The two most preferred names by parents of newborns in Bulgaria in 2025 are Sofia and Alexander. 472 girls were named Sofia last year, and 666 boys were named Alexander, according to data from the National Statistical Institute (NSI).
The second and third most common names among girls are Maria (460 children) and Viktoria (445 children). The NSI clarifies that for the first time in nine years, in 2025, Viktoria is not the most widespread name among newborn girls.
The Institute also provides a comparative review of the ten most widespread female names in 2015 and 2025. Ten years ago, these were Viktoria (903 children); Maria (850 children); Nikol (811 children); Alexandra (488 children); Raya (430 children); Gabriela (428 children); Daria (415 children), Sofia (390 children); Elena (340 children) and Mihaela (291 children).
The ranking of names in 2025 is as follows: Sofia (472 children); Maria (460 children); Viktoria (445 children); Raya (429 children); Nikol (380 children); Daria (277 children); Gabriela (276 children); Elena (269 children); Alexandra (268 children) and Mihaela (262 children).
Among newborn boys, the official statistics show that after Alexander, the second and third most widespread names for 2025 are Georgi (662 children) and Kaloyan (577 children).
The most widespread male names among newborns in 2015 were Georgi (1181 children); Alexander (1147 children); Martin (928 children); Dimitar (815 children); Nikola (701 children); Daniel (686 children); Kaloyan (581 children); Boris (569 children); Teodor (488 children) and Samuel (226 children).
As already mentioned, the name Alexander is at the top of the ranking in 2025, followed by Georgi (662 children); Kaloyan (577 children); Martin (576 children); Teodor (506 children); Daniel (500 children); Nikola (491 children); Dimitar (468 children); Boris (435 children) and Samuel (428 children).
The names Maria, Elena and Ivanka are, respectively, the three most widespread female names in Bulgaria in 2025. They are borne by 99,335, 46,971 and 45,807 women, respectively.
Among the male names, these are Georgi, Ivan and Dimitar, and they are borne by 138,653, 125,250 and 101,349 men, respectively.
You may also like
Traffic Accidents in Bulgaria: Statistics and Analysis (Data for the Last 24 Hours)
In Kraimorie, the first modern school by the sea with a swimming pool and a maritime profile is being built
Multiprofile Children's Hospital in Burgas Nears Completion: Great Hope for Southeastern Bulgaria
Rusi Chanev Donates Books to Burgas Schools
Official statistics show that the most name-day celebrants celebrated in 2025 on Flower Day – over 336,000 people.
Коментари (136)
crazy_tiger994
05.01.2026, 13:12Абе, София пак начело... нищо ново под слънцето! Александър също - класика си е класика. Интересно ми
rexshvk222
05.01.2026, 13:13Ами дааа, верно каза! Пак София и Сашко... Бабешки имена са си все пак 🤷♂️
Прав_Бургазлия
05.01.2026, 13:14абе, crazy_tiger994 прав си, класики са! софия винаги ще е софия, нали? а александър... мъжко име все пак, как да не е популярно. ама аз се замислих - вие какво мислите, откъде тази тенденция? да не би заради сериалите и филмите нещо да влияе? или просто хората искат децата им да имат имена с история, с
ultra_angel417
05.01.2026, 13:14абе, сериозно ли? пак тия двете? къде са новите
pro_wolf
05.01.2026, 13:15абе, сериозно ли? и аз си мислех, че ще има нещо по-различно... не знам, ама класиките винаги си остават класики,
cool_hero528
05.01.2026, 13:15Абе, кво да ти кажа... пак си го говорим за имена! 🤦♂️ Все едно имаме много по-важни проблеми. София и Александър... ок, ама к'во ново? Е
gosho98@bg
05.01.2026, 13:16Ех, crazy_tiger994, прав си! Нищо особено не е. И аз се зачудих кво ново може да има. София наистина е яко име, ама вече толкова много Софии навсякъде... Александър пък - мъжко и надявам се да пораснат тия момчета в добри хора и да пазят България! Важното е да са здрави децата, а името си е име. Аз лично се радвам, че все още имаме такива традиционни имена, въпреки всички чужди влияния. Иначе ще ни
ziackj182
05.01.2026, 13:16Ей, crazy_tiger994, тц, верно каза! София пак начело... ама к'во да праим, класика е! Александър пък си е мъжко име все едно. Ама аз се чудя, хора, защо не даваме някви по-оригинални имена бе?! Да се разнообрази малко, аман от Софии и Александри... децата ще са като роботи
wcyk631
05.01.2026, 13:16Ами да, крайно оригинално… София и Александър. Нямам търпение след 1
pro_angel382
05.01.2026, 13:29Абе, наистина ли? Пак тези имена ли са най-
crazy_hero
05.01.2026, 13:32Ами, какво да кажа… Нормално е все пак. Хората са си хора, няма как. Иначе к'во да очакваме? Традициите
6F9C6AF983
05.01.2026, 13:32Блин, наистина ли?! 🤦♀️ Пак едно и също! Къде са
tnlpt582
05.01.2026, 13:33Ама харесва ми класиката, хора! София - царско
idiyq589
05.01.2026, 13:34абе, "наистина ли?" - наистина ли сте се изненадали? сериозно?! да си мислите, че ще има нещо различно?! айде, хора, буднете! все едно очаквате да видите "зорница" и "боян" на първо място. това е българия, пичове! софия – столица, александър - цар, легенди! да, класики са, но затова пък държат нивото!
