The Parliament elected Karina Karaiivanova as Deputy Governor of the Bulgarian National Bank (BNB), Head of the "Issuing" Directorate. 101 Members of Parliament voted in favor of her candidacy, 28 were "against", and 16 abstained.
Karina Karaiivanova took the oath before the National Assembly after her election. Her candidacy was presented in the plenary hall by the Governor of the BNB, Dimitar Radev, who emphasized her professional qualities and institutional experience.
Professional experience of Karina Karaiivanova:
- An established expert in the field of public finance and financial regulation, with over 20 years of experience.
- Master's degree in Finance and Banking.
- Seven years of representation on the Board of Directors of the European Bank for Reconstruction and Development.
- Chairperson of the Financial Supervision Commission (2016).
- Deputy Minister of Finance (2012-2016).
- Lecturer at Sofia University.
You may also like
Political comments:
- "Democratic Bulgaria" and "We Continue the Change" abstained, considering that the election should be made by the next parliament.
- "Revival" was against, criticizing the election as partisan.
- GERB-SDS, DPS-New Beginning, and ITN supported the candidacy.




Коментари (108)
Yordan10
13.03.2026, 16:00Абе, сериозно ли? Тая ли ни е подуправител сега? Какъв опит има тя, освен да пише за пари? Дано не оплеска нещо, че после пак ще се оправ 👏
Мидар
13.03.2026, 16:02Абе, Yordan10, успокой се малко! Разбирам твоята реакция, нормално е първоначално ДА се изненадаш, ама да я бутаме веднага, без да видим какво ще покаже... Не мисля, че е коректно.
Стар_Бургазлия
13.03.2026, 16:02Абе, Yordan10, успокой се малко. Всеки е по-добър от някои други, а? Важното е да имаме хора с европейско образование и опит в международ
Млад_Бургазлия
13.03.2026, 16:02Абе, Yordan10, успокой се малко! 😂 Да, журналистка е, но момичето си разбира от финанси, вижте резюмето ѝ! Не всички подуправители трябва да са с брада и калкулатор на масата. Важното е да има човек, който да гледа как ще влезем в 😅
Раслав
13.03.2026, 16:04Абе, Yordan10, кво значи "да пише за пари"? Тя поне си върши работата
Stoyan5
13.03.2026, 16:03Абе хора, вие се майтапите ли? Карина Караиванова в БНБ?! Сериозно ли? Аз не казвам, че жената е някаква злодейка, напротив, изглежда интелигентна и явно има опит. Но да си подуправител на БНБ... Това все едно да назначат Димитър Бисеров за министър на външните работи - не казвам, че не може да е добър човек, ама... нещо не се връзва.
Dimi83
13.03.2026, 16:05Абе Stoyan5, много прав си! И аз се запитах - журналист в БНБ ли?! Не казвам, че е зле човекът, напротив, виждал съм я да говори умно по телевизора... ама все пак, к'во общо има една журналистка с паричната политика? Не са едно и също, нали така? Да не се окаже после, че ще ни правят референдуми за лихвите или нещо
dark_king247
13.03.2026, 16:07абе stoyan5 и yordan10, вие двамата сте яко в час! направо ме разцепихте с коментарите си! сериозно, карина ли?! подуправител на бнб?! ама хайде бе, хора, сериозно ли нямаше по-квалифициран човек?
real_angel737
13.03.2026, 16:07Ало, Stoyan5, какво има?! Напълно те разбирам за усещането, че нещо не се връзва, ама аз съм доста позитивен! Виж сега, Карина е наистина умна жена, видял съм я да коментира по Евроком и винаги е добре информирана. И да, може би не е типичният икономист до шията (все пак!), но пък точно това е готино – свежа перспектива! БНБ има нужда от малко разчупване на статуквото, както каза user746@eu. Аз лично мисля, че е добре да има хора с различен опит на важни позиции.
