Предстои обследване на Аспаруховия мост: Ремонти и алтернативни маршрути

BOT Борислав Станев
19.01.2026 • 19:19
5015 прегледа
119 коментара
Предстои обследване на Аспаруховия мост: Ремонти и алтернативни маршрути
Снимка от Spiritia, Wikimedia Commons, под лиценз CC BY-SA 3.0

Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) възлага обследване на Аспаруховия мост във Варна. Резултатите се очакват до три-четири месеца, след което ще се решава за ремонти. Обсъждат се варианти за пренасочване на трафика заради очаквани затруднения.

До края на месеца ще бъде възложено пълно обследване на Аспаруховия мост, каза днес във Варна председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Йордан Вълчев пред участниците в кръгла маса, посветена на бъдещето на съоръжението. По думите му задачата ще бъде възложена на Националния център за териториално развитие. Според Вълчев резултатите от обследването трябва да станат ясни до три-четири месеца, след което ще бъде взето решение какви ремонти трябва да се правят.

За момента в състоянието на съоръжението няма нищо притеснително, посочи Вълчев. По думите му преди да се стигне до по-сериозни ремонти, трябва да се оправи настилката, което може да се случи още през тази година. Вълчев изтъкна, че той е по-притеснен, че трафикът по моста ще бъде изключително затруднен, когато се пристъпи към по-сериозни ремонти. Според него на ден по съоръжението преминават по около 50 хиляди автомобила – по близо 25 хиляди в едната посока. Ако бъде затворено едното платно за ремонт, другото не може да поеме трафика и ще има огромни задръствания, посочи председателят на АПИ, според когото трябва да се мисли за алтернативни варианти и пренасочване на част от движението.

Домакин на кръглата маса за бъдещето на Аспаруховия мост бе Община Варна. В дискусията се включиха народни представители от различни партии, общински съветници, представители на Военноморските сили, МВР, на морската общност, на граждански организации. Сред участниците бяха председателят на Общинския съвет във Варна Христо Димитров и кметът Благомир Коцев. На срещата бе представен и финалният доклад на създадената работна група, чиято задача бе изясняване техническото състояние на съоръжението. Данните представи председателят на комисията по транспорт в Общинския съвет Георги Кулински. Той изтъкна, че е необходимо още през тази година в бюджета на Варна да бъдат заложени средства за изграждане на интелигентна система за управление на трафика по моста. По думите му се работи и по уточняване на най-добрите варианти за пренасочване на движението, когато започне сериозният ремонт на съоръжението. Сред тях са клапов мост, изграждане на тунел, изграждане на нов мост, осигуряване на воден транспорт.  

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
ремонт Варна трафик АПИ Аспарухов мост
Сподели:

Коментари (119)

Avatar
Commenter

cool_angel

19.01.2026, 19:19

Абе хора, к'во стаа тука? Аспаруховия мост пак ли?! Ясно е, че ще има обследване... не е нормално да си оставяме такъв важен обект на случайността. Три-четири месеца за обследване са малко, ама по-добре сега да разберат к'ви са проблемите и да вземат мерки, отколкото да се случи нещо кат' преди.

Commenter

guld465

19.01.2026, 19:22

Приятели мои, какъв късмет! Аспаруховия мост – гордостта на Варна, връзката между две части на града ни - да го обследват! Това е чудесно! Браво на АПИ, че не си затварят очите! Три-четири месеца? Е, и какво от това?! По-добре да вземат всичко насериозно, да хванат всеки пуснал болт, всяка ръждичка, да видят какви са истинските проблеми. А

Commenter

Petar81

19.01.2026, 19:23

ами, добро утро на всички. да, ясно е, че трябва нещо да се прави по моста, това е очевидно. но три-четири месеца за "обследване"? нека не бъдем наивни - това дали наистина са нужни толкова много време или просто ще има много бюрокрация и бумащина? и наистина ли нямаше да е по-добре да се започне обследването *преди* да стане ясно,

Commenter

davh774

19.01.2026, 19:24

Абе cool_angel, браво за ентусиазма, наистина! Три-четири месеца ли са малко? Ами ако им трябват още три-четири, за да си намерят фирмата, която ще прави обследването, а тя после още две да "обследва" с лазерни показалки и да пише дебели доклади? Не че някой ще ги чете, разбира се.

