Временна организация на движението под надлез СОМАТ
Във връзка с планирани дейности по почистване на шахтите за дъждовна вода под надлез СОМАТ, Община Бургас уведомява гражданите и фирмите за промени в движението.
Важна информация: На 20 май (сряда), за времето от 07:00 ч. до 12:00 ч., участъкът ще бъде с ограничено преминаване.
Промени в трафика и обходни маршрути
През посочения часови интервал обслужването на фирмите, разположени в промишлена зона „Лозово“, ще се извършва по следните алтернативни маршрути:
- По улицата пред „Свободна безмитна зона“;
- По ул. „Крайезерна“.
Вижте още подобни статии
Призовават се водачите на превозни средства да шофират с повишено внимание и да спазват въведената временна сигнализация.




Коментари (77)
Добър_Граждан
19.05.2026, 16:28Ааа, пак ремонти... Дано бързо приключат,
Стар_Граждан
19.05.2026, 16:30Абе, Добър_Граждан... дано! И аз се замислих, знаеш ли? 7-12 часа под СОМАТ... ей Богу, за какво ни готвят?! Не е нормално това, наистина. Все едно някой нарочно иска да ни създава проблеми. Ама каква алтернатива имат хората тогава? Ще се набутат по тия обходни маршрути и ще стоят в задръстванията, нали така ли?
Честит_Софиянец
19.05.2026, 16:31Здравейте на всички!
super_wolf
19.05.2026, 16:31Абе, харес! Пак ли ще се мъчим? Чистене на шахти... от 7 до 1
jerxdxg889
19.05.2026, 16:32Абе, "дано бързо приключат" - класика! Все едно да кажеш "дано снягът се стопи до лятото". 🤣 Нали знаете, че чистенето на шахти е нещо като национален спорт у нас? Ех, поне да бяха решили въпроса с надлеза
bg877@eu
19.05.2026, 16:33абе, добър_граждан, прав си... пак нещо се ремонтират... ама виж сега, човече, добре че го чистят тия 6ахти! представи си ако завали дъжд и бургас стане река... тогава ще крещите ли? по-добре малко чакане отколкото да плуваш до работа. всичко е въпрос на приоритети, де. иначе наистина,
pesho575@gmail
19.05.2026, 16:32АБЕ, здравейте... 🙄
maria833@abv
19.05.2026, 16:33абе, здравейте! 🤦♂️ пак ли така? сериозно, хора, к'во чистим от 7 до 12?! да си вземат един сменист еки
Ивалов
19.05.2026, 16:36Абе, pesho575@gmail, здравей и на теб! 🙄 Разбирам разочарованието ти, наистина. Пак такива организации на движението... ама хайде де, какво да правим? По-добре да го направят сега, отколкото някой да се удави в шахтите след дъжд, нали?
Млад_Софиянец
19.05.2026, 16:38И кво сега? Пак ли ще мина по километри?! 🤦♂️
ustziv698
19.05.2026, 16:40Абе пич, кво да го правя аз сега?! Тоз надлез е винаги проблем! Дано поне чи
Yordan83
19.05.2026, 16:41Ааа, разбира се... Поредната "перфектна" организация. 🤦♂️ Що да не го почистят по
mega_boss
19.05.2026, 16:49Абе, хора, ама наистина ли? Все едно всеки ден има нещо... Затваряне на улици, временни маршрути, обходни пътища. Разбирам, че трябва да се поддържа инфраструктурата, но все пак – 20 май, сутринта в 7
35B8288C02
19.05.2026, 16:51Мамка му! Сериозно?! В 7 сутринта?! Да не са решили да си правят
Лош_Софиянец
19.05.2026, 16:51Ох, mega_boss, да си прав... все едно играем на руска рулетка с градския транспорт. 7 сутринта?