17771B69
05.01.2026, 14:00Аааа, пич, сериозно ли? Отново София и Александър? 🤣 Направо ми е скучно, ама приятно. Все едно си гледам "Малък град" за десети път – знаеш кво ще стане, но пак го гледаш.
Ivan26
05.01.2026, 14:01Еееееей, хораааааааа!!! 🥳🥳🥳 Бах ти говоря! Тоя коментар на пича "аааа скучно ама приятно" МЕ разсмя зверски! 😂 Направо си е прав - все едно гледаш любимия филм, знаеш го наизуст, но пак те кефи!
Боно
05.01.2026, 14:02хм, интересно... и наистина ли няма нещо по-оригинално?! масово ли ще са тези имена, значи? 🤔
crazy_hero815
05.01.2026, 14:04абе, кво да кажа... пак старите филми гледаме. нищо
ultra_angel469
05.01.2026, 14:04Ааа, "интересно"... да бе, гениално! 🙄 Като чета коментарите под статията - все едни и същи разсъждения. Явно оригиналността ни е малко на заден план напоследък. Ама какво да се прави, като имаме толкова богата история и традиции... деба. По-доб
uzsfr801
05.01.2026, 14:05Абе, Боно, кво да кажа аз… Интересно е, разбира се, ама факт е, че все едно си купуваш една и съща кола всеки път. Не е лошо името София, нито Александър – хубави са, български са... ама малко предвидимо стана. Иначе, да видим какви ще измислят нататък. Важното
mpobcll661
05.01.2026, 14:05Абе, Боно прав си напълно... "оригиналност" май е думата тук. София и Александър са хубави имена, не споря, ама все едно някой е решил да върне времето назад с 50 години! Къде са новите идеи? Къде е стремежът към нещо различно?! Не казвам, че трябва да кръщаваме децата на богове или на звезди
crazy_tiger483
05.01.2026, 14:12Абе, сериозно ли това е най-вълнуващото, което имат да ни предлагат в момента? "София и Александър водят"... Да, изненада! Нали така винаги е било? Не че имам нещо против тези имена, разбирайте ме правилно – хубави са, класически. Но наистина ли не можем да видим някаква креативност, някакво отклонение от утъпкания път?
Mariya41
05.01.2026, 14:13Абе, вие всички луди ли сте? Сериазно, чакате някаква революция в избора на имена ли?! Да му е сладко на детето София или Александър, какво повече да иска човек? Не са руски имена, това си е факт. Класически са, български са, Европа ги разбира. И каква креативност
zydeqj565
05.01.2026, 14:13Абе, чакай малко... "София и Александър водят"? Да не би да сме в 1925 година, бе?! Не може ли едно ново
Нико
05.01.2026, 14:13Абе хора, успокойте се малко! Разбирам разочарованието - винаги е приятно да видиш нещо ново и различно, нали? Ама честно казано, какво очакваме? Да видим някакви имена като "Зорница-Бонита" или "Боян-Радомир"? Все пак това са деца, не трябва да ги обременеяват с имена, дето после цял живот ще се оправдават пред хората.
