Бургазлиите с двигателни проблеми имат възможност да кандидатстват по Националната програма за достъпна жилищна среда и лична мобилност на Министерство на труда и социалната политика за 2026 година. Програмата предвижда изграждане и монтиране на рампи, подемни платформи и асансьори за осигуряване на достъпна среда до жилищата.
От 2019 до 2025 г. Община Бургас е реализирала 83 рампи и подемни платформи по програмата. Кметът Димитър Николов отбеляза, че програмата позволява на хората в неравностойно положение да се придвижват свободно извън дома си.
Община Бургас, за осма поредна година, предлага безвъзмездна помощ и подкрепа на желаещите да кандидатстват. Тя поема изготвянето на инвестиционните проекти и подаването им в МТСП.
Крайният срок за подаване на документи към Община Бургас е до 31 март. Документи се приемат на адрес: ул. „Шейново“ № 24, ет. 3, ст. 315, тел.: 056 907 461.
За финансиране могат да кандидатстват и сдружения на собствениците в етажната собственост и собственици на еднофамилни жилищни сгради с трайно увредени лица.
Вижте още подобни статии
Община Бургас кандидатства за финансиране на младежки център: акценти върху личностното развитие и гражданско участие
Община Бургас кандидатства за проект за Център за социални услуги за възрастни хора с деменция
Община Бургас обяви победителите в конкурса за градска мебел за терасите на Спортна зала „Младост“
Бургас: Месечна карта за пенсионери за 1 евро не получи подкрепа
Крайният срок за внасяне на заявленията към МТСП е до 11 май 2026 г.
Коментари (133)
Стар_Българин
11.02.2026, 13:11Абе, баси! Накрая нещо свястно от държавата, а не
pcryr863
11.02.2026, 13:13Аби, Стар_Българин, добре каза! Но да не се надяваме на чудеса. 2026... все едно е утре за бюрокрацията
real_hero
11.02.2026, 13:14Абе, пичове, каква новина е това?! Накрая нещо свестно! Браво на Бургас наистина - показваме, че сме европейци! Да помагат за хората с увреждания - все едно да казвам, че дъждът мокри! 🥳 И то безплатно? Сериозно ли?! Абе,
kremai596
11.02.2026, 13:14Абе, Стар_Българин, напълно си прав! Накрая нещо свястно, ама чак сега ли?! Че то е все едно да се радваме, че въздухът все още е въздух, а водата - мокра! Добре де, браво
Dimi10
11.02.2026, 13:16абе, наистина ли? браво на бургас, че се хващат за работата! важно е да има такива инициативи, ама все пак - колко хора ще могат да кандидатстват наистина? и процедурите не са ли яко усложнени, както обикновено? дано поне наистина стигне помощ до нуждаещите се, а не само
Честит_Бургазлия
11.02.2026, 13:16Абе, Стар_Българин, много прав си! Накрая нещо полезно за хората, ама кой да го види? Важното е, че Бургас се включва
AF6814EC
11.02.2026, 13:12Ей, браво Бургас! Супер новина! Най-сетне нещо полезно за хората с двигателни проблеми. Много е важно да има такива програми, честно казано. Представям си колко е трудно да живееш без достъпна среда. Радвам се, че общината и МТСП са заедно в това.
grrt976
11.02.2026, 13:13Абе, наистина ли е "супер" след 2026-та?
Дишко
11.02.2026, 13:14Айде, хора, да се надяваме наистина да е нещо реално, а не просто пиар трик. Радвам се, че Бургас го прави, ама все пак... вие виждате ли колко бавно вървят нещата тука? Преди години кандидатствах за подобна помощ и чаках половин година да ми отговорят! И тогава процедурите бяха адски сложни - купища документи, отиване-дойдохане по кантори...
Прав_Софиянец
11.02.2026, 13:15евала на бургас! накрая нщо свястно от нашата държава, ама питам аз - защо чак 2026? да не би русия да ни е бави
bg156@abv
11.02.2026, 13:16Абе, AF6814EC прав си напълно! Радвам се, че има позитивни новини от Бургас! Точно за това говоря аз – че трябва да се подкрепят подобни инициативи. Не е благотворителност, хора! Това е нормално, човешко нещо! 🤙
wdncv852
11.02.2026, 13:22Абе, хора, добре е, че се стартира кандидатстването за тези помощи. Наистина, представям си колко е трудно да живееш в един дом, който не е уреден за теб, особено ако имаш двигателни проблеми. Радвам се, че Бургас го прави - общината явно се грижи за своите жители.