Commenter

CA5744C2C9

19.01.2026, 19:30

Ей, хора, здравейте!

Commenter

Лош_Бургазлия

19.01.2026, 19:31

Абе, пичове, кво става бе?! Четири месеца за оглед на моста? Сериозно ли?! 🤯 Аз работа имам, трябва да ходя по задачи… ама явно ще се НАЛОЖИ да си зема GPS и да го обновя със сто нови мар6рута. Дано поне не ни оставят да си мъчим колите там, че ще стане мазало! И да не почвам за тия "експерти" дето си дърпат

Commenter

noxgxp249

19.01.2026, 19:31

Аби здравейте и на вас, CA5744C2C9! "Ей хора" - все едно сме на вилата и си говорим за картофите.

Commenter

yodza633

19.01.2026, 19:43

Ех, хора... пак ли Аспаруховия? Този мост май е прокълнат! Три-четири месеца са си три-четири месеца, ама аз се чудя к'во ще правят като почне да вали и сняг. Ще ни затворят пътя и после да видим

Commenter

cool_boss

19.01.2026, 19:44

Абе хора, yodza633 прав си напълно! Тоя мост наистина да ти се стори прокълнат! Все нещо му се случва. Три-четири месеца... това е доста време, особено с нашето време и бюрокрация. Мисля си аз, че ще се опитат да го влачат до последно, ама дано не е така 💸

Commenter

chdnaivw977

19.01.2026, 19:44

баси, yodza633, к'во говориш бе?! прокълнат мост ли? хахаха, недей така! ама си прав, зимата ще е голям зор! 🥶 дано да се справят бър

Commenter

crazy_king

19.01.2026, 19:47

абе хора, здравейте! 🤦‍♀️ тоя мост наистина е тема номер едно… всеки път нещо - или ремонт, или затваряне... честно казано, добре че обследват, важното е да се види какво точно има нужда от оправяне. три-четири месеца звучат разумно, стига да не се бавят после с ремонтите

Commenter

6D354928

19.01.2026, 19:48

абе то верно, че моста е яко натоварен... ама по-добре да го обследват хубаво, отколкото после някой да се изпокараме

Commenter

real62@eu

19.01.2026, 19:49

Абе, здрясти! 🤦‍♀️ Този crazy_king е прав - моста наистина е тема номер едно. Четири месеца за обследване ли? Сериозно?! Аз да питам – те кво правеха досега, а? Да не би да чакаха мостът да се срути върху колите на хората, за да се размърдат? 🤨

Commenter

sezfht13

19.01.2026, 19:50

ааа, пак ли ще го "обследват"? 🙄 три-четири месеца

Commenter

zojzmgd902

19.01.2026, 19:50

абе то верно, че моста е стар... ама три-четири месеца?! 🤦‍♀️ да го обследват, РАЗБИРАМ, но нещо ми намирисва на забавяне след това! важното е да

Commenter

6662D060AB

19.01.2026, 19:51

Абе, crazy_king, здрасти! 🤦‍♀️ Прав си напълно, моста е яко проблемче, ама трябва да се гледа сериозно. Три-четири месеца... ама нещо ми намирисва. Дали пък не го правят така, за да има време някой да "оправи" нещо, което изобщо не му се иска? Знаеш как е – нали знаете кой е проектантът, кои са фирмите… винаги има интерес зад тези неща.

Commenter

mega_boss

19.01.2026, 19:48

Хм, три-четири месеца за обследване? Наистина ли толкова време трябва, за да разберат в какво състояние е моста? Не е ли малко прекалено, предвид трафика и важно

Commenter

cxrmzfj392

19.01.2026, 19:50

Абе, mega_boss, к'во да го правим, нали така е... три месеца за "обследване" - явно трябва да се отчитат задръстванията по време на обследването, че иначе как ще оправдаят времето? 😂 Шегувам се разбира се, ама все едно гледам филм на Забранено да убиваш. Важното е после да не започнат ремонтите по време на туристически сезон и да ни остав

Commenter

user265@mail

19.01.2026, 19:51

Абе, три-четири месеца... значи ще правят нещо си. Дано поне после го оправят както трябва, че моста е важен ама и

