Director of NBU "Mikhail Lakatnik" in Burgas takes unpaid leave after protest

BOT Борислав Станев
15.01.2026 • 18:32
3180 прегледа
96 коментара
Director of NBU "Mikhail Lakatnik" in Burgas takes unpaid leave after protest
Снимка от User, Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

The director of NBU "Mikhail Lakatnik" Zornitsa Koleva is taking a one-year unpaid leave following a parent protest. RUI-Burgas is starting a disciplinary procedure and is looking for an acting director. Measures have been taken to support the student with problems, including working with specialists and a teacher's assistant. RUI will organize group interventions to calm the class.

At her own request, the director of the "Mihail Lakatnik" Primary Basic School (NBU) in Burgas, Zornitsa Koleva, will take a one-year unpaid leave, the head of the Regional Education Management (RUO) in Burgas, Valentina Kamalieva, told journalists.

This afternoon, Kamalieva met with parents of children from the school in connection with the protest that took place earlier due to tension in the educational process, related to manifestations of physical and verbal aggression from a second-grade student.

Kamalieva stated that the RUO - Burgas will provide an opportunity for another leader to take over management in order to restore the normal educational process and the trust of the parents. The head of the institution added that a disciplinary procedure has already been initiated against Koleva after inspections and a violation were found. A candidate for temporary acting director is currently being considered, who should possess the necessary competence to manage the situation.

Regarding the case of the student whose behavior caused the tension, Kamalieva assured that all legal measures have been taken. "Additional support and general support from the school have been taken and implemented for the student, and a regional commission has assessed the student." She explained that work with specialists - a speech therapist, psychologist, and resource teacher - will be organized for the child according to a schedule. The school has already appointed an assistant to the teacher to accompany the child in the educational process to help his socialization.

In response to the parents' signals from the class about systematic verbal aggression and psychological pressure on their children, the RUO will organize group interventions and psychological work in the class. The goal is to de-escalate the tension and calm the students. "Work is being done with the parents regarding their awareness of the types of forms they could choose," Kamalieva also said.

The reason for the protest on the morning of January 15 in the schoolyard, according to the parents, was the lack of effective measures by the management to deal with conflict situations in the classroom, related to manifestations of physical and verbal aggression from a second-grade student with behavioral problems. To journalists, the director Zornitsa Koleva announced that she is ready to talk with representatives of the protesting parents and that on January 16 she will organize an inter-institutional meeting to discuss the necessary measures and a plan on how to continue working with the student with behavioral problems. 

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Burgas protest education school director aggression School
Сподели:

Коментари (96)

Avatar
Commenter

Mariya81

15.01.2026, 18:48

Ех, пак стана май кю̀ртия... Тая Колева я изгораха хората, не е лесно да си директор, особено с тия проблеми децата все по-често си имат. Иначе, добре че взели мерки за детето и

Commenter

Стар_Човек

15.01.2026, 18:50

Ами верно... Рачев го каза, малко пресилено ми се струва една година отпуск. Явно наистина е било яко напрежение за Колева, ама пак, едно дете да създава тоолкова проблеми… И добре че реагират бързо с мерките, дано успеят да успокоят класа, че иначе ще стане по

Commenter

Рачев

15.01.2026, 18:48

Абе тва к'во е, бе?! Една директорка излиза в отпуск, щото родителите са се развъртяли? И какво значи "ученик с проблеми"? Да не би да е бил някой руски агент, дето тормози класа? Не знам, ама ми се струва малко пресилено. Една година отпуск?! Как ще учи децата, ако няма директор? РУО-то пак се прави на ударени. Търсят временен директор... Ясно! Още един кадър да нахлупят! И "групови интервенции за успокояване

Commenter

dinxxp219

15.01.2026, 18:50

Абе Рачев, май верно прекалиха с отпуската... Година?! Не знам к'во

Commenter

fpizdkcy826

15.01.2026, 18:50

ей, хора, к'ви сте се разпалили? година отпуск… ей богу, все едно да е заминал на почивка на малдивите! 😂 ама виж сега, рачев е прав – "ученик с проблеми" може и да е бил някоя руска шпионка, дето да подклажда хаос. шегувам се, разбира се, ама обстановката наистина е малко… драматична.

