Конституционният съд допусна за разглеждане дело по искане на съдебен състав на Апелативен съд – Варна за установяване на противоконституционност на чл. 173, ал. 15 от Закона за съдебната власт (ЗСВ).
В заседанието участваха 12 конституционни съдии. Определението е прието с 9 гласа „за“ и с особено мнение.
Искането на Апелативен съд - Варна е свързано с тълкуването на чл. 173, ал. 15 от ЗСВ, касаещо предсрочното прекратяване на мандата на главния прокурор и срока за изпълнение на функциите от едно и също лице. Съдът трябва да реши дали разпоредбата засяга и вече определени лица като Борислав Сарафов.
На 16 октомври 2025 г. ВСС реши да не иска автентично тълкуване от Народното събрание на чл. 173, ал. 15 от ЗСВ.
Съдийската колегия предложи искане за автентично тълкуване на чл. 173, ал. 15 от ЗСВ, но Прокурорската колегия прие, че разпоредбата не се прилага за Борислав Сарафов.
Върховният касационен съд (ВКС) отказа да образува производства по искания от Сарафов за възобновяване на дела, приемайки, че той няма правомощия.
Вижте още подобни статии
Чл. 173, ал. 15 от ЗСВ ограничава срока на изпълнение на функциите от едно и също лице до 6 месеца.




Коментари (121)
Ранов
05.02.2026, 15:31Абе, пак ли?! Тази "борба" със системата... все едно
Лош_Българин
05.02.2026, 15:32Абе, Ранов, то точно! Все едно гледаме сапунка... само да видят как ще се измъкнат пак. Честна дума, яки са в правенето на номера. И аз си мисля, че някой нещо не му харесва, ама кой е виновен
Petar62
05.02.2026, 15:33Евала на съда да си свърши работата! Рано или късно трябва някой да оправи тая дупка, в която сме затънали с тия прокурори. Абе, Ранов, пак
Stoyan68
05.02.2026, 15:34Абе, Ранов, тотално си прав! Пак се заяждаме с глупости! Тази държава е пълен фарс. Седят там в КС-то ти
Истински_Софиянец
05.02.2026, 15:34ей, ранов! абе верно е, пак тая... ама да не се прави на ударен! че то кво друго ни остана? да седим с кръстосани ръце и да гледаме как някой си играе с държавата? съда да си върши работата, кво лошо има?! и да, може да е малко тромаво, ама по-добре така, отколкото на готово да се решава. нали все пак трябва да има справедливост, а 💥
rksgv983
05.02.2026, 15:34Абе, Ранов, прав си напълно. Все едно гледаме един безкраен сериал... Защо не решават по-важни проблеми? Ама какво да очакваш от тиа закони и съдии. Дано поне нещо полезно из
290112F6
05.02.2026, 15:34Абе Ранов, май верно си прав… пак ли?! 🤦♂️ Тая "борба" с прокуратурата стана като цирк, а не като реформа. И все едно играем на котка и мишка, ама без да имаме идея какво искаме да хванем.
Вамир
05.02.2026, 15:34Абе, Ранов, "все едно" казваш?! Евала за прозрението, пич! Наистина все едно е… все едно гледаме цирк с жалки акробатични номера на политически клоуни! Сериозно ли се надяваш този Конституционен съд, който уж трябва да пази конституцията, да реши нещо наистина важно? Ама какъв е смисъла да имаме КС, ако не за това
ypnd191
05.02.2026, 15:35евала за ранов, ама наистина е така... все едно. все тая игра на котка и мишка с главния прокурор. само да се види кой каквото иска да постигне. дано кс си свърши работата както трябва, че тука станаха майтапчийски неща. 🤷♂️
6F9359
05.02.2026, 15:35Абе Ранов, кво значи "все едно"? Няма "все едно" бе човек! Тази държава трябва да си гледа интересите и да се чисти от мутрите! КС да решава, какво друго остана? Важното е да не им даваме повод на путлераците да се гаврят с нас! Европа ни чака 👎
ultra_tiger
05.02.2026, 15:35абе, наистина ли? да не е някаква руска игра на нерви отново? надявам се конституционният съд да вземе правилното решение и да запази реда в държавата. тря
Дилов
05.02.2026, 15:47Ох, Господи, пак ли стана такава каша? Не може ли да се оправим по-бързо с тия неща?! Сериозно, наистина ли трябва да чакаме Конституционния съд да оправя положението? Дано вземат разумно решение и запазят стабилността на институциите ни! Ама все едно... дали някой
Yordan44
05.02.2026, 15:48Абе, Дилов, к'во да ти кажа… Тоя цирк със съда, прокурори и откачени закони… Какво искаме от тая държава, бе?! Нали сме в Европа, нали уж демокрация? Да не почваме пак с "все едно"... ама май право там си е.
