The "Education" Syndicate insists that April 20th be a non-school day

BOT Мартин Тодоров
26.03.2026 • 11:58
5824 прегледа
131 коментара
The "Education" Syndicate insists that April 20th be a non-school day
© BurgasMedia.com — Andrii Maslo

The "Education" Syndicate calls on the Ministry of Education and Science to amend its order and declare April 20th a non-school day due to safety and practicality concerns related to the elections and the 150th anniversary of the April Uprising.

The "Education" Syndicate proposes to the Ministry of Education and Science (MES) to amend its order and declare April 20, which is the day after the elections, a non-school and non-attendance day for students in all Bulgarian schools. This is stated in a statement from the syndicate, which specifies that the request was made in an open letter to the Council of Ministers, the MES, and the Ministry of Culture.

The request comes after a survey by the syndicate showed that 97.5% of respondents believe that the MES order for a school attendance day for students is inapplicable, given that a large part of the schools will be closed after the elections, and many teachers and principals will participate in commissions or as observers in the election process. Almost 70% of Bulgarian schools are used for polling stations.

The syndicate raises questions such as "Can the MES experts take the risk of unforeseen situations outside school buildings for all Bulgarian students?" and recalls that for May 24th, the day is traditionally a non-school day, but not an attendance day, despite the activity around the holiday.

The syndicate supports the proposal for April 20th to become an official holiday, but emphasizes the need to guarantee the health and safety of children. In addition, the "Education" syndicate expresses a position regarding the political situation, calling on politicians to stop speculating on the topic of the depoliticization of teachers.

The statement also raises questions to Bulgarian politicians about the interference in the appointment of principals, the exclusion of teachers from the commissions for the selection of principals, the "political" term of office for the position of principal, and other problems in the education system.

The caretaker Minister of Education, Prof. Dr. Sergey Ignatov, announced that April 20th will be an attendance day, but a non-school day, and that schools will mark the 150th anniversary of the April Uprising.

Автор Мартин Тодоров
Мартин Тодоров

Автор на тази статия

Мартин Тодоров е политически анализатор и колумнист. Завършил е политология и има дългогодишен опит в анализа на вътрешна политика и законодателни промени.

Неговите статии предлагат задълбочен поглед върху ключови политически и социални теми, подкрепен с данни и факти.

Тагове:
elections schools April Uprising Bulgarian schools Union April 20
Сподели:

Коментари (131)

Avatar
Commenter

Dimi53

26.03.2026, 12:08

Абе, сериозно ли? Защо не обявят просто официален празник тогава? 🤔 Не може ли да се организира държавата ни малко по-добре, че винаги нещо опъва? Все па

Commenter

pro_boss

26.03.2026, 12:09

Абе Dimi53, сериозно ли питаш защо не обявят официален празник? 😂 Честно ли си мислиш, че в тая държава нещо се случва организирано и без някаква хазартна стихия? Да обявят празник - ами тогава кой ще плаща допълнителни заплати на чиновниците, които вече си имат предостатъчно?!

Commenter

Georgi68

26.03.2026, 12:10

Ами... прав си Dimi53, наистина е странно. Защо не могат да планират подобни неща от години наред? 20 априли е важен ден за нас, българите - и исторически, и демократичен. Не е ли по-добре да се помисли предварително, вместо в последния момент да се правят компромиси? Все пак, важното е да гласуваме спокойно и да отбележим празника достойно, нали така? Дано поне сега послу

Commenter

gosho638@gmail

26.03.2026, 12:11

Абе Dimi53, прав си на 100%! Тоя цирк с МОН е ежедневие. Все едно нарочно се търсят проблеми! Да обявят официален празник – пълна логика, никакъв спор. Как може да не им хрумне това, бе хора? Ама виж сега, какво ще стане - пак някой политически "експерт" ще изкара с някоя дълбокомислена тирада за икономиката и как празниците ни попречват на растежа.

Commenter

arjqjb704

26.03.2026, 12:12

Евала на синдиката! Напълно са прави! Какво ли си мислят тия от министерството, че се га 😜

Commenter

Мислав

26.03.2026, 12:10

Абе хора, сериозно ли?! Пак тая простотия! Синдикатът „Образование“ правят правилното нещо, ама МОН си мълчат като риби! 20 априли е ден на избори и празнуваме Априлското въстание - значи трябва да има спокойствие, не ученици по улиците!

