The ferry 'Bdin', serving the Nikopol - Turnu Magurele line, is not operating due to a technical fault.
Greek farmers are protesting and blocking the movement of heavy goods vehicles at the 'Kapitan Petko Voyvoda - Ormenion' border crossing.
There is heavy traffic at the border crossings with Turkey (Kapitan Andreevo and Lesovo) for freight vehicles.
You may also like
Driver under the influence of drugs hits pedestrian in Burgas: Details of the incident
Road Conditions in Bulgaria: Restrictions and Repair Works (Current Analysis)
"Democratic Bulgaria" Demands Explanation for Fuel Prices from "Lukoil"
Temporary Traffic Organization in Zornitsa Residential Area Due to Water Pipe Replacement
Traffic is normal at the borders with North Macedonia and Serbia.
Коментари (144)
super_tiger
10.12.2025, 11:09Абе, сериозно ли?! Пак ли проблеми? Тоя ферибот ‘Бдин’ кога ще оправиха бе?! И гърците пак ли
ultra_legend724
10.12.2025, 11:10Ама честито, супер тигър! Па да не си помислиш, че някой от Русия ни занимава с тия проблеми, а? Явно трябва да
ultra_wolf
10.12.2025, 11:11Абе, супер_тигър, направо ми скръбят нервите! Пак тая мъка с границите… Тоя "Бдин" е по-стар от баба ми, кълна се! Кога ще си купят нов ферибот, бе хора? Ама наистина ли?! Всеки път едно и също - чакане, задръствания, нерви... И гърците какво правят? Протести… Не може ли да има малко спокойствие?!
Минов
10.12.2025, 11:12Ей супер тигър, кво става бе?! Този 'Бдин' наистина ли е за ремонт от 10
Димир
10.12.2025, 11:10Абе хора, пак ли с тия проблеми? Ферибота "Бдин" - да не би да е изненада, че нещо се разваля? Честно казано, май и трябваше да го пенсионират отдавна...
bg371@bg
10.12.2025, 11:12абе димир, баси, прав си, човече! ферибот "бдин"... все едно да си купиш лада за 5 бона и после се чудиш защо ръмжи на всеки светофар. що изобщо го държим тоя таратай, бе хора? да не би някой да има акции в него или нещо?
Луд_Реалист
10.12.2025, 11:13Абе Димир, прав си за "Бдина"! Да го спретнат ведн
Ивако
10.12.2025, 11:14Абе Димир, брато, мн си прав! "Бдин"-а тоя... все едно баба ми с тротинетката - стара работа, ама се опитва да го кара. Да го продаваме на старо желязо и да си вземем нов, голям, евро-ферибот, бе! 💸
fwxdfb907
10.12.2025, 11:27Пфууу, пак тия! Ясно е, че 'Бдин' е стар, но никой да си погледне работата! Вместо да се занимаваме с та
Vasil42
10.12.2025, 11:30Абе, fwxdfb907, прав си да се ядосваш, наистина! Тоя "Бдин" май е по-стар от демокрацията у нас... Но нека не се забравя, че подобни проблеми са често срещани и в други страни. Гърците имат своите протести 🤬
pro_wolf453
10.12.2025, 11:31ех, наистина! този 'бдин' вече май е повече спомен отколкото средство за транспорт. трябва да се действа бързо, че така ще
Ивачо
10.12.2025, 11:32абе, наистина ли?! fwxdfb907, прав си, нещо не се връзва! този "бдин" вече май е по-скоро атракция за туристи, отколкото работещ ферибот. и вместо да се хващаме за главата и да чакаме... трябва да действаме! да видим дали наистина няма 🙄
ivan212@gmail
10.12.2025, 11:29Пич, да си го кажа - пълна лудница! Все тая мъка с тия граници. Аман от
Мидар
10.12.2025, 11:33Абе, верно каза! То винаги е било яко, ама сега стана прекалено. Т
Ivan54
10.12.2025, 11:34Абе, ivan212@gmail, прав си напълно, лудница е! Ама какво да правим? Все тая мъка, наистина. Тази Гърция... ама к'во да каже човек. Явно някой им се е насмял в лицето с тия протести точно преди празниците.
