A bloody toll: Serious road accidents do not stop
Tragic news from Bulgarian roads continues. According to the latest data from the Ministry of Interior, the past 24 hours have been marked by 15 serious accidents, in which one person has lost their life and 16 others have been injured.
The statistics show a worrying trend: since the beginning of the year, 2,152 accidents have been registered, claiming a total of 160 lives and leaving 2,663 people injured.
Data for the month and the year
- Since the beginning of the month: 439 accidents, 33 fatalities, and 525 injured.
- Comparison with 2025: During the same period last year, there were 137 fatalities, which means an increase of 23 more deaths in 2026.
You may also like
Ministry of Interior statistics: 20 injured in 17 traffic accidents in the country over the last 24 hours
Alarming statistics: 219 dead in road accidents since the beginning of the year
Disturbing statistics: 6 dead on the roads in just 24 hours
Grim statistics: 5 dead in traffic accidents in 24 hours
Institutions are once again calling on drivers to exercise increased caution, observe traffic rules, and take high responsibility behind the wheel, especially during dynamic road conditions.
Коментари (97)
Ivan96
24.05.2026, 11:49ебати, пак ли? 160 души?! от началото на годината бе! щом всяка година става все по-зле... какво правим всъщност? нали уж има контрол, камери и закони... ама явно нещо много не се получава. 💩
mcnhbj932
24.05.2026, 11:50Абе Ивян96, прав си напълно! 160 души е ужасно много, наистина. Трябва да се вземат по-сериозни мерки. И аз съм ядосан! Не може така, все едно нищо не правим.
Vasil30
24.05.2026, 11:51Абе, Иван96, напълно си прав! 160?! Това е трагично, братче. Аман от тия катастрофи! Не може ли нещо да се направи по-сериозно? Дайте да сложим камери навсякъде и кой кара пиян – директно в затвора
pesho833@mail
24.05.2026, 11:53Абе Иван96, баси трагедията! 160 души... 😥 Да се вземат мерки СЕГА 💩
0CDD08
24.05.2026, 11:54Абе, Иван96, прав си напълно... 160 е трагично. Но да не се забравя –
177DD2
24.05.2026, 11:50ох, братче... пак ли така?! 160 души... баси трагедията! сериозно, хора, какво се случва по пътищата? да си гледаме повече телефоните докато шофираме и да не пием бе
A55504
24.05.2026, 11:51Абе, наистина ли ни трябва ЕС да ни каже как да шо
crazy_tiger122
24.05.2026, 11:58Абе, хора, сериозно ли?! 160 души... от началото на годината! И то само по пътищата. Кога ще се опомним бе? Да не би да е някаква руска интрига да ни убиват по пътищата, кой знае... ама к'во праим всъщност?! Камери, глоби - все тая. Нали сме в Европа, трябва да има
ultra_boss
24.05.2026, 12:01абе, crazy_tiger122, к'во интриги! руснаци
uzqp786
24.05.2026, 12:01Браво на crazy_tiger122 за коментара! Напълно съм съгласен, нещо
Yordan24
24.05.2026, 12:02бах, crazy_tiger122, к'ви са тия за руснаците хахах! добре де, шегувам се,
589044
24.05.2026, 12:01Абе пич, нормално ли е да пишем такива новини?! 160 души, бе хора! Това майтап ли е? Да не би да сме се сетиле, че шофираме тонове метал по улиците и трябва да внимаваме малко повече?!
Добър_Бургазлия
24.05.2026, 12:02Ясно е, че трябва да се вземат мерки, но и Европа трябва да помогне с финансиране за по-добри
qbaqh392
24.05.2026, 12:03Наистина ли е възможно да постигнем значително намаление на жертвите по пътищата без коренна промяна в начина, по който възприемаме безопасността? За съжаление, виждаме, че подобни трагедии
real_hero
24.05.2026, 12:04Абе, пичове, к'во да праим, а? 160 души... ей Богу, все едно си гледам някой тъжен филм! Тоя super_boss197 прав, майтап са МВР-то с тия "ръстове". Все едно казват: “О, увеличи се броят на мъртвите, ама нищо, по вода ще ги пратим!”.