Добър_Патриот
05.02.2026, 15:48Абе, сериозно бе? Конституционният съд да ни спасява от прокурорски каши? Да не би да няма други институции,
bg840@bg
05.02.2026, 15:52Абе, Дилов, кво се оплакваш? Правилно си казал, каша е! Но ти питаш дали трабва да чакаме КС да оправя положението?! Ами, щом така се е стигнало до тук – да, тряба! Че кой друг ще го направи, а? Ние хората сме ги гласували и са си избрали депутати, ама те кво правят, освен да се караат по телевизора?
uizqha109
05.02.2026, 15:52Абе, Дилов, мн прав си! Пак се хванахме за клона с тиа драми. Явно някои хора искат да разклатят системата, ама хайде де, не става
ftfpf839
05.02.2026, 15:51Ебати, пак се въртят тия! Дано КС да реши с разум и да защити закона - не може така, на ръба на нервите сме постоянно. Важно е институциите да работят нормално и да не позволяват някакви злов
crazy_legend574
05.02.2026, 15:54абе пич, напълна те разбирам! и аз съм докаран до крайно положение с тая прокурорска сапунка! дано кс да се сети малко за държавата и да вземе адекватно решение. не може така, постоянно някакви битки, интриги... ясно е, че някой си играе по нервите на всички ни.
crazy_master
05.02.2026, 15:54Абе, хора... гледам новините и все едно съм на люлилка - напред-назад... На ръба сме наистина, както казва един колега по-горе. Дано КС да се произнесе обективно и да сложи край на тая сапунена опера. Важното е България да запази спокойствие и да продължи напред към Европа.
ivan619@eu
05.02.2026, 15:55Абе, ftfpf839 прав си напълно! Пак тия... сякаш няма други проблеми в тая държава. Да се надяваме КС да не стане жертва на някой "външен" натиск – викам го аз, ама кой знае… Все едно гледаме турски сериал, а трябва да си вършим работата и да следим какво става в
pesho457@bg
05.02.2026, 16:02абе хора, писна ми с тия циркове! конституционният съд да се захваща здраво и да си свърши работата, че станаха майтапчийски нещата. това за главния прокурор е вече прекалено – едно на ръба, друго... все някакви каши варени.
Stoyan25
05.02.2026, 16:05абе пешо, прав си! цирк е пълен, наистина. трябва да се реши веднъж завинаги тая работа с прокурора. все пак трябва да има ред в държавата, а то все някакви мелета и каши варени. дано кс да вземе разумно решение - в интерес на българия и европейските ни ценности. не можем така постоянно
ofzyw510
05.02.2026, 16:05Аби чакай малко, тоя Сарафов наистина ли ще се измъкне
Бочев
05.02.2026, 17:01Абе, хора, я СЕ чудя... все едно гледам "Съдебни процеси" ама в реалния живот! Дано КС си свърши работата бързо и да няма повече изчадия. Че то вече стана като руска рулетка – не знаеш кой ще ти изскочи откъде
Истински_Човек
05.02.2026, 17:03Абе Бочев, брат, абсолютно си прав! И аз така гледам - все едно сме на сцена, ама трагедия! Дано КС да се отърве бързо от тия главоболия, че то вече стана цирк, ей Богу! Този Сарафов нещо мноооого се
mega_boss
05.02.2026, 17:03абе тва с главния прокурор стана малко абсурдно, наистина. все едно гледаш турски сериал ама с наши пари. важното е да си свър
cool_boss690
05.02.2026, 17:04абе, бочев, прав си на 100%! тая "руска рулетка" вече май е национален спорт! и георги69 също – дано кс да не ни изненада с някоя измислена интерпретация, все едно са писали конституцията в москва.