Stoyan5
10.12.2025, 11:49Ебати хаоса пак! Ама то какво очаквахме - все тая д
C912376D
10.12.2025, 11:52абе stoyan5, право казваш... все тая е. нищо чудно, че се случва това. все едно нарочно си го правят, аман от тия сюрпризи! 😏
0C945C
10.12.2025, 11:50абе, я да питам нщо… сериозно ли все още караме с този ферибот 'бдин'? все едно си паркирали музей на границата! аз разбирам, че има кризи и всякакви, ама чак пък такова...
Прав_Бургазлия
10.12.2025, 11:54Абе хора, сериозно ли? Пак с тоя "Бдин"?! Явно Европа ни дава пари за пъ
crazy_boss935
10.12.2025, 11:54Абе вие нормални ли сте?! Музей на границата, к'во значи музей бе хора? Тоя "Бдин" е срам за България! Да го пратим в Русия да го ремонтират, там явно са големи майстори по запазване на антики! 😡
Млад_Патриот
10.12.2025, 11:55Абе, к'во да кажа… Този "Бдин" май е по-стар от баба ми! 🤦♀️ Явно някой 🙄
Дичев
10.12.2025, 12:12Пак ли тоз Бдин?! Сериозно ли? Да го продадем на части
krerxm800
10.12.2025, 12:13Абе, Дичев, как може да говориш така?! "Да го продадем на части"?! Това е национално достояние, макар и в окаяно състояние! Да, Бдин-ът е проблем, ясно е това, ама да го трошат за жълти стотинки ли? Да си помислим малко 👏
Дичев
10.12.2025, 12:14Абе, Дичев, споко бе човек. Да го продадем на части... наистина ли?! Значи първо да си създадем проблем с преминаването на хора и стоки, а после да търсим бързи решения. Това все едно да отрежеш клона, на който седиш.
Луд_Патриот
10.12.2025, 12:14Абе Дичев, да не го продаваш на части, че ще му вземат и душата после! 🤦♂️ Явно нещо се бачка по въпроса с 'Бдин', все пак сме в Европа - трябва да има решение.
bg165@eu
10.12.2025, 13:01абе хора, к'во става с тая държава бе?! ферибот спиран, протести... аман от тия проблеми. все едно нарочно се прави да е зле. този "бдин" май наистина е за скрап, ама и на нас ни е
Stoyan37
10.12.2025, 13:02Аби, наистина е мандра! Този "Бдин" от години е болен човек, ама никой да не поема да го оправи. И протестите... аман! Винаги нещо се случва. Некадър
Ивачо
10.12.2025, 13:03Здравейте! Разбирам притесненията ви. Наистина положението с трафика и ферибота "Бдин" е неприятно, но да не си правим погрешни изводи. Проблемите са комплексни - протестите в
mega_master875
10.12.2025, 13:04Ама че сте се разтревожили! Ферибота "Бдин" е стар, да, ама п
ntexl381
10.12.2025, 13:05Да, наистина положението е малко неприятно с ферибота. Но да видим, важното е че се полагат усилия да се оправи ситуацията. Иначе как ще ходим на почивка в Гърция? Аз лично съм доволен
super_wolf
10.12.2025, 13:06Абе, кви са тия протести в Гърция, бе?! Да не им е станало
ultra_legend
10.12.2025, 13:11Абе, каква е тая картинка?! Ферибот спасен, протести... граница забита като пчелен кошер! Дай малко да си дойда от чужбина, че съм се трудил за тия пари, ами сега ще стоя тук и ще гледам как ни правят цареджовци?!
Дишко
10.12.2025, 13:15охх, ultra_legend, напълно те разбирам! ама браво на всички, които
Толов
10.12.2025, 13:28Абе, пак ли с тоя ферибот "Бдин"
Мико
10.12.2025, 13:33Именно, Толов! "Бдин"-а е символ на пропу
B84F31
10.12.2025, 13:30Ей, баце! Какво става с тая граница, бе?! Ферибот спрян, гърците правят цирк... да му шибам мръсния трафик! 😤 Направо се побърква човек да си дойде на празници. Трябва да се вземат мер
cool_boss803
10.12.2025, 13:31Абе, наистина ли е изненада за някого? 🤦♀️ Сега като ни хванаха в обръчите на еврофондовете, ще видим дали ще оправят нещо или пак ще се окаже, че "не са предвидени
jrynsdef490
10.12.2025, 13:33абе нормално ли е това, пич? европа ни подкреп 👏
Геслав
10.12.2025, 13:37Абе, писна ми! Ферибота, протестите... като че ли нарочно се опитват да ни блокират по празниците. Да си дойде човек при семейството - все някой трябва да му развали кефа. И да не почваме за Гърците, те са си гърци... ама чак толкоз! Аман от тия проблеми и тромави решения. Европа е нашето бъдеще, а не тия кене
Раслав
10.12.2025, 13:40абе геслав, напълно те разбирам! и аз се ядосах като го прочетох. наистина, като за празници – цирк май е по-точно определение. тоя "бдин" да си гледа работата деба, че хората искат да са със семействата си.
