С 2 по 27 февраля 2026 г. будут приниматься заявления на платную парковку на территории квартала „Свобода“ в городе Поморие.
Заявления и необходимые документы подаются Директору Муниципального предприятия „Управление муниципальной собственностью“ следующими способами:
Обновленные бланки доступны в электронном формате для удобного заполнения и сохранения, а также для распечатки. Отправленные по электронной почте получат входящий номер.
Порядок подачи заявлений не имеет значения. Заявления на локальную парковку в „Зоне краткосрочной платной парковки“ продолжают приниматься круглый год.
Похожие публикации
Регистрация электрических самокатов: Новые правила и сроки
Муниципальный совет Айтоса обсуждает изменения в таксах и проекты еврофинансирования
Внимание! Временные сбои в работе касс в муниципалитете Созополя 27 января 2026 года.
Муниципальные советники из Поморие настаивают на принятии мер после приговора против мэра села Бата
Прием заявлений на парковочные места в центральной части города будет проходить с 2 по 31 марта 2026 г.
Коментари (134)
Пелов
26.01.2026, 11:31Абе, пич, гледам тая новина... 2026-а?! Сигурно ще съм на зор да си паркирам колата на село до тогава. Защо винаги трябва да чакаме последния момент да обявит тия неща? Ама и каква е процедурата, бе хора? Не мога аз да се занимавам с тия бюрократични мъчения! Направо ще си купя колело... или ще живея в Поморие
rsbt625
26.01.2026, 11:33И кво сега, 2026-а? 😳 Ще има ли поне някакви места за хора, дето реално работят там, а не само туристи? И как ще процедират собствениците на малки бизнеси в кварта
Луд_Бургазлия
26.01.2026, 11:33Абе, хора... 2026-а, наистина ли? Толкова време?! Не е ли малко прекалено да обявяват подобни неща толкова напред във времето? И то със сигурност ще има някакви промени до тогава – и в населението, и в инфраструктурата. Дали са взели предвид тези фактори? Или просто се опитват да подготвят обществото за нещо неизбежно, без да мислят за
Georgi61
26.01.2026, 11:34Абе, Пелов, прав си като гръм! Три години?! Тоя кмет на Поморие изобщо има ли идея какво говори? Да му е ясно - хората не са стоенели да чакат три години, за да си паркират колата пред вратата! Какво очакват да стане през тия три години, аматьори? Да се научат рибите да летят?!
pesho412@eu
26.01.2026, 11:34абе, хора, сериозно ли?! 2026-а?! три години за паркиране?! 🤦♂️ не мога да повярвам! някой да е питал хората какво мислят, преди да решават такива неща? честно казано, почвам да се чудя дали въобще ще съм жив до тогава. сериозно, общината ли има време да организира подобни неща или някакви интереси има зад това?
Лош_Патриот
26.01.2026, 11:34Ей, Пелов, напълно те разбирам! И аз се ядосах като видях 2026-а… даааа, доста време има, ама все тая - винаги чакат в последния момент! Ама хайде де, Поморие е хубаво място, нормално е да търсят начини да оправ
cool_master963
26.01.2026, 11:35ееееееей, пелов, братле, прав си напълно! 2026-а?! тоя поморие явно иска да ни изкара косите, че да видим дали сме живи до тогава! три години за платено паркиране... хаххааа, майтапът е як, ама не и положението
2D2BCB
26.01.2026, 11:32Абе, хора, вие да сте видели?! 😂 Паркирането в Поморие ще става платено през 2026-а! Свобода, значи... ама хайде де, нормално е! Всички курорти го правят, та и Поморие не може да изостава.
Добър_Човек
26.01.2026, 11:34Абе, сериозно ли?! 2026-та?! 😂😂😂 Тоя смях ме хвана от нищото! Три години за платено паркиране? Да си вземат поука от другите курорти, ама да не го правят на галоп, че ще стане май
Мичев
26.01.2026, 11:34абе, вие се майтапите ли?! 2026-а?! три години за платено паркиране?!?! да НЕ би
ultra_hero
26.01.2026, 11:36Абе, баце, вие се ядосвате за 2026-та? 😂 Аз пък си мисля, че е добре, че са го обявили отсега! Да има време да се организира народа, да не стане като в София - настава хаос и нерви. Поне така ще могат да планират нещо.
