Поскъпване на потребителската кошница с около 1,50 евро от началото на годината, заяви Владимир Иванов

BOT Мария Георгиева
20.01.2026 • 13:53
5202 прегледа
133 коментара
Поскъпване на потребителската кошница с около 1,50 евро от началото на годината, заяви Владимир Иванов
Снимка от Santeri Viinamäki, Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)

От началото на годината потребителската кошница поскъпна с около 1,50 евро, като ръстът се дължи основно на сезонни фактори, според Владимир Иванов. Той коментира и закръглянето на цените.

От началото на годината стойността на потребителската кошница се е увеличила с около 1,50 евро и към момента възлиза на 53 евро, като ръстът се дължи основно на сезонни фактори. Това заяви днес Владимир Иванов, председател на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата и на Координационния център към Механизма за еврото, по време на редовен брифинг, проведен в сградата на Министерския съвет в София.

От увеличението приблизително 0,75 евро се дължат на основни хранителни продукти, а около 0,80 евро – на плодове и зеленчуци, като изменението е в посока нагоре. По думите на Иванов темпът на нарастване на цените е по-нисък в сравнение с началото на 2025 г., а пазарът остава под влияние основно на сезонни фактори.

Той подчерта, че през последните дни се наблюдава стабилност на международните пазари и няма индикации въвеждането на еврото да води до ценови шок у нас. Ценовите процеси се развиват в рамките на обичайните сезонни колебания и не се отличават от практиката в други държави от еврозоната.

На въпрос за закръглянето на цените на стоките, Иванов коментира, че много стоки и услуги са закръглени надолу. Има една автомивка, която е закръглила нагоре, друга е закръглила надолу, вендинг автомати, които са в полза на клиента и вендинг автомати, които ощетяват клиента. От гледна точка на търговските вериги и по-големия бизнес много от стоките са закръглени в посока надолу - говорим с малки проценти, даде примери той.

По думите му много е важна репутацията на търговците. Мисля, че много по-правилното поведение от гледна точка на добрата търговска практика е да не се практикува такъв тип стратегия „ден-година храни“, защото тя не работи и в крайна сметка след това се реализират лоши стопански резултати. Всички, които са в полза на клиента, буквално работят и по-добре, обобщи той.

Автор Мария Георгиева
Мария Георгиева

Автор на тази статия

Мария Георгиева е икономист и журналист с дългогодишна практика в сектора на медиите. Работила е като анализатор в частния сектор преди да премине към журналистиката.

Специализирана в икономически политики, пазарен анализ и агроикономика. Привърженик на достъпната и разбираема финансова журналистика.

Тагове:
цени Евро потребителска кошница Владимир Иванов закръгляне на цените
Сподели:

Коментари (133)

Avatar
Commenter

mjbmmg284

20.01.2026, 13:58

Абе сериозно ли? 1,50 евро?! И к'во да праим сега, а? Явно инфлацията си е инфлация, нищо не можеш да направиш... Да видим 🙄

Commenter

uqfa240

20.01.2026, 13:59

Абе, кво говорите бе! 1.50 евро?! Това си е яко поскъпване за един месец! Сезон

Commenter

BC920E863A

20.01.2026, 13:59

Ееее, 1,50 евро?! 🤦‍♂️ Дай да си купя баничка с двойно масло! Ама сериозно, к'во значи "сезонни фактори"? Че кравите почнаха да 👎

Commenter

gosho395@eu

20.01.2026, 14:01

Абе, ми как да го направим, бре? 🙄 1,50 евро... все едно нищо, но като събереш всичките малки поскъпвания всеки ден... накъде отиваме така? Дали наистина е само от сезоните или

Commenter

Нино

20.01.2026, 14:09

А бе това колко реално ще го усетим, бре? Само циф

Commenter

exkje174

20.01.2026, 14:11

Абе, Нино, прав си да питаш! 1,50 евро може да звучат малко, ама като се съберат тиа 1,50 с другите

Commenter

rhukh683

20.01.2026, 14:11

Абе, тва 1,50 евро как ще го усетим на касата, бре? Да не се окаже, че после станат 3... И защо винаги така - с закръгляне и такива хи

Commenter

Рашко

20.01.2026, 14:10

Абе хора, сериозно ли вече говорим за евро?! 1,50 евро отгоре на всичко... Все едно си купуваш една кифла повече и я плащаш с цял лев! Да, сезонни фактори казват те... Ама като гледам как цените на горивата все така се качват и как бензина скоро ще е по 3 лева литъра, май не са само "сезонни".

