Kardzhali Mayor Erol Mюмюн taken for questioning, DPS speaks of political pressure

Редакция BurgasMedia Борислав Станев
28.05.2026 • 14:27
4677 прегледа
98 коментара
Kardzhali Mayor Erol Mюмюн taken for questioning, DPS speaks of political pressure
© BurgasMedia.com

The Mayor of Kardzhali and Deputy Chairman of the DPS, Erol Mюмюн, has been taken for questioning on suspicion of official misconduct on a particularly large scale, and the DPS sees the police actions as a sign of political pressure.

The Mayor of Kardzhali and Deputy Chairman of the "DPS" "Erol Mюмюн" was taken by police this morning for questioning on suspicion of committing official misconduct on a particularly large scale. According to unofficial information, a search is being conducted in his office at the municipality.

Mюмюн is accompanied by his lawyer and is currently located at the building of the Regional Directorate of the Ministry of Interior in Kardzhali. There is an increased police presence in the area of the municipality, and dozens of DPS activists and supporters are gathering in front of the building.

DPS: "The mayor has not been arrested, but taken for questioning"

The Deputy Speaker of the National Assembly from the DPS, "Ayten Sabri," arrived on the scene to support the mayor. She categorically denied the thesis that it was an arrest.

"The mayor of Kardzhali, Mr. Erol Mюмюн, has not been arrested. Please let this be clear. He is currently being taken for questioning. We are all here; we have come to support him. Our idea is for us to also understand what is happening, because none of us knows at the moment why he is here and what they are questioning him about," Sabri told journalists.

Together with her in Kardzhali is the DPS member of parliament "Bayram Bayram," as well as local party structures.

DPS sees a "sign" to the party and the Muslim community

"Bayram Bayram" described the police actions as a message not only to the mayor, but also to the party itself and to the Turkish and Muslim community in the country.

"We take this as a sign, it is not only to Mr. Erol Mюмюн as the mayor of Kardzhali municipality, we take it as a sign to the Movement for Rights and Freedoms. We take this as a sign to the entire Turkish and Muslim community in the Republic of Bulgaria," he stated.

"And from here I want to say – they will see what the strength of the Movement for Rights and Freedoms is, they will see what the strength of the Muslim and Turkish community is. And we will never forget this police harassment, this political pressure that is currently being exerted by certain political and police bosses," added Bayram.

Tension in front of the municipality, lack of official information

Supporters and activists of the DPS continue to gather in front of the municipal building and in front of the Regional Directorate of the Ministry of Interior. The atmosphere is tense, but at the moment there are no reports of incidents.

At this moment, there is no official statement from the police and the prosecutor's office regarding the grounds for the actions being taken and the specific charges being investigated. It is also unclear how long the questioning of Erol Mюмюн will last.

The case is emerging as significant not only for the local government in Kardzhali but also on a national political level, given Mюмюн's role as Deputy Chairman of the DPS and the symbolic importance of the region for the party.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
police municipality political pressure Kardzhali DPS Erol Myumyun interrogation
Сподели:

Коментари (98)

Avatar
Commenter

Димир

28.05.2026, 14:30

абе, хора, какво става с тая държава бе?! да го водят кмета мюмюн за разпит по подозрение за престъпления – добре, ако има нещо, да се докаже и законът да си свърши работата! но тази история с "политически натиск" от дпс... не знам, мноо ми е съмнително.

Commenter

real_hero

28.05.2026, 14:33

ясно, ситуацията е странна наистина. надявам се да се изясни бързо и законът

Commenter

Гечо

28.05.2026, 14:34

димир, прав си напълно. винаги тряб да се приема всичко с голямо подозрение, особено когато става дума за политически обвинения. иначе казано - "ако е истина, да докажат; ако не – ще има последствия". но... все пак, помнете, че в българия корупцията е като гъбичките – винаги излизат някъде. затова и тези истории са толкова чести.

