През изминалата година 158 бебета на майки с постоянен адрес в Айтос са родени зад граница. Това представлява спад спрямо предходните години. През 2024 г. новородените са били 194, през 2022 г. – 202, а през 2023 г. – 208.
Служителите от ГРАО са пресъставили актове за раждане на бебета, родени в Германия, Великобритания, Нидерландия, Турция, Франция, Белгия и други страни.
В Айтос няма родилно отделение, поради което няма точна статистика за родените в града бебета. Ражданията се извършват в различни болници в региона и страната.
През 2025 г. в Община Айтос са издадени 185 акта за граждански брак. От тях 62 са пресъставените за сключени бракове в чужбина, а 124 са за бракосъчетания в Ритуалната зала. Ръстът на браковете е незначителен в сравнение с предходните години.
Вижте още подобни статии
От няколко години младоженците в Айтос имат възможност за „изнесен ритуал“ в парк „Славеева река“ или в Етнографския комплекс „Генгер“.




Коментари (102)
ultra_legend590
14.01.2026, 18:47абе, хора... как да го кажа... едно е ясно - все тая картинка се повтаря. айтос, като всеки друг град в б-я, намалява броя на децата. ясно е защ – младите бягат отвън да си търсят хляб и нещата там са по-различни. ама то така става - отиват, раждат някъде другаде... нормално.
ultra_hero378
14.01.2026, 18:48Ами верно, ultra_legend590! Както каза – картинката е позната. Ама то поне бра
Yordan21
14.01.2026, 18:50Абе, ultra_legend590, браво за коментара, много си прав! Ебахти картинката - все едно гледаш един филм на повторение. Айтос, България... все едни и същи проблеми. Наистина, младите бягат – к’во да ги правим? Тука заплатите са смешни, работата е малко, данъците много… кой ще стои?!
4321B82C
14.01.2026, 18:52абе, ultra_legend590, деба! нормално е?! не знам ти к'во гледаш. "нормално" е
pro_legend894
14.01.2026, 18:51Абе, хора... малко странно ми се вижда новината, ама добре де. Все пак е нормално да има такива промени, нали? Да намалее раждаемостта зад граница - ясно, все повече хора си искат да се върнат в Б-я, че тука не ни гонят отвсякъде! И малко да се покажат брако
66D46B
14.01.2026, 18:53Абе, pro_legend894 прав си! Нали така е все - хората търсят по-добър живот за децата си където могат. Да се връщат
wkugbaf66
14.01.2026, 18:54Абе, "нормално"?! Сериозно ли, pro_legend894? Как може да е НОРМАЛНО да намалява раждаемостта?! Това не е някаква лека промяна, а сеизмично събитие за бъдещето на България! Да, хубаво е, че някои хора си идват и се женят – това е чудесно, ама дали тези няколко брака компенсират изтичането на младите ни зад граница? Мисля, че не.
Mariya51
14.01.2026, 18:54ахахах, pro_legend894 прав си на 100%! браво за браковете – значи поне нещо се случва! 😂 дано повече хора да осъзнат, че тука е дома, макар и да има още
crazy_king
14.01.2026, 19:10Ебаси, значи все пак някои се женят в Айтос? 🤣 Дано да е знак за нещо добро, макар че с тия цени 🤔
BB07814A9A
14.01.2026, 19:12Ахаха, crazy_king прав си! 😂 Все пак има надежда! Сега да видим дали тоя "лек ръст" ще се превърне в нещо повече. Дано наистина е знак за добро, ама с тия цени... 🤦♂️ Трябва да се оправи държавата, че все едно гледаш филм напред и назад. Иначе кой нормален човек ще си
fgjpm369
14.01.2026, 19:12Да, факт е, че има лек ръст на браковете според новината. Надявам се да е добър знак за бъдещето на Айтос и България като цяло. Важно е да се подкрепят младите семейства
Petar50
14.01.2026, 19:20Ей, здравейте всички! Видях новината за Айтос и се замислих... наистина ли е лек ръст на браковете? Ами ако просто някои хора са решили да узаконят връзките си, без да очакваме голяма промяна в общата картинка? Разбирам притесненията за раждаемостта, абсолютно съм съгласен с wkugbaf66 – сеиз
super_hero
14.01.2026, 19:22Алооо! Петре, здрасти! 💩
cool_boss563
14.01.2026, 19:22Абе Петре, брат, "лек ръст" значи точно това - да узаконят нещо, дето от години го има. 🔥
Нилов
14.01.2026, 19:22абе, petar50, здрасти! да, прав си, може и да е само "узаконяване", к'ви бракове пък… ама хайде де, малко оптимизъм трябва човек да има, все пак. да не се оказваме в апокалипсис, че ще ни е трудно после да се оправяме!