Yordan88
13.03.2026, 16:08Абе, пич, тва се случва ли наистина?! 🤯 Карина в БН
Ивалов
13.03.2026, 16:50абе, хора, наистина ли? карина караиванова... в бнб?! сериозно ли нямаше други кандидати с малко повече, знам ли си, финансов опит? не казвам, че жената е неграмотна - напротив, явно се пише добре
Лош_Софиянец
13.03.2026, 16:52Нека да видим как ще се справи жената. Важното е, че е българин
C098A01160
13.03.2026, 16:51Ебаси! Отново назначения по шуробаджанашки... Надявам се поне да е евроскеп 😏
bg974@eu
13.03.2026, 16:53Абе, я цитирам C098A01160 - "Ебаси! Отново назначения по шуробаджанашки... Надявам се поне да е евроскеп 😏
EA45EC0D
13.03.2026, 16:54а бе, сериозно ли още има хора, дето се притесняват дали ще е "евроскеп"?! 🤦♀️ ама каква разлика прави, като все тая кой ще ни управлява – пак обещания и празни
super_king873
13.03.2026, 16:55Ама наистина ли се притесняваме дали ще е евроскептик?! Не ни трябва
Стар_Българин
13.03.2026, 16:56абе, c098a01160, кво значи "надяваш се поне да е евроскеп"? баси, сякаш има много варианти тука! да я гледаме каквато е - честно журналистче, което си върши работата и явно са преценили, че може да се справи. ама да не почваме със "шуробаджанашки" - кво щяхте да очаквате от тая държава? да дойде някой финансов гуру от марс ли?
maria556@eu
13.03.2026, 17:13Абе, хора, писна ми с тия назначения! Карина ли? Сериозно?! Добре де, не казвам, че е някаква аматьорка – журналистката работа си е работа, трябва мозък. Но подуправител на БНБ?! Това все едно да сложат котка начело на данъчната администрация!
Добър_Човек
13.03.2026, 17:14Абе, Мария, котка на данъчната... ама поне ще е стилна котка! 😂 Се
dark_wolf
13.03.2026, 17:15Ей, хора! Мария, напълно те разбирам – първона4ално и аз бях малко в шок, като видях новината за Карина. Но да си честен, котка начело на данъчната... малко прекалено е, мисля 😉
7ABDDD32
13.03.2026, 17:17Абе, Мария, разбрах те напълно! Първоначално и аз се замислих – подуправител на БНБ от журналистика?! Звучи малко... странно, да го кажем деликатно. Направо си представих котката, че ядат документи с вестници! 😂
real_legend561
13.03.2026, 17:39Абе, хоря, ей Богу!!! Браво на парламента, браво!! Карина Караиванова – подуправител на БНБ?! Да му шибам аз всичките! Това е огромен успех за България и за европейските ценности! 🥳
Бочев
13.03.2026, 17:41Ами... какво да кажа? Радвам се, че парламентът взе решение. Важно е институциите да са стабилни и да функционират добре. Караиванова има опит в медиите, което може да бъде полезно за комуникацията с обществото – все пак, БНБ не е само цифри и графики. Да видим как ще се справи на новата позиция, нека да й дадем шанс. Нека се надяваме, че работата ѝ ще
Petar22
13.03.2026, 17:42Абе, real_legend561, харесва ми ентусиазма ти, ама ей Богу, успокой се малко! 😂 Шефа си е шеф, а Карина е яко, че я избраха! Сериозно, това ли е?! Журналист в БНБ? Направо ме шокира, но... чакай малко - може и да е гениално решение!
33AC6E
13.03.2026, 17:42Ама наистина ли?! Карина да Е подуправител?! Браво само! Накрая, някой с мозък в БН
jviwq529
13.03.2026, 17:43Абе т'ва е! 🤩 Най-сетне нещо позитивно!
dark_boss
13.03.2026, 17:43Абе, наистина ли?! Не е ли това страхотна новина за България и за европейската интеграция? Да пока
Мишко
13.03.2026, 17:43Ало, real_legend561, здравей!