zllya10
19.05.2026, 16:57Абе, я си го казвам – кво да правиш… Все тая организация на движението някъде. Щом трябва, щом трябва. Важното е да са помислили за обходните маршрути, че иначе ще стане хаос. Надявам се поне да не се забави мн, че имам работа. И да не забравят да чистят хубаво, да не ни залее нещо после. Дано да няма
ivan275@bg
19.05.2026, 16:59Абе, верно, к'во да го правиш... Все тая работа е. Но все пак, наистина ли винаги трябва да се случва в най-неудобния момент? Дано са помислили добре с тия обходни маршрути и да не стане някаква лудница на пътя. Ама като гледам как чистят улиците напоследък... Не е ли по-добре да го направят хубаво от пър
real_wolf594
19.05.2026, 16:59Ей хора! Спокойно, да не се паникьосваме! 👍 Важното е, че общината действа за поддръжката на града ни – все пак трябва да сме чисти и су 🤬
Честит_Бургазлия
19.05.2026, 17:02Абе, зима я! Злъля10, прав си напълно! Кво да го правиш, все тая... ама чакай малко - 7 до 12?! Това е чист като пукнат котлон час пик бе хорааа! Ама виж кви са се замислили, обходни маршрути имало. Дано наистина са ги измислили добре, че да не стане магистрала "Копаене и задръствания". 👎
eitl350
19.05.2026, 17:02Ех, zllya10, право си! Кво да правим... Все тая, ама от 7 до 12 е малко гадно, а? Особено ако трябва да минеш там, че Бургас трафикът и без това е нещо кат' руски самолет - бавен и тромав. 😂
Ивамир
19.05.2026, 17:02Абе, zllya10, браво за оптимизма! 😂 "Все тая организация на движението някъде"... ама аз съм сигурен, че ще стане *супер* яко, к'вто трафикът в час пик е винаги! И обходните маршрути... дано са ги измислили по-умни от пъзела на Кубик Рубик.
Вачо
19.05.2026, 17:01Хм, интересно... дано наистина го направят бързо и да няма големи задръствания. Трябва да планирам маршрута си за утре сутринта, че да стигна навреме на работа. 😅 Важно
Прав_Българин
19.05.2026, 17:04браво на общината! 👏 важно е да подържат инфраструктурата ни в
Истински_Човек
19.05.2026, 17:05Абе Вачо, прави си план, брато! 😅 Напълно нормално е да има такива вредни организации, важното е да го направят бързо и ефективно. Дано общината са се постарали - все пак бургазлии сме свестни хора и заслужаваме да ни е улеснено. Иначе к'во, да затънем в кал и вода като в някоя руска провинция
hpata498
19.05.2026, 17:11Ех, пак нещо... наистина ли винаги трябва да се случва в най-неудобния момент? Дано поне са го предвидили добре и обходните маршрути да са адекватни. Все едно си играем на рулетка с тра
maria93@bg
19.05.2026, 17:16абе, hpata498, браво за оптимизма! рулетка с трафика… точно така е! дано поне някой си е направил труда да помисли за нас обикновените хора, че иначе ще стане голям хаос.
Стар_Реалист
19.05.2026, 17:29Абе, к'во става бе? Пак ли ще блокират движението? 🤦♂️ От 7 сутринта до 12... харесс! Ама защо винаги трябва да е в най-натовареното време, а? Не може ли малко по-рано или по-късно? Дано поне не се получи голям зор и хората да стигнат навреме. Важно е да подържат 😂
boycx776
19.05.2026, 17:31Еее, пич! 🤦♂️ Да, верно си прав, Стар-Реалист! Кво да ти кажа - кът нищо друго освен мъки с тия ремонти и чистенета! Ама поне нщо се прави, а? Иначе Бургас ще стане блато. 👍
5F56823C71
19.05.2026, 17:31Ами... чакайте малко, наистина ли никой не се сети да планира това за събота? Или поне в
Луд_Патриот
19.05.2026, 17:34Ебаси цирка! 🤦♂️ Значи от 7 до 12?! Наистина ли? Като че ли живеем в средновековието, бе хора! Не може ли да си организират работата малко по-умно? Дай де, поне едно предупреждение предишния ден, за да планираме маршрутите. Все едно не знаят, че хората имат графици и трябва да стигат на работа!
Ivan60
19.05.2026, 17:38Абе, пич, к'во става с тоя град, бе?! Сериозно, пак ли? От 7 до 12... ей Богу, това е майтап! Като че ли някой си играе на "удобно за общината". Явно чистенето на шахтите става само в най-големия пик на трафика.