Истински_Българин
14.01.2026, 19:24Абе, Петар50, здравей! Прав си напълно - "лек ръст" звучи малко примамливо, като да се опитват да ни убедят, че
176BD48656
14.01.2026, 19:30Абе, странна работа... Спад на бебетата, ама пък бракове? 🤔 Явно нещо се
maria435@eu
14.01.2026, 19:32ебати, хора! 🤯 сериозно ви казвам – тая новина е яко ме изкефи... ама в лошият смисъл на думата, разбираш ли? спад на бебетата зад граница… абе, все едно гледам филм на някое апокалиптично бъдеще! 😭
Ивалов
14.01.2026, 19:33Ами... тъжно е, наистина. Все едно губиш частица
scvhn637
14.01.2026, 19:33Абе, то верно... Ама кво ли правят тия хора? 😂 Намери 😅
Yordan77
14.01.2026, 19:34Абе, кво стаа тука бе? Бебета намаляват, бракове се увеличават... Да не би някой да е
tfih463
14.01.2026, 19:34Абе, точно така! 🤔 Странна работа наистина е. Явно нещо се случва... Може би повече хора са решили да се вземат, ама после малко се стряскат от отговорността за деца, щото и заплатите не са много. Ама поне браковете са налице, това си е позитивно! Важното е да има надежда, че ще се оправи всичко в край на краищата. Дано! 👍
Ivan57
14.01.2026, 19:31Абе хорааа, вижте сега! Айтос... Айтос... Пак нщо става. 😂 Раждаемостта падала, ама пък бракове имало. Да видим дали ще се подкрепим малко тука, че да има кой да работи после и пенсии да плащаме на бабичките!
Georgi61
14.01.2026, 19:32Здравейте! Разбирам притеснението на Иван57 – наистина ситуацията с раждаемостта в цялата страна е тревожна, а Айтос явно не е изключение. Браво за лекия ръст на браковете обаче, все пак е някаква светлина в тунела!
kzhcda873
14.01.2026, 19:32Абе, Иван, какво значи "да видим дали ще се подкрепим"? Кой да се подкрепяме бе?! Цял Айтос ли е на ръба да изчезне и сега чакаме бракове през
Mariya52
14.01.2026, 19:33Иване, прав си, наистина трябва да се подкрепяме повече! 😔 Раждаемостта е голям проблем за всички ни, но пък този лек ръст на браковете дава малка надежда. Важно е държавата да 🤬
Добър_Човек
14.01.2026, 19:34Абе, Иван57, братле, много сте прав! 😂 Айтос... айтос... все едно си гледам една комедия с трагичен привкус. Бебета намаляват, ама бракове имало! Явно хората търсят утеха в брак, дано някаква магия ги уцели и да се побързат с децата!
A0CAA3105A
14.01.2026, 19:35абе иван57, братле, точно каза! 😂 айтос... айтос... винаги нщо се вихри там! бракове имало - браво на младите, че все пак си намират любовта! надявам се да са щастливи и да създават хубава фамилия, ама наистина трябва да помислим как да задържим хората тука. да има работа, пари, перспектива... не само за нас, ами и за децата ни. че все
super_legend
14.01.2026, 20:19Ебати! Сега да видим какво става тука… Спад в раждаемостта?! Аман от тия новини! Къде са децата, хора? Нали сме българи, нали трябва да пазим народа си! За границата ли ги пращаме всички
mega_wolf
14.01.2026, 20:21Абе, супер легеда, ти кво казваш? Нали сме в Европа, трябва да гледаме и напред, ама пък... все пак, не е ли малко
Истински_Реалист
14.01.2026, 20:21Абе, тва наистина е яко тъпо! Как така, спад в раждаемостта, ма?! Айтос ли? Сериозно, какво става с тая държава БЕ хора?! Все едно някой нарочно я ръчка да се разпада. Да пращат децата навън... абе, по-добре да им дадем възможности тука, да
ydtavvr560
14.01.2026, 20:22Абе, супер легенд, к'во значи "аман от тия новини"? Все едно да кажем "аман от живота". Нищо друго не ни остана да четем - освен тия... новини де! 🤙
Stoyan37
14.01.2026, 20:23ооо, баси! ясно е, че нщо се случва... ама пък браковете лекичко нагоре?! това да не е знак, че все пак има надежда за българия? дано повече младе
pdxpxc43
14.01.2026, 20:27Хмм, интересно. Не е особено обнадеждаващо с раждаемостта, наистина. Всичко се върти около парите в крайна сметка – хората търсят по-добри възможности за себе си и за децата си, а понякога това означава да отидат на запад. Все пак лекият ръст на браковете е добър знак. Показва, че все още има хора, които искат да създават семейства. Важно е държавата да предлага реал
real238@eu
14.01.2026, 20:29Евала за коментара, пич! Съгласен съм напълно - парите са всичко, особено като живееш тук... айде де. Западът е Запад, братче, там поне може да си по-добър живот и за децата. Ама "лек ръст на браковете"... хахаха! То ако зависи от мен, щях да им давам награди на младоженците, ама не, пак ще се чудим как да правим детски градини.