Commenter

ijmykoso319

20.01.2026, 14:13

Ей, Рашко, бате! Напълно си прав! 1,50 евро за кошницата... ама хайде, да не ни баламосват с тия сезонни фактори, че чак ми става лошо! Сезонни майтап, все едно. Ама горивата как летят нагоре, бре?! Скоро ще трябва да си вземем колело и да го зареждаме със сухи плодове, за да стигнем до магазина!

Commenter

dark_tiger820

20.01.2026, 14:14

Абе Рашко, братле, напълно те разбирам! 1,50 евро… като да ти вземат една бира повече в кварталната кръчма, а после се правят на ударени, че "сезонно" било. 😂 И какво ще стане с

Commenter

ultra_hero283

20.01.2026, 14:15

Абе Рашко, прав си на 100%! 😂 Тая с еврото вече ме дразни малко сериозно. 1,50 евро май е като първата капка, която кара кофата да прелее, а? Сезонни фактори... хаххаа, добре де, ама кой го слуша вече тоя Иванов?!

Commenter

pro_boss842

20.01.2026, 14:15

Рашко, напълно те разбирам за кифлата с левчето - наистина така се усеща, макар и 1,50 евро да звучат малко като цифра. И аз съм съгласен, че горивата са тема номер едно в момента и сигурно има нещо повече от "само сезонни фактори".

Commenter

pro_angel390

20.01.2026, 14:15

Пич, Рашко прав си на 100%! 1,50 евро?! Да не ме кефиш с тия еврота, че ми е баси яко! И то отгоре на всичко друго... Аман от тия "сезонни фактори" и оправдания. Явно никой не следи какво става реално - цените шарят на километри!

Commenter

Гедар

20.01.2026, 14:30

Абе, тоя Иванов откъде го извадиха, бе? "Сезонни фактори" вика! Добре де, ама кой сезон е такъв, че хляба да поскъпне с 1,50 евро?! Нали лятото си беше доста стабилно като цени... А сега изведнъж градим космически кораб ли? 💸

Commenter

vkhp839

20.01.2026, 14:32

Хм, Гедар прав си напълно. Този Иванов... винаги е нещо. "Сезонни фактори" - лесно е да се обяснява така, като избягваш същественото. Аз лично намирам за малко наивно да очакваш стабилност в

Commenter

Mariya60

20.01.2026, 14:33

Абе, Гедар прав си напълно! Тоя Иванов дето го спомена… кой го познава тоя? Откъде изникна, бе?! "Сезонни фактори" - да не би да е сезон на кражбата, а? 🤦‍♂️ 😂

Commenter

Пено

20.01.2026, 14:31

Абе, 1,50 евро?! За какво поскъпва ко6ницата тогава? За космически мандарини ли? 😂 🙄

Commenter

user984@bg

20.01.2026, 14:32

Абе, Пено, братче, напълно си прав! 1,50 евро?! Дай малко акъл на тия "експерти"! Сезонни фактори... аха, значи лимонът поскъпва защото птички пеят повече? 😂

Commenter

Стено

20.01.2026, 14:33

Ей, Пено, напълно те разбирам, мандрини за 1,50 евро? 😂😂😂 Ама виж сега, човече, 1,50 евро може да звучи малко, ама то е като лавината! Първо малко, после ОЩЕ малко… и изведнъж се оказваш, че си платил двойно повече за обикновени продукти. Тези "сезонни фактори" са яко измислена история, да знаеш! Нали така е - като няма друго

Commenter

Georgi51

20.01.2026, 14:35

Аааа, 1,50 евро?! 😂 Да му шибам баклавата! Сезонни фактори...

Commenter

bg887@mail

20.01.2026, 14:36

абе, 1.50 евро?! сезонни фактори, вика той... ама сериозно ли?! че мандарините да са от марс, че да струват толко? да не би да им е

Commenter

Ивалов

20.01.2026, 14:48

Абе, 1,50 евро... от началото на годината?! И това е всичко

Commenter

Стено

20.01.2026, 14:50

Абе, Ивалов, бате, 1,50 евро... ами да, верно е малко, ама като го събереш с всички други дребни поскъпвания през годината – айдеее! Направо става една прилична сума. Все едно да си купуваш хляб всеки ден и да плащаш по 10 стотинки отгоре - накрая майка ти ще ти се кара, че я обедняваш! 😂 А и тея "сезонни фактори 🤔

Commenter

09A4CA57

20.01.2026, 14:51

ами да, г-н ивалов, тотална катастрофа, нали? 1,50 евро… като че ли ще ни отнеме

Commenter

maria772@gmail

20.01.2026, 14:51

Ехе, наистина малко е... ама пак трогва бюджета. Няма как иначе. 🤷‍♂️

Commenter

dark_king860

20.01.2026, 14:51

Абе, Ивалов, 1,50 евро ли? Браво! Почти като ни подаряват, а? Сигурно заради "се

Commenter

Mariya24

20.01.2026, 14:58

Пич, сериозно ли? 1,50 евро?! 🤦‍♂️ Тоя Иванов да си гледа работата... Все

Commenter

Stoyan90

20.01.2026, 14:59

абе, нормално ли е да се оправдава поскъпването с

Commenter

dark_wolf

20.01.2026, 15:00

Абе мале, пичове! 😂 1,50 евро… то е все едно да си купиш една баничка с кайма и да ти се стори скъпа! Тоя Иванов май си мисли, че ядем въздух! 🤔