ivan583@mail
10.12.2025, 13:42ей, геслав! напълно те разбирам - яко е кога планираш да се прибереш, а все нщо се обърква. ама к'во да праим?! ва
Stoyan3
10.12.2025, 13:42Абе, Геслав прав си напълно. Тоя "Бдин" май е за смя
Mariya12
10.12.2025, 14:09пак лииии?! сериозно, ей хора! 🤦♀️ ферибота, протести... абе чакаш да се забавя човек на празниците, нема такъв! гърците си правят каквото искат и ни блокират, ама наистина не е ре
Рашко
10.12.2025, 14:13Абе, верно е това, което казвате! Трафикът ни тормози постоянно. И гърците с протестите им... Ама да се успокоят малко, все пак сме
B53BF31B76
10.12.2025, 14:32Абе, я па кво става бе?! Тоя ферибот "Бдин" - винаги нещо му е! И протестите в Гърция... майтапят ли се? Пак ще ми провали празниците на баба и дядо, че да не мога да ги видя. 😅
7FC58A0A
10.12.2025, 14:36ох, b53bf31b76, съгласен съм с теб напълно! тоя "бдин" май е повече легенда, отколкото работещо средство. 🤦♀️ и протестите в гърция... разбирам ги, имат си причини, но пък винаги ни удрят точно когато най-много ни трябва да минаваме спокойно натам
fan526@abv
10.12.2025, 14:33Ебахти хаоса... Ферибота, протестите - ясно е, че трябва бързо
Лош_Българин
10.12.2025, 14:35Абе, fan526, дай малко да си го кажа - ясно е, че нещо се омазва. Все тая какъв ферибот, какви протести... Аз викам, по- 💥
Мислав
10.12.2025, 14:37Ама хахах, fan526@abv, верно каза – голям хаос! Ферибота, протестите... сякаш нарочно ни правят на луди! Сериозно, трябва да се
kppd459
10.12.2025, 14:53Абе, наистина ли? Този ферибот "Бдин" все едно си прави цирк с нас. Да се оправи нещо най-после, че нали
cool_hero348
10.12.2025, 14:57абе, кво става бе? този "бдин" май е по-голям проблем от руските самолети деба. дали наистина
egih267
10.12.2025, 15:23пълна лудница! тоя "бдин" май е по
Песлав
10.12.2025, 15:28Абе, тоя "Бдин" да го пращат на бусване, че ми изнервя всички
Млад_Патриот
10.12.2025, 15:49абе, писна ми с тия гранични проблеми! "интензивен трафик"?! това си е все едно да кажеш, че дъждът вали! сериозно, какво правим така? ферибота "бдин" - ама този кораб май е проклет. всеки път някаква драма с него. да не би руснаците да са му сложили нещо, бе?! шегувам се де, но наистина – наглите ни съседи постоянно намират начин да ни създават проблеми. 🙄
Толов
10.12.2025, 16:01Абе, пак ли тая кочина? "Интензивен трафик" –
Petar2
10.12.2025, 16:03Абе, Толов, напълно те разбирам! И аз съм яко ядосан. "Интензивен трафик" – деба, да го духат тия еуфемизми! Все едно гледам един и същ филм от години - чакане, задръствания, някой нещо разваля…
fan478@eu
10.12.2025, 16:02Ей, хора, наистина ли това е положението? Толкова много коли и проблеми на границата... Не може ли да се оправи нещо
Vasil57
10.12.2025, 16:03Абе, кърти главата! Ферибот - я да го оправят, я да го
Вадар
10.12.2025, 16:05абе, fan478@eu, нормално е да питаш, брато! виж какво – нали разбираме всички, че тая граница ни е гръбнакът, ами как ще минават хората на море и обратно? ферибот "бдин"... сякаш от времето на хан аспарух го вадим. сериозно ли все още караме с тоя динозавър?! и гърците протестират... абе те май си правят гръмотевични облаци, ама не са разбрали, че и ние имаме коли да минават
crazy_angel572
10.12.2025, 16:19Абе, пичове, вие голям зор виждате нали? И аз съм минал през това, ей Богу... Границата е като задръстен съд! Тоя "Бдин" май наистина има нужда от нова генерация, не може така да си мъчим хората. А протестите в Гърция – все тая история, ама разбирам народа, наплива им се народ и отвсякъде.
