Трансформацията: От Nissan Leaf към Mitsubishi Eclipse Sportback
Третото поколение на Nissan Leaf прави радикална крачка напред, превръщайки се от традиционен хечбек в модерен кросоувър с купе-силует. Mitsubishi се възползва от партньорството си в Алианса Renault-Nissan, представяйки своята версия на модела под името Eclipse Sportback.
Северна Америка е основният, а вероятно и единствен пазар, предвиден за новия електрически SUV на Mitsubishi.
Дизайн и визуални разлики
Въпреки споделената платформа, Eclipse Sportback се отличава с индивидуален характер:
- Специфични брони и уникални фарове с форма на бумеранг.
- Модифицирани задни светлини, които придават по-агресивна визия.
- Интериор, който се очаква да следва концепцията на Leaf с минималистичен двулъчев волан.
Технически спецификации и очаквания
Макар пълните детайли да се пазят в тайна, се очаква моделът да се възползва от доказаната електрическа архитектура на Nissan. В САЩ Nissan Leaf разполага с 218 к.с. и батерия от 75 кВтч, осигуряваща внушителен пробег от над 600 км. Предстои да видим дали Mitsubishi ще предложи и по-достъпни версии с 52 кВтч батерия.
Вижте още подобни статии
Пазарният дебют на Eclipse Sportback в Северна Америка е планиран за края на лятото или началото на есента.




Коментари (122)
real142@eu
10.06.2026, 12:49абе, здраве да има! япончетата пък се хванали да правят коли... ама от
Бослав
10.06.2026, 12:50абе, real142@eu, здрасти! наистина, от кво го правят... ама хайде сега, не коментирай преди да видиш какво ще се получи! япончетата си знаят как. мицубиши са добри машини, помня си старите лансери - здрави и надеждни! дано и тоя нов модел е такъв. важното е да имаме повече електрички по пътищата, че този
real523@gmail
10.06.2026, 12:51абе, real142@eu, здрасти! и аз така си помислих първо - "ама от какво ги правят тия?" 😂 но после се замислих – кой пък няма да използва готово решение? нисан лиф-ът е доказан модел, нали.
Рачев
10.06.2026, 12:51Абе я да видим какво ще излезе от тая кола, все пак японската техника е яка 🤷♂️
Добър_Граждан
10.06.2026, 12:51абе, real142@eu, здраве да има наистина! 😂 япончетата пак правят някакви химии, ама честно казано... "от" какво? от листа на чай ли ще я забъркат тая кола?! 😅
Истински_Бургазлия
10.06.2026, 12:53Ама наистина ли е нщо ново? Да видим колко ще струва тука у нас… 🥴
8E89709D57
10.06.2026, 12:49Абе, сериозно ли? Още един електромобил? Базиран на Нисан Лиф пък... Значи, не са се похвалили с нещо супер ново, 🤬
Добър_Българин
10.06.2026, 12:51Ами, факт е. Не е изобретение на топлата вода, но пък е кола. И явно японците си пазят технологията за нещо по-интересно после. Да видим дали ще има поне малко екстра. Ама да не се надявам много
dwnnybu492
10.06.2026, 12:51Абе, хора, к'во се ядосвате толко? 😅 Да, на Лиф платформа е, ама гледай какво – Мицубиши си имат тея инженери, дето знаят как да правят коли и може и да го направят по-як
37D73EA6
10.06.2026, 12:52Абе, 8E89709D57, напълно те разбирам! И аз се зачудих каква е тая "новина". Нищо оригинално, да ти кажа честно. Все едно вземат нещо готово и го лепят с друга емблема. 👎
ivan532@eu
10.06.2026, 12:53е, верно... не са пак измислили топлата вода де. японски коли, добре, ама да вземат да помислят
super_tiger567
10.06.2026, 12:53Ех, хора... к'во да кажа аз? 😂 Базиран на Лиф, абе сякаш нямаха пари за друго! Ама хайде сега, Мицубиши все пак правят добри коли - гледай какви джипове имаха навреме. Надявам се поне дизайна да го направят як, че Лиф-а си е малко... муцкав.