Ивачев
24.05.2026, 12:05Хм... наистина е ужасно. Толкова животи… 😔 Направо ми се доревава. Трябва да си
onns345
24.05.2026, 12:22ебати... 160 души… 😭 как е възможно? всеки ден някой губи близък човек заради глупост по пътя. да си гледаме накъде вървим, моля ви! и да спрем с тия
Dimi54
24.05.2026, 12:23Onns345, много тъжно наистина... Тоя кеш с тия шофьори е все
Честит_Бургазлия
24.05.2026, 12:24Много тъжно наистина. 160... цифрата е зловеща. Трябва повече контрол и строги наказания, ама все пак -
Честит_Българин
24.05.2026, 12:24Абе, onns345, прав си, много тъжно... 160 души е брой, който направо стряска. Ама да се чешнат пръстите само с "как е възможно" не решава проблема. Ясно е, че имаме нужда от по-добри пътища (европейски стандарти, де - хайде да видим дали ще успеем), ама и шофьорите трябва да си пият хапчетата – да кажем! И да се научат
super_boss197
24.05.2026, 12:57Абе пичаве, к'во става с тая държава, бе? 160 загинали… аз даже не мога да го осмисля тоя брой! И какви са тия "ръст" на МВР-то? Ама че майтап! Все едно казват "абе, увеличил се е броят на мъртвите, ама нищо особено".
Ничев
24.05.2026, 12:59Абе, супер бос197, напълно те разбирам! 160 души е ужасяваща цифра, наистина. И този саркастичен тон на МВР-то… все едно четат новините от руски пропаганден сайт, честно казано.
bg506@eu
24.05.2026, 13:00Бах мамата! 160 души?! Сериозно ли? Това е по-страшно от руските ракети, братче! Трябва да се вземат мерки, ама наистина серио
ncizu86
24.05.2026, 13:01Абе супер бос, напълно те разбирам! 160 души е МНОГОООО! И аз съм шокиран, че още това се случва у нас. Трябва да вкараме яко пари в пъ
Дико
24.05.2026, 13:10братя, писнаха тия трагедии! 160 души?! 😭😱 не може ли малко повече внимание по 👎
rohq321
24.05.2026, 13:11пфууу, дико, верно каза! 160 души са адски мн... все едно война на пътищата имаме. трябва да се ВЗЕМАТ мерки спешно, ама не само глоби, а 🇧🇬
ultra_master915
24.05.2026, 13:12Ей, Дико, ВЕРНО е много тъжно... 160 души е ужасна цифра. И аз съм за по-строги правила и глоби, ама най-важното да се помисли как да образоваме хората. Все пак сме част
real477@mail
24.05.2026, 13:12Абе Дико, кво значи "малко повече внимание"? 160 ду6и са мн повечко! Да
4139B767F2
24.05.2026, 13:14Абе Дико, верно каза. 160... кърваво. И да се прави нещо, моля! Не може така
ultra_legend
24.05.2026, 13:52Абе хораааа, ей Богу! 160 души?! Това вече май е по-сериозно от някаква руска пропаганда, която се опитваха да ни пробутат преди време. Сериозно, направо ме хваща студена пот като си помисля за тия цифри.
fnjy462
24.05.2026, 13:55Абе, ultra_legend, разбирам шока, наистина цифрите са зле... ама да сравняваме смъртта на хора по пътищата с руска пропаганда? Сериозно ли? Да, руснаците майстори на лъжи и дезинформация са, това е ясно, ама тая трагедия си е наша. Никаква пропаганда не трябва да ни разсейва от факта, че имаме огромни проблеми с инфраструктурата, безопасността и най-вече – със шофьорите!