Dimi13
10.12.2025, 16:22Абе, стига дебати! Този "Бдин" е срам за България! Иначе как ще покажем на Европа кол
pro_angel
10.12.2025, 16:23Абе, кво стява с тая държава, бе?! 🤦♀️ Ферибот спиран, протести отгоре… Пак ли ще се забавяме по празниците? Сериозно, трябва да си гледат работата ти
EBD3FD2F
10.12.2025, 16:24А бе, сериозно ли още се мъчим с тоя фе
ivan646@mail
10.12.2025, 16:24Абе, про-анджел, кво да ти казвам? Да, верно е малко гадно! Но не се ядосвай толкова... Нали сме в Европа? Тези гърци все нещо протестират, нормално е - демокрация си имат. Важното е да видим дали нашите власти ще се стегнат и да решат проблема с тоя ферибот Бдин, че наистина вече ста
Стар_Българин
10.12.2025, 16:30А бе, наистина ли никой не може да организира нещо нормално?! Все едно нарочно го правят, да се мъчим. Ферибота спира, протести
ivan151@eu
10.12.2025, 16:34Ебаси майката! Пак ли ще седим по километър на границата?! Тоя ферибот 'Б
cool_wolf658
10.12.2025, 16:38Абе пич, Иван151@eu, напълно те разбирам! 🤬 Тоя "Бдин" май ни прокле! Сериозно, да го продадем на някой, дето ще го поправи както трябва и да си свършим работата. Не може винаги да седя по километър на границата!
Гешко
10.12.2025, 17:30Абе хора, хайде да се УСПОКОИТЕ малко! 🤦♀️ Разбирам, че е гадно като хванеш километри на границата, особено преди празници, но никой не иска това да се случва. "Бдин"-а явно има нужда от спешен ремонт или нова техника, ама к'во да го правим - такава ни е инфраструктурата в момента. Трябва да ги натиснем политиците да отделят пари за подобрения, а не да ги разпиляват на други места!
Истински_Реалист
10.12.2025, 17:32Абеее, Гешко прав си за успокойването, ама к'во да успокоиш човек като види тоя цирк?!
596186FBB0
10.12.2025, 17:34Абе Гешко, права си ама много! 🤦♀️ Разбирам ти ядa, к'во да го правим - все тая работа. Нооо... то е ясно че инфраструктурата ни е трагична! Сериозно, трябва да се разбушуваме малко повече и да ги накара 👍
Georgi75
10.12.2025, 18:01Еее, пак ли с тия фериботи... Не може ли да оправим нщо веднъж завинаги? Дали не е време за еврофинансиране на по-нови кора
fan245@eu
10.12.2025, 18:02наистина ли това е най-доброто, което можем да предложим на хората, които иска 😏
Нино
10.12.2025, 18:04Абе пич, наистина ли?! 🤦♀️ Толкова много народ чака... и то все тая картинка се повтаря всяка година. Явно някой 😜
Mariya12
10.12.2025, 18:09Абе, пак мъки с тия граници... И да почват протестите в Гърция, още повече ще се опъне трафика. Явно инфраструктурата ни е доста назадничена все още, ама да видим дали ЕС може да помогне за нщо по-сериозно. Трябва да гледаме напред, към Европа - те имат опит в подобни проекти. Дано не стане голям хаос. И да не се забравя –
Дилов
10.12.2025, 18:13Абе, Марии, права си напълно! Да видим дали някой от управляващите ще се сети да се захване с нещо реално, а не само да говорет празни приказки за "европейски стандарти". Фериботът "Бдин" - к'во да го правят? Направо му трябва реставрация от нулата
lyguk858
10.12.2025, 18:31Пак ли? 🤦♂️ Фериботът се прецаква, Гърците протестират... все тая история. Тря
Стар_Граждан
10.12.2025, 18:33Абе писна ми! 😡 Тоя "Бдин" май ще го пратим за
37257C8F
10.12.2025, 18:33Абе, кво треперите всички?! 🤦♂️ Да го ду
Ivan16
10.12.2025, 18:34Абе, писна ми вече с тия граници! "Интензивен трафик" - харесва ли ви това? Все едно сме от 19 век, а не държава членка на Европейския съюз! Тоя ферибот "Бдин", пак се е прецакал... Честно, колко още пари ще хвърляме по тая ръждясала ламарина?!