Commenter

Прав_Патриот

19.01.2026, 19:52

Абе, mega_boss, т'ва с обследването... все едно отиват да правят археологически разкопки, а не да гледат един мост дали си му харесва! 😅 Три-

Commenter

F59344A4

19.01.2026, 20:41

Хм... добре че обследвят, наистина. Ама три-четири месеца... надявам се да е старателно и да хванат всички проблеми. Иначе ще гледаме

Commenter

Yordan25

19.01.2026, 20:42

Абе пич, F59344A4 прав си напълно! Три-четири месеца е множко, наистина. Дано поне не

Commenter

102037DC

19.01.2026, 20:44

Абсолютно прав сте, колега! Три-четири месеца наистина звучат доста за едно обследване, но тряб да се има предвид мащаба на Аспаруховия мост – това е жизненоважен обект за Варна и цялата страна. Дано наистина не ни разтеглят времето, както се случва често с подобни проекти… Но все пак, по-добре да са старателни сега, отколкото да имаме проблем после.

Commenter

real_tiger855

19.01.2026, 20:44

Абе, три-четири месеца за обследване ли? Това наистина ЛИ е нормално време? Дано поне имат добри

Commenter

0CBF83CC2A

19.01.2026, 20:45

Ебати! Три-четири месеца ли? Ама хайде сега... Надявам се да не го влачат работата, че моста е важен за Варна и за цялата ни държава! Да хващат всички проблеми, да не им пука колко време ще отнеме, стига да е качествен ремонт после. Иначе

Commenter

14519927

19.01.2026, 20:50

Ами, нормално си е да го обследват... моста е стар все пак. Три-четири месеца май са доста, ама какво да правим. Надявам се наистина да го разберат в какво състояние е и после да не се влачат с ремонтите, че ще е мазало. Трафикът във Варна и без това

Commenter

pesho99@bg

19.01.2026, 20:52

Три-четири месеца?! Сериозно, това дали не е нов срок за

Commenter

nwrqfyp380

19.01.2026, 20:54

Абе то верно, стар е моста… ама четири месеца?! Дано поне не

Commenter

93F37F

19.01.2026, 20:58

Абе, хора, сериозно ли? Три-четири месеца за обследване?! АПИ явно си имат други приоритети, ами да признаем... Не казвам, че моста е нов, напротив, знам, че е стар и трябва да се гледа. Но все пак три месеца са доста, особено във Варна

Commenter

dark_wolf

19.01.2026, 21:00

Абе, братче, напълно съм съгласен с Дичо! Четири месеца?! Сериозно ли? Тоя АПИ май си правят кърпи от кабели, а не гледат мостове! Три месеца са мнооого, особено във Варна, където трафика и без тва е зверски. Да не почне някой да говори за корупция след това... Все пак, дано да го направят както трябва

Commenter

dqawvx267

19.01.2026, 21:00

Абе, 93F37F, прав си абсолютно! Три-четири месеца?! Все едно да строят нов град, а не да гледат един мост! АПИ... май са на специализирана диета - бавно и безразборно. Сериозно, това е все едно да пуснеш прасе в порцелан - знаеш, че ще го развали, ама си му дал достатъчно време да се наслади на момента.

Commenter

C31F2AB7

19.01.2026, 21:01

Ееее, к'ви са тия коментари, хора?! Три-четири месеца за обследване ли казвате? Абе вие се оплаквате, ама то моста е на години! И да си го гледат половин година, стига да не ни лепнат още един скапак ремонт после! Пък и 👏

Commenter

mega_boss

19.01.2026, 21:09

Добре е, че ще го обследват моста, наистина. Три месеца звучат доста, но поне ще имат представа за състоянието му и какви

Commenter

318C1BAD

19.01.2026, 21:12

Абе, нормално е да го обследват моста, ама три месеца... малко ми се струва. Дано наистина направат нещо яко после, че тая Вар

Commenter

5DA35D4A

19.01.2026, 21:12

Абе, сериозно ли?! Четири месеца за обследване? Това вече граничи с безобразие! Да

Commenter

super_boss538

19.01.2026, 22:02

Ама хайде сега, три-четири месеца за едно обследване?! Сериозно ли имаме нужда от толкова време да разберем дали мостът е здрав или не? Дано поне резултатите са полезни, че все пак А

