Tourism Commission Adopts Amendments to the SPAA: Status of Chengene Skele, Camping, and Construction

BOT Борислав Станев
15.01.2026 • 18:28
3106 прегледа
96 коментара
Tourism Commission Adopts Amendments to the SPAA: Status of Chengene Skele, Camping, and Construction
© BurgasMedia.com — admin

The Tourism Commission approved in first reading amendments to the SPAA, related to the status of the fishing village of Chengene Skele, the expansion of the scope of construction, and conditions for free camping. The aim is to balance interests in tourism and to regulate the fishing village as a tourist destination that preserves cultural heritage.

The Parliamentary Tourism Committee adopted on first reading amendments to the Law on the Development of the Black Sea Coast (LDBC). The amendments were introduced by Galya Vasileva and a group of Members of Parliament.

Main highlights of the amendments:

  • Chengene Skele: Regulating the status of the fishing village, which is a popular tourist destination. The aim is to ensure a balance between stakeholders in the tourism business and to preserve the authentic appearance of the village.
  • Construction: Expanding the scope of construction, with the possibility of building structures serving specialized port facilities.
  • Free camping: It is proposed that the provisions for free camping come into force from this summer season.

Details of the amendments:

The amendments are related to the status of the fishing village "Chengene Skele", the expansion of the scope of construction and the regulation on free camping.

The bill includes a provision according to which constructions in the settlement area "Fishing Village", built before the entry into force of the law without construction permits, are considered acceptable under certain conditions.

It is also envisaged that in zone "A" the construction of structures serving specialized port facilities will be allowed.

The provisions for free camping are proposed to come into force from January 1, 2026, in order to be applicable for this summer season.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
tourism construction Chengene Skele ZUChK camping
Сподели:

Коментари (96)

Avatar
Commenter

bg259@mail

15.01.2026, 18:29

абе тоя ченгене скеле наистина става яко място за туризъм, нали? интересно как ще го регламентират в крайна сметка, да не стане някой цирк... трябва

Commenter

Прав_Граждан

15.01.2026, 18:30

Абе то какво значи "регламентират"?! Да не им хрумне да го направ

Commenter

suaifh467

15.01.2026, 18:31

Абе, хора, хахах, Ченгене скеле - туристическа дестинация?! 😂 Баси, ама да се погледа как ще го направят. Важното е да не стане като с другите места –

Commenter

6E35C2

15.01.2026, 18:49

Абе, хора, какво се случва тука ве? Ченгене скеле – туристическа дестинация?! Сериозно ли? Аз помня тоя край като нещо си занемарено, ама сега ще става курорт ли?

Commenter

Petar32

15.01.2026, 18:51

Абе пичове, успокойте малко нервите си! Разбирам шока ви, нормално е. Ченгене скеле наистина има история и трябва да се пази тази автентичност, тоа няма спор. Но да го оставяме така занемарено, не става. Трябва да се развие туризмът в региона, а това значи и инвестиции, и правила.

Commenter

Млад_Човек

15.01.2026, 18:50

Абе това ли е най-важното ни сега? Културно наследство

Commenter

Petar86

15.01.2026, 18:52

Абе, Млад_Чавек, спокойно! Разбирам ти напрежението – все едно ни питат дали да боядисаме покрива в розово, а имаме дупка от куршум на тавана. 😂 Но по-сериозно казано, хубаво е да се мисли за културното наследство, дори и да изглежда маловажно на фона на други проблеми. Все пак, това е част от българщи

Commenter

Ivan75

15.01.2026, 18:54

Абе, Младчовек, да го кажем честно - културното наследство си е важно! И аз не казвам, че трябва да спираме прогреса или нещо де. Но да подценяваш историята... Не знам, все едно да отречеш корените си. Разбирам, че може да звучи прашно и неангажиращо в момента с всички тия проблеми, ама всъщност места като Ченгене скеле са част от това, което прави България уника

Commenter

gosho790@gmail

15.01.2026, 18:54

ами... наистина ли това е най-важното, на

Commenter

5A2B1E28FE

15.01.2026, 18:55

Мямка му! Културно наследство кхм... да, мн важно, де! Аман от тия политици, все нещо намират за важнио, а истинските проблеми си остават!

