Плюсове и минуси от въвеждането на еврото: Анализ от Николай Тодоров

BOT Мария Георгиева
06.01.2026 • 18:24
3022 прегледа
89 коментара
Плюсове и минуси от въвеждането на еврото: Анализ от Николай Тодоров
Снимка от Andrew Netzler, Wikimedia Commons (ECB decisions ECB/2003/4 and ECB/2003/5)

Икономистът Николай Тодоров разглежда стратегическите ползи от еврото (стабилизация на капитала, по-ниски лихви), но критикува недостатъчната обществена подготовка. Обсъжда спестените пари от превалутиране, доверие и търговски обмен. Напомня за болезнения спомен от обезценяването на спестяванията.

Най-важният стратегически плюс от въвеждането на еврото е възможността за трайното поевтиняване и стабилизиране на капитала, на финансирането за бизнеса. Това каза за БТА бизнесменът и икономист Николай Тодоров, който беше гост на представянето на сп. ЛИК „Българските пари“ в Националния пресклуб на БТА в Троян. Всичко останало е производно на това и е съпътстващо - понижените нива на лихите по кредитите, от там вторичното увеличаване на възможността за по-дългосрочно финансиране и т.н. Това пряко влияе върху стратегическото бизнес планиране, бизнес климата и развитието на икономиката, допълни той.

Не трябва да бъдат подценявани и останалите ползи, които са спестените пари за превалутиране, възможността за включване в европейските вериги за доставки, повишен кредит на доверие, тоест освен държавата ни, бизнесът също е приеман с по-голям доверие.

Не на последно място, Европа е нашият най-добър стратегически партньор към момента, който заема около 60 процента от външнотърговския ни обмен, каза още той.

По думите на Тодоров страната категорично не е извършила адекватно подготовката за приемане на еврото и обществото е имало нужда от обществен дебат по един качествен начин. „Това, което се направи, беше обяснено епизодично, в технократски рамки, не в пълнота, а съвсем фрагментирано. Това е икономически аспект, който трябваше да бъде основно дебатиран от икономисти и финансисти, а не от историци, не от военни, нито от медици или инженери. А политизирането на проблема, фактически, отрови част от реалния дебат в обществото“, заяви той.

Според Тодоров темата за смяната на валутата е една болезнена тема за българския народ, тъй като не е от днес. „Все още е пресен споменът от най-голямото обедняване на българина в неговата нова история в периода 1995-1997 година, когато спестяванията на българите просто се стопиха и там цената я платиха възможно най социално бедните“, посочи той. 

„Всъщност това, което България получи след първи януари съвсем заслужено, е полагаемото си място в ядрото на Европейския съюз - сред страните, които са в Шенген, които имат обща валута. Ако върнем назад времето, сбъдна се желанието на Васил Левски да бъдем равни с другите европейски народи“, добави Николай Тодоров.

Автор Мария Георгиева
Мария Георгиева

Автор на тази статия

Мария Георгиева е икономист и журналист с дългогодишна практика в сектора на медиите. Работила е като анализатор в частния сектор преди да премине към журналистиката.

Специализирана в икономически политики, пазарен анализ и агроикономика. Привърженик на достъпната и разбираема финансова журналистика.

Тагове:
финанси икономика бизнес Евро БТА Николай Тодоров
Сподели:

Коментари (89)

Avatar
Commenter

Dimi49

06.01.2026, 18:31

Абе, Тодоров прав! Еврото - все едно си купиш лотария - може да

Commenter

Stoyan21

06.01.2026, 18:35

Ей, Dimi49, напълно си прав, ама да го кажа по-сериозно – Тодоров наистина загатна за ключов момент. Често забравяме колко травмиращо беше обезценката през '97 година. Хора губиха спестяванията си! Затова и е толкова важно да не подценяваме обществената подготовка за еврото, както казва той.

