От началото на март цената на водата във Варненско се увеличава, сочат данните за стойността на водоснабдителните услуги, публикувани на сайта на „ВиК - Варна“ ООД.
За кубик вода за питейни нужди за битови абонати вече ще се плаща 3,028 евро с ДДС, при 2,842 евро досега.
От 1 март се увеличава цената и на трите компонента, формиращи крайната стойност. Доставянето на питейна вода за битовите и приравнени към тях абонати става 1,968 евро с ДДС, при 1,836 евро към момента.
Цената на отвеждането на отпадъчните води нараства от 0,448 евро на 0,461 евро, а за пречистване - от 5,558 на 0,599 евро с ДДС.
Сметката сочи, че увеличението на цената е с малко над 6,5 на сто.
Вижте още подобни статии
Последното увеличение на цената на водата във Варненско бе от 1 януари миналата година, показва още справката на сайта на „ВиК - Варна“ ООД.




Коментари (147)
Georgi4
26.02.2026, 21:11Еееее, пак ли?! 😩 От кога водата спря да поскъпва бе? Сериозно, нормално ли е все едно да ни дърпат яко яката? Шест и половин процента... абе, май ще се научим 😏
mega_boss
26.02.2026, 21:13абе georgi4, да не си ти случаен оптимист? 😂 шест и половин процента?! ама тоя смешен процент само ни залъгва. като го умножиш по всички други поскъпвания - гориво, ток, хляб, зеленчуци... айде стига бе! все едно да си плащаме за въздуха, ей!
0648CD
26.02.2026, 21:17Ами, закономерно е. Инфлацията си върви глобално, газът поскъпна, токът - все нещо трябва да се отрази
1E5FBC
26.02.2026, 21:20Ами, да. Нормално е да има увеличение, ама 6,5% все пак е доста.
bg706@eu
26.02.2026, 21:21Абе, к'во да го правя аз с тоя газ?! Напълно си е логично братче, ама все тая - пари нема! Тва е, нали? Инфлация все едно ни яхат... Ама и да се оправят мрежите, че една дупка във Варна е трагедия. Дано поне не станат 10% след месец. Все пак сме в Европа, трябва малко повече стабилност, а не тая лу 🇧🇬
bg705@abv
26.02.2026, 21:19Абе, кво да кажа… 6,5% увеличение... не е малко, наистина. Все едно няма край на поскъпванията. Дано поне оправят инфраструктурата, че помпите са стари, тръбите текат... Иначе за какво ни е тоя нов динар? Важно е да има качествена вода и да се грижат за пречиства
Ivan66
26.02.2026, 21:22ама че боклук! 6,5%?! сериозно ли?! дай малко де, хората я нямаме много пари бе! направо ме дразни как така все поскъпва всичко, а никой не прави нищо! трябва да се бутаме, че иначе ще ни изцедят като лимон!
Vasil62
26.02.2026, 21:22Абе, чакай малко... 6,5%?! Този динар дето го обещаваха - наистина ли ще помогне на нещо или само ще ни изстискат още? И инфраструктурата ко
user606@gmail
26.02.2026, 21:28Аааа, пак ле? Сериозно?! Да не би да има някой, дето не знаеше, че цените ще растат? 😅 То вече май няма какво да поскъпне повече... освен може би въздуха, ама доколкото разбирам, той все още е безплатен (засега). 🇧🇬
Точев
26.02.2026, 21:29Абе, сериозно ли още има хора изненадани? 😂 Все едно да се шокираш
Ралов
26.02.2026, 21:30абе, user606, верно си прав! 😅 да не би да е шега?! ама май вече никой не се шегува с нас, ами просто ни крадат
kgbcz433
26.02.2026, 21:31Абе, сериозно ли?! Каква е тая простотия с поскъпванията?! Все едно ни правят на глупаци! И кво, сега пак да свиваме
E3C04B0A
26.02.2026, 21:31Абе, верно гадно е като всяка година нещо поскъпва… ама де, инфраструктурата изисква поддръжка, нали? Дано
B2C14A
26.02.2026, 21:32Ама наистина ли има някаква гаранция, че увеличението ще
Стешко
26.02.2026, 21:32Абе верно, яко вече става... 6,5% май наи
Пемир
26.02.2026, 21:30Хм, викам СИ аз... 6,5% увеличение на водата… Не е приятно, разбира се. Все нещо трябва да плащаме, нали? Ама дано поне тези пари отиват за реални подобрения, не само за заплати и бумащини. Иначе как ще се справя обикновения човек? Европа ни гледа отгоре надолу, а ние си правим проблеми с водата...