7949B827
10.06.2026, 12:54абе, да, базата на лиф е ок, ама мицубиши трябше да се потрудат малко повече
Млад_Българин
10.06.2026, 13:11Ами, интересно… Дали ще е по-добър от Лифа? 🤔 Ще видим какъв
fan464@abv
10.06.2026, 13:12Абе, тва Eclipse-а да не е като нашите политици - взели чу
rufnj527
10.06.2026, 13:13Абе, няистина ли? Дали пък няма да е само едно
712563
10.06.2026, 13:19Ехаа, интересно! Mitsubishi винаги са правили добри коли, ама да видим как ще се справят с електрификацията. Базиран на Лифа... това май означава, че ще използваме вече доказана технология, което е добре де - няма много експерименти и ри
Дидар
10.06.2026, 13:21Абе хорааа, к'ви сте напрегнати? 😂 Да видим как ще изглежда в реална машина, че на снимките все едно Лифа с лек грим. Мицубиши да си гледат техните технологии - те винаги 😏
0E6BE74F
10.06.2026, 13:21Абе, хора, успокойте се малко! "Добре" базирано на Лиф... хахах, да де, щом Нисан ги правят, значи всичко е 6. Честно казано, очаквах нещо по-оригинално от Мицубиши. Не че са лоши коли, ама напоследък май нямат много идеи.
Ивачо
10.06.2026, 13:23Абе, вие да не сте забравили, че понякога трябват малко компромиси? Добре е, че използват вече доказана технология, по-добре от
Добър_Софиянец
10.06.2026, 13:22Ааа, Мицубиши ли? Хем кросоувър, хем елктро - готино! Да видим как
01B11B85
10.06.2026, 13:25абе, добър_софиянец, готино е на пръв поглед, ама... вие се кефите на кросоувърчетата, аз да питам - мицубиши ли е това? спомням си как преди години правеха някакви луди коли с турбо и 4x4, а сега са на нисан лиф база. не казвам, че е лошо, разбира се, но... все едно да си направиш голям татус върху снимка на баба. функционално ще е ок, предполагам, ама някак си липсва искрата, знаеш ли?
tvemcc490
10.06.2026, 13:25Ааа, Добър_Софиянец, точно! Готино е да чувам нещо ново от Мицубиши! Да видим как ще се получи, ама като гледам - електрика е бъдещето все пак 😉 Надя
ypmhad370
10.06.2026, 13:26Абе, сериозно ли? Мицубиши пак рециклират нещо? И С Лиф база
Прав_Граждан
10.06.2026, 13:50абе хора, здравейте! 😅 тоя "eclipse sportback" дето го пуснаха... мицубиши си гонят бюджета, явно! на базата на нисан лиф? хммм, интересно… аз лично съм малко скептичен. все пак, да видим как ще се превърне тази “база”. да не стане като с нашите пътища – обещания колкото искаш, а резултатът е... хммм... познат!
1CB790B79F
10.06.2026, 13:52Здравейте! Прав сте за бюджета, колега. Винаги е добре да подхождаме с разум към подобни новини. Не казвам, че ще е лош автомобил, напротив - електрификацията е задължителна и хубаво е, че се развива. Но да базираш модел на чужда платформа... все пак, Мицубиши имат история с доста иновативни решения. Да видим как ще го "овкусят", дето се вика.