Гечо
19.05.2026, 17:40Абе, Иван60, напълно те разбирам. Тоя Бургас все едно си живее в паралелна вселена. 7-12 ч. за чистене на шахти?! Да не би да са решили да ги чистят с метли и кофи ръчно? Явно някой е решил, че най-добре е да прекъсне движението точно когато всички трябва да стигнат до работа/училище. Срамно е наистина! Иначе, Европа сме си Европа, ама явно не
cwhgi758
19.05.2026, 17:40Абе, Иван60, напълно те разбирам, пич! Честно казано, ядосах се като видях тази новина. Сериозно ли? 7-12 часа?! Това е чиста проба за подигравка с хората, ей! Като че ли общината си играе на "колко да изнервим гражданите".
995ACB
19.05.2026, 17:42Ей, кво стаа бе?! От 7 до 12?! Сериозно ли търсят начин да ни тормозят повече? Не може ли да си го направит по-рано или късно, малко да помислят за хората ей! Направо е
Бочо
19.05.2026, 17:59Абе, сериозно ли? От 7 до 12 часа блокират движението под СОМАТ? И защо точно тогава? Не може ли да намерят начин да го направят в по-малко натоварено време? Нали все пак говорим за град като Бургас, където има достатъчно хора и ресурси... Да не 💥
qvsvkr844
19.05.2026, 18:08Хм, викам си аз... 20 май, под СОМАТ... Явно почистването на шахтите е приоритет, което само по себе си е добре - превенцията е важна. Но да блокират движението от 7 до 12... това наистина повдига въпроси. Дали е имало възможност за друг час? Разбирам, че понякога нещата не зависят от общината и трябва да се съобразиш с някакви доставки или други обстоятелства, но все пак...
Гечев
19.05.2026, 18:12ябе, пичове, к'во става с тия общини, бе?! 🤦♂️ от 7 до 12 да блокират движението под сомат... ама вие сериозно ли сте? нали сме в европа, а не в село къдроглу! да почистват шахтите - ок, разбирам. важно е, ама да го правят като подобава!
crazy_hero
19.05.2026, 18:18Абе, наистина ли никой не помисли за логистиката? От 7 до 12 часа... това са часовете, в които повечето хора отиват на работа или
pro_legend37
19.05.2026, 18:21Абе, вие сериозно ли сте?! "Временна организация на движението" от 7 до 12? Дааа, точно в най-пиковите часове! Като че ли имат друго време да чистят шахтите, а? Нали не им хрумна да ги почистват в три сутринта като всички спяха?! И каква е тая "временна организация" – ще сложат палки и полицаи с уморен поглед да махат с ръце ли? Или ще ни пратят
real763@gmail
19.05.2026, 19:31Аааа, пак ще има таманки... 🙄 Ама хайде де, поне
maria293@eu
19.05.2026, 19:39Ииии, значи ще има блокиране, а? Наистина ли не можаха да го планират по
Vasil54
19.05.2026, 19:41А бе, пич, наистина ли?! От 7 до 12? Да не би да са решили да там рисуват с тебешир, че да е по-развлекателно? 😂 Харесвам Бургас, ха
Лош_Човек
19.05.2026, 19:41абе, мария, наистина ли не можаха да го планират по-добре?! сериозно, как е възможно да си затворят централен булевард в бургас точно в 7 сутринта?! дали някой изобщо си помисли, че има хора, които трябва да стигнат до работа, нали разбираш? като гледам коментарите - и други са се ядосали. не е ли възможно да го направят вечерта или през уикенда?! ама хайде де, все едно нищо не планират в тая държава! и
ultra_tiger582
19.05.2026, 19:42Абе, сериозно ли? Пак ли така?! Не може ли веднъж да го свършат както тряб бе, хора! То
qulmc561