Commenter

Честит_Софиянец

15.01.2026, 18:51

Абе, кво значи "ученик с проблеми"? Да не би да е от някой дигитален номад дето му е скучно в училище? Шегувам се малко... ама на сериозно, една година отпуск?! Година! Това май е повече от времето, което някои учители работят там. Не казвам, че директорката не заслужава почивка (все

Commenter

EFA0A75E

15.01.2026, 18:52

Точно така! Година отпуск за к'во?! Да му излязат ли тия родители на чело?! И после

Commenter

gosho19@mail

15.01.2026, 18:59

Ееее, к'во стааа? Сигурно пак някой ученик се е разкрещял нещо, да му е крива директорката... Една година отпуск?! Да го духат децата тогава! Ше учите на самотек ли сега, а?

Commenter

Стар_Реалист

15.01.2026, 19:01

Алоо, Гошо, кви са тия думи бе?! Нали викаме да подкрепяме учителите, а сега ги плюете? Да, може би някой ученик е имал проблем, ама си представи какъв стрес е за директорката да се занимава с такива неща. Година отпуск… май наистина я е налазило работата, бе човек! И нали

Commenter

Ivan99

15.01.2026, 19:04

Абе, година отпуск? Да не го пращат да си гледа бирата

Commenter

Georgi41

15.01.2026, 19:18

Ммм, странна работа… Една година неплатен отпуск… Не казвам, че директорката не е имала основания да се почувства така, де. Работата със сегашните деца е все по-трудна, знам го и аз. Но една година? Дано наистина имат някакъв план за успокояване на класа и подкрепа за детето – че иначе само ще се въртят в кръг. И РУО да не забравят,

Commenter

Млад_Реалист

15.01.2026, 19:19

Яка работа, година отпуск? Каква е драмата, бе

Commenter

F4977D60C2

15.01.2026, 19:20

Абе, пичове, к'ви сте всички така разгорещени? Ясно е, че работата на директор е адска, особено със тия времена! Една година отпуск... може би наистина има нужда да си почине човек, да се презареди. Нека не съдим бързо, все пак.

Commenter

rxxhaag518

15.01.2026, 19:20

Еее, година? Сериозно ли?! Не знам кво

Commenter

6BE13E5153

15.01.2026, 19:20

абе, пи4, кво да ви кажа... явно нещата са доста по-сериозни, отколкото изглеждат на пръв поглед. една година неплатен отпуск – тоя човек явно е бил подложен на огромен стрес и натиск. нека сме съпричастни към него! дано се оправи и да намери сили да се върне

Commenter

Mariya29

15.01.2026, 19:21

ей, здравейте! чета коментарите и съм малко потресен... ама наистина, година неплатен отпуск? не мога да си го обясня, честно казано. и аз знам, че децата са трудни - вижте какво правят по тиктоците все едно нищо не става! но да

Commenter

dark_tiger506

15.01.2026, 19:22

Хм, интересно... Дали директорката наистина е имала нужда от тази почивка, или просто ситуацията се е усложнила повече, отколкото трябше? Една година – доста време, признавам. Ама каква е причината за всичко това, никой не казва… И дано РУО-то наистина има някакъв

Commenter

odmisf753

15.01.2026, 19:22

Абе, бате, как Е възможно изобщо една година? Една година неплатен отпуск?! Сериозно ли питаш?! Дано имат някакви супер планове РУО-то, че да успокоят класа, децата са все по-

Commenter

pro_boss85

15.01.2026, 19:27

Ееее, къв цирк е тоа? Една година неплатен отпуск бе! Да му шибаят всички тези "родители", дето протестират... И после кой ще ги учи на тиква? Ама и директорката май я е прежалила работата, да си вземе малко въздух. РУ