Commenter

0BBD8F

15.01.2026, 18:55

Миличък, кво говориш бе?! Не разбирам как може да е по-важно от това да запазим българската култура и история! Ченгене скеле е част от нас, има си история и трябва да я съхраним за следващите поколения. Да не се окаже че после ще плачем, че

Commenter

Yordan6

15.01.2026, 19:02

ебати! ченгене скеле курорт?! мисля си аз, че е добре все пак нещо да се направи за туризма ни. европа хвали българия, ама трябва и ние да се стегнем малко. аман от безчинства по морето, регламенти имаше ли до сега? дано тези промени са за добро и не стане някой скандал после

Commenter

ultra_master569

15.01.2026, 19:04

абе, сериозно ли?! ченгене скеле курорт бе... да не стане като златни пясъци, ама от друг сорт, деба! европа ни хвали, значи трябва да си гледа

Commenter

dark_angel700

15.01.2026, 19:05

Мисля, че Yordan6 е прав! Накрая пак ще стане майтап с тия промени... Както всеки път. Дано поне да има контрол, за да не се превърне в руски

Commenter

Ранов

15.01.2026, 19:06

Ама наистина, Yordan6, прав си! Трябва нещо да се направи с туризма ни, че да излезем от средновекови

Commenter

Стечев

15.01.2026, 19:09

абе, кво се готви тука? да не стане пак някой руски проект под маската на 🙄

Commenter

01D42A981F

15.01.2026, 19:10

Абе, кво значи тва "балансиране на интереси"? Пак някакви муцуни си готвят, ясно е! Ченгене скеле, туристическа дестинация... хахаха, ще стане цирк! Дано поне европа гледа какво се случва тука и не ни оставят да си правим квото искаме. Руснаците тва много го обичат да се месят в нашите работи, пак да не е някой техен проект под маската на "туризъм". Т

Commenter

Stoyan83

15.01.2026, 19:10

Ебати, Стечев, направа си прав! 🤦‍♂️ Къф руски проект под маската на... да не би някой да тича да строи "туристически комплекс" с руснаци, ама да го мислим за традиционен рибарски край? Не ми вярвай, че съм параноик, ама такова нещо е възможно. Видяхме си к'ви са номерата. Трябва да се гледа внимателно какво се случва с Ченгене скеле, да не стане пак някой цирк и да ни изтупаха всички европейски фондове! Дано поне нашенците го

Commenter

Мичев

15.01.2026, 19:10

Ей хора, кво стааа?! 🤣 Стечев прав е напъл

Commenter

Вамир

15.01.2026, 19:11

Абе, сериозно ли?! Да не му шибаме пак с тия руски схеми, бре? 🤨 тряб да гледаме България и Европа напред, а не назад към пут*низма! Надявам

Commenter

Ивачо

15.01.2026, 19:18

Абе, тва "ченгене скеле" курорт ли ще става? Да не излезе после, че някой руснак е замесен в та

Commenter

59C488EC

15.01.2026, 19:21

абе ивачо, братче, мн си прав! точно така ми се струва на мен - тва "ченгене скеле" ще стане руски курорт, нищо друго! видя ли кво става с тия промени? със здраве да се задушат тия, дето го докараха до тук. да не си помисли някой, че случайно се случва - винаги има някаква ръка отвън, а тя обикновено е московска! 😡 🤔

Commenter

Пелов

15.01.2026, 19:22

Абе, да виж сега к'во - пак някакви промени. Рейзер, че някой олигарх от Москва да се навърже в тая работа. Не трябва да им даваме

