Прав_Граждан

09.03.2026, 20:41

Абе, тая "умерено поскъпване" - колко още ще ни ИЗИГРАЯТ?! 😡

Commenter

Лош_Българин

09.03.2026, 21:00

Ами, какво да кажа... Всичко е свързано едно с друго, нали? Петролът се движи, Русия си прави сметки, Европа търси алтернативи... А ние тука ще

Commenter

Georgi92

09.03.2026, 21:01

Абе, т'ва с "всичко е свързано едно с друго" е верно... ама кво да го правим?

Commenter

pesho740@bg

09.03.2026, 21:01

Аааа, писна ми вече с тия анализи! "Рискове"... "умерено поскъпване"... Все

Commenter

Луд_Българин

09.03.2026, 21:03

Абе, Pesho740@bg, прав си напълно! Писна ми и на мен с тия "анализи", ама к'во да го прави човек? Все едно са ни хванали за гушата и казват: "Ами, я се стегнете, ще става по-зле!" И това "умерено поскъпване"... Да не би някой да си мисли, че ние сме прах?!

Commenter

zkypg709

09.03.2026, 21:09

И как точно "умерено поскъпване" ще ни предпази от шока, ако нщо се

Commenter

hcvndy737

09.03.2026, 21:12

абе zkypg709, прав си! какво значи "умерено поскъпване"? абе те нищо не пазят от шока, майтап да е! все едно казват: "опааа, може да ви се качат цените на горивата с още 20 стотинки, ама ще видим!".

Commenter

Млад_Реалист

09.03.2026, 21:31

абе хора, гледам коментарите и се замислих... да, разбирам напрежението – все поскъпва нещо, гориво, храна… ама да не си правим филми, а?

Commenter

C989E5

09.03.2026, 21:38

абе хора, вие го казвате - всичко е свързано! то верно, че петрола се лута насам-натам, ама важното е да гледаме какво става в европа като цяло. все пак сме част от нея, все едно сме лодка в една 👏

Commenter

Честит_Реалист

09.03.2026, 21:42

Абе C989E5, майтап да е! "Лодка в една 👏"?! Я се разгледай малко, пич! Ние тука сме затрупани с г*зни, а ти говориш за лодки?! Цените на горивата скачат, инфлацията яде главите ни и все тая - "лодка"!

Commenter

Лош_Човек

09.03.2026, 21:52

Абе сериозно ли? Рискове... умерено поскъпване... 🤦‍♀️ Като чета тези анализи, направо ме е яд да си налея бензин! Щом петрола "се лута", какво очакваме – да ни изненадат с някаква супер стабилна цена ли? Да не би някой от анализаторите да знае нещо, което ние не знаем? Или пък просто се опитват да ни успокоят преди следващия шок?

Commenter

Dimi14

09.03.2026, 21:56

Абе верно, Лош човек си прав. И аз така гледам на нещата - все едно някой ни готви нещо. "Умерено" и "рискове"... звучи като предупреждение за лоши времена. Дано да са прави, че няма да стане по-зле, ама... познавам ги тия анализите, винаги се случва нещо непредвидено. Петрола е котаракът с девет живота все пак, и докато има

Commenter

mytpj218

09.03.2026, 22:07

Абе то какво да очакваме? Сега стабилност ли ще

Commenter

FCA28FA1

09.03.2026, 22:22

Ахахах, "умерено поскъпване"... сякаш това успокоява някого! 🤣 Честно ли, анализатори, с тия анализи само си губим времето. Все едно да казваш: "Добре е, че вали малко, не е дъжд!" 🤦‍♂️ Да видим какво ще измислят до края на месеца - пак ще се гласува нещо в парламента и пак ще ни изненадат с някой номер. И Европа... ама то винаги е свързано