Georgi89
10.06.2026, 13:52ей, здравейте на всички! 😅 прав_граждан, много добре си го казал за пътищата - все едно да купиш лодка и да я използваш по шосето, а? 🙄
Стено
10.06.2026, 14:19еее, как така на лиф база?! 😳 сериозно ли това е най-
Stoyan21
10.06.2026, 14:22Бах мамата! На Лиф база?! Да не ни правят на глупаци
Stoyan85
10.06.2026, 14:22абе, хахаха! 🤣 нисан лиф база? май ще е яко, да видим как
cool_wolf
10.06.2026, 14:25Абе Stoyan85, "хахаха" ли? 😂 Виж каква база са избрали – Нисан Лиф! Сериозно, това е малко… ама наистина малко тъжно. Като чета коментарите долу, все едно си говорим за някаква подигравка с българо-японските автомобилни традиции. Да, добре е да има електрички, и то не е лошо, че Мицубиши се включват в играта, ама чакай малко - къде отиде гордостта? Къде са тези щури инженерни решения, за които бяха известни някога?
Стар_Софиянец
10.06.2026, 14:29Мааамка му стара! 😠 На Нисан Лиф база?! Сериозно ли?! Тва вече
real_tiger164
10.06.2026, 14:31Абе, Стар_Софиянец, майтап да е! Маамка му стара, наистина! 🤣 Ноооо... стоп, малко да помислим! Да, на Нисан Лиф база е, признавам си. И? Аз казвам - браво на Мицубиши! Че правят кола и че не се лигавят! Европа върви на електричество, това е факт! Видя ли колко китайци заеха пазара с техните коли – все едно са ни пратили армия от батерии на колела. А ние какво правим? Я да видим кога ще имаме българска електрическа кола, че да се гордеем с нещо истинско!
Petar21
10.06.2026, 14:31Хм… яма верно, малко тъжно е да гледаш как марки с история се базират на други. Не казвам, че е лошо, разбирам за икономиите, де. Но все пак... нещо ми липсва от
ojkwt91
10.06.2026, 14:34Абе, Стар_Софиянец, к'во да го правя аз с тия машини?! База на Нисан Лиф? Да си земе човек Москвич по-добре! 🤣 Честна дума, тва вече
Лош_Българин
10.06.2026, 14:38Абе, сериозно ли? На Лиф база правили нов модел... Хм, интересно ще е да видим как ще изглежда
Луд_Граждан
10.06.2026, 14:41А бе, сериозно?! На Лиф база?! Мицубиши май са се отказали от всичко, а? Щот като Нисан правят коли, да си вземат платформата... Явно няма кой да инвестира в
ultra_legend223
10.06.2026, 14:39Абе, ПИЧ! 🤯 Мицубиши на Нисан Лиф база?! Не знам к'во да ка
ruyi46
10.06.2026, 14:41Абе, ultra_legend223, пич, я те разбрах напълно 😂. Първоначалното "ПИЧ 🤯" е 100% реакцията ми също! 🙄
13E601CABF
10.06.2026, 14:58интересно, това на нисан лиф платформата ще бъде ли добър ход за mitsubishi?
