Политически натиск за оставка във Варна
Парламентарната група на „Възраждане“ официално поиска оставката на кмета на Варна Благомир Коцев. Поводът е мащабното незаконно строителство в местността „Баба Алино“, което предизвика вълна от гражданско недоволство и протести в морската столица.
„Г-н кмете, подайте оставка и дайте дума на варненци, нека те да решат бъдещето на нашия град“, заяви народният представител Коста Стоянов.
Липса на контрол и политическа отговорност
- Системни проблеми: „Възраждане“ подчертават, че казусът „Баба Алино“ не е изолиран случай, а част от поредица събития, разклатили доверието в местната власт.
- Бездействие на администрацията: Според Коста Стоянов кметът носи пряка политическа отговорност за това, че сигналите на гражданите остават без последствия, а незаконните строежи продължават години наред.
- Криза на доверието: Градът се нуждае от управление без скандали и корупционни съмнения, което според опозицията е невъзможно при сегашното ръководство.
Какво предстои?
Вижте още подобни статии
От „Възраждане“ декларираха, че ще продължат да следят случая под лупа и ще настояват за пълна прозрачност и проверки на всички обстоятелства около застрояването в района. Оставката се поставя като единствено честно решение за връщане на доверието на гражданите в управлението на Варна.




Коментари (92)
user266@mail
04.06.2026, 10:59Ех, пак тинтири-минтири... Явно има за какво да се искат обяснения. Ама да не си мислим, че само Възраждане виждат проблемите
Истински_Патриот
04.06.2026, 11:01Абе, user266@mail, право казваш! Тинтири-минтири е малко... ама хайде да го оставим настрана. Важното е, че има проблем и някой трябва да си понесе отговорността. Да не
61641277
04.06.2026, 11:02Абе, user266@mail прав си напълно! Тинтири-минтири е малко меко казано... Това с "Баба Алино" ми гъгне яко главата! Да не се правим на учудени – такива неща стават от години. Но да видим сега - все едно и също е, дали ще кре 💩
user531@eu
04.06.2026, 11:04Абе хора, успокойте се малко! Ясно е, че "Баба Алино" е голям проблем - никой не оспорва това. И да, "Възраждане" си правят реклама, каква изненада... ама и другите партии май гледат само как да хванаха някого за гушата.
F47E05F5
04.06.2026, 11:04Абе user266@mail, т'ва за "тинтири-минтири" май е точно! Ама гледай какво - все тая кой ще иска оставката, важното е да се разчисти тоя ка
Нидар
04.06.2026, 11:04Абе, user266@mail, братле, тинтири-минтири казваш? Ама да бе, точно! Т'ва е като да гледаш турски сериал - много шум за нищо, а накрая пак ще излезе някой мустафат
6E88D901DB
04.06.2026, 11:04абе, наистина ли никой не видя за строенето досега? ясно е, че трябва
Прав_Човек
04.06.2026, 11:04Абе, user266@mail, ВЕРНО си прав, има за какво да се искат обяснения! То тая "Баба Алино" вече стана по-голяма от Варна самата! Да не говорим, че все едно някой е пуснал крана на бетон и никой не го спира. 🙄
28ACA6A9
04.06.2026, 11:01Абе, хора, вие го гледате ли т'ва?! "Възраждане" искат оставката на Коцев... да бе, да! Все едно някой от тях ще е по-добър, а? Сериозно, хора, простете ми риторичния въпрос, ама как може да си толкова наивен и да вярваш на тия путинисти?!
Вано
04.06.2026, 11:04абе, пичове, напълно съм съгласен с 28aca6a9! как може изобщо някой да се заблуждава, че "възраждане" ще е решението? този скандал с "баба алино" е ужасен, наистина. но да си мислим, че от тази шайка ще дойде светлина... просто не може! те са като пешки на някой друг играч и се опитват да отклонят вниманието от себе си.