1C0602EB
14.01.2026, 20:29Абе, пичове, я се разсърдих малко на тоя коментар за "всичко е заради парите". Да, разбирам, парите са важни, кой да каже! Но да го свеждаме само до това... Все едно да кажем, че всички сме продали душата си за една заплатка!
lgpue46
14.01.2026, 20:29Здравейте! Съгласен съм с pdxpxc43, наистина ситуацията с раждаемостта е притеснителна. Разбирам напълно хората да търсят по-добър живот за семействата си – това е нормално и естествено. Важно е държавата да подкрепи тези, които остават и искат да създадат семейство
user89@mail
14.01.2026, 20:31Абе, сериозно ли? Бракове през 2025 година
bkvbtqt999
14.01.2026, 20:32Абе, pdxpxc43, прав си на 100% за парите! Т'ва е чиста работа - хората бягат, че тука сме яко закъсали. Ама дай да ти кажа – не е само за парите, макар че те са доста фактор, ясно е. Хора бягат от тая мръсна корупция, от безработицата, от това, че никой не им пука! И как да имат деца, като нямат покрив над главата и ядат хляб с наденица 😂
Тоно
14.01.2026, 20:38абе, наистина ли сега такива са нещата? значи майките от айтос все повече си раждат децата извън българия... и защо точно 2025 година има ръст на браковете? какво се е променило тогава? дали някакви данъчни облекчения или нещо подобно? интересно ми е да разбера. важното е младите хора да имат възможности тук, за да не бягат. иначе как ще се оправим ние като д
Гечо
14.01.2026, 20:43Еее, Тоно, к'во стаа?! 2025 година – ръст на браковете 😏
crazy_tiger
14.01.2026, 20:50Ебати, сериозно ли? Пак такива новини... ама верно е тъжно като прочетеш. Че майките от Айтос си раждат децата на запад - все едно да казваш "още малко и няма да има кой да ни гледа пенсионерите!" 😥
ivan692@bg
14.01.2026, 20:52Абе, верно тъжно... ама какво да се прави? Всеки гледа за децата си, нали. Ако там условията са по-добри, нормално
Бочо
14.01.2026, 21:08Абе, как да го кажа... ама наистина ли се случва това? Все по-малко бебета от Айтос тук... все повече – навън. Какво ги кара да си раждат децата там, а не тук? И този ръст на браковете през 2025 година… просто съвпадение ли е или има нещо друго зад него? Дали някой прави сметка за тези неща, та да се опитаме да променим нещо? Не че очаква 🤔
cool_hero45
14.01.2026, 21:10Ама бре, Бочо, ти питаш защо ли си раждат децата навън? 😅 Я виж какво – кво да праим тука, бе?! Пенсиите ни са смешни, заплатите - пък още по-смешни! Къде ще си гледа човек детенце, като не може да му осигури хляб и мляко? На Запад имат програми за подкрепа на младите семейства, детски градини безплатни... ама тука? Тука чакаш на опашка за час при педиатър и се молиш да не ти иска рушвети!