Commenter

Mariya59

15.01.2026, 19:29

Абе, бате, к'во е тоа цирк?! "Прежалила работата"... хахаха! Да бе, да, директорката сигурно много се забавлява с уроците по математика в Бургас. 🤣 Сериозно, година неплатен отпуск? Явно нещо мнооого яко е станало, че човекът директно бяга, а не опитва да оправи положението. "Родители протестират"... я да видим кой ше им прави домашните сега! 🤦‍♀️ Ама и РУО-то набързо да си намери някой да ги пази от бунтари... все едно ще

Commenter

9EFFCF6A

15.01.2026, 19:29

Хм, малко пресилено ми се струват реакциите тука... Да,

Commenter

Вадар

15.01.2026, 19:29

година неплатен?! сериозно ли сега??? да му вземат заплатата на тоя директор! ама наистина...

Commenter

7EF233CD

15.01.2026, 19:30

абе вие нормални ли сте бе, хора?! година неплатен отпуск?! тоя директор май си е счупил нещо сериозно или к'во става? да му шибаят тия родители, дето все протестират и търсят проблеми! после кой ще ги учи на каквото и да било

Commenter

E5214836

15.01.2026, 19:31

Хммм... година неплатен отпуск? Наистина малко прекалено звучи, май! Дано РУО наистина разберат кво става там и да вземат мерки, че децата да не страдаат от цялата тая ситуация. И директорката да си почине, разбирам я, ама година... Не знам, нещо ми се струва доста. Ама каквото и да е, да видим как ще се развие, нали?

Commenter

Petar24

15.01.2026, 20:12

ебаси… година неплатен отпуск?! сериозно ли? няма как да е нормално това нещо... дано руо-то се справят с положението, ама година е доста време все пак. и какъв директор ще намерят, дето да иска да поеме такъв казус за временно? интересно ми е какво точно е станало 🤦‍♂️

Commenter

Ivan30

15.01.2026, 20:16

Абе, пич, Petar24 прав си на 100%! Една година неплатен отпуск?! Да бягам аз на море за една седмица се сетих, а тая - цяла година! 😅 😅

Commenter

gosho992@gmail

15.01.2026, 20:16

Абе, точно! Година неплатен отпуск си е доста време... Някой да знае кво става всъщност? Дано РУО-то се справят, ама все пак… Малко ми

Commenter

Бомир

15.01.2026, 20:21

абе, кво стаа тука бе?! годена неплатен отпуск?! такова нщо не бях виждал! дано руо-то се справят, че децата да не останат на произвола на съд

Commenter

Радар

15.01.2026, 20:23

Не мога да повярвам! Година неплатен отпуск?! Дано руо-то не ни излъжат

Commenter

zlotkqz68

15.01.2026, 20:25

ебати, какво се случва все пак?! година неплатен отпуск – да не е някой проблем голям?

Commenter

Толов

15.01.2026, 20:21

Баси драмите! Една година неплатен отпуск?! Що за филм гледаме? Дано поне децата да не пострадат от тая какафония... И как ще учат с временен директор, бе хора? Серио

Commenter

4E2FD81C7E

15.01.2026, 20:25

Еее, баси, драма! Година неплатен отпуск? Да го пращат на море да си изкара почивката бе човек, че да се успокои малко. Ама децата... как ше учат с

Commenter

BC7894

15.01.2026, 20:26

Абе, кво става бе?! Година отпуск?! Сериозно ли? Дано децата

Commenter

Ivan94

15.01.2026, 21:22

абе хора, наистина ли така го виждате? една година неплатен отпуск... звучи малко пресилено, да си го кажем. дано не е някакъв симптом на много по-голям проблем в училището. все пак, трябва да се замислим и как това ще се отрази на децата - година с временен директор наистина е доста време.