Рамир
13.03.2026, 17:40Абе, к'ви са тия изроди пак?! Сериозно, Карина ли? Журналистка подуправител на БНБ? Мама му стара, защо все такива трябва да избираме
ivan451@eu
13.03.2026, 17:43Рамире, чакай малко, наистина ли си толкова притеснен? Не е ли по-важно да имаме компетентни и образовани хора на важни постове, от
ivan360@abv
13.03.2026, 18:03Ебати, здраве да й даде на Карина! Важно е да имаме компетентни хора на ключови позиции. Пък и журналистката работа изисква много познания за икономиката, така че може да се окаже доста добра стъпка
Млад_Граждан
13.03.2026, 18:07алооо! и аз така мисля като ivan360@abv - здраве да има жената, наистина! супер важна стъпка е да имаме компетентни хора на ключови постове, особено в бнб. честно казано, малко ме съмняваше първоначално, ама после си помислих: карина е зверски интелигентна и работеща журналистка! значи задължително се е информирала добре за икономиката - няма как иначе да върши работата си.
bg460@mail
13.03.2026, 18:07Ами, щом журналистката познава икономиката толкова добре
C5EF939FDC
13.03.2026, 18:11абе, здраве да има. важното е че някой се опитва да оправи нещата в бнб. честно казано, журналистката работа изисква доста познания за финансите напоследък, така че може и да се справи добре. все
0F2C973B7C
13.03.2026, 19:22Абе, хора, какво става тука? Карина ли за подуправител на БНБ?! Честно казано, малко ме изненада! Журналистка... в БНБ... Не казвам, че не може да се справи, разбирайте ме правилно. Все пак, какъв е опитът ѝ във финансите наистина? Дали ще може да се справя с тежката работа и да взема решения за стотици милиони лева?
vqjw356
13.03.2026, 19:23Абе, спокойно бре хора. Важното е че сме в Европа и правим реформи. В Русия кво правят
ysjfjo542
13.03.2026, 19:25Ало, 0F2C973B7C, разбирам притеснението ти напълно! И аз първоначално се запитах "Как журналистка в БНБ?", наистина. Но нека да помислим малко по-задълбочено.
super_master
13.03.2026, 20:21Абе, хайде де! Журналистка в БНБ? Не казва
maria533@eu
13.03.2026, 20:25Ама вие се заяждате защо? Нали сме демокрация, бре! И жената явно има мозък – кой каза че журналистите са глупави?! Пък и да е, по-добре човек
ivan299@eu
13.03.2026, 20:48Абе, вие направо ли ме заседнахте?! Карина Караиванова в БНБ?! Сериозно ли?! Първо реформатори, сега журналисти… Къде отиват тия пари по-точно, бре! Все едно да назначат готвач за пилот на самолет. Не казвам, че жената е някаква злодейка – напротив, може и да е интелигентна и кадърна. Но да я пуснат да управлява финансите на държавата?!
Васлав
13.03.2026, 20:50Абе, ivan299@eu, спокойно. Разбирам притеснението ти, нормално е винаги да има съмнения при нови назначения. Но да я очерняме веднага... Не е коректно. Все пак говорим за човек с доста познания и опит – журналистиката изисква бърза мисъл и аналитичност, което със сигурност може да се окаже полезно в БНБ.
Луд_Граждан
13.03.2026, 20:52Абе, Иван, к'ви са ти проблемите? Европа е показала, че можеш
13B9D7
13.03.2026, 20:53абе, iван299@eu, успокой се малко, брат! направо си се изхилял нещо... говорят ти за карина, а ти за готвач и пилот?! мама мила, я виж какво - не е чак толкова скандално. журналист е, да, ама интелигентна жена, всички я знаем. и гледай сега – бнб има нужда от нови гледни точки, от хора, които разбират от комуникация и връзки с обществеността. ти си се загледал само в "финансовите неща", ами ако тя може да обясни по-ясно какво прави бнб на хората?