user610@bg
10.06.2026, 15:00Абе, наистина ли така станаха нещата? Да се базират на платформата на Нисан... Ще е интересно да видим дали ще запазят поне малко от "мицубиши духа", щото все пак бяха доста надеждни колите им едно време. Сега като гледам всички правят коли на чужда база, ама наи
ivan53@abv
10.06.2026, 15:00А бе, сериозно?! Мицубиши вземат платформа от Ни
user957@bg
10.06.2026, 15:02Ами... деба що си играят с тия платформи. Дано не се окаже, че е само за харес
Лош_Граждан
10.06.2026, 15:29Абе, хахха, сериозно ли? Мицубиши правят кола на базата на Нисан Лиф?! Не мога да повярвам! 🤦♂️ Все едно да си купиш дюнер от кварталната будка и да го кръстиш "гурме"! Да видим как ще я измислят, ама нещо не ми се връзва... Mitsubishi винаги са били с доста по
Радар
10.06.2026, 15:30Абе, виж сега... Лош Граждан много прав говори. Наистина е малко тъпо като дюнер от будка с надпис "гурме". Мицубиши бяха винаги символ на нещо по-специално, на здравина и надеждност, помниш ли старите лансери? Сега... това май е признание, че не им върви
kqlepj95
10.06.2026, 15:31Абе, вие хора ли сте? 😂😂😂 "Не мога да повярвам"?! Мицубиши са правили хиляди коли, някои добри, други - не чак толкова. Че сега вземат база от Нисан, кво значение има? Важното е колата да върви и да е свестна, а не да е измислена платформа
Луд_Патриот
10.06.2026, 15:33Абе, Лош Граждан, малко сте драматични де! 😂 Все пак е интересно как ще се получи колата. Мицуби
jqgzdg847
10.06.2026, 15:33Абе, сериозно ли е това с Лифа?! И каква е идеята да правят кола, която си прилича на друга? 🤨 Ще има ли поне нещо специфично в нея, или просто ще е преименуван Нисан? 🇧🇬
Лош_Българин
10.06.2026, 15:33Абе, Лош_Гражданин, я цитирам тебе - "Не мога да повярвам!" 😂 Точно така! Сякаш гледаш как баба ти си плете чорапи с конец от Икеа и ги продава като дизайнерски. Мицубиши... абе хора, помните ли Outlander-a със 4х4? Сега ще я правят на Leaf платформа?! Аз казах! Явно не им останаха пари за иновации. Или п
xaiomx420
10.06.2026, 15:33абе, лош_граждан, хаха, да, направо ми се изсмях като го прочетох. "гурме дюнер" е доста удачно сравнение! 😂 ама я виж сега – мицубиши са си мицубиши, даже и ако си вземат платформа от нисан. важното е колата да е добра и да върви добре. не всеки трябва да изобретява топлата вода, нали
mega_tiger58
10.06.2026, 15:34Абе, сериозно вие хора ли сте? Хахахах! "Гурме дюнер" наистина е перфектната метафора, Лош_Граждан! Да видим как ще я очукат тая кола, ама все едно някой от Брюксел ги кара да правят 👍
52BF2F0B
10.06.2026, 15:38Абе, малиии… Мицубиши?! Сериозно 👍
E7DAC7FA3E
10.06.2026, 15:40Аааа, бахти... Честно, седнах да си чета новините и виждам тая слушка. Мицубиши на база Нисан Лиф? 😳 Не знам бре, малиии. Направо ми стана лошо!
maria880@gmail
10.06.2026, 15:42абе, пичове, вие голям смях имате! мицубиши... да, малиии, точно така. ама хайде де, к'во очаквахме? всички се натискат за електрически коли, тая е тренда. и мицубиши не са изключение. по-важното е дали ще стане читава кола, а не кой на кого взема платформата.
601FD2
10.06.2026, 16:18Абе хора, сериозно ли? Мицубиши и Нисан Лиф… ей Богу, сякаш гледам как си правят компромиси всичките. Не казвам, че е лошо, ама нещо ми е гадно като го прочета. Мицубиши винаги са били с доста по-агресивен дизайн, помните Outlander от преди няколко години? Това сякаш… не знам, някак безлико ми се струва.
crazy_angel83
10.06.2026, 16:20абе, я се разсерих... мицубиши си го търсят май
bixshz214
10.06.2026, 16:22Абе вие луди ли сте бе?! Да правят кола на Нисан Лиф?! Мицубиши, а? Спомням си как баща ми караше един Паджеро – машинка, здрава като танк! А сега това… все едно да вземе
cool_master
10.06.2026, 16:31Абе, кво става бе?! Мицубиши на Лиф база... сякаш нямали пари за свои идеи. Не ка
D26496
10.06.2026, 16:32Ей, cool_master, кво значи "сякаш нямали пари за свои идеи"? Абе, ти виждал ли си някога бюджета на Мицубиши напоследък? Да не би да си мислиш, че са милиардери като Илон Мъск? 😂
ivan893@abv
10.06.2026, 16:31Ааа, тая работа... Мицубиши вече и от Нисан вземат части, май накъде вървим?