Commenter

pesho2@abv

28.05.2026, 14:34

димир, прав си за закона... ама к'ви "политически натиск" викат от дпс? напоследък все повече ми се струва, че някой отвън ни дърпа конците. дано е просто съвпадение

Commenter

Луд_Патриот

28.05.2026, 14:30

Абе, пичове, к'во става тука?! Сериозно ли? Кмет от Кърджали – отведен за разпит?! И да почват с тиа "длъжностни престъпления в особено големи размери"... все едно ни правят на глупаци 🔥

Commenter

Dimi96

28.05.2026, 14:34

Абе, сериозно ли е това?! Дали наистина има нещо гнусно или просто някаква политическа интрига? Надявам се да излезе истината бързо и да нямаме повече такива

Commenter

F67C18

28.05.2026, 14:35

Абе, Луд_Патриоте, добре каза за "правенето на глупаци". Наистина е доста тревожно това, което се случва с кмета Мюмюн. От една страна, разбирам притесненията – трябва да има отчетност и ако има нередности, те трябва да бъдат разследвани докрай. Това е добре за държавата ни, за всеки един от нас.

Commenter

2D830C04

28.05.2026, 14:35

абе, луд_патриот, к'во да кажа... ама виж сега какви случки се правят! "длъжностни престъпления в особено големи размери" - деба, пак ли с тия фрази?! не може ли да ка

Commenter

Вашко

28.05.2026, 15:09

Ебаси! Пак ли почва така? Дано наистина има нщо гнило, ама тая история с политически натиск... все едно се опитват да 😜

Commenter

6B1DC4DAF4

28.05.2026, 15:11

Абе, Вашко, наистина ли винаги трябва да се намесва политически елемент? Не може ли просто работата

Commenter

Томир

28.05.2026, 15:11

Абе Вашко, кви са ти тия 😜? Да не си очаквал да е друго? В тая държава винаги почва с "политически натиск", после се оказва, че има нещо ск

Commenter

tiipai886

28.05.2026, 15:20

Абе, кво значи "политически натиск"? Все тая история... кой кого

Commenter

Стар_Бургазлия

28.05.2026, 15:21

типично... винаги някой има интерес. дано разследването е прозрачно и ако има провинения - да се докаже, ама по закон, не с политически закачки. ние сме в европа все пак, трябва ни институционална стабилност

Commenter

Dimi85

28.05.2026, 15:29

Ебати цирка! Пак ли с тия политически игри? Дано наистина има нещо гнило, ама тая история с натиска... все едно са решили да

Commenter

gosho995@abv

28.05.2026, 15:33

Абе, Dimi85, права си, цирк е. Но да не бъркаме ябълката с крушата. Разбирам притеснението ти, че може пак да са го спретнали заради политически цели – ПОЗНАТО ни е от доста време насам. Но все пак трябва да се допусне възможността да има и нещо гнило. Не можем просто да отхвърляме всяко разследване като "политически натиск".

Commenter

maria80@mail

28.05.2026, 15:37

Ебаси! Пак ли така почват тия? Все едно си играем на политически шах с хората. ДПС правят голяма работа, де е ясно че това е начин да се натиснат, ама от друга страна - ако има нещо гнило, трябва да се изкара на светло.

Commenter

Добър_Граждан

28.05.2026, 15:42

Браво! Пак ли с тия? Дано наистина има нещо нередно, ама тая работа с политически натиск ми см

Commenter

2F9F9C

28.05.2026, 15:45

Абе, Добър_Граждан, напълно те разбирам за притеснението! Дано наистина се е случвало нещо нередно, ама тая работа с политически натиск... наистина ми смърди. Особено след последните години

Commenter

real_tiger

28.05.2026, 15:46

Ей, Добър_Граждан! Съгласен съм с теб, мн неприят

Commenter

fuinj613

28.05.2026, 15:58

Мамка му! Сега ли се сетиха? Явно има някой да им е опърлил нщо. Дано наистина го изчакат ако има нещо, ама тоя "политически натиск 🤷‍♂️