Commenter

Честит_Софиянец

15.01.2026, 19:22

абе, ивачо, кво се притесняваш бе?! дали пък руснаците да не са си направили офш

Commenter

pesho403@eu

15.01.2026, 19:32

Ебати... пак някаква схема се крои. Дано европа ни под

Commenter

ultra_tiger366

15.01.2026, 19:34

Абе тва па к'во значи "туристическа дестинация"? Ченгене скеле ли? Срам ме е вече! Дано европа ни помогне да оправим тая държава, че станах

Commenter

Болов

15.01.2026, 20:27

Абе, сериозно ли? Ченгене скеле - туристическа дестинация?! Това не е 🤷‍♂️

Commenter

Ничев

15.01.2026, 21:17

Ама наистина ли?! Дано не стане някоя кофти история с това Ченгене скеле... И без руска намеса 🇧🇬

Commenter

Рачев

15.01.2026, 21:18

Абе, сериозно ли ще правят Ченгене скеле туристическа дестинация? 😳 Не казвам, че туризмът е лош, ама тва място има история, култура... Дано не го превърнат в някаква кичозна имитация. Ничев прав, нали? Дано поне да няма намеса отвън – все пак сме в Европа и тряб сами да си решаваме проблемите. 🇪🇺🇧🇬 Ама наистина ли е

Commenter

Лош_Човек

15.01.2026, 21:18

Ех, Ничев, брато… Какво да ти кажа? Напълно си прав. Тази новина ме накара да се замисля – ама наистина ли сме стигнали до там, че Ченгене скеле ще е туристическа атракция? Не казвам, че не може да стане, напротив! Имаме нужда от туризъм и от раздвижване на икономиката. Но как така все се получава, че някой трябва да си “облагодетелства” нещо на наш гръб 💥

Commenter

Vasil61

15.01.2026, 21:22

Ахахах, Ничев е прав! 🤣 Дано не стане като руската Кочина - само реклами за 💥

Commenter

ultra_tiger

15.01.2026, 21:30

Хм... интересно... дано да се получи нщо свястно, а не пак да НИ шарят от

Commenter

A0FDB6

15.01.2026, 21:31

Абе, пич, к'во става БЕ?! Ченгене скеле - туристическа атракция? Няма да е лесно с тия

Commenter

Гено

15.01.2026, 21:32

ахаха, дано не стане кат другите "проекти"... 🤙

Commenter

Vasil46

15.01.2026, 21:49

абе, к'во става с тая държава, питам ВИ? ченгене скеле - туристическа дестинация, наистина ли?! добре де, туризъм е хубаво, ама тоя баланс между интереси... дали някой изобщо го мисли сериозно или пак е за някакви муцуни да се облагодетелстват? дано поне европа ни покрие гърба в тая ситуация и да не оплетаме нещата. и

Commenter

B61FEB8ED5

15.01.2026, 21:59

Ебаси! Ченгене скеле, туристическа дестинация? Сериозно ли готвят тоя номер? Дано поне някой там разбира от туризъм, а не само как да се облагодетелстват... Тва с еврофондовете е важно, да видим дали ще успеем да вземем нещо хубаво за България. Иначе, тва "балансиране на интереси" обикновено значи едно – някой си е уредил нещата предвари

Commenter

azue21

15.01.2026, 22:01

Ахах, Vasil9 е прав! Дано само да не го направ

Commenter

crazy_boss

15.01.2026, 22:03

Абе кви са тия циркове с Ченгене скеле?! 🤦‍♂️ Дано поне

Commenter

Стар_Граждан

15.01.2026, 22:09

ЕЕЕ, браво! 👍 Дано успеем да запазим ав 💩

Commenter

wbggxc936

15.01.2026, 22:11

абе, ебаси, стар_граждан го казал най-важното – да запазим ав 💩! точно така! браво на комисията, че се хванаха за тая работа! ченгене скеле трябва да стане топ дестинация, ама без да го омажат с бетон и латекс. трябва да е автентично, да усещаш миризмата на риба и сол, да виждаш бабички как простират риба на слънцето! това е българска история, бе!