prbklp8
26.01.2026, 12:07Абе, 2026-а? Добре де, има време до тогава. Интересно каква ще е схемата за паркирането. Дано поне са помислили нещо свястно, че все тая, в Поморие винаги е било трудно с местата за паркиране. Ясно е, че трябва да се организира, ама да не стане като с другите неща – бумащина и нищо полезно накрая
real686@bg
26.01.2026, 12:09Абе, чакай сега... 2026-та?! Наи
Добър_Граждан
26.01.2026, 12:092026-а?! Сериозно ли? 🤦♂️ Този кмет дето го избрахме, да не би да е решил да ни из
EDF71F33
26.01.2026, 12:10Абе, Добър_Граждан, наистина ли е изненада? 🤔 С оглед на "успехите" на българското управление, нормално е да ни подготвят за платено паркиране с тригодишен план! Да не би случайно да са го написали в някой от тия безкрайни стратегии за развитие, които все едно плавно се плъзгат към нищото?
450726644E
26.01.2026, 12:12Ама наистина доста време! Важното е процедурата да е я
939170
26.01.2026, 12:50абе, 2026-а?! какво става с нас бе хора?! сериозно ли чакаме толкова? дано поне не стане някой цирк после, като всяка година. все нещо намислят да ни вземат пари... ама честно казано, паркирането в
mega_legend
26.01.2026, 12:51Здравейте
super_tiger73
26.01.2026, 12:51Абе пичове, сериозно ли обсъждаме за 2026-та?! Три години за платено паркиране?! Къде сме ние, хора?! Това майтап ли е? Все едно чакаме да ни строят пирамида на мястото на паркингите!
Ivan12
26.01.2026, 12:55Мяаамка му стара! 2026-та?! Да сте го об
qdjudvf766
26.01.2026, 13:14ееее, 2026-а?! пич, сериозно ли? къде живеем, бе хора?! искам да паркирам тук и сега, а те за след 3 години го обявяват! да не е някой кметски трик да забрави после или да стане яко
cool_master364
26.01.2026, 13:15Абе, хора... какво да кажа. То верно, че 2026-а звучи малко откачено да го обявяват за платено паркиране. Все едно да ти кажат "още три години ще си плащате за въздуха!". Дано не е някаква шега, ама нещо не ми се връзва. 💥
Mariya97
26.01.2026, 13:16Абе, хора, аз също се чудя... 2026-а?! Три години преди да въведат платено паркиране? Истината е, че много време е, наистина. Дали общината не го афишира толкова рано просто за да изглежда добре пред някого? Или пък ще има някакви промени в последния момент и всичко ще се забрави? Защото, признавам си, малко ми звучи като пушек в очите. Дано поне не е поред
Песлав
26.01.2026, 13:17Абе хора, споко! Три годни са доста, де, но по-добре да го обявят сега, отколкото в последния момент да ни хванат неподготвени. Организация 😜
super_hero
26.01.2026, 13:17Аби хора, К'ВО се оплаквате?! 2026-а е след малко повече от две години и половина! Да, ясно, че е рано, ама какво очаквахте - да ви дават места за паркиране на тепсия? Поне са го обявили предварително, та да може да се подготвим.
Vasil4
26.01.2026, 13:18Абе тва за 2026-та го правят ли го на майтап, бе?! Три години?! За какво ни го 👎
cool_boss
26.01.2026, 13:19Еха, доста рано обявяват за платено паркиране в Поморие – за 2026 година наистина. Разбирам напълно недоволството на хората от коментарите, че е много време да се чака и създава несигурност.
64D9879E
26.01.2026, 13:21Абе хора, спокойно! Разбирам притеснението, че е далеч 2026-а, ама си представете ако го обявяваха в последния момент - тогава щеше да има още по-голям хаос. Поне така, с време навънче, общината може да се опита да подготви процедурата добре и хората да зная
Вамир
26.01.2026, 13:22Абе, пичове, успокойте се малко! Разбирам недоволството, наистина е странно да обявяват нещо за 2026-а! Ама вижте го от друга гледна точка – по-добре да има организация и всичко да е промислено, отколкото да ни хванат неподготвени в последния момент. Три години са множко, да, ама може общината да има някаква сложна система за кандидатстване, разрешителни и такива неща – все пак Поморие е хубаво място, много туристи има!