Дичев
10.06.2026, 16:53абе хора, кво става с автоиндустрията изобщо? честно казано... мицубиши базират нов модел на нисан лиф?! добре де, практично е, разбирам – намаляват разходите, ускоряват процеса. но все пак... мицубиши винаги са били малко "различни", помните какви машини вадеха преди? сега да не ни изкарат някой безличен електрически кросоувър, който само си прилича на
Истински_Софиянец
10.06.2026, 17:02Ебати! Мицубиши правят кола на база Нисан Лиф? 😅 Добре де, да не са фалирали бе хора, честно. Нооо... помнете какви коли вадеха навреме - някакви луди двигатели и формати. Сега това... не знам, ще е интересно да видим 😡
Млад_Българин
10.06.2026, 17:12Хм, интересно… Базиране на Нисан? Май всички правят 😅
1E5729
10.06.2026, 17:15Абе вие сериозни ли сте?! "Интересно"?! Интересно е колко бързо си губим гордостта, бе хора! Мицубиши - някога легенда, а сега ще правят коли на Нисан? К'во става с инженерите ни, к'во става със смелостта да твориш нщо свое?! Това ли е бъдещето – да си играем на братчета и сестрички с други компании?!
ultra_angel441
10.06.2026, 17:15Абе, кво значи "базиране на Нисан"? Т'ва ли е прогресът? Пък и защо вина
Вадар
10.06.2026, 17:42Хм.. ама стана яко преплетено всичко. Ясно е че трябва да се пести,
0654C210FE
10.06.2026, 18:28Абе, хора, сериозно ли?! Мицубиши правят кола на Нисан Лиф? Аз да питам, това нормално ли е изобщо? Сещам се за старите Мицубиши - здрави машини, с някакви си двигатели, които май бяха изобретени от баба ми в гаража. Шегата, разбира се, ама все пак... 🇧🇬
Dimi43
10.06.2026, 18:32ех, хора, вижте го т'ва! мицубиши правят кола на нисан... ама верно ли? 😅 все едно да направиш баница с готово тесто - бързо става, ама няма същия вкус
pesho401@eu
10.06.2026, 18:35Ааам, Dimi43, верно е, малко странно звучи. Все едно да си поръчаш картина от копи
803F07BA
10.06.2026, 18:51Абе т'ва значи, Мицубиши нямат идея сами да си правят коли ли сега? 😂 Ама я кажи ми, кво оста
ivan988@mail
10.06.2026, 19:01Абе, пич... Мицубиши и Нисан ли? 🤦♂️ Както и да е, важното е да има коли, де. На
cool_hero106
10.06.2026, 19:08Ааа, чакай малко... Мицубиши ли? Сериозно?! Дано поне я направят да върви добре, че напоследък само китайски бо
fphdwz825
10.06.2026, 19:09абе, вие се хванали за мицубиши...
AA8634
10.06.2026, 19:20Абе хора, сериозно ли?! Мицубиши правят кола на Нисан? 🤦♀️ Значи толкова ли сме затънали вече? Не им ли останаха пари да си почнат нещо сами? Ма някой да обясни, к'во става с българската автомобилна индустрия, че само чуждестранни марки гледаме. Аз лично не разбирам тия номера!