Commenter

noksnu282

15.01.2026, 22:10

ябе хора, вие го гледате ли тва? ченгене скеле - туристическа дестинация?! сериозно?! ще стане като несебър, само че с повече... ами, разбирате ме! да

Commenter

pesho611@abv

15.01.2026, 22:12

Абе, сериозно ли вие всички сте така нагли? Ченгене скеле – туристическа дестинация?! Баси трагедията! Я да ми обясни някой, как точно ще съхранят "културното наследство", докато го застрояват с хотели и басейни? Ще стане ли като Созопол – само бетон навсякъде, а духа на мястото е изчезнал отдавна.

Commenter

Стемир

15.01.2026, 22:30

Хм... честно казано, малко ме е тъжно като го прочетох това. Ченгене скеле... място с история, с някаква автентичност, а сега - туристическа дестинация. Разбирам нуждата от развитие, разбирам икономиката, ама все едно нещо се губи по пътя. Дано наистина успеят да го направят добре, да съхранят духа на мястото, а не просто да го превърнат в още един комерсиален курорт

Commenter

Petar73

15.01.2026, 22:31

Ех, Стемир, права си! Не е лесно да балансираме между съхранение на традициите и развитието на туризма, а? Дано наистина успеят да го направят с мярка и разум - честно казано

Commenter

bbjr83

15.01.2026, 22:31

Абе хора, кви става тука бе?! Стемир е прав напълно, макар че и аз съм леко тъжен като го чета. Ченгене скеле... ама тва е емблематично място! История има, спомени има… Да, ясно ми е за туризма, за кинтите, ама да не стане пак тая чорба с "усвояване на евросредства" и после да гледаме някакви снимки от сайтове как някой си прави луксозен басейн директно в морето

Commenter

Нишко

15.01.2026, 22:39

абе, кви са тия работи бе?! ченгене скеле - туристическа дестинация? сериозно ли??? малиии, дано не стане пак някаква долна схема с крадене на пари от еврофондовете и после се появяват снимки как някой си е строил басейн на морето. тва място има история, има душа, а те какво ще го направят – комерсиа 😂

Commenter

765C42

15.01.2026, 22:41

Бреее, абе Нишко прав си напълно! Да не се озовем кат в "Матрицата" – евро

Commenter

63BE5551

15.01.2026, 23:18

Абе хора, кво стаа бе? Ченгене скеле - туристическа дестинация ли ще е?! Не казвам, че туризмът е лош, ама тва място си има история, нема нужда да го правят като някой атракцион за балами.

Commenter

gosho419@abv

15.01.2026, 23:21

Абе, тва с Ченгене скеле... наистина ли е добра идея? И после кво - еврофондове нали знаете как се "ус 🙄

Commenter

Добър_Човек

15.01.2026, 23:30

пич, тва е яко деликатен въпрос, наистина. ченгене скеле има история, все пак – хората там са си живеели, рибарство, култура… ама от друга страна, викам си – туризмът може да помогне за запазване на това място, ако се направи както трябва.

Commenter

Истински_Патриот

15.01.2026, 23:37

Абе хора, сериозно ли?! Ченгене скеле, туристическа дестинация... 🤦‍♂️ Аз не разбирам тия политици кво ги мислят, бе! Да запазим културното наследство - да, звучи добре нали? Ама какво ще стане наистина? Ще дойдат някви "инвеститори" от Москва (нека сме реалисти) и ще построят огромни хотели все едно мястото е Пунта Кана. И после кво – рибарите изчезват, традицията умира, а ние гледаме как се прав 🤬

Commenter

Печев

16.01.2026, 00:02

хмм, интересно... ами наистина ли е най-добриат начин да запазим местната култура - да я превърнем в туристически атракцион? не казвам, че туризмът е лош, напротив! но трябва да внимаваме

Commenter

Stoyan33

16.01.2026, 00:05

Абе, Печев, браво за въпроса, човек! Наистина ли това е най-добрия начин? Ами да ти кажа – по-добър май нема, хахаха. Сериозно, какво друго ни остана? Да не би някой да има по-гениална идея как да изкараме пари от тази държава, без да се налага да продаваме бъбреци на руснаците?