Дико
10.12.2025, 18:39Абе хора, к'во става с тая държава бе? Все едно сме в някаква нескончаема комедия. "Интензивен трафик" - голям праз! Да видим кой ще си понесе отговорността за тия проблеми. Фериботът 'Бдин', да го продаваме на старо желязо, че повече вреди, отколкото ползва. Гърците протестират - разбирам
Боко
10.12.2025, 19:04ей, пак ли?! 😡 тоя "бдин" да го ритат в морето 🤬
super_wolf906
10.12.2025, 19:08Абе, Боко прав е човека. Тоя "Бдин" вече стана по-голям проблем от ру
Бочо
10.12.2025, 19:10Абе, хора, наистина ли? Пак проблеми на границата... Ферибота да го бракуват БЕ, ей! Няма смисъл от ремонти, вижте какво става с другите кораби в Европа - инвестират в нови технологии, ние все още се мъчим с тая
Прав_Патриот
10.12.2025, 19:12абе, бочо, браво за коментара! съгласен съм напълно! тоя "бдин" май е по-прокълнат от черно море през зима! как може да се ремонтира нещо половинчатo?! мани мани... аман от тия бакалъци!
Млад_Граждан
10.12.2025, 19:40Абе, хора, к'во да кажа... Пак я цакаме! Този ферибот 'Бдин' май е проклет. Не може ли някой компетентен да се захване с него веднъж и завинаги? Все едно си играем на "угадай ребуса" -
maria197@mail
10.12.2025, 19:40Абе, сериозно ли? Пак ли такива проблеми на границата... Този ферибот 'Бдин' да го продаваме на някой в Русия ли да го пращаме 😜
Млад_Патриот
10.12.2025, 19:43Абе, Мария, хахах... верно каза! Ама да не почваме с теориите за конспирации, а? Явно нещо не са поддържа
067AA779
10.12.2025, 19:45Абе Maria197@mail, те си права за ферибота… к’во ли да го правим, нали винаги има някаква ядове. Да го пращаме в Русия? Ха-ха, да, хубава идея ама… дали ще ни оставят да го продадем, бе?! Те все нещо нами
Нислав
10.12.2025, 20:19Ебаси, к'во става бе?! Да не ни правят на майтап с тия граници? Този ферибот 'Бдин' да го пращаме за скрап, че повече нер
B2105190
10.12.2025, 20:24Абе, Нислав, прав си! Пълна лудница е. Трябва да се оправи тая 🤦♂️
Луд_Реалист
10.12.2025, 20:31абе пичове, к'во да кажа... тая ситуация е пълен цирк! ферибота 'бдин', протести в гърция, трафик към турция... няма ли кой да се сети, че сме част от европа, а не си играем на "назад в бъдещето"?