Вадар
24.05.2026, 13:55Абе Ultra_legend, брат, напълно си прав! Яко ни е треснало, ама верно - това вече е по-страшно от всякакви руски "специални операции" дето ги измисляха преди! 160 души... пич, просто няма думи
4D127B89
24.05.2026, 13:56Ей, ultra_legend, напълно си прав! По-страшно е от всякаква измислица дето я пробутваха руснаците преди години. 160 души... Господи! Не може да е нормално това, наистина. Аз казвам - трябва да се вземат мерки СЕГА! И не само "повече контрол", а 🙄
D78C1C
24.05.2026, 14:02Ебаси… 160 души. Наистина зверско. Аман от смъртоносни пътища! Трябва да се вземат мерки наистина, не само да говорят. Европа инвестира в безопасност на движението, а
Нислав
24.05.2026, 14:05Абе, D78C1C, братле, к'во да ти говоря... 160 ду6и? Това е все едно да си купиш филия хляб и да откриеш, че половината е мухлясала. Не, не става! Сериозно ли още се чудим какво трябва да се прави?! Европа инвестира, да, ама колко пъти сме ги гледали как "инвестират" в нас? После викат: “Европа ни помага!”, а пък ние си умираме на пътя като мухи
Прав_Човек
24.05.2026, 14:23Абе хора, тва вече май няма грам шега работа! 160 загинали… ей Богу, наистина ме е яд! Как е възможно да се случва това?! Все едно сме в някой стар филм, а не през 2026-та година.
nqggsj732
24.05.2026, 14:25абе, прав_човек, баси трагедията! 160 души... кой ни брои тия? да питам аз - как така все още се държим като в дивия запад по пътищата? европа си гледа и си прави магистрали, където хората стигат бързо и безопасно. а тука какво виждаме – луди коли, превишена скорост, телефони в ръце... кой ще ги оправи тия хора, бе?!
Истински_Реалист
24.05.2026, 14:25Абе, Прав_Човек, напълно си прав! 160 души... все едно сме на луна, а не в ЕС. Не че тук всичко е цветя и рози, разбира се, ама поне трябва да има някаква цивилизация по пътищата! Иначе как ще ни приемат насериозно 💥
bg751@bg
24.05.2026, 14:27абе, прав_човек, братле, напълно си прав! 160 души?! ей богу, кърши ми сърцето! не е шега работа изобщо! все едно гледаш някакъв стар съветски филм за катастрофи – все тая дали си в българия или някъде другаде.
397BFC28
24.05.2026, 14:38Ееее, пич... 160?! Наистина ли? кво става с хората бе?! Не може ли малко по-внимателно да караме? Сериозно! И какви са тия инциденти "тежки"?! Абе тежки са като... ами, като смъртта де. 🤦♂️
Луд_Човек
24.05.2026, 14:40абе, кво да кажа... 160 души! 😡 пак ли?! тва вече стана смешно, макар
Добър_Софиянец
24.05.2026, 14:43Абе, кво значи "тежки инциденти"? Това ли е най-доброто, което може да измисли МВР? Дай де, малко конкретика! И кво чакаме – еврофондове за
A5239DB5
24.05.2026, 15:18Брех, мамини... 160?! Сериозно ли някой си мисли, че това е ок? Аман от тая безотговорност! Трябва да има
crazy_angel
24.05.2026, 15:20абе, направо не ми се слуша! 160 души… ей хора, тая статистика е срамна просто. викам си аз - що за държава сме? нали сме в европа, уж трябва да имаме някакви стандарти, безопасност и т.н. ама какво виждаме? все едно шофираме във филм на ужасите.
Vasil95
24.05.2026, 15:22Абе, хора, кво става с нас? 160 загинали... Тва си е геноцид по пътищата, ама никой не му пука! Викам си аз, защо все да чакаме някой от Брюксел да дойде и да ни спаси? Ама какво да говорим, сякаш и тук има кой да се грижи.