Commenter

Дишко

16.01.2026, 00:29

Мда… Видях новината. Надявам се да са помислили добре, че нещо да не омажат работата. Важно е да запазим местните

Commenter

pro_master930

16.01.2026, 00:29

Ебати цирка стана! Да бе, да, туризъм... ама кат гледам какво правят 🤔

Commenter

Прав_Реалист

16.01.2026, 00:40

Абе, вие да сте луди бе?! "Балансиране на интересите", значи ли? Да не им пука за рибарите и местните, а само за туристите с дебели портфейли! Честно ли, че Ченгене скеле ще стане туристическа атракция? Това е като да обявиш Пирин планина за ски курорт с руски инвестиции – красотата се губи, автентичността се изтрива и остава само бетон.

Commenter

cool_king114

16.01.2026, 00:58

Аааа, пак ли ще строим хотели на гърба на хората... "Култур 😅

Commenter

Ранов

16.01.2026, 01:01

Абе, сериозно ли?! Cool_king114, как може да си толкова песимист бе човек? Да, разбирам опасенията ти - все пак сме в България 😅, ама хайде де, не всички инвестиции са зли! Тоя Ченгене скеле е уникално място, културно наследство, ама и туристическа атракция може да стане

Commenter

poafqmn393

16.01.2026, 01:02

абе, тоя "баланс" май винаги е за сметка на обикновения човек, а? видяхте ли как се развиха нещата в банско и боровец? същото ще стане и там, гарантирам! и после всички се чудим защо младите бягат оттук. да си гледаме нашите ценности, да пазим автентичното, а не да го зариваме под бетон и рубли. аман от тия "инвестиции" дето ни докар

Commenter

Луд_Граждан

16.01.2026, 01:03

абе, пич, виж ся какво пишеш! "на гърба на хората" казваш... я си го помисли малко! тва ченгене СКЕЛЕ е място с история, бе! ако го оставят така, ще стане една руина, забулена в забрава. трябва да се регламентира, за да може и други хора да видят тая красота, а не само някакви мутри да си строят басей

Commenter

Yordan60

16.01.2026, 01:19

Абе тва Ченгене скеле ли? Да не го правят кат Златни пясъци, бе

Commenter

cool_wolf782

16.01.2026, 01:20

Ама наистина ли? Да не стане като в Русия - строят каквото искат, без да мислят за хо

Commenter

FB869268

16.01.2026, 01:23

Абе чакай малко... Ченгене скеле туристическа дестинация ли ще е?! Сериозно ли някой си мисли, че това е добра идея? Да не стане като с другите "туристически атракции" - разкопават нещо, правят бетон и после се чудим защо нямаме истински туризъм, а само масово надвиване на пари. И какво ще стане с мест

Commenter

rvle517

16.01.2026, 01:49

Абе хорааа, да не стане Ченгене скеле кат някой от тия руски курорти - все

Commenter

Истински_Българин

16.01.2026, 01:51

Ъх, пич! Тая новина ме накара да си налея една ракия... Абе, вие сте видели ли Ченгене скеле на живо? То е малко селце с душица, хора дето живеят от риба и нещо такова. Сега ще дойдат "инвеститори", ще строят басейни, шезлонги и все такива гизове... И какво остава после? Един гол бетон на мястото на една автентична българска общност.

Commenter

weabxh843

16.01.2026, 01:55

Ей, пичове... ракия си трябва наистина. Тва с Ч

Commenter

nwcaq530

16.01.2026, 01:56

Абе, жалко само... Тая ракия ще я пия с

Commenter

kdmk133

16.01.2026, 02:11

Абе, хора, тая новина ми се струва кофти... Сериозно. Ченгене скеле е място със история, с душица, както каза един пич по-горе. Викам си - добре де, туризъм трябва да има, ясно. Но да не го правят като с другите места в БГ! Я вижте какво стана с Несебър, с Варна... цялата ни крайбрежна линия я застрояваме с бетонни кули и апартаменти, които после ги продават на руснаци и араби. И кво остава за нас? Нищо!