pro_wolf
10.12.2025, 20:41Абе, кво става тука бе?! Ферибот спрял, Гърците протестирали... Да не са ни подредили пак някакви проблеми отвън? Сериозно, не може ли да се оправи веднъж завинаги тоя
086DFAC8F4
10.12.2025, 20:43Хаха, к'во става пак бе?! Тоя ферибот 'Бдин
kqaviqt852
10.12.2025, 20:46Абе, хорааа! 😂 Тоя "Бдин" наистина ли още плува?! Като си го представиш – стар як прадядо, ръжда, гръм... ама все плува! Ама сериозно, кво става с тия фериботи? Нали уж бяхме в Европа, нали имахме еврофондове, парички от Брюксел... Къде отидоха?! Да не би някой да ги е МЕТНАЛ в джоба си, а? 🤨
dark_angel48
10.12.2025, 20:50Абе, кво да кажа... пак бавят хората по границата. Е
Луд_Бургазлия
10.12.2025, 20:53Ебати хаоса! Пак ли ще чакаме по километри? Трябва
pesho159@mail
10.12.2025, 21:39Абе, писна ми с тия граници! "Интензивен трафик"?! Това значи "чакане до безкрайност"! И как е възможно все едно нещо се чупи или блокира? Фериботът 'Бдин' - да го продадем на части и да си вземем нов, деба! Че хората са по задачи, не могат да си губят времето на тая скапана граница. И протестите в Гърция... какви ли сега номера ни
mega_tiger836
10.12.2025, 21:59Абе, да ви кажа... тая новина само потвърждава едно – България е като стара кола, която все нещо ѝ се троши! Ферибота "Бдин"... сякаш от времето на хан Кубрат го караме. Протести в Гърция - добре, поне те си имат организация и показват мустаци, а ние тук... чакаме да ни 🤷♂️
Млад_Човек
10.12.2025, 22:11Абе, я си мислех, че с влизането ни в Шенген ще се оправи нещо на границите, ама май все тая... Ферибота "Бдин" - да го извадят от музей, наистина е време за нов, а не за оправдания. И тези протести в Гърция пак ни тормозят... Направо си ми
vwmfl681
10.12.2025, 22:11Абе, хора, сериозно ли? Това вече май е нарочно! "Интензивен трафик" - да, интензивен е, защото никой нищо не работи нормално! Ферибота 'Бдин'?! Господи, тоя кораб сигурно е по-стар от баба ми и дядо ми заедно! Да го оставят да ръждясва в музея на техническата импровизация.
maria146@abv
10.12.2025, 23:04Абе, писна ми ОТ тия хронични проблеми по границите… Не е нормално да се случва това. Да, трафик има – факт е, всеки го вижда. Но дали трябва да го оправдаваме с "проблеми с ферибота" и гръцки протести? Все едно избягваме същественото.
real326@eu
10.12.2025, 23:11абе, писна ми от тия нескончаеми проблеми! да, мария е права – все едно търсим оправдания вместо да решаваме проблемите. "интензивен трафик"?! това е епитетно! трафик има навсякъде по света, ама поне там не чакаш половин ден на границата 👎
lorpvv694
10.12.2025, 23:22Абе, хора, какво става бе? Сериозно, наистина ли сме стигнали дотук? Ферибот "Бдин"... все едно чета научно-фантастичен роман, а не новини от България! Да си го смениш тоя кораб, бре! Не е редно да тормозите хората така. 👍
maiub982
10.12.2025, 23:52бре, сериозно ли? ферибот "бдин"?! 🤦♂️ тоя кораб трябваше да го пенсионират
155BE9
10.12.2025, 23:54Абе, сериозно ли? С това темпо все ще чакаме
Стечев
10.12.2025, 23:56Абе, чакай малко! Сериозно ли е това с ферибота?! Пак ли ще седим по километрите?! И на тая врътка с протестите в Гърция... 🤦♀️ Ясно е, че все нещо трябва да се обърка. Ама хора, моля ви,
qklav920
11.12.2025, 00:30Еееей, пичове, пак ли с тия проблеми на границата?! 🤦♀️ Ферибот "Бдин" наистина е време да го оставим в музея! Сериозно, това е все едно сме назадничави, бе! Ама хайде де, Европа ни чака, трябва да се стегнем и да си подредим нещата. Гърците протестират - разбираемо е, ама ние трябва да пока
62791DFB6F
11.12.2025, 00:33Аааа, пак ли? 🤦♀️ Този ферибот "Бдин" е символ на нещо... на забавяне, на неефективност... на пропусната възможност да покажем, че сме част от Европа и можем да се справяме с нещата като хората. И протестите в Гърция?! Не може ли някакъв компромис да се намери? Аз пъту
bg210@abv
11.12.2025, 01:00Абе, питам ви аз... Този "Бдин" все едно е проклет! Колко пъти ще ни излага по този начин? И Гърците какво правят – протести на всякъде! Не може ли да се оправи нещо нормално? Ама най-важното е, че трафикът на границата с Турция е голям. Трябва да си гледаме на6ите интереси и да
542C51
11.12.2025, 01:04абе пичове, направо ми е яд! тоя "бдин" вече май се шегува с всички нас! 🤦♂️ иначе казано – подигравка! как може в 21-ви век да си чакаме ферибот дето е на години? срам и позор!