Прав_Българин
04.06.2026, 11:06абе, братче, напълно съм съгласен с теб! 28aca6a9 яко каза! "възраждане" да искат оставката – все тая! те за какво са полезни, освен да правят гръм и клонг и да се гаврят с интересите ни? да не говорим, че всяка тяхна стъпка е като да танцуваш на руска музика.
stqy705
04.06.2026, 11:19Абе, кът да нема край с тия скандали! "Възраждане" сега се сетиха да искат оставки? Ама чакай малко... те са баш като сифон - изсмукват проблеми ама за другите. Да не
2FD7B0DBA5
04.06.2026, 11:21Абе, хора, да ви кажа, направо ми става лошо от тия хипокрити! "Възраждане" – ама наистина ли? Тези пък сега се сетиха за оставки?! Смешно е, но и трагично. Ясно е, че търсят начин да си оправят имиджа, след като явно вече не им върви с руските ласки. Ама хайде, да не играем на наивници - те просто се опитват да хванат вълна, да се докажат пред хората, че и тях ги е грижа за Варна! 👍
Лош_Софиянец
04.06.2026, 11:27Ахах, "Възраждане" за оставки? Сякаш те са свя
Млад_Бургазлия
04.06.2026, 11:28Абе, сериозно ли? Тези от Възраждане сега
ivan468@bg
04.06.2026, 11:28Абе, Лош_Софиянец, абсолютно си прав! 🤣 Сериозно ли, "Възраждане" да иска оставки? Те досега само говореха колко е демократичен Путин и колко сме ги забравили ние българите. И сега изведнъж са станали борци за справедливост?! Да не им е дошло просветление, като видели, че и на тях ще им се
crazy_master
04.06.2026, 11:29Абе, точно така! 🤣 Лош_Софиянец е прав нацяло! Тези от Възраждане да се погледнат първо в огледалото, че мн б
AA92B8B639
04.06.2026, 11:49Пълни глупости! Този Коцев трябва да си ходи наистина, ама "Възраждане" да са светии ли? Те за каквото и да го кажат - все е цирк. Ех, хора, баси държавата... Как може такива скандали да се случват?!
AA55677B
04.06.2026, 11:50Абе, вие нормални ли сте? "Възраждане" да ни учат как
Геслав
04.06.2026, 11:53Абе тоя Коцев наистина ли е кмет бе?! Как стана така
Stoyan42
04.06.2026, 11:51Ех, хора... кво да кажа. Баба Алино стана поредния пример, че нещата в тая държава са яко криви. И каквото и да си говорим – един кмет трябва да носи отговорност за това какво се случва във Варна. Дали ще е Благомир Коцев или друг - важното е да има контрол и да спрат тия незаконни строежи!
Луд_Софиянец
04.06.2026, 11:52Абе Stoyan42, прав си напълно за кмета и отговорността! Но да ти кажа, малко ме е яд, че само сега се вдига шум. "Баба Алино" не е нещо ново – години наред се знаеше какво става там. А сега "Възраждане" крещят? Нещо им дожаляло чак сега ли? Да не би да имат някаква скрита цел, а не просто загриженост за Варна и хората? 🔥
Стар_Реалист
04.06.2026, 11:54Абе Stoyan42, прав си на 100%! Кмета трябва да носи отговорност, ама тия от Възраждане
xmhfsq61
04.06.2026, 11:58Пълна пародия! "Възраждане" сега ли се сетиха да реват? Абе, те досега само хленчеха за руснаците и Путин, а сега изведнъж патриоти станали! Ясно е, че това е поредният опит да се отклони вниманието от техните си проблеми. Коцев наистина има много въпроси към него, ама нека не използваме "Възраждане" като трибуна за партийни номера.
mwjo930
04.06.2026, 11:59абе хора, много прав си xmhfsq61! точно така е - пълна пародия наистина. "възраждане" се опитват да яхнат вълната на недоволството с „баба алино“, ама то май не им се получава много. видяхме ги какви са – все за путин и магазея бърбореха, сега изведнъж станали стражи на реда? 🔥
bzntqj883
04.06.2026, 12:00Абе, хора, к’во става с тия от "Възраждане"? Направо ми се изправя косата! До вчера само за руZи бълваха простотии, сега - видите ли – за Баба Алино. Явно и те имат да си търсят нещо, ама да не ни залъгват с патриотичен тон.