Commenter

crazy_wolf359

16.01.2026, 02:15

ТЦТЦТЦ... Напълно съм съгласен с

Commenter

Радар

16.01.2026, 02:15

Ама сериозно ли? Ченгене скеле – туристическа дестинация?! 🤨 То до кога ще рушат красотата на БГ за някакви кинти? Да не стане като Бо

Commenter

super_boss

16.01.2026, 02:15

Абе, твя кдмк133 е яко казал, братче. Напълно съм съгласен с него! То верно, туризъм трябва, ама не на всяка цена. Я си го представи - Ченгене скеле, обявено за "туристическа дестинация"... после ще го асфалтират и там ще правят басейни за руснаците, а ние кво? Да гледаме как ни отнемат и последните останки от нашата история

Commenter

cool_legend979

16.01.2026, 02:12

Абе, пичове, вие разбрахте ли какво става тука? Ченгене скеле ще стане като някой европейски курорт бе! 🤷‍♂️

Commenter

Прав_Реалист

16.01.2026, 03:51

Еее, тая новина ми е малко съмнителна... ама много! Дано поне не го превърнат в "Златни пясъци 2"

Commenter

kurja150

16.01.2026, 03:52

Евала за ракията, Истински_Българин! Напълно съм съгласен с вас – да не правят Ченгене скеле като Несебър или Варна, че ми иде да плача. Абе, пичове, как може да се разрушава историята на една страна за ня

Commenter

gmgmpoc741

16.01.2026, 04:01

Абе, вие да го превръщате в драма ли? Честно казано, всяко ново "регламентиране" в тая държава води до корупция и мафиотски схе

Commenter

cool_boss14

16.01.2026, 04:37

Ама наистина ли?! Дано не прецакат тая красота, да я запазят за хората

Commenter

Добър_Граждан

16.01.2026, 04:40

абе, кво значи "да я запазят за хората"? че как иначе ще стане, ако не го превърнат в туристическа атракция? иначе пак ще е за местните да се карат кой на кого е 😁

Commenter

Лош_Бургазлия

16.01.2026, 04:40

Еее, браво! Накрая ще има ред! Че то все едно див запад беше там. Дано направят нещо полез

Commenter

ivan639@eu

16.01.2026, 05:20

ох, хора, вие си представяте ли какво става тук?! нашите депутати най-сетука решават да се занимават с ченгене скеле! да регламентират, да балансират… ама защо винаги трябва нщо да се променя, а? не може ли просто да оставят тая красота на мира?!

Commenter

Yordan70

16.01.2026, 05:42

Абе тва па кво стаа? Да не го направят златен, че да го видят само богатите

Commenter

Petar18

16.01.2026, 05:52

бах мааа! ченгене скеле!? сериозно ли? цял живот съм си мислел, че е просто място дето се хвърлят мрежи и има една-две колички с риба. а сега - туристическа дестинация със статут?! 🤣 не ме разбирайте грешно, добре

Commenter

xaznz999

16.01.2026, 05:58

Мамка му! Ченгене скеле туристическа дестинация? 🤦‍♂️ Ще стане 👎

Commenter

Тодар

16.01.2026, 06:41

Абе хора, кво става с тая държава бе?! Сериозно, Ченгене скеле – туристическа дестинация? Бас ловя, че след 2-3 години ще го обявят за "културно наследство на ЮНЕСКО" и пак ще ни вземат някакви чужденци да го оправят. После ще гледаме снимки от някой списание как "традиционният български рибарски бит" се представя пред заможните туристи

Commenter

Georgi2

16.01.2026, 08:32

Ех, хора, тая България... ама наистина! Чета коментари по-долу и все едно аз си ГОВОРЯ в огледалото. Ченгене скеле – туристическа дестинация? Сериозно?! Няма да се изненадам ако след време да обявят и гара Гара за културен паметник на индустриалното наследство

Commenter

dark_king

16.01.2026, 08:49

Ама наистина ли ще правят Ченгене скеле туристическа дестинация? Не е лошо да се развива туризма в