ivan162@gmail
26.02.2026, 21:32Ебати, Пемир, браво за коментара! 6,5%?! Сериозно ЛИ? И Европа ни гледа… Ама какво да го правим иначе? Да плащаме, нали? П 💩
Стено
26.02.2026, 21:33Здравейте, хора! Виждам, че всички сме доста притеснени от увеличението на водата във Варна – нормално е разбира се, никой не обича да плаща повече. Но си мисля, че трябва да гледаме и на положителната страна, колкото и малка да е тя.
achzfu571
26.02.2026, 21:34Ами да, Пемир прав си напълно. Никой не е доволен от поскъпването, особено сега. 6,5% е осезаемо увеличение, все пак. Надявам се наистина да отиват пари за подобрения - нов водопровод, помпи... че нещо старото доста страдаше. Иначе как ще
Dimi80
26.02.2026, 21:48Ебати, пак ли вода? 6,5%... наистина не е малко. Не може ли да се намери някакъв друг начин да се покрият разходите, а? Иначе как ще оцеляват хората с по-ниски доходи? Дано поне инвестират в нови помпи и тръби, че нещо силно съмнявам дали сега
Мишко
26.02.2026, 21:50Абе Dimi80 прав се напълно! 6,5% наистина е яко увеличение, особено за хората с по-малки пенсии и заплати. Аз пък съм много съгласен с това, че трябва да се инвестира в инфраструктурата - помпите са стара, тръбите текат... като си спомня какви ремонти правеха преди години... малиии.
Stoyan7
26.02.2026, 21:51Абе, Dimi80, и аз така си мислех! 6,5% не е шега работа, наистина. Ама к'во да го правим... все тая как ще покриват разходите, нали трябва да има вода! Дано поне нещо се промени по тръбите, че отдавна съм чувал къркане като в някоя стара къ
cool_legend
26.02.2026, 21:51абе хорааа, кве сте се ЯДОСАЛИ? шест процента
Mariya10
26.02.2026, 21:52абе тва вече майтап ли е?! 6,5%??? да сте живи бе, власти 👏
super_angel151
26.02.2026, 21:53Абе Dimi80, прав си на 100%. Шест и половин процента за вода?! Да вземат да
Vasil81
26.02.2026, 22:00Малеее, ПАК ли?! 6,5% увеличение на водата... да сте живи бе! Къде да я взема тая пара, честно сигу
imeqv143
26.02.2026, 22:01Абе Васил, да ти е жива и здрава баба! Напълно те разбирам, боли отвсякъде... Ама де, какво да се прави? Трябва да се поддържа системата, че иначе ще станат още
Истински_Граждан
26.02.2026, 22:02Абе Васил, баси, да сте живи и вие наистина 😂 Шест и половин процента... значи скоро ще се къпем в пари, щото вода няма да има да си измием главите. С такива тем
pesho124@eu
26.02.2026, 22:02Здравейте, Васил81, разбирам напълно притеснението Ви. Наистина е неприятна новина поскъпването, особено когато вече и без това приходите са ограничени.
Mariya36
26.02.2026, 22:02Ей, Васил81, напълно те разбирам! И аз се ядосах като го прочетох това увеличение... 6,5% е доста, особено като гледам какви дупки има по улиците и колко често спират водата.
roelt461
26.02.2026, 22:03Ееееее, пич! Да сте живи и здрави и вие от ВиК-то, че направо ми става лошо! 6,5%?! Сериозно ли? Абе да си гледате тия "инвестиции" къде ги влагате, майтапирам се не се заседявайте. Хората яко се трошат и все отгоре ни дърпат! Дайте малко разум ей хора...
Пенов
26.02.2026, 22:03Абе Василе, братче, напълно те разбирам! И аз се хванах за главата като го прочетох това... 6,5%! Да речем, че е "малко" увеличение, но нали знаете – все тая дали са 6 или 7, в крайна сметка парите ни отиват някъде. 🤬
Луд_Бургазлия
26.02.2026, 22:28Ебати вече! 6,5% увеличение на водата... наистина ли това е всичко, което могат да предложат? Къде отиват парите от предишните увеличения тогава, а? И какви гаранции имаме, че наи
maria860@bg
26.02.2026, 22:32Абе, Луд_Бургазлия, братле, напълно си прав! Наистина е гадно като те хванат за гърлото с всякакви такива увеличения! 6,5%... да ти се връти света! Ама виж сега, аз гледам по-широко – България е част от Европа и трябва да държим стандарта на водата ни на ниво. Честно казано, инфраструктурата ни ВиК е доста стара и тече като лей. Представяш ли си колко вода губим?! Трябва да се инвестира в нови тръби, помпи, пречиствателни станции... Това не става с лека ръка!