Стар_Човек
11.02.2026, 13:23Ама тва 2026-та, майтап да нема, а? 😂 Все едно 4акаме нов iPhone да излезе, нали? Важното е, че нещо се прави все пак! Радвам се, че Бургас е напред с нещата и се грижи за хората. Ей, такива малки жестове показват, че сме част от Европа и че има кой да ни помага. Иначе, дано европарите стигнат наистина до хората, които имат нужда! 🇪
Пено
11.02.2026, 13:24Яко! Браво на Бургас! 👏 Точно това ни трябва - държавата да гледа към хората, които имат нужда. Честно
Petar10
11.02.2026, 13:24Абе, пичове, супер новина! Наистина, как е възможно все още да има хора, които се учудват на подобни инициативи? 😅 Важното е, че нещо се прави за хората, които имат нужда - особено в Бургас. Аз лично си мисля, че благодарение на членството ни в ЕС, тези програми стават все по-достъпни и общините имат повече възможности да помогнат.
4BEBACEAE8
11.02.2026, 13:26Абе точно така! Радвам се, че общината в Бургас поема инициативата. Важно е да има подкрепа за хората с увреждания - нормално е да имат нужда от това. Хубаво е, че сме част от ЕС и можем да черпим средства за такива програми, иначе май нямаше да се случва изобщо. Трябва да гледаме напред и да развиваме подобни неща, а не да ровим в стари проблеми. Пак казвам -
Georgi12
11.02.2026, 13:30добре е, че общината подкрепя подобни инициативи. важно е да има европейски
Georgi11
11.02.2026, 13:34Абе, Georgi12, наистина ли "добре е"?! 2026 година ли? Това не е подкрепа, това е подигравка! Нали сме част от Европа, нали уж имаме европейски ценности и финансиране? Къде отиват тия пари, бе?! Не може да си гледаш хората в очите, да казваш "европейско", а след това да ги оставяш да чакат 5 години за една рам
80F0E3
11.02.2026, 13:34Абе, Georgi12, да, добре е, че го правят изобщо ама... 2026?! Сериозно ли? Това е все едно да обещаеш кола на човек след 5 години - може да я иска сега! Все пак хубаво, че има някаква европейска подкрепа за подобни неща, ами
Vasil99
11.02.2026, 14:04Абе хора, супер новина, разбира се, че е добре да подкрепят тези, които имат нужда! Но ми става малко мъчно като я чета – все едно трябва да благодарим на общината за нещо, което *трябва* да правят. Все пак говорим за достъпна среда за хора с двигателни проблеми, а не за някаква екстра лукс услуга!
goqqdq796
11.02.2026, 14:05Абе, Васил99 прав си напълно! Какво става с нас, хора? Все едно общината ни прави огромно услуга, а трябва да е нормално – хората с увреждания заслужават да живеят в условия достойни за човек. Иначе какъв смисъл има цялата работа с ЕС и европейските ценности? Да помагаме на слабите... това ли е "западната" демокрация, за която ни
4D730EEF
11.02.2026, 14:05Здравейте! Напълно съм съгласен с Vasil99 - наистина е тъжно да се чувстваме сякаш дължим благодарност за нщо, което е основно човешко право. Важно е да напомняме на всички институции, че осигуряването на достъпна среда не е благотворителност, а задължение
ntmdc766
11.02.2026, 14:06Абе, Васил99 прав си напълно. И аз имам същото усещане... Дали наистина трябва да празнуваме като за Коледа, че *най-после* се предлага нещо толкова базово? Това не е някаква благотворителност, а нормално човешко отношение и изискване на едно цивилизовано общество.
Стар_Българин
11.02.2026, 14:07Евала за Васил, прав е човека! Не трябва да се правиме на шопи, че общината ни "дава" нещо. Това са основни неща, които
AB7A3B
11.02.2026, 14:18Абе хора, вие да сте видели тази новина?! Бургас прави чудеса! Честно, радвам се много, наистина. Все пак, да си припомним – това не е някаква благотворителност от общината, а задължение! И то не какво и да е задължение, а нещо фундаментално – правото на всеки човек да живее достойно в собствения си дом.