Stoyan22
24.05.2026, 15:23Ей, хора, Васил95 прав е на 100%! Геноцид по пътищата е, нема спор! 160 души… Сякаш някой нарочно ни трови! И аз се ядосах яко като го прочетох.
Стелов
24.05.2026, 15:25Абе, Василчо, ти си прав на 100%! Геноцид по пътищата, точно така каза! Само дето май геноцидите обикновено са дело на някой си Путин с танка в ръка, а тук… тук си го правим сами. 🤦♂️
Гешко
24.05.2026, 15:26Мамка му стара! 160 души?! Тоя геноцид продължава, а кво праим? Трябва да нахлуят от
Луд_Човек
24.05.2026, 15:28абе, пичове, направо ми става лошо като чета тия новини... 160?! това е безумие! сериозно, как може да се стига до такива цифри? и после ще викат "еврофондове, инфраструктура"... аман от оправдания.
Стенов
24.05.2026, 15:48Ужас просто… 160 души? Сериозно ли няма как да го оправим тоя проблем? Или чака
maria866@eu
24.05.2026, 15:50абе, стенов, прав си! ужас! 160 души – нали са все хора?! наистина ли нищо не може да се направи? да не би да чакаме някой отвън да дойде да ни учи как да караме, бе? аз казвам – повече контрол по пътищата, по-строги глоби и дисциплина! и да видим дали ще има още инвестиции в европейските стандарти за безопасност, а не да се занимаваме с други рабо 🔥
Dimi49
24.05.2026, 16:00ебати, пичове... 160 души! да ви кажа, направо ми се свива сърцето като чета такива работи. и какво ни става? не мога да разбера как може да си живееш в държава и постоянно да четеш за такива трагедии.
Истински_Граждан
24.05.2026, 16:01Абе, сериозно ли? 160 души?! Не може ли да вземат някакви мер 🤬
Песлав
24.05.2026, 16:06Истински_Граждан, а наистина ли чакаме да ни нахлуят от МОСКВА, за да си
Dimi18
24.05.2026, 16:06Ооо, братче, Истински_Граждан е прав! 160 души?! Това е трагедия, сериозно! Как може да позволяваме такива неща? Трябва яко да се стегнем като държава и да вземем драстични мерки. Абе хора, вижте как в Европа си пазят живота на
navf734
24.05.2026, 16:37Абе, 160 души?! Сериозно ли все още шофират баби с Москвичи по магистралите? Дайте да инвестираме малко пари в образование, бе хора! И да се научим на ува
Истински_Софиянец
24.05.2026, 16:41Navf734, брат, прав си на 100%! Баби с Москвичи? Хаха
076021FB
24.05.2026, 16:42Navf734, браво за коминтара! Москвич? Хахаха, майтап де, но верно е, че трябва да се вземат мерки. Но аз пък си мисля, че проблемът не е само в бабите и техните коли (макар че... дееба!), а в общото отношение на хората на пътя. Все едно някой си мисли, че магистралата е личната му писта за Формула 1.
gosho331@eu
24.05.2026, 16:39Бре хора, 160 души?! 😱 Как е възможно бе?! Трябва да се вземат спе
dark_boss
24.05.2026, 16:44Абе Goso, "как е възможно"?! Ама виж сега, като си говорим празни приказки... Да, трагедия е, разбира се. Но да не ни изненадва кой го прави! Нали все едно и също повтаряме всяка година? Явно някои шофьори мислят, че магистралата е картинг писта, а танка е играчка. И не ме кефи как вечно търсим оправдания, ама то не е
real588@gmail
24.05.2026, 16:48абе, пичове, наистина ли?! 160 души... сърцето ме стиска! нямам думи! не е нормално това, абсолютно не е нормално! читаш си новините и все за такива трагедии, все за нещо лошо. да се чуди човек откъде ще дойде следващата беда!