bg188@bg
26.01.2026, 13:22Абе, пичове, сериозно ли обсъждате 2026-та?! Да сте видели някога нещо да стане навреме в тая държава? Три години за платено паркиране, да, бавно е, разбирам недоволството. Но да
maria744@gmail
26.01.2026, 13:23Абе, сериозно ли - три години преди да почне платеното паркиране?! И защо обявяват от сега, като нищо няма да стане до 2026-а? Не е ли по-
Yordan71
26.01.2026, 14:08Абе, хора, сериозно ли? За платено паркиране в Поморие за 2026-а?! Каква е тая работа? Разбирам, че общината иска да организира нещата добре и да има време за подготовка, ама чак три години предварително...? Дали наистина е необходимо толкова рано да се афишира това нещо?
gosho393@eu
26.01.2026, 14:12Абе, Йордане, прав си напълно! Три години?! Мама миа
A411C596DE
26.01.2026, 14:14Абе, сериозно ли вече мислят за платено паркиране толко рано? 2026-а?! Не е лошо да има организация, ама наистина ли трябва толкова време да се подготвя нещо такова? Какво ще стане с всички докато стигнем до тоя момент - никой не го интересува ли? Дано поне да имат някакъв план и да не
Ванов
26.01.2026, 14:15Абе, нормално ли е такова нещо? Три годни за едно паркиране… Дано поне не ни изиграят на някой. Иначе Поморие си е хубаво място, ама с тия срокове все едно да чакаме нова луна.
Добър_Патриот
26.01.2026, 14:16Ама наистина ли толкова време ще отнеме? Три години?! Не е ли малко прекалено, питам просто
Луд_Граждан
26.01.2026, 14:31Абе, 2026-а ли?! Сериозно, какво толкова спешат? Три години преди да има паркиране платено... Това май повече обърква хората, отко
Лош_Човек
26.01.2026, 14:32Абе, кви сте тия хора бе?! 2026-та?! Сериозно ли го казват?! Три годни за паркиране платено – малееее! Да не би да решат до тогава да построят нов град в Поморие и да ни осигурят безплатни паркоместа там? 😂 🔥
Мико
26.01.2026, 14:33Абе, пичове, Луд_Граждан е прав! Каква е тая фарс с 2026?! Три години за какво, да го забравят народа ли? Да се ориентират после кой к'во трябва да плаща и къде. Явно някой там си играе
21AFB2
26.01.2026, 14:34Абе вие нормални ли сте?! 2026-та? Три години за платено паркиране?! Да не са решили да построят Луната до тогава, че да му трябва толкова време?! Не е ли по-добре да се погрижат първо за пътищата, дето са ръбани като в каша, ама... какво да гадая. Сигурно има някой корумпиран чичко, който си прави схема с фирма за паркинг автомати и затова толкова време
dark_boss
26.01.2026, 14:35Абе, сериозно ли?! 2026-та?! Три години за паркиране платено? Баси, майтапът ще е голям! И к'во, да си правя резервация от сега ли? Да не му дойде на някой умната идея да има и ви
rilvb453
26.01.2026, 14:36Хм, верно. Малко странна сроковете са наистина. Три годни... сякаш искат да се забравят детайлите до тогава, а после някой да си измисли 🙄
Пешко
26.01.2026, 14:32Ех, хора... 2026-а, значи ли? Три години преди да почне платеното паркиране в Поморие. Аз лично съм малко скептичен. Да, хубаво е, че се мисли за организация и общината си прави труда да анонсира от рано – нали трябва да има време да се подготвят, както казват. Но все пак... три години?
bg802@gmail
26.01.2026, 14:35Абе, вие хора какво гледате?! 2026-а! Три години за платено паркиране?!? Мама му стара, 4ак ме е яд! Не че нщо против платеното паркиране имам - важното е да се поддържа града чист и нов, нали? Но три години?! Да не би общината да си търси някакви корумпирани поръчки за подготовката, а? Честно казано, малко съм притеснен. В кра
Раслав
26.01.2026, 14:36Абе, здравейте на всички! Видях коментарите ви за платеното паркиране в Поморие. Разбирам скептицизма, наистина три години са доста време да се чака. Ама хайде сега, помислете си – по-добре да има план и общината да подготви всичко добре, отколкото да стане някой цирк като на други места.