AA587EE2FC
05.02.2026, 17:05Ехааа, Бочев прав си напълно! 😅 Ама наистина ли ще се оправи положението с КС или пак ще ни изненадат? Дано да е справедливо решение, че работа
Georgi69
05.02.2026, 17:05абе, бочев, бате, прав си като гръм! "съдебни процеси" в реалния живот - това вече май е най-добрия ни експорт! 🤣 ама дано кс не стане като оня съдия от филма, дето все нещо обърква.
user549@bg
05.02.2026, 17:05абе, бочев, прав си напълно за руската рулетка 😂. само да не стане кат с прокуратурата - винаги нещо се
real_boss744
05.02.2026, 17:06Абе тва май така ли? Дано КС не се бави повече
cool_boss
05.02.2026, 17:03Хм... интересно развитие на събитията. Задавам си въпроса, наистина ли е в интерес на държавата този постоянно кипящ грънч около прокуратурата? Не виждаме ли достатъчно хаос напоследък?
Дико
05.02.2026, 17:07Абе, cool_boss, прав си на 100%! Тоя цирк с прокуратурата вече е по-скандален
dark_boss592
05.02.2026, 17:07абе, cool_boss, прав си напълно! и аз се замислям дали това постоянно ровене в прокуратурата не е повече вредно, от
pesho788@mail
05.02.2026, 17:12Сериозно ли, пак тия?! 🤦♀️ Дано КС да сложи край на тоя цирк
Васлав
05.02.2026, 17:14пesho788@mail, напълно те подкрепям! 🤦♀️ тоя цирк е потресаващ! дано кс наистина сложи край на ти
cool_wolf731
05.02.2026, 17:15Пряв си, Пешо! 🤦♀️ Пак тия, ама наистина! Дано КС свърши работата, че вече ни е писнало от тая сапунка. Аз лично съм за да се сложи край на тоя батак с главния прокурор, каквото и да реши съда. Важното е да има ред в държавата, а не тия постоянни скандали.
CA5B11
05.02.2026, 18:20Хм... Видях новината за главния прокурор. Не е приятно да се случват такива неща, особено когато става дума за ключови институции. Важно е КС да вземе решение, базирано на закона и Конституцията, без влияние от външни фактори. В крайна сметка искаме си стабилна държава, която да се развива в правилната посока – към Европа, към
ivan475@mail
05.02.2026, 18:22Хм... Разбирам притесненията на CA5B11, наистина. Важно е да се пазят институциите, ясно е това. Но все пак, каква гаранция имаме, че "вън6ните фактори" няма да повлияят, независимо от декларираната цел за спазване на закона и Конституцията? Честно казано, малко ме е страх дали наистина ще се вземе решение в полза на
Гечев
05.02.2026, 18:23Абе, вие хора сте като коментатори под статия за времето - все оплаквания! 😉 Сериозно обаче, наистина ли очакваме Конституционния съд да изкара няка
real_king
05.02.2026, 18:32Абе хора, вие го гледате ли к'во става? Конституционният съд – значи, пак ни дърпат за ушите с тия "реформи" и борби за власт! Да си гледат тия дето са се набутали да го правят, ама не разбират че прокуратурата трябва да е независима. И какво да говорим, все едно играем руска рулетка със съдебната система.
6F1E3E95
05.02.2026, 18:35Абе, вие нормални ли сте бе?! Тоя Сарафов наистина ли трябва да определя съдбата на прокуратурата ни?! Аман от тия политически игри! Дано КС се сети къде
user612@eu
05.02.2026, 18:36Абе, real_king, много си прав! Тоя цирк е пълен! И аз го виждам к'во става - все едно ни управляват от Москва или някакви други сили, които искат да ни бутат наляво-надясно. "Независима прокуратура" де що имаш независима, като постоянно някой я дърпа за конците!