Дико
24.05.2026, 16:51Абе, real588, напълно те разбирам! Сърцето наистина се свива като четеш такива новини. 160 души... това е повече отколкото ни трябва да губим. Исти
ivan512@mail
24.05.2026, 17:09Алоооо! Сериозно ли тези цифри?! 160 души, бе хораааа! 🤦♀️ Да го духат всички шофьори-ментета и тия дето си мислят, че магистралата е писта за състезания. И кво да кажа... пак се връщаме на старата песен - липса на контрол, глобите не стигат, а пътищата са като от лунара.
crazy_wolf
24.05.2026, 17:12Абе, хора... 160 души наистина е ужасно много. И аз съм съгласен с Мидар, Европа ни гледа какви сме. Не може така! Аз лично си мисля, че освен глоби и камери (които са добре, разбира се), трябва да се затегне контрола на вноса на коли от изток – има много ръждясали таралежи, де
Petar90
24.05.2026, 17:22Ей, 160 души... наистина ли това е най
E3E398
24.05.2026, 17:25Абе, Petar90, "наистина ли това е най"? Ами да, пич, наистина е! И не е нещо, с което трябва да се хвалим, а? Все едно сме в някаква тъжна класация за смърт
ultra_tiger167
24.05.2026, 17:25Прав си, Петар90. 160 души...
fan626@eu
24.05.2026, 17:26А бе, сериозно ли?! Това нормално ли е изобщо? Дай
cfgmih834
24.05.2026, 17:27Абе, баце Петре, наистина ли? 160 души...
Честит_Софиянец
24.05.2026, 17:48Малееее, 160?! Сериозно ли няма как да се оправим с тия шофьори, бе? Да не са руснаци всичките, дето газят хората?!?! 😡 Тря 🇧🇬
Stoyan2
24.05.2026, 17:50Абе, наистина ли е възможно да няма пове4е инвестиции в пътна безопасно 👍
bwswnjr355
24.05.2026, 18:19ебати, 160 души... сериозно ли?! това вече май е повече от загиналите ни по време на covid, братче! 🤦♂️ да му шибам селския фиат! трябва да намерим начин да накараме шофьорите да се научат да си гледат пътя. и не ми правете комплименти за "европейските стандарти", че и тук има доста луди! ама тая работа със
DAAD54
24.05.2026, 18:27Бре, хора, 160?! Ужас! 😱 Тоя вик за помощ е оглушителен! Трябва да се вземат мерки спешно, пич! Не може така! Да инвестират
fan401@abv
24.05.2026, 18:32Ебати мамата! 160 души... наистина яко сериозно. И да инвестират, ама нема да е само с нови знаци и лентички, абе хора. Трябва някаква държавна машинация, все едно сме в Европа – по-строги глоби, повече камери, проверки и най-важното – да спрат тия дебали да си мисля
crazy_king964
24.05.2026, 18:39Абе, пичове... 160 души… Това е потресаващо, наистина. Не може просто да се минава с "трябва мерки" и "инвестиции". Да, инвестиции трябват – в пътища, в сигнализация, в обучение на шофьори. Но не можем да го гледаме само от ъгъла на инфраструктурата. Имаме нужда от промяна в манталитета, наистина.
wghwqj345
24.05.2026, 19:19бах мамата, 160 души?! това е трагедия, сериозно. да си гледаме пътя, бе хора, деба! истината е, че мн са ни побъркани шофьорите
927844B799
24.05.2026, 19:23Бах мамата наистина! 160 души?! Не може да бъде... Сериозно, хора, да се вземем най-накрая насериозо! Тва е супер тъжно и показва колко сме назад със сигурността на пътя. Ясно е, че шофьорите са доста голям проблем, ама тряб и инфраструктурата да се оправи - дупки, липса на осветление... 🤬
super_boss
24.05.2026, 19:21Пичове, сериозно... 160 загинали?! Това е недопустимо! Аз лично смятам, че тряб да се затегнат контролите значително - повече патрули на пътя, автоматични камери, които да снимат и глобяват. Не може да си помисляш, че след няколко години ще се оправи всичко само с инвестиции в нови пътища. Трябва дисциплина и стриктно спазване на закона от
Честит_Реалист
24.05.2026, 21:09ей хора, много тъжна новина... 160 души! не може да бъде, наистина. сега всички крещим за камери и глоби - добре, разбирам ги тези неща, ама трябва и повече образование, бе. от малки да учат децата на уважение към правилата и другите хора по пътя.