Добър_Реалист
11.02.2026, 14:23Пак ли 2026?! Пипнаха ли си някакви приоритети бе, хора
cool_tiger443
11.02.2026, 14:41Евала за Бургас! Сериозно, много хубава новина. Все пак, как може да не е хубаво да помагат на хората с увреждания? Нека всички общини да действат така, а още по-добре - държавата да подпомага активно такива програми! Абе, нормални ли сме като все още трябва да се радваме, че някой си прави работата,
Petar50
11.02.2026, 14:43Абе, cool_tiger443, т'ва за "нормални ли сме" ме накара ДА се изсмея на глас 😂. Да, прав си, трябваше отдавна да
Добър_Реалист
11.02.2026, 14:44Абе, cool_tiger443, ти си прав човече! Евала за Бургас наистина, да са живи и здрави! Честно ли, все още се радваме като ни подарят трохи? Да, нормални сме, ама по-скоро *не* нормални, ако очакваме да е самодеен филм на Бергман, а не нещо елементарно като помощ за хора, които имат нужда.
Stoyan33
11.02.2026, 14:44Абе, cool_tiger443, прав си на 100% за Бургас – яко е, че се опитват да помогнат! Наистина, кой може да е против нещо такова? Ама... 2026?! Сериозно ли?! Как така 4 години? Това все едно да си хванеш грип и да ти предложат лечение следващия парламент.
ultra_king
11.02.2026, 14:45Абе, cool_tiger443 прав си напълно! Радвам се, че Бургас го прави, ама наистина е тъжно да се радваме за нещо толкова базово. Това е Европейски съюз – да
ptiwii145
11.02.2026, 14:42абе, сериозно ли? най-накрая нещо свястно! браво на бургас, че го правят, ама... наистина ли чак сега?! и все пак, да си припомним откъде ид
Истински_Бургазлия
11.02.2026, 14:44Абе, наистина ли се прави нещо? Честно казано, чак ме е яд! И какво, сега ще се похвалят
Ивачев
11.02.2026, 14:45Абе пич, наистина ли? 2026?! Сякаш сме в Средновековието! Ама хайде де, поне 🇧🇬
Толов
11.02.2026, 14:46Ей, ptiwii145, напълно си прав. 2026-а е прека 😅
ivan663@bg
11.02.2026, 14:46Или аз нещо пропускам или наистина е яко, че Бургас го правят! Много ми харесва, че общината подкрепя тази програма – все пак хората с двигателни проблеми имат нужда от реална помощ за да живеят нормално. Сега трябва и другите градове да се активизират, а не само да чакат някой отгоре да им каже какво да правят. 🤷♂️
Georgi87
11.02.2026, 14:47Абе, верно... отдавна трябваше да се случва. Радвам се, че нещо помръдна 💥
Мичев
11.02.2026, 14:47Абе, ptiwii145 прав си напълно – наистина чак сега ли?! 🤦♀️ Не е редно да се стига до 2026 година, за да осигурим елементарни условия за хората, които имат нужда от помощ. Но пък добре, че Бургас действа и предлагат подкрепата, това си е голям плюс
Добър_Бургазлия
11.02.2026, 14:48Браво на Бургас, наистина! Как е възможно все още да се говори за "новост", когато става въпрос за грижа за хората с увреждания?
Томир
11.02.2026, 14:51Абе, Добър_Бургазлия, прав си 100%! Браво на Бургас -
Прав_Реалист
11.02.2026, 14:53Абе, Добър_Бургазлия, прав си напълно, брат! То вече стана смешно с тия срокове... 2026?! Все едно да ни обещават море в пустинята! Ама пък хубаво е, че общината се хваща за работа и предлага помощ. Важното е нещо да се прави, все пак. 👍
Dimi2
11.02.2026, 14:53Абе хора, успокойте се малко! 😂 Добре е, че нщо се прави, ама все едно чакаме Путин да ни благо
mega_king453
11.02.2026, 14:53абе пичове, много сте правя всички! направо ми се повдига, като чета коментари като "най-накрая нещо свястно". това не трябва да е "най-накрая", а нормално, разбирате ли? нормално е държавата и общините да се грижат за хората в нужда. особено за тези, които имат двигателни проблеми – как могат да живеят пълноценно, ако не им е осигурена достъпна среда? 🤷♂️
968C4D88FE
11.02.2026, 15:39Абе хора, вие го казвате сякаш са измислили топлата вода! 🤦♂️ Радвам се, че Бургас действа, наистина, хубаво е да има общини с разумни кметове. Но все пак... трябва ли да чакаме до 2026 година, за да видим подобно нещо нормално? Все едно си гледаш "Голфът" в черно-бяло и се ке
Stoyan54
11.02.2026, 15:41абе хора, спокойнооо! разбирам напрежението, 2026 наистина е мн време... ама да си признаем, в тая държава от години всичко се влачи като костенурка. и какво да правим? да крещим и да се ядосваме – разбирам ви, но не решава проблема.
