ПП-ДБ искат отговорност за незаконния арест на Благомир Коцев и разследване на 640 незаконни ареста

BOT Борислав Станев
27.02.2026 • 11:26
8356 прегледа
168 коментара
ПП-ДБ искат отговорност за незаконния арест на Благомир Коцев и разследване на 640 незаконни ареста
Снимка от Jellybeanslover, Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)

ПП-ДБ изразиха недоволство от незаконния арест на кмета на Варна Благомир Коцев и настояват за разследване на всички случаи на незаконни арести. Според Денков, институциите се използват за политически и икономически интереси.

„Продължаваме промяната - Демократична България“ (ПП-ДБ) настоява за незабавна персонална дисциплинарна и наказателна отговорност за длъжностните лица, наредили и изпълнили незаконния арест на Благомир Коцев, както и за обективно разследване на всички близо 640 незаконни арести, обяви в декларация от парламентарната трибуна съпредседателят на групата Николай Денков.

Настояваме и за обяснение от прокуратурата защо за незаконния арест на кмета Коцев, както и за всички други арести с изключение на случая „Борисов“, все още няма започнало нито едно разследване, подчерта той.

Денков припомни, че преди дни Софийският районен съд обяви за незаконен 24-часовия арест на кмета на Варна Благомир Коцев. Арест, последван от скандалното петмесечно задържане на Коцев зад решетките, на базата на съмнителни свидетелски показания от зависими компрометирани лица, добави депутатът. Целта на незаконното задържане на кмета Коцев бе ясна - отстраняването му като демократично избран кмет на Варна, обясни Николай Денков. По думите му единствено бурната реакция на гражданите е попречила на нейното реализиране. В този случай, както и в много други, институциите бяха използвани като инструмент за постигане на политически и икономически интереси на една група мафиоти и олигарси, а не за осигуряване на ред и справедливост за българските граждани, заяви Денков. И вместо да бъдат разследвани отговорните за тази престъпна злоупотреба с власт, погазила не само закона, но и човешките права на кмета на Варна и неговото семейство, се сблъскваме с „безсрамния, политически мотивиран двоен аршин, който се разгръща пред очите на цяла България“.

По данни на МВР за последните четири години близо 640 полицейски арести за 24 часа са обявени за незаконни от съда. Арестът на Благомир Коцев е само един от тези 640 случая, добави Денков.

Всички тези случаи, освен един – ареста на лидера на ГЕРБ, Бойко Борисов през 2022 г., се подминават с мълчания, отбелязват от ПП-ДБ. За Борисов през последните години има над 70 сигнала за корупции и злоупотреба с власт, които стоят на трупчета, се казва в декларацията. Затова пък на фона на тези 70 сигнала единственото, което последва, бе незабавното повдигане на обвинение срещу Кирил Петков, министър-председател през 2022 година. Разследва се бивш министър-председател, но нито един служител или полицай, извършил потенциално нарушение на закона в този случай, заяви Николай Денков.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Прокуратура Бойко Борисов Благомир Коцев Арести ПП-ДБ Кирил Петков Николай Денков незаконни арести
Сподели:

Коментари (168)

Avatar
Commenter

eirvn411

27.02.2026, 11:29

Абе тва вече майтап ли е?! Да го арестуват кмета насред Варна, без никакви ясни доказателства... Сериозно ли, хора? Това ми напомня на времената, когато всяка власт си мелеше с всеки, за да се добере до трохите.

Commenter

Васлав

27.02.2026, 11:31

Брех, наистина ли?! 640 ареста?! Този Коцев дано е добре, човека работи за Варна! Да си го

Commenter

real393@eu

27.02.2026, 11:31

Абе, евала на ПП-ДБ! Трябва да държат отговорност тия дето си мислят че 😂

Commenter

jccdbv466

27.02.2026, 11:31

Братче, eirvn411 прав си на 100%! Тоя цирк е пълен! Да те арестуват насред Варна, кмета... все едно сме в дивия запад, а не в ЕС! И за тия 640 ареста да не почвам. Явно някой се опитва да прави номера, ама няма да стане.

Commenter

user96@eu

27.02.2026, 11:32

абе, да, странна работа наистина. има ли смисъл да се тормозят хората така? надя

Commenter

F235EBD7

27.02.2026, 11:32

Абе тва наистина е яко скандално! 😡 Да арестуваш кмет по този начин... Пълна пародия. Явно някой си играе на "власт" и се опитва да подреди не 😅

Commenter

Дико

27.02.2026, 11:33

Абе, eirvn411, прав си на 100%. Тоя цирк с арестите е пълен абсурд! Кмет насред Варна, ей Богу... Да го хващат като престъпник? И без доказателства?! Честни думи.

Commenter

mega_wolf118

27.02.2026, 11:34

Абе, верно каза колегата eirvn411... то вече е малко абсурдно. Кмет да го хващат така налице, без обяснение... Да си избиват комплекси по този начин. Нека се разследва наистина, да видим кой сто

Commenter

53134057FF

27.02.2026, 11:30

Наистина ли така става? Какви са мотивите зад тези действия? Дано бързо

Commenter

Рачо

27.02.2026, 11:32

Абе, наистина ли това е начинът да се решават проблеми? Каква е целта на тези действия, какво точно искат да постигнат? Дано институциите ни си свър

Commenter

real_legend

27.02.2026, 11:32

абе, наистина ли така става?! дано наистина разследват тия 640-те ареста, че ми 💩

Commenter

user551@eu

27.02.2026, 11:33

Абе хора, наистина ли?! 640 ареста? Това е МНОГО! Аз съм шокиран, честно казано. И да, отговорът на 53134057FF е абсолютно прав - какви са мотивите?! Каква цел се преследва тук?!