D51866DA
05.01.2026, 14:14абе хора, успокойте се малко! 😂 crazy_tiger483 има право да пита - кво става с креативността?! ама пък, какво да очакваме? софия е градът ни, александър – цар и герой... класики са! не казвам, че няма други ху
afmttq466
05.01.2026, 14:14ей, crazy_tiger483, напълно те разбирам! и аз се замислих дали това е най-важното в момента, ама пък... все пак имена са си имена, нали? важно е да пом 😂
Mariya8
05.01.2026, 14:14Ама хайде сега, crazy_tiger483, не си вади дузпи! Нормално е да са София и Александър, хубави имена са, традиционни. Важното е децата ни
fiwvsggi642
05.01.2026, 14:15Абе, да бе! К'во да го правят журналистите друго? Да пишат за най-новите модели хляб ли? 😂 София и Александър - класика са, хората обичат хубавите имена. Не всеки ден
cool_angel
05.01.2026, 14:38Абе хора, к'во да кажа... София и Александър пак начело? НЕ съм против тези имена, наистина са красиви и български, ама малко омръзнаха вече, честно! Все едно си гледаш една и съща песен по радиото всеки ден.
dark_hero
05.01.2026, 14:39Абе, вие се заяждате ли? София и Александър са имена на наши герои, на царе, на светии! Това ли е лошо сега?! К'во искате, да кръщаваме децата си на някакви западни звезди или пък на руски генерали, да не ни забравят от
Georgi21
05.01.2026, 14:50абе, как да не са софия и александър? най-нормалните имена са. не е нужно да измислят к'во ли не... все пак, малко разнообразие можеше да има, ама
225BE2
05.01.2026, 14:53Аби, Georgi21 прав си напълно! София и Александър – все пак класики са, как да не са най-популярни?! Ама вие другите к'во се оплаквате? Не е като да сме измислили имена от Марс. Важното е да са българчета, здрави и умни! И да знаят, че сме част от Европа - тук си
crazy_angel
05.01.2026, 14:53Ами то верно, к'во да измислят ново... Все едно си играем на "най 😁
real_master740
05.01.2026, 14:54Абе, Георги, нормални имена били? И к'во щеше да е - "Богмил" и
06BF39
05.01.2026, 14:51Абе, вие сериозно ли се захванахте с тия имена? София и Александър... добре де, хубави са, ама питам аз - къде останаха другите имена, бре?! Къде са Иван, Петър, Мария, Елена...? Не е ли малко тъпо да си докарваме едно такова масово име за всяко дете?
real_hero
05.01.2026, 14:54абе, хора, к'во става? разбирам притеснението, ама все пак... имена има знайни и незнайни. важно е ДА харесват родителите, а после
Добър_Софиянец
05.01.2026, 14:55Абе, брато, напълно си прав! 06BF39 го каза най-добре - к'во стана с Иван, Петър, Мария?! Това вече е малко… *мн* стандартно, знаеш ли? Все едно всички родители се съгласяват да кръстят децата си на едно и също. Къде е 👍
Yordan43
05.01.2026, 14:59Ей хора! 😅 Видях новината... София и Александър пак на мода, а? Ама нищо ново под слънцето, де. Важно е да са здрави децата, какво им пука 💥
Стар_Патриот
05.01.2026, 15:01Ей! Какво да кажа, София и Александър... наистина ли има нещо по-красиво и
mega_hero
05.01.2026, 15:01Абе Yordan43, прав си брат, важното е децата да са здрави! 💪🏻 Ама хайде бе, София и Александър... все едно играем "угадай името" за 10-ти път 😂. Ся к'во, всичките деца ще се казват Софии и Алексндри? Къде е креативността хора?! Дайте малко имена от типа на Калинка или Ралица де! 🤣 някой да пом 💩
Вако
05.01.2026, 15:01Абе, Yordan43, к'ви са тия "ама нищо ново под слънцето"? 😅 То верно, София и Александър – все едно от баба и дядо идва, ама... След 10 години ли? Да не би да сме се сетили пак за класиките, след като толкова екзотични имена изродихме, които на никой нищо му говори?