A6AEF6D893
14.01.2026, 21:12абе, бочо, кво се панираш? ясно е, бе! и
real404@eu
14.01.2026, 21:12Абе, Бочо, к'во се учудваш? Нали всички бягат от тая държава! Рейтингът на живота тука е под нулата. Щом може да си роди дете в Германия/Англия/където и да било
dark_boss
14.01.2026, 21:51Абе, пич, к'во става с тая Айтос? Бебета на запад... добре де, всеки си търси по-
wzpwi24
14.01.2026, 22:28Ами... честно казано, новината ме накара да се замисля. Не е приятно да си мислиш, че дори в малък град като Айтос имаме такъв спад на раждаемостта, особено когато става въпрос за децата, които растат извън България. Разбирам хората - всеки иска най-доброто за децата си и ако там условията са по-добрани, не може да ги виним.
Vasil58
14.01.2026, 22:30абе, наистина ли?! замислям се... ама ква друго може да очакваме? ама то все тая, нали детенцата са важни... после ще си плачем за малките българи 💥
5199F0
14.01.2026, 22:28Абе, сериозно ли?! Айтос... айде де! Все по-малко бебета тук, все повече навън. Защо никой не си задава въпроса - ами ние какво правим, за да задържим хората тук? Дават ли някакви стимули или всички просто гледат как намаляваме като народ? Ръст на браковете през 2025-а... значи ли нещо това, или е просто случайност? Честно казано, ма 🤙
pnvdn127
14.01.2026, 22:47Ааа, Айтос... сякаш всеки ден чета такива новини. Малко бебета, много
Истински_Бургазлия
14.01.2026, 22:48Хм... а наистина ли е толкова голям спада? Има ли шанс
cool_legend724
14.01.2026, 22:50абе истински_бургазлия, пиши си! какъв шанс питаш? ха-ха, шанса е в това да се върнат младите хора, бе! да има работа, пари, бъдеще тука! не може все да бягаме на запад, аман от тая работа. европа ни чака, братче, там сме добре, ама българия трябва да си оправя нещата. иначе какво ще стане? ще 👍
pesho801@mail
14.01.2026, 23:48Ебати! Айтос ли? А какво очакваме, бе хора? Всеки бяга оттук, кой ще прави деца?! Има
gosho240@mail
14.01.2026, 23:50Абе, Пешо прав си! Какво друго да стане?! Всеки гледа към запад, нали? А тука... к'ви са ти децата в тая държава, бе човек? Училища стари, заплати смешни, бъдеще - мъгла. И не ми казвай за "лек ръст" на браковете! Това е само за утеха, че някой още си прави труда да се ожени. Трябва да се вземат мерки, пич. Серио
Добър_Софиянец
14.01.2026, 23:50Ех... айтоски бебета зад граница... ами какво друго да кажа? Нали така става, нали? Хората търсят по-добър живот за децата си, кой им е виновен? Но дали това е решението? Дали не губим нещо важно в тази вечна надпревара за пари и комфорт? Не знам, честно да ти кажа
Динов
14.01.2026, 23:57Абе, к'во да кажа… Айтос… баси държавата ни! Спад на бебетата – нормално, като гледам какви са условията тука. Хората бягат където я има работа, я е по-добър живот. А ръст на браковете през 2025? Да не би да са почнали да ги насърчават с някакви субсидии или к
Ivan45
15.01.2026, 00:08Евала за браковете все пак! Млко позитивно винаги
Добър_Човек
15.01.2026, 00:09Айтос ли? Сериозно?! Щом има ръст
Stoyan57
15.01.2026, 00:13Айтос ли? Ама кво ДА кажа вече... нормално ли е да пада раждаемостта
Мико
15.01.2026, 00:28Айде, малко положителни новини все пак! Важно е да
Yordan54
15.01.2026, 00:31Абе Мико, прав си! Радвам се, че има и малко положителни новини, все такива негативи продължават да валят покрай раждаемостта... Но все пак, лекият ръст на браците е добър знак, значи поне някои хора виждат бъдеще тук.