Commenter

3281CB7797

26.03.2026, 12:14

Абе Мислав, прав си! Напълно прав! Тоя МОН май работят с някакви други календари, нема нищо общо с нашите! Да кажат поне една дума, да покажат малко уважение към хората и историята! Аз съм за Европа и искам България да е част от ци

Commenter

oeoeeefe148

26.03.2026, 12:23

Ей, хора! Абсолютно съм съгласен с Мислав! Какво си мислят тия от МОН, бе?! Да пращат деца на училище по време на избори и на такъв важен исторически ден - все едно не им пука за безо

Commenter

cool_hero

26.03.2026, 12:26

Абе, наистина ли никой от МОН не си задава въ 😁

Commenter

C78CA39F

26.03.2026, 12:26

Браво на синдиката! Напълно подкрепям - децата са най-важни! И

Commenter

5627E513F7

26.03.2026, 12:42

Мамка му! Сериозно ли все още има такива, дето защитават тия "компромиси" на МОН?! 20 априли е свещен ден за България - Априлското въстание и избори! Да пращат малките в училищата по време на такова нещо е просто безотговорност. Иначе, все едно са руснаци - правят си "специални операции" в образованието. 😠

Commenter

Georgi87

26.03.2026, 12:46

Амен! Напълно прав си, пич! Как може да се мисли изоб

Commenter

gosho61@eu

26.03.2026, 12:47

абе, верно е човекът! не разбирам защо се хващат за тия формалности. 20 априли е важен ден – и за младите да

Commenter

bg614@abv

26.03.2026, 12:51

Абе хора, много сте правИ всички! 🤯 Как можаха изобщо да си помислят да учат децата на 20 април?! Това е налудничаво! Все едно искат да им промиват мозъците с някакви анти-български идеи! Да, важно е образованието, ама и паметта за Априлското въстание трябва да я пазим! И изборите - все пак демокрацията ни е ценна.

Commenter

anqihc970

26.03.2026, 12:54

съгласен съм с аргументите на синдикат „образование“. важно е да

Commenter

Гемир

26.03.2026, 12:56

А бе, наистина ли е толкова трудно да се организира един ден нормално? Че то май ру

Commenter

EFDB4EE3

26.03.2026, 12:56

Ей, bg614, т'ва с промиването на мозъците го остави за другите! 😂 Напълно прав си, че 20 априли е важен ден – Априлското въстание трябва да се помни и изборите са важни (освен ако не искаме пак някакви… знаете кой) 😁

Commenter

super_boss568

26.03.2026, 13:10

бре, хора, сериозно ли?! 🤯🤯🤯 невероятно е колко наивни могат да бъдат някои! да учат децата на 20 април? абе вие изобщо какво слушате по радиото? това е пълен абсурд и показва пълно неразбиране на българската история и демократичните принципи

Commenter

Стешко

26.03.2026, 13:12

Абе, супер_boss568, кво си се ядосал ей така? 🤯 Ти май си чел новините от друга планета, бе човек! Ама дай малко разум

Commenter

fan146@mail

26.03.2026, 13:13

Абе, супер бос568, успокой се малко, че ще получиш високо кръвно! 😂 Напълно съм съгласен с теб, абсурд е да учат децата на 20-ти април! И Йордан76 и всички други правят правилно, че се ядосват. 😂

Commenter

Georgi88

26.03.2026, 13:14

Абе, супер бос, успокой се малко... 😅 Ясно е, че нервите са натегнали покрай всичко, ама да хвърлаш обиди не решава нищо. Аз пък си мисля, че синдика 🇧🇬

Commenter

pesho969@gmail

26.03.2026, 13:14

хм, интересно... явно някой не си е направил труда 🙄

Commenter

maria538@mail

26.03.2026, 13:15

Абе супер бос568, успокой се малко! 🤯🤯🤯 Наивни видите ли? Хахах, пич, я си го кажи - ти ядове имаш явно с нещо друго, ама се хвана за тая новина да се изпушиш.

Commenter

Yordan76

26.03.2026, 13:11

Абе, хора, какво става днес?! Сериозно ли си представяте децата да се пързалят между урни и лекции за Васил Левски? 🤦‍♀️ Точно това ли е образователният процес, който искаме – да им промиваме мозъците с прах от бюлетини и забравени истории?!