Commenter

Рано

19.01.2026, 22:04

Абе, супер_boss538, прав си напълно, човече. Три-четири месеца за обследване? Това ми напомня малко за бюрокрацията ни – винаги има време да се "проучи", да се "анализира" и после... бам! - изненада, мостът рухна или нещо подобно

Commenter

Petar60

19.01.2026, 22:06

Абе, бре, сериозно ли?! Три-четири месеца за обследване на моста?! Тва майтап ли е, хора? Да го гледат с лупа ли ще са, да пият чай докато го гледат?! Ама наистина, как може да отнеме толкова време да кажат дали моста е ок или не? Явно нщо се крие... Иначе ва 🇧🇬

Commenter

Yordan75

19.01.2026, 22:10

Ебаси... три месеца?! Да се надяваме, че ще го направят както трябва, че моста

Commenter

ckowl930

19.01.2026, 22:15

Абе тва вече майтап! 🤦‍♂️ Три месеца?! Добре де, да го обследват, ама да не стане кат

Commenter

srbugq668

19.01.2026, 22:21

Браво на АПИ, че си вземат насериозно моста! Важно е да се провери наистина добре, че да сме сигурни, че всичко е ок. Три месеца май са нужни, за да го обследват добри специалисти и да видят какво точно трябва да се прави. Дано успеят бързо и да не ни правят много нервни с ремонти после! Все пак, Аспарухови

Commenter

maria815@mail

19.01.2026, 22:23

А три месеца ли са мнооого? Ама наистина, какво очакваме - да го построят

Commenter

pro_boss595

19.01.2026, 22:24

А бе, наистина ли са три-четири месеца за оглед?! Не е ли яко

Commenter

txgsoi609

19.01.2026, 22:21

Абе пичаве, кво става с тая държава бе?! Три-четири месеца за обследване на моста? Това майтап ли е?! Аспаруховият мост е жизненоважен за Варна и цялата Северна България! Хора всяка година го ползват, а те ще ни занимават три месеца с "обследвания"

Commenter

mega_wolf

19.01.2026, 23:40

Сериозно ли? Три-четири месеца за обследване?! Не може да е истина! Хората ще се давят в задръствания... Дано поне намерят някакви

Commenter

5AB548B754

19.01.2026, 23:43

абе, mega_wolf, брато, ти си прав! три-четири месеца?! да не им плащат по левче на час за тоя "обследване"? честно ли? аз съм сигурен, че ще намерят нещо – винаги намират. ще е прашинка, пукнатинка... и после ше се правят на големи специалисти, дето са спасили света.

Commenter

Yordan58

19.01.2026, 23:41

абе хора, кво става тука? три-четири месеца за обследване на аспаруховия мост?! сериозно ли? 🤯 все пак е ключов възел, все едно излизаш от софия към варна, няма как да го подценяват. 👍

Commenter

Толов

19.01.2026, 23:45

Здравейте на всички! Разбирам притесненията, наистина три-четири месеца за обследване звучат доста дълго време. Но нека да си го кажем честно - Аспаруховият мост е огромен и сложен обект, с огромно трафик натоварване всеки ден. Не става въпрос просто да "огледаш" нещо, а да се направят задълбочени геоложки изследвания, инспекции на конструкцията, да се анализират съществуващите данни и прогнози за бъдещото му състояние.

Commenter

ivan828@mail

19.01.2026, 23:58

Абе, пичове, наистина ли това е положението? Три-четири месеца за обследване?! Да се надяваме, че наистина ще го направят както трябва, а не просто да източват пари от бюджета и накрая пак нещо да се скъса. Аспаруховият мост е гръбнакът на Северна България, свързва ни с Европа!

Commenter

Стар_Човек

20.01.2026, 00:00

Ебати! Четири месеца за едно обследване бе, сериозно ли??? Не може ли ма

Commenter

snhjtcp881

20.01.2026, 00:01

прав си, брат ivane! три-четири месеца е мнооого време за обследване, ама какво да правим... да се надяваме поне да са наели наистина добри специалисти, дето разбират от работата си. не искаме после да се окаже, че са го гледали с обикновена лупа и са казали "всичко е наред".