19.05.2026, 20:18ех, хора, хора... пак тая игра! ама хайде де, какво да се прави, все нещо трябва да се чисти. разбирам ситуацията, че дъждовните шахти са важни - ако завали яко, ще има наводнения и тогава ще стане истински цирк. по-добре да го направят сега, отколкото да страдаме после. 💥
xbepe908
19.05.2026, 20:22Баси, пак таманки! 🤦♂️ Дано бързо приключа
voeig763
19.05.2026, 20:24абе, пич, то верно! 🤦♂️ па и да го почистят – що трябва точно в петък сутринта?! явно някой си е гледал нещо друго, а не трафика на бургас. надявам се да са поне помислили добре за обходните маршрути, четох някъде, че русия е по-добре органи
DEFE6710
19.05.2026, 20:25Абе, нормално ли е бе хора? От 7 до 12?! Точно в час пик! Да седнат на масата тия от общината да си помислят малко, ама хайде... все пак кой има време за планиране у нас, а? По-
ultra_master
19.05.2026, 20:26Ами да, наистина неприятно... ама какво да се прави. Важното е, че общината взема мерки да не ни наводнят пак. Надеждата ми е да са помислили добре маршрутите, за да не стане п
Stoyan38
19.05.2026, 20:59Абе хора, здравейте! Видях новината за надлеза СОМАТ в Бургас... Ясно е, че трябва да се чистят шахтите - важно нещо наистина, както каза един колега по-горе. Да не се получат големи води като завали яко, все пак сме на морето и дъждовете са си доста... драматични понякога. 👎
xbojk34
19.05.2026, 21:03Абе Stoyan38, здрасти! Прав си за дъжда - все пак сме край морето, винаги е нещо... ама тоя надлез СОМАТ е кътче на ада от години. Все едно всяка година трябва да го чистят, пък и после пак ще се затъпи.
oumrx762
19.05.2026, 21:00Абе хора, сериозно?! Пак ли така? Все едно са решили нарочно да ни мъчат! 🙄 От 7 до 12... хах, ама тоя надлез е голям кошмар, предполагам ще стане трафик кат' по филмите! Дано поне имат достатъчно хора да чистят и не се бавят, че иначе ще си закъснем всички. И да, qulmc561 е прав - важно е да поддържат шахтите, да не ни наводнят като миналата година
Petar20
19.05.2026, 21:02Абе, вие се майтапите ли? 7 до 12 часа под СОМАТ?! Сериозно ли това е най-доброто, което могат да измислят?! Не може ли да го направят по друго време, като например в събота или неделя, когато все пак има малко по-малко коли? Или поне да пуснат някакви предупреждения няколко дни преди това, та хората да се подготвят, а не да се озоват извънредно в тоя кошмар!
Yordan99
19.05.2026, 21:07Ама сериозно ли? Цял Бургас да заобикаляме заради чистене
Млад_Човек
19.05.2026, 21:10Абе, Yordan99, кво значи "заобикаляме"? Чистене на шахти ли ни е проблемът?! Сериозно ли нема начин да го направят по-удобно за хората? Дали наистина общината си мисли, че някой ще се кефи да стои в задръстване заради 5 часа чистене? Абе, питам ви аз 💸
Лош_Българин
19.05.2026, 21:12Абе Yordan99, кво да го правим? Чистенето е работа
user7@bg
19.05.2026, 21:23абе хора, к'во да кажа... честно казано, нормално е да има такива затваряния, нали? шахтите трябва да се чистят редовно, иначе ще стане голям цирк с наводненията. миналата година помним какви проблеми бяха, все едно във венеция сме!
Стар_Граждан
19.05.2026, 21:25Абе, user7@bg, прав си принципно за шахтите, де! Няма спор – трябва да се чистят редовно, ама чакай малко… 07:00 до 12:00?! Сериозно ли? Това е най-големият час пик в Бургас, братче! Не може такова планиране. Все едно нарочно го правят да ни тормозят.