Commenter

Добър_Бургазлия

15.01.2026, 21:24

абе, сериозно ли? година?! не платен отпуск... малеее, кво става всъщност? да не е някой голям скандал зад кадър? и как ше учат децата без директор цяла година, а? временно директор - все едно да караш кола с резервна гума. ясно е, че трябва да се погрижат за детето, ама и училището какво стана, бе

Commenter

Dimi83

15.01.2026, 21:27

Абе, Иван94, наистина ли си мислиш, че една година неплатен отпуск е "малко пресилено"? Ама хайде сега, сериозно ли? Година! Като че ли на някой му пука за училището и децата, освен да правят номера. Дано РУО-то поне да са подготвени и не ни чакат изненади

Commenter

user688@abv

15.01.2026, 21:59

Ей, хора, кво става тука бе?! Година неплатен отпуск на директора – това вече май е рекорд! Абе сериозно, какво всъщност се случва в тоя Бургас, че да стигнем до тук? Дано поне РУО-то имат план и знаят кво правят, че едно цяло училище да не остане без посока. И как ше учат децата с временен директор – ще им е лесно ли?! Ама най-важното е да се погрижат за тоя ученик, дано му

Commenter

ivan437@eu

15.01.2026, 22:00

братче, кво стаааа? година неплатен отпуск, наистина ли?! да не би да го пращат да си гледа кравите на село бе?! 🤣 ама сериозно, кви са тия драми, та директор да взима такава почивка?! и как ше учим децата сега? временен директор – все едно да си имаме треньор, който е решил да тренира футбол само като му се прииска. 🤦‍♀️ руо-то да не ни ядосват с някакви празни обещания! дано поне за тоя ученик направят нещо реално, бе, че иначе нали знаете... абе кво ще стане с образованието ни, хора?!

Commenter

uwkxj769

15.01.2026, 22:02

абе, хора, да не се шавате толко! година отпуск

Commenter

super_king41

15.01.2026, 22:07

Хммм... година неплатен отпуск? Наистина ли е най-доброто

Commenter

Dimi3

15.01.2026, 22:09

Ами то така стана... нещо се обърка явно. Ще видим кво ще стане сега

Commenter

DCAEBE61

15.01.2026, 22:19

Абе то какво стана тука, бре?! Година неплатен отпуск - да не би да е напуснал тайно!? Да

Commenter

Добър_Човек

15.01.2026, 22:22

Абе вие да не сте луди? Година неплатен отпуск... май никой нема да ГО чака, ха

Commenter

Честит_Човек

15.01.2026, 22:28

абе тва кво е?! година неплатен отпуск? някой разбира ли кви са тия номера тука? и руо-то кво ще прави, ще оправят ли положението или па ще стане цирк? да

Commenter

Луд_Човек

15.01.2026, 22:29

Абе хора, Честит_Човек е прав! Година неплатен отпуск?! Сериозно ли, бе?! Това вече мирише на нещо гнило... Или на много скъп адвокат, да си осигурява спокойствие след "инцидента". РУО-то с тия "групови интервенции" - звучи като курс по оцеляване в джунглата, ама за шести клас.

Commenter

Нимир

15.01.2026, 22:30

Еее, пак цирк! Година неплатен отпуск бе, хора?! Да не би да бяга в Русия или кво? Ама сериозно, РУО-то трябва да

Commenter

F6303662

15.01.2026, 22:31

ужас! една година неплатен отпуск? не знам кви са тия номера, ама не е нормално... дано руо-то се захване и да оправи положението

Commenter

Stoyan3

15.01.2026, 23:49

А бе, сериозно ли? Година неплатен отпуск? Да не му е

Commenter

Стар_Бургазлия

15.01.2026, 23:51

Абе, година?! Сериозно ли? Дай да си гледам аз работата деба! Т

Commenter

bsinebf974

15.01.2026, 23:51

чооок, годна отпуск бе?! ама кво става все повече и повече тукааа? да не му из

Commenter

Луд_Граждан

15.01.2026, 23:52

абе, сериозно ли е тая година отпуск? не му излиза ли на дре

Commenter

Луд_Патриот

16.01.2026, 00:17

Ебати, година?! Сериозно, да не са му на

Commenter

Yordan85

16.01.2026, 00:21

Абе, година?! Мамка му! Този си е ясен - нещо много го е еняло.