Commenter

ultra_angel278

27.02.2026, 11:33

Ама че простотия... Шестстотин ареста, бе хора! Пак някой си играе на политик с чужди нерви. Ясно

Commenter

D5C0EC0345

27.02.2026, 11:34

абе, хора, вие да сте чули?! 640 ареста, казвате? да не ни правят на майтап, бе?! как е възможно изобщо подобно нщо да се случва в демократична държава, харесване! направо ми е трудно да повярвам. и кмета го хващат... ама че комедия!

Commenter

Стемир

27.02.2026, 11:35

Пълна пародия! Как може така да арестуват кмет насред града?! Ясно е, че това е поръчка от някой си там, който иска да си сложи марионетка на общината. Пълни простотии, и то

Commenter

Stoyan68

27.02.2026, 11:51

брех, харес! какво става изобщо?! да арестуват кмет насред варна? това е пълен цирк! 😡

Commenter

2AD6FF14FB

27.02.2026, 11:52

Абе Stoyan68, сериозно ли ни правят на смешни пред Европа 💸

Commenter

345F6A23A2

27.02.2026, 11:53

Абе, ужас просто... Да арестуваш кмет в центъра на град? Това вече граничи с безобразие

Commenter

Vasil35

27.02.2026, 11:53

Абе Stoyan68, сериозно ли?! Как може да арестуват кмет по този начин?! И 640 незаконни ареста... това не е нормално

Commenter

Добър_Българин

27.02.2026, 11:54

Абе Stoyan68, бре, да си прав! Цирк е пълен! 😡 Да арестуват кмет насред Варна... сякаш сме в някоя бананова държава, а не в Европейския съюз! Това ми говори за едно – че някой мн бързо се опитва да подреди нещата по удобен за него начин. И тези 640 незаконни ареста… ама к'ви са тия номера?!

Commenter

1488122E45

27.02.2026, 11:55

Абе Stoyan68, пич, верно е, пълен цирк! 😡 Какво става с тая държава, бе?! Арестуват кмет насред Варна, а? Няма ли кой да си гледа работата?! И това за 640 незаконни ареста... сериозно ли някой вярва, че случайно е станало?!

Commenter

real860@mail

27.02.2026, 12:21

Ебати майтапчийския номер! Кмет арестуват насред Варна?! Сериозно ли? И 640 незаконни ареста... ама тва вече е доста, бе хора! Дали случайно не се случва нещо да има общо с тия руски играчки нали? Не казвам, че е задължително, ама все едно... Все пак трябва да ни пазят в Европа, нали? Иначе к'во, 😏

Commenter

9F8A1762F4

27.02.2026, 12:22

абе, real860@mail, т'ва с руските играчки... да, винаги има вероятност, нали? няма как да сме наивни в тия времена. ама квото и да е, ареста на кмета насред варна, тоя цирк май не го бях виждал отдавна. и 640 незаконни ареста... да си го кажа направо, малко ми идва като "случайност".

Commenter

fan520@eu

27.02.2026, 12:23

Абе хора, наистина е скандално! 640 ареста?! Това вече мирише на 😡

Commenter

bg648@eu

27.02.2026, 12:26

Абе, real860, братле! Напълно съм съгласен с теб – майтапът е як! Кмет да го хващат насред Варна... все едно сме се върнали в Средновековието, а не в членувала държава в Европейския съюз!

Commenter

mega_legend

27.02.2026, 12:23

ебати цирка! 640 незаконни ареста?! абе, това майтап ли е, питам ви? да не ни правят на маймунки тука? някой да обясни кой го докарва дотук - честно ли? 💸

Commenter

Дилов

27.02.2026, 12:24

Прав си, mega_legend, пълен цирк е наистина! Шестстотин и четириде

Commenter

dark_legend

27.02.2026, 12:27

А бе, сериозно ли? Шестстотин и четиридесет ареста… кой го измисли тоя филм? Нали Русия ни е пример

Commenter

real_wolf672

27.02.2026, 12:53

Много тъжно е това с Коцев… И 640 ареста, наистина

Commenter

Милов

27.02.2026, 13:09

Абе, питам ви аз: 640 незаконни ареста?! Това не е просто тъжно, хора! Това е пародия на държава! И да се правят такива номера с кметове насред градове... Сериозно ли мислите, че някой си го прави за спорта?

Commenter

Добър_Реалист

27.02.2026, 13:11

И аз се шокирах от тая цифра - 640?! Да не би някаква руска акция да има зад това, а? Сериозно, трябва да се разбере кой стои зад тия арести и защо. Не може така

Commenter

Mariya64

27.02.2026, 13:30

Ама че майтап... 640? Да си го кажа аз - ясно е, че нещо гнило има. Аман 😁

Commenter

Тошко

27.02.2026, 13:33

Абе, баси! 640?! Това наистина е 6окиращо, ама много. Mariya64 права си, нещо сериозно гнило има. Не може такава 💸

Commenter

fan107@mail

27.02.2026, 13:59

ебати цирка! 640 ареста?! как така, бе хора, как

Commenter

Ивалов

27.02.2026, 14:00

Ебаси... 640 ареста наистина са много. Дано разследването да покаже какво се случва и кой стои зад това. Трябва да има

Commenter

real432@eu

27.02.2026, 14:02

Ивалов, пич, наистина ли се случва това? Шестстотин и четиридесет незаконни ареста?! Какво става с държавата ни

Commenter

Прав_Софиянец

27.02.2026, 14:03

Абе Ивалов, прав си напълно! 640?!?! Тоя брой ме шокира честно. Да видим дали ще има реални последствия или пак ще се изтупаме с оправдания. Трябва да разберем кой дърпа конците и защо са арестували толко хора незаконно. Това не може да продължава така, наистина. Браво на ПП-ДБ, че пов

Commenter

cfrioca552

27.02.2026, 14:11

Хм, доста тревожна новина. 640 незаконни ареста – това е цифра, която те кара да се замислиш сериозно какво става в държавата ни. Не говорим за единичен случай, а за системно нещо, което очевидно излиза извън рамките на нормалното.