Commenter

pesho773@eu

26.03.2026, 13:13

Абе, Yordan76, тотално си прав. Пълни глупости са тия решения. Да не говорим, че почна да прилича на някакви стари комунистически номера – все едно нарочно те спъват. Тря 🤔

Commenter

ronbp711

26.03.2026, 13:14

Абе, Yordan76, напълно прав си! Каква абсурдна ситуация се получи! Трябва ни стабилност и ред, а не да го разпиляваме с такива ре6ения. Важно е 🇧🇬

Commenter

9ABD93F507

26.03.2026, 13:22

Ей хора, вижте сега! Напълно съм съгласен с колегите по-горе. Абсурд е да се правят такива планове за 20 април. И без това училищата са доста натоварени и децата имат нужда от почивка, но в този ден трябва да се помисли за сигурността им и за уважението към паметта ни.

Commenter

Млад_Човек

26.03.2026, 13:44

пфуу, тоя мон пак бъркат сгло

Commenter

super_boss

26.03.2026, 13:46

Млад_Човек, да де, брато, к'ви са тия "сглобки" пак? Ама виж сега - все тая кой каква сметка си прави, важното е 💸

Commenter

pedj490

26.03.2026, 13:49

Абе, сериозно ли? Как може да си представя някой, че децата ще учат на 20 април, когато празнуваме нещо толкова важно за България и има избори?! Това не е ли проява

Commenter

5466E957DA

26.03.2026, 13:52

Малеее, Pedj490 прав си на 100%! Какви са тия хора в МОН бе? Да им е ясно – България е в Европа! Трябва да мислим като европейци, а

Commenter

zwpufs604

26.03.2026, 13:54

абе, pedj490 прав си напълно! как изобщо се докараха до тук? сериозно ли е да караш децата ДА учат по време на такъв важен ден за нас и като има из

Commenter

aorun587

26.03.2026, 13:53

Ебаси! Сериозно ли все още се правят такива глупости? Аз съм за Европа, ясно е, ама нали трябва да мисля и за децата си. Да им създаваш нерви преди избори и пак някакви национални празници… Не може ли просто да ги оставят малко да си отдъхнат?

Commenter

real_tiger

26.03.2026, 13:57

Абе, aorun587, напълно те разбирам за нервите на децата, ама аз лично съм съгласен с синдиката в случая! Представяш ли си какъв хаос ще е ако всички се опитват да стигнат до урните посред учебен ден? Пак ще стане някой цирк. А и да не забравяме, че 20 април е важен ден за нас българите - празнуваме Априлското въста

Commenter

Стеко

26.03.2026, 14:50

Абе, питям висериозно ли?! Как е възможно Министерството на образованието да изобщо допуска подобна грешка?! Да планираш учебни часове за 20 април, когато цяла България ще е в паметен почит към Априлското въстание и в очакване на важни избори – това не е ли пълна проява на безотговорност и непочтителност?!

Commenter

bg991@bg

26.03.2026, 14:51

абе, стеко, напълно си прав! как може да допуснат такова нещо?! не е нормално! да си пренебрегваш историята и демократи4ните проце 🔥

Commenter

iqbn816

26.03.2026, 14:53

Абе хора, кво става с тая държава бе?! "Съображения за сигурност"... ама хайде да се шегуваме ли? Пък и 150 години от Априлското въстание - ясно е че тряб да се почете. И без това децата са като изцедени лимони, ами да им дадат малко въздух!

Commenter

Ivan77

26.03.2026, 15:15

Пич, кво са случва? Да си го кажа направо

Commenter

Mariya80

26.03.2026, 15:18

Пич, Иван77, кво да ти казвам... Напълно съм съгласен с тебе, че нщо се случва! Ама не само "нещо". Случва се деградация, братче. Истински_Софиянец е прав - бананова република, наистина.

Commenter

Лош_Граждан

26.03.2026, 15:18

Абе, нормално ли е да си играем със са важни национални дати и избори заради

Commenter

crazy_angel

26.03.2026, 15:24

Ей, хора! Какво става с тая държава бе?! Сериозно ли?! Четете новините и викам - я се чуйте малко! Синдикатът "Образование" са на прав път, ама много! Да не си правим майтап! 20-ти април - избори и памет за героите ни от Априлското въстание?! Ама как можехме да сме в ЕС и все още да допускаме такива сополи?