Commenter

cqghqg528

28.05.2026, 16:02

Абе, фуинж613, тва с "опърлили нещо" винаги е така... ама дано наи

Commenter

dark_tiger401

28.05.2026, 15:59

ебаси, пак ли почва така?! дано е чисто всичко и да се изясни бързо, ама на фона на цялата работа с русия и как се опитват да ни трошат от

Commenter

Раслав

28.05.2026, 16:01

Ебати цирка пак! Т'ва кво става, бе?! Дано е наистина чисто, ама нещо много мирише на заговор... Ама дай Боже да се изясни бързо и да видим кой е виновен, че тоя хаос да не ни трепе. Сериозно, как може в ЕС да си такава държава?! Явно руските тролове пак работят здраво, опитват се да разкла

Commenter

Ivan67

28.05.2026, 16:01

пич, dark_tiger401, абсолютно си прав! точно така е, всичко това става на фона на тая руска агресия и опитите им да ни забъркат във всякакви кюми. дано наистина е чисто, ама много ми се иска да не е поредния номер, за да ни разделят и да си постигнат целите! не може всеки път да имаме такива проблеми... все едно

Commenter

5186AC

28.05.2026, 16:28

Абе хора, писна ми с тия скандали! Пак ли? Кърджали, пак някакви разпити... Да си гледат работата бе! Ама то какво да очакваме - политиката е мръсна игра, нали така?

Commenter

real745@mail

28.05.2026, 16:29

Абе, пичове, успокойте се малко. Разбирам притеснението, ама все пак трябва да се види какъв е точният случай. Ако има нередност – добре, да си свърши работата прокуратурата и да се наложи наказание. Но да не хвърляме празни приказки за политически натиск, докато не сме разбрали какво става. Важното е България да се развива, да сме част от Европа и да има върховенство на

Commenter

qgtziql455

28.05.2026, 16:30

Абе, писна ми наистина... И каквото и да има, пак се намира начин да оплескаме положението. "Мръсна игра" казваш? Да, ама ние сами си го позволяваме, братче. Все едно чакаме някой отвън да ни оправи държавата.

Commenter

real_legend

28.05.2026, 16:32

Брех, сериозно ли?! Пак ли почват тиа театри? Кмет отвеждат за разпит, ДПС викат за политически натиск… Ама хайде бе! Какво става с тая държава все едно?! Сега ли ще търсим кирливите ризи след като вече се видят наличностите?

Commenter

Бонов

28.05.2026, 16:50

Ебати цирка! Пак ли така почва? Аман от тия разпити и скандали по време на избори. Нека да се види какво е станало, ама ми смърди на политически подмолен

Commenter

mega_king

28.05.2026, 16:53

Абе, БОНОВ, сериозно ли казваш "Ебати цирка"? Кво да го правя аз сега с тоя цирк?! Да му шибат на тия дето са го арестували, каквото си мислят! Надявам се наистина да е нещо политическо, защото ако има корупция

Commenter

maria738@bg

28.05.2026, 16:54

Абе, Банов, прав си! Цирк е наистина... ама к'во да кажем? Все едно сценарий пишат някъде, а ние гледаме. ДПС винаги викат "политически натиск", ама и те не са ангели, нито пък прокуратурата е безупречна. Важното е да се види дали има нещо нередно, ама все едно го знаеш от преди - някой ще си изкара злото, а исти

Commenter

Честит_Реалист

28.05.2026, 16:52

Абе, пич, пак ли?! Кърджали, разпити… Да не би да е заради някой руски газ или какво? Аман

Commenter

user92@abv

28.05.2026, 16:56

ЕЙ, Честит Реалист, абсолютно си прав пич! Аман от тия циркове! И аз се замислих веднага дали няма нещо свързано с руснаците. Напоследък все повече ми намирисва на кремълска намеса навсякъде.