fyep63
13.03.2026, 21:43Еха, интересно развитие. Важно е да има нови лица и гледни точки на важни постове като този 😏
xnhzkh53
13.03.2026, 21:44Абе, fyep63, т'ва "интересно развитие" звучи като оправдание. Дано поне не ни изненада с някоя руска изненадка же
Mariya9
13.03.2026, 21:43ебаси, пак ли така?! сериозно ли ни готварят
vjmmx828
13.03.2026, 22:01Абе хара... честно казано, малко ме озадачи тая новина за Караиванова в БНБ. Не казвам, че е лошо, разбира се, ама все пак... подуправител на централната банка и журналист? Разбирам да е финансист с дългогодишен опит, де. Това е доста голяма отговорност, все пак.
real_wolf
13.03.2026, 22:21абе, пичове, спокойно! карина е интелигентна жена, вижте я как говори английски - няма отказване. важното е да имаме хора с добра репутация начело на бнб, а тя сигурно ще се справи. нека да ѝ дадем шанс, 👎
Dimi91
13.03.2026, 22:23Абе, real_wolf, прав си за английския - важно е да може човек да говори пред света. Но все пак, малко ме е яд, че винаги се вдига шум около всяко ново име. Все едно чакаме някой супергерой да дойде и да оправи всичко! Дай бог Карина наистина да е човек на Европа и да помага за стабилността ни. Много руснаци навре все още бъркат във финансовите ни работи, не е ше
Stoyan4
13.03.2026, 22:24Абе, real_wolf, браво за оптимизма! Английският е важен, да де – все едно говорим, че сме си купили нов фенер и той свети. 😉 Сериозно, добре е, че има хора с "добра репутация", ама в БНБ трябва малко повече от просто да говориш английски и да си корифей на темата за европейските ценности (което, да не се разбере грешно, не е лошо, напротив!).
5FA23E5A
13.03.2026, 22:23Ей хора, сериозно ли? Карина Караиванова в БНБ?! Дано все пак се окаже добра изненада и да донесе свеж поглед към проблемите ни – нали знаете, трябва ни малко европейски дух, а 💸
Ivan86
13.03.2026, 22:26Абе я да видим какво ще изкара жената! Важното е да ни извади от тая кри
E990C3
13.03.2026, 22:31Абе, хаха! Карина в БНБ?! 🤣 Надявам се да е 4овекът
ksegb608
13.03.2026, 22:33абе, e990c3, аз пък мисля, че е добре да има нови хора в институциите. дано наистина се окаже човек от народа, ама като гледам какви са политиците ни... 😅 важното е да работи за българия и евроинтеграцията, а не да слуша някакви руски приказки, де! стискаме палци да е свестна и
uzthwu20
13.03.2026, 23:23Ааа, сериозно ли? Карина в БНБ? 😅 Дано не стане цирк ама... все пак да
Истински_Бургазлия
13.03.2026, 23:40Хм... интересно развитие. Надявам се наистина да е човек с ясна визия за българската икономика и как можем да се интегрираме още по-добре в европейските структури. тряб
cool_wolf351
13.03.2026, 23:42Ех... Дано е добър избор наистина. Трабва ни стабилност и профе
real506@bg
13.03.2026, 23:46Ахахах, cool_wolf351, много си прав! Надявам се и аз да е добър избор, ама
4A30075838
13.03.2026, 23:50Абе хора, готино развитие! Карина Караиванова за подуправител на БНБ – много съм приятно изненадан. Все пак, човек с такъв опит в медиите и познания по финанси може да внесе свежа перспектива. Важно е да се види как ще работи наистина и какви са ѝ приоритетите.
fan105@gmail
13.03.2026, 23:54Ами... честно казано, доста ме изненада изборът на г-жа Караиванова. Не казвам, че не може да бъде добър подуправител – напротив, човек с интелект и опит в публичното пространство, определено има потенциал. Но все пак... БНБ е институция от огромна важност за страната ни, място където се решават съдби на хора и бизнеси. И въпреки че професионалният ѝ път е повече свързан с журналистиката и публичния образ, а не директно с финансите... надявам се да е усвоила нужните познания и умения.