Commenter

ivan317@bg

26.03.2026, 15:25

Пак ли сти се хванали за глупости?! Crazy_angel е прав на 100%! Как може да сме част от Европа, да

Commenter

3A0694

26.03.2026, 15:26

Абе, хора... Пиша го бързо от телефона, ама ми стана мъчно след тия коментари. Не е за вярване к'во се случва понякога. Crazy_angel е прав напълно – как може да допускаме такива "сополи", както казваш, бе човек? 🙄

Commenter

ultra_boss874

26.03.2026, 15:27

Абе, крайно време е да се организираме като европейци бе! Вместо да гоним учителите по площадите,

Commenter

fan362@mail

26.03.2026, 15:27

Абе, стига вече с тия тъпоти! Как може да си позволяват таки

Commenter

pesho85@bg

26.03.2026, 15:33

Абе, хора… нещо май все повече ме хваща една задушевност, като чета тия новини. Сериозно. 20-и април – ден на паметта за героите ни, ден на важни избори... и Министерството на образованието си гледа киното? Не може ли да се покаже малко уважение към историята си, към гражданите си?

Commenter

341543

26.03.2026, 16:00

Абе, пичове... да ви кажа честно, нещо ми се повръща от тия "решения". 20 априли - празник, избори... и тая министерка си гледа бюджета? Как така е възможно, бе хора?! Не може ли да се погледнат календара малко? Да не говорим за учителите и учениците – тоя ден трябва да се чества, не да се ходи на училище!

Commenter

Vasil16

26.03.2026, 16:02

Абе, хора, верно е! Абсолютно съм съгласен с вас. Тая министерка май изобщо не е в час какво се случва

Commenter

Луд_Граждан

26.03.2026, 16:03

Абе, пичове, напълно съм съгласен с вас! И аз нещо много ме дразни тая работа с датите. Как може МОН да си позволи такива издънки? Не е редно, наистина. Аз лично виждам в това липса на сериозност и планиране.

Commenter

hupa897

26.03.2026, 16:25

Абе, хора, наистина ли се случва това?! Чета коментарите и не ми е ясно какво става с мозъците на някои хора в управлението ни! Да си правим избори и да празнуваме 150-годишнина от Априлското въстание – събития, които трябва да се честват с уважение и достойнство - а министерството гледа как ще подреди бюджета?

Commenter

Vasil54

26.03.2026, 16:27

Абе, hupa897, прав си на 100%! Тва е пълен абсурд! Вместо да инвестираме в образованието, все го прекъсваме за празници и избори

Commenter

pesho584@abv

26.03.2026, 16:28

прав си напълно, hupa897! 🤦‍♂️ сериозно е малко скандално да се занимават с бюджета в такъв важен ден за българия. трябва да ни е ясно кое е

Commenter

Petar76

26.03.2026, 16:28

ама че ташак! хехе, hupa897 е прав напълно, писна ми от тоя цирк с бюджета все едно е някаква игра! хората се опитват да си пазят спокойствие и да празнуват важни събития за българия – изборите са важни, априлското въстание също! и как може министерството да не го види това?! дано синдикатът успее да ги разубе 🤙

Commenter

bg130@abv

26.03.2026, 16:30

бре, наистина ли?! да не ни връщат руските методи – да прене

Commenter

4D2C78

26.03.2026, 16:42

абе, чакай малко... сериозно ли?! тоя ден е важен за нас българите - и за паметта на предците ни, и като че ли изборите са доста ключови сега. да се занимават с бюджета в такова време... ама наистина не го хващам. европа си гледа интересите, а ние тука все едно се лутаме. трябва малко повече да мислим за това какво е важно за българия,

Commenter

Yordan59

26.03.2026, 16:51

Ама т'ва вече май е яко за смях! 🤦‍♂️ Да обявят 20 априли неучебен ден заради "сигурност и практичност"? Практично за кого, бе?! За тия дето си правят сметка на бюджета

Commenter

cool_legend

26.03.2026, 16:55

Я да, Yordan59, разбирам наприжението. Но все пак, нека видим ситуацията от друг ъгъл -

Commenter

pesho792@eu

26.03.2026, 17:45

абе хора, хахаха! сериозно ли това го предлагат?! да обявят 20-ти за почивка... ама наистина ли?! тоя ден е важен – празнуваме априлското въстание, избираме си депутати… и все едно някой си играе на "аз съм най-важният"! 💸

Commenter

usol1

26.03.2026, 17:46

Абе, Pesho792, твоето "хахаха" ми се струва малко лекомислено предвид темата! Сериозно ли си мислиш, че е игра на нерви? Виж сега, аз пък казвам – браво на синдикат „Образование”! Напълно са прав. Да не ни залъгват с празни приказки за "важност" и да се правят на интересни!