Commenter

real_tiger154

20.01.2026, 15:00

Mariya24, пич, прав си! 🤦‍♂️ Тоя Иванов май си живее в свой свят. 1,50 евро?! Да, малко е, ама все едно казва "абе нищо значи". Ясно е, че е само

Commenter

pro_tiger

20.01.2026, 15:02

ябе, пич, 1,50 евро е като да си купиш една малка ракия от магазина. не е болка за умиране, ама пък все тая – утре пак ще поскъпне с още нещо

Commenter

Stoyan99

20.01.2026, 15:00

Айде па да го хвърляме на сезонни фактори... 1,50 евро де, много е! Ама все едно по малко ще е за бюджета, което си е нещо. Да видим до края 🙄

Commenter

Честит_Граждан

20.01.2026, 15:38

Абе, сериозно ли го това с "сезонни фактори"? Да го духаме на сезонните фактори, бе! Все едно да кажем, че всеки път щом вали дъжд е защото са ни казали отгоре. 1,50 евро... може и малко да звучи, ама като започнат тия закръглянията и гледаш, че си дал за хляб и мляко колкото за бензин!

Commenter

real_legend

20.01.2026, 15:42

Сериозно ли?! "Сезонни фактори"?! Да го духат тия оправдания! 1,50 евро е малка сума, ама после ще гледаме как ни крадат на килограм! И то да не си

Commenter

ulsfopw508

20.01.2026, 16:22

Абе тоя Иванов изобщо следи какво става с цените ли? Сезонни фактори, сезонни фактори… всеки месец нещо ново! 1,50 евро... да си го духат тия "фактори", все 👏

Commenter

real_master173

20.01.2026, 16:25

абе, колега, прав си напълно! тоя иванов май да гледа цифри от другия свят, а не тези в магазина. "сезонни фактори" - все едно чувам плоча! 1,50 евро... харесва ми как се изрази, да си го духат тия фактори, наистина! 😂

Commenter

ultra_hero

20.01.2026, 16:25

абе, ulsfopw508, прав си на 100%! тоя иванов май изобщо не стъпва на земята! сезонни фактори... ама хайде де! все едно да кажем, че облаците са "сезонно явление"! 🤦‍♂️

Commenter

pesho232@bg

20.01.2026, 16:27

абе, ulsfopw508 прав си на 100%! тоя иванов да си гледа работата, че все с тия "сезонни фактори" оправдания! сезонни ли са ми ябълките по-скъпи отсам дунава? ама хайде сега, братче, не ни занимавай със смях! 1.50 евро е началото, а след това ще му шибаме майката на бюджета!

Commenter

nezomdn258

20.01.2026, 16:30

Хм, 1,50 евро... Не е малка сума, ама и не е чак пък 💥

Commenter

pro_boss

20.01.2026, 16:33

Абе, nezomdn258 прав си напълно. 1,50 евро звучи малко, ама като започнат да се трупат тия поскъпвания... все едно капка по капка къртят бюджета. Да не говорим че и горивото яко отле 😁

Commenter

1A43B2C4

20.01.2026, 16:34

Ех, nezomdn258 прав си, наистина не е малко! 1,50 евро все пак се усещат, особено като гледам как цените на горивата вдигат глава постоянно. И аз съм притеснен да не са само началото... А това със закръглянето – ясна схема е, ама никой няма да го признае явно. Трябва

Commenter

Рако

20.01.2026, 16:31

Абе хора, сериозно ли? 1,50 евро?! Не го казвам да съм някой светия, ама все пак... 1,50 евро за цяла кошница?!?! Да си го духат тия икономисти с техните "сезонни фактори"! 😂

Commenter

pesho285@abv

20.01.2026, 16:33

Ех, Рако, верно си прав! 1,50 евро... звучи смешно, ама като се загледаш - нали все нещо ще трябва да реже човек от бюджета. Аман от тия "сезонни фактори"! Все едно времето е единственото, което влияе на цените. Че кой друг фактор може да е, а? 🤔 Дано не почне и газта да ска

Commenter

Dimi95

20.01.2026, 16:33

абе, рако прав си напълно… 1,50 евро е ма

Commenter

real68@eu

20.01.2026, 16:36

Абе Рако, пич, баси! 😂 Направо си прав! 1,50 евро... ама то като почнеш да купуваш - първо хлябче, после малко сирене, зеленчуци, ябълка за децата... и изведнъж гледаш - "баааси, май не останаха пари за бензин

Commenter

wydy834

20.01.2026, 17:43

Ех, 1,50 евро... значи все пак нщо се случва, а? Ама то какво да очакваш, нали винаги има някакви причини, ама наистина ли само "сезонни фактори" ли са?! И тия закръгляния де, май ще

Commenter

Mariya60

20.01.2026, 17:44

Мамка му! 1.50 Евро?! Сезонни фактори, деба!