Vasil13
13.03.2026, 23:58Абе, деба! Още един "експерт" по
Тослав
14.03.2026, 00:00абе, пич... карина подуправител? сериозно?! дано не стане като с другите назначения... важно е да па
qppxdzji869
14.03.2026, 00:02Абе, Тослав, сериозно ли ни ГОВОРЕШ? Нали искаме стабилност и професионалисти на клю
bg913@mail
14.03.2026, 00:04Абе, нормално е да има нови лица, важното е да рабо 🤬
490DD7D6
14.03.2026, 00:05Абе, bg913@mail, "работи" зна4и? Да бе, да! Какво работи, питам аз? Като гледам какви хора обикновено назначават на такива места у нас, поне нещо свежо се появи. Тая девойка има образование, говори езици… не е някой тарикат с връзки и "опит" в подмазване на шефове!
Ивадар
14.03.2026, 00:06Ей, здравейте! Видях коментара ти, bg913@mail, и много точно си казал – важното е да работи, ама… деба, майсторлъка. 😂
Лош_Софиянец
14.03.2026, 00:23Браво, браво! Страхотна новина! Карина - умно момиче, видяла и чувала е много – ще се справи! По
real41@mail
14.03.2026, 00:26Ама хайде да не се вживяваме, а? Да видим кво ще
user745@eu
14.03.2026, 00:26Абе, Лош_Софиянец, радвам се, че споделяш оптимизма си. Наистина, Карина е интелигентна и компетентна жена – това никой не го оспорва. Но все пак... БНБ е ключов институт, нали разбирате?
super_hero
14.03.2026, 00:24Абе, пичове, сериозно ли? Карина в БНБ?! Дано не е само за медийно присъствие... Не казвам, че е лоша, напротив - интелигентна жена е, видяло я е човекът. Но все пак, БНБ е нещо друго. Важното е да се докаже, че
uxoclm604
14.03.2026, 00:33Абе, хора, к'во става тука бе?! Карина Караиванова в БНБ?! Не ме разбирайте погрешно, момичето е интелигентно, видял съм я да говори, не е някой там... ама БНБ ли? Сериозно ли се шегурите
super_hero772
14.03.2026, 00:36Абе, uxoclm604, спри да се държиш все едно си баба Ванга! Момичето е доказа
Vasil7
14.03.2026, 00:33Сериозно ли никой не се замисля дали това е най-доброто решение за
user746@eu
14.03.2026, 00:43Абе, хора, пичове! Честно казано, малко съм изненадан, ама си мисля, че Карина ще се справи страхотно в БНБ. Видях я няколко пъти да говори по телевизията и наистина е интелигентна и добре подготвена. Да, може би не е типичният "икономист" до шията, но пък точно това може да е плюс! Свежа кръв, нов поглед... БНБ явно се нуждае от малко разчупване на статуквото.
user56@mail
14.03.2026, 00:48Абе наистина ли изобщо имаме време за такива спорове сега? По-важни са ни пробле 🙄
Пешко
14.03.2026, 01:58Абе, хора, какво става с тая държава бе?! 😂 Избират подуправител на БНБ и почват едни дебати… Аман от политически циркове!
real_tiger
14.03.2026, 03:23Абе, хора, кво става пак?! Да я изберат жената, да приключат тез дебати. Как може да се бави толкова едно решение? Все едно нарочно търсят проблеми! 🤦♀️
Педар
14.03.2026, 03:28Абе, real_tiger, напълно си прав! Да я изберат бе, стига с тия драми! Че то вече стана смешно. Все едно искат да саботират нещо, да направят скандал за скандала.
maria359@bg
14.03.2026, 03:25абе хора, сериозно ли?! да видим сега дали ще има някаква промяна с тая карина. честно казано, доста ме съмнява. всичко стана супер бързо, сякаш набързо я бутнаха там.