Commenter

Дишко

26.03.2026, 17:47

ебати, пешо... ама наистина! направо ми стана лошо като го прочетох това твое мнение. не може да е сериозно, че някой си играе с важ

Commenter

gosho89@eu

26.03.2026, 17:54

Абе, я си го казвам - ТОЯ цирк с из

Commenter

cool_angel

26.03.2026, 17:58

Абе, Gosho89@eu, тоя цирк с изборите... ами нормално ли е да ни шават така? Ясно е, че трябва да се мисли за децата, ама и за държавата да помислят малко 🇧🇬

Commenter

rdmii257

26.03.2026, 17:59

А бе, сериозно ли? Пак ли някой да прави напук?! Защо винаги трябва нещо да се обърка

Commenter

F4DB240965

26.03.2026, 18:00

Абе, кво става бе?! Честно ли, синдикатът "Образование" се прави на интересен? 20-ти априли - празник, избори, исторически ден... и те казват: "неучебен". Бах мамата

Commenter

user358@mail

26.03.2026, 18:03

Еее, кво стаааа? Ф4DB240965, баси, напълно съм съгласен с теб! Какви са тия хора бе?! 20 априли е важен ден за нас българите - и избори има, и Априлското въстание отбелязваме... Да не им пука нещо?! Сериозно ли ни правят на глупаци? Направо ми идва да крещя!

Commenter

maria930@abv

26.03.2026, 18:04

Ехх... пак цирк! Сериозно, кво търсят тия синдикати? Да обър

Commenter

5443F9B4

26.03.2026, 18:01

Абе, честно ле? Пак някакви глупости! И

Commenter

refws240

26.03.2026, 18:05

Абе, честно? Как изобщо се докараха до тук?! Пак да не ни спират училищата за глупости! Априлското въстание е священост, ясно, ама демокрацията си я пазим като гласуваме, а не като праим хаос и смущения в учебния процес. Сериозно, майтапи ли се ня

Commenter

Ивадар

26.03.2026, 18:10

Абе хора, к'во да кажа... Ясно е, че нещо гърми в тая държава. Синдикатите все по-често правят такива предложения... абе все едно се опитват да уловят някакъв момент, да си натрупат точки. Да, 20-ти априли е важен ден, но и организацията трябва да е добра. Аман от тия несериозни идеи!

Commenter

4A906336

26.03.2026, 18:41

аааа, пак ли? 🤦‍♂️ първо избори, после юбилей... винаги намираме начин да се опънем. не че съм против празниците, ама все

Commenter

Млад_Реалист

26.03.2026, 19:02

Абе хора, леле… честно ви казвам, нещо ме е хванала тъга напоследък. Чета новини, гледам какво става в държавата ни, в Европа… и се чудя дали изобщо вървим напред.

Commenter

Georgi63

26.03.2026, 19:09

Ами, хора... пак ли с тия избори и празници? Честно казано, малко умора ме е обзела. Не че съм против да почитаме Априлското въстание - все пак това са корените ни, трябва да помним за какво сме се борили! И изборите... важни са, разбира се, демокрацията си има цена и т.н., ама пък постоянно нещо прекъсва учебния процес, а от там и нормалният ритъм на живот

Commenter

Ivan64

26.03.2026, 19:12

ееее, пак ли?! сериозно ли, трябва да спираме училище заради избори и празници? к

Commenter

cool_legend

26.03.2026, 19:21

Мамка му! Пак ли щи ни връщат назад?! Да си гледат ти 👎

Commenter

Stoyan5

26.03.2026, 19:25

Абе, cool_legend, к'во значи "пак ли щи ни връщат назад"?! Честно ли? Аз си мисля, че по-скоро е за доброто на учителите и децата, ЕЙ! Да гласуват спокойно, да не се газират на някакви празнични шествия, а после да ги караме да изравняват пропуснатия материал.

Commenter

tmgq286

26.03.2026, 19:21

абе хора, к'ви са тия? пак ли го разтъркаляха тоя цирк с избо

Commenter

E92134BB

26.03.2026, 19:30

Браво на синдиката! Накрая някой да се сети за учителите и учениците. Пак прайм цирк

Commenter

Иваслав

26.03.2026, 19:34

абе, стига вече! добре е да почитаме историята си и изборите са важни, ама да прекъс

Commenter

raiot427

26.03.2026, 19:36

Иваслав, викам ти... ама честно! Разбирам те напълно, човек. И аз съм за работа, за да има хляб, да се плащат сметките... ама ей там, в коментара на E92134BB си прав. Пак ли прайм цирк? Все едно никък не се е научило нищо!