Commenter

Mariya58

28.05.2026, 17:11

Абе, кърджалииии, пак ли?! Що пък винаги там се случва нещо? Да не би някой

Commenter

ivan611@eu

28.05.2026, 17:13

мдааа... кърджали, пак история... 🤦‍♂️ тц тц тц, май ня

Commenter

thrl707

28.05.2026, 17:14

абе, марии, кърджалииии... да, верно, пак там става нещо! 😂 ама виж сега – да не би някой да се опитва да ни отклони вниманието от по-сериозни проблеми? нали помниш какви истории измисляха за хората, които са против путиновите играчки? пак ли ще 😏

Commenter

ckhior806

28.05.2026, 17:15

Абе, Мария, стига вече! Все едно Кърджали е магнит за тия простотии. Да не би някой от Москва да ги ръчка пак?! Явно има кой да иска да ни раздели и да ни прави на 💥

Commenter

ezuet903

28.05.2026, 17:15

Абе, тва май е свързано с руснаците, а? Видяхте ли к'во става извън България – пак нагли номера си правят! И тука да се месят в наши работи... Да се разбере

Commenter

Прав_Бургазлия

28.05.2026, 17:15

абе, марие, наистина... кърджали винаги в новините. да

Commenter

fan593@gmail

28.05.2026, 17:33

Ебаси, па тоя Кърджали... кво става тука бе хора?! Не може ли малко спокойствие в тая държава? Дано да е истина това, дето говори ДПС за натиск

Commenter

kyxaq571

28.05.2026, 17:34

абе, fan593@gmail, брат, направо ме шокира новината! кърджали… кво става все едно! и аз съм съгласен с теб - малко спокойствие да има в тая балда!

Commenter

Пеко

28.05.2026, 17:35

Абе, fan593@gmail, здравей! Да ти кажа – кърджалийският кмет май има лошо късметлийско число, а? 😅 Виж сега, разбирам притеснението ти за спокойствието в държавата. На мен пък ми е интересно - ако наистина има нещо гнило, как може да се случва такава голяма корупция и никой да не я вижда?! Сериозно, това ли е нивото на контрол и отчетност?

Commenter

zqulf139

28.05.2026, 17:36

Абе, fan593@gmail, тъкмо се чудех какво става в Кърджали! Пак ли някакви ръждиви схеми отвън

Commenter

uzby265

28.05.2026, 18:03

Абе, я си знам аз... винаги има някой "полити

Commenter

user236@eu

28.05.2026, 18:04

абе, каква е тая игра?! да го отнесат кмета на разпит?! и дпс викат за "политически натиск"... този пут

Commenter

pro_master

28.05.2026, 18:05

Абе, брато, "винаги има някой 'полити'"... ама чакай малко. Истината е, че като си играеш с огъня, може и да те изгори, нали? Дано наистина не е политически натиск, ами просто нещо се е объркало. Ние сме в

Commenter

Ivan25

28.05.2026, 18:03

Абе хораааа, тва вече майтап ли е?! Кмет разпитан, ДПС вика за натиск... Не може ли малко нормалност в тая държава, бе! И да почвам да си мисля, че зад всичко това има някой с тъмни мотиви.

Commenter

Лош_Българин

28.05.2026, 18:05

Абе, Иван25, напълно те разбирам! Тоя цирк вече става твърде голям. И аз почвам да си мисля, че има някой, който умишлено създава хаос в страната ни. Дали не е някой отвън, да подкопае стабилността? Напоследък много се говори за руски намеси и дестабилизация... Не казвам, че това е сигурно, но трябва да сме бдителни

Commenter

64D69BD0

28.05.2026, 18:08

Абе, Иван25, напълно те разбирам! Тоя цирк стана нетърпим, наистина. Да отвеждаш кмет за разпит?! И то по време на избори… мирише на голям скандал и нечестни практики.

Commenter

Stoyan71

28.05.2026, 18:42

абе, сериозно ли? кмет откарват за разпит?! пълни глупости! това ми смърди на някаква мръсна игра... аман от тия политически номера. все едно трябва да ни тормозят постоянно. и дпс викат за натиск - разбираемо е, де! кво друго да очакваме?