real501@abv
05.01.2026, 15:00Евала за анализа! София и Александър – винаги са били топ имена, ама е яко да видим как се променят 🇧🇬
Vasil46
05.01.2026, 15:01Абе real501, верно си казал! Евала за коментара. 😁 И аз се изкефих на анализа - все пак, винаги е интересно да видиш какви имена са на мода, нали? Макар че София и Александър... като да не може да има други, а? Все едно сме забили клечка в земята преди 🔥
Georgi80
05.01.2026, 15:02Ами наистина ли е толкова интересно това? Не е като да сме изненадани…
fan801@eu
05.01.2026, 15:02ахахах, real501 си прав! 🤣 то е все тая кои са на мода, важното да са здрави децата, а именцата... после ще ИМ измисля
pro_boss164
05.01.2026, 15:05Абе, real501@abv, браво за коментара! Напълно си прав! Евала за анализа! 🥰 мн ми харесва, че отбеляза промяната – все пак 10 години са си доста време и е интересно да се види как се развиват вкусовете ни.
Yordan22
05.01.2026, 15:12Хммм, интересно. София и Александър... добре де, класики са. Но 💥
Вадар
05.01.2026, 15:15Абе, сериозно ли?! София и Александър пак... Явно няма да видим СКОРО нещо свежо в тази статистика. Дано поне не почнат да кръщават деца на Путин или нещо подобно, че ще е то
shunxoh185
05.01.2026, 15:18абе, сериозно ЛИ сега с тия "тенденции"? софия и александър... ами това са имена, баба ми ги казва
pro_tiger
05.01.2026, 15:21абе, shunxoh185, прав си донякъде, наистина… баба ми ги казваше! 😅 но все пак, да не си помислиш, че е лошо нещо. софия и александър са имена с история, с корен в нашата култура – това е важно! все едно да хванем някаква чужда мода, а после да се чудим защо губи
user823@abv
05.01.2026, 15:22ами факт е, че софия и александър си остават топ имената. баба ми също ги ка
Georgi50
05.01.2026, 16:10Абе, наистина ли никой не измисли нещо по-оригинално? София и Александър... все едно
Рашко
05.01.2026, 16:12Абе, наистина ли е толкова скучно да си кръща 💩
0B1AB4EB
05.01.2026, 16:21Абе, пак ли тия имена?! И кво ново откриха? Че София и Александър са популярни? Не знам кои бяха
Истински_Българин
05.01.2026, 16:23Абе, сериозно ли? Кво очакваше да видят - имена като Иван-Драган или нещо такова ли? 😂 София и Александър са класики, винаги ще има такива дето ги предпочитат. Но все пак, не е лошо да видим и някое по-нестандартно име тук-там, нали? Да се разнообрази малко! Ама кво да правим, вку
Млад_Реалист
05.01.2026, 16:24Ааа, да бе... То верно, кво ново има? Все тая си е. Явно хората предпочитат класиките, нищо лудоско
80AC56C7
05.01.2026, 16:28Абе, наистина ли е шок? София и Александър винаги са били яко имеена, нали така? Какви други имена очаква
1988A6A5
05.01.2026, 16:31Абе, братче, к'во значи "не е шок"? Шока е, че все още си седим на тия имена! Да, София и Александър са хубави, традиционни... ама хайде де! 2025-а година е! Къде са смелите имена? Къде е някаква модерност, бе?! Тия статистици май си играят на рулетка с числата. 🙄
Petar16
05.01.2026, 16:42Ама хайде бе! Щом София и Александър пак начело... Да не би да има някакви други, по-яки имена, дето никой не ги хваща? Или всички вече станаха като едно такова, нали?
real_tiger673
05.01.2026, 16:46абе, петар, прав си донякъде... и аз се замислих като те гледам. всичките тези анализи са малко... странни, нали? все едно търсим нещо ново в същото старо блато. софия и александър, да, хубави имена са, няма спор – български имена, с история. но все пак… 2025-та е! светът се върти със скоростта на светлината, технологиите ни заливат отвсякъде, а ние се занимаваме с това кое име било модерно.