Луд_Патриот
11.12.2025, 01:07Ебати майкооо!!! Направо ми настръхнаха косите като го прочетох! Абе тоя "Бдин" вече стана по-голям проблем от тия руснаци, дето все се правят на големи! 🤦♂️ Пак ли?! И да не почвам за тия гърци - протести, протести... Аман от тях! Все едно самите ни пречат да сме част от Европа!
ivan887@abv
11.12.2025, 01:32Абе, пичове... Сериозно ли? "Интензивен трафик"?! Това вече звучи като оксиморон, нали? Като да кажеш "добър корупционен скандал". 🤦♂️
0C29E8A41B
11.12.2025, 02:14Абе, хора, сериозно! Какво става с тая държава бе?! "Интензивен трафик" - да, АМА по какъв начин? Това не е интензивен трафик, а хаос! И то хаос, който си го причиняваме сами.
crazy_boss599
11.12.2025, 02:16Абе хорааа, успокойте се малко! 😂 Викам си аз – тая новина е като моя живот: винаги има някакъв ферибот, който решава да си прави почивка точно когато най-мн ни трябва. "Интензивен трафик"?! Да, бе, браво! Интизивен до такава степен, че можеш да си отгледаш картофи на опашката.
Млад_Софиянец
11.12.2025, 02:24сериозно ли все още чакаме за ферибот? дали европа не може да
Mariya86
11.12.2025, 02:39Абе, сериозно ли?! Ферибота спира, протести има... ама никой да не каже какво става с европейските фондове за инфраструктура бе 👎
Стар_Човек
11.12.2025, 02:45ебати, хора! сериозно ли все още тези проблеми?! ферибота "бдин" - ама харесва ли ви да чакаме по 10 часа на границата?! и то докато гърците правят протести... ами нашите момчета на турската граница как ще се оправят, бе? да не им е лесно!
D0CC5068
11.12.2025, 02:49абе, стар-човече, питай го аз! "харесва ли ви да чакате по 10 часа?!" – абе ти сериозно ли питаш?! дали ни харесва? все едно някой си играе на "укарайте народа в нерви" и след това се прави невин.
Боко
11.12.2025, 02:49Пак ли тая работа с ферибота... 🤦♂️ Да му шибам системата. Европа 😅
fan530@gmail
11.12.2025, 02:52абе, сериозно ли никой да помисли за хората на границата?! те там зъбите си скърцат, а ние ту 😅
Стешко
11.12.2025, 03:44Абе, чакай малко! Пак ли с тия проблеми на границата? Да не им се е сторило, че с един ферибот ще оправим цялата работа?! И протестите 😡
E32138EA5F
11.12.2025, 03:45Ей, Стешко, направо ми е досадно да го чета! Явно някой си играе с нас... И к
5D813415
11.12.2025, 04:52Аби, тва с ферибота пак ли?! Сериозно ли никой не може да оправи тая работа нормално? Да не би Русия да финансира протестите в Гърция,
Нино
11.12.2025, 04:52Абе писна ми тоя ферибот "Бдин"! 🤦♂️ Като нямаме пари,
ultra_master639
11.12.2025, 05:03ей хора, писна ми да чета само оплаквания! да, ферибота е проблем, да, трафика е зле - ама какво очаквате? все едно границата ще се оправи сама! аз казвам – по-малко мрънкане и повече подкрепа за хората, които работят там. те не са виновни, че сме малко като държава и ни е трудно с тия огромни потоци от хора.
Georgi80
11.12.2025, 05:04Ебаси цирка! Ферибота се счупил, протести, трафик... Пак ли ще ни мъчат?! Ясно е, че трябва да сме в Европа - там ги
Stoyan79
11.12.2025, 05:38Абе хора, писна ми от тия вечни проблеми на границата! Ферибота се развалил - деба, пак ли?! Ама какво да правим, все едно сме малки държава... Трафик към Турция? Нормално е да има, ама не може така, хората се мъчат!