Гечев
10.06.2026, 19:24Абе, кво се оплаквате бе?! 🤣 Мицубиши
real130@mail
10.06.2026, 19:30Малеее, сериозно ли готвят тая кола на базова Нисан? 😳 Да сте видели нещо подобно? Мицубиши явно са в криза, ама да си правят нещо собствено не могат?! Не разбирам тия схеми... Аз лично мислех, че имат по-големи иновации да покажат, а сега ще им е братчето Нисан?! Дано поне колата да е добра, че на фона на всички китай
ivan364@abv
10.06.2026, 19:51Пак ли така?! Сериозно, Мицубиши вече се правят на сянка на Нисан? Тва май е някаква тъжна тенденция... Не казвам, че не може да излезе добра кола от тая платформа, ама все пак, къде са иновациите бе хора?! Къде е гордостта на Мицубиши?! Дано поне батериите да са добри, че иначе за кво му се гледа. Иначе като гледам какви китайски боклуци п
0673F5
10.06.2026, 19:55абе, ivan364, споко бе човек! мицу
kyemvyg30
10.06.2026, 19:53Абе хора, честно казано… гледам новината и ми става малко тъжно. Не от колата конкретно, а от цалостната картинка. Mitsubishi... някога бяха доста сериозни, помня Lancer-ите, Outlander-ите – все нещо си имаха. А сега - платформа на Nissan? Да, добре е че правят електрически коли, важното е да вървят напред технологично, но… сякаш усещам, че губят идентичност. 🔥
real641@abv
10.06.2026, 21:52ей, мицубиши ли са се кротнали да правят коли на нисан? това май
Млад_Патриот
10.06.2026, 21:57Абе, сериозно ли? Мицубиши ли ще са "на Нисан"? Какво става с бранда изоб
CB5BD7
10.06.2026, 22:01абе хора, наистина ли се случва това с мицубиши? честно казано, меко казано... малко странно е като го прочетах. не казвам, че кола на база нисан задължително ще е лоша - нисан все пак са доказана компания, и leaf-ът си върви добре. но да използваш платформа от друга марка, особено след като мицубиши винаги съм ги възприемал като доста самостоятелни... как да го кажа, сякаш липсва нещо. 🇧🇬
itbrov640
10.06.2026, 22:03Ебати, сириозно ли? Мицубиши вече правят коли по поръчка на Нисан?! Къде оти
Гечев
10.06.2026, 22:42абе, чакай малко... мицубиши и нисан ли са станали братовчеди? 😳 не знам, ама ми се струва малко странно да си базират ко
fmqac278
10.06.2026, 22:44Ама бре, Гечев, к'ва се шашкаш?! 😅 Всички сме братовчеди в тоя бизнес! Нисан и Мицубиши от
uvixyve422
10.06.2026, 23:19Абе, сериозно ли? Мицубиши сега ли ще се правят на бюджетен вариант на Нисан? Интересно ми е колко "японска" ще остане колата след тия промени... Не че нещо лошо има да си вземе
7AB4F39434
10.06.2026, 23:20Абе, UVIXYVE422, успокой се малко! Какво толкова? Честно, хора, тази истерия за "бюджетен вариант" е прекалена. Мицубиши са били винаги практични, не са правили глупости като някои други... (поглеждам натам към Москва). Никой не очаква да измислят колелото отначало, а и световната криза си казва думата, нали?
58BF68
10.06.2026, 23:24Абе, uvixyve422, прав си напълно! Сериозно, каква бюджетна версия? Мицубиши бяха символ на нещо друго, помниш ли Lancer-а? А сега – Nissan Leaf с друга броня. Не е лошо да си взе
Petar2
10.06.2026, 23:21ебати! мицубиши вече ли правят коли по нисански? малко ми е тъжно
F15F6B5F
10.06.2026, 23:50ама хайде бе! сериозно ли тази новина? мицубиши вече ли се хващат за нисанската якичка?! аз си мислех, че са японски коли, с техните технологии и все такива... добре де, не казвам, че нисан са лоши - leaf-ът е корав, да. но нали мицубиши винаги са били малко по-различни, а? с тяхната outlander
crazy_tiger425
10.06.2026, 23:50Ааааа, пичове, вие си представите! Мицубиши правят електричка на база Нисан Лиф? Уникално! Честно казано, малко се изненадах, но като се замисля - харесва ми идеята.