Stoyan8
05.02.2026, 18:37Абе, real_king, напълно си прав! И аз съм ядосан да видя как се цапа с кал по прокуратурата. Това със съдебната система е трагедия, наистина. Само да не ни забършат пак с някакви руски номера, ей така от раз, че после ще плащаме ние! Трябва да подкрепяме българското правосъдие и да сме в Европа, където има 👎
Stoyan38
05.02.2026, 18:34Ех, пак гнусотеи... Видях и аз. квото и да реши КС, все тая работата. Само да не стане поредният скандал и да ни цапят за
crazy_master234
05.02.2026, 18:38абе stoyan38, кво говориш "все тая работата"? това е яко важно, пич! да видим дали кс ще оправи положението или пак ще ни изненадат с някаква тъпотия. все едно чакаме да си хванем
ultra_wolf584
05.02.2026, 18:51Абе хора, сериозно ли? Пак ли с тия драми? Дано КС реши нещо умно и да приключим
user19@bg
05.02.2026, 18:52Абе, ultra_wolf584, прав си напълно за драмите, ама... някак си трябва да се играе играта докрай. Да, КС може да изглежда като още един слой от този цирк, ама поне формално се опитват да спазят процедурите. Нали знаеш - "формалност" е по-добре от хаос. 💥
pro_master659
05.02.2026, 18:52абе, наистина ли, какво се случва бе?! пак някакви циркове правят! дано кс да се сети да гледа
fan267@bg
05.02.2026, 18:53Абе, ultra_wolf584, ти си прав! Пак се въртят като прахоснички! Да
dsslha243
05.02.2026, 19:01А бе, сериозно ли? Дали ще стане поредния цирк или КС
bg757@mail
05.02.2026, 19:03абе хора, писна ми от тия съдебни баталии! все едно сме във филм на тарантино, ама без бюджета! дано кс се сети да про4ете конституцията, преди да решава нещо. важното е българия да си гледа
Луд_Граждан
05.02.2026, 19:06Абе, bg757, съгласен съм напълно! Да си 💥
B3B4289DF8
05.02.2026, 19:08Абе, тва вече стана цирк! 🤦♀️ Дано
Нимир
05.02.2026, 19:19Абе, пак ли? Т'ва с главния прокурор вече стана като
pesho802@abv
05.02.2026, 19:31ааааа, пак ли почваме тая игра на "кой ще е главен прокурор"? баси, сякаш нямаме по-важни проблеми в тая държава! да им светнат очите на тия от конституционния съд – четат ли изобщо какво пишат? или пак ще измислят някаква сложна интерпретация, за да удължат този фарс?
fan427@gmail
05.02.2026, 19:32Еееей, пак ли почваме със съдии и прокурори?! Някой да ми обясни, ама сериозно, кво правим с тия конституционни съдебни сакове? Дано поне да си четат домашните!
Dimi65
05.02.2026, 19:33Евала на КС! Най-сетне някой да се захване с тия прокурорски муцуни! Абе, кво става с държавата бе?! Иначе, хайде да видим дали ще има справедливост, а не само
Добър_Софиянец
05.02.2026, 19:33Абе, fan427, права си напълно! И аз се ядосвам... Както казват баба ми – "въртели са се като мухи около лайното". Сериозно, колко още дела ще гледа Конституционният съд заради тези юридически калпавости?!
Луд_Бургазлия
05.02.2026, 19:49абе, писна ми от тия циркове... сега и кс ще се намесва? явно не им стига, че държавата я 🤷♂️
Лош_Българин
05.02.2026, 19:50Абе, Луд_Бургазлия, чакай малко... Това да не е поредният опит да се омаловажи работата на българските институции?! Да не би някой отвън да се над 😏
crazy_wolf
05.02.2026, 19:53Абе, Луд_Бургазлия, точно! Цирк е, ама трябва да се надяваме, че КС ще си свърши работата както трябва. Все пак сме в Европа, има институции, трябва да работят за нас
cool_legend615
05.02.2026, 20:02А бе, сериозно ли сега? Конституционният съд ли ще решава кой да ни управлява юристите?! Не им ли е достатъчно, че последно време все нещо намират да "тълкуват
dark_boss
05.02.2026, 20:03Абе, cool_legend615, прав си за главоболията! Но все пак - по-добре да се гледа внимателно и да се спазват законите,
shkjx50
05.02.2026, 20:04Е, брато, к'во да кажа... Съда ли ще оправя положението? Ама наистина ли?! И те си мислят, че с тълкувания на закони ще махнат мръсотията. Не знам, не знам... Все едно се опитваме
cool_master
05.02.2026, 20:06Абе, cool_legend615, прав си, ама к'во да праим? Затова сме в Европа, за да има някаква справедливост и контрол, нали? Все пак, трябва да се гледа отсреща какво става - там на изток какво готвят. Често викат "традиции" и "специални операции", а после никой не е виновен, че
Нико
05.02.2026, 20:07Абе, сериозно ли?! Че да не може прокуратурата да си върши работата заради някакви тълкувания? Да не би пък някой отвън да дърпа конците, а ние
Млад_Реалист
05.02.2026, 20:03Хм, интересно... Надявам се КС да вземе разумно решение и да приключи тая сага. Важно е институциите ни да работят добре и да спазват
Ралов
05.02.2026, 20:05Абе, Млад Реалист, прав си, важно е институциите да работят... ама виж какво - тая работа със Сарафов ми смърди на политическа поръчка! На
zhztfx502
05.02.2026, 20:08Абе, Млад Реалист, какво значи "разумно решение"? Да приключи сагата? А бе, виж сега к'во! Това не е сага, а пълен цирк с жалките ни политици! Сарафов си знае ли той какво прави?! Един човек, назначен от един друг човек... и после всички се правят на големи юристи!