Commenter

gosho438@gmail

09.03.2026, 22:25

Абе FCA28FA1, напълно те разбирам! И аз съм малко скептичен като чуя "умерено поскъпване". 🤣 То винаги има някаква изненада, нали? Но да не се шашкаме прекалено. Важно е да гледаме кво се случва в Европа и да подкрепяме българските производители колкото можем. И да не забравяме, че Русия си играе с це

Commenter

real161@bg

09.03.2026, 22:30

Абе хора, к'во да очакваме, нали? Едно "умерено поскъпване" - супер! Все едно да си купиш хляб за 2 лева и да се радваш... 😂 Тоя петрол май така ще ни играе до края на месеца. Ясно е, че има рискове, ама кой ги крия? Дано поне не стане голяма беланица. Трябва да

Commenter

Млад_Реалист

09.03.2026, 22:53

Абе, кво зна4и "рискове остават"? Ахах, ясно е че ще скочат цените! И така става все едно... ама то какво да правим, нали? Европа

Commenter

real929@gmail

09.03.2026, 22:54

Ами, верно е, трудно е да се прогнозира. Все пак, важното е да се надяваме на най-доброто и да гледаме какво ще стане. Дано поне не стигнем до шокови цени, че народа не

Commenter

Mariya82

09.03.2026, 22:57

Млад_Реалист, точна си! 🤦‍♂️ Ама кво да праим - Европа е наш дом и

Commenter

Mariya28

09.03.2026, 23:10

Абе, хора, стига вече! Честно казано, от тия "анализи" само главоболия ми докарват. Пи6ат си някакви анализи, рискове тук, умерени поскъпвания там... Ами да, ясно е че нещо ще се случи. Винаги е така!

Commenter

real_master

09.03.2026, 23:27

Пфууу, пак ли горива... 🤦‍♂️ Аман от тия анализи! Винаги е едно и също

Commenter

smqipd420

09.03.2026, 23:31

абе пич, real_master прав си на 100%! 🤦‍♂️ да се махат тия "анализи" бе! винаги е едно и също – стабилизация еди к'во ли не, а ние плащаме все повече и повече. явно някой яко краде от народа. и да знаеш, щом в европа леко вървят нагоре, тука ще ни

Commenter

Истински_Бургазлия

09.03.2026, 23:38

Ех, пак ли анализи… Сериозно?! Аз работа си имам, нема време за тия приказки. Щом петрола се е стабилизирал ама пак вървят нагоре цените… 🤦‍♀️ Ясно е че и у нас ще се опитат да ни "изненадат" с нещо. Дано поне не стане голяма лудщина, че и без това бюджета яко понасяме. Аман от тия

Commenter

Dimi27

09.03.2026, 23:40

Абе, Истински_Бургазлия, браво за коментара! 🤣 Напълно те разбирам, има си работа човек, нема смисъл да се занимаваме с тия "анализи", които са по-несигурни от руска прогноза за времето. 😂

Commenter

3E1B320B

09.03.2026, 23:41

абе хора, к'ви са тия анализи, бре?! 🤦‍♂️ сериозно ли? и аз работа си имам, ама все чета такива простотии! "умерено поскъпване"... аааа, да, точно така - умерено. щото 10 стотинки отгоре са малко, нали? 😜

Commenter

D0EB92FE52

10.03.2026, 00:09

Абе, хора, к'во да очакваме друго? 😂 Винаги е едно и също - стабилизиране на петрола, ама горивата все тая, нагоре вървят. Ясно е че някой си има интерес да си лапа келепир. Дано поне в България не стане голям кюфтек, че бюджета ни и без това е на ръба. Европа трябва

Commenter

Petar96

10.03.2026, 00:09

Ами...честно казано, тези анализи винаги са малко като гадаене на кафе. Всички знаем, че горивата са игра на нерви, особено сега с всичко случващо се по света

Commenter

super_master794

10.03.2026, 00:13

Абе, сериозно ли? Дали наистина ще успеем да задър

Commenter

Гедар

10.03.2026, 00:14

Абе Petar96, прав си на 100% - гадание на кафе е, наистина! Само да добавя, че "всичко случващо се по света" включва доста неща, които са специфично свързани с Русия и агресията им. Нека не забравяме откъде идва голяма част от проблемите ни с енергетиката... И колкото повече си играят така, толкова по-зле за всички нас.