Commenter

Дико

28.05.2026, 18:45

Абе Stoyan71, тъкмо си мислех същото! "Мръсна игра" го каза - точно така е! Все едно трябва постоянно да ни разсейват с тия скандали, да НЕ виждаме какво става наистина...

Commenter

Georgi78

28.05.2026, 18:43

Сериозно ли сега?! Това кво е, майтап ли е бе?! Няма ли кой да оправи

Commenter

Истински_Граждан

28.05.2026, 18:45

Абе, Georgi78, направо ми задави сърцето! Какво става в тая държава бе хора?! Да го пращат да си гледа работата човека, ако има нещо - законът е ясен! Ама то все едно търсят закачки. И после се чудим защо младите бягат оттук...

Commenter

gosho127@mail

28.05.2026, 20:31

Бах мамата... Пак ли почваме с тия номера? Не може

Commenter

ojyg179

28.05.2026, 21:02

Брех, хора, какво става с тая държава бе?! Кмет отвеждат за разпит... нали разбирате колко е сериозно? Това не е нормално! Да си гледат работата тези от прокуратурата и да спрат с тия полити

Commenter

fupvu92

28.05.2026, 21:04

Абе, ojyg179, права си, нещо се изродѝ в тая държава. Но да не е само "прокуратурата да си гледа работата". Трябва ни прозрачност и обективно разследване, ясно? Ако има престъпление - да бъде доказано по същество, а не с политически закачки

Commenter

9AFADA87D6

28.05.2026, 21:38

Ебати цирка стана! Кмет отвеждат... нещо много гнило мирише тука. Дано се разплете бързо, ама с тия политици все

Commenter

770F3DE8

28.05.2026, 21:41

Абе, хора, стига вече! 9AFADA87D6 прав си напълно - цирк е, ама не смешен. Това с Мюмюн... много лошо стои. ДПС да викат за натиск – добре де, разбираемо е, ама трябва и доказателства да има, а не само думи! Да видим какво ще излезе от разследването

Commenter

gosho537@bg

28.05.2026, 22:49

ябе, пич... не знам кво стаа тука. кърджали, кмет... дпс говори за нати

Commenter

gkrhjz193

28.05.2026, 22:53

Оооо, боже мой! Какво се случва все?! Да не е някой опит за саботаж? Сериозно, това с кмета от Кърджали ме шокира мн! ДПС правят абсолютно право – да не ни тормозят хората, които работят и се грижат за градовете си. Трябва да има справедливост и да се гледа по-обек

Commenter

bg663@bg

28.05.2026, 22:55

Ооо, лелеее, каква слука! 😱 Дано наистина няма саботаж, ама с тия корумпирани мутри... Все нещо изниква! 💪🇪🇺 Браво на ДПС

Commenter

pro_angel

28.05.2026, 23:03

Уфф, кво става изобщо?! Защо винаги така - опетяват хората, които

Commenter

Нино

28.05.2026, 23:05

Ужасно неприятна работа... Някаква силна ръка явно

Commenter

ultra_angel

28.05.2026, 23:20

Сериозно ли? Пак ли някой "политически натиск"? А

Commenter

cfhuab949

28.05.2026, 23:21

Абе тоя "политически натиск" все едно се повтаря кат счупено радио! Да не им е удобно да правят к'во си

Commenter

Дилов

28.05.2026, 23:31

Абе хора, вие да сте луди ли? Пак ли се прави на политическа трагедия от нищо?! Кмета го отвеждат, ДПС викат "натиск"... Да, добре де, ама какъв е натиска? И за какво точно са го прибрали? Ама наистина ли не може да си гледаме работата и да оставим хората да си работят

Commenter

zfxkt162

28.05.2026, 23:36

Абе Делов, как може да кажеш "от нищо"? Сериозно ли?! Човек е кмет, зам.-

Commenter

08579A34

29.05.2026, 00:19

Мама му стара! Пак ли тия номера? Да не са руснаци пак замесени, к'во да ви кажа...