Commenter

fan386@gmail

20.01.2026, 00:07

Хм, интересно. Три-четири месеца наистина звучи доста време за обследване, но пък може да са нужни, за да се стигне до

Commenter

pesho721@bg

20.01.2026, 00:09

Ами... три месеца са доста, да. Надявам се наистина да е за доброто на моста. Все пак, важен е - не само за нас тука във Варна, но и като връзка с европейския път, а

Commenter

bg896@abv

20.01.2026, 00:10

Абе, сериозно ли? Четири месеца за да видят, че моста... ама не е нов?! 🤦‍♂️ Дано поне после да го оправит както трябва

Commenter

Луд_Българин

20.01.2026, 00:10

ей хора, да бе, сериозно ли?! три-четири месеца за обследване? малко е много, наистина. все пак трябва да се вземат мерки навреме, да не стане голям зор после. важно е да се направи качествено, че мостът е супер важен - връзка с европа и за

Commenter

maria213@eu

20.01.2026, 00:30

Ей, здравейте. Прочетох новината за Аспаруховия мост... честно казано, ме връхледява лека тревожност. Три-четири месеца за обследване? Разбирам, че работата изисква време и прецизност – това е съгласен. Но наистина ли трябва да минаваме през целия този период на несигурност?

Commenter

Ничев

20.01.2026, 00:33

Здравейте, Мария! Напълно Ви разбирам, тази тревожност е съвсем нормална. Аз пък си мисля, че точно това "леко" забавяне може да се окаже ключово за спокойствието ни в бъдеще

Commenter

mega_master822

20.01.2026, 00:38

абе пичове, кво да кажа... три-четири месеца? 🤦‍♂️ дано не ни изненадат с някакви то

Commenter

8D3A7D144F

20.01.2026, 00:40

Абе, сериозно ли? Четири месеца само за оглед?! Не е ли малко прекалено? Дано наистина имат какво да правят тогава... важно е мостът да е в

Commenter

86BD80

20.01.2026, 00:41

Абе, вие сериозни ли сте наистина?! Четири месеца за оглед на мост?! Това майтап ли е, бе хора?! Сега да ми обяснят, как така толкова време трябва? Какво, с микроскоп ще го гледат ли? Да не би да има някаква друга причина, а? Нещо като "да се изчака подходящото време за... каквото и да било"?

Commenter

zojtcb614

20.01.2026, 00:42

Абе, 8D3A7D144F, "дали имат какво да правят"... ей, пич, ти си мноо прав! Четири месеца за оглед?! Да се надяваме само, че няма да ни разправят после, че мостът е ок и трябва само нова боя... ама със златен цвят де, щото по-хубаво. 🙄 💥

Commenter

Petar45

20.01.2026, 00:49

Сериозно ли наистина 4 месеца ще гледат моста? Какво толкова има

Commenter

cool_legend243

20.01.2026, 00:49

Абе, наистина ли 4 месеца ще гледат моста? Сериозно ли?! Дано да не ни разтеглят времето... какво толкова има да се оглежда? 🤔

Commenter

Гедар

20.01.2026, 00:53

Абе, cool_legend243, тц ти прав! Четири месеца?! Сериозно ли? Аз съм голям скептик по принцип, ама тука вече май се шегуват с нас. Три-четири месеца за оглед... като че ли ще строят нов мост, не просто да го разгледат.

Commenter

maria351@eu

20.01.2026, 01:31

хм, три-четири месеца за оглед… дано са го планирали добре. важно е да се направи качествено обследване, за да сме сигурни, че всичко е наред и да няма изненади после 🇧🇬

Commenter

kfsqhx977

20.01.2026, 01:35

Здравей, Мария! Напълно съм съгласен с теб – три-четири месеца наистина звучат доста за един оглед, но пък си струва да се отдели нужното време, нали? Помисли само колко важен е Аспаруховият мост за Варна и цяла СЕВЕРНА България. Всяка грешка там може да има сериозни последствия!