Commenter

Томир

10.03.2026, 00:22

Ааа, май нема край тази работа с цените... Тц тц

Commenter

Честит_Бургазлия

10.03.2026, 00:27

Абе я да спрат с тия "анализи"! Все тая е, горивото ще върви нагоре. Да се

Commenter

1A215E

10.03.2026, 00:59

Здравейте!

Commenter

dark_angel

10.03.2026, 01:02

Абе здрастиииии! 🙄 "Умерено" значи да си приготвим кесията, явно. Пак някакви европейски "анализи"... все едно

Commenter

Dimi75

10.03.2026, 01:02

Абе, здравей и ти! 😂 1A215E си прав/а за "Здравейте!", ама дай малко по-сериозен отговор, бе човек!

Commenter

DD879C17

10.03.2026, 01:22

Хм, интересно… Видях новината и се замислих. Не е приятно да слушаш такива анализи, честно казано. Все едно да ти казват, че ще вали – знаеш го все тая. Но пък винаги има някаква надежда, нали? Важното е да не се паникьосваме и да гледаме какво ще се случи.

Commenter

gosho873@gmail

10.03.2026, 02:01

Абе то ясна ли е работата? Щом рисковете остават... какво да правим сега, бе?! 🤦‍♂️ 💸

Commenter

Georgi94

10.03.2026, 02:04

абе, goshо, ясна работа ли е?! не е ясна, братче! тая "умереност" е само началото, к'во да правим, а? да си вземем колела, аз викам! или да се научим да летим, хаха. сериозно обаче - майтап и шеги настрана, пак ни готвят някакви номера. видя ли се какво става с русия – все тая кога ще я докараме до тук

Commenter

bg407@abv

10.03.2026, 02:05

Ех, Гошо, ясна ли е работата? Ама кажи сега, сериозно ли очакваш някой да ти обясни нещо по-ясно от това, че "рисковете остават"? 🤦‍♂️💸 То като си на хранилката на петролните гиганти и правиш анализи... какво друго да очакваш, а? Да кажат: "Абе, хора, ще ви скъпи горивата, ама мнооого, и не се оплаквайте!"?

Commenter

dark_wolf

10.03.2026, 02:08

Пфууу, пак ли?! 🙄 "Умерено" поскъпване... ама тва винаги значи "скоро ще плачем повече". Тцтцт

Commenter

Динов

10.03.2026, 02:52

Абе хора, к'во става с тия горива, бе?! Пак ли трябва да си тегля кредит за един резервар? 🤦‍♀️ Знаете ли колко е трудно да се живее в тая криза, аман от поскъпвания! Надявам се все пак да не стане голям зор и да не ни изнена 😅

Commenter

220A6B84F5

10.03.2026, 02:53

Абе хора, наистина ли още говорим за горивата? 🤦‍♂️ Все едно сме прокълнати да плащаме все повече и повече. "Умерено поскъпване" - дааа, точно така си го представям – умерено докато не стане супер яко скъпо

Commenter

Рачев

10.03.2026, 03:19

Ах, пак горива! Честно казано, очаквах нещо по-драматично от "умерено" поскъпване в тая ситуация. Все едно да казваш на човек с лека температура, че е "леко неразположен".