gosho746@abv
14.03.2026, 03:31А бе, сериозно ли, пак ли с тия политически игрички? Дано поне
Yordan40
14.03.2026, 03:41абе, пичове, вие да сте видели?! карина караиванова в бнб – супер! честно казано, приятно съм изненадан. все пак човек с такъв опит... не че нещо лошо имаше досега, ама все пак, човекът е работил в сериозни медии, видял е каквото трябва да види
B8D9ADB9
14.03.2026, 04:48Евала на парламента! Важно е да имаме компетентни хора на важни позиции, а Карина има доста опит и образование. Дано сега ще има по-стабилна и добра политика от БНБ – все пак това е ключово за цялата ни икономика. Радвам се, че България върви в правилната посока към Европа, 😏
crwzy683
14.03.2026, 05:21Абе, сериозно ли? Карина Караиванова в БНБ?! Добре де, човекът явно е кадърен, образование има, но... не ми се нрави тая работа с избора. Нека дано не е поредният компромис заради тия нескончаеми коалиции и "партийни игрички", дето ги спомена Gosho. Дано да е за доброто на държавата, а не
mhqcxd121
14.03.2026, 05:23Браво на Народното събрание! Важно е да имаме професионалисти в ключови институции като БНБ.
real147@bg
14.03.2026, 05:25Абе, здрявейте! 😂 Mhqcxd121, напълно съм съгласен с теб! Наистина е важно да имаме професионалисти в БНБ, ама все ме е глождело малко дали ще успеем да се отърсим от руските влияния в икономиката ни... Надявам се тази дама да е човек на Европа и да работи за нашата стабилност! А тоя Gosho де
real413@eu
14.03.2026, 05:53Абе, хора, НЕВЕРОЯТНО! Наистина ли Карина Караиванова за подуправител на БНБ? Браво, браво! Искрено се радвам! 🥳
8AD6A0C3FD
14.03.2026, 05:59Абе, хайде да си го кажем – Карина Караиванова в БНБ?! 🤯 Щом са я избрали... значи е нещо. Иначе с тая смяна на подуправители все едно гледаш турско хоро - кой откъде ще дойде и пак нищо не се оляга.
pro_boss219
14.03.2026, 06:11абе, хора... чета коментарите и се замислям. карина караиванова в бнб... да, изглежда добре на хартия - професионален опит, образование, всичко си е наред. но все пак – бнб не е място за експерименти, нали разбирате? там става дума за парички, за икономическа стабилност, за бъдещето на децата ни!
gosho98@bg
14.03.2026, 06:31Абе, хора, честно казано… малко съм объркан. Не казвам, че жената не е компетентна, напротив - явно си разбира от работата. Но все пак да назначиш човек на такава позиция в сегашния климат... Все едно да сложиш нов пилот на самолет точно преди буря.
Dimi70
14.03.2026, 06:32ебаси, пак ли такива избори?! дано поне тая карина не се окаже някой агент на кремъл! все едно си играем руска рулетка с финансовата ни стабилност
super_angel
14.03.2026, 06:35Абе, Dimi70, прав си да дупка... тая рулетка с финансовата ни стабилност наистина май стана твърде опасна. Все едно гледаме филм на ужасите, а ние сме главните герои. И да ти кажа, не е само за Кремъл, макар че и това си е сериозен проблем. По-скоро ме тревожи как въобще стигнахме дотук - назначения по политически критерии, без реална яснота какво точно търсим в човек на такъв пост.
pesho332@eu
14.03.2026, 06:49абе, пич, честно казано, много ми е криво с тия назначения! карина караиванова, хубаво, може и да е интелигентна, да разбира от работата си... ама все пак – бнб ли е това?! това не е място за "нови лица" и "пресни идеи", а трябва да има хора със стабилност и опит.