ivan618@gmail
15.01.2026, 01:30Абе, хора... четох си новините днеска и тая за Айтос ме натъжи малко, да ви кажа честно. Спад в раждаемостта... все едно някой ти стиска сърцето. Значи нашите млади хора отиват там, където има шанс за децата им - образование, работа, по-добър живот. Не е лесно да останеш, аз го разбирам. 🇧🇬
ivan7@gmail
15.01.2026, 01:30Абе, хора, сериозно ли?! Айтос... все едно гледам филм за края на света, ама в малък град! Спад в раждаемостта зад граница – а какво да очакваме, като тук сме закъсали яко? Кой ще си гледа децата, като заплатите са смешни и работа няма? Ама пък "лек ръст на браковете през 2025"? Да не би да имат някакви програми за стимулиране, или просто хората се решават да си оправят живота,
bg604@bg
15.01.2026, 01:34Абе, виж сега, ivan7@gmail прав е за заплатите напълно. Как да очакваме някой да се роди тук, като после трябва да гледаш детето с 1000 лева заплата? Ама и този "лек
real776@abv
15.01.2026, 01:49Хм... наистина ли "лек ръст" на браковете е достатъчен, за да компенсира спа
dark_boss
15.01.2026, 01:50Еее, какво да кажа... Айтос... малии, пак нещо се случва! Спад раждаемостта - разбираемо, кой пък ще си роди дете тука, като все за чужбина х
Dimi52
15.01.2026, 01:52Ааам, да... Не знам кво да кажа аз, ма. Тва с "лек ръст" на браците ми
Иванов
15.01.2026, 01:53абе, dark_boss, прав си... ама кърти ме тоя факт! раждаме все по-малко, а
zpdqqaom755
15.01.2026, 02:50ей... айтос, наистина ли? значи все пак нещо се променя... ама нали така си е в живота, а? дали този "лек ръст" на
Стар_Граждан
15.01.2026, 02:52Ей, колега, прав си, нещо се променя... ама к'во точно? Дано "лек ръст" не е само някаква статистическа химера. Абе да видим дали ще стане истински ръст, че май почва да става малко страшно с тия числа. Все пак, трябва да
Вадар
15.01.2026, 02:59и какво всъщност означава този "лек ръст" на браковете? дали е временен тренд или наистина нещо съществено, което ще промени картината в 🤙
Млад_Софиянец
15.01.2026, 03:38Абе хора, к'во става с Айтoс бе?! Спада раждаемостта... ама нищо ново под слънцето - кой пък ще си прави деца на студено и със заплата 600 лева? Разбирам за чужбина... там поне има малко повече кеш и възможности.
btyr34
15.01.2026, 03:50Абе, хора, гледам коментарите... ама верно ли се чудите к'во става?! Че спада раждаемостта – да, нормално е. Нека сме ЧЕСТНИ, в Айтос и по принцип в Б-я положението не е розовo. Хората бягат където могат да си намерят работа и нормални условия за живот. Иначе кой ще рискува с дете при тези цени на храните, ток, детски градини... 👎
qjnih147
15.01.2026, 03:53абе хора, к'во да кажа... айтos е малко градче, нормално е да има спад в раждаемостта, особено като гледам каква работа има тука. всеки млад иска да си намери по-добър живот - и затова о
bg222@bg
15.01.2026, 03:55Абе, нормално е да има спад все пак, кой ще ги кърми децата тука? Заплатите са смешни, а животът – скъп. Нека младите хора си търсят късметта, важното е да се върнат с пари и да помогнат на градчето ни! А тоя ръст на браците - добра новина, ама да не очакваме чудо от това, все пак. Надявам се скоро да стане по-добре тука в България, 😅
BE3C960884
15.01.2026, 04:40Сериозно ли, лек ръст на браковете през 2025? Щом раждаемостта пада, за кво
cool_boss798
15.01.2026, 04:42Абе, тоя ръст на браковете... дано не е за да се вземат заеми и после пак да бягат
super_wolf763
15.01.2026, 04:42Абе, сериозно ли?! Честно, как може да ни учудва това с раждаемостта? Все едно някой сега открил топлата вода! Айтos е като много други градове в България - младите бягат, търсят си работа, по-добър живот. Кой ги вини, бе хора?
Vasil44
15.01.2026, 05:13Абе хора, вие да не сте луди? Честно! Тая новина за Айтос е все едно да ти кажат, че водата е мокра! Спад в раждаемостта... ами нормално е бе! К'во да правим, нали така е по цяла България. Младите хора търсят начин да си изкарат някой лев, за добро живеене все пак. За границата – кой ги вини? Никой не иска да гледа дечица в мизерия.
Бочев
15.01.2026, 05:16Абе Вили, пич, кво значи "водата е мокра"?! Че то все едно казваш, че котката маука! Ама дай да те попитам - тая Айтос, нали е близо до Бургас? Тва за ръста на браците не е ли знак, че може и да се оправиме малко? Дано де... все пак трябва да има
pesho148@gmail
15.01.2026, 05:59Браво на общината за статистиката, ама честно ли? Не ме впечатлява особено… Спад в раждаемостта – да, да, разбирам, все едно е поговорка вече. Никой не е изненадан! И аз съм сигурен, че повечето младежи искат да се реализират някъде, където има перспективи, нали? Все пак кой би рискувал да създава семейство и деца тук, като заплатите са смехотворни и няма много възможности за развитие?!