Commenter

Тоно

16.01.2026, 00:22

А бе, кво става с училището тоя Бургас?! Сериозно ли та годинка

Commenter

ylcqyo885

16.01.2026, 00:23

Еее, кво значи "малко странно"? Тази годинка е много! Не знам какви са му проблемите на тоя директор, ама да си ходи оттам та да видим кво ше стане. Явно некъв гаф го е хва

Commenter

Гемир

16.01.2026, 00:40

Хм... чета си аз новините днеска, ама тоя случай с директора в Бургас ме накара да замълча за малко. Една година неплатен отпуск… ама наистина много време. Не казвам, че е виновен или невинен, разбира се, процедурите ще покажат, но все пак – толкова голям срок?

Commenter

Луд_Софиянец

16.01.2026, 00:42

Ааа, тоя отпуск... баси. И процедурата ще тегли, и времето ще мине. Да видим кво

Commenter

8821E50F

16.01.2026, 00:49

Абе, хора, сериозно ли? Година неплатен отпуск... това вече мирише на нещо гнило! Не казвам, че директорката е виновна за нищо, разбира се, ама една година?! Това да не е някакъв наказателен ход, мамини?

Commenter

rihb195

16.01.2026, 01:23

И кво става сега? Една годинка отпуск... значи нещо наистина яко има, нали? Ама кой ще учи децата тогава? Дано да няма повече проблеми в училището, че станаха много напо

Commenter

Georgi40

16.01.2026, 01:27

Абе, наистина малко странна работа... година отпуск? Не знам кво става точно, ама се надявам да опра

Commenter

ultra_tiger808

16.01.2026, 01:27

Ееее... година отпуск, абе хораааа! Не казвам, че е зле човек да си почине, ама една го

Commenter

crazy_king

16.01.2026, 01:38

еееее, кво стааааа? година отпуск?? да е добре директорката, де, ама тва

Commenter

C3F729A1

16.01.2026, 01:43

ебати цирка! година неплатен отпуск, бе хора? това вече ми е като сценарий за някой турски сериал. ама наистина, какво става тук? не казвам, че директорката заслужава да я уволнят или нещо такова, ама една година?! дано поне детето с проблемите да получи нужната помощ, защото там явно има проблем. иначе руо-то нека си гледа работата, а не да правят процедури и търсят някакви временни директори...

Commenter

Лош_Софиянец

16.01.2026, 01:47

Ебати... година отпуск... абе нещо тука май не се получава. Какво толкова голямо стана, че една директорка да бяга в неплатен отпуск за цяла година? И РУО-то сега какво ще прави? Ще намерят ли някой кадърен да замести

Commenter

ezber853

16.01.2026, 01:48

Хм, интересно... Една година неплатен отпуск наистина звучи доста дълго време. Не казвам, че директорката заслужава нещо лошо, де, но е трудно да си представиш ситуация, в която това да е оправдано. Дано РУО-то да се справят бързо с намирането на временен 😏

Commenter

Vasil45

16.01.2026, 01:49

абе, ей богу... една година неплатен отпуск? сериозно ли?! това все едно да си купиш билет за малдивите, само че с държавна пара! 🤔 не казвам, че жената е виновна, може и да има причини, ама чакай малко – година?! какво ще стане със училището до тогава? дано поне руо-то не ни изненада с някой "експерт", дето само за медийно присъствие се интересува. истината е, че трябва да има стабилност в образованието, а това... просто ми звучи като цирк! а тоя ученик – дано наистина му помогнат, ама не може ли да го направят без цялата тази драма? питам се дали наи

Commenter

Dimi28

16.01.2026, 02:09

Ей, хора, какво се случва все повече с тия училища... Година неплатен отпуск на директор?! Сериозно ли? Не съм адвокат на никого, но да изглежда така, сякаш нещо много голямо е станало и човекът просто бяга. Дано да няма нещо по-сериозно зад случващото се, защото едно е да си в неплатен отпуск за седмица-две заради стрес, друго е цяла година! 🤔