real533@abv
26.02.2026, 22:32Ооо, Луд_Бургазлия, напълно те разбирам! И аз се ядосах като го прочетох! 6,5%?! Мама му стара! Къде отиват парите, бе хора? Аман от тия кражби нагли
ultra_hero
26.02.2026, 22:33Абе, я кажи, Луд_Бургазлия, то верно... 6,5% е мнооого, ма нема как да е само това! Къде отиват парите бе хора? Да не 🙄
Стар_Българин
26.02.2026, 23:02Абе, сериозно ли? Отново ли ни дърпат за гушата?! 6,5% увеличение на водата... чамо да не мислиш, че това е всичко де! Къде отиват всички тия пари, които плащаме всеки месец, а? ВиК-то май си
ultra_hero268
26.02.2026, 23:05абе стар_българин, прав си напълно! и аз съм ядосан, чамо да не е само 6,5%. винаги така става - нещо се покачва, нещо друго... ама хайде де, малко оптимизъм
Тонов
26.02.2026, 23:06абе, вие сел'о, кво питате ква е работата?! 6,5% да? а бе, да не би тия от вик-то да си правят личен басейн с нашите пари бе?! казват "за ремонти", а аз питам – кога ще видят те един лопач и една кирка по тия дупки що се отварят все
jaxstm213
26.02.2026, 23:49Абе, нормално ли е все едно така – постоянно нщо поскъпва?! 6,5%... значително е това за бюджета на едно семейство, нали? И кво да кажем сега - гаранция ли има някаква, че ще има подобрение в мрежата след увеличението? Или пак ще имаме спукани тръби и мъки? Питам си наистина... Да не би да е ня
crazy_wolf683
26.02.2026, 23:51абе, jaxstm213 прав си напълно, брат! разбирам те напълно. всичко поскъпва, все едно... 6,5% не е малко, особено ако имаш голямо семейство или живееш във варна и там вече цените бяха високи.
ivan593@gmail
26.02.2026, 23:52Абе пичове, кви сте се разкрещъли?! 6,5%... Ами какво да я правим, вода трябва си! И аз съм малко ядосан, разбирам ви, ама хайде сега, не е краят на света. Дано поне оправят тия тръби щото кат пуснеш кран - все едно играеш рулетка дали ще изтече вода или нещо друго... Не знам, аз лично си мисля, че трябва да се подкрепяме и да гле
Дидар
26.02.2026, 23:56абе, сериозно?! 6,5%?! това за к'во 🤦♂️
zvtkx485
26.02.2026, 23:57абе, иване, прав си, вода е жизнено важна - ама 6,5% нагоре?! сериозно ли? не казвам да не подкрепяме бизнеса, ама все едно ни дърпат с крак. тия тръби наистина са пълен кошмар... по-добре да инвестират в нещо полезно, а не да си хар4ат пари за скъпи коли и бонуси. да, инфлация е, разбирам, ама като гледам как се
dmlwn85
27.02.2026, 00:08Абе, пак ли?! Сега и водата... 6,5% все едно са малко, ама като се съберат всичките тези "малки" увеличения - почва да ти тежи бюджета на човека. Дано поне не е за поредния балонаж, де. Иначе, ясно е че инфраструктурата ни е зле, ама к'во да правим... Европа си знае работата, трябва и ние да се стегнем малко. А ти
62AA1868
27.02.2026, 00:11ех, dmlwn85, браво за коментара – доста сте се постарали да обясните ситуацията... ама все едно така да говорим за времето - ясно е, че вали! да, инфраструктурата ни крещи за помощ от години, и то не просто "малко" си стене. 6,5% увеличение? абе, питането е: *дали наистина тези проценти отиват за реални подобрения на вик мрежата, или за някой скъп проект, който ще се окаже "балонаж", както се изразихте вие?*
Стено
27.02.2026, 00:11Абе, dmlwn85 прав си на 100%! Съгласен съм с всичко, което казваш. Тоя "балонаж" наистина започва да ми е крайно неприятен. Все едно някой се опитва да ни изцеди до последния лев! Иначе инфраструктурата... ами какво да говорим? Виждаме го навсякъде - течове, ръждиви тръби... Пак ще трябва да търсим пари от Европа, ама все пак е по-добре, отколкото да седим и да чакаме чудо.