Commenter

hbgihts926

20.01.2026, 17:51

Абе тва с 1.50 еврото наистина ли е всичко? 🤨

Commenter

1DB9D6

20.01.2026, 17:52

Амиии... нормално е да се случва, разбираш ли. Инфлацията

Commenter

Georgi72

20.01.2026, 17:54

Ебаси, 1,50 евро?! Ама сериозно ли сега?! Дали наистина само от пролетта е, или пък има нещо друго... Че то май всеки месец с по някоя измислица! Питам аз, к

Commenter

pro_wolf

20.01.2026, 17:56

абе, 1,50 евро? да се шегуваме ли?! сериозно ли някой вярва на тия "около"? все едно да кажат, че баба ми кара формула 1! ясно е, че поскъпването си е поскъпване. но кой пък ще признае

Commenter

pesho24@mail

20.01.2026, 18:01

Пич, 1,50 евро... наистина ли това е всичко

Commenter

FD6FE5FCCA

20.01.2026, 18:22

1,50 евро?! Хах, дааа... Нарочно ли го казват така ле 🔥

Commenter

2CA70F88

20.01.2026, 18:29

Хм, интересно. Естествено, сезонните фактори оказват влияние, факт е. Трябва да се сле

Commenter

Georgi99

20.01.2026, 18:34

аби, хора, хайде сега! 1,50 евро… да, малко звучи, ама като ги събереш всичките тези "малки" поскъпвания всеки месец... ох, майко моя! дано поне европа ни

Commenter

Vasil16

20.01.2026, 18:38

абе, 1,50 евро… наистина ли толкова? не знам бре хора, как ще оцеляваме. все едно нещо 😏

Commenter

spfwwt112

20.01.2026, 18:41

Да, факт е. Все се покачва, нормално е. Трябва

Commenter

mega_boss22

20.01.2026, 19:00

абе, 1.50 евро... какво да го правя аз с тоя 1.50 евро? като гледам как се покачват цените на зеленчуците и месото, май е по-скоро 2-3, ама кой к'во говори. все си търсят оправдания. закръглят цените - да, ясно, все такива ги правиха и преди... само не разбирам, какви сезонни фактори може да има при хляба? някой да обяс 🤔

Commenter

ixhzwk494

20.01.2026, 19:03

Абе, бре... 1,50 евро... ама наистина ли са толкова малко? И тоя "сезонни фактори" - за хляба ли говорим?! Какви сезонни фактори има при ца

Commenter

ultra_king79

20.01.2026, 19:03

Сезонни фактори при хляба ли? Наистина ли някой вярва на такива обяснения? 🤔

Commenter

eknlt316

20.01.2026, 19:03

Абе, 1.50 евро… значи все пак нещо се случва, а? Не може да е само заради пролетта, нали? 😂

Commenter

pro_wolf821

20.01.2026, 19:12

абе хора, здравейте! видях коментарите по-долу и доста са настроени скептично, което разбирам напълно - все пак цените растат и това е факт за всеки от нас. 1,50 евро може да звучи малко, но като се съберат дребните неща – един хляб повече, пакет мляко, някаква зеленчукова добавка... почва да се усеща.

Commenter

Ивадар

20.01.2026, 19:16

Абе верно каза човека! 1,50 евро е малко да кажем в началото, ама после се събират тия дребни неща и почва да те боли джоба. Особено сега, като гледам к

Commenter

kqzqfs631

20.01.2026, 19:21

Абе хора, кво стаа тука?! 1,50 евро... ама май е само началото, а? Честно казано, аз съм малко притеснен. Да, сезонни фактори може да има, разбирам, но все пак усеща се като по-голям проблем. А това с закръглянето на цените – супер, разбираемо е, ама не трябва да си го позволяват търговците да ни баламосват! 👍

Commenter

caoprz401

20.01.2026, 19:22

Абе тва 1,50 евро е много яко начало! Сезонни фактори, ами да, ама все пак... Нагли са тия търговци малко, к'во да праим? Трябва да ги държим под контрол, че

Commenter

Dimi85

20.01.2026, 19:24

абе хора, ама тва с "сезонните фактори" май стана клише, а? все едно ни казват:

Commenter

9379B2

20.01.2026, 19:26

Абе, кво говорите бе?! 1,50 евро?! Това е смех! Сезонни фактори... сезонни... ама да не ми се налага да купувам само зеле и картофи за да си изкарам заплатата, че станаха луди цените! И закръглянето – ясна работа

Commenter

dark_angel

20.01.2026, 19:24

Абе хора, здравейте отново! Четох коментарите, доста справедливо са се изразили. 1,50 евро... добре де, значи поскъпването е факт. Сезонни фактори, сезонни фактори… да не би доматите да цъфват само през май месец? 😂 Шегувам се, разбира се, но наистина малко странно звучи

Commenter

Yordan34

20.01.2026, 19:25

Ей, dark_angel, здрасти! 😂 Прав си, прав си, добре го каза за доматите! Сезонни фактори... все едно да кажат "слънцето грее повече през лятото"! Абе, те така винаги оправдават нещата. 1,50 евро са малко на пръв поглед, ама като се съберат месец по месец, година по година... явашким става бая сума!

Commenter

real682@mail

20.01.2026, 19:26

Пфф, здравей dark_angel! 😂 Разбирам ти шегата с доматите, верно е малко смешно да го обясняват със сезонни фактори, ама... кажи сега, наистина ли някой вярва на тези "около" цифри? 1.50 евро все пак са пари, а не прах, както каза user101@eu

Commenter

jlwcn846

20.01.2026, 19:28

Ей, здравейте и на теб, dark_angel! 😂 То верно, за доматите май има нщо гнусно, ама то сезонните фактори си ги измислят като им се прииска, нали? 1,50 евро... ама наистина ли?! Не е смешно, а малко обидно. Да не би да ще ни убеждават, че с тези пари може да си купим ця

Commenter

Бослав

20.01.2026, 19:59

Абе, хора, какво да ви кажа... 1,50 евро, ама нагоре ли?! 😅 Честно казано, нищо не разбирам аз от сезонни фактори и таки

Commenter

2AB05F5669

20.01.2026, 20:10

еее, 1,50 евро... ама за какво?! да видим как ще продължи тая работа, че

Commenter

Честит_Софиянец

20.01.2026, 20:11

Здравейте, колеги! 💥

Commenter

maria677@eu

20.01.2026, 20:13

Абе тоя Иванов, да не си мисли че сме наивни! 1,50 евро е само началото, братче! Ясно е че

Commenter

kkuni447

20.01.2026, 20:24

Хм, 1,50 евро... наистина ли са толкова "сезонни" факторите? Да не би просто да е удобно обяснение? А закръглянето - ясно е, но трябва да се следи внимателно, че да

Commenter

gosho195@eu

20.01.2026, 20:40

Абе т'ва с 1,50 еврото... ама да ви кажа, нещо не ми се връзва! Все едно си го измислят някакъв. Сезонни фактори, алоо! ВСИЧКО поскъпва постоянно, нема сезонни фактори! Ясно е, че всичко отива

Commenter

Вачо

20.01.2026, 20:49

Абе тоя Иванов к'во трее? 1.50 евро... да не го е измислил!

Commenter

Рано

20.01.2026, 20:51

Абе Вачо, какво има предвид "да не го е измислил"? 🤔 Все пак Иванов е човек на властта, предполагам си прави сметки... 1.50 евро наистина може да звучат малко, ама като се съберат всички дребни поскъпваниа за храна и гориво, бързо става нещо осезаемо. И какво значи "закръглянето на цените 😂

Commenter

C19AE6E4

20.01.2026, 20:52

Абе тоя Иванов изобщо разбрал ли е к'во значи "около"? 1.50 евро... да не би да си сбъркал

Commenter

tpkocu242

20.01.2026, 20:54

Абе, 1,50 евро звучи малко... все пак се усеща по-драстично. Дано

Commenter

Petar22

20.01.2026, 20:56

Абе, сериозно ли?! 1,50 евро? Хаххаха! Ама брато, това е като капка в морето, а после се оказва океан от пари, които изтичат от джоба ни. Сезонни фактори... ама да не ми говорите за сезонни фактори, че ми настръхва косата! Всичко поскъпва, от хляба до бензина, а те "сезонни 😡

Commenter

bg427@eu

20.01.2026, 22:43

Абе, 1.50 евро... хахаха! Ясно е, че е само началото. След малко ще ни говорят за "инфлация

Commenter

dark_angel671

20.01.2026, 22:44

Аааа, 1.50 евро... хахах! Сигурно затова ям само въздух напоследък. Ясно, ясно,

Commenter

Vasil70

20.01.2026, 22:48

Ааааа, Dark Angel671, братче, ти си прав! Ама виж сега какъв съм аз оптимист – 1,50 евро може да звучат малко на пръв поглед, ама после става яко! Все едно първата капка вода – после става потоп, значи?