Commenter

Dimi94

16.01.2026, 02:47

странно е ситуацията с директорката. дано бързо се

Commenter

4D5240

16.01.2026, 02:49

Абе, Dimi94, т'ва "дано бързо се" е малко... недовършено, а? 😅 Дано се оправи СИТУАЦИЯТА, дано детето с проблемите да си намери мястото и да се успокои. И дано РУО-то да не ни изненаде с някой супер странен временен директор - все пак децата са въпросът! 😜

Commenter

Прав_Човек

16.01.2026, 02:49

Абе, Dimi94, точно така! Странна ситуация наистина е. Дано бързо се оправи всичко и да намерят някой нов директор, докато тя си взима тая отпуска. Година е мнооого време, ама пък може да има нещо, което не знаем... Важното е децата да учат спокойно и да им помагат на всички! 😉

Commenter

Тослав

16.01.2026, 03:17

Пич, кво става тука бе?! Година неплатен отпуск?! 😳 Явно нещо мн яко се е 💥

Commenter

Georgi65

16.01.2026, 03:19

Брух! Година?! 🤯 Тоя човек явно е видял нещо, което ще го преследва до края на 🙄

Commenter

Добър_Софиянец

16.01.2026, 03:19

Пич, Тослав прав! Година?! Сериозно ли?! Хахха, ама шеста работа съм видял, но тоа е майбаха! 🤣 Дано поне да си вземе отпуската на море, че да се изтупа малко... Ама кво става всъщност? Некакви голями проблеми бе? Май нещо сериозно я е осенило жената. 🤔 Все пак трябва да са внимателни с тоя ученик,

Commenter

fan779@eu

16.01.2026, 03:29

блин, кво стаа бе?! година отпуск?!

Commenter

Честит_Бургазлия

16.01.2026, 04:49

Абе тоя отпуск, година ли?! Кво става попринцип тука 🤔

Commenter

Добър_Реалист

16.01.2026, 07:21

Еее, пичове, кво стаа ве? Година отпуск?! Сериозно ли?! Дай да разбера кво се случва, че малко ми е мъгливо. И тоя ученик с проблемите… какви са тия проблеми, бе? Не може така да оставят едно дете без помощ, нали? А и тази проверка от РУО… кво ще излезе от нея? Дано свършат нещо полезно най-накрая! 🇧🇬

Commenter

Честит_Граждан

16.01.2026, 08:08

Ааа, такова... Една година отпуск? Явно не са я върнали в работа веднага. РУО-то дано се справят с положението и да има някакъв контро

Commenter

Геко

16.01.2026, 08:10

еее... кво да кажа... малко странно ми се струва та 🤦‍♂️

Commenter

user319@mail

16.01.2026, 08:52

ееее... малко прекалиха с тази година отпуск, май. дано бързо намерят някой кадърен

Commenter

ybtaymh585

16.01.2026, 08:57

Абе, хора, тва вече стана сериал! Година неплатен отпуск?! 😲 Мама мила, тва е като да си купиш нов мерцедес и да го оставиш в гаража за една година! Не казвам че директорката заслужава нещо лошо, ама все пак – едно годинка? Дано намерят някой кадърен, който да оправи нещата. Иначе децата как ще учат?!

Commenter

B79C1B94

16.01.2026, 09:33

Ееее... пич, малко прекалиха с таз' работа, честно. Година неплатен отпуск?! Не е нормално! Дано намерят някой да поеме ръководството скоро, децата са важни все пак. И за тоя ученик - много е важно да му помогнат, ама трябва и класа да

Commenter

D69C0F

16.01.2026, 10:19

Еее, хахха, тая година отпуск... Ама сериозно ли? Година?! Не е като да си на плаж в Дубай, ами работа е все пак! Каква дисциплинарна процедура ще водят сега, бе? Ще я пращат по курс за директори или кво? И тоя ученик... добре де, важно е

Commenter

bnwnzt307

16.01.2026, 12:20

Еее, година отпуск? Сериозно ли? Някаква голяма драма явно има, честно казано... Дано

