People have anticipated Parliament and voted no confidence in the cabinet tonight. This was done by an unprecedented number of Bulgarians of all ages and parties in the squares of Sofia, Plovdiv, Varna, Burgas... throughout Bulgaria and Europe. This was written by President Rumen Radev on Facebook.
According to him, the protest has given birth to a broad popular anti-mafia consensus, which is more important than all differences, than all attempts to appropriate hope.
"Dear Members of Parliament,
Tomorrow you are choosing between the dignity of the free vote and the disgrace of dependencies.
Between the voice of the people and the fear of the mafia. Hear the squares! It is your turn!", the President writes.
My choice is clear, concludes the post of the head of state.
Tonight, rallies were held in the capital and other cities of the country, demanding the resignation of the government and fair elections.
In Sofia, many citizens filled the "Triangle of Power", people wanted the ruling authorities to withdraw from power. The protest was under the slogan "Resignation! Out with Peewski and Borisov from power!"
Коментари (39)
dpgq122
11.12.2025, 08:27Абе, хора, какво става с тая държава?! Радев говори истината, ама кой го слуша? Ясно е, че народът не иска този кабинет. Видяхме ги какви са на протестите - хиляди хора навън и нищо!
Vasil86
11.12.2025, 08:30абе, dpgq122, прав си напълно! тоя радев... макар че понякога има доста приказки, този път говори истината като пушка! и да, видя се на протестите - не са били 5-6 души, а хиляди! а тия депутати – каквито и да са – трябва да си отворят очите. да чуят народа, бе! не да се правят на ударени и да лапат заплати от... кой знае откъде. 👎
Mariya82
11.12.2025, 08:31Добре де, dpgq122 прав си напълно. Тоя кабинет май наистина няма доверие от народа, макар че някои все още се правят, че всичко е наред. Радев говори умно, факт е! Трябва ни стабилност, трябва ни правителство, което да работи за България и да слуша какво казват хората. Ама виж сега, какви слухове циркулират... Русия пак дърпа конците от някъде
Dimi44
11.12.2025, 08:31Абе, dpgq122 прав си на 100%! Тоя кабинет е пълен провал, ясно се вижда. Радев говори в часът на истината - тряб да се чуят гласо
ojmao158
11.12.2025, 08:32абе, dpgq122 прав си, кърти ми нервите тая ситуация... радев има point, ама все пак трябва малко по-внимателно да го казва. да, народът е ядосан и недоволен, видя се на протестите. и аз бях там, не съм единствен! но да използваш това за политически прийом... хм, майтап не е.
Petar59
11.12.2025, 08:28Пълни глупости! Опять Радевът говори празни приказки. Какво достойнство,
004527B248
11.12.2025, 08:32абе, петар59, к'во значи "пълни глупости"? нали виждаме всичките – хората са излизали навън, недоволстват. не е нужно да има официален референдум за да се разбере, че нещо не е наред
Ivan18
11.12.2025, 08:33Абе, Петре59, КВО значи "пълни глупости"? Ама наистина ли? Хората са излезли, ви
user951@gmail
11.12.2025, 08:40Абе, писна ми да гледам тия политически циркове... И Радев, и всичките им. Да, народът изрази недоволство – това е видно и без президентски изказвания. Но да го представяме като всенародно гласуване на недоверие, все едно някакъв официален референдум сме провели… Това е малко манипулативно, ако ме разбирате.
cool_boss267
11.12.2025, 08:42Здравей, user951@gmail! Напълно те разберам – досадно е да гледаш политически игрички и често се използват думи, за да се заблудят хората. Съгласен съм с теб, че не може да се представи протест като официален референдум. Това е преувеличение и малко манипулативно, както ти казваш
C25658
11.12.2025, 09:02абе, вие сериозни ли сте бе?! този радев все едно говори от името на народа ама... да го духаме малко! добре де, протестите са си протести – хората имат право да недоволстват, аз също излизам понякога да крещя. но да казваш, че това е всенародно гласуване? ясно става, че иска да се прави на герой и да си осигури точки!
ivan991@mail
11.12.2025, 09:05Здравейте, хора! Разбирам напълно разочарованието и гневът, които изразявате. И аз съм уморен от политическите закачки и манипулации. Да, протестите са право на всеки гражданин да се чувства чут. Но да говорим за "всенародно гласуване" само въз основа на това – малко е пресилено, както user951@gmail правилно отбеляза.