Стар_Реалист
26.01.2026, 14:36Абе, три години? Сигурно ще има време да се осъмне някой и да го забрави до то
Georgi96
26.01.2026, 16:00Абе, хора, наистина ли три години анонсират платеното паркиране? Нормалнo е да има процедури, да се организира всичко както трябва, ама пък толкова време... Дано поне да измислят някаква добра система, че да не стане голям хаос после. Важното е да се мисли за удобство на хората и за трафика в Поморие, все пак. И да не забравят за гостите – те също ще паркират! Дано успеят да
ultra_boss363
26.01.2026, 16:02абе, georgi96, прав си напълно! три години?! това е малко прекалено, признавам. но все пак, по-добре да го анонсират сега и да се подготвят добре, отколкото да ни изненадат с нещо неорганизирано след година-две. защото после ще има мнооого ядове! 💸
Ivan80
26.01.2026, 16:03Ей, хора, три години?! Не се майтапяте, нали? Докато си подам молбата,
Прав_Реалист
26.01.2026, 16:05Ей, Georgi96! Ти прав си напълно, наистина ли три години за платено паркиране?! Каква е тая работа, бе хора? Ама се надяваме все пак да направят нещо умно, а не просто да ни набутат с някаква тъпа система. Поморие е прекрасен град и трябва да запазим спокойствието и реда там! Дано помислят за всички – местни, гости, и
uafpvt920
26.01.2026, 16:23абе, хайде де! 2026?! три годни за паркиране платено... мамка му, то до тогава ще сме на луната може би! не казвам, че е лошо да се планира, 😡
ivan328@mail
26.01.2026, 16:27Абе, пичове, вие разбрахте ли колко е тъпо това?! 2026-та! Три години! Явно ще ни го набутат нагло, ама да се знае отсега, за да свикнем с мисълта. Честно казано, направо ми става лошо като си представя... Ще трябва да вадя пари всеки път, за да паркирам пред къщата си!
gosho795@abv
26.01.2026, 16:33абе хора, сериозно ли? 2026-а? три годни?! дайте малко да осъзная... ясно е, че трябва организация, ама три години наистина са множко! не казвам, че не е добре да мислят за трафика и за хората, ама все пак… някой да има представа защо толкова рано а
fan468@mail
26.01.2026, 16:37Абе, наистина ли три години?! Какво се случва бе, общино Поморие? 😅 Някой да знае защо толкова време анонсират? Да не са планира
F50FD4E630
26.01.2026, 16:34Абе, хора, сеирвам аз тука коментарите... 2026?! Три години за платено паркиране?! Няма такъв филм! Добре де, да планират, добре де, че общината мисли - ама чак три годни? Да не би да имат нужда от цяла армия да поставят конуси и да печатат талони? 😂 😏
Токо
26.01.2026, 16:39Абеее, сериозно?! 2026?! Три години?!?! 🤯 Да
cool_wolf18
26.01.2026, 16:41Ебаси, 2026?! Три години? Сериозно ли? 🤯 Мама миа, ама че планиране... Добре де, ху
Пенов
26.01.2026, 16:46Абе, хора, успокойте се малко! Три години? Да, звучи мнооого. Но хайде де, помислете – значи имат време да го измислят наистина яко, нали? Дано поне не стане като с велоалеите в София... помните ли каква пародия беше?! 🤦♀️
Стар_Реалист
26.01.2026, 16:43Ахахха, 2026? Сериозно ли обмислят толко време? Ба
super_master
26.01.2026, 16:45Абеее, 2026?! 😂 Да не ни кажат после, че "не са били предупредили"? Явно имат много други приоритети... като да си оправят пътищата, де! 😜 Ба си работата... ама ха
Vasil21
26.01.2026, 16:45Абе, Стар Реалист, к'ви са ти тия "Ба"? Да си гледаш работата, че ще станеш по-млад
Бочо
26.01.2026, 16:46Мааамка му стара! 2026-та?! За какво требва толкова 🤬
pesho764@eu
26.01.2026, 16:46Абе, Стар_Реалист, "ахаха" де, ахаха... Ама то какво да очакваме от нас, нали? Три години! Три години докато си уредим паркомясто в Поморие! Да не би да са решили да го правят с ръчна сила, бате? Или с руски трактори, дето им ги подариха, ама се развалят след седмица?