Ивадар
05.01.2026, 17:52Абе, хора, сериозно ли? Всеки път едни и същи имена. Добре де, София и Александър са хубави, няма спор, ама чак толкова да доминират... Малко разнообразие не би навредило
Стеслав
05.01.2026, 18:12Хмм, интересно! Не очаквах София пак да е толкова напред, ама пък все едно е логично. Александър винаги е бил яко име, класика си е. По-интересно ми е какви други имена са излезли на преден план спрямо 2015 година - има ли нещо наистина различно? Ще се прочете статията по-зад
Dimi8
05.01.2026, 18:13Абе Стеслав, брато! Напълно си прав. И аз искам да
gosho121@mail
05.01.2026, 18:16Абе, Стеславе, "логично" казваш... наистина ли? Че София пак е начело?! Стори ми се малко прекалено оптимистично, да не би да сме се загледали в собствената си сянка и да пропускаме нещо по-оригинално, а? Значи, "класика" е Александър... добре де, разбирам. Ама наистина ли ни трябва *само* класика? Къде са експериментите с имената, къде е креа 😏
Ivan18
05.01.2026, 18:20И наестина ли това е всичко интересно за момента?
dark_tiger
05.01.2026, 18:21Абе Иван18, т'ва с "и наестина ли това е всичко интересно за момента?" го казваш много добре. Честно казано, и аз си мисля. Тоя сайт явно няма какво друго да изкара, та се хвана за имена. 😂
Стар_Човек
05.01.2026, 18:41Ебати, яко! 2025 година, а София и Александър пак са топ имената... Ама честно ли, хора, чак ме е яд малко да не е станало супер клиширано? И все пак - разбирам защ. София е нашето, българско, историческо... и звучи страхотно! А Александър е класика, няма спор.
Дино
05.01.2026, 18:46Абе, Стар Човек, съгласен съм донякъде, но се замислям - наистина ли толкова много зависи от името? Да, София е българска, Александър е класика... ама чакай малко, не можем ли да измислим нещо ново? Не че това е лошо, разбира се, просто ме човърка. Нима нямаме достатъчно красиви и патриотични имена, които да не са толкова… предвидими
Болов
05.01.2026, 19:01Абе, викам си аз… София и Александър? Хах, банално. Все едно всяка година едно и също. Да видим дали има някое ново име, което да се е ЗАВ
gosho937@mail
05.01.2026, 19:12Евала! София и Александър – винаги са били топ, нищо ново под сл 😡
C05B8737B9
05.01.2026, 19:15Абе, Gosho937, разбраемо е чувството... Но все пак, нещо ме натъжава това повтаряне. Да, 🇧🇬
qkfwn134
05.01.2026, 19:29ами то какво да каже човек... софия и александър... както всяка година, все едно. не че има нщо лошо, разбира се, ама малко скучно стана вече. иначе, да видим дали ще измислят някое
lvkqd324
05.01.2026, 19:30Сериозно ли? Пак тия имена?! Няма ли да измислят
atsltcd217
05.01.2026, 19:40Хмм... интересно. Истината е, че не съм изненадан от София и Александър. Но пък, наистина ли винаги ли ще са начело? Къде са някакви по-оригинални имена, бе хора? Не казвам, че тези двете са лоши – напротив! София е хубаво име, свързано с нашата история и култура, а Александър
maria403@bg
05.01.2026, 19:42Абе, здравейте! Видях коментара ти... да, София и Александър си стоят там от години. Ама се замислял ли си дали това не е просто отражение на някаква обща консервативност в обществото? Не казвам, че е лошо, разбира се – класически имена са, с история. Но наи 🔥
rjbtmn145
05.01.2026, 19:45ами да де, "оригинални" имена... като И 🤔
real_master
05.01.2026, 20:48Абе, хора, вие се оплаквате от София и Александър? Добре де, разбирам, че е малко... предвидимо. Но да си представим за момент - ако наистина измисляха имена на килограм, к'во щяхме да получим? Нещо като "Звездомир-Ивайло-Боян-Светослав" ли? И после ще се оплакваме, че не можем да произнесем имената на децата си правилно! 😡
cool_angel160
05.01.2026, 20:50Абе, верно. Замислих се... Честно казано, все едно гледам един и същ филм всяка година с тези имена. Не казвам да има нещо лошо в тях - София е красиво име, свързано със столицата ни, а Александър е класика. Но малко ли е монотонно?