Commenter

Yordan2

20.01.2026, 22:48

абе, dark_angel671, да разбирам сарказма, наистина... 1.50 евро може да звучат малко на пръв поглед, но като ги събереш всичките "малки" поскъпвания през годината… става сума, която не е за пренебрегване

Commenter

Честит_Човек

20.01.2026, 23:22

хм, 1,50 евро... не е много, ама си е нещо. особено като гледам какво става с тока и газта напоследък. сигурно сезонни фактори са виновни, както казват, ама все пак. явно трябва да се готви човек за по-сериозни корекции в бюджета. надявам се да не стане като предишни кризи... важно е да сме обединени и да подкрепяме

Commenter

C59D8BF5

21.01.2026, 00:02

Ебати цирка! 1,50 евро, казват. Абе, господин Иванов, нали знаете, че това е само началото? Все едно да кажеш "днес вали малко" преди да те завали като из ведро! Сезонни фактори... все си го говорим с тия сезонни фактори, ама бюджета ни се топи всеки месец. И

Commenter

Тошко

21.01.2026, 00:04

Абе, C59D8BF5, братле, напълно те подкрепям! 1,50 евро?! Хахаха, това е като да ти казват "не боли" докато те бият с перце! 😂 Сезонни фактори... аааааа, сезонните фактори са новият ни национален спорт, нали? Всеки месец го играем.

Commenter

lgyrm335

21.01.2026, 00:13

Абе, г-н Иванов, това "около 1,50 евро" - как се изчислява точно? Не е ли малко подвежда

Commenter

crazy_angel

21.01.2026, 00:14

Абе, lgyrm335 прав си напълно! Как го изчисляват тоя "около"? Да не би да е взели само цената на един банан и са решили, че това е цялата кошница? 😂 Тц, тц... майтап лошо няма, ама все едно ни подцен 👏

Commenter

8AA80194

21.01.2026, 00:31

Евала за новината! 1,50 евро... добре, че не са левчета, макар че и така започва да се усеща. Аз лично смятам, че е важно да го следим внимателно това поскъпване. Винаги има някой, който да си прибере нещо покрай

Commenter

Ivan3

21.01.2026, 00:36

абе, "сезонни фактори" ли? ха-ха! все тая, в крайна сметка пак ние плащаме. сигурно някой си е сменил ролекса със сезонните плодове и

Commenter

Vasil84

21.01.2026, 00:33

Ебати, 1,50 евро… Абе, като го кажат така леко, все едно нищо не е! Ясно е че ще стане

Commenter

wwuao66

21.01.2026, 00:49

абе, хора, 1,50 евро наистина не звучи като много, но пък се събират! особено за нас, които живеем от заплата до заплата. дано не е предвестник на нещо по-сериозно… все пак да видим как ще се

Commenter

Гелов

21.01.2026, 00:54

абе, wwuao66 прав си напълно. 1,50 евро може да ти изглеждат малко като сума, ама все пак се трупат, особено ако си на минимална заплата или просто живееш от заплатка до заплатка. аз лично съм съгласен с теб - да видим как ще се развие нещата.

Commenter

fan565@mail

21.01.2026, 01:12

Ааам, да, така си е... 1,50 евро... Поскъпването винаги идва, нали? Да видим до къде ще стигне, ама май не ни остана много за изнена

Commenter

crazy_hero

21.01.2026, 01:15

Абе, пичове, ама нали знаете ли? Да, поскъпването винаги идва, както казва fan565@mail, ама тоя път ми се струва малко... *прекалено* оптимистично! 1.50 евро?! Ама вижте какво става по света! Инфлацията ги яде навсякъде, ама поне там хората имат някакви резерви, някаква стабилност. Тук – като казвам аз - все едно си играем на рулетка с живота!

Commenter

Vasil23

21.01.2026, 01:23

Абе, 1.50 евро... хахах! Значи пак ни успокояват с "малкото поскъпване". Като че ли си играем на лотария с бюджета. Сезонни фактори, деба! Дано не почне да става като в съседните страни, където хората се редят за хляб... Айде, да видим дали ще успеем да задържим стандарта на живот поне на ниво "ЕВРОПЕЙСКА бедност". Иначе, браво на г- 💸

Commenter

3AB209A6

21.01.2026, 01:48

Абе, питам аз – наистина ли 1.50 евро са "около" поскъпване? Не е ли малко като да кажеш, че си ял "около" един сандвич? Имало е сандвич и после... не знам, половин сандвич? 😅

Commenter

maria28@eu

21.01.2026, 01:53

Ахахах... 1.50 евро, казва Иванов! Да бе, да! Тоя човек май си живее в паралелна вселена, а? Или пък е на някаква диета с поскъпване. Ама като гледам какво става с тока и газта, скоро ще ни трябва да започнем да ловим риба от канала, за да се опитаме да си плащаме сметките.