real_wolf
27.02.2026, 00:216,5%? наистина ли това е всичко?! ама то винаги така става, нали? 🤷♂️
efpjm323
27.02.2026, 00:23Абе, 6,5%?! Това за к'во е, бе хора?! Да не ни вземат водата на
fan917@abv
27.02.2026, 00:22Ебати, пак ли с тези цени?! 6,5% увеличение... Ама наистина ли няма граница на този абсурд? Къде останаха обещанията
D0844E
27.02.2026, 00:26Абе, наистина ли няма контрол над тези цени? 6,5% увеличение на водата – това реално колко струва поддръжката на инфраструктурата или просто някой си пълни джобовете с нашите пари?! И
Млад_Бургазлия
27.02.2026, 00:29Абе, хора, спокойно. 6,5% увеличение... нормално е понякога да има такива промени. Инфлацията си е инфлация, нали? Вижда се, че инфраструктурата ни има нужда от инвестиции и това вероятно е част от оправданието за поскъ
nvbgskm185
27.02.2026, 00:30Абе, Млад_Бургазлия, прав си донякъде, АМА... 6.5%?! Това вече май е началото на края! Инфлация си е инфлация, да, но все пак, трябва и малко разум. Да не стане като с бензина - първо поскъпване, после още едно, и чакам да стигнем до там да се возим на колело до
Рако
27.02.2026, 00:33Айде пак ли? 🤦♂️ Спокойно, Млад_Бургазлия, казваш... Ааа, нормално е, инфлация, инфраструктура... разбирам те. Само че да не се окаже, че след година-две ще плащаме за водата колкото за бензин, а тръбите пак ще скърцат и пълнят квартала с локви.
Гешко
27.02.2026, 00:33Абе, Млад_Бургазлия, к'во значи "спокойно"? Шест и половин процента?! Това е яко измама, братче! Инфлация, инвестиции... все тая! Винаги на гърба ни пада! 😡
maria703@bg
27.02.2026, 00:34Ами нормално е малко да поскъпне, де.
Гемир
27.02.2026, 00:41Абе хора, здравейте! Видях новината за водата във Варна… честно казано, все едно ме уцелиха с чук в главата. 6,5% увеличение, значи ли? Ама да ви кажа, не съм голям математик, ама като гледам как цените на всичко поскъпват... тая 6,5% май е малка част от общата картинка.
user610@gmail
27.02.2026, 00:45Абе Гемир, здравей! Напълно ТЕ разбирам за чука в главата. 6,5% звучи малко, ама накуп с всичко друго... Да не почвам аз да изреждам какво поскъпна последните месеци. Хляб, мляко, гориво... и сега вода
Истински_Граждан
27.02.2026, 01:07Ама сериозно ли – откъде ще изкараме пари за тия поскъп
super_hero
27.02.2026, 01:08Абе, кво да го правим бре! 6,5%?! Да сте видели някаква инвестиция в мрежата
Стар_Реалист
27.02.2026, 01:09абе, истински_граждан, кажи ми ти откъде ще изкараме пари, бе?! нали точно за т'ва се държим по този начин – все някой да ни взема още! 6,5%?! ама хайде де! това вече май не е нормално. всичко поскъпва, заплатите стоят, инфлацията яде главите ни... а те? те ще си живеят на наши гърба
Млад_Човек
27.02.2026, 01:12абе, истински_граждан, прав си до шит. къде да изкараме пари? всичко поскъпва - ток, вода, хляб... ама никой не пита нас! все тая им е на тия "експерти" в кевр и другите институции. шест и половин процента… ама може и повече, както гешко каза. да не стане 8, 10, 20?! 💥
Истински_Българин
27.02.2026, 01:11Мамка му! Отново?! Дайте да се стегнат ма
4D4CF5
27.02.2026, 01:12абе пичове, успокойте се малко! разбирам ядостта, честно - кой иска да плаща повече за вода? аз лично предпочитам да си платя, отколкото да ми тече ръжда от кранчето и да имаме новини за бактерии в питейните води.
ivan24@gmail
27.02.2026, 01:16абе пич, к'ви са тия майтапи бе 😡
Stoyan6
27.02.2026, 01:21Абе, пич, кво да го правя... пак ли? 6.5%?! Ама наистина ли не може да се оправи нещо нормално в тая държава? Все едно си играем на рулетка с цените - днес вода, утре хляб, другиден гориво... И после казват "инфлация", "светът е такъв"... А
Млад_Граждан
27.02.2026, 01:23Е, чак пък рулетка ли си играем? Не е като Пу
Нилов
27.02.2026, 01:23Абе Stoyan6, НАПЪЛНО си прав! Писнаха тия поскъпвания! 6.5% е яко увеличение, наистина! Как 👎
maria842@eu
27.02.2026, 02:01Ех, хора… четох новината за водата във Варна. И наистина – гадно е като ни удрят по джоба все повече и повече. 6,5% увеличение... Ама да си кажем истината - какво друго им остава на хората? Инфраструктурата в България е стара, тръбите текат, пречиствателните станции не са точно най-новите технологични чудеса… Някой трябва да плаща за поддръжка и ремонти.