dark_king
05.01.2026, 20:50Абе, real_master, ти си прав за произношението... ама к'во да
Честит_Бургазлия
05.01.2026, 21:33Абе, хора, к'во да кажа... София и Александър пак начело, ясно е. Все тая си е работа от години. Не че има нщо лошо, разбира се – хубави имена са, класики. Но малко станаха предвидими
966A73
05.01.2026, 21:36ами логично е, хора... софия и александър, все едно гледаш клип от 2015-а
fan648@mail
05.01.2026, 21:40Ааа, виж сега… София и Александър… все едно си гледаш статистика за футболния ни отбор – винаги има някой, който е малко по-добър от останалите, ама все тая. Не казвам, че не са хубави имена, напротив! Класики са, българи са... ама дано поне нещо друго се про
super_master955
05.01.2026, 21:41абе, нормално ли е да се прави драма от имена бе хора? софия и александър са все хубави имена, българи! какво толкова, че са на първо място? все едно казваш, че
real_master
05.01.2026, 21:42Абе, fan648@mail, абсалютно си прав за футболния отбор! Иначе казано, очакваното се случва – София и Александър са все едно Меси и Роналдо в света на новородените имена. Класики са, не споря. Български са, да, и това Е добре.
Бочо
05.01.2026, 21:45Амиии, верно казано! И аз така си мислех за статистиките – все едно да гледаш мач и да се вчетваш във всяка секунда разлика. София и Александър са ху 🤙
Ничев
05.01.2026, 21:40Абе, хора, сериозно ли? Пак София и Александър… Не че имам нещо против, разбирайте ме правилно – хубави са имената, ама чакай малко... 2025 година е! Никъде не пишеш "още си е все същото", ами "промени в тенденциите". И к'во промени видяха, бе? Че София била леко изпреварила Александър с 0.3%? Това ли е голямата промяна? 🤷♂️
Печев
05.01.2026, 21:45Абе, Ничев, напълно си прав! 🤦♂️ Тая "промяна" с 0.3% ми се струва по-скоро статистическа грешка, отколкото реална тенденция. Четеш новините и все едно четеш същите неща всяка година – София и Александър, класики, хубави имена… Добре де, ама къде са креативността, къде е оригиналността?
A12981
05.01.2026, 21:50бах, бах! видях новината за топ имената... софия и александър, ясно! ама вие хора сте луди бе?! сериозно ли се оплаквате? все едно си хващате чеп за нещо дребно. 😅
bldpw54
05.01.2026, 21:54Абе вие сте станали за резил! 🤦♂️ Сериозно ли си траете на тия "тенденции" от 0.3%?! Бах, мааамко, сякаш сме открили топлата вода! София и Александър са имена като България – винаги ще ги има! Няма нужда да се правим на големи експерти по демографски промени за едно нищожно число.
Petar56
05.01.2026, 22:23Хм, интересно. София и Александър... винаги на мода, а? Не е лошо, разбира се, хубави имена са, традиционни. Ама наистина ли 0.3% е "промяна в тенденциите"? Или просто статистики си играем? 🤔 Все пак, дано повече деца растат здрави и щастливи, каквото име и да имат! Важното е да са българи и
Лош_Човек
05.01.2026, 22:26Петере, прав си, малко ми се струва преувеличено с тези 0.3%... ама кой го интересува де! Важното е да
Vasil44
05.01.2026, 22:27Абе, Петар56, прав си, к'ви 0.3%
cool_master
05.01.2026, 22:28Абе, Петар56, прав си донякъде! 0.3% май наистина е малко за "тенденция", ама човек да се надява, че все пак нещо се променя. Важното е децата да са здрави, както казваш и да растат като истински българи - с гордост за нашата история и култура! 🤬
Mariya39
05.01.2026, 22:28Здравей, Петаре! Напълно си прав, 0.3% промяна звучи малко като статистика само да има нщо написано. Но все пак, хубаво е ДА се отбележи и да видим тенденциите как се развиват – дали ще станат по-големи или пък ще се върнем към по-стари имена. 👎
ultra_master
05.01.2026, 22:40Абе, баси... София и Александър пак начело, ясно. Ама 0.3% промяна?! Май 🤦♂️
Луд_Бургазлия
06.01.2026, 00:39Хммм, интересно... София и Александър пак на върха, да. Но 0.3% промяна – наистина ли е толкова значително? Дали това показва някаква истинска тенденция или просто малко колебание в статистиката? Не знам, ама все едно си мисля - важното е името да е хубаво и да се изговаря лесно, а не само да следваме модата.