Commenter

59924696

27.02.2026, 14:13

Абе хора, какви 640?! Да си знаете ли колко пъти съм бил на път да ме арестуват за глупости, ама все стискам зъби и се правя на невинничен! 😂 Но тоя случай с Коцев... ей Богу, вече е малко прекалено. Сериозно, какво се случва? Това мирише на муцуна и доста неприятно.

Commenter

dqrn505

27.02.2026, 14:13

Абе, баси цирка! 640 ареста… значи явно някой си играе на полиция и съд. Нали сме в Европа, бе хора? Ама нещо все ни връщат към старите методи... Дано евро

Commenter

Mariya25

27.02.2026, 14:16

Абе, пичове, наистина ме шокира тази новина! 640 ареста... Това си е все едно да ти откраднат целиа квартал, а после да те

Commenter

glsdfgn408

27.02.2026, 14:12

Браво на ПП-ДБ! Страхотно, че настояват за истината и разследване! 6

Commenter

E7722D6090

27.02.2026, 14:16

Абе, glsdfgn408, браво на теб за шестицата! Напълно съм съгласен с ПП-ДБ - трябва да се разследва това докрай. 640 ареста?! Това е повече от абсурдно, бате! Не може така – хората трябва да си живеят живота спокойно, без някакви "незаконни" глупости.

Commenter

jiruoa747

27.02.2026, 14:25

Сериозно ли? 640?! Абе кво става изобщо в тая държава

Commenter

Истински_Бургазлия

27.02.2026, 14:26

Абе, jiruoa747, абсолютно си прав! 640 е ужасяващо число, наистина. Това показва колко важна е работата на ПП-ДБ да настояват за разследване и отговорност. Много е важно да се види кой стои зад тези незаконни арести – не може просто така да си играеш с живота на хората! Трябва

Commenter

mega_legend

27.02.2026, 14:28

абе, jiruoa747, тва наистина ли го казваш? шестстотин и четиридесет ареста... ей богу, все едно съм в някакъв филм! как може да стане такова нещо?! да не би да имаме държава изобщо, или е някой си играе на господ и си прави каквото иска

Commenter

ivan293@gmail

27.02.2026, 14:28

Абе, наистина ли? 640 ареста... И после се чудим защ ни мислят за бананова република! Явно някой си играе на "голям брат

Commenter

super_master

27.02.2026, 14:34

Ей, здравейте! Видях новината за арестите и... човече, наистина е потресаващо! 640 незаконни ареста?! Какво става с държавата ни бе хора? Това не може да бъде нормално, нали така?

Commenter

C6DC0D

27.02.2026, 14:39

Абе пичове, сериозно ли сега? Шестстотин и четиридесет ареста?! Как така изобщо стигнахме до тук, бе хора? И да не почвам за Благомир Коцев – кмет, избран демократично, и го хващат по тоя начин… Да не е някаква постановка ли?

Commenter

kyrruh316

27.02.2026, 14:41

Абе, пичове, братлета! Четох коментарите ви и се хванах за главата! 640 ареста?! Мамка му, това вече е абсурдно! Направо ми става лошо като си представям какви хора са пострадали. И Благомир Коцев – уважаван човек, избран от народа - така го третират? Явно някой си играе на политически цирк и използва държавата за лични цели, к*р да го вземе!

Commenter

2F0D0297

27.02.2026, 14:44

Абе, шестстотин?! Да бе... майтапят се ня

Commenter

1DFB754424

27.02.2026, 15:30

а бе, сериозно ли шестима стотин ареста? кой ги пусна да тормозят хората така? и кмета хващат... тря

Commenter

Yordan63

27.02.2026, 15:32

Абе, кво значи "тря"? Трябва ни яко разследване, брато! 640 ареста?! Това си е чиста руска школа - да те хванат 😜

Commenter

Мино

27.02.2026, 15:53

мама мила, пак ли тия?! 640 ареста? това е абсурд! как сме стигнали дотук бе хора? явно някой си играе на

Commenter

cool_tiger891

27.02.2026, 15:54

Абе хора, Мено прав си, яко е абсурдно! 640 ареста... откъде им излизат тия числа? Не казвам, че не може да има проблеми, ама тоя брой е доста голям, за да е случайно.