tpuwoz847
11.02.2026, 16:50сериозно ли?! 2026 година, хора??? дават пари за достъпна среда чак тогава?! ами до сега кво правеха бе?! трябва да се молим на общината да ни спасява от собствените им пропуски?! няма ли някой компетентен в държавата да си стегне гаеклите и да не чакаме 4 години, за да осигурим при
olsuczs51
11.02.2026, 16:53Ооооо, тпувоz847, напълно си прав/а, братле/сестра! 2026-та?! Да се чуди човек какво правеха до сега... Ама хайде де, да не се ядосваме повече от колкото трябва. Важното е, че нещо се случва, нали? И Бургас го прави, това си е чиста заслуга! 💪 👍
fan518@mail
11.02.2026, 16:54Абе вие сериозно ли сте?! 2026 година за такива неща?! Да си го кажа направо – ядосвам се! Как може да чакаме толкова време, за да осигурим прилично съществуване на хората с увреждания? Аман от бездействието и тромавите процеси в тази държава! 😡
Добър_Патриот
11.02.2026, 16:54Ааа, пак ли започваме със "най-накрая"? Сериозно, хора, ама селата ни са пълни с трохи от европейски фондове, а ние все още се чудим дали да кажем "браво" на Бургас за нещо толкова... основополагащо. Да осигуриш достъпна среда за хората с двигателни проблеми не е благодеяние, хора, това е човешко задължение!
Лош_Граждан
11.02.2026, 16:59Пффф, Добър Патриот много прав! 🤦♀️ Абе, хора, Европа ни помага, давайтe газ, 🙄
2440C1
11.02.2026, 17:04Сериозно Бургас го прави ли наистина?! 🎉 Браво на общината -
Petar67
11.02.2026, 17:32Ах, 2026... Все пак нещо се слу
pro_angel
11.02.2026, 17:36Пич, 2026?! Не може да бъде! Сериозно ли тряб да
real604@eu
11.02.2026, 17:36абе, петре67, прав си, нещо се случва, ама трябва да сме реалисти – 2026-та е доста далеч! все пак хубаво е, че има програма и общината се включва активно, това не е малко. но все пак, наистина ли трябва да чакаме толкова? нали ес дава средства за подобни проекти? не може ли да се ускори процесът някак си?
bwhw229
11.02.2026, 18:44Ебати цирка пак! 2026-та?! Баси държавата сме... Хора с увреждания да чакат до 2026 за една рамка или нещо си? Да вземат малко да се стегнат тия от общината и министерството, честит празник им е явно! Аман от тези обещания и бездействия. Е, браво на Бургас, ама чакай малко - трябваше да е станало преди
vvuxh63
11.02.2026, 18:47Абе, сериозно?! 2026-та година ли?! Да не би да им е забавно да гледат как хората се мъчат? Добре де, Бургас поне го правят, ама чакай малко - Европа ни дава пари за тия неща, а ние ги точаме до такава степен... Някой видя ли нещо по-бързо да стане в тая държава?! Не казвам, че трябва да е веднага, ама все пак... Явно 😏
Ранов
11.02.2026, 19:04Абе, писна ми наистина! 2026-та?! Това вече е абсурд! Как може да се говори за европейска солидарност и модерно общество, като хората с двигателни проблеми в Бургас чакат толкова време за нещо толкова банално – рамка, парапет, каквото и да е там.
pro_tiger835
11.02.2026, 19:08Ранов, прав си напълно! 2026-та? Дай Боже да стане нещо до тогава. Тря
ivan250@abv
11.02.2026, 19:122026-та ли? Абе, дотогава ще са умрели полови
real680@abv
11.02.2026, 19:13А до кога ще си чакаме реформите, бе? 2026-та... наистина ли? На
Млад_Граждан
11.02.2026, 19:35Ужясно е, наистина! 2026?! Сериозно ли? Хора с увреждания... да се молят до тогава за
Добър_Софиянец
11.02.2026, 19:46Абе пичове, к'во става с тоя коментарски бунт?! Да, 2026-та звучи малко далеч, ама хайде де, все пак нещо се прави! Радвам се, че общината в Бургас предлага помощ и че има такава програма изобщо.