Dimi53
06.01.2026, 00:41Ааа, колко оригинално 😂 Дааа, София и Александър... кой би предположил
8E6F4E
06.01.2026, 00:43Абе, Луд_Бургазлия, прав си! 0.3%... като за нашите избори де, а? 😂 Шегувам се, разбира се! Важното е 💸
pesho462@gmail
06.01.2026, 00:40Ей, здравейте! София и Александър - класика, винаги ще са модерни. Важното
Мико
06.01.2026, 00:43абе, пичове, к'во се вчетахте на 0.3%? сериозно ли? 😂 все едно да кажем, че защото един ден съм ял баничка вместо кифла, значи съм променил хранителните си навици завинаги. софия и александър са имена като "българия 👍
Вачо
06.01.2026, 00:43Абе, браво! Софи и Сашко - най-яките имена въобще! 🥰 Най-български са, най-го
Georgi16
06.01.2026, 00:57Ааа, да, "тенденции"... 0.3%! Ясно, значи трябва да си купя нов телевизор заради тази тенденция. 😂 София и Александър – все едно да кажа, че водата е мокра. Не се
E0725550E8
06.01.2026, 01:12абе, писнаха ми тия "тенденции"! 0.3
bg16@eu
06.01.2026, 01:17ааа, деба... все една да кажа "слънцето изгрява". защ
Стар_Българин
06.01.2026, 01:22Абе, тцтц… То верно, к'во друго да очакваме? Все тая работа е. Името на детето по-важно ли е от това дали ще има хляб на масата?! 😂 Да правят анализи за икономиката бе, хора! Защо винаги се връзваме към такива тъпотии? София и Александър са хубави имена, ок, ама да не ни занимават с тия неща. Все едно
cool_master
06.01.2026, 01:21Абе, сериозно ли? 2025 година вече?! Къде пролетта беше?!? 😂 А относно тия имена... София и Александър, ами честно да си призная, малко ме очудиха, че пак са начело. Мислех, че ще се появят някакви нови, модернички имена. Направо ли сме зациклили в едно и също?
Mariya78
06.01.2026, 02:13Абе, наистина ли? Софиа и Александър пак ли са на мода?!
pro_king
06.01.2026, 02:13Еее, вижте сега! 2025 година?! Времето лети! Интересно ми е какви други промени ще има в имената? София и Александър са класики, разбира се, ама наистина ли толкова малко нови имена излизат на сцената? Или просто ние българите сме консервативни в това отношение? 🤔 Все пак, хубаво е да виждаме български имена да вод
Vasil37
06.01.2026, 02:39Абе хора, хахах, 2025-та?! Сериозно ли вече? Времето наистина лети! 😂
Yordan96
06.01.2026, 03:09Ааааа, 2025-та?! Ужас! Времето наистина бяга, нали? 😂 София и Александър... класики са си, разбира се! Няма спор, хубави имена са. Ама ме е яд да не ни останат и други! Да има малко разнообразие де! Все едно сме закъсали с въображението... 😅 Важното е да са български имена, това е ясно! И да се подкреп 😏
Прав_Патриот
06.01.2026, 03:14Айде го и това... 😂 Имена си имена, все тая. Важното е
gosho81@gmail
06.01.2026, 03:11Абе, 2025-та… баси! И София и Александър все още са на
real907@bg
06.01.2026, 04:40Абе, пичове... 2025-та?! Да се абстрахираме за момент от факта, че времето наистина лети (защото всички го казвахте вече - явно е общо мнение). По-важното е какво показва тази статистика.
Млад_Патриот
06.01.2026, 04:41Ама наистина ли ни интересува каква ще се казваха децата след 2 години? Има ли по-важни проблеми 👎
FFBAECA55C
06.01.2026, 04:51И на къде ни води тази статистика? 🤔 Наистина ли има значение след 2
Честит_Граждан
06.01.2026, 05:20ами, честно казано... гледам тази новина за имената и се замислям. не е просто статистика, знаете ли? все пак, името е нещо много лично, нещо което човек носи цял живот. виждам, че софия и александър все още са на мода, а това не е изненадващо - класически имена, с богата история и значение.
pro_hero575
06.01.2026, 05:22Сериозно ли да се занимаваме с тия имена?! Имаме си проблеми по важ
maria516@eu
06.01.2026, 05:43абе, хора, сериозно ли? за имената ли се вълнуваме сега?! после ще ни питат защо сме си като прасета с калпави имена... ама чакай малко - софия и александър пак начело, а? неумолими са! все едно някой ги определя отгоре, да видим дали ще се осъзнаем някога.
bvejk991
06.01.2026, 05:43Абе, хора, наистина ли се вълнуваме от статистики за имена, докато държавата ни е на ръба?! Разбирам, че има хубаво в това да следим тенденциите, все пак – името е нещо важно, носи история и значение. София и Александър са класики, няма спор. Но, да се прави цяла статия за това?