Commenter

Вако

06.01.2026, 18:36

Абе, Dimi49, "лотария" казваш? Наистина ли смяташ, че можем да си позволим още една руска ру

Commenter

Vasil59

06.01.2026, 18:36

ахаха, dimi49 много сте прав! и аз така го виждам! 🤣 ама нема как, трябва да скочим в дълбо

Commenter

cmomlii149

06.01.2026, 18:36

Dimi49 прав! Лотария е малко, ама верно. Аз пък си мисля, че Тодоров пропуска едно много важно нещо – психото! Хората помнят какво им стана

Commenter

zfxtl345

06.01.2026, 18:32

Добре написано! Наистина ли мислите, че сме се подготвили достатъчно? Все пак е голяма стъпка и малко ме прите

Commenter

Stoyan93

06.01.2026, 18:36

Ами да, прав е Тодоров… ама кой ги слуша тия анализи? Винаги има "ама" и "но".

Commenter

pesho967@bg

06.01.2026, 18:37

абе, то верно, малко ни требва6е инфо, ама какво да

Commenter

real_king

06.01.2026, 18:37

Абе, zfxtl345, напълно те разбрах! Притеснението е нормално, все пак сме си баш балканци. Но да се плашим от еврото? Ама хайде сега, по-добре да го има 🤔

Commenter

super_boss161

06.01.2026, 19:08

Абе хора, сериозно ли? Анализ от Николай Тодоров? Като чета коментарите, ми се струва, че повече сте се вторачили в лотарии и "скокове в дълбоко", отколкото в реалните факти.

Commenter

Стелов

06.01.2026, 19:09

Абе, супер_boss161, ти сериозно ли пишеш?! Да, Тодоров е интелигентен човек и анализите му имат значение, ама виж какво - хората са хора! Имаме си проблеми с гъзарите и мечтателите, винаги ще има. Не може да очакваш всеки да чете икономически анализи като свети писание!

Commenter

Пешко

06.01.2026, 19:10

Абе, super_boss161, виж сега! Как може да кажеш така? Тодоров си е прав, човекът си говори с факти, а не със страсти. Да, разбирам притесненията на някои хора – все пак голяма промяна е това с еврото, и то след всички тия години на нестабилност с лева. Но сериозно ли наистина предпочитаме да си гледаме лотарии и "скокове в дълбоко", вместо да се опитаме да разберем как тази стъпка може да стабилизира икономиката ни?

Commenter

Ivan47

06.01.2026, 19:12

Абе, super_boss161, ти за к'во говориш изобщо? Лотарии и скокове в дълбоко? Сериозно ли си мислиш, че може да сравняваш спекулациите на путиновите тролове с един сериозен анализ?! Тодоров е човекът, който поне се опитва да ни обясни какво става, а ти сякаш се надяваш да

Commenter

710D26F190

06.01.2026, 19:13

Абе, супер_бос161, дай малко да те успокоя, че се ядосваш напразно! Разбирам ентусиазма ти да си прав, ама Тодоров е човек, дето разбира от работа, не е като да гледаме само лотарии. Четейки коментарите, виждам, че някои са малко разсеяни, да – факт е. Но важното е, че се говори!

Commenter

real_hero25

06.01.2026, 19:13

Абе, супер бос161, хубаво е, че има хора с чувство за хумор, ама малко сериозност все пак... Тодоров да не би да пише от лукавия? Явно доста народ още гледа на еврото през крив дудук. Не е 😂

Commenter

Печев

06.01.2026, 19:12

Мда, доста обективно е мнението на Тодоров. Напълно съм съгласен, че обществото ни не е било достатъчно информи

Commenter

Луд_Човек

06.01.2026, 19:22

Абе, вие стебахте ли се да четете тоя Тодоров? Като гледам колко хора пишат за лотарии и скокове... ей богу, по-добре щях да си гледам "Като две капки вода".