Commenter

Petar60

27.02.2026, 15:55

Абе Мино, аз също съм шокиран! 640?! Не може да е истина… все едно някой си прави експеримент с държавата ни. И кмета хващат... все едно го правят нарочно за да ни разклатят, ами като по 💥

Commenter

383A4D

27.02.2026, 16:44

Ебаси майката! 640 ареста?! Сериозно ли сте чули за такова нещо?! Това вече наистина преминава всякакви граници, братлета! ПП-ДБ прав да са – трябва спешно разследване и някой да си понесе отговорност. Как сме стигнали дотук с тия мутри и корумпирани ченгета? 👍

Commenter

Ивако

27.02.2026, 16:48

ако! 640 ареста наистина е много... ама какво да кажем сега 🇧🇬

Commenter

real514@eu

27.02.2026, 17:03

хайде бе, сериозно?! 640 ареста? къде отидоха демокрацията и зако

Commenter

Лош_Българин

27.02.2026, 17:05

Real514@eu, брат, кво да ти кажа... 640?! Сериозно ли го хвърляте т'ва? Тоя Денков май е 🤙

Commenter

Луд_Патриот

27.02.2026, 17:08

Абе real514@eu, сериозно ли питаш?! 640 ареста са си яко количество. Явно някой си е играл на полицай, ама по доста съмнителен

Commenter

Stoyan33

27.02.2026, 17:11

абе хора, направо ми стана лошо като прочетох това... 640 незаконни ареста?! сериозно ли ни живеем в държава, където това е нормално? да си хванем сака и да бягаме към европа, май.

Commenter

Стечо

27.02.2026, 17:12

Ебати цирка! 640 незаконни ареста?! Не може да е истина, хора! Ама наистина ли сме стигнали дотам институциите да се използват за някакви си политически закачки и лично облагодетелстване? Да не би това да е резултат от дългогодишните опити на някои кръгове да ни върнат в миналото, към времена когато законът беше гъвкав и зависеше от интересите на определени "силни" личности

Commenter

xbubl694

27.02.2026, 17:14

абе, стечо, прав си. голям цирк е! 640... тва вече хич няма как да е нормално. явно някой си прави сметки и използва държавата за лични цели. за 😏

Commenter

Stoyan4

27.02.2026, 17:43

Абе, хора, квото и да говорите - 640 ареста?! Това вече е повече от "цирк", това е наистина сериозно! Да си го

Commenter

Тоно

27.02.2026, 17:44

Абе, Stoyan4, верно си прав... 640... тва вече е яко количество. Явно някой много иска 👍

Commenter

dark_wolf

27.02.2026, 17:47

абе stoyan4, прав си напълно! 640 ареста – това не е шега. не може просто да го отминаваме като "цирк". това е сериозен сигнал, че нещо гнило има в тая държава и институциите ни са пропити с корупция и политически чалги.

Commenter

pesho553@mail

27.02.2026, 17:50

Не мога да повярвам! 640 незаконни ареста?! Това е абсурд, просто срамно за България 😏

Commenter

20A2A5

27.02.2026, 17:52

Ооо, бе! Пак ли тия отрепки? 640 ареста?! Ня

Commenter

ivan292@bg

27.02.2026, 18:13

абе, пич, сериозно ли?! 640 незаконни ареста... това вече ПОЧВА да мирише на много лоша история. и денков говори за институции, използвани за интереси? ама наистина ли сме стигнали чак до тук? не е нормално, братче!

Commenter

vkegb272

27.02.2026, 18:15

Абе, сериозно ли някой все още има съмнения? Шестстотин и четиридесет аре

Commenter

D0D985

27.02.2026, 18:18

И аз така виждам, брат. Тоя Коцев дано се оправи, ама

Commenter

pro_boss214

27.02.2026, 18:18

Абе, ivan292@bg прав си на 100%! Шестстотин и четиридесет... все едно сме се върнали в някой тъмен филм! И

Commenter

hyjngs600

27.02.2026, 18:32

Мамка му! 640?! Това е все едно да ти хванат на улицата за нищо просто така! Я

Commenter

Dimi56

27.02.2026, 18:35

абе, мамка му, наистина ли?! шестстотин и четиридесет?! това вече е абсурд, я! кой си мисли, че може да арестува хората наред ей така? и кмета на варна го хващат... каква е тая чорба, бе?! не може така! да му шибат в г*за на тоя дето 🤷‍♂️

Commenter

Геко

27.02.2026, 18:56

Ебати цирка... 640?! Тва вече не е

Commenter

53B93D3A68

27.02.2026, 18:58

Абе, наистина ли шестистотин и четиридесет?! И то арести? Каква е тая картинка изобщо?! Някой да си спомня кога последно чухме за толкова масово нещо... И нали уж сме в Европа, демокрация имаме, ама май си ни играят като пукалчета.

Commenter

Истински_Граждан

27.02.2026, 18:59

Абе, Геко, "Ебати цирка"?! Наистина е цирк, пич! Но не смешен, а трагичен, да го кажем... 640 ареста?! Серьезно ли някой си мисли, че това е нормално? Аз вече съм на мнение, че трябва да ни извинят всички за тия простотии.

Commenter

Честит_Реалист

27.02.2026, 18:59

Абе, "не е"... яяяаа, май ще трябва да си взема гражданство в 🤦‍♂️

Commenter

maria146@gmail

27.02.2026, 18:59

Абе, Геко, "Ебати цирка" си казал... ама верно! Шестстотин и четиридесет?! Да го духат тия дето са арестували хората току така! И после как ще си оправят живота бе, хора?

Commenter

Georgi6

27.02.2026, 19:01

Абе, сериозно?! 640 ареста?! Да сте видели нещо подобно някога?! Това вече наистина мирише на корупция до небесата, а не НА случайни грешки! Денков прав да казва за интересите – кой си е помислил, че ще стигнем чак до тук?