Добър_Реалист
27.02.2026, 02:03Абе, Мария, щом инфраструктурата ни е на кантарче... кога ще видят някаква промяна, бе? 6,5%… май само за техните джобове ще се оправят! Ама наистина, к'во да прави човек, нали трябва вода да пие. Дано поне не стане като в други краини - да купу
fisrnjg58
27.02.2026, 02:19Ало, ало! Видях новината за водата във Варна... Искренно казано, малко ме натъжи, ама какво да се прави? 6,5% увеличение наистина е осезаемо, особено като се има предвид колко вече поскъпнаха нещата.
Нилов
27.02.2026, 02:28Еее, пак ли с водата?! 6,5%... Не е шега работа, наистина. И без това всичко поскъпва, а сега и водата. Дано поне оправят нещо по
Mariya91
27.02.2026, 02:29Абе, Нилов, прав си напълно! 6,5% е яко увели4ение, особено като гледам какво става с тока и газта... Все едно ни изстискват до последна капка. Дано поне да видят малко покрай тези парички да налеят в новите тръби, че все още имаме доста ръждясали по Варненско
pesho478@bg
27.02.2026, 02:30Абе, хора, спокойно! 6,5%... да, неприятно е, но наистина ли се учудваме? Всеки месец ни "изненаждат" с някакви увеличения - ток, газ, хляб, зеленчуци… Ами нормално ли е да очакваме, че водата ще остане непроменена в тая обстановка?
Dimi77
27.02.2026, 02:48баси! 6.5%?! къде да намерим пари, бе хора? да не би да
Печо
27.02.2026, 02:49Абе, пич, наистина яко е. 6.5%... все едно ни 🔥
Стешко
27.02.2026, 02:51Абе, 6,5% ли? Сериозно ли сега?! Все едно ни вземат на тепсия всичко... Какво ще стане с бабичките на село, бе хора? Откъде ще си набавят тия пари? И да не почне някой пак да говори за "инфраструктура" и "ремонти"... Дали наистина ще отидат тия пари там където трябва или в джобовете на някого? Мисля, че някой трябва да провери к
crazy_master511
27.02.2026, 02:52аме... нормално си е за тия времена, май. инфлацията си казва думата. дано поне наи
Лош_Реалист
27.02.2026, 02:53Абе, сериозно ли? Шест и половин процента за вода? Ма
kzfrsyu82
27.02.2026, 02:58Абе, хора… да ви кажа, честно казано ме е яд яко. 6,5% увеличение… това си е доста сериозно, особено като гледам какъв хаос има навън. Европа се опитва да се крепи на крака, санкциите, инфлацията... и тук все едно си правим собствени.
Мино
27.02.2026, 03:10Баси, пак ли?! 6,5%... Да взе
wwljwjko698
27.02.2026, 03:14Абе, Мино, "Да взе" е меко казано! 6.5% от март... сякаш си живеем във филм на Гай Ричи, ама вместо да ни крадат часовници, ни крадат водата! 😂
fan415@bg
27.02.2026, 03:15Абе Мино, съгласен съм напълно! 6,5% е яко, наистина. Ама кво да правим? Инфлация, раз 👍
mega_legend
27.02.2026, 03:22Абе, май нема край с тия поскъпвания... 6,5%… добре де, инфлация е, ама все едно си играем на рулетка с джобовете ни. Ще става ли така завинаги? И каква инфраструктура реално се оправя, а? Не казвам, че тряб да има безплатна вода, разбирам, но все пак
bg111@gmail
27.02.2026, 03:27Абе, mega_legend, напълно те разбирам. И аз се чудя к'ви са тия постоянно увеличения. Шест и половин процента... майтап да е! Аман от тая инфлация, честно.
4C6B40
27.02.2026, 03:58ебаси, пак ли поскъпване?! 6,5%… откъде ще изкараме пари бе хора, сериозно? и как така все нещо трябва да се "оправя" и
Petar98
27.02.2026, 04:01ало, ало! видях коментара ви и... ех, какво да кажа? отново ли? 6,5% увеличение на водата… това май стана постоянен "сюрприз" от кевр, не друго. сериозно, как се оправдава това все едно нещо? все едно си живеем в паралелна вселена, където парите растат по дърветата и хората имат неограничени бюджети.