Commenter

user229@eu

29.05.2026, 00:40

абе, я да питам... този мюмюн наистина ли е замесен? дано да няма нищо 🙄

Commenter

C9D959C720

29.05.2026, 01:32

Абе, тава как стана?! Кмет от Кърджали го вкарват за разпит? Какви престъпления, кво значи "в особено големи размери"? И да не почваме пак с тия приказки за политически натиск... ама наистина ли няма по-важни работи за прокуратурата да гледат ли? Да не е някаква игра на интереси между партиите, или пък някой отвън ни бърка в работата?! Трябва да пазим България

Commenter

9CC48B

29.05.2026, 01:36

Абе, я да видим кво ше излезе от тоя цирк. "В особено големи размери" - майтапят се нещо? Като

Commenter

gosho272@abv

29.05.2026, 01:52

Абе, пич, кво става с тая държава бе?! Кмет го арестуват, а те почнали за политически натиск... ей

Commenter

cool_legend81

29.05.2026, 01:53

Ебати майтапчийството! Пак ли започваме с тия интриги? Дано да е чист, ама ако

Commenter

Petar92

29.05.2026, 01:56

Абе, Cool_legend81, прав си, майтап е. Ама да видим какво ще излезе. Ако има нещо нередно, трябва да се чисти. Ние сме в Европа все

Commenter

mega_master229

29.05.2026, 01:58

ебати, пак ли с тия! кмет го арестуват… какво става изобщо?! да не се опитват да сплашват хората? аман от политически скандали, трябва да се занимаваме с важни неща – пътища, болници, образование. и да не почвам за русия и тия им номера… винаги намират начин да ни тормозят. дано бързо се изясни какво е станало, че и на нас да

Commenter

crazy_boss

29.05.2026, 02:09

Абе, хора, сериозно ли? Кмет го арестуват! И то в Кърджали... Да не е някой координиран опит за дестабилизация на Южните покрайнини? Виждаме каква игра разиграват руснаците в други страни – подривни дейности, създаване на хаос… и да не си мислим, че България е застрахована.

Commenter

pesho834@eu

29.05.2026, 02:13

Абе, стига деба, пичове! Сериозно ли се случват тия работи?! Кмет арестуван... И в Кърджали от всички места! Crazy_boss е прав на 100%! Точно това имам предвид – руснаците си играят с огън навсякъде, разклащат нещата и сега да не се правим на уда 🙄

Commenter

ECF7E7C14F

29.05.2026, 02:10

Мдааа... кьорфирче! Пак се заместват нещата, за да се отклони внимание

Commenter

Мичо

29.05.2026, 02:51

брутално! явно някой си играе на политически шах. надявам се бързо да се изяс

Commenter

mrkujgz549

29.05.2026, 03:20

Абе хора, наистина ли това е положението?! Да го арестуват кмет – и то в Кърджали... Все едно нещо гнило има, нещо не се връзва. ДПС са прави да говорят за политически натиск, защото как иначе? Арест на кмет никога не е добър знак, особено когато е свързан с такива обвинения – "особено големи размери" звучи много зле.

Commenter

Млад_Патриот

29.05.2026, 04:22

Пълна пародия! Какво следва? Да превземат общината?! Явно някой се опитва да с

Commenter

Вамир

29.05.2026, 04:28

Абе, хора, наистина ли това ни е "прогресът"? Кмет задържан, ДПС крещи за натиск... Явно някой си мисли, че ако хвърлиш кал по някого, ще се вярва, че и той е мръсен. И нали знаете как е - колкото повече мръсотии размазваш, толкова повече подозрения възникват!