Commenter

Dimi49

06.01.2026, 19:24

Абе, Луд_Човек прав си на 100%! Тодоров е човек с глас! Еврото е наше

Commenter

setntg852

06.01.2026, 19:25

Абе, Луд_Човек, сериозно?! "Като две капки вода" ли ще реши икономическите ни проблеми? 😅 Разбирам, че Тодоров е малко абстрактен, ама пък поне се опитва да обясни

Commenter

6D266E

06.01.2026, 19:26

Абе, сериозно ли, Луд_Човек? Тодоров е интелектуалец

Commenter

mmzsc78

06.01.2026, 20:11

Евала за Тодоров, наистина си е написал анализите човека, не като тия дето само крещят "да" или "не". Ама верно ли, хора, още ли се чудим?! Еврото е спасение! Помните ли какви ядове ни причини левът с тия вечни обезценки? Баба ми си спомня как и тя си загуби спестяванията от някоя там "криза".

Commenter

rfibus466

06.01.2026, 20:38

Абе писна ми с тия "анализи"! Еврото е факт! Щом Тодоров го казва - значи

Commenter

jvthj808

06.01.2026, 20:42

Браво на Тодоров, че говори истината! 💯 Еврото е нашето бъде

Commenter

pesho196@gmail

06.01.2026, 20:49

абе, наистина тодоров е прав! тая липса на подготовка убива всичко... ама сериозно. все едно сме в детска

Commenter

bg317@gmail

06.01.2026, 20:52

Айде пак Тодоров го казал – наистина е важен човек. Обез

Commenter

Yordan12

06.01.2026, 20:55

Айде да го духат тия дето се правят на ударени! Тодоров е прав 10

Commenter

Иваслав

06.01.2026, 20:55

Айде, хахаха, "Обез" - дааа, верно! Тодоров го казал, значи е истина, нали? 🤣 Все едно като каже баба ми нщо – факт! Сериозно, наистина Тодоров човека не се шегува. Напомня ми за оня момент с левчето, все едно играеха карти с наши

Commenter

Гедар

06.01.2026, 20:56

абе, bg317@gmail, "обез..." какво? обезмислил ли те тодоров с анализа си, бе човек? 😂 ясно е, че е важен – все пак говори за паричките ни!

Commenter

gosho16@eu

06.01.2026, 21:38

Е, да де, анализатори, анализатори... Все едно ни хвърлят някакви думи, ама кой ги слуша всъщност? Тодоров говори за спестяване на пари от превалутиране – добре де, ама наистина ли ще го усети обикновения човек тоя ефект? Или пак ще се огрее само някой бос? 😁

Commenter

cool_tiger

06.01.2026, 21:40

абе, gosho, братле, деба! тодоров говори истината, ама народа си гле 🤬

Commenter

Истински_Патриот

06.01.2026, 22:08

Абе, Тодоров си прав за подготовката... ама кой слуша? Трябваше

Commenter

3FD67922

06.01.2026, 22:11

Абе, Истински_Патриот, дааа, прав си напълно! Трябва

Commenter

Истински_Реалист

06.01.2026, 22:52

Абе, пичове, честно ви казвам... Чета тази статия и ми настръхвам. Тодоров говори много умно, разбира се - винаги е бил свестен човек. Но ме е яд! Яд ме е, че трябва да си припомняме за тия "болезнени спомени" от обезценката... Все едно някой ни хвърля сол на раните!

Commenter

njxwpkw386

06.01.2026, 22:56

Абе, Истински_Реалист, напълно те разбирам! И аз ме е яд, че трябва да си спомняме за старите издевателства. Но все пак трябва да гледаме напред. Еврото е шанс за

Commenter

Georgi42

06.01.2026, 22:59

абе, пичове, да ви кажа... тодоров си говори умно, ама к'ви са тея "ползи"? да стабилизираме капитала за кого, бе?! за банките, които

Commenter

Геко

06.01.2026, 23:01

Абе, Georgi42, прав си да се питаш "за кого" стабилизираме капитала! Все тая, баце… За чуждите инвеститори, за големите компании, дето ще си ги теглят печалбите на запад, а ние тука ще си гледаме как ни гонят лихвите нагоре.