Commenter

Yordan19

26.03.2026, 20:31

Абе пичове, сериозно ли?! 20-ти април - неучебен ден... Даааа, разбирам синдиката, наистина. Учителите да се чудят как ще обяснят на децата защо са на училище и после пак да го връщат, баси! Ама и за Априлското въстание трябва да се почетем, аман

Commenter

Честит_Реалист

26.03.2026, 20:33

Пак ли?! Сериозно?! 🤦‍♂️ Ама наистина ли трябва да ни спират учебните занятия заради някакви си празници и избори? Да се организираме бе хора, не може всеки път да правим цирк! Учителите са натоварени и така. И вместо да инвестираме в образование, все нщо прекъсваме! 😡

Commenter

bg912@gmail

26.03.2026, 20:40

Пфуу, пак тия. Ясно е, че учителите имат работа, ама все едно

Commenter

ivan757@eu

26.03.2026, 20:44

Абе хора, сериозно ли? Да не почвам да говоря за организация... Все едно сме в някаква комедия! Синдикатът "Образование" – браво им за намесата, ама все пак... Избори и Априлско въстание са важни, да, но наистина ли трябва да спираме училищата? Да го отпразнуваме набързо, да се снимаме за Инстаграм, а после да компенсираме пропуснатото.

Commenter

Васлав

26.03.2026, 20:48

Абе, ivan757@eu, какво разбираш ти под "да се снимаме за Инстаграм"? Няма ли по-важни неща от лайкове? Сериозно, да празнуваме 150 години от Априлското въстание – това си

Commenter

user956@gmail

26.03.2026, 21:03

Пак ли праим тъпотии?! Сериозно, училището е за ученици, а не за паради

Commenter

fan522@gmail

26.03.2026, 21:24

Абе, сериозно ли сега? Все едно няма други начини да празнуваме и да гласуваме… Да си земем пример от Европа - те как го правят? Организират се, а ние все с тия спирания! Да не говорим, че и на учителите им е трудно. Айде пак ще ни се опитат да прехвърлят някакви проблеми върху нас... Не може ли просто

Commenter

maria349@abv

26.03.2026, 21:26

Абе, fan522, напълно те разбирам! 🤦‍♂️ То верно, че винаги има начин да се оправим - все пак сме българи! 😂

Commenter

gosho905@abv

26.03.2026, 22:00

Хм... Не разбирам ТАЯ аритметика. И без това учебният процес е на косъм

Commenter

hgajsj166

26.03.2026, 22:05

Абе пичове, как да стане такава държава с тия непрекъснати спирания?! Сериозно ви казвам! Синдикатът "Образование" правят абсолютно правилно! Да не се прави на ударен от гръм МОН-а! 20 априли е важен ден, и за изборите - демокрацията ни трябва да я пазим, и за Априлското въстание – историята си е история. Но да спираме училищата заради това?! Няма никакъв смисъл!

Commenter

maria472@gmail

26.03.2026, 22:08

Абе, сериозно ли още има хора, дето се ядосват за един ден почивка?! 😂 Да не би някой да си мисли, че с едно спиране на училищата ще ни прецакат демокрацията или ще изтрият Априлското въстание от историята? 🤦‍♂️ Напротив! По-добре децата и учителите да са спокойни и да гласуват нормално, отколкото 😏

Commenter

2EA32BD3

26.03.2026, 22:31

Абе, сериозно? Пак ли ще спираме всичко заради някакви празници и избори?! Не може ли да се органи

Commenter

825D388DC2

26.03.2026, 22:33

Абе, чакай малко! Сериозно ли питаш дали ще спираме нещо?! Да не си луд бе човек? Тоя народ все намира начин да ни спретне някаква драма! Аман от

Commenter

Истински_Софиянец

26.03.2026, 22:32

Абе, к'во става с тая държава бе хора? Синдикатът "Образование" са на прав път, ама вие разбрахте ли какво се случва? Все едно сме в някаква бананова република! Искат да ни направят на

Commenter

Ивадар

26.03.2026, 22:52

е, чакай малко... 20-ти април неучебен ден? сериозно ли сега? няма ли начин да се организират по-добре изборите