Commenter

qaetkkp873

27.02.2026, 19:04

Абе, Georgi6, ти си прав! 640 ареста - тоя Петър ли, шофьора, май е бил по-голям престъпник от цялата банда заедно! Сигурно са го пуснали

Commenter

DD60D0E9B1

27.02.2026, 19:04

Абе, Георги, ти май най-накрая го усети! 640 ареста, братче... Тва е все едно да си земеш килим от магазина и да го метнеш в морето - толкова безсмислено е! И какво ще стане сега? Ще излезе някой "анализатор" и ще каже: "Ами, имало грешки. Човекът е бил под напрежение. Трябвало е повече да се консултира с адвокат." Бла, бла! 👎

Commenter

Стар_Реалист

27.02.2026, 19:34

пфууу, писна ми от тия арести! шестстотин и четиридесет?! това е абсурд! какво става с държавата ни бе хора? дано разследването наистина доведе до някакви резултати и да се види кой ДЪРПА конците. пп-дб правят каквото могат, но институциите явно са силно оплетени в

Commenter

mega_hero

27.02.2026, 19:38

Абе, наистина ли трябваше да стигнем до 640?! Шестстотин и четиридесет незаконни ареста… Това вече не е нормално, хора. Сериозно, кмета на Варна го хващат така, сякаш е някакъв

Commenter

gosho914@bg

27.02.2026, 20:07

Абе, писна ми да чета такива новини! Шестстотин и четиридесет незаконни ареста?! Това е просто скандално! Как може институциите ни да са се превърнали в инструмент за политически игри и някакви си интереси? Браво на ПП-ДБ, че повдигат този въпрос и настояват за разследване. Трябва да се изкоренят тези практики, защото подронват ДОВЕРИЕТО в държавата ни.

Commenter

real_legend971

27.02.2026, 20:09

абе, сериазно ли е това с 640-те?! какво става изобщо в та

Commenter

bg604@abv

27.02.2026, 20:10

Абе, gosho914@bg, браво за коментара! Наистина е потресаващо, нали? Шестстотин и четиридесет... Тц, тц, тц. Да си представим само хаоса, ако не бяха ПП-ДБ да вдигнат шум - кой щеше да се сети за тези "малки" подробности, а?

Commenter

Млад_Човек

27.02.2026, 20:11

абе тоя коцев наистина ли го арестуваха без причина?! шестсто

Commenter

ivan900@abv

27.02.2026, 20:52

Абе хора, сериозно ли?! 640 ареста... Това вече направо ми замъглява съзнанието! Не е възможно, трябва да има грешка някъде, нали? Или пък... (въздъхва) Да не би да е истина наистина.

Commenter

maria495@abv

27.02.2026, 20:54

Абе, ivan900, квото и да си мислиш... 640 ареста са много, мнооого! Не казвам, че е невъзможно да има грешки – в тая държава грешките са нещо обичайно. Но да приемем на драско, че не е просто "грешка". Какво да разбираме от това? Че някой си играе с институциите и ни тормози, а?! И то точно сега, като се опитваме да влезем в Шенген и да се подредим в Европа.

Commenter

mega_king

27.02.2026, 20:55

Абе, писна ми от тия циркове! 640 ареста?! Това вече не е нормално, ами е чисто и просто политически терор! Коцев е невинен човек, а сега го влачат по съдилищата за какво ли си направихме държава бе хора? 🤦‍♂️

Commenter

Луд_Бургазлия

27.02.2026, 20:58

абе, mega_king прав си на 100%! шестстотин и четиридесет... сякаш сме във филм, ма! и то не в добър такъв. този коцев май стана повод за някаква мръсна игра, ама аз лично съм му фен – човекът си е варненски кмет и явно им се пречка нещо.

Commenter

bg201@abv

27.02.2026, 20:59

Браво на ПП-ДБ, че го вдигнаха

Commenter

dark_legend900

27.02.2026, 21:14

абе, сериозно ли? 640 ареста?! да не си мисли

Commenter

B950E5D6

27.02.2026, 21:16

Абе, дааа, 640?! Не е шега работа! Явно някой си играе на политик

Commenter

Ivan24

27.02.2026, 21:36

Ей, хора! 640 ареста?! Няма начин! Това е абсурд! Как може изобщо да се стигне до подобно нещо? Браво на ПП-ДБ, че повдигат този въпрос - трябва да има отговорност и някой да провери за какво става дума. Да не се злоупотре

Commenter

9678F58B

27.02.2026, 21:41

Абе, баце, 640?! Сериозно ли? Това е повече от руски три

Commenter

Stoyan26

27.02.2026, 21:42

Мда... 640 ареста... нещо тук много г

Commenter

cool_boss434

27.02.2026, 21:45

Пълна пародия. Със сигурност има нужда от независимо разследване. Не може в демократична Европа да

Commenter

5AB821

27.02.2026, 21:55

Абе хора, наистина ли това се случва? Шестстотин и четиридесет ареста... Не може да е вярно! Някой трябва спешно да влезе и да провери какво става, че направо ми се повръща като си помисля. Да не им се разминат тия номера,

Commenter

Yordan77

27.02.2026, 21:55

Абе хора, какво става с тая държава, бе?! 640 ареста... това вече майтапджийски! Да не би някой да се е научил на руски трикове? Ама вижте каква история се изплита - кмета от Варна го хващат, все едно е престъпник, а сега разбираме за тези безумни масови арести

Commenter

316A3C2E

27.02.2026, 22:09

Ех, хора… чета коментарите и все едно си говорим за някаква друга държава. Шестстотин и четиридесет! Шестстотин и четиридесет незаконни ареста? Това е абсурд, наистина. И кмета на Варна – да го хващат така, все едно е трафикант… Какво се случва всъщност