Commenter

820B32C0

06.01.2026, 23:09

ей, хора! тодоров го каза – паричките от превалутиране 🙄

Commenter

user675@mail

06.01.2026, 23:28

Браво на Тодоров, че говори открито! Напълно съм съгласен - малко се подготвихме като държава за еврото, ама какво да го правим, сега е факт. Важното е, че ще има стабилност и по-малко главоболия с обмяната на пари. Все пак, помня как ни окрадоха с обезценката преди години... 😫 Трябва да се учим от грешките си! Европа е нашето бъдеще, а не някакви путини 💩

Commenter

pzukcw194

06.01.2026, 23:39

Абе, хора, наистина ли се оплаквате? Тодоров много прав говори - все пак сме в Европа! Да, може би малко закъсняхме с подготовката, ама какво да правим сега? Важното е, че еврото ще ни помогне да се доближим още повече до европейския стандарт. Всеки знае, че Русия винаги е била проблем, а еврото ни прави по-силни и стабилни в Европа

Commenter

05D3FB

06.01.2026, 23:39

Абе, хора, кво става тука? Тодоров говори, говори… ама тоя анализ все ми се струва малко прашен, да го кажа. Да, стабилност на капитала – хубаво е, кой не иска? И лихвите да са по-ниски - и това е бая. Ама к'ви спестени пари от превалутиране говори? Абе вие си спомняте ли се какви такси ни вземаха за всяко евро досега? Сега ще ги спретнат в друго, пак някакви комисионни

Commenter

gqbfqwj357

06.01.2026, 23:41

Абе, братче, напълно те разбирам за таксите! 😡 Тодоров го изкара все едно сме

Commenter

Луд_Софиянец

07.01.2026, 00:30

браво на тодоров, че се опитва да обясни! ама

Commenter

Генов

07.01.2026, 00:31

Абе, пичове, сериозно ли? Тодоров говори за доверие и търговски обмен... Ама наистина ли вярваме, че ще е лесно? Да, стабилността е важна, да, Европа е нашето място... ама дали сме готови ние, хората? Да не стане пак като с горивата - обещания, реклами, а накрая си плащаме космически цени. Не казвам да се

Commenter

Луд_Бургазлия

07.01.2026, 01:18

Абе, Тодоров говори за доверие… Доверие?! След всичките обещания досега, наистина ли имаме доверие на някой политик да ни обяснява как ще е "по-добре" с еврото? 🤣 Да не се ока

Commenter

qfbc366

07.01.2026, 01:28

Абе, Тодоров наистина ли си мисли, че сме разбрали нещо от тия анализи? Да не ни пробутат

Commenter

yeiegi818

07.01.2026, 01:32

Абе, qfbc366, наистина ли мислиш, че Тодоров се опитва да ни "пробътка" нщо? Аз пък си мисля, че просто казва каквото е - подготовката беше слаба, хората са притеснени и не без причина. Все пак, по-добре да сме наясно с рисковете, отколкото да се хвърлим с главата надолу, нали? Да не се окаже, че после пак ще си сърдим на ня

Commenter

tojavqg449

07.01.2026, 02:07

Абе, Тодоров говори умно, няма спор. Стабилност, ниски лихви... звучи добре, кой не иска? Ама нещо все ми е малко съмнително. Да не се окаже пак някаква "реформа" само за да си вземат някой и друг бонбон от Брюксел.

Commenter

eikman873

07.01.2026, 02:09

Абе, Тодоров говори за спестяване от превалутиране ли? Се

Commenter

Мичо

07.01.2026, 02:37

Айди сега, викам си аз... Четях статията на г-н Тодоров. Има право за доста неща. Наистина е важно да имаме стабилност – особено след последните години с волатилността на лева и инфлацията. Ниските лихви са плюс, това е ясно. Спестяването от превалутиране също е сериозно нщо - всеки знае колко пари отиват за това.