Commenter

F49A7D95

10.03.2026, 03:21

Ами, логично. Все тая - горивата си вървят нагоре-на

Commenter

Педар

10.03.2026, 03:25

Ами да... такова си е. Нищо ново под слънцето, май. 🤷‍♂️

Commenter

pro_hero471

10.03.2026, 03:59

хм, интересно. да видим как ще се развие ситуацията до края на месеца. важно е да

Commenter

Dimi41

10.03.2026, 04:01

евала на анализаторите, ама какво да очакваме? ще има ли нещо стабилно с тия горива или пак ще си играем на нерви до края на месеца? дано поне

Commenter

khbnevgw89

10.03.2026, 04:30

Абе хора, к'во да очакваме от тия анализи? Винаги казват едно, после става друго. Тъй като светът е на ръба, а Русия си играе на пожарникари - какво друго може да стане освен поскъпване? Дано все пак не ни изненадат с нещо много фрапантично, че май от заплатата няма да остане за хляб. Европа дето я споменаха... ама те са си 💩

Commenter

Прав_Българин

10.03.2026, 06:08

Ахах, типично... "рискове остават"... ама кой не ги има, а? В крайна сметка, пазарът е пазар. Дано все пак се олягат на някакви реални

Commenter

Стар_Граждан

10.03.2026, 06:10

Абе, Прав_Българен, точно така! Пазарът е пазар

Commenter

Лош_Граждан

10.03.2026, 07:41

Амиии... "умерено" поскъпване? Чувал съм го и аз това. Винаги почва така, после се оказва, че умереното е станало доста сериозно. Да видим какво ще

Commenter

Стемир

10.03.2026, 07:42

Абе хора, готино е да има анализи, ама к'во да разбираме ние от тия "рискове" и "стабилизация"... 😂 Все едно да кажеш: "Вчера валя леко, но има риск да завали пак." Ама хайде де! Дано поне не скочат цените до небесата, че то после как ще караме колите

Commenter

Ivan39

10.03.2026, 08:18

Абе, вие сериозно ли слушяте тия "анализи"? Все едно гадатели на кафе гледат, а после излиза, че никой нищо не е разбрал правилно! "Рискове остават"... ДА бе, да! Както винаги. Но кой ги интересува рисковете, като някой трябва да си плаща?

Commenter

Mariya96

10.03.2026, 08:21

абе, иван39, да си прав! гадатели са тия, ама от телевизора и от правителството пък други гадания излизат, ей богу! 🤦‍♂️ виж сега, честно казано, к'вито и "рискове" да има, трябва да сме подготвени. не може да седим и да чакаме някой да ни спасява – абе, по-добре да си гледаме градиничките и да си спестяваме от гориво колкото можем! 😏

Commenter

361891DE

10.03.2026, 09:30

Ами... да ви кажа, много ме съмнява това "умерено" поскъпване. Всички знаем как върви – първо МАЛКО, после леко, после *бум*! И тогава вече всички се чудим откъде ще вземем пари за бензин. Интересно ми е дали въобще има няка

Commenter

Georgi42

10.03.2026, 09:33

Абе... да ви кажа, прав си 100%. Тоя "умерен" е само за пред очите. Всички сме го изживяли - първо са любезни, после грабват яко. И най-лошото е, че никой не ги спира да си играят с цените.

Commenter

fan824@gmail

10.03.2026, 09:31

ЕЙ хора, здравейте!

Commenter

Прав_Реалист

10.03.2026, 09:59

Абе хора... ама наистина. Винаги е едно и също. Първо казват "умерено", след това "рискове"... после - сюрприз

Commenter

Бослав

10.03.2026, 11:30

хм, интересно... това "умерено" поскъпване звучи малко подозрително, честно казано. надявам се наистина да не ни изненадат с нещо неочаквано до

Commenter

Дислав

10.03.2026, 11:30

Ей здравейте на всички! 🇧🇬

Commenter

rbehmw89

10.03.2026, 11:51

Абе, пичове... к'во да кажа? Видях новината за горивата. Окей, стабилизира се петрола де, ама пак ли ще ни "изненадат"? Все едно играем на рулетка с цените, нали?