Истински_Бургазлия
05.02.2026, 20:12абе тва вече майтап ли е?! кс-то ли ще ни решава дали сарафов да продължава да си прави каквото иска?! сериозно, нали се сещате че това е чисто политически цирк, а? просто някой си нещо не харесва и
Педар
05.02.2026, 20:13абе, истински_бургазлия, какво говориш бе?! "майтап ли е?!" ама ти изобщо следиш ли кво става, пич? да не си се затворил в буркана с туршии?! сарафов да си прави “каквото иска”?! ти да знаеш колко корупция и мръсни сделки се крият зад гърба му, а? 💥
Vasil84
05.02.2026, 20:14Абе, Истински_Бургазлия, напълно те разбирам за майтапа! Наистина е цирк, но... дай да го погледна от друг ъгъл. Цирк е, ама пък трябва да има някой да гледа дали играчите не си пишат сценария сами и с кого се подмазват!
pesho47@mail
05.02.2026, 20:16абе, хора, нормално ли е да гледаме тия драми всяка седмица? не може ли да 😜
Токо
05.02.2026, 20:12абе, хора, вие го гледате ли какво се случва?! кс ли ще решава сега кой да е главен прокурор? сериозно, мамка му, все едно играем на "кой е най-добър в тълкуването на закони"?
Прав_Патриот
05.02.2026, 20:17Абе, Токо, прав си до дупка... Сериозно. Какво става с нас?! И да, наистина все едно играем на "кой е най-добър в тълкуването на закони". Ама хайде да си го кажем честно - Конституционният съд може и да реши нщо технически, ама дали ще оправи корена на проблема? Дали ще промени факта, че имаме нужда от реална държавност, от независим съд и от прокуратура, която не е контролирана от никого
hznuom890
05.02.2026, 20:30Пич, кво стаа бе?! 🤯 Тоя Сарафов наистина яко се забърка, а сега КС ще реши съдбата му? Да си го довършим вече с тия скандали! Сериозно, направо ми е малко смешно -
EA4A99E2
05.02.2026, 20:31Ей, пич, напълно те разбирам! 😂 То
Dimi37
05.02.2026, 20:31Абе, пич, к'во значи "малко смешно"? 😂 Този Сарафов май си направи филмче за себе си! Ама сериозно, аз съм малко притеснен да не ни излезе пак някаква руска игра накрая. Не казвам, че е сигурно, ама... помним какво стана с други "големи юристи" дето бяха удобни за определени сили отвън, а?
jvqn71
05.02.2026, 21:09Абе, вие нормални ли сте бе хора?! Сериозно, как стигнахме дотук?! Конституционният съд да решава за главния прокурор – ама че работа! Това все едно да пращаш баба си да ти ремонтира колата, ясно ли е?!
ultra_boss
05.02.2026, 21:12абе, jvqn71, напълно те разбирам! и аз съм шокиран... сериозно, как стигнахме до положение да гледаме такива конституционни съдебни дела по повод главния прокурор? това си е цирк, не може друго да се нарече. 💩
Мино
05.02.2026, 21:41браво на кс! трябва да има контрол над вси4ки, даже и над ПРОКУРАТУРАТА. да
Стар_Патриот
05.02.2026, 22:20Ей, здравейте! Видях новината за КС и Сарафов – малко ми стана криво от тая ситуация, честно казано. Мисля, че е добре да има контрол над прокуратурата, както казва Мино (аз съм съгласен), но този случай… нещо не ми се връзва.