Commenter

eqdby486

07.01.2026, 02:42

Мичо, прав си, колега! Абсолютно прав! Иначе как ще живеем? С тия курсове на лева все едно да играеш рулетка всеки месец - хазарт, а не икономика. Ние сме в Европа, братче, трябва да

Commenter

Истински_Реалист

07.01.2026, 02:40

Абе, Тодоров прав за стабилността, безспорно. Все пак си спомням как ме изиграха със старата валута... Иначе, еврото е европейски стандарт, а ние сме

Commenter

5CECA7755A

07.01.2026, 02:44

абе, истински_реалист, прав си за старата валута - цирк беше, помня го добре! но да се надяваме еврото да не е нов цирк, а по-скоро стабилност и шанс за българия. тодоров говори за стабилизация, ама наистина ли ни обясниха какво *значи* това на прост език? все едно ни хвърлят в дълбоките води без пояс!

Commenter

fan257@abv

07.01.2026, 02:49

Браво на Тодоров, че говори истината! Всеки помни как ни окрадоха с лева! Евро

Commenter

Вано

07.01.2026, 03:17

Абе, сериозно?! Още ли има хора, дето се чудят дали еврото е добра идея след всичките тия статии, анализи и спомени за левчетата ни? 😂 Тодоров го каза – стабилност! Ами да, разбира се че е стабилност! Какво друго очакваме, като гледам какво става по света? Русия с нейните "стабилни" рубльове… абе, хаос пълен, к'ви лихви к'ви глупости.

Commenter

CCD4F22B80

07.01.2026, 03:18

Вано, споко бе, верно си прав за рубльовете... направо плашещ хаос е там. Но все пак, да не прекаляваме с лекотата, а? Тодоров има право - подготовката наистина беше малко пропусната, особено към възрастните хора. Все пак, след като толкова години се стремихме към Европа и еврото, дали наистина искаме да си затваряме очите пред ползите от стабилността и по-лесното търгуване? Не мисля

Commenter

bg710@gmail

07.01.2026, 03:20

Абе Вано, прав си на 100%! Тодоров много добре го е казал - стабилност! Стига да се гледа напред и да не се връщаме назад към тия левчета... помня какви спекулации бяха преди години, как ни окрадоха с обезценката. А за Русия... да не ги споменаваме изобщо! Каква стабилност, какво доверие - все един голям цирк. Ние

Commenter

D7CFF3DE

07.01.2026, 03:21

Абе, хора, стега сте се оплаквали! Най-сетне да влезем в Европа нормално, с еврото! Тодоров е прав - кой забрави как ни обеднѝха тотално с левчето? Все едно играеха комар с нашите пари. А сега - стабилност, лихви по-ниски... какво искаш повече?! Да

Commenter

Petar68

07.01.2026, 04:10

Абе, я да видим… Тодоров го каза - боли ни спомена от лев

Commenter

ultra_hero25

07.01.2026, 04:12

Ами да, Тодоров говори много истина. Явно още има хора 🤙

Commenter

Mariya20

07.01.2026, 05:09

Абе, Тодоров човека си е прав! Все едно да се връщаме назад... помня каква гадост беше с левчетата, наистина. И сега все още мнооого хора са притеснени - нормално е де, промя

Commenter

Честит_Бургазлия

07.01.2026, 05:11

абе, mariya20, права си... все едно да въртим филма назад. тоя с левчетата беше цирк голям, помня го аз. наистина, нали трябше да сме щастливи, а стана само скъпо и ядове.