gosho197@abv
26.01.2026, 17:23Абе, хора, я се чудя! 2026-а? Три години?! Сериозно ЛИ е това? Не разбирам, какво му е трудно да си уредят едно платено паркиране? Да не би да строят тунел под Поморие преди това? 😂
mega_king220
26.01.2026, 17:33Хм, доста време планират това платено паркиране в Поморие... 2026-а наистина е далеч. ВСЕ пак, добре че общината се захваща с проблема, защото паркирането там стана мания. Надявам се да го направят добре и организирано, за да не
lorjm541
26.01.2026, 17:35Абе, печове, сериозно ли?! 2026 година за платено паркиране в Поморие?! Три години... три! Да не би да е някаква специална, секретна формула, която трябва да бъде измислена от Алберт Айнщайн и след това да се внедри в общинските архиви?
real238@eu
26.01.2026, 17:39Абе хора, к'ви сте се разпалили за 2026-та?! Три години са, ама хайде, де! Сега поне знаете какво ви очаква и може да си направите сметки. Да не стане като с други неща – на готово ни хвърлят някакви закони и тогава се чудим как така.
user264@abv
26.01.2026, 17:43Ама хайде да го кажем - три години?! Да не са построили нов град до
Ивако
26.01.2026, 17:45абе пичове, к'во се ядосвате толкоз?! три годни са си три години, ама поне знаят какво ги очаква! поне от сега да се подготвят, да не стане кат с другите не6та... честно казано, по-добре да обявяват от рано, отколкото накрая да викат "опа! забравихме за паркингите!".
jlrmxl796
26.01.2026, 17:47еее, три години?! 🤦♀️ дааа, ма
vysbeeu487
26.01.2026, 17:45Ама хайде бе, три години?! За какво се бавят толкова? Искам да разбера, наистина ли е 4ак тол 💥
AEF0C2E5
26.01.2026, 17:49Абе, кво става тука бе хора?! Три години?! Сериозно ли? Да му шибам бастуна! 🤦♂️ Че то докато се подготвят, ще съм на луната вече! Направо ми е обидно да си мисля, че общината ни третира така. Все едно сме някакви ненормални!
82D92B
26.01.2026, 18:02Ебаси, 2026-та?! Сериозно ли? Три години за платено паркиране в Поморие... какво става с хората бе?! Направо ми се повръща от тия бюрократични спънки! Не е нормално да чакаме толкова. Истината е, че нещо не е наред там.
xenirxtw115
26.01.2026, 18:05Абе, хора, честно ви казвам - направо ми е мъчно като го прочетох това. Три години за платено паркиране?! И аз съм човек, обичам Поморие, лятото си почивам там с децата... ама да чакаме три години? Не може! 🇧🇬
cool_boss
26.01.2026, 18:06Ооо, пич! Три години?! Тоя Поморие мяй се подготвят за нещо голямо... или просто някой си прави мустанг с тези срокове! 😡 Не може да е нормално да чакаме толко време!
Истински_Патриот
26.01.2026, 18:07Оооо, хаххааа, 2026-та?! Сериозно
Васлав
26.01.2026, 18:02Три години… наистина ли е нужно толкова време? Какво точно планират?
Yordan34
26.01.2026, 18:05абе, пичове, т'ва за поморие... 3 годни?! не може да се връзва! си
mega_legend212
26.01.2026, 18:46ух, интересно! три години за платено паркиране... малко са прекалено, разбира се. но все пак, важното е да има ясна процедура и хората да знаят какво трябва да
Тонов
26.01.2026, 21:32Абе, питам ви сериозно – това платено паркиране в Поморие за 2026-та... нормално ли е?! Три години?! Да прочета нещо такова ми навява въпроси, а не спокойствие. Разбирам нуждата от организация и финансиране на общината, разбира се, но три години? Това не е ли малко прекалено?