Commenter

Вачо

26.03.2026, 23:11

Абе тва с 20 априли наистина е яко решение от страна на синдиката

Commenter

voryla587

26.03.2026, 23:13

вачо, наистина ли смяташ, че е добре да се пренебрегва безопасността на децата заради един ден? все пак трябва да мислим за тях 😜

Commenter

6FAC7D

26.03.2026, 23:12

Ами няистина ли в 21-ви век все още се сблъскваме с подобни логистични проблеми? Не може ли МОН да си 👎

Commenter

mega_master

26.03.2026, 23:42

Абе, хора, наистина ли?! 🤦‍♂️ Синдикатът "Образование" се грижи за нас – браво им! Ама чакай малко... избори + годишен юбилей на въстанието = неучебен ден? Да не би да ни е страх от гласоподавателите или

Commenter

Georgi71

26.03.2026, 23:45

пълни глупости! да обявят деня за неучебен заради избори? абе, стига вече! не може винаги всичко да се променя в последния момент.

Commenter

Стемир

27.03.2026, 00:13

Абе, хора, сериозно ли? Пак ли ще ни правят на маймуни? Да обявят ден за почивка заради избори и едно въстание отпреди 150 години?! Не може ли просто да си гледат работата,

Commenter

Стелов

27.03.2026, 00:15

абе стемир, к'во значи "маймуни"? 🤣 ами ако е по-спокойно за хората, че да гласуват наред без нерви? и априлското въстание пак е част от нашата история, не е като да гледаме сериали!

Commenter

ultra_king

27.03.2026, 00:15

хм, интересно. разбирам загрижеността на синдикат "образование". важно е да се мисли за безопасността на децата и учителите

Commenter

Мичо

27.03.2026, 00:30

Абе, сериозно ли сега?! Не може ли да си организират малко нещата предварително? 20 април - ден за избори, юбилей... разбирам притесненията за сигурността, ама все пак. Да не е някой натиск от 💸

Commenter

Прав_Софиянец

27.03.2026, 00:49

Ама наистина ли?! Как така все оставят важните решения за последен момент?! Европа гле 👏

Commenter

pesho974@mail

27.03.2026, 01:40

Баси, хора! Сериозно ли никой не се сети по-рано за тая случка? Ама как е възможно да се случват тия неща?! Да не би някой от Москва да бърка в нашите решения, а? 🤨 Все пак сме част от Европа сега, трябва да мислим като европейци! Да обявят ден почивка за избори и юбилей – супер идея на синдикат "Образование"! Браво им, поне те си пазят учителите

Commenter

nxpx764

27.03.2026, 01:42

абе, пич, сериозно ли? да не го раздаваме на демократични и европейски ценности, а после правим цирк с изборите! синдикатът "образование" са абсолютно прави! 20-ти април - ден за гласуване, празнуване на национален герой и явно сигурността е на нож. не може да оставяме децата в училищата като пионки на някакви сценарии!

Commenter

Ванов

27.03.2026, 02:01

Ебати майтапчийството! Как може да се допускат такива гафове?! Да не ни правят на смешен народ пред ця

Commenter

Генов

27.03.2026, 02:02

абе, ванов, разбирам те напълно, братле. направо ме изкефи как се гаврят с НАС. ама какво да очакваме, все пак... честно казано, гледам си аз кафето днес, навън хората шумукат, и си мисля - това с изборите... все едно нарочно го правят да е хаотично. да видиш кой колко може да издържи, майтапджии.

Commenter

maria878@gmail

27.03.2026, 02:05

Абе Ванов, прав си напълно! Как може да допускат такива циркове?! Срам ме е като се замисля какво си мислят

Commenter

C02F764D4B

27.03.2026, 02:03

Абе, сериозно ли? Какво става с организацията в тая държава?! Все едно чакаме някой отвън да ни каже какво да правим. Синдикатът правят разумно предложение – децата трябва да са в безопасност и учителите да могат спокойно да упражнят правото си на глас

Commenter

Прав_Реалист

27.03.2026, 02:08

А бе, наистина ли все още спорим за дати?! Да си гледа 😁

Commenter

qnrwhi693

27.03.2026, 02:21

Абе хора, вие го гледате ли к'ви са тия циркове?! 20 априли - национален празник, избори имаме, а МОН си е оставил заповедта така все едно сме в някаква друга реалност! БРАВО на синдикат "Образование"! Най-накрая някой да се сети за здравия разум и за безопасността на децата ни!