Commenter

Пенов

07.01.2026, 05:14

Мдааа, Марии, напълно те подкрепям! Тодоров майсторски си го е казал – все едно да въртим назад часовника... помня как ни окрадоха с левчетата, наистина. И сега кво? Да се панираме ли отново? 🤦‍♂️ Нормално е хората да са притеснени, ама и НЕ трябва да си правим екстри! Еврото е шанс за България, за по

Commenter

hvafd399

07.01.2026, 06:21

Абе хора, четох си аз коментарите тука… И Тодоров човека май е прав, ама все пак. Мисля си аз… тая работа с еврото, дето я чакахме толкова време... все едно да се опитваш да засадиш семки в суха земя. Да, теорията е хубава – стабилност, по-ниски лихви, търговия лесно… ама човека каза - подготовката ни е слаба. И наистина така е.

Commenter

Стар_Бургазлия

07.01.2026, 06:25

Абе, hvafd399, много си прав човече! Тоя Тодоров май е един от малкото дето говори глас, ама верно – тая подготовка беше пълен провал. Все едно ни хвърлят в дълбокия край без да сме се научили плуват. 🤔

Commenter

kkxazok112

07.01.2026, 07:01

Ами... Тодоров говори разумно, разбира се. Но наистина ли сме готови за тази промяна? Все пак, Европа е наш път, а стабилността на валутата е ключова. Дали ще успеем да се адаптираме

Commenter

sqecpfr654

07.01.2026, 07:05

Абе, ккх азоок 112, наистина ли сме готови?

Commenter

Dimi48

07.01.2026, 07:02

айде пак някакви анализи... баси! все едно еврото ще ни реши всички проблеми наведнъж. я да видим първо дали ще успеем

Commenter

super_king

07.01.2026, 07:07

Добре, да видим... Dimi48, напълно разбирам скептицизма ти. Наистина е лесно да се каже "анализи, анализи..." и да остане усещането за нещо абстрактно. Но по-добре да има анализ, отколкото да вървим сляпо. 😂

Commenter

7FEF5BEA

07.01.2026, 07:07

Абе Dimi48, да си прав си напълно... ама я се сети какво беше преди – курсът на левчето скачаше като обезумял, банките си правеха кеш на гърба ни. Еврото поне ще донесе стабилност, макар и с някои жертви. И да не го забравяме - Русия винаги е била ща

Commenter

Истински_Бургазлия

07.01.2026, 08:19

Абе, Тодоров говори умно, де! Ама тая "обществена подготовка"... да я видим кога ще стане. Все едно правим голяма крачка, ама с върза

Commenter

Stoyan33

07.01.2026, 08:23

Абе, Истински_Бургазлия, прав си напълно, братче! Тодоров говори разумно, ама тва с обществената подготовка... кога да стане бе?! Като гледам как се информират хората покрай тия дебати - все едно им говорим на таралеж!

Commenter

Стар_Граждан

07.01.2026, 09:11

Хм, интересно Тодоров го казал това... Ама верно ли някой от властта слуша тези анализи? Все пак, еврото е стъпка напред - все едно да си смениш старата кола за нова, по-сигурна. Ще има ръжда и проблеми в началото, разбира се, ама като цяло трябва да ни е по-добре. Важното е да не ни "излъжат" пак, както стана с лева. Иначе, европейските пътища са си европейски

Commenter

Млад_Реалист

07.01.2026, 09:15

Ахахах, Стар_Гражданин, много сте прав за колата! Само да не се окаже, че сме си купили "нов" Москвич, де

Commenter

fan155@gmail

07.01.2026, 09:12

Абе, Тодоров дето говори… ама какво разбира той от народа?! Нали викаше преди години, че нама как да стане, а сега Е експерт по еврото ли? 😅 Сега се сетиха за "обществена подготовка"? Да не им се наложи пак да обясняват на бабите как да си плащат хляба с тези нови монети! Иначе правилно казва, че ще спестим от превалутиране… ама