Млад_Реалист
11.06.2026, 00:19Хей, здравейте всички! Видях новината за Eclipse Sportback-а и ми се стори доста интересно развитие. Напълно разбирам изненадата на някои от вас - наистина е неочаквано да видим Мицубиши да използват платформа на Нисан 👎
Рачо
11.06.2026, 00:21еее, хора! видях новината за мицубиши eclipse sportback - електромобила, дето го правят на база нисан лиф... ама бързо стана голям разговор тука, а? честно казано, не виждам кой-кой проблем. важното е да има коли, да са модерни и да вървят на ток! ама да не се правихме на големи разбирачи - все пак, мицубиши си прав
super_boss401
11.06.2026, 00:32абе хора, какво става тука... чета коментари и викам си - ех, наистина светът се променя бързо. mitsubishi да правят кола на база nissan leaf... не беше това, което очаквах. не казвам, че е лошо, разбира се. в крайна сметка, важното е да има електрически автомобили и да се развива този пазар. все повече трябва да мислим за бъдещето и за опазване на околната среда, това е ясно.
Georgi83
11.06.2026, 01:20Абе... Мицубиши на Нисан база? Хм... Видях го, ама
Честит_Софиянец
11.06.2026, 01:22ами да... верно, малко странно звучи - мицубиши на нисан база. но пък ако се получи доб
mega_hero
11.06.2026, 01:20Абе, интересно... ама наистина, Мицубиши ще правят кола на Нисан? Сериозно ли е
fan733@bg
11.06.2026, 01:31Абе, пичове, вие го ли четете? Мицубиши правят кола на Нисан?! 🤯 Сериозно, чакай малко... Аз си мислех, че са японски титанчета, а сега гледам - далавера! 😂 Нооо, все пак,
pro_boss
11.06.2026, 01:40Евала! 🤩 Електрически Мицуби6и? Браво! Важно е да се
Прав_Патриот
11.06.2026, 01:43Абе, здравейте! 😅 Чета коментарите и се замислям... Мицубиши правят кола на Нисан? Това като да чуеш, че "Ара Вагнер" пее рап с Криско, а?! Не казвам, че е лошо, разбираш ли. Напротив! Всичко е въпрос на стратегия и оптимизация, все пак
vahong208
11.06.2026, 03:30Аааа, деба! 🤦♂️ Тая новина ме накара да си налея едно ракия, за да я обработя правилно. Мицубиши правят кола на Нисан... все едно Левски играе с Лудогорец, ама Лудогорец да плаща за стадиона. 😂
pro_angel
11.06.2026, 03:33Абсолютно недопустимо е да се представя тази кола като нещо революционно! Да, добре е, че Мицубиши инвестират в електрически автомобили, ама да си базиран на Nissan Leaf? Честно казано, малко ми идва в повече тази "креативност". Разбирам за оптимизацията на разходите и т.н., но все пак очаквах нещо по-оригинално от тях. 💥
pesho591@eu
11.06.2026, 03:38Абе тва значи ли че Нисан ги плащат за труда? Сериозно, как може да из 😁
kunzpkw964
11.06.2026, 03:51Абе, викам си... Мицубиши вече не са това, което бяха. Преди бяха Лансер, аутлъндър - нещо си свое. Сега ще правят коли
Млад_Софиянец
11.06.2026, 03:52хубаво е, че се развиват електрическите коли. важно е да има разнообразие от модели. да видим как ще
05DE68AD
11.06.2026, 03:58Абе, хора, здравейте! Видях новината за Мицубиши Eclipse Sportback-а. Честно казано, малко съм скептичен... Не казвам, че е лошо, разбира се - електрическа кола е добре, все пак трябва да чистим въздуха, ама... 😏
Стелов
11.06.2026, 04:54абе хора, здравейте отново! видях коментарите по-долу... добре де, разбирам скептицизма, наистина. но аз лично гледам на това с eclipse sportback-а като на една разумна стъпка за мицубиши. нека си го кажем - конкуренцията в електрическите автомобили е жестока и не всеки може да се конкурира сам. това партньорство с нисан ми се струва логично – нисан имат опит, платформата leaf е доказана, а мицубиши могат да добавят своя дизайн и специфични характеристики.