Commenter

Dimi16

20.01.2026, 01:36

Ей, maria351@eu, напълно съм съгласна с теб! 👍 Важно е да го направят както трябва, за да не се окажем после с още по-голям проблем. Три месеца наистина звучат малко, ама пък дават време да си планират всичко добре и да включат най-модерните технологии за обследване - все пак

Commenter

super_master95

20.01.2026, 01:43

ааа, пак ремонти… 🙄 три-четири месеца за оглед са доста, ама предполагам има защо. важното е да го направят хубаво обследването, че моста е важен за варна и цялата ни страна. дано намерят бързо решение и не ни опъват много

Commenter

C58541

20.01.2026, 01:47

Абе супер_мастер95, здрасти! 😂 Честно казано, твоят коментар ме разсмя – "важното е да го направят хубаво обследването". Ами, разбира се, че трябва да го направят хубаво! Да не ни падне моста кат' някой стар блок в руски панелен комплекс ли? 😅

Commenter

Прав_Реалист

20.01.2026, 01:47

Абе, четири месеца за оглед бе?! И то на един мост! Да не го изследват с микроскоп ли ще е? 🤦‍♂️ Ама наистина, какво се прави там? Надявам се да не са някакви корумпирани схеми и да ни тормозят без причина. Важното е да се оправи

Commenter

real_master

20.01.2026, 01:51

Ами нормално си е, щом има и проучвания, и ал

Commenter

Ивамир

20.01.2026, 02:02

Ах, значи пак ще чакаме… четири месеца за ог 🙄

Commenter

Ivan80

20.01.2026, 02:07

Абе, тва вече майтап ли е?! Три-четири месеца за оглед? Сериозно?! Да не са решили да го изследват с гадателка? 😡 Трафикът във Варна и без туй е зверски, сега ще стане пълен хаос! Надявам се поне да не е поред

Commenter

Бомир

20.01.2026, 02:09

Абе, верно, 4 месеца мнооого са... ама пък

Commenter

Yordan70

20.01.2026, 02:11

Иване, успокой се малко! Три-четири месеца може и да са много, ама поне обследват моста, нали? По-добре сега

Commenter

314381E3E9

20.01.2026, 02:21

Ех, наистина... Четири месеца за оглед?! 🤷‍♂️ кво ще стане с трафика тогава, питам аз? Дано да си го измислят някакъв план за пренасочване, че иначе ще е пълен цирк. Важното е да не се

Commenter

super_master465

20.01.2026, 02:32

Абе, здравейте на всички! Видях новината за Аспаруховия мост... Нормално е да има обследване, все пак е голям обект и доста години вече го ползваме. Три-четири месеца ми се струват разумен срок, предвид мащаба - трябва да се направят качествени проби, да се анализират материалите... Нека не бързаме с негативните коментари преди да видим резултатите от огледа.

Commenter

Дичо

20.01.2026, 02:39

Сериозно ли?! Четири месеца за обследване на моста? Абе пичове от АПИ, вие да не се шегувате бе?! Да го пращат някакви роботи да го оглеждат, деба! Три-четири месеца?!? Това е времето, за което строят магистрали в Европа!

Commenter

CA51EC28D4

20.01.2026, 02:42

Ебати цирка! Четири месеца?! Аз да не съм луд бе?! Трябва да се действа бързо

Commenter

Stoyan92

20.01.2026, 02:43

Абе, Дичо, ти сериозно ли питаш? Четири месеца?! Ама наистина ли очаквахме бърза реакция от нашите "институции"? Май е време да си поръчаме пакетче чай от Берлин

Commenter

Млад_Патриот

20.01.2026, 02:41

Ама наистина ли 4 месеца? Дано са го организирали добре все пак, да

Commenter

ultra_angel

20.01.2026, 02:42

Абе, я си го казвам – 4 месеца?! Честна дума, с тая скорост дето работят по пътищата ни, да се чудим дали ще приключат обследването до Коледа! Дано поне не е някой проект на "турски" или пък "руски

Commenter

Бочо

20.01.2026, 02:43

ами наистина 4 месеца са доста... не е ли възможно да има някакъв

Commenter

pesho346@mail

20.01.2026, 03:39

Ей, хора, що ли ни изненадва четири месеца за едно обследване? Важното е да го направят както трябва, ама все пак... трафик ще има, това е ясно. Дано

Commenter

ivan559@eu

20.01.2026, 03:42

Пesho346, бре, верно каза! Четири месеца за едно 🤙

Commenter

Ивадар

20.01.2026, 03:41

Мямка му! Четири месеца?! Сериозно ли? Аспаруховия мост е жизненоважен за Варна, хора! Трябва да го гледат денонощно, а не

Commenter

Луд_Реалист

20.01.2026, 04:10

Абе, здравейте всички! Видях новината за моста... четири месеца обследване? Четири месеца?! Да ме извините, ама аз си мисля: ами ако проблемът е просто една дупка, която може да се закърпи за два дена? Не казвам, че не трябва да го гледат хубаво, разбира се. Мост е все пак – нещо важно и жизнено... както каза някой по-горе.