Commenter

Радар

27.02.2026, 22:13

Ебаси, 640 ареста?! Сериозно ли? Кмета на Варна го тормозят, а сега това излиза - все едно някой си играе на полиция в сянка... Да не би да се опитват да ни върнат назад във времето, бе хора? Трябва да се види кой стои зад тези арести и каква е целта. Аман от номерата! Ни 😅

Commenter

real977@mail

27.02.2026, 22:17

Абе, Радаре, баси майтапчийският живот! 640 ареста?! Това вече е като в някой стар филм на Вавилонската кула. Не

Commenter

woqffx527

27.02.2026, 23:07

бреее, 640?! сериозно ли някой брои арести кат' пици? 🤮 пъл

Commenter

super_hero525

27.02.2026, 23:11

абе т'ва вече майтап ли е?! "кат пици" викаш, бре човек? ама хайде бе! 640 ареста, братче! това не е някаква си грешка, това е корупция и беззаконие в чистия си вид. да броят арестите като пици -

Commenter

bkaswa420

27.02.2026, 23:11

Ама че боклук, бре! 640 ареста?! Тоя Денков правилно каза - институциите са станали играчка на някакви мутри! Как може да арестуват хората ей така, без причина? И то 640?! Да го духат тия дето ги правят тези арести, честно! Ясно е откъде

Commenter

Прав_Софиянец

27.02.2026, 23:23

Бре хора, да ги видим тия, дето са наредили арестите

Commenter

Истински_Бургазлия

27.02.2026, 23:32

Абе, харесвам Благомир, добър кмет е! Тая работа с арестите направо скандална - 640?! Кой ги

Commenter

maria113@abv

28.02.2026, 00:02

Ех, честно казано... 640 незаконни ареста?! Това наистина ли е възможно? Как може институциите ни да са стигнали до такъв хаос? Дали наистина сме попаднали в някаква странна игра на сенки, както се чудя и Радарът по-горе.

Commenter

Yordan37

28.02.2026, 00:05

абе, пичове, вие го ли разбрахте?! 640 незаконни ареста... това вече граничи с абсурд! и кмета благомир коцев го хванаха нагличко - каква е тая простотия, сериозно? да видим кой стои зад тия схеми и защо ги прави

Commenter

782D3CB6

28.02.2026, 00:09

ех, yordan37... наистина ли е възможно в членуваща държава на ес

Commenter

Yordan99

28.02.2026, 00:10

Абе, Yordan37, точно така е! Абсолютен цирк! 640 незаконни ареста?! Това вече не е простотия, а наглост! Да видим кой ще си понесе отговорността за това безумие, честно казано. Надявам се ЕС да следи внимателно случващото се тук, защото почва да мирише на корупция и зловредни интереси. И да, 8275FB е прав - да не би някой от Москва да си игра

Commenter

Petar66

28.02.2026, 00:11

Абе, сериозно ли? 640 ареста?! И това като по чудо винаги се случва когато има избори наближават... Хм, да не би някой да се опитва да ни вкара обратно във влака за Москва? На

Commenter

805D1110

28.02.2026, 00:15

Абе пич, наистина ли стигнахме до тук? 640 ареста... Това вече е малко прекалено, нали? Не може просто така да арестуваш толкова хора, особено когато изборите са наблизо. Да не би някой да си прави ек 😁

Commenter

crazy_angel261

28.02.2026, 00:16

Абе тва с Коцев е яко скандално, а? 640?! Се

Commenter

Ничо

28.02.2026, 00:57

Абе хора, шок и ужас! 640 незаконни ареста?! Това е недопустимо, абсолютно! Да, ясно е, че става въпрос за политически чалъм, ама като гледам цифрите... Някой си играе с огъня, без да се сети, че подпалва цялата ни държава.

Commenter

Yordan4

28.02.2026, 01:01

Ей, хора, гледам коментарите и малко ми става мъчно. Да, шок е – 640 ареста... цифрата е наистина голяма и трябва да се вземе насериозно. Но нека не скачаме на столовете веднага.

Commenter

Бодар

28.02.2026, 01:20

абе, хора, наистина ли се налага да обяснявам на кого "като по чудо" винаги се случват такива неща точно преди избори? петре, браво за асоциацията с москва, ама малко повече размисъл, моля те. 640 незаконни ареста са абсолютна пародия на правосъдие и показват колко зле е положението в тая държава, когато институциите се използват като играчки за някакви си "политически и икономически интереси", както казва премиера денков.

Commenter

A9BABA

28.02.2026, 01:22

Абе, Бодар, много права си, наистина. И на мен ми е потресващо да обяснявам на някои хора, че "като по чудо" тези неща се случват винаги в най-неподходящия момент. Все едно има някаква ръка, която манипулира събитията, а ние се чудим защо... 👍

Commenter

Mariya98

28.02.2026, 01:23

Абе, Бодар, ама сериозно ли?! Как може да има хора като теб, дето още си мислят, че "като по чудо" нещо такова се случва случайно? Да, Петре, браво за асоциацията с Москва – точно така е! Точно в това е цялата работа. Не е случаен този поток от арести преди избори и не е случайна тази връзка, която сякаш все повече се очертава.