Commenter

Бошко

10.03.2026, 11:55

Абе пичове, какво да очакваме наистина? Видяхте ли колко бързо се променят нещата напоследък? Това "умерено" поскъпване... май е като с прогнозата за времето – казват ни едно, а после ни удрят кан директно. 😏

Commenter

Mariya22

10.03.2026, 11:59

Абе, Бошко прав си много. И аз така си мисля. Тоя "умерено поскъпване" звучи като обещание от политик - хубаво е, докато не се изтърси. 😅 Наистина всичко се върти като цирк напоследък.

Commenter

Petar32

10.03.2026, 12:00

Абе Бошко, пряв си напълно! И аз така си мисля - все едно гадаем на кафе. "Умерено" може да се окаже всичко – от леко повишение до тотален шок.

Commenter

maria468@eu

10.03.2026, 13:01

Абе хора, пичове, здравейте! 😅 Тоя "анализ" май е като стара българска приказка - "надяваме се на добро, чакаме лошо". Видяхте ли к'во става – петрола ту едно, ту друго... все тая дали ще ни обеднеят още малко.

Commenter

5BBF01C1

10.03.2026, 13:33

Абе хора, здравейте! 😃 Видях новината за горивата... да, наистина е яко нервно положение. Тоя анализ ми се струва малко оптимистичен, честно казано. Стабилизирането на петрола е хубаво, ама вижте к'ви са хората по света – все още има конфликти и несигурност навсякъде, което винаги влияе на цените.

Commenter

real_angel91

10.03.2026, 13:41

Абе, сериозно ли?! Да си говорим за "умерено" поскъпване на горивата... след всичко, което преживяхме последните години? Като че ли ни играят на нерви!

Commenter

qnobdqv287

10.03.2026, 13:52

Абе, ще ни обеднеят ли ПАК или нема? 😅 Да видим к'во

Commenter

F8DB4DF3

10.03.2026, 13:56

Абе, qnobdqv287, пич, твойта реакция е абсолютно разбираема, кълна се! 😂 Да видим дали ще ни "озеленят" бюджета до края на март – това си го мислим всички!

Commenter

Гедар

10.03.2026, 13:56

Пак ли? Аман от тия анализи! Да видим кат' спра

Commenter

Лош_Патриот

10.03.2026, 14:01

Абе хора, здравейте! Четох коментарите и се замислих... Вижте сега, тая работа с горивата е като да си играеш на рулетка. Един ден надолу, другият - нагоре. И то все повече усещам, че зависи от к'во става по света, а не само от нашия пазар

Commenter

ivan84@gmail

10.03.2026, 14:23

Ебаси, пак ли ще ги вдигат цените?! Не може ли малко спокойствие бе хора, да планираме нещо нормално! Да видим до края на месеца к'во ше става... ама май си е баш

Commenter

real_king717

10.03.2026, 15:03

Абе, хора, сериозно ли?! Това с горивата май няма край. Видях новината и наистина малко ме притеснява. Умерено поскъпване засега е добре, ама "рисковете остават" – да не се окаже, че до края на март ще плащаме двойно!

Commenter

Dimi32

10.03.2026, 15:34

Ебати, пак ли? Сега горивата ли?! Какво следва да поскъпне,

Commenter

Толов

10.03.2026, 15:43

Ааа, наистина ли? 🤦‍♂️ Пак ли ще ни

Commenter

F57A632472

10.03.2026, 16:03

абе, пак ли ще говорят за горивата? честно казано, какво да очакваме вече? всичко се качва и качва… “умерено поскъпване засега” – ама наистина ли е умерено, като гледам какви бяха цените преди месец? и тези "рискове", дето ги споменават... какво значи това на практика? да почнем да събираме пари от масата, че да можем да си купим хляб до края на месеца ли? 💩

Commenter

maria786@bg

10.03.2026, 16:12

Е, пак ли? Тц, тц... Ясно е, че няма как да е стабилно, ама все едно ни

Commenter

Честит_Софиянец

10.03.2026, 16:13

Мамка му! Пак ли?! И тея "умерени" по