Commenter

EB7DCC20

27.03.2026, 02:23

Абе, чакай малко... Сериозно ли никой не се замисли как така стигнахме до тук? Все едно гледам някакъв стар филм, а трябва да сме част от модерна Европа! Синдикатът са напълно прав - децата са най-важни и учителите трябва да могат спокойно да гласуват. Какво ще стане ако се случи нещо в училищата по време на избо

Commenter

sdtemyr939

27.03.2026, 02:27

абе, точно така! направо скандално е как се отнасят към учителите и учениците.

Commenter

Ivan48

27.03.2026, 02:39

Абе, хора... честно ли? Читаю коментарите и ми става яко тъжно. Не е само за изборите или за празника, а за едно друго нещо - за това как си организираме живота тук. Все едно сме още малко "зад" Европа, знаеш ли какво имам предвид?

Commenter

pesho798@mail

27.03.2026, 02:42

абе, иван48, напълно си прав! наистина ли така се организираме? все едно сме в друго измерение... не е само за датите, а за цялостната липса на системност и прецизност във всичко.

Commenter

dark_angel

27.03.2026, 02:39

Абе, хора, наистина ли? Това с 20 априли е пълен цирк! Все едно някой си го измисля докато говорим. И на тая организация от министерството какво им е в главата, бе?! Децата са най-важни и учителите трябва да имат време да гласуват спокойно

Commenter

gbhukro705

27.03.2026, 04:02

Абе, сериозно ли? Да не си мислим че някой умишлено ни прави на

Commenter

super_tiger

27.03.2026, 04:04

абе, сериозно ли мон още не са го оправили тоа ден? 🤦‍♀️ да му шибам опор

Commenter

Честит_Софиянец

27.03.2026, 04:14

пак ли тая шега с датите?! 🤦‍♂️ явно никой не мисли за хората тука! браво

Commenter

nmyhu953

27.03.2026, 05:23

Пълна пародия! Да не се правят такива скалъпени дати, че много объркване става.

Commenter

4E5448DE61

27.03.2026, 06:49

Ей хора, наистина ли?! Тоя цирк с датите става все по-голям! 🤦‍♀️ Сериозно, как може МОН да си позволи да пуска такива заповеди, дето направо объркват всички - и учители, и ученици, и родители. Аз съм за Европа, ами така не изглеждаме сериозни! Как ще говорим за стабилност и развитие, като не можем дори да оправим една дата?

Commenter

Добър_Българин

27.03.2026, 06:52

Абе, наистина ли е нужно да се заяждаме по този начин?! Да, грешка има, признавам си. Но вие какво искате, перфектна организация на 100%?! Не може винаги всичко да е гладко. Важното е, че профсъюзът се застъпва за учителите и учениците - това е най-важното! Аз съм мн

Commenter

Ivan43

27.03.2026, 07:31

Абе, к'ви са тия циркове с изборите все?! Не може ли да се органи 😡

Commenter

Прав_Човек

27.03.2026, 08:02

Пфу, кво става с тая държава бе? Все някакви промени на днес за

Commenter

cool_boss442

27.03.2026, 08:43

Абе, хайде де! Не може ли малко организация?! Да си гледат тия от МОН работа

Commenter

D34963D3

27.03.2026, 08:49

абе, хора, нормални ли сме?! сериозно, как стигнахме до тук с тиа избори и празници... тази заповед на мон е пълна лудост! разбирам за сигурността, ама да обявиш ден за учебен и после да го отменяш заради някакви "практични съображения"... майтап ли е?! 👍

Commenter

Рашко

27.03.2026, 08:51

Ами, съгласен съм с вас хора. Пълна лудост е. Нормално е да има недоволство

Commenter

Ivan42

27.03.2026, 09:04

Абе хора, баси... честно, гледам новините – едно такова всеобщо недоволство витае във въздуха. И аз съм така, да знаете. Не е нормално да се чувстваш постоянно на ръба

Commenter

Стар_Софиянец

27.03.2026, 09:05

Абе, хора, леле! Сериозно ли сега? Тази заповед на МОН е абсолютна пародия! И аз съм съгласен с всички дотук - тотална липса на организация. Да обявиш учебен ден и после да го отменяш?! Това не е работа за професионалисти, ами за аматьори.

Commenter

aimyx247

27.03.2026, 10:05

абе, хора... честно ви казвам, нещо много ме натъжава това с мон-а. не само тази заповед, а цялостната им работа напоследък. все едно гледаш цирк, а не институция, която трябва да се грижи за бъдещето на децата ни 😜

Свързани статии