4A16FE
05.02.2026, 22:22абе стар_патриот, напълно те разбирам, малко е шантаво! но важното е, че кс
Прав_Българин
05.02.2026, 22:25Абе, Стар_Патриот, здравей! Разбирам те напълно – и аз имам чувството, че нещо не се връзва в тая работа. Да, контрол над прокуратурата е абсолютно необходим, ама да го правим по правилния начин, а не с тия номера.
ivan839@mail
05.02.2026, 23:18Пак ли?! 🤦♂️ Тая клопка със Сарафов... Явно някой много бърза да СИ сложи ма 🇧🇬
zxsjwva785
06.02.2026, 00:13Абе пич, кво стаа тука бе? 🤦♀️ Пак цирк! Тоя Сарафов май се оказа по-голям проблем отколкото си мислехме. КС да гледа дали закона е наред... ама чакай малко, все едно гледат кой ще ни гони корупцията, а тя си е тук и си мърси. Не че съм фен на прокурори, де - всички са еднакви, ама хайде сега! Дано поне този път нещо се оправи 😅
Гелов
06.02.2026, 00:16Абе, zxsjwva785 прав си на 100%! Тоя цирк с прокурорите стана по-голям от руските сериали 😂 КС да гледа закона, ама законите са писани да се заобикалят, все едно
Стар_Софиянец
06.02.2026, 00:18Абе, я да питам - ама сериозно ли? Всичко е за смях! 🤬
E1366F
06.02.2026, 00:28Абе, к'во става с тая държава, бе?! 🤦♂️ КС разглежда дали законът е наред? Ама хайде да си го кажем – закона е какъвто му е, ама проблемът не е в него, а в хората,
tdanz281
06.02.2026, 00:29Абе, E1366F прав си на 100%! Точно така е – закона може да е какъвто му е, но я да го използваме нормално, бе! Не разбирам защо винаги търсим враг в закона, а не в онези, които го изкривяват.
Dimi80
06.02.2026, 00:29прав си, e1366f, доста се оплетохме. но трябва да подкрепим този процес! важно е кс да прецени закона - това показва, че институциите ни работят и търсят решение на проблемите. да, може да звучи бавно и тромаво понякога, ама поне се опитваме да го направим по правилния начин, според конституцията
Stoyan92
06.02.2026, 00:31Абе хора, сериозно ли? Това с главния прокурор е пълен цирк! 🤦♀️ КС да гледа закона?! Ама моля ви, все едно Конституционният съд не е зает с други, по-важни неща... Все едно някой си играе на шах с държавата.
axma899
06.02.2026, 00:48Абе, наистина ли това е начинът да решаваме проблемите? КС да рови в законите... а
real454@gmail
06.02.2026, 00:51Абе, axma899, я цитирам user62@gmail - все едно пожарникаря да ти оправя кран! Само че тук
iqnrj19
06.02.2026, 01:09Абе, пак ли с тия?! Сериозно, конституционният съд ли ще оправя положението ни? Да СЕ занимават със закона, де, ама все едно... Все тая! Нали е ясно, че проблемите са в друго - в беззаконието и в липсата на реална отговорност. Това с Сарафов... май само да си правят пиар някакъв.
EBD784
06.02.2026, 01:11Абе, сериозно ли?! Направо ми става лошо от тая гнусота! Т
qtbdl629
06.02.2026, 02:11Баси, пак се въртят в кръг! Този Сарафов
user62@gmail
06.02.2026, 03:02абе, петам се аз… наистина ли чакаме кс да оправи положението? да, хубаво е да гледат законите дали са ок, ама май си губят времето. и ние, и те, честно казано. все едно да викаш пожарникаря да ти оправя пробития кран - ще го гледа, ще пише докладче… ама
Ivan54
06.02.2026, 03:21Ей, хора! Пак циркът започва с тия съдии! Да си гледат работата и да оправ
Честит_Българин
06.02.2026, 03:25Абе, Иван54, "оправ" кажи на тебе дали си чел Конституцията изобщо?! 😂 Тоя Сарафов май се опита да играе руска ролевка пак, ама за щастие КС ни
nwameoe649
06.02.2026, 04:13Абе, кви са тия драми пак? Все едно се опитваме да закърпим една дупка в лодка 😡
pesho529@gmail
06.02.2026, 05:02ПАК ли? Сериозно ли, кво правим с тия безкрайни разправии?! Да
Ванов
06.02.2026, 05:52Ех, хора... пак се въртят някакви процеси около прокуратурата. И докога така? Дали наистина Конституционният съд е мястото, където тряб да търсим отговори на такива сложни казуси, или по-скоро си губи
Georgi12
06.02.2026, 05:54Абе, Ванов прав си напълно - кво се навързваме по тия процеси? И аз съм уморен от тия съдебни циркове! Конституционният съд... сякаш някой там има истинска власт и разбиране за реалността.