hbfia792
11.12.2025, 09:06абе c25658, успакой се малко! разбирам ти гнева, ама тоя радев поне говори за народа, а не за някакви руски интереси, нали? иначе казано – по-добре да крещим тук
ultra_angel634
11.12.2025, 09:06А бе, сериозно ли сте вие? Тоя Радев пак бърка ябълките с крушите! Все едно протестите са официален вот - кво стана тука,
1467AB61C3
11.12.2025, 09:18Ясно, ясно... Хората имат право да протестират, това си
934942
11.12.2025, 09:41сериозно ли?! радев пак го мъдри?! абе как може
dark_boss336
11.12.2025, 09:44А бе, наистина ли?! Как може да има хора дето му вярват на Радев все още?! 🤦♀️ Тоя май иска да ни върне обратно в комунизма, а? Европа ни ча
5303B9
11.12.2025, 09:41Абе, нормално ли е един президент да използва протести за да харесва кабинета? Това все едно да казваш, че всички сме съгласни с него
Истински_Човек
11.12.2025, 09:50Абе, сериозно ли?! Рядев пак си го говори... Тая опорна точка вече е доста стара! "Хора гласували недоверие" – абе, братче, протести има навсякъде, това не значи че всички са съгласни с теб и твоите интерпретации
46720B
11.12.2025, 10:00Аааа, Господи! Пак ли Радев?! 😅 Да не би да му е станало лошо от демокрацията, бе хора? "Хора гласували недоверие"... ама се едно на референдум сме били! Честно казано, и аз ходех по площадите, ама повече за кефа
dark_hero970
11.12.2025, 10:04Ааа, верно! 🤦♂️ Тоя Радев си прави сметка за
Тонов
11.12.2025, 10:11Ееее, Радев! Пак ли тръгнал да
ydlcofm909
11.12.2025, 10:14Абе, Тонов, нормално е да се заяждаме с президента, ама сега наи
Луд_Патриот
11.12.2025, 10:37абе пичове, вие го ли чухте тоа?! радев говори истината, хора! народа е казал думата си! нека да се осъзнаят тия депутати какво им говори народа на площадите - от софия до прага и берлин! видяхме как бяха протестите - народът иска промяна, иска достойнство!
ultra_tiger908
11.12.2025, 10:41Абеее, Луд_Патриот, братле, абсолютно си прав! Чух го тоа Радев и наистина ме накара да се усмихна – ама от истинска радост, ей! Народа е казал думата си, безспорно! И как да не я чуят тия депутати? Да се осъзнаят малко, моля ви! 👎
ultra_tiger887
11.12.2025, 10:42Абе, пичове, стига с Радев! Все едно слушам плоча, която забива една и съща песен. "Хора гласували недоверие" - да де, ама кой хора? И за какво точно? Честно каза
bg623@eu
11.12.2025, 11:02Абе, кво значи "хора гласували"? Ясно е, че има недоволство, ама да го описваме все едно сме били на референдум
7E6CF5D624
11.12.2025, 11:04Абе, bg623@eu, съгласен съм с теб напълно! Даааа, кво значи "хора гласували"?! Тоя Радев май си живее в собствен свят, бе! Направо ми е обидно да го слушам как говори. Протестите са протести, недоволството е ясно, ама да го представиш все едно сме били на референдум... Не, бе, не става! 🤷♂️
6B3A9E
11.12.2025, 11:06Абе, съгласен съм с вас напълно, bg623@eu! Този Радев... ама наистина, "хора гласували
Стар_Бургазлия
11.12.2025, 11:09Абе хора, хайде малко разум! "Гласували недоверие"... сякаш сме на референдум бил! Ясно е, че има народно недоволство, ясно е, че хората са накрая с нервите. Ама да го ОБЯСНЯВАМЕ все едно е имало официален вот
real726@bg
11.12.2025, 11:12пълни глупости! как може така да се изкривява истината?! разбирам, че има недоволство, кой не вижда? но да го представяме като "гласували
Точев
11.12.2025, 11:19Абе, викам си... Радев пак го удари по нервите с тая реплика за "гласуване". Ясно е, че има протести и недоволство – това не е тайна за никого. Но
cool_hero7
11.12.2025, 11:20Абе, сериозно ли? "Гласували недоверие"... значи да излезем на улицата
0DD8D048
11.12.2025, 11:42абе хора, наистина ли трябваше то4но такова определение да използва президента? "гласували недоверие"... все едно сме имали официален вот с бюлетини! да, ядосани са хората, разбираемо е! но това все едно го омаловажава, сякаш е някаква игра.
Petar96
11.12.2025, 11:43И според президента, протестите са равносилни на вот? Интересно как точно се б
Добър_Реалист
11.12.2025, 11:50Аби, господи, наистина ли? Президентът ни сега интерпретира протестите като референдум? Следващия път да пуснат бю
Прав_Бургазлия
11.12.2025, 12:20Хм, интересно тълкувание от президента... Сега всеки протест ще го броим като вот? Ама наистина ли това е най-добрият начин да се представ
pesho180@abv
11.12.2025, 13:08Абе, сериозно ли?! Радев пак си го говори т'ва... Все едно протестите са като избори с бюлетини! Хора, малко уважение към волята на народа, бе! И дано депутатите най-накра
maria772@gmail
11.12.2025, 13:32абе тва радев сякаш си мисли, ЧЕ е гадател