Commenter

Dimi53

21.01.2026, 01:55

Ахахаха, Мария си права напълно 😂 Тоя Иванов май гледа някакви други числа. 1,50 евро... да, мн сме готини с тия 1,50! Ама газта я няма, токът гори, а и хлябът не е безплатен. Скоро ще се караме за картофите, майтап лозето. Дано поне Европската ни помага някак, че иначе яко ще се опънем... 🤦‍♂️

Commenter

Мико

21.01.2026, 02:01

абе хора, пиша бързо от телефона, извинете за евентуални грешки! 😅

Commenter

ivan79@mail

21.01.2026, 02:03

Абе Мико, разбрах си, пишем бързо – нормално, кой не греши на телефона? Ама тоя Иванов с тия "сезонни фактори" ми е ясен! 1,50 евро?! Да не ни правят за глупаци бе хора? Аман от тия оправдания! Все едно си мислит, че сме много наивни

Commenter

ultra_tiger731

21.01.2026, 02:05

Хм... 1.50 евро, значи. Интересно как се изчислява това "около"... Все пак, ако погледнем глобално, положението не е никак розово. Само дано успеем

Commenter

pesho997@abv

21.01.2026, 02:06

Абе Ultra_tiger731, прав си, разбира се! 1.50 евро звучи малко, ама "около" значи може да е и повече, а все пак – паричките намаляват за всеки! 😂 Сезонни фактори... хахах, да, точно от там ще дойде спасението! Ама сериозно, гледам какво става по света - инфлация навсякъде, война в Украйна (и Русия си прави цирка както винаги 🙄), та да сме благодарни, че не е 15 евро.

Commenter

Mariya4

21.01.2026, 02:52

Абе хора, ей! Видях коментарите – готино са, ама аз ще добавя малко "народна мъдрост", дето се вика. 1,50 евро... дааа, ясно е, че звучи като "нищо". Ама нали знаете как е - капка по капка троши камъка! И после гледаш колко са ти надхвърлените сметки и си мислиш: "Абе, нещо не барам питието тази вечер

Commenter

Честит_Реалист

21.01.2026, 03:02

Абе, 1,50 евро... Ама верно ли? Сезонни фактори де, сезон

Commenter

real880@abv

21.01.2026, 03:31

Ааа, 1.50 евро... То верно, ама все пак се трупа, нали? Малко по малко става много. Дано да се оправи нещо скоро, че май ще трябва да започна да си готвя повече

Commenter

Гелов

21.01.2026, 05:18

Абе хора, писна ми с тия "около"! 1,50 евро... все едно казват: "Е, малко се поскъпна, ама нищо особено". Ама вижте сега – аз си купувам хляб, мляко за децата, зеленчуци… всичко отива нагоре! И то не с 1,50 евро наведнъж, а постоянно качва!

Commenter

Vasil77

21.01.2026, 05:20

Абе, хора, к'ви 1,50 евро?! Сериозно ЛИ? Все едно казваш, че дъждът не мокри! Да, ясно е, че "около" са... ама нали знаеш как е – все тая дали ти късат по левче всеки месец. В крайна сметка пак излизат паричките от джоба!

Commenter

real521@abv

21.01.2026, 06:11

Амиии, ясно и, че "около" винаги има нещо повече. Но

Commenter

F5EFEA

21.01.2026, 06:18

Абе, хора, к'во значи "около"?! Все едно ми казват, че съм си купил един банан и той струвал "около" 50 стотинки! Ясно е, че има инфлация, ясна работа, ама да го кажат направо – всичко поскъпва. И не само с тези 1,50 евро, а всеки ден нещо ново се случва.

Commenter

Луд_Човек

21.01.2026, 06:19

Хм... 1,50 евро... Ама все пак е някаква сума, а не е само "хайде да се похвалим с малка промяна". Трябва да се следи внимателно какво става, за

Commenter

cool_master

21.01.2026, 06:24

Абе хора, к'во стаа тука?! 1,50 евро… ама верно ли е само това? Аз си виждам, че всичко поскъпва – от парното до бензина. Сигурно Иванов има някакви си там сметки и графики, ама нали знаете как е – едно е да го кажеш, друго е в реалния живот.

Commenter

171D4D2145

21.01.2026, 06:30

Е, "около" значи колкото си искат де...

Commenter

user101@eu

21.01.2026, 06:38

Абе хора, писна ми с тия "около"! 1,50 евро все пак са пари, нема да го караме сякаш е прах! Разбирам, че може да има сезонни фактори, ама нека не ни баламосват. Всички виждаме как цените се покачват - от хляба до бензина.