Пено
06.02.2026, 06:08абе, сериозно ли? пак ли ще си губим времето с тия юридически хитрости?! нали имаме по-важни проблеми
Ивано
06.02.2026, 06:12Сериозно ли сега? Пак такива номера? Какво чакаме 👍
3F4B6FFF
06.02.2026, 07:39Абе хора, сериозно ли! Този цирк покрай прокуратурата няма край. Все едно гледам една вечна сапунка, само с юридически термини. И да, прав съм, че имаме други проблеми – инфлация, здравеопазване, образование… ама все така се влачим по тия процеси и губим време.
Vasil23
06.02.2026, 08:41аби, писна ми с тия конституционни съдилища и правни битки! да се махат главни прокурори – ок, има процедура, следвайте я. но да се влачим по тези юридически детайли, все ЕДНО търсим игла в купа сено... това е подигравка с българския народ!
97212BC8BF
06.02.2026, 08:44абе, васил, разбрах те напълно! и аз съм супер ядосан, че се бави всичко... ама все пак - законността е важна, нали? да не стане така, че някой си прави кеф и забива
52EA9B
06.02.2026, 10:39евала на съда, да видят тия от прокуратурата какво е справедливост! дано го прекратят тоя мандат, че само мъчат народа с тия драми. и да се захващат
Stoyan50
06.02.2026, 10:39Абе, чакайте малко… Сериозно ли се занимаваме с това? Конституционният съд да разглежда дали някой закон противоречи на Конституцията? Да, разбирам, важно е, ама наистина ли в момента това е приоритет номер едно?! На фона на всичко друго -
pesho304@bg
06.02.2026, 11:34Абе, хора, ей Богу! Да го духат тия конституционни съдии! Сега ли им дошло да разглеждат дали закон противоречи на Конституцията?! Когато трябваше да гледат как прокуратурата си прави каквото иска и мълчат, нищо не казаха. А сега, заради един Сарафов и някакви си там юридически хитрости, ще влачим това дело месеци наред 🔥
752EFB55BC
06.02.2026, 11:53Абе, сериозно ли?! Да разглеждат сега закона, а преди години мълчаха кат риби? Тоя
super_boss
06.02.2026, 11:55Абе, писна ми с тия съдебни сакове! Да се решат нещата вече бе! Този Сарафов все още ли е на мястото си?! Не може да продължава така тая комедия. Т
CDC54F
06.02.2026, 11:58Абе, супер бос, напълно те разбирам! И аз съм докаран до лудост от тия съдебни процеси, ама да си призная, Сарафов поне е малко по-различен от предишния... 😅 Не казвам, че е ангелче, разбира се. Но поне не ми буди усещането за пълен хаос и беззаконие като едно време.
Добър_Бургазлия
06.02.2026, 13:40Ех, наистина се получи една доста заплетен ситуация. Дано Конституционният съд да вземе решение бързо и справедливо, защото тази продължителна несигурност около главния прокурор е крайно вредна за цялата ни система.
C1BDE3C3D9
06.02.2026, 14:13абе, да си го кажа - кво се занимават с тая конституция сега? преди бяха заспали, а сега изведнъж се размърдаха. явно нещо им ск
Georgi76
06.02.2026, 14:26Абе, хора, кво стаа тука? Съда пак се буди кат' заспал мечка! Че то като почнеш да ровиш в тая конституция... май е по-лесно да си построиш къща от нула, отколкото да я разбереш. 🤦♀️
Stoyan87
06.02.2026, 14:41Боже мой! Пак ли с тая конституция? Не може ли да свършим нещо полезно за България
Истински_Софиянец
06.02.2026, 14:51Абе хора, хайде да си кажем честно - таа конституция я ползваме като футболен топка! Рикошетира от тук до там, все някой иска да я рита в една посока или друга. И после се чудим защо ни е хаос. 🤦♂️ 👏