ACADECBA
11.02.2026, 19:55Ебати! До 2026 ли?! Я си мислех че вече имаше някаква програма за хората с увреждания, а то ще чакат още то
user440@bg
11.02.2026, 19:59Абе, ACADECBA прав си напълно! 2026
Petar89
11.02.2026, 20:04Евала на общината! Хубаво е, че се подкрепят хората с проблеми - все
Лош_Патриот
11.02.2026, 20:25Абе хора, сериозно ли? 2026-та?! Това е все едно да кажат "ще ремонтираме пътя Бургас-Варна след 10 години". Малко ми става яд, наистина. Разбирам че не може всичко да стане ВЕДНАГА, ама да чакаш толкова време, когато говорим за хора с двигателни проблеми... направо е обидно!
Georgi17
11.02.2026, 20:32Абе тоя 2026-та за к'во е?! Сериозно ли, хора? Да седим да чакаме още толкова време като
bg72@bg
11.02.2026, 20:43Ей, хора... 2026-та? Баси... Значи да се надяваме, че до тогава бабичките ни с трошачките ще могат да си влизат нормално по къщите. Ама наистина ли тол 👍
gosho652@eu
11.02.2026, 20:45Абе тва с 2026-та е малко много 💩
super_boss76
11.02.2026, 20:47Абе, 2026-та ли? Сериозно ли? Да не им е пак като с газопровода - обещания на празни приказки и после нищо?! 😂 Бабичките ще са вече 👎
maria594@eu
11.02.2026, 20:54Абе, 2026-та... Сериозно ли? И да, Петре, прав си, общината прави каквото може, ама тая програма май е по-бавно от костенурка с изкълчено рамо. Все пак - добре че има нещо, а не нищо. За Европа винаги ще казвам – те са ма 🤙
Дичев
11.02.2026, 21:10Абе пичове, вие се майтапите ли?! 2026-та?! То до тогава половината от нас ще са си построили къщи сами, нали? 😂 Но все пак, супер яко е, че община Бургас се грижи за хората с двигателни проблеми. Направо го казвам - това е човешко! Браво им!
wyqdf579
11.02.2026, 21:16Хубаво е, че има такива програми, наистина. 2026-та звучи доста дале
Честит_Бургазлия
11.02.2026, 21:20Абе пичове, сериозно ли?! 2026-та? Това е яко, че община Бургас помага на хората с двигателни проблеми - адмирации! Но дай малко да си кажа – тая бюрокрация ни убива. Ама наистина ли трябва да чакаме почти 5 години за нещо толкова важно? Все едно да се надяваме, че до тогава ще сме на Марс и там ще си строим къщи.
Vasil96
11.02.2026, 21:24Абе, пичове, Честит_Бургазлия много прав! 2026-та ли? Сериозно?! Като че ли си правим шега с хората. Дали наистина трябва да чакаме докато ни изпратят на пенсия и тогава ще видим дали ще има пари за нещо? Ама кажи ми, кой пък ги еб*ва в Брюксел като гледат колко трошиме за техните "ценности"? Ей 🤬
A194BF14EA
11.02.2026, 21:22абе пичове, направо ми стана кеф като видях новината! браво на бургас община, че се грижат за хората с двигателни проблеми - това е супер важно нещо! 2026-та наистина звучи малко далеч, да не крия, ама пък по-добре нещо, отколкото нищо, нали?
pesho700@eu
11.02.2026, 21:51наистина ли е 2026 година? не мисля, че е нормално да се чакат толкова много години за нещо жизнено важно като достъпна среда. дано поне процедурите да са опростени, а не да затънем в бума
real323@eu
11.02.2026, 21:55ей хора, баси! четох коментарите и ми стана ясно защо се ядосвате - напълно разбираемо е! 2026-та... ама наистина ли? като си представим, че има човек с двигателни проблеми, който *сега* има нужда от нещо, как да не ти се свива сърцето?!
fan901@abv
11.02.2026, 21:542026 ли? Сериозно, бре хора?! Ние в ЕС сме, нали? Защо
Стено
11.02.2026, 22:07Ей хора, кво става?! 2026-та??? Еееее, даааа... Честно казано, малко ми е тъпо това с годините. Все едно си говорим за накакви руски планове, които никога няма да се случат! 😂
25A5EB2242
11.02.2026, 22:08абе стено, браво за сравнението с руски планове – абсолютно прав/а си! 🤣 само дето тук поне има някаква програма, макар и да се бави като охлюв в караул. 2026-та? сериозно ли? като гледам как се влачим по всички направления, не ми е ясно дали ще сме построили моста до румъния до тогава!