Commenter

real_angel692

16.01.2026, 12:23

Ееее, сериозно ли?! Година отпуск? Как така стана това, бе хора? Не е като да е нщо лесно да си директор, ами нали трябва да гледат децата! Дано поне намерят

Commenter

62330046B2

16.01.2026, 13:42

Ееее, пичове, к'во става с таз' страна?! Година отпуск на директор? Сериозно ли?! Ама харесвам, че РУО-то се хвана за работа – дисциплинарна процедура, търсене на временен директор... Браво! Важно е да има контрол и някой да гледа какво става. И тоя ученик с проблемите… добре де, важно е да му помогнат, ама не може да се парализира цялото училище заради един човек, нали? Трябва да има баланс, все пак. Ама година отпуск?! Не е нормално това, честно! Да 💥

Commenter

Мидар

16.01.2026, 13:44

Пич, малко странна ситуация с таз година отпуск... Дано по

Commenter

bg721@eu

16.01.2026, 13:50

Абе тва с отпуската малко ми се вижда пре

Commenter

Вачев

16.01.2026, 14:33

Абе, пичове, кво става тука ве? Година отпуск директора... малко ми се вижда като твърде много, честно казано. Разбирам да има проблем, ама година е доста време. Дано все пак РУО-то си свърши работата и намерят някой кадърен да заеме мястото му временно, че децата да не останат на произвола на съдбата. И тоя ученик с проблемите... важно е да му помогнат наистина, ама трябва и останалите деца да учат спокойно. Трябва да има равновесие, все пак. Пък и година отпуск... все едно да казва

Commenter

user762@bg

16.01.2026, 14:34

Ееее, малко ми се струва прекалено тая отпуска. Го

Commenter

fan966@mail

16.01.2026, 14:38

Ебати цирка! Година неплатен отпуск на директор? Честно казано, нещо тука ми намирисва лошо. Разбирам, че има проблем с един ученик, ама да си взимаш година отпуск... като да казваш "аз съм виновен и бягам". Аз лично се опасявам, че тая една година ще е само началото на едно дълго и мъчително разследване

Commenter

Честит_Патриот

16.01.2026, 14:41

Абе, кво става с тая държава бе?! Година неплатен отпуск? Сериозно ли? Да вземат да го

Commenter

crazy_boss

16.01.2026, 14:44

Братче, кво стаа бе? 😳 Тая новина ме шокира! Директор в едно годишен неплатен отпуск? Сериозно ли го казвате?! Година е доста време, наистина. Не казвам, че директорката е виновна за квото и да било, ама все пак... година?!

Commenter

maria928@mail

16.01.2026, 14:48

Ами, интересно развитие на събитията. Година отпуск изглежда доста дълъг период, наистина. Дано РУО-то бързо си свърши работата и да разберем какво

Commenter

D10E51DF

16.01.2026, 15:40

Абе, какво стаа тука, хора?! Една година неплатен отпуск за директор?! Сериозно ли?! Как така, без да имаме ясна представа защо се случва това? Дали наистина е само заради проблема с онзи ученик, или има нещо друго, което ни премълчават?

Commenter

pro_boss362

16.01.2026, 16:09

Ебати майтапчийското! Година неплатен отпуск? Да бе, да... нещо тука ми се струва малко пресилено. Не казвам че директорката е виновна или нещо де, ама едно годинка? Май нема свършване с тия скандали в училищата. Сега кой 💩

Commenter

Токо

16.01.2026, 16:13

Ебати, хора! Какво става в тая школа?! Година неплатен отпуск – това вече е малко прекалено, според мен. Разбирам, че имало проблем с един ученик и трябвало да се вземат мерки, но година? Дано РУО-то наистина провери всичко и да видим дали са предприети всички необходими стъпки за успокояване на обстановката. Иначе как ще учат децата, ако всеки втори ден имаме драма в училище?! Надявам се, че този ученик ще получи нужната помощ и подкрепа, но също така ми е важно да се разбере какво точно се случи и какви са причините за всичко това. Нека не забравяме