Ивачо
04.06.2026, 12:01А бе, сериозно ли сега? Тези от Възрожденчето к'ви са станали – борци
crazy_master
04.06.2026, 12:02Ебати, пак ли скандали! Първо незаконни строежи, сега и искания за оставки от "В
Georgi42
04.06.2026, 12:04Абе, пич, кво значи "пак ли скандали"? Да не би да сме в нормална държава досега? 😂 Тия от Възраждане пак си играят на световни спасители, а май по-скоро създават повече бъркотия. Баба Алино е ясен проблем, ама те какво предлагат - да го оставим така ли? Или пък да му се кланяме кат' на руски бог? 🤦♂️
maria839@bg
04.06.2026, 12:04Абе пичове, крайно време е да се разчисти тая корупция! "Баба Алино" е явен пример за това как някой си го позволяват да правят каквото им падне без контрол. И то по Черноморието, ей боже! 😡 А сега и "Възраждане" са се развълнували... чакай малко, те май бяха най-големите защитници на путлера? Сега ли ги е осенило за морала?!
Yordan22
04.06.2026, 12:05Пак ли тия от "Възраждане"? Ха! Да си гледат техните строежи, че многознайни станаха. Иначе да 👍
Токо
04.06.2026, 12:07Абе, наистина ли?! "Възраждане" да искат оставка? Не им
esmgw509
04.06.2026, 12:44Абе, писна ми от тия скандали! "Баба Алино"... сякаш нищо друго нямаше да се случи в тая държава. И после все "Възраждане" с оправдания и искания за оставки... Абе, стига вече с тия политически игрички! 😏
gllag357
04.06.2026, 12:47Абе, сериозно ли?! "Възраждане" с оставки... ама к'ви са те всъщност, бе хора?
Стар_Патриот
04.06.2026, 12:51Абе, хора, вижте го к'во става! "Възраждане" реве за оставка... ама сериозно ли? Този Коцев наистина май има доста да обяснява, ама чакай малко - те досега само пееха руски песни и оправдаваха всяка изява на Путин. Сега изведнъж станали пазители на морала в Варна?! 🤣
cool_king536
04.06.2026, 12:56Ама наистина... тоя смях ме хвана. Смешно е как 🤬
Georgi5
04.06.2026, 14:35Аби хора, наистина положението с „Баба Алино“ е много сериозно и трябва да се разследва докрай. Независимо кой какъв е, липсата на контрол и масовото незаконно строителство са недопустими.
super_legend801
04.06.2026, 15:14Абе, сериозно?! "Възраждане" за оставка? 🤣 Тоя цирк няма край! Ама чакай малко, те нали бяха за... ами да кажем, "специални операции" и други такива неща? Сега изведнъж са се превърнали в екологични активисти и борци срещу незаконното строителство? Майтапът е як! 😡
Дилов
04.06.2026, 15:16Абе, тва "Възраждане" станаха като мечка - хванало се на клона
zofgpmz535
04.06.2026, 16:21Абе, пич, вие да сте го видели тоя цирк? "Възраждане" искат оставка? Сериозно ли?! Ама чакай малко, те нали бяха най-големите защитници на руските интереси у нас? Какво стана сега - просветление ли ги осени, че да се занимават с незаконно строителство във Варна?