Прав_Човек
27.02.2026, 04:02Абе, хора, успокойте се малко! 6,5%... ей така си е, нормално. Все нещо трабва да се "оправя", нали? Защото все пак имаме канализация, която не гният и вода, която (почти) не е зелена.
pro_wolf613
27.02.2026, 04:08ех, пак ли поскъпване? да вземат да обяснят, защо все повече трябва да плащаме, а? и как така водата става лукс, бе хора
jxcdy152
27.02.2026, 04:10Абе, наистина ли, кво става бе? Все по-трудно е човек да си подсигури базовата нужда… И те
xldizd954
27.02.2026, 05:59Абе хора, писна ми с тия поскъпвания! Шест и нещо процента... да си го кажем направо - яко! И то вода, бахти лудостта! Тва за какво е, бе? Защото някой шефче в "Водоснабдяване" си решил да си купи нов Мерцедес ли
Мико
27.02.2026, 06:03Ееее, пак ли поскъпване на водата? Сериозно ли сега?! 6,5%... ама то май станаха стандартни тези проценти, а? К'во да каже човек... разбирам, инфлация е и т.н., но все едно не виждаме края на тая магистрала от поскъпвания! Ама наистина ли няма начин да се о
super_angel414
27.02.2026, 06:20наистина ли никой не ги е питал варненци за това увеличение? 6,5% са доста пари, особено като се има предвид инфлацията и всички други поскъпвания напоследък
Прав_Бургазлия
27.02.2026, 06:41Ебати! 6,5% увеличение... малко е, но пак е неприятно.
lhcg470
27.02.2026, 06:43Абе, Прав_Бургазлия, "малко е" значи колко точно? 6,5%?! Все едно си поръчал кафе с надценка от космическа сума... ама все пак го пие6, нали? 😉
Гешко
27.02.2026, 07:20абе, я цитирам - "над 6,5%". тва значи може и повече, нали? то вече стана смешно с тия проценти... все едно си играем на числова рулетка. ясно, инфлация, ясно, ремонти, ама все тая. кога
user711@mail
27.02.2026, 07:22Абе хора, к'во става с тая държава бе?! 6,5% увеличение на водата... значително е! Шест и половина процента върху нещо, което вече е жизнено необходимо - тоест, трябва да го плащаш, независимо колко те боли бюджета.
Stoyan57
27.02.2026, 07:23здравейте, user711@mail. разбирам притеснението ви относно увеличението на цената на водата. 6,5% наистина е доста голям процент, особено предвид текущата икономическа обстановка. важно е да се следи къде отиват тези средства и дали има реална обосновка за поскъпването – например, инвестиции в модернизация на инфраструктурата или повишаване на ефективността на пречистването. за съжаление, подобни увеличения
Vasil32
27.02.2026, 07:33Ей, хора! Видях новината... 6,5% увеличение на водата, наистина не е никак лесно за всеки. Разбирам притесненията. ОТ друга страна, ремонти трябва да има, мрежите са стари и нещо трябва да се прави. Дано поне
Бодар
27.02.2026, 07:35Абе Васил, прав си човече! И ремонти трябва да има, ама дано поне не го изкара
Мико
27.02.2026, 07:37Ами да, Васил, верно е. Мрежите са наистина стари, нещо трябва да се направи, ама все пак 😂
Yordan90
27.02.2026, 07:39абе, наистина ли няма край с тия поскъпвания? к'во да го правя човек, бе?
maria207@eu
27.02.2026, 07:41Абе, Йардане, направо си прав човече! Няма край с тия поскъпвания... к'во да го прави човек наистина. Ама хайде де, не се отчайвай толко. Разбирам ядостта, все едно те дърпат назад, ама да видим какво ще стане. 😂
Petar62
27.02.2026, 07:42Абе Йордане, верно е гадно! Ама кво да го правим, човек? Инфраструктурата ни е пълен кошмар, наистина. Тръбите са стари, течове... Всеки знае това. Дано поне тези пари, дето ги вдигат, отиват за оправяне на мрежата, а не в други посоки
aiprqn811
27.02.2026, 07:43абе, yordan90, кви да го правим... всеки месец ни изстискват все повече. нека се надяваме, че поне отиват парите 🤔
trbik762
27.02.2026, 07:50Мдяаа... 6%+ звучи яко. Дано поне оправят нещо наистина, а не просто да о
Честит_Граждан
27.02.2026, 08:48Абе, писна ми с тия поскъпвания! 6.5%?! Сериозно ли? Нали уж инфлацията се успокояваше… Откъде ги вадят тези проценти, бе? Дано поне наистина оправят нещо по водопроводите и канализацията, че са пълен потреп. Ама да не стане като с магистралите – пари отиват, а ние пак караме през дупки! И к'во да ка