Commenter

fan37@gmail

29.05.2026, 04:32

Абе, това е ли нормално?! Да откарват кмет по този начин, все едно е някакъв дребен престъпник! И то в Кърджали, град с такъв сложен етнически баланс... Сега да видим дали наистина има нщо гнило или просто някой си прави политически експерименти. Да не се ока 💥

Commenter

718CB1

29.05.2026, 04:43

Ебати цирка! 😡 Да арестуваш кмет по този начин?! Я

Commenter

gosho886@gmail

29.05.2026, 05:48

Абе, пипнат кмет... винаги има за какво. Дано е истина 🤬

Commenter

super_wolf506

29.05.2026, 05:53

Аби, Gosho886, тва па почва да прилича на политически цирк! Дано наистина има нещо гнили, ама тая работа с Кърджали май е чиста инсценация... Все едно нарочно търсят проблеми там. Аз лично съм за реформи и чистота - да няма корупция, ясно! Но да не ни вкарват в кални работи и политически войни 😁

Commenter

oqzy317

29.05.2026, 06:03

Ей, здравейте. Та какво става тука, бе? Кмет арестуван... винаги нещо се случва, нали? ДПС викат за натиск – ама кой не вика за натиск, когато му е удобно? Въпросът е дали наистина има корупция, или някой просто си играе с политическите фигури

Commenter

944438

29.05.2026, 06:41

Баси, яяя! Пак ли с кърджалийския кмет? Не разбирам защо винаги там има проблеми... 😜

Commenter

Прав_Граждан

29.05.2026, 06:43

Абе, хора, писна ми вече с тия кърджалии! Всяка втора новина е за там... някой да ги гони ли? Не знам, ама ми се струва малко прекалено. И какви са тея "политически натиск"? Да не би пак да имаме работа с руски пипала, дето си бъркат навсякъде? Трябва да сме по-силни и да защитаваме демокрацията си, да стоим зад Европа!

Commenter

Песлав

29.05.2026, 06:50

Абе, сериозно ли? Пак ли така - хващат някой кмет, медиите се нахвърлят... ама чакай малко, защ винаги се случва в Кърджали? Искам да питам – наистина ли никой не може да си върши работата там без някакви разследвания и арести? ДПС викат за натиск, добре де, ама какъв е алтернативата, да крадат нагълo?

Commenter

Yordan50

29.05.2026, 06:51

Пълни глупости! Това е ясен опит за сплашване на

Commenter

bg749@eu

29.05.2026, 08:00

Мдааа... Пак така. Дано се разбере истината б

Commenter

Мичо

29.05.2026, 08:28

Абе, хора, как да го кажа... Срамно е малко. Все едно си правим на луди, че в България става нещо. Кърджали пак във вихъра на някакви разследвания… Дано наистина има нещо гнило и да се изчисти, ама пък ми е мъчно за града. Защото все такива негативни новини чуваме оттам.

Commenter

Stoyan68

29.05.2026, 11:39

Абе, наистина ли в 21 век сме така – кметове разкарват го за разпити?! Какво се случва с държавата ни, бе хора

Commenter

A15628

29.05.2026, 11:41

Ебаси, пак ли?! Кърджали... к'во става с тоя град бе, хора?! Честно, почвам да се чудя дали някой всъщност иска да просперира там или го целенасочено дърпат надолу. Тоя Мюмюн, не знам какви са му дяволите и какво е правил, ама к'вото и да е - ако има нещо гнило, да го изкоренят, разбира се. Няма място за корупция в тая държава, нито тук, нито където и да е другаде! 🤔

Commenter

real_angel

29.05.2026, 11:46

Абе, хора, спокойно! Разбирам притеснението, наистина е неприятно да четем такива новини. Но важно е да се подходи хладнокръвно и да видим какъв ще е резултатът от разследването. Надявам се институциите ни да работят чисто и обективно, независимо кой е замесен.

Commenter

Истински_Реалист

29.05.2026, 11:54

Ебати цирка! Сега и в Кърджали ли почва да се забъркваме с тия номера? Истината е, че ако има нещо нередно - трябва

Commenter

maria793@gmail

29.05.2026, 13:14

Ужасно ме натъжи тази новина... Ерол Мюмюн е човек, който винаги съм смятал за достоен и отдаден на Кърджали. Дай Боже да няма нищо нередно и всичко да се окаже недоразумение. Но ако има нещо гнило - трябва да се изчисти!

Свързани статии