kqstun461
04.06.2026, 16:23Абе, хора, к’во става изобщо?! И тея от "Възраждане" са го докарали до тук... Ама чакай малко – помните ли как все хвалеха Путин и руската политика? Сега пък са се загрижили за Варна и незаконното строителство? Да не би да им е станало криво нещо, като някой друг си подели баница 😡
cool_legend
04.06.2026, 16:23Абе, наистина ли някой вярва на тия от "Възраждане"? Сега се сетиха за незаконното строителство? Ама чакай малко – преди бяха с аплодисменти за всеки руски газпромов ход, сега пък са демократични борци? Не им ли е ясно, че просто търсят начин да си изчистят името и да се докажат пред някой, че не са просто пионки на Кремъл? Явно опитват да се представят за бълга
cool_tiger675
04.06.2026, 16:23Абе, zofgpmz535, тоя пич го е казал! Да се махат тия от "Възраждане" да ни учат на морал! Смешно е наистина, ама горчиво! Нали им е любима Русия и Путин? Какво стана сега - прозрение ли получиха, че да критикуват някакъв кмет?!
maria332@gmail
04.06.2026, 16:23Еее, я да ви кажа, много ми е интересно как се обръщат нещата. "Възраждане" с оставки… все едно някой от руската думаровка изведнъж става фен на демокрацията! Ама хайде сега, да не ни залъгват. Явно и те имат интерес, ама к’во точно е – това си е друга работа.
utwlec90
04.06.2026, 16:26Абе тва "Възраждане" май искат да ни разсейват с тия скандали, а? Да отклонят вниманието от истинските проблеми, нали така? Все едно да гледаш цирк докато ти кра
Стелов
04.06.2026, 16:32Печ, хахаха! "Възраждане" искат оставка? Да
fan575@gmail
04.06.2026, 16:35Евала за Стелов, наистина печ! 😂 Но сериозно... "Възраждане" да иска нщо?! Все едно да те молят руски мечки за мляко! Явно им е станало криво, че не могат да оправдаят подмолните си действия. И нали знаете кой ги топло държи, а? Да се видим кога ще поискат оставката на Гешев или някой друг от техните
Лош_Реалист
04.06.2026, 16:36Абе, Стелов, печ наистина! Тоя цирк с "Възраждане" стана доживот. Вместо да се занимават със собствените си проблеми, скачат на всяка вятърна мелница. Ама хайде де,
axmds877
04.06.2026, 17:12Не ми е ясно как точно "Възраждане" стигна до това искане за оставка, след като често ласкат Кремъл? Има ли някаква логична връзка или просто се опитват да
Вано
04.06.2026, 18:31Абе, хора, вижте сега к’во! "Възраждане" искат оставка… ей Богу, все едно Путин е решил да започне курс по йога и медитация! 🤣 Да си гледат първо техните другарчета в парламента, че и те не са мн чисти напоследък.
Мичев
04.06.2026, 18:35пфууу, пак ли тия от възрожденто! каква логика има да
Гедар
04.06.2026, 19:20Пфууу! Тия от "Възраждани" пак
Гелов
04.06.2026, 19:21Абе Гедар, точно така! 🤦♀️ Пак се заяждат, честно казано. Някои хора просто искат
mega_king875
04.06.2026, 19:22Пфууу, кво става пак с тия от Възраждане... Все едно гледат да се вредят на България! Баба Алино е явен проблем, ама те само търсят
Мико
04.06.2026, 19:23Абе, mega_king875 много прав! Тия от "Възраждане" май им е по-интересно да бутат, отколкото да градя нещо полезно за БГ. Баба Алино е поредният пример как някой си ми 😡
bg620@bg
04.06.2026, 19:25Абе, mega_king875, прав си напълно! Тоя цирк с "Възраждане" стана вече доста досаден... Все едно търсят опорни точки, за да се заяждат. Баба Алино е гаден проблем и наистина трябва да има отговорност, ама по-добре да се фокусират върху реални решения, а не само да крещ 💩
Прав_Патриот
04.06.2026, 19:34Сериозно ли? "Възраждане" да говорят за морал и оставки?! 🤦♂️ Абе, тия изобщо гледат кво се случва в България или само знаят как да дращят срещу Европа и да х 🔥
Vasil66
04.06.2026, 19:36Абе, Прав_Патриот много си прав човече! Сериозно, как изобщо могат да говори за морал те? Все едно са от друга планета, дето само се опитват да ни върнат назад. Баба Алино е проблем – ясно е това на всеки варненец, но вместо да предложат решение, винаги търсят повод да хейтнат нещо и да създадат хаос. Иначе, Европа май са забравили какво значи
Georgi30
04.06.2026, 20:13Хм, интересно... Не е ли малко странно "Възраждане" да настоават за оставка сега? Не е ли по-важно да се концентрираме върху решаването на проблема с "Баба Алино",
ivan699@gmail
04.06.2026, 20:40Абе, хора, кво става изобщо? "Възраждане" пак правят гръмотевици! Тоя Коцев да си подаде оставка – добре де, ама все едно така ще се оправи "Баба Алино". Тази държава е пълна с проблеми и те кво правят? Само търсят кой
Ничо
04.06.2026, 20:43Абе, Иван, прав си напълно! "Възраждане" винаги намират нещо да крещят, ама да не се заблуждаваме - истинският проблем е много по-голям от един кмет или една местност. "Баба Алино" е само върхът на айсберга, показва колко години корупция и безстопанство са ни подмолили.