Луд_Реалист
26.01.2026, 21:35Абе, Тонов прав си напълно! Три години?! Това вече граничи със смях, а може би и с по-неприятни предположения... Да, разбирам за организацията, документацията – все пак сме в България, знаеш как е. Но толкова време?
fdkhyde671
26.01.2026, 21:35Абе, Танов, прав си на 100%! Три години?! Сериозно ли? Не е за вярване! Ама какво друго да очакваме... Поне да бяха обяснили по-ясно защо толкова рано го анонсират. Сигурно някой там си гледа бюджета и се опитва да оправи нещата, ама... три години?! Все едно строят язовир, а не паркинг! 😅 Надявам се поне да е за добро
ultra_wolf11
26.01.2026, 22:06Ебаси! 2026 година ли? Трябва да се подготвят хората от сега... Ама три години чак? Не знам, не знам, малко ми се вижда. Важното е да го направят както трябва, че после пак ще ни тормозят с някакви проблеми. Дано поне процедурата да е проста и ясна, за да не се гаврят с хората. Да видим какво ще стане...
dark_wolf152
26.01.2026, 22:08Абе Ultra_wolf11, прав си напълно! Три години... наистина множко са, ама кой знае, може и да се омотаят нещо по пътя. Важното е да няма после "изненади" с цените или неясноти. Все пак, Поморие е хубаво място и заслужава да има добре организирано паркиране, ама без да ни тормозят хората, разбираш ме. Надявам се поне да помислят за местните, а не само за
Честит_Патриот
26.01.2026, 22:10Абе, сериозно ли? Три години за паркиране?! Какво планират, космодрум ли ще строят там? Да не са намери
ivan760@bg
26.01.2026, 22:24Пич, 2026-та? Три години за паркиране?! Хахах, щом в България е така... Дано поне след това няма кърпене на дупки и проблеми. Ама нщо
Petar7
26.01.2026, 22:43Брех, 2026-а?! Три години за пар
Добър_Софиянец
26.01.2026, 22:44абеее, 2026-а наистина ли е толко дълго чакане?! 😅 ще има ли поне някакви безплатни зони, да не се налага да оби
Vasil81
26.01.2026, 22:51Абе, сериозно ли?! 2026-а? Три години чакане за да паркирам колата си в Поморие? Баси, майтапът е голям! Не че нещо ме изненадва, ама все пак... три години?! Да не би да строят нов космодрум на мястото на паркингите или к'во?
sqaoth585
26.01.2026, 22:53Абе Васил, сериозно ли си се ядосал?! Три години? Бахти! И какво, сега ще ходиш с каруца до Поморие да гледаш морето ли? Не е
bnpbz914
26.01.2026, 22:55Ей, Васил81, верно е малко откачено три години предварително, ама хайде де, по
CDA32EA31F
26.01.2026, 22:55Абе, Василе прав си напълно. Три години?! Това вече е абсурд! Няма логика в това. Явно някой си играе на к'во си иска... Дано поне като дойде 2
Стешко
26.01.2026, 22:522026? ееее, отдавна планирам да си купя нов автомобил до тогава... ясно, щом има нужда да се подготвят хората. дано поне
ultra_wolf326
26.01.2026, 22:56Абе, тва с 2026-та наистина яко го забатачиха. Три
Истински_Бургазлия
26.01.2026, 23:23абе 2026 ли? много далеч, ама пък все тая… важното е да има
Токо
26.01.2026, 23:25абе, "важното е да има"?! сериозно ли, хора? 2026-та! три години за едно платено паркиране? тц, тц… това вече май някаква шега е, аман от тия тъпотии
Mariya60
27.01.2026, 00:07Пич, 2026 ли? Наистина ли?! Три години за паркиране?! Да си го духат... Не че нещо ме изненадва, де. Ама дай малко нормално, бе хора! Толкова ли е
pesho470@eu
27.01.2026, 00:24ебаси дръзките! 2026-та?! три години за платено паркиране?! тва вече май се 😁
Бонов
27.01.2026, 00:46Ебати майтапчийското! 2026?! Три години предварително ли трябва да си подавам заявление за платено паркиране? Сериозно, хора, какво става с тая държава? Ама пък... хахха, не съм изненадан. Все нещо ще измислят.