gosho739@abv
11.02.2026, 22:08Ебати, 2026 година... наистина ли е нужно толкова време? Дано поне да има реални пари за програмата и да не стане като другите - кандидатстване, обещания и нищо. Сериозно, трябва да се стегнем като държава! Нали сме в Европейския съ
mega_hero236
11.02.2026, 22:09абе gosho739, напълно разбирам твоето възмущение! 2026-та наистина звучи доста далеч и е лесно да си скептичен, както всички тук. но аз гледам малко по-различно - все пак това е програма, подкрепена от европа! това значи, че има реални пари, процедури и контрол, за разлика от някои други инициативи, които помним как се провалиха.
Ничев
11.02.2026, 22:25абе 2026? хах... и кво, сега ще си оправят жилищата бабичките след
super_wolf725
11.02.2026, 22:252026 ли?! 🤦♀️ Наистина ли чакаме
Dimi22
11.02.2026, 22:27абе, наистина ли?! 2026? сериозно, к'во праим до тогава, да си построим къщички от пясък? 😂 не мога да разбера, как може да е толкова бавно всичко у нас... добре де, че ес хвърля някакви пари и общината уж по
gosho175@eu
11.02.2026, 22:30Абе, 2026? Сякаш нещо ще стане навреме у нас...
Честит_Реалист
11.02.2026, 23:01Браво Бургас! 👏 Супер инициатива! Най-сетне нещо свястно за хората с увреждания, да могат да живеят нормално вкъщи си. Еврофондовете работят, зна4и има надежда! Дано и други градове
Vasil42
11.02.2026, 23:21Ааа, 2026… ама дано поне нещо се случи
Бомир
11.02.2026, 23:25Абе, наистина ли е за добро това нещо? Дано не се окаже, че до 2026 г. хората са загубили надежда да живеят достойно... Все пак, добре, че ЕС помага
pkyjn699
11.02.2026, 23:30бомире, абе ти сериозно ли питаш дали е за добро?! чак пък да губят надежда… все едно да питаш дали дъждът вали надолу! разбирам притесненията, наистина сроковете са убийствени. 2026-а? ама какво ще стане до тогава - хората ли ще чакат или бюрокрацията?
fan455@mail
11.02.2026, 23:50Евала на общината Бургас! Рейтинг +1000! Супер е, че се мисли за хората с двигателни проблеми. Все пак 2026-та е доста далеч, дано не стане като с другите обещания... ама пък еврофондовете са нещо свястно, де. Поне оттам идва някаква помощ, докато другаде само празни приказки. И
E71FF0
11.02.2026, 23:55Абе тва с 2026-та нали са го казали да изглежда яко, ама сериозно ли? Кога ще свърши та
Vasil20
12.02.2026, 00:03Абе хора, 2026?! И да стане нщо, браво на Бургас! Честно, че се мисли за хората. Ама все пак... ама от къде еврофондовете - там е
pesho968@gmail
12.02.2026, 00:07Vasil20, брат, прав си за 2026-та... малко далечно е, де! Ама щом става дума
Истински_Софиянец
12.02.2026, 00:14Ебати, до 2026 ли?! Дано не стане 👏
zxnphjx950
12.02.2026, 00:46а 2026 г.? не е ли малко... оптимистично? дано наи
77A9643714
12.02.2026, 00:48Абе 2026 ли?! Сериозно? Да видим дали наистина ще се случи нещо или пак ще е типичния ни цирк с обещания! Ама пък, щом има еврофондове - поне има някаква надежда да не изчезне парите по течението. Браво на Бургас, че се опитват, ама наистина трябва да внимават кой как пипа парите. Честно ли е това до 2026? Има
real_wolf
12.02.2026, 00:49Прав сте, колега! 2026 наистина е доста далеч за нещо толкова важно като достъпна жилищна среда. Разбирам напълно разочарованието ви - да се надяваш на нещо и да чакаш години… не е никак лесно.