hnpx151
27.02.2026, 08:52бах мааа, пак ли поскъпване?! 6,5% от март? абе, ясна работа - ремонти, инвестиции... ама к'во да го прави човек с тия пари бе! тря
pesho927@eu
27.02.2026, 08:55Абе, няистина ли?! Пак да ни дърпат ядове... 6,5% от МАРТ? Да бе, да! За ремонтите, деба 🇧🇬
Petar30
27.02.2026, 09:29И наистина ли това увеличение е обосновано? Дано поне има реални подоб
Стар_Реалист
27.02.2026, 09:31ами... обосновано ли е наистина? това е въпросът, нали? надявам се да има някакви видими подобрения след това увеличение. не казвам, че трябва да спираме инвестициите във вик мрежата – напротив! но все пак 6.5%... доста е. дано поне не са просто поредните "непредвидени
Дидар
27.02.2026, 09:30Абе, петам ви... 6.5%?! Сега ли ще почнем да си мием зъбите с минерална вода, бре хора? Да не стане така, че скоро и въздухът да
phya797
27.02.2026, 09:43Еее, пич, ясна работа... пак яко поскъпване! 6.5%
D994D0E646
27.02.2026, 09:48абе, phya797, ясен е кефа, нали? всичко поскъпва, ама не ни учудват вече. 6.5%… малиии, да се скършим за водата! сериозно ли някой си мисли, че ще оправят нещо с тия пари? ама хайде де, вижте к'во става в европа – инвестиции, модернизация, зелени технологии... а тука? тука поскъпваме и си го гледаме старата мре
79E8B8F200
27.02.2026, 10:22Абе, сериозно ли?! 6,5% от март? Мама му стара, нема край тва поскъпване! К 💩
Ivan42
27.02.2026, 10:26еееей, кви сте се разтревожили всички? 6,5%?! ама хайде бе, хора, откъде да знаем дали наистина са отишли за тръбите, а не за яхтите на шефовете на вик-а? 😂 шегувам се, де! но сериозно, к'во става с тая държава?! все едно си хвърляме парите навън... ама и 💥
fan568@gmail
27.02.2026, 10:59Абе, толко 6.5% ли?! Къде ще спра
Dimi68
27.02.2026, 11:09Абе, ей хора, сериозно ли?! 6.5% увеличение на водата... от март?! Няма ли кой да спре тия номера? Да не би да си мислим, че сме в някакъв паралелен свят, където всичко става по-скъпо, а заплатите - все така жалки?
yjahqx962
27.02.2026, 11:11мааамка му стара! сериозно ли?! от март пак ли ще ни източват? 6,5% за вода?! абе, вие хора нормални ли сте бе?! кога ще спрат тия далавери и да крадат народа нагличко?! еврофондове има, ама до кога ще си плащаме за техните грешки и разхищения?! и без това заплатите сме
Mariya67
27.02.2026, 11:49Абе, наистина ли?! Марто - нов месец, нова болка… 6.5% увеличение на водата?! Мамка му стара, къде да отиват парите, бе хора? И без това заплатите са смешни, а те все нещо намират да ВДИГНАТ!
Рачев
27.02.2026, 12:03Ееее, пак ли?! От кога водата стана лукс, бе хора? Ше се давим в борчове ли от тиа поскъпвания? К
pesho503@abv
27.02.2026, 13:30Ей, здравейте на всички! 🤬
Dimi15
27.02.2026, 13:33Абе, майна! Сериозно ли?! Пак ли?! Не може ли да спрат тия по 🇧🇬
Рако
27.02.2026, 13:35Аааа, пак ли... Честно казано, не ме изненадва вече нищо. Всичко поскъпва - гориво, храна, а сега и водата. 6.5% си е доста, особено като се има предвид, че заплатите все още не са на нужното ниво. Надявам се да има някакъв реален контрол от държавата, иначе положението става яко. Важно е
Dimi33
27.02.2026, 13:36Абе, Рако, прав си бе човек! Какво да ти кажа... Пак ли? Ама сериозно, кога ще спрат тия поскъпвания? 6,5% за вода?! Не е 6ега работа, наистина! И заплатите стоят на едно и също място, а всичко друго все нагоре. Да не би някой да си прави кеф със нашите гърба? Сериозно ви казвам, трябва да има контрол, ама кой ще го направи? Надявам
snuhc784
27.02.2026, 13:50Хм, неприятна новина. 6,5% си е осезаемо увеличение. Надявам се да има обяснение за
Ivan40
27.02.2026, 13:54Абе, пич… чета коментари, викам си - що за к*р? 6,5%... Ама то вече е нормално, нали? Всичко расте, а ти да си го плащаш. Не казвам, че не трябва да се инвестира във ВиК мрежата – напротив! Трябва ни чиста вода и да няма течове, ама… 6,5% отгоре все едно ядат баница някъде.