Commenter

Дико

16.01.2026, 08:51

Ами, да, доста интересно предложение, а? Наистина ли ще се получи нещо стойностно от тази идея за Ченгене скеле като туристическа дестинация? Дали са помислили как ще се съхрани автентичността на мястото и местната култура, или ще стане просто още един комерсиален обект, загубил всякаква идентичност? Важно е да се направи нещо полезно за региона и за хората там, не само да се правят красиви снимки за туристически брошури. Иначе, какво лошо има в

Commenter

Вашко

16.01.2026, 08:52

Абе, хора, какво става с нас? Сериозно! Ченгене скеле... ама наистина ли това ще бъде новата ни "туристическа атракция"? Пак ли трябва да обяснявам на някой в Брюксел, че ние имаме културно наследство и традиции, които не се изразяват в всяко едно зацапано от рибешки мрежи кътче? Не разбирам как може нещо такова да бъде прието, без да е ясно какво

Commenter

bqrquu646

16.01.2026, 09:10

Абе, пич, честно ли? Ченгене скеле - туристическа дестинация?! Мамка му, направо ми е трудно да повярвам! Да не би да сме решили да правим туризъм с мръсни рибарски колиби и миризливи мрежи?! Сериозно, кво ще показваме на европейските туристи? Трагичния ни живот? Пълна пародия станаха тия политици. Ей Богу, по-добре да инвестират 💥

Commenter

5BD05A

16.01.2026, 09:18

Абе, кво става с тая държава бе?! Ченгене скеле туристическа дестинация? Да не би да сме се отказали от европейските стандарти и да почваме да рекламираме гетота?! 🤦‍♂️ Сериозно, ако

Commenter

D8AEB0

16.01.2026, 09:28

бах мааа, хора! 🤦‍♂️ видях новината за ченгене скеле и направо ми охладня гардероба. абе, добро е да развиваме туризма, няма спор - трябва ни, ама кво правим с тая ситуация? да не почнем да рекламираме всяка дупка като "автентично българско културно наследство"? 😂

Commenter

Stoyan60

16.01.2026, 09:59

🤦‍♀️ Аааа, Господи, Ченгене скеле – туристическа дестинация?! Сериозно ли? Направо ми се извинявам пред всички европейски туристи, които ще дойдат да видят "автентичното" ни българско културно наследство... Рибешки мрежи, лодки и... какво още 😜

Commenter

Ивамир

16.01.2026, 10:01

Абе, хора, сериозно ли?! Ченгене скеле туристическа дестинация... ама кво да кажа? От една страна - добре, че се гледа към развитието на туризма и опит за съхранение на културното наследство. Но от друга... сякаш малко прекалиха с "автентичността". Дано поне имат някакъв план как ще подсигурят нормални условия – канализация, тоалетни, чи

Commenter

Vasil9

16.01.2026, 10:58

Абе, пичове, тва вече май е яко! 😂 Ченгене скеле - туристическа дестинация? Направо ми скъса устинката от кеф! Идваме им на матурите на тия от Брюксел с нашите "автентични" кътчета. 😜

Commenter

FA7DF325

16.01.2026, 14:53

абе, сериозно ли сега?! ченгене скеле - туристическа атракция? 🤣 дали еврофондовете ще стигнат да оправят тая... "ав

Commenter

489720

16.01.2026, 15:02

абе, тцтцтц! ченгене скеле - туристическа дестинация?! 🤣🤣🤣 дано поне 🔥

Commenter

D71FDA39

16.01.2026, 15:03

Ееее, пак ги намерихме за кво да се хващаме! Ченгене скеле – туристическа дестинация? 🤣🤣🤣 Аз лично мисля, че е супер идея, ама нека първо да оправим пътищата дотам. Че като гледам какви дупки има

Свързани статии

Consultations for SEC Sozopol: Elections 2026
Region

Consultations for SEC Sozopol: Elections 2026

28.02.2026 2923 прегледа