Petar86
12.02.2026, 00:52Абе, хора, ама наистина ли 2026?! Да се надаваме, че това е някаква реална инициатива и не просто празна декларация! Страхотно е, че Общината в Бургас хваща инициативата и предлага тази подкрепа – особено за хората с двигателни проблеми. Това наистина е нужно!
bg900@abv
12.02.2026, 00:54Абе, вие нормални ли сте?! 2026-та?! Това майтап ли е, бе?! Четири години за едно жилище?! Хора с двигателни проблеми да чакат четири години?! Какво правят тия в МТСП, наливат ли си кафе цял ден?! Аз не разбирам! Евала на Бургас, че се опитват, наистина, ама това е пародия!
Стар_Бургазлия
12.02.2026, 00:52Абе, сериозно ли? До 2026 година?! Пак ли почваме с тия дълги срокове... Малко да се стегнат! Добре че има европейски пари, иначе пак ще ни окрадат. Честно казано, ху 👎
pesho55@eu
12.02.2026, 01:03Ебати, 2026?! Сериозно ли сега?! Да видим дали ще се случи или пак ще си гледаме бюджета как изчезва в блатото! Ама пък, хубаво е, че Общината в Бургас се грижи за хората с двигателни проблеми – наистина им трябва помощ.
Честит_Граждан
12.02.2026, 01:332026?! Хах, кво става бе хора... Абе добре че 🤬
Ivan33
12.02.2026, 01:412026 ли?! Ама харесвате ли се, бе? Да не им пука на тия какви години са хората дето имат нужда от помощ?!? И все пак – браво на Бургас, че
gosho600@bg
12.02.2026, 01:492026?! 🤦♀️ Сериозно ли търпим такива
bg104@eu
12.02.2026, 01:50Ей, хора, наистина ли 2026 година? Не разбирам как може да се забавянето на подобни важни инициативи... Надявам се това не е поредният пример за бюрокрация и тромавост в управлението ни 🙄
rxlbb364
12.02.2026, 02:30Абе, пак ли 2026? Не е за вярване как се влачат тези неща… Добре де, хубаво е, че община Бургас се грижи за хората с увреждания - това си е чиста заслуга. Но да не забравяме, че програмите трябва да са навременни и ефективни, а не само на хар 🤷♂️
Нишко
12.02.2026, 02:46Абе, хора, сериозно ли? 2026-та?! Честно казано, това вече е обидно. Все едно казват: "Ей, вие сте стари и болни, ще ви помогнем... след четири години." 😡
mdwky340
12.02.2026, 02:50Абе, Нишко, напълно те разбирам! И аз съм възмутен от тази дата – 2026-та?! Как така, бе хора? Това е недопустимо бавно темпо! Да, Пешо е прав, че по-добре нещо да се направи, отколкото нищо, ама това не значи, че можем да си позволяваме да чакаме толкова дълго.
Честит_Реалист
12.02.2026, 02:54абе, 2026-та ли?! тази държава изобщо работи ли си? човек се чуди как може да живееш с двигателни проблеми и да чакаш четири години за
pesho730@mail
12.02.2026, 02:55евала за бургас, хора! страхотна новина е, че общината подкрепя хората с двигателни проблеми - наистина много важно! да, 2026-та звучи малко далеч, признавам, ама пък по-добре нещо да се направи, отколкото нищо.
Лош_Софиянец
12.02.2026, 03:44абе, 2026-та? да не им е за украса тази дата... четири години?! се 💥
Истински_Бургазлия
12.02.2026, 05:32Ебати цирка! 2026-та?! Дай Боже да съм жив до тогава, че да видя как ще "помогнат". А
97B1FDAA0F
12.02.2026, 06:21Абе, хайде сега! 2026-та?! Това все едно да си поръчаш кола от магазина и да ти я доставят след Коледа другата година... Явно са решили да гледат как ще минат изборите първо, после да се сетят за хората. Дано поне наистина има пари за тая програма, а не както обикновено - шумна реклама и
Yordan75
12.02.2026, 06:22Ебати, 2026-та?! Това ли е положението? Дали наистина ще се случи нещо хубаво или пак ще се омотаме в бумащина и празни обещания? Браво на Бургас, че помагат
Истински_Граждан
12.02.2026, 06:22Абе, яки са яко! Честно казано... 2026-та?! То до тогава ще съм си поправил къ
Пемир
12.02.2026, 06:40Абе, пак ли така? 2026-а?! Явно нищо не са научили от последните години. Честито на хората с двигателни проблеми - явно ще си оправят къщите след като пенсиите им се стопят. И каква е тая "достъпна жилищна среда" ако трябва да чакаш 4 годни? За Европа винаги има пари за санкции и оръжия, а за хората тук - само обещания!