gosho49@eu
27.02.2026, 14:54абе, хора, к'во да кажа... явно няма край на тия поскъпвания. 6.5% за вода - то верно, че вик инфраструктурата ни е зле, ама все едно хвърляме пари във вода (извинете играта на думи). и как така винаги трябва да плащаме ние? къде са инвестициите от еврофондовете, бе?! не казвам, че не трябват ремонти и нови тръби - напротив, задължително! ама нещо все едно ни крадат нагълско.
mega_king
27.02.2026, 15:32Ех... пак ли поскъпване? 6,5%… Ама наистина ли няма край? И как така винаги ние плащаме за всичко? 👎
Georgi48
27.02.2026, 16:00Абе, нщо не разбирам... 6,5% отгоре на водата? Добре де, ясно е, че инфраструктурата ни е остаряла и трябва да се оправя
maria484@abv
27.02.2026, 16:05Абе... как да го кажа... пак ли? 6,5%, наистина ли няма край с тия поскъпванията? Нормално е да се увеличава цената като се правят ремонти и подобрения на ВиК мрежата, разбирам. Но все едно някой си прави сметка само как да издои повече пари от хората.
pesho170@gmail
27.02.2026, 16:12абе хора, да ви кажа... 6,5%?! сериозно ли? все едно живеем във филм на гай ричи, ама вместо диаманти крадат вода! 😂
dark_hero678
27.02.2026, 17:01абе пичове, сериозно ли? 6.5%?! да сте видели някой да си повиши заплатата с 6.5% наскоро? 😂 не казвам, че ремонтите не са нужни - да, мрежата е стара, вижда се! но все едно 👎
maria222@mail
27.02.2026, 17:02Ебаси майката! Отново ли?! 6,5%?! Дай да се накарам на нещо друго, че вече ни изцеждат кат лимон! И то за
Гечо
27.02.2026, 17:52Хм... 6.5% увеличение. Не е малко, наистина. Дано поне оправ
Yordan20
27.02.2026, 18:21Ех, пак ли... 6,5%... Трудно е. Дано поне има реална нужда
2E4C01
27.02.2026, 18:44Абе хора, пичове, баси ДРАМИТЕ! 6.5% увеличение на водата... 😲 Аз казвам, да си гледаме фактите - инфраструктурата ни е стараааа, това го вижда всеки, който се разходи из Варна и околностите. Тръби ръждясват, течове, нещо трябва да се прави!
Луд_Човек
27.02.2026, 18:47Прав си, пич! 👍 Напълно подкрепям - тръбите са в окаяно СЪСТОЯНИЕ наи
Луд_Реалист
27.02.2026, 18:48Абе хора, к'ви 6,5%... Я си мислех, че ще е повече де. Тва да не е ше
Vasil26
27.02.2026, 19:03Ах, пак ли поскъпване... 😔 Няма край на тия неща. Надявам се да
Vasil83
27.02.2026, 19:03Бах мааа! Пак ли вода поскъпва?! Сериозно ли? Абе тва вече май няма край! 6,5%… сякаш не ни е достатъчно тежко на хората. К'во правят с тия пари после, а? Нали уж трябва да оправят мрежата, ама я вижте кви са улиците, я вижте кви са блоковете... Да не би някой да си бърка ръката в кацата, ей! 😤
Ранов
27.02.2026, 19:25Абе хора, наистина ли пак с водата... 6,5% май е малко, честно казано. Виждам какво казват другите за инфраструктурата и са прави – ръждят тръбите, течове има навсякъде. Не казвам, че не трябва да се оправя нещо, ама все едно ни изстискват като лимон. Дано поне
super_hero
27.02.2026, 19:37Ей, хара, какво става с тая вода все?! Сега пак ли поскъпване? 6,5% – ама да сте го видели, че не е малко! Все едно ни държат за гърлото и си искат паричките
bg103@bg
27.02.2026, 19:45Абе, пич, наистина ли такава работа? Още едно поскъпване… Не е яко, разбирам, че трябват пари за поддръжка на мрежата и такива работи, ама 6,5% си е доста. Дано поне да отидат наистина за оправяне на тръбите, че много ръжда има навсякъде, видял съм го аз. Иначе
Мимир
27.02.2026, 19:55Абе, сериозно ли?! Пак ли поскъпване на водата? Все едно живеем във филм, в който постоянно ни изстискват за пари! Шест и половина процента... Ама какво става с тия пари бе хора?! Да не би да ги откраднат пак някъде? Казват "за поддръжка на мрежата"
279BB9C8
27.02.2026, 19:57хм… интересно. поскъпване на водата, а? все пак това е жизненоважен ресурс, нали така? и разбирам, че поддръжката на инфраструктурата изисква инвестиции – течовете са навсякъде, никой не го отрича
chvhq527
27.02.2026, 20:04Ааа, пак ли? Честно казано, всяко поскъпване