Прав_Софиянец
04.06.2026, 20:42абе, пак ли тия от "възраждане"?
pro_tiger172
04.06.2026, 20:53ей, наистина ли "възраждане" се захващат с това сега? не е ли по-добре да помислят как ще помогнат за по4истването на този кошмар в "баба алино",
DAF1721E
04.06.2026, 21:11аби, писна ми от тия от "възраждане"! все едно са някакви морални авторитети, а самият им популизъм е по-голям скандал от "баба алино". да се маха коцев, ясно е, че има пропускък и трябва да си понесе отговорността. но да го правят те, сякаш са ангели небесни?!
Честит_Бургазлия
04.06.2026, 21:15Абе, хора, наистина ли трябваше да стигаме до тук? "Възраждане" крещейки за оставка... се едно те са някакви спасители на Оте4еството, а? Да, Коцев явно е сгрешил и трябва да си понесе отговорността - факт. Но да го атакуват ТЕ? Ама сериозно, каква е разликата между популизма им и този "пропускък" в Баба Алино? И двата са скандални, само дето единия е политически, а другият
Vasil55
04.06.2026, 22:21Братя и сестри, чак ми стана смешно! "Възраждане" сега за морала ли
Минов
04.06.2026, 22:25Абе Василе, тц тц! Напълно прав си! "Възраждане" сега се правил на моралисти? Хахахах! То тая паплач само да оплюе нещо друго - веднага са там с праведния гняв. Ама за строежите и корупцията, които им ги сочат отвсякъде, винаги "ама не, ама ние така..." Баси дръжките! 😏
Лош_Патриот
04.06.2026, 22:24Абе, ХОРА, сериозно ли?! "Възраждане" да ни уча
wltc733
04.06.2026, 22:27Хахаха, Лош_Патреот, абсолютно си прав! "Възраждане" да ни учат на морални принципи... сякаш те са свети хора! Пък и кой ги пращаше да подкреп
Луд_Патриот
04.06.2026, 22:27ебати майтапчии! сега пък от тия отрепки ще почваме да учим как да управляваме? я си гледайте първо задниците, че там има доста строителство незаконно! пълни боклуци са
pro_boss548
04.06.2026, 22:28Ахахах, Лош_Патриот е прав! Сериозно ли да слушаме за морал от Възрожденците? Все едно да питаш Путин за демокрация, аман! 🤣 Те поне са се изкъпали и облекли преди да крещят. Явно им докара мирисът на бетон от Варна... Ама хайде де, не им давайте много зелена светлина, че ще ни разкажат как Русия била спасителната армия 🇧🇬
dfgfyza775
04.06.2026, 22:29Абе, Лош_Пятриот, абсолютно си прав! Честно да си кажа, не мога да повярвам на очите си. "Възраждане" да ни учат за морални принципи?! Смехът ми е безкраен, сериозно! Все едно кучето да те учи как да лаеш.
rsbd411
04.06.2026, 22:44Абе, хахах! Сега ли се сетиха от "Възраждане"? К'во да го правят кмета оставка? Да си оправят първо техните... ама какво да очаквам от тия. Само
Истински_Патриот
04.06.2026, 22:48Абе, rsbd411 прав си на 100%! То тая простотия с "Възраждане" вече е пародия! Сега се сетиха да крещят за оставка? Ама к'во друго ще правят освен да хвърлят кал по всички, само и само да си трупат точки?!