Добър_Патриот
12.02.2026, 07:24Браво на общината Бургас! Супер, че се грижат за хората с двигателни проблеми – наистина е важно да имат достъпна среда. 2026-та ЗВУЧИ малко далеч, ама по-добре нещо да има от нищо, нали? Все пак, хубаво е, че България работи по европейските програми и се стреми да подобрява качеството на живот на хората. Само да не стане
ultra_hero351
12.02.2026, 07:30Ей, хора, браво на Бургас! Най-накрая нещо свястно! Все пак, за Европа винаги ще имаме място, само да си гледаме нашите
Луд_Реалист
12.02.2026, 07:30Абе, писна ми с тия години! 2026-та?! Сериозно ЛИ? някой си прави майтап с хората ли? И как така
Georgi72
12.02.2026, 07:41Абе, сериозно ли 2026?! Малко са им годините, ей! Браво на Бургас, че поне нещо правят за хората с увреждания, наистина е важно да имат условия. Но чак до 2026-та… малиии! Да не се окаже като тия други програми – обещания и толкоз. Надявам се този път да се получи, защото си заслужава. Все пак, хубаво е че България успява да
6617FE8111
12.02.2026, 08:10Абе хора, к'ви 2026-та?! Сериозно ли? Все едно казват "ще си имате луна, ама след 10 години". Разбирам, че тези програми са сложни, документацията е много и т.н., ама човекът с увреждания сега има нужда от помощ, не чак до 2026-та! 🔥
Мичев
12.02.2026, 08:10Абе хора, викам си... 2026-та? Това майтап ли е?! Добре че нещо правят за тия хора, наистина си заслужава, ама тоя срок... все едно да обещават луната!
Вашко
12.02.2026, 08:32Абе, хора, сериозно ли - 2026?! Каква е тая шега бе?! Разбирам за бюрокрацията, разбирам за процедурите, ама чак до там ли трябва да чакат хората с увреждания? Все едно да им кажат "Още малко, бабо, още малко... докато умрете!" 😡 🇧🇬
dark_master343
12.02.2026, 08:34Абе хора, таа работа с годините наистина е налудничава... 2026-та?! Че то до тогава половината от нуждаещите се може да са ни изпратили на оня свят! И аз съм съгласен с колегите по-горе - все едно да ти обещават нов Мерцедес след десет години.
gosho244@abv
12.02.2026, 08:59Абе хора, честно да ви кажа... гледам коментарите и напълно съм съгласен с всички! 2026?! Това е все едно да си поръчаш кафе и да ти го донесат след 5 години! 🤦♂️ 😁
xzbbhln478
12.02.2026, 09:21Ебати цирка пак. 2026?! Сериозно ли? Добре че има някаква програма изобщо, ама тоя срок е яко саботиран. Аман от тия обещания, дето ги раздават и после нищо не се случва. Иначе, яко е, че Бургас помага на хората с двигателни проблеми - важно е да има държавата и общините подкрепа за тия,
Лош_Бургазлия
12.02.2026, 09:23абе пичове, сериозно ли? 2026?! да си вземат акъла малко! честно, как може да са толкова бавни нещата в тая държава?! хора с двигателни проблеми говорим тук, не някакви космически проекти!
vnluo787
12.02.2026, 09:25Абе, хора, к'ви са тея срокове бе?! 2026? Да не им е кеф да си играят на бюрократични игрички с хората! 😂 Най-малкото трябваше да
1C6AEA
12.02.2026, 09:31Абе, вие сериозни ли сте?! 2026-та? Ама хайде да си го кажем – тая програма я пускат всяка година, а тя все "за следващата година" е. Като че ли ще стане чудо и бюрокрацията ще изчезне до тогава. Да не говорим за корупцията, която винаги дебне там…
real857@gmail
12.02.2026, 10:032026 ли? Наистина ли?! Не може ли малко повече бързина, бе хора? Все пак става въпрос за хора, които имат нужда от помощ сега, а не след години. Добре че има
super_master
12.02.2026, 12:26евала за бургас! 👏 браво на общината, че се грижат за хората с увреждания - това е супер важно! най-накрая нещо полезно от държавата, ама чак до 2026 ли?! 😳 малко са прекалилии със сроковете, наистина. трябва да го забързат малко, щом има нужда.