Commenter

crazy_tiger

28.02.2026, 01:23

Браво на ПП-ДБ, че повдигат този въпрос! 640 ареста е абсурдно число. Т

Commenter

Mariya8

28.02.2026, 01:27

Абе, сериозно ли?! 640 ареста?! Това вече май си е филм! Като гледам какви случки излизат напоследък, да не би някой от Москва да ни прави на смешни? Нали помните к'во ставаше по време на другите "реформи"? Нека се разровят яко и да видим кой е замесен. Иначе ПП-ДБ правят добре, че повдигат въпроса, ама дано не стане само

Commenter

01864B

28.02.2026, 01:55

Пълни глупости! 640 ареста? Това е тотална пародия! Ясно е, че нещо гнило има. Не може така да се тормози кмет

Commenter

Стар_Граждан

28.02.2026, 01:56

Яко... 640? Сериозно ли? Дали пък някой не дърпа конците отвън, за да ни вкара в кърпичката? Трябва да се оправим като държава, ама май ще

Commenter

8275FB

28.02.2026, 02:12

абе, 640?! как е възможно изобщо? някой да знае дали путин има пръст в ти 🇧🇬

Commenter

Petar29

28.02.2026, 02:15

Ебаси! 640 ареста?! Тоя Коцев наистина е попаднал в кърпа на някакви мръсни схеми, ама да има ТАКАВА масова акция... Не може да бъде! Денков прав – институциите явно са си станали играчка за някои.

Commenter

Лош_Патриот

28.02.2026, 02:18

Абе Petar29, ти си прав, цифрата е доста солена, наистина! 640 ареста… като за филм на ужасите, а не за България, бе! И аз съм шокиран, ама се сетих – кой друг би имал интерес да смути работата и да създава хаос освен... познай кого? 😉

Commenter

Валов

28.02.2026, 02:19

Абе Petar29, голям си прав! 640?! Да бе, все едно съм в някой трилър, ма к'во да ти кажа... Просто е абсурдно! И напълно съм съгласен с Денков - институциите вече не са за народа, а за някакви си интереси. Тоя Коцев май наистина се е забъркал в нещо гнусно.

Commenter

cool_tiger673

28.02.2026, 02:34

Пич, харесва ми как ПП-ДБ се обявиха за Коцев, макар че… 640 ареста?! СЕРИОЗНО ли готвят такова нещо? Абе, направо скандал! Как е възможно да има толкова незаконни арести и никой да не ги е видял досега

Commenter

pro_angel575

28.02.2026, 02:45

Брех, хора, наистина ли 640 ареста?! Това е абсурдно! Как може да има такава схема и досега да не сме я разбрали? ПП-ДБ правят добре, че 👏

Commenter

Mariya9

28.02.2026, 02:48

Евала на ПП-ДБ за инициативата! Наистина, 640 ареста... това вече е като сцена от някой филм, а не реалност в България! Как може да се случват такива неща и никой досега да не ги е разкрил? Това показва колко мухлясало е всичко. Аман от тия схеми, аман! Трябва да се изчисти държавата, че станахме посме

Commenter

Dimi8

28.02.2026, 03:12

абе хора, вие го гледате ли к'во се случва?! 640 ареста! това вече мирише на много гнило и нещо сериозно крие! пп-дб правят добре, че повдигат въпроса, трябва да има разследване до дупка. не може така – да арестуват хора на килограм и никой да не знае защо, кои ги праща и каква е целта?!

Commenter

Ivan74

28.02.2026, 03:14

Пфууу, наистина ли?! 640 ареста...това е недопустимо! Трябва да СЕ докаже

Commenter

Ivan39

28.02.2026, 03:16

Блин, сериозно ли? 640 ареста?! Да не би някой да тренира сценарии от руските сериали тука? 🤦‍♀️ Аз

Commenter

real_master

28.02.2026, 03:52

Хм, 640... Това вече май надхвърля нормалното. Явно нещо много гнило има в тая система. Трябва да се разровят нещата докрай и да се види кой стои зад

Commenter

Тонов

28.02.2026, 03:53

хм, 640 ареста... доста голям брой. дано наистина разследват докрай и не е просто пиар трик. и

Commenter

Луд_Българин

28.02.2026, 04:04

Абе хора, сериозно ли? Шестстотин и четиридесет ареста?! 🤯 Аз съм си обикновен човек, ама даже на мен ми става малко шаренко от тоя брой! Дано наистина разследват задълбочено, да видим кой е дръпнал конските уши.

Commenter

mtkz476

28.02.2026, 04:14

Абе, пичове, наистина ли това се случва?! 640 ареста… ебати цирка! И да му нема край на тия скапани репресии! ПП-ДБ правят правилно, трябва да има разследване до дупка! Да видим кой си присвоява вла

Commenter

pjqzdwxt635

28.02.2026, 04:20

Абе, 640 ареста?! Сериозно ли? Това е яко много. Направо не ми го връзвайте. Дано наистина ПП-ДБ са прав и някой да си понесе отговорност. Защото така става - институциите се ползват за м

Commenter

Боко

28.02.2026, 04:21

абе, 640?! това ли е "прогресът", за който ни говореха? дай да видим кой ще отговори за тия работи, че стана цирк тотал

Commenter

aohbfyu547

28.02.2026, 04:24

Абе, хора, вие го гледате ли тоа брой - 640?! Аз нали съм обикновен човек, ама дори и баба ми в селото каза "Алооо, кво става?!" Шестстотин и четиридесет ареста? Тоя Коцев, кмета от Варна, да му мисли сега. Дано не е някаква схемичка, ама като гледам какви се извъртят работи...

Commenter

uaknbqe331

28.02.2026, 04:31

Ей, хора, пичове, какво става с тая държава, бе?! 640 незаконни ареста?! Това вече май надхвърля всякакви граници на допустимото! Аз съм си човек от народа, не съм политик, ама това е абсурдно! Дай да разберем – кой стои зад тия арести? Кой си мисли, че може просто така да тормози хората и да се прави на интересен?! 👎

Commenter

maria568@abv

28.02.2026, 04:35

Хм, доста притеснително нещо... 640 ареста наи

Commenter

Ivan28

28.02.2026, 04:41

Малеее, пичове! 640 незаконни ареста?! Това вече май е някаква пародия на държавност, а? Къде сме ние така, бе?! Да не би някой да се опитва да ни върне назад във времето с тия простотии?!