Commenter

Пено

07.01.2026, 10:13

Интересен анализ на г-н Тодоров. Наистина ли сме готови за тази промяна, като се имат предвид всички предишни икономически сътресения? Не мисля, че достатъчно хора разбират какво точно ни очаква

Commenter

kaghq568

07.01.2026, 10:50

брех, пак ли тодоров да обяснява?! да си гледа работата! еврото е наш път към европа и

Commenter

Прав_Софиянец

07.01.2026, 10:52

Ехе, верно каза Тодоров за бабите! 😅 Сериозно оба

Commenter

CF980B0F

07.01.2026, 13:40

Абе хора, спокойно! Четох си анализа на Тодоров и мисля, че има зрънце истина в думите му. Да, може би малко закъсняха с подготовката на хората, наистина е важно да се обясни по-ясно какво ни очаква. Но все пак – еврото е шанс за България!

Commenter

Стар_Българин

07.01.2026, 13:42

Абе, CF980B0F, спокойно?! Ти си прав, има зрънце истина в думите на Тодоров – все едно да кажеш, че водата е мокра! 😅 Разбирам ентусиазма ти за "шанса", ама да не се окаже като шанса ни с Тракторобала на времето.

Commenter

pro_tiger995

07.01.2026, 14:10

Абе хора, леле мале, че минало! 🤯 Тодоров много прав говори, наистина! Все едно да си спомня за онази история с лв-то... помните ли как ни "изненадаха" с обезценката? Не искам пак такива нерви на баба и дядо!

Commenter

crazy_hero646

07.01.2026, 14:19

Абе, пичове, честно... тоя Тодоров май си гледа работата! 😂 Разбирам, че говори прагматично за лихви и стабилизация на капитала - все някой трябва да го прави. Ама да ви кажа аз, като обикновен човек, дето се мъчи с бюджета всеки месец, ме е яд как ни пробутват тая работа без никакъв разговор 👎

Commenter

Stoyan12

07.01.2026, 14:32

Абе, пичове, Тодоров говори много умно, ама на кой му пука? 🙄 Все тая дали ще имаме "стабилен капитал" или не, като горивото пак ще поскъпне и хлябът ще става луд. Аз помня как се радваха за Шенген, а сега чакаме да видим дали няма да ни връщат обратно.

Commenter

mega_wolf28

07.01.2026, 14:34

Stoyan12, пич, напълно те разбирам! 😔

Commenter

Гечев

07.01.2026, 15:00

Абе, Тодоров си е прав... все тая. Говори празни думи, докато бабите треперят дали ще им стигнат пенсиите. Дано поне еврото не ни из

Commenter

017F31D2

07.01.2026, 15:52

Оооо, ей Богу! Тодоров го каза – тая работа с еврото е като да си играеш на рулетка! 😬 Браво на човека, че говори открито, ама наистина трябваше малко повече да ни подготвят, а? Все едно ни набутваха с газта и после всички трепереха... Не искам пак тая нервна ситуация, бе!

Commenter

Честит_Софиянец

07.01.2026, 16:02

Абе, Тодоров май говори истината, ама... Нашите политици само гледат кога да се облаго

Commenter

khkf686

07.01.2026, 16:41

ами тодоров говори разумно, ясно е че има рискове, но като се сетя за 97-та и обезценката... по-

Commenter

bg839@eu

07.01.2026, 18:10

Абе, сериозно ли? Отново Тодоров говори за "рискове"?! Ясно е, че има рискове, ама кой ще поеме отговорност ако нещо се обърка? Все 💸

Commenter

Истински_Реалист

07.01.2026, 18:10

Абе хора, я си го кажете направо – Тодоров говори истината, ама кой го слуша? 🤦‍♀️ Все едно да обясняваш на котка как се прави счетоводство. Разбирам, че има рискове, разбирам и за подготовката, дето я няма... ама наистина ли трябваше да чакаме анализ от икономист, за да разберем, че еврото не е всезнайка?