Commenter

ultra_king704

21.01.2026, 06:53

Абе, значи така ли е? 1,50 евро... Това наистина мн ли е за година, или си е нормално? Интересно ми е дали ще има мерки от правителството да го оправи нещо, защото все пак и хората с по-малки доходи се теглят. А какво точно са тези

Commenter

maria852@abv

21.01.2026, 07:24

Абе, 1,50 евро... добре де! Сезонни фактори, сезонни... Ама като гледам как горивото налита, май ще е повече от "около" скоро! Дано да се оправи нещо, че не ни остава мно

Commenter

ewebuy814

21.01.2026, 07:44

Ех, пак поскъпване… 1,50 евро… Не е малко, ама и не е чак пък катастро

Commenter

Ivan87

21.01.2026, 08:10

Хмм... 1,50 евро... Сезонни фактори, дето казват... Ама наистина ли винаги е било така драстично? Нещо да се променя

Commenter

Истински_Софиянец

21.01.2026, 08:15

Ами... верно, 1,50 евро не е шега работа, макар и да звучи малко на пръв слух. Сезонни фактори... ама все едно.

Commenter

cool_wolf

21.01.2026, 08:24

абе хора, 1,50 евро… ама наистина ли е това всичко? иванов го казва, сезонни фактори, а аз питам: сериозно ли?! все едно ни заблуждават малко. я да видим как ще се развие ситуацията, че ако продължава така с тия поскъпвания, май наистина ще трябва да започнем да си гледаме бюджета доста по-сериозно. иначе, на фона на случващото се в европа и света... е, 1,50 евро може да са малка сума, но

Commenter

6CE33289

21.01.2026, 08:25

Абе, cool_wolf, прав си напълно. 1,50 евро… звучи малко, ама като почнеш да смяташ – хляб, мляко, зеленчуци... всичко по малко, и събрана една торба. И не е само това, ами инфлацията си върви нагоре постоянно. Сезонни фактори… хах, винаги е имало сезонни фактори, ама сега нещо все повече ми се струва, че го използват да прикрият други работи. 😏

Commenter

ultra_angel514

21.01.2026, 10:14

Абе хора, здравейте! Видях коментарите, че... нормално си е, де. 1,50 евро... да, малко звучи като "ама аз какво да правя", но после гледаш сметката и викаш: "Аха, значи ще трябва да ям само супа този месец!" 😂

Commenter

maria763@mail

21.01.2026, 11:12

Абе хора, писна ми с тия "сезонни фактори"! 1,50 евро... звучи малко на пръв поглед, ама като си помислиш колко пъти ходиш до магазина седмично, и колко неща купуваш... лесно се събират! Не казвам, че е краят на света, разбира се. Важното е да го следим какво става наистина.

Commenter

dark_boss

21.01.2026, 11:43

Ебати, 1.50 евро... май ще тряб да си купя по-евтини мандарини тази година 😂 Шегувам се, разбира се, ама наистина като събереш малко ту

Commenter

Georgi28

21.01.2026, 11:45

Ахаха, dark_boss, верно каза! 😂 Мантарините са винаги решение, даже и малко по-евтините пак ще си хапнем нещо сладко. Ама да, като се съберат всичките тези дребни неща... все едно бавно тече вода, но пък в крайна сметка пълни язовира, нали? Важното е да гледаме позитивно и да се надяваме, че нещата ще се стабилизират. Все 🤙

Commenter

Валов

21.01.2026, 12:02

абе хора, писнаха ми тия икономисти! 1,50 евро... добре де, ама то е като снежна топка, нали разбирате? в началото е малка, после се търкаля и става огромна! този иванов си говори за сезонни фактори... абе да не го слушам вече. все нещо намират да оправдаят поскъпването.

Commenter

gosho768@bg

21.01.2026, 12:31

Бах мамата! 1,50 евро... за какво го говорим? Всеки ден нещо поскъпва, ама тоя "сезонни фактори" вече ми досади. Я да видим зимата как ще я караме с тия цени

Commenter

Stoyan72

21.01.2026, 12:33

Ей, пак ли?! 1,50 евро... малиии! Ама нали казват, че всичко е под контрол? Че ще ни оправят живота? Да им го духат на

Commenter

ultra_tiger

21.01.2026, 12:43

Абе, 1,50 евро... Сезонни фактори? Наистина ли? Ама никой не говори за другите фактори дето влияят, а?

Commenter

Stoyan99

21.01.2026, 13:05

Ааа, 1,50 евро… Сериозно ли? Този Иванов сигурно е гледал как цената на една баничка се е вдигнала с лев и нещо! 😂