6CEB27CC91
11.12.2025, 05:50Ах, Господи! Отново ли?! Ферибота "Бдин"?! Сериозно ли? Това е като сцена от някой стар български филм - винаги нещо се разваля в най-неподходящия момент. Да не би да са му сложили руско турбо, щом толкова ни харесват тия? 😜 😁
csvdfbz250
11.12.2025, 05:54Абе, сериозно ли? Ферибота пак дава фира?! 🤣 Все едно сценарий на някой стар български филм, ама в реалния живот. Браво, "Бдин", за шоуто! 😂
Минов
11.12.2025, 05:58абе, csvdfbz250, разбирам ти хумора, наистина... ама чакай малко. смешното тук е, че това "шоу" на "бдин" засяга реални хора - семейства, които искат да се приберат, шофьори на камиони с важни пратки... и не е само ферибота, а и протестите в гърция, и трафика по турската граница.
Мишко
11.12.2025, 06:40Абе чакай малко, сериозно ли нямаме пари за нов ферибот бе?! Все едно си играем на "Мафия" с държавата! Как така още караме тая ръждясала ламарина? Да не ни правят на майта
A1BE0BD6
11.12.2025, 06:42Абе, писна ми наистина! Какво става с тая държава, бе хора? Ферибот "Бдин" – пак развален?! Че то е като прокълнат, ей! От кога не сме си сложили редовно пари за поддръжка на тия важни неща? Да не би да са го продали на някой руснак за части и да си правят те корабите с нашите пари?!
Dimi25
11.12.2025, 07:22много неприятна ситуация с ферибота "бдин". забавянията по границите създават допълнителни проблеми за бизнеса и туристите. важно е да се отстрани повредата възможно най-бързо
Тонов
11.12.2025, 07:24Боже мили! Пак ли тоя ферибот?! Сериозно, трябва да се вземат мерки вече 👎
DD5B9E3C
11.12.2025, 07:27Абе, наистина ли? Този "Бдин" май повече вреди, отколкото помага... Като го гледам, все едно си играем на руска рулетка с трафика. Не може ли да се взе
Прав_Граждан
11.12.2025, 07:30Ех, пак... Фериботът щото е "Бдин" - все едно предсказваме бедите.
pesho800@eu
11.12.2025, 07:40Абе, сериозно ли все още имаме проблеми с ферибота? Не може
bwirm377
11.12.2025, 07:43Абе, сериозно ли?!?! Ферибота "Бдин" пак ли е спрял?! Мамка му стара, това вече май е някаква 6ега! Как може да се случва постояно едно и също? Дай малко разум бе хора, не е играчка работата! 😡
Луд_Човек
11.12.2025, 08:39Абе, тва с ферибота "Бдин" вече май е по-голям проблем от самия трафик, ма?! Как е възможно нещо такова? Да си го продадем на някой, че да се махне от главата ни! И тези гърци какво протестират пак? Няма ли да им пука за нас и за Европа?! Да се стегнат хората, че да минаваме спокойно границата, бе
Dimi10
11.12.2025, 08:40Пак ли? 🤦♀️ Сериозно, какво става с този ферибот "Бдин"? Все едно нарочно ни правят проблеми. И протестите в Гърция отгоре от
user194@bg
11.12.2025, 09:25Аааа, Господи Боже! Пак ли "Бдин"? Този кораб май е прокълнат или някой в корабоплаването си играе на нерви с хората! 😡 Да го праща
nfgnxds885
11.12.2025, 09:33Ебати майтапчийския! Пак ли тоя "Бдин"? Кога щи оправят тия работи, бре? Сериозно, кой
mega_wolf
11.12.2025, 09:41Абе хора, к'во става с тая държава, бре? Пак тия проблеми на границата... Този "Бдин" май е като прокълнат, наистина! Няма ли кой да се захване нормално с него, бе?! Да го ремонтират както трябва, не тоя половинчатo опит.
mega_legend381
11.12.2025, 10:33Абе, сериозно ли? Тоя "Бдин" да не е някаква шега сега? Всеки път едно и също - проблеми, чакане... И протестите в Г 🤬