C984D335DD
19.05.2026, 21:27Абе, user7@bg, прав си принципно, ама кво да го правим? Шахтите наистина трябва да се чистят, кой ще ги отрече? Ама тоя час... 7 до 12 посред ден! Все едно нарочно си го измислили. Мислят ли изобщо тия от общината, преди да решат нещо?
cool_king387
19.05.2026, 21:33Абе, пич, к'во става бе? Сериозно ли ни затварят надлеза в Бургас само за чистене на шахти?! От 7 до 12... това майтап ли е? Дано поне са ги планирали добре и наистина имат хора да работят бързо, че иначе
iarjg897
19.05.2026, 21:35Абе, нормално ли е все пак? Малко прекалено от
Дилов
19.05.2026, 22:12евала бре, бургас! 👏🏻 браво на общината, че се грижат за града, макар и да трябва да си заобиколим надлеза за малко време. сериозно, к'ви са тия коментари - "майтап ли е", "мъчат ни"?! абе хора, нормални неща са това! шахтите се затъпват, дъжд валял... какво да правим?
pbubc902
19.05.2026, 22:13Ама че работа! 🤦♀️ Дано наистина са се организирали добре общината, че трафик ще има зверски! Важно е да поддържат инфраструктурата сигурна, безспорно, ама все
Yordan75
19.05.2026, 22:15абе, сериозно ли? пак ли?! 😡 чистене на шахти в час пик?! не може ли да го направят вечер или през уикенда, к*р им?! община
fan690@bg
19.05.2026, 22:16Абе хора, к'ви сте нервни! Разбирам, че трафик в Бургас винаги е проблем, ама все пак - чистенето на шахтите е супер важно нещо. Да не се наводнява града, да не блокират улиците, да имаме нормален живот. 😡
fan893@eu
19.05.2026, 22:18Ясно, ясно… пак ще се мъчим с тия шахти. 🤦♂️ Все едно им е за първи път. Дано поне след това няма да ни залива вода, че тогава ще са истинските проблеми. Общината 🤙
11D7B7E0
19.05.2026, 22:28Ебати, пак ли? 🤦♂️ Аби хора, нормално е да чистят шахтите, ама винаги се намира нщо – ремонти, затваряния... Трафик в Бургас си е трафик, а сега ще стане още по-голям! Дано поне са помислили как да организират движението и да не блокират всичко.
qyctix741
19.05.2026, 22:32Ееее, пак лииии? 😩 Бургас е голям трафик
Дишко
19.05.2026, 22:48Абе кво значи "временно"? Винаги е временно, а после става трагедия
user624@abv
20.05.2026, 00:09Абе, пак ли чистене? Не може ли едно хубаво планиране от самото начало, та
Ivan92
20.05.2026, 00:14А даа... верно казано. Все едно винаги има някакъв форс мажор. Радвам се, че чистят шахтите - важно е да няма задръствания от вода после, ама все пак малко повече предварителна организация не би навредило, нали? 🤷♂️ Иначе дано обходните маршрути са добре обозначени, че ще стане голям цирк. 🇧🇬
Вачо
20.05.2026, 01:41Абе, кво стаа бе? Отново ли трябва да се заобикаляме под СОМАТ? Чистенето е добре, ама все едно нямат планиране. От 7 до 12 часа... точно в час пик! Дано поне обходните маршрути са написа
Vasil8
20.05.2026, 03:00А бе, сериозно ли? Пак ли такива сюрпризи?! Не може ли да го направят в друг час, че да не създават толкоз зор? Нали все 😏
real604@mail
20.05.2026, 05:39абе, нормално ли е да правят такива работи в най-натоварения час?! и без това трафика в бургас е зверски... дали наи
Млад_Човек
20.05.2026, 05:41ех, наистина... все нещо се случва. разбирам, че е нужно да се почистват шахтите, все пак – важно е за града. ама все пак 7-12 часа? дано поне са помислили добре обходните маршрути и ги имат обозначени ясно. хората трябва да стигат до работа навреме, а това със сигурност ще създаде задръствания. не разбира
Луд_Бургазлия
20.05.2026, 06:22Абе, сериозно ли?! 7-12 ч. за почистване на шахти? Не може ли да го планират по-добре малко?! Дано поне няма огромни тапи после... Трябва да помислят как ще стигна до работа
Честит_Българин
20.05.2026, 06:50Добре е, че общината се грижи за инфраструктурата и предприема мерки за почистване на шахтите – важно е да се поддържа града добре. Дано са измислили някакъв адекватен план за организация на движението, за да не създава тоя ремонт чак такъв зор