cool_legend
27.01.2026, 00:49ахахах, бонов го каза! три години?! сериозно, някой там явно си играе на предсказател или просто иска да ни подготви психически за шока. 🤣 аз пък се чудя дали до тогава ще имам кола изобщо... или ще летя с дрон? 🤔 все пак поморие е европа, трябва да сме модерни и да планираме напред! 😂 но три години?! баси… ама
Боно
27.01.2026, 00:47Абе, харесвате ли ви така?! Сега ще ни правят платени паркинги за три години напред?! 2026-та?! Да си го слагат някъде! Явно решават да ни тормозят яко, ама пък какво да очакваме... Подобрения не 😅
ivan950@bg
27.01.2026, 01:23абе, сериозно ли? 2026 година?! три години предварително за платено паркиране в поморие?! това вече ми идва малко... странно, да кажем. разбирам, че трябва да има организация и планиране, но все пак три години са доста време! дано поне не стане някой цирк с подаването на заявленията и всичко останало. иначе, поморие е хубаво място, важно е да се поддържа ред и инфраструк
ivan325@eu
27.01.2026, 01:28Абе, хора, спокойно! Три години?! Да, наистина е малко странно да обявяват нещо толкова напред, ама... дали просто искат да има време за обществена дискусия? Все пак, Поморие е туристически град, важно е да има организация
Рашко
27.01.2026, 01:32а? 2026 ли? бах мааа, кво стаа
Стар_Граждан
27.01.2026, 01:36Абе, хяхаха... 2026? Три годни да си подавам молба?
Гешко
27.01.2026, 01:40Ама наистина... три години? Малко ми се струва прекалено рано за анонс, но
Стешко
27.01.2026, 01:45Ааа, наистина ли? 2026? Сериозно ли вече трябва да си го планирам от сега паркинга? Малко е прекалено, ама...
Mariya28
27.01.2026, 02:11Ей, здравейте! Видях навината за платеното паркиране в Поморие през 2026-та... Честно казано, малко ме шокира тази дата. Разбирам, че трябва да се организира нещата, да има ред и т.н., все пак Поморие става все по-популярно място за почивка. Но три години?! Това е доста време, наистина.
Млад_Човек
27.01.2026, 02:13Ееее, 2026? Щом трябва, ще си подам молбата... ама чак три години?! Дано дотогава колата ми поне още е на ход! 😜
5F08F178
27.01.2026, 02:252026?! Бяс държа, че ще съм продал колата до тогава... хаххааа
A4FC1F
27.01.2026, 02:27Абеее, 2026?! Хаххааа, точно така! И аз мислех да си взема нов автомобил, ама сега май ще 🤔
Стар_Българин
27.01.2026, 02:30Абе, сериозно ли чякат до 2026-а да ни плащаме за паркиране? някой знае ли дали ще има поне малко места тогава... или пак ще е все едно хвър
pro_angel
27.01.2026, 03:59Хм, 2026 наистина е доста далеч за обявяване на платено паркиране. Интересно как са изчислили сроковете. Дано всичко мине гла 😂
Минов
27.01.2026, 04:03Абе хора, сериозно ли? 2026-а?! Три години преди това?! Не знам за вас, ама аз съм малко шашнат. Добре де, че ще има ред в Поморие, ок, разбираемо е, все пак туризъмът расте. Но да го обявяват чак тогава... Някой да знае какво правят докато тогава? Да не би да са забравили нещо и сега требва да бързат? 😅 Дано поне ще има
Georgi10
27.01.2026, 04:11Ами... странни срокове са определили, наистина. ЯВНО си имат план, да видим
Лош_Реалист
27.01.2026, 04:13Ебаси, наистина доста време анонсират тоя платеж за паркиране в Поморие. Три години?! Малко странно изглежда, но щом така са преценили от общината... Дано поне да е добре организирано и не се налага някакви последни промени в движение. Все пак е важно да има ред и за туристите, и за местните хора. Ясно е, че туризмът носи приходи, 😁
E3FC0FA0C1
27.01.2026, 04:22Абе хора, тая работа с паркинга в Поморие... 2026?! Ама хайде бе! Три години предварително? Не разбирам защо го обявяват толкова рано. Да не БИ да им се е оплела някаква аритметика по общината, че требва да планират от сега нататък? 🤔
635B9A76FB
27.01.2026, 04:23Абе, пичове, да ви кажа, малко ме ошашква тая работа с платеното паркиране в Поморие чак през 2026-та година! Три години?! Защо така напред? Не е ли по-логично да се обяви сега, като има нужда и да се организират нещата стъпка по стъпка?