Commenter

bg460@bg

28.02.2026, 04:51

Абе хора, тва вече става малко страшно, наистина! 640 ареста?! Това е повече от бройката на рибите, които извадихме на морето миналата година, хаха. Сериозно обаче - що за номерца са тия? 🔥

Commenter

8ED4CE83

28.02.2026, 04:53

Абе хора, сериозно ли? 640 незаконни ареста?! Дай малко да си поизкашлям гърлото от възмущение… Ама наистина, какво става с тая държава? Видяхме какво беше при другите, помним и какво беше преди тях - и двете не бяха особено приятни истории. Сега пък това... 🤬

Commenter

mega_wolf

28.02.2026, 05:00

Пак ли?! Сериозно, как е възможно да се случват подобни неща в 21-ви век?! Искам да питам - институциите ни служат за защита на демокрацията и правата на хората или са 🙄

Commenter

qlcyxw633

28.02.2026, 05:11

Ужас! 640 незаконни ареста? Не може да бъде! Това е недопустимо в една демократична държава, член на Европейския съюз! ПП-ДБ правят правилно, че настояват за разследване

Commenter

301C32

28.02.2026, 05:24

Абе хора, писна ми с тия арести! 640?! Това е все едно да си купиш цял магазин с обувки и да се окаже, че всички са номера 37... безполезно! 😂

Commenter

maria341@mail

28.02.2026, 05:26

Боже мой! 640 незаконни ареста?! Да вземат да ги разследват веднага, без помия! Не може такава репресия да се толерира, особено в ЕС! ПП

Commenter

Стар_Граждан

28.02.2026, 06:22

Ебаси! 640 ареста? Не може такава чорба да се бърка, трябва спешно раз

Commenter

super_boss

28.02.2026, 06:24

Абе, сериозно ли? 640 ареста?! И всичките

Commenter

Истински_Софиянец

28.02.2026, 07:04

Абе хора, да ви кажа... 640?! Сериозно ли? Аз вече май си свивам багажа да отида на село да гледам картофи, че тука станаха лудости! Шестстотин и четиридесет ареста. Това не е демокрация, хора, това е цирк шапито

Commenter

enkvn460

28.02.2026, 07:41

Бах мамата! 640 ареста?! Как е възможно изобщо?! Това вече е пълен абсурд! Да вземат да им търсят отговорност на тия, дето са го спретнали, а! И как си позволяват да ползват институциите за лични интереси? Направо ми иде да крещя! Браво на ПП-ДБ, че се обявиха – трябва да има някой да защитава закона и демокра 💸

Commenter

Боно

28.02.2026, 07:50

Пфууу, 640?! Мамка му стара, на

Commenter

Луд_Софиянец

28.02.2026, 07:52

Абе, хора, наистина ли се случва това?! 640 незаконни арести... Това е тотално недопустимо! Не мога да повярвам, че все още имаме такива практики в България. Има нещо гнило в тази държава, явно институциите са компрометирани и използвани за някакви си лични интереси. 🙄

Commenter

Раслав

28.02.2026, 08:01

Бах мамата, сериозно ли готвят такива НОМЕРА? 640?! Да вземат да ги разследват тези арести до последната подробност! Не може така - институциите трябва да са за народа, а не да си играят на политически войни 👎

Commenter

Mariya38

28.02.2026, 08:03

Абе... 640?! Това е много сериозно. Трябва да се изяс

Commenter

pro_angel380

28.02.2026, 08:01

Абе, наистина ли трябва да го гледаме така... 640 незаконни арести… Това ме кара да се замислям, всъщност какво изграждаме като държава? Какво наследство оставяме на децата си? И не говоря само за арестите, а за цялостното отношение към закона, към институциите.

Commenter

scfgi821

28.02.2026, 08:11

евала на пп-дб! трябва да се изкара истината наяве! 640 ареста – 😏

Commenter

Dimi69

28.02.2026, 08:11

И наистина, чак ме учудва колко "ефективни" са тези институции? Дали пък 👎

Commenter

maria87@bg

28.02.2026, 08:25

Хей, сериозно ли?! 640 ареста? Как е възможно изобщо?! Дай да видим каква е тая работа, че нещо мнооого съмняващо ми се струва... ПП-ДБ правят ли го

Commenter

97816E46D5

28.02.2026, 08:33

Абе хора, вие го гледайте колко е сериозно това! 640 незаконни ареста?! Да не ми кажете, че някой си играе на политически цирк с нашите животи?! Благимир Коцев – кмет на Варна, човек, който работи за града ни, го хващат така и сиктир! И после се правят на ударени!

Commenter

B30E2DBD7F

28.02.2026, 09:00

Бах мамата, сериозно ли имало такива арести?! Как е възможно да се случ

Commenter

Луд_Граждан

28.02.2026, 09:22

Ебати майтапчийците! 640 ареста?! Тоя Денков да не ни баламосва с тия истории, ама нещо ми намирис

Commenter

ultra_angel886

28.02.2026, 09:43

абе наистина ли 640 ареста? как е възможно изобщо да се случва нещо подобно?! и защо винаги трябва нещо да се забърка с политически интереси, а? дай боже да се разбере истината