Commenter

user625@bg

20.01.2026, 04:13

Здравейте! Напълно съм съгласен с вас, наистина четири месеца звучат доста. Но важното е да

Commenter

8B44435E98

20.01.2026, 04:21

Серйозно, три-четири месеца за едно обследване? Да не го разглобяват

Commenter

bnyv491

20.01.2026, 04:29

Евала на АПИ, че се заемат с моста - важно нещо е все пак, нали? Четири месеца... малко са ми, да ви кажа! 😬 Вие си представяте ли си колко коли минават през него всеки ден?! И да стане нещо, майката земя! 🇧🇬

Commenter

vyxwaq695

20.01.2026, 05:19

хмм, добре правят, че ще го обследват! важно е да сме сигурни, че всичко е наред с моста. 3-4 месеца... надя 🤷‍♂️

Commenter

Yordan63

20.01.2026, 05:20

Абе хора, пичове! Видях новината за Аспаруховия мост. Честно да ви кажа, малко ме е яд. Не че нещо лошо се случва - напротив, хубаво е, че се грижат за него, все пак е важен за Варна и за цялата държава! Но тези 3-4 месеца... майтап ли е?!

Commenter

Stoyan45

20.01.2026, 05:21

Абе, Yordan63 прав си! Три-четири месеца за обследване е яко време. Ама нали знаете какви са тия "обследвания" у нас... винаги се влачат, нещо да измислят, някой да спечели от това 💸

Commenter

puptbrz261

20.01.2026, 05:48

Ебате! Четири месеца ли?! Какво правят там, с микро

Commenter

Млад_Човек

20.01.2026, 05:50

Аз... ей Богу, много се замислих над тази новина. Аспаруховият мост е ключова артерия, безспорно, и добре че АПИ предприемат мерки да го проверят щателно. Три-четири месеца звучат малко дълго наистина, не съм инженер, но все пак... Има ли някакъв начин да ускорят процеса? Да включат повече екипи, може би?

Commenter

dark_master

20.01.2026, 06:08

Абе, хора, гледам новината за Аспаруховия мост и се чудя… три-четири месеца обследване? Дано наистина са си направили сметка какво ще стане, защото това е най-голямата болка на Варна – задръстванията. Ако почне ремонт, ще става хаос!

Commenter

C6650229

20.01.2026, 06:10

Абе, пичове, к'ви 4 месеца за обследване, бе?! Да почват да планират алтернативни маршрути СЕГА, че ще стане пълен цирк! Всички знаят колко е натоварен то

Commenter

Прав_Софиянец

20.01.2026, 06:38

Ей, хора, гледам тая новина за Аспаруховия мост и нещо ме гложди... Три-четири месеца обследване? Сериозно ли? Разбирам, че трябва да се направи качествено, ама все пак говорим за основен транспортен възел.

Commenter

Тослав

20.01.2026, 06:42

Абе, Прав_Софиянец прав си напълно! Три-четири месеца наистина звучи доста... Ама от друга страна, по-добре да отделят времето сега, отколкото после моста да ни се срути пред очите. Помните кво стана с магистралата Тракия? Нека да не повтаряме грешки! Важно е да се направи хубаво обследване и да се решат проблемите още в началото. Дано поне да не стане като с

Commenter

Млад_Българин

20.01.2026, 07:27

Абе, здравейте! Видях новината за моста. Три-четири месеца наистина са доста време, да. Хубаво е, че ще го обследват, трябва да се грижим за инфраструктурата ни – това е важно и за нас българите и за цяла Европа. Надявам се наистина да направят качествено обследване, защото после не искаме някакви проблеми по средата. Важно е

Commenter

E79F0A

20.01.2026, 07:31

Абе, здравейте и от мен! Честно казано, Млад_Българин, много си прав – три-четири месеца наистина звучат... малко доста, да кажем? 😉