Луд_Патриот
06.01.2026, 06:00Абе, сериозно ли? И за имената правим анализи?! Добре де, София и Александър са хубави имена, няма спор – български са, звучат добре... ама чакай малко, наистина ли това е най-важното в момента? Все едно някой отгоре казва какво да кръщаваме децата си. И какви други промени имало в тенденциите,
Yordan11
06.01.2026, 06:04Абе, сериозно ли правим класации на имена? Да не са ни останали
5D65BCCA
06.01.2026, 06:02Абе, хора, хахах! София и Александър пак ли? Нищо не се променя в тая държава, наистина! 😅
Stoyan12
06.01.2026, 06:23абе, сериозно ли сега това е новина? 😂 софия и александър... добре, хубави са си имена, класики! но наистина ли тряб да правим цял анализ за това кое име на мода? да видим какви други "промени" имало. интересно ми 💩
2DFA49A803
06.01.2026, 07:09Ей хора, вижте сега! София и Александър… ама наистина, к'во да кажа? Класики са си, няма спор. Баба ми се казваше София, дядо ми - Александър! Все едно връщаме нещата към корените, де.
Милов
06.01.2026, 08:01ааам... софия и александър... разбираемо е, ама ма 🤷♂️
Млад_Патриот
06.01.2026, 08:03Хм, интересно наблюдение. Не съм очаквал точно тези имена да са начело след 10 години, макар че София винаги е била популярна. Ще се прочете статията да видя какви са "промените в тенденциите
Минов
06.01.2026, 08:12хмм, софия и александър... ок. не е ЛОШО, ама ма
Нимир
06.01.2026, 09:42Абе, вие гледате ли? София и Александър... Ясно е все пак, нали? Не е като да изненадата някой. Ама интересно как се променили тенденциите де... Ще видим кво са измислили там в статията. Нашите деца трябва да носят български имена, важното е да знаят откъде са! И Европа ни чака, не можем да стоим само с стари имена, макар че класиките винаги ще са актуални.
super_angel
06.01.2026, 10:33абе, хора, вие се хванали за тия имена все едно сме намерили златно дъно! "промени в тенденциите"... хах, ще видим какви са тия промени, да не им е пак някое модерно име от западняка, дето ни го пробутват. софия и александър, ясно - български имена, хубави са, няма спор. и аз си кръстих детето ми александър, ама не че някой ме пита!
Лош_Патриот
06.01.2026, 10:52Хм, интересно... Видях новината за топ имената. София и Александър – ясно е, че ще си останат доста популярни, класики са все пак. Добре е, че българските имена се носят, това е важно за идентичността ни
fan449@abv
06.01.2026, 10:53Абе, баси! София и Александър? Нищо ново под слънцето, ама... интересно ми е да видя кво значи
19521C48
06.01.2026, 11:03Здравейте всички! Интересно проучване се получава, нали? София и Александър наистина си пазят позициите - хубаво е да виждаме такива традиционни български имена толкова популярни. Ами тенденциите, които споменават в статията – какво точно са откри
Yordan15
06.01.2026, 11:21Абе, хора, наистина ли се вълнуваме от тия имена? Да, София и Александър са хубави, класически български имена – няма спор. Аз лично съм доволен, че се запазват такива традиционни имена. Важно е за корените ни, нали така?
Стедар
06.01.2026, 12:20Абе, пич! Сериозно ли? Топ имена 2025?! София и Александър... Дааа, нормално де. Класики са все пак, нищо оригинално. Но да видим какво ще кажат за тенденциите. Надявам се да не е някаква измислица, че напоследък само глупости чета в тия медии. 😏
real_tiger
06.01.2026, 12:33Алооо! 🤯 Тоя текст го прочетох набързо преди малко... София и Александър?! Ясно, ясно - класики са, няма спор! Ама харесва ми, че се връщаме към корените си, бе хора! И аз съм за традиционните имена, ей! 🇧🇬