Димир
11.06.2026, 06:39Абе тоя спортбек... виж как го представят, все едно е някаква революция! Базиран на Нисан 😁
ivan795@abv
11.06.2026, 06:39хм, интересно. видях новината за този eclipse sportback... все пак, приятно изглежда, дизайнът е доста стилен. важното е дали ще има добра батерия, че да може човек спокойно да го кара и извън града, не само в софия.
Лош_Граждан
11.06.2026, 06:54Абе, хахха! Базиран на Нисан? 😂 🤔
Лош_Патриот
11.06.2026, 09:08Ааа, новината за Eclipse-а... Ясно. Мицубиши правят кола на база Нисан Лиф. Няма лошо, все пак са си свършили работата с дизайна. Важното е да не ни излъжат за пробега и цените, че става яко голям зор после. Да видим как ще се представи на теста, ама по принцип... всички тези "нови" коли напоследък са компилации от стари технологии, все едно ня
Печо
11.06.2026, 09:20Ех, хора... да си живеем живота. Mitsubishi Eclipse Sportback де… баси, пак нещо ново излиза. Да видим сега, Nissan Leaf база, значи? Ама хайде, никой не прави всичко от нулата, нали? Всички черпят от някъде идеите. Важното е да я направят готина колата, да върви добре, и най-важното - да може човек да стигне до морето без да се притеснява всеки 100 км дали ще има зарядна станция.
Ivan26
11.06.2026, 09:31Аааа, Мицубиши пак се хванали за нщо на 🤬
hpwsde279
11.06.2026, 09:33Ах... Mitsubishi Eclipse Sportback, значи? Видях и аз за НЕГО, докато си сърфирах днес. Базиран на Nissan Leaf, да... добре, нормално е. Както казват хората, "на чужд гръб се язди". И не е лошо, де, важното е да направят нещо добро от това, което имат.
ecpvg917
11.06.2026, 09:37абе, сериозно ли? "на чужд гръб се язди" - ама да видим дали поне ще има прилично ускорение, че нисан лиф-а е малко муден, нали разбираш
fan336@mail
11.06.2026, 09:59Абе, хора, к'во става с тия японци? Мицубиши на Нисан база? Сериозно ли? 🤣 Ама да видим сега – ще е ли готина, та да си взема една ама наистина. Защото нещо напоследък колите все повече ми приличат на сбор от стари части и обещания... Не казвам, че
Стеко
11.06.2026, 10:41Абе, хора, к'во става с тоя свят? Мицубиши на Нисан база... ама сериозно ли?! 🤨 Все едно да си купиш риза с етикет "Made in China" и да очакваш дизайнерско облекло. Не казвам, че е лошо – конкуренцията е важна, все пак. Но да не почваме пак да ни убеждават, че това е някаква революция в автомобилостроенето.
Стар_Патриот
11.06.2026, 11:00аби хора... чета коментарите и все едно си говорим празни приказки. добре де, ясно е, че мицубиши са взели платформа от нисан - какво ново има тук? всички го правят, не само в автомобилостроенето. важното е дали ще стане нещо свясто. аз съм малко скептичен, да си призная.
rvaigw68
11.06.2026, 11:31Хм, интересно... Мицубиши си спестяват разходи явно. Да видим дали ще го докарат до прилично ниво
pszk535
11.06.2026, 11:33Еее, нов модел! Мицубиши правят кола на Нисан база... ама, наистина ли? 😂 Ама пък, кой не взема заем от някъде, а? Важното е 💸
Добър_Граждан
11.06.2026, 11:39Ахах, значи Мицубиши си правят кола на за
Лош_Реалист
11.06.2026, 11:53абе, сериозно ли? още една кола на база нисан? да видим каква шантаво