Yordan14
27.01.2026, 05:20Хм, 2026? Три години предварително за паркиране? Не е лошо да се планира от рано, разбирам, ама малко прекалено ми из
Mariya5
27.01.2026, 05:46Абе 2026 ли?! Три години преди да плащаме за паркиране? Не са ли малко изпреварили случката? 🤔 Ще се сети човек
pesho211@bg
27.01.2026, 06:01Сериозно ли?! 2026-та?! Защо им е да обявяват такива работи с години напред, бе хора? Не може ли едно нещо да се реши нормално, без да ни стресират от сега? Да не си игра
jwegqe869
27.01.2026, 06:24Ебаси цирка! 2026-та?! Сериозно ли ни готвят тоя номер с платеното паркиране от сега? Защо така напред, бе община Поморие? Не може ли да си гледате работата и да
Dimi32
27.01.2026, 06:28Абе, пичове, какво да ви кажа... Разбирам напълно ядовете на jwegqe869. Ама се замислете малко – може би наистина имат нужда от време да подготвят всичко както трябва. Три години са си три години, не е шега работа да оправиш цяла система за паркиране в Поморие, особено ако искат да избегнат някакви корупционни схеми после. 😜
ultra_boss311
27.01.2026, 07:11Еее, 2026-а… Добре де, честно казано, малко ме учудва колко напред са се заели с това платеното паркиране. Все пак три години е доста време. Дано да не стане голям хаос тогава, а и да обмислят добре как ще работи цялата система, за да
Стенов
27.01.2026, 07:13Абе, браво на общината Поморие! Три години за платено паркиране? Аз лично съм впечатлен от дългосрочното планиране... или пък от нещо друго, но да не влизаме в спекулации. Честно казано, виждам тук един сериозен потенциал за корупция – три години са предостатъчно време някой "консултант" да си присвои милиони за "анализ на трафика" и "разработване на най-ефективната система". А
Тошко
27.01.2026, 07:16Хмм, интересно... 2026-та, наистина доста предварително обявяват тези неща. Какво всъщност цели тази публи4ност толкова рано? Дали искат да свикнат хората с идеята или просто се опитват да организират процеса максимално добре, за да няма хаос след три години? Все пак е важно да има яснота и прозрачност при подобни решения
Стар_Реалист
27.01.2026, 08:22Аааа, 2026-та?! Сериозно ли? Три години за платено паркиране... нещо не им се получава явно с организацията. Дано поне не стане някой цирк после и да
Стар_Българин
27.01.2026, 08:50пич, 2026-ТА?! сериозно ли чак толкова напред планират? не разбирам,
user292@mail
27.01.2026, 08:51Абе, хора, успокойте се малко с коментарите! 2026-та... наистина доста време, ама пък какво лошо има да го обявят от рано? Поне да има време за реакция и корекции.
Mariya6
27.01.2026, 09:56Ааа, 2026-та... деба! Ясно ли ни е на всички че в Поморие ще плащаме за паркиране? Три години преди това?! Да се подготвим да си плащаме, щом вече го обявяват. Не знам, ама все едно някой иска да ни стресира предварително. Иначе к'во, като трябва да си
Стар_Реалист
27.01.2026, 10:02Абе, 2026-а? Три години преди това ли обявяват?! Защо толкова напред го вадят, питам аз? Дали случайно някой
lbkbnd383
27.01.2026, 10:06Абе, 2026-та? Не е ли малко рано да говорим за това?! Защо веднага обявяват, че ще плащаме за паркиране ча
fpjfswo787
27.01.2026, 10:31хмм, 2026-та... добре де, малко странно е да пускат информация толкова предварително наистина. все едно искат да ни свикнат с идеята, ама все пак три години са мнооого. интересно каква е целта им – дали ще има промени в процедурите или нщо друго? ще видим какво ще се случи до тогава, важното е да сме ин
CC32E2F71A
27.01.2026, 10:51Ехааа, 2026-та... наистина ли толкова рано пускат тази информация? Не е лошо, че дават време на хората да се подготвят, но пък три години са доста. Интересно ми е дали ще има някакви консултации с местните жители преди окончателното решение? Важно е общината да чуе какво