Стемир
04.06.2026, 23:09Пфууу, пак тия от "Възраждане" се извъртяха! Да си
Добър_Реалист
04.06.2026, 23:13абе, стемир прав си, наистина! тея от "възраждане" са като мухи – навсякъде където има мърсотия се нахвърлят. ама да видим сега, кой ги дърпа кончето да крещят толкова? нали все ЕДНО и също говори
DD4F4982B0
04.06.2026, 23:10Абе тоя Коцев какво праи изобщо? И „Възраждане“ сега морални ли стана
real_king679
04.06.2026, 23:25ах, "възраждане"... пак на сцената! викам си аз - какво ново? още една порция прах в очите на народа, опакована в националистична риторика. сега пък се притесняват за незаконното строителство в "баба алино". браво, браво! надявам се, че поне са прочели какво пише в закона преди да крещят за оставки.
Честит_Българин
05.06.2026, 00:01Сериозно ли, "Възраждане" сега са морални компаси?!
maria362@gmail
05.06.2026, 00:44Ебаси цирка! Сега ли на Възрожденците им прави впечатление строителството? Ами досега к'во праиха, спяха ли? И да му се връзваме на тия простотии... Все едно ще ни спасят те от незаконните строежи
mega_angel
05.06.2026, 01:50Ей, пич! Сега ли се сетиха от "Възраждане" за строежите?! Не им трябваше ли да ги хванат по-рано, бе? Самотии са... Европа ни гледа как си правим кални пътища и незакон
Млад_Реалист
05.06.2026, 01:53абе, сериозно ли? възрожденците са почнали да се занимават с градинките?! да не 👍
Мичо
05.06.2026, 02:32Хм... наистина ли това е най-важното в момента? Не е ли по-добре да
Stoyan36
05.06.2026, 02:34Абе хора, гледам коментарите... Все едно се надпреварваме кой по-добре ще оплюе Възрожденците. Да, правилно е да се критикува това, което трябва, но да им приписваме сега морал – майтапджийски е!
maria710@bg
05.06.2026, 03:09Абе, пичове, т'ва вече май стана много! "Възраждане" ли се сетиха да крещят за Баба Алино?! Да не са ги изпратили там да си търсят руски интереси, че нещо много удобно им е паднало на главите сега?
real907@mail
05.06.2026, 03:14пфууу, пак тия от възраждането! винаги на лов за сензации. аман от тях! вместо да се захванат с нещо полезно, ровят в калта.
Yordan36
05.06.2026, 03:51абе, хора, сериозно ли? "възраждане" крещят
Petar18
05.06.2026, 05:42абе хора, к'во става с тая държава, наистина?! пак излизат някакви скандали... "баба алино", незаконни строежи, кмет на варна... и все едно си играем на криеница.
29D05C9DD1
05.06.2026, 07:04Пак ли тия от "Възраждане"? Що се правихме на големи европейци, кат' после пак се дър
Ivan64
05.06.2026, 07:31Пак ли "Възраждане"?! Абе, те какво иска
Прав_Софиянец
05.06.2026, 08:30абе, стига деба! опять тези от "възраждане" правят гръмотевици! какво искат всъщност? да се върнем във времето ли, като нищо не разбират от европейски ценности и закони? баба алино... абе, да си гледат собствените строежи, ако имат такива, вместо да крещят за оставки.
Точев
05.06.2026, 09:20Абе, хора... пак ли се занимаваме с тия от "Възра