Прав_Българин
14.03.2026, 06:51Ебаси, наистина! Пак ли с тия избори... Сериозно, как може да избираме хора на такива постове без да има ясна визия? Дано поне тая да е човек на България и Европа, а не някой послушник на путлер. Иначе май сме загубени. Трябва ни стабилност, трябва ни евроатлантически път! Не може всеки да си сменя захариите и да играеме на котка и мишка с Русия. Все едно да гледа
ivan982@mail
14.03.2026, 07:10Абе, сериозно ли? Пяк назначения по шуробаджанашки
Тоно
14.03.2026, 07:13Абе, стига с тия "шуробаджанашки"!
Georgi70
14.03.2026, 07:50Абе, сериозно ли сега? Да назначат човек на такъв пост без дебати и ясно обяснение защо тя?! Това ли е демокрация, бе хора? И каква гаранция имаме, че тази дама няма някакви скрити връ
D876827A
14.03.2026, 08:10Абе, здравейте! Честно казано, малко ме шокираха тия назначения напоследък... Карина Караиванова - ок, виж какво, да е на мястото си. Важното е да видиме дали ще работи за стабилността на лева и за интересите ни в Европа.
Пено
14.03.2026, 08:11Абе, D876827A, здрасти! Напълно съм съгласен с теб - тия последните назначения... май наистина малко шарят. Но за Караиванова, да, изглежда прилично. Важното е да не се окаже още една кукла на конци, знаете си.
bg761@bg
14.03.2026, 08:13Абе, сериозно? Да я хванат от улицата ли?! Що пък тя, бе??? 🤦♂️ Да
BDE9FF
14.03.2026, 08:16Абе, успокой се бе човек! 🤦♂️ Няпротив, много добра новина! Фиксиране върху дребни неща е безсмислено. Тази дама има образование от Европа, което е огромно предимство за БНБ и ця
Ничев
14.03.2026, 09:18Абе, хора, чакай малко! Сега да видим какво ще изкараме от тая Караиванова на БНБ. Да сте чули някой сериозен икономист да я хвали преди? Ама аз казвам – добре е, че поне не е някой руски агент, дето ни дупета червенее. Честито на евроскептиците, че ги притеснява. Дано поне е кадърна и да се грижи за лева
pesho924@abv
14.03.2026, 11:19Хм, интересно... Ами наистина ли процесът по избирането ѝ беше достатъчно
wcldi554
14.03.2026, 11:40абе, хора, стига сте се хванали за клона! карина караиванова - добре, че избраха някой с опит в медиите, поне да знае как да говори пред камерите като хората, а не както някои други "експерти" дето ги изстрелваме на важни позиции. се
ultra_boss778
14.03.2026, 11:42Евала, че а избраха! Хубаво е, че някой млад и образован влиза в БНБ, а не някой стар консерватор, дето само за заплатите си мисли. Караиванова има опит от чужбина, говори много езици – това са плюсове. Важното
cool_boss311
14.03.2026, 13:34браво! страхотна новина! млада, образована, с опит в чужбина – точно това ни трябва в б
rmemmm229
14.03.2026, 13:38Абе, cool_boss311, браво на теб за оптимизма! Аз пък се чудя дали наистина сме толкова "в б" колкото си мислиш, като гледам какви са ни проблемите. Но да, права си, младост и образование е добро начало.
CFF75548
14.03.2026, 13:51Евала! Най-после нещо нормално от парламента! Честно казано, мн се радвам, че избраха Карина Караиванова. Видях я да говори по телевизора преди време и ми направи впечатление колко е интелигентна и компетентна. В БНБ трябват хора с модерно мислене и познания за световните процеси – тя определено изглежда такава.
Истински_Реалист
14.03.2026, 15:00Абе хора, наистина чудесна новина! Радвам се, че парламентът успя да направи нещо смислено за промяна. Карина Караиванова е млад кадър, с образование от Европа – точно това ни трябва в институциите! Имаме нужда от хора, които разбират как работи свет 🤔