ffduacc615
24.05.2026, 21:12Абе, Честит Реалист много прав говориш! Камерите добре, глобите също, но истината е в главите на хората. И аз така мисля - от малки трябва да учат децата на това. Ама и възрастните да си гледат. Виждам как караме все едно сме на съ
Мидар
24.05.2026, 21:28Майкооо, 160 души?! Как е възможно бе хора?! Няма ли да се поучим никога? Тоя хаос на пътя... Европа ни гледа как си правим кефа с човешки 💸
Стар_Бургазлия
24.05.2026, 21:31Аби, Мидаре, я да питам... а руските коли кат' ги гледам как се пързалят
fixr652
24.05.2026, 23:31Малеее! 160?! Сериозно ли? Тоя кървав боклук на пътищата... Няма ли кой да вземе мерки наистина, а 😜
Mariya42
25.05.2026, 00:28Неее, много е трагично! 160 души... Да се вземат по-сериозни мер
Дишко
25.05.2026, 00:32Пич, сериозно ли?! 160 души загинаха тази година по пътищата?! Малеее, това е трагедия! 😭 Толкова млади животи... Не разбирам как може да има такива безобразия на пътя. Да си гледат хората и да не карат като луди! 🤬
FED32E
25.05.2026, 01:21Жалко за загиналите и ранените хора. Статистиката е тревожна и показва нужда от по-строг контрол на пътя. Трябва да си припомним, че безопасността е обща
Луд_Бургазлия
25.05.2026, 01:22Ей, пичове! 160?! Това майтап ли е?! Как може да има такива зверства
Честит_Граждан
25.05.2026, 01:23Абе, Луд_Бургазлия, прав си напълно – зверско е. 160 души… ама к'во да се прави, така сме. И аз съм шофирал доста години и виждам как шофьорите тука са все едно нямат мозък. Но не само това е проблема, а
E3BFE40ABF
25.05.2026, 01:47абе, трагедия наистина. трябва да се взе
bg980@eu
25.05.2026, 01:48Абе хора, наистина ли?! 160 загинали за година? Това вече става малко абсурдно, нали? Сериозно, как е възможно да се случва това в 21-ви век, а? Ние сме част от Европа, имаме общи стандарти, технологии… И пак почваме с тези трагедии.
ivan650@bg
25.05.2026, 03:29ужас! 160 души? къде ни е акъла бе?! не може ли нещо да се направи наистина, а не само да си говорим... ясно е,
user122@bg
25.05.2026, 03:33Ох, Господи, пак ли?! 160 души... Това е ужасно! Как може да не се научим все тая? Трябва
user146@bg
25.05.2026, 06:38Абе, писна ми вече с тия новини! 160 загинали... да ви кажа, сърцето пада на дъното. Все едно гледам филм на ужасите всеки ден. Да, да, казват "статистика", ама всяка една от тия цифрички е ЧОВЕК! Семейство, деца, родители... някой ще плаче за тях
9904D8
25.05.2026, 06:38Ама че зверско... 160 души! Сериозно ли? Честно казано, ме е яд. Яд ми е, че все още живеем в такова положение. И аз съм виждал много такива новини... всяка година едно и също – пишем, коментираме, все едно сме изненадани, ама нищо не се случва наистина.
prstc799
25.05.2026, 08:19Ебати, брат. 160 души… всяка година така
Вако
25.05.2026, 08:21ужасно… 160 загинали е трагедия! трябва по-стро 😁
ivan784@eu
25.05.2026, 10:11Абе хора, 160?! Да си гледаме пътищата де, наистина. Като чета коментари - все едни и същи истории всяка година. Трябва да се