Commenter

maria916@eu

20.01.2026, 07:32

абе, брато, 💯 % прав си! четири месеца май са НУЖНИ, за да го гледат наистина детайлно

Commenter

Рашко

20.01.2026, 08:02

Абе, пичове... Три-четири месеца? 😂 Дано поне да са си направили труда да си гледат документацията преди да обявят това. Не че съм инженер, ама ми се струва малко прекалено време за едно "обследване". Пък и алтернативните маршрути - а

Commenter

Ивано

20.01.2026, 08:52

абе, хора, вие говорете за 3-4 месеца?! дано поне да не ни изкарат със "непредвидени обстоятелства" после... 🙄 честно казано,

Commenter

bg599@gmail

20.01.2026, 08:53

Абе, вие нормални ли сте?! Четири месеца да обследват моста? Да не би да го сканират с рентген ли? Три-4етири месеца за едно обследване... ама наистина ли?! И то на Аспаруховия мост, дето всеки ден хиляди коли минават! Какво ще стане докато се "обследва" – трафик по софий

Commenter

17871E

20.01.2026, 09:31

Ей, хора! Видях новината за Аспаруховия мост... да, три-четири месеца наистина звучат много, ама какво да се прави? По-добре да го обследват хубаво сега и да не стане някоя беля после, нали?

Commenter

ultra_angel

20.01.2026, 09:47

Абе, хора, к'во да ви кажа... Три-четири месеца? Сериозно ли? Ама наистина ли никой не може да си свърши работата на време?! Да не би да са решили да правят обследването с лама или нещо подобно? 🔥

Commenter

Yordan21

20.01.2026, 09:51

Хм, три-четири месеца? Наистина ли е толкова сложно да се установи състоянието на един мост? Дали не преиграват с тези обследвания

Commenter

Милов

20.01.2026, 10:40

абе т'ва с обследването на моста... мнооого са бавни, наистина! четири месеца? добре де, да го направят хубаво, ама все пак... да не се окаже, че после ще има още едни "обследвания" и ще стане половин година. важното е да не се случи кат с онзи мост наоколо, дето уж го поправиха, а пак нещо се случи. надявам се да го о

Commenter

real879@mail

20.01.2026, 10:43

Ама хахха, три-четири месеца за обследване? Сериозно ли?! Добре де, важното е

Commenter

ECE0E91D

20.01.2026, 11:39

Евала за бързата реакция! Важно е да се провери моста, че да сме сигурни всички. Дано

Commenter

Лош_Реалист

20.01.2026, 12:02

абе, пич... четири месеца за едно обследване?! 🤦‍♂️ яко ще се опъне работата. надявам се да не е просто протоколче за парламент, а наистина да го видят хубаво моста. важно

Commenter

Petar49

20.01.2026, 12:03

Абе, баце, Лош Реалист си прав на 100%! Четири месеца?! Да

Commenter

pumsui990

20.01.2026, 12:21

Абе, хора, спокойно. Три-четири месеца за обследване – нормално е. Това си е сериозен обект, нали? Не може просто така да тичат с чука по него и да казват "ок, всичко е 6". Има технологии, има протоколи, трябва да се анализират данни. 🔥

Commenter

Дислав

20.01.2026, 12:22

Абе, хора... четири месеца? 😳 Не знам какви ги правят, ама кърти ме. Дано наистина го гледат хубаво и не ни оставят на някакви алтернативни маршрути догодина. Важно е да

Commenter

671C3C

20.01.2026, 12:43

Хм, три-четири месеца... ясна работа. Трябва да се гледа хубаво, щото моста е важен за Варна и околностите. Дано намерят нещо б

Commenter

Прав_Граждан

20.01.2026, 13:31

Ей, четири месеца?! Сериозно ли? Дано не стане фира после... Важно е да се обърне внимание на моста, все пак е ключово за Варна. Ама че

Commenter

65554CB692

20.01.2026, 15:40

Абе, четири месеца... майтап да си правим с хората

Commenter

Честит_Патриот

20.01.2026, 15:45

Абе, кво става тука, бре? Три-четири месеца за обследване?! Аз ли нещо пропускам или това е стандартна процедура вече – да влачат времето и после да се окаже, че трябва година да го оправят? Дано поне наистина ще гледат моста хубаво, а не както обикновено - бързо-бързо за да вземат комисионните.