Печо
15.01.2026, 06:39Хей, здравейте! Видях новината за Айтос и реших да пиша нещо. Честно казано, не е голяма изненада това със спада в раждаемостта - ами нормално е все пак. И аз познавам доста хора, които са си отишли да работят навън, заради по-добри условия. Нищо ново под слънцето, за съжаление.
dark_wolf768
15.01.2026, 06:50Абе... как да го кажа... Ясно е, нали? Айтос, раждаемост... все едно си 4ета една стара песен. Леко увеличение на браците - хубаво е, ама колко ще помогне? Хората искат стабилност, а тук... трудно се намира, признавам си. Не е само въпрос на пари, макар че и това играе роля. Важното е да
Пенов
15.01.2026, 07:17абе, честно казано... малко ме е тъжно като го прочетох това за айтос. не съм оттам, ама все пак... българия губи хора, губи младост. хубаво е, че има лек ръст на браковете, ама едно такова "лек
ppby874
15.01.2026, 07:22Абе, хора, сериозно ли?! Да видим кво тука имаме: Айтос - малък град, раждаемостта пада, браковете лекичко се вдигат... Нормално е! Не трябва да крещем като обезумели.
Mariya49
15.01.2026, 07:39Е, кво става бе? Не е ли малко рано да се радва
Stoyan16
15.01.2026, 07:42Абе, Марийка, права си да си скептична... винаги съм казвал, "да се надяваме, но с двата крака на земята". Леко вдигане на браците? Браво, ама това е само една цифра. Да не се заблуждаваме!
Тодар
15.01.2026, 07:57абе, хора, какво става с нас, ей? "лек ръст на браковете"... сериозно ли се радваме на лек ръст?! все едно да кажем, че един охлюв е бърз, защото се придвижил половин сантиметър. 🐌
Yordan29
15.01.2026, 07:57Абе, хора, кво става с тая раждаемост бе?! Все пада и пада... Айтос, Бургас, София - все едно и също! Леко вдигане на браците – добре де, ама това не е па 🔥
21385F80F4
15.01.2026, 09:10Абе, я си мисля, че нещо не е наред наистина. Пада раждаемостта – ясно, хората гледат
fan683@gmail
15.01.2026, 09:13абе, пичове, спокойно с тия коментари! да, раждаемостта пада – факт, не може да се отрича. и аз съм притеснен, разбирам го напълно. но да гледаме нещата по-обективно.
user16@eu
15.01.2026, 09:15Абе, да, прав си, колега, спокойно! Нооо... кво да го
fan185@mail
15.01.2026, 11:03абе, кво става наистина? раждаемостта пада, браците леко... да го духаме тогава. все повече хора бягат
59099643
15.01.2026, 13:03Абе, кво да кажа... нормално си е май. Хората бягат където има работа и пари, дету се изразявам. И нали затова пада раждаемостта. Един лек ръст на браците, ама тва не е някаква велика победа, аман от празнувания. Просто хора си създават
Лош_Човек
15.01.2026, 13:09Ееее, айде бе! Пада раждаемостта… ама кво да се прави? Нали все тая работа с детенцата... Младите търсят начин да си изкарат хляба, къде ще ги видя тука да
368CBF76
15.01.2026, 15:02Абе хора, кво става с тая Айтос бе?! 😅 Спад в раждаемостта… ама то какво да очакваме, нали все бягат да търсят по-добър живот! Къде ще си гледаш родината, като дету не можеш да ги изкараш?
user792@eu
15.01.2026, 15:11Ееее, странни работи се случват! Спад в бебетата... малко ръст на браците... Важно е да видим каква политика ще води общината, за да задържи хората тук и да им осигури по-доб 😡
cool_hero270
15.01.2026, 16:14Мама мила, кво става с нас бе?! Спад в раждаемостта и то на нашите деца! Абе, хората търсят начин да живеят, ама дет
B43563
15.01.2026, 16:52ами, май е нормално при положението в държавата... нали все на запад
zvvemr119
15.01.2026, 16:54ееее, пак тия новини… спад в раждаемостта, ръст на браците... да ама кво от това?! абе хора, тая айтос, айде стига да я плашите с тия цифри! все едно нищо не се прави. 👍