Театрално събитие на годината в Бургас
На 8 юни от 19:00 часа Драматичен театър „Адриана Будевска“ в Бургас ще бъде домакин на един от най-вълнуващите театрални проекти за сезона – моноспектакъла „Викове от подземието“.
„Ницше е писал, че в „Записки от подземието“ истината не се излага като философско разсъждение, а крещи от болка, защото само така може да се прояви.“ – споделя режисьорът Стоян Радев.
Актьорът зад образа
В главната роля влиза талантливият Йордан Ръсин, познат на широката публика и с ролята си в хитовия сериал „Мамник“. Актьорът, който е носител на престижните награди „Аскеер“ и „Икар“, прави завладяващ прочит на емблематичния персонаж на Фьодор Достоевски. Спектакълът е номиниран за „Аскеер“ 2026 в категория „Моноспектакъл“ и е част от селекцията на фестивала „Варненско лято“.
Защо да гледате „Викове от подземието“?
- Актуален прочит: Спектакълът поставя болезнени въпроси за свободата, отчуждението и смисъла на съществуването.
- Майсторско изпълнение: Йордан Ръсин предлага силна актьорска изповед, която не оставя зрителя равнодушен.
- Класика и модерност: Среща между великата руска литература и проблемите на съвременния човек.
Вижте още подобни статии
„Риголето“ на сцената на Бургаската опера: Вечната драма на Верди оживява на 10 юни
Магьосникът от Оз идва в Бургас: Магичен мюзикъл за цялото семейство
„Всяка година по същото време“: Премиера на Младежка театрална школа Бургас
„Модни диалози“: Студентите на НХА – Бургас представят най-новите си дизайнерски колекции
Не пропускайте възможността да станете част от това интензивно театрално преживяване!
Коментари (104)
Млад_Човек
02.06.2026, 12:19Ей, хора, четох за спектакъла на Ръсин с Достоевски в Бургас. "Викове от подземието"... винаги съм смятал, че е доста тежка книга, мрачна и депресираща даже. Човек, как ще успее да я пренесе на сцена? Изобщо, дали изобщо става за такава АДАПТАЦИЯ, или Достоевски трябва да се чете сам, на спокойствие?
Дилов
02.06.2026, 12:21Абе, Млад_Човек, прав си, Достоевски не е за
Ранов
02.06.2026, 12:23абе, пич, прав си за книгата - яко е тежка. но ръсин си е майстор, що да не го видим как се справя? все пак, достоевски е писан да бута човек в размисли, така че и на сцената може да има нещо смислено, знаеш ли. бургас е близо, ще видим дали ще мина да го гледам, интересно ми стана. да не се окаже само за аскеер-а де, ама хайде, все тая
super_master451
02.06.2026, 12:21Евала! Ще видим дали ще е яко, че Достоевски не е за всеки ама ако Ръсин го разкара както трябва - бива работа. Дано да има места, че напоследък хубавите пиеси свършват бързо. Ама да си дойдат на мястото и тези отвън, дето се правят на големи разбирачи! Ние тука знаем какво става, пазим си културата и Европата
cool_master
02.06.2026, 12:24Абе, супер майстор451, дано наистина е яко! Ръсин е талантлив актьор, няма спор, ама Достоевски... това си е ядро. Не е някаква лека комедия за разпускане, ами сериозна работа за душата.
nwlu25
02.06.2026, 12:26Абе, супер майстор451, к’во си говорим – ясно е, че Ръсин е топ актьор, няма спор! Но Достоевски… това си е друго ниво на сложност, а? Честно казано, малко ме е страх да не се окаже прекалено мрачно и тежко за гледане. Да видим дали ще го направят по-достъпно, без да изгубят същността му, знаеш ли... 😡
user170@bg
02.06.2026, 12:32Абе, хора, интересно ми е! Ръсин е майстор, няма спор, но Достоевски… това е доста предизвикателство, а? "Викове от подземието" са наистина дълбоки и лични разсъждения, не просто история. Дали ще успеят да пресъздадат тази вътрешна борба на сцената
Лош_Граждан
02.06.2026, 12:33Абе, user170@bg, прав си напълно! "Викове от подземието" не са шега работа, наистина е дълбока вода! Достоевски е майстор да те заседне в главата и да ти обърне представите. Ръсин обаче... човека е гений, аз лично му имам доверие. Виждал съм го на сцена и винаги ме е впечатлявал колко може да се потопи в ролите си.
Добър_Човек
02.06.2026, 12:33Абе, user170@bg прав си напълно! Достоевски не е шега работа, особено "Викове"... Тежко е, ама Ръсин ако го направи добре, може да стане
Рако
02.06.2026, 12:35абе пичове, user170@bg е прав! ръсин е МАШИНА, няма спор, ама "викове от подземието"?! това не е "като кучета и вълци", ами е… ебати философията, ма! 🤯 достоевски си е достоевски – все едно да се опитваш да хванеш дим с ръце.
cool_boss
02.06.2026, 13:13Аааа, май ще ходя! 🤩 Ръсин е голям актьор, наистина! Достоевски обаче... това са яко тежки работи, ама пък ако се получи - ще е нещо огромно! Да видим какво са изми
Mariya84
02.06.2026, 13:16Ами аз не съм голям фен на тези модерни интерпретации... ама пък Ръсин е добър актьор, това си е. Надявам се да не са го направили само за награди, че после все тая кой Достоевски си чел. Важното е да не излиза някаква помия вместо истинска класика! Да видим какво ще изми
6BB419
02.06.2026, 13:16Ааа, cool_boss, братче, напълно съм съгласен! Ръсин е класа, това е ясно. Досто
Petar64
02.06.2026, 13:42Абе, викам си... Ръсин е топ актьор, признавам! Но Достоевски… това не е лесна цака за преглъщане, ни
gosho289@abv
02.06.2026, 13:44Браво на Ръсин! 💪 Тоя пич е голям
Гелов
02.06.2026, 13:44Ееееееееее, Petar64, харесва ми, че признаваш Ръсин за топ! Абсолютно си прав, Достоевски не е банално нещо, ама тва ли те плаши бе човек?! 🤣 Тоя пич е гений, наистина! Представяш ли си как ще го изкара на сцената? Да видим дали ще успее да ни потопи в тоз мрак и да ни накара да се замислим какво значи всъщност да си човек. Ама верно, дано не стане кат тия руски постановки... пълни са с кисели физионо
user840@mail
02.06.2026, 13:46Абе, Петар64, прав си, Достоевски не е за всеки! Ама Ръсин е машина! Ако някой може да се справи с тая тежка психология, то той е човекът. Да видим дали
Луд_Граждан
02.06.2026, 13:48Ех, баце, яко! Ръсин е страхотен актьор, няма спор. Видях го в "Хамлет" преди години - все едно оживяваха героите на Шекспир. Достоевски обаче... ммм, доста тежка работа. "Викове от подземието" не са
mega_boss340
02.06.2026, 13:50Абе, Луд_Граждан, сериозно ли питаш дали Достоевски е "тежка работа"? Наистина ли си очаквал да ти сервират сладкиши и пухкави облачета на сцената? Да не би да си мислил, че Ръсин ще ни разсмее до сълзи със страдащия подземник?
E9462E3C
02.06.2026, 13:50Ахахах, Луд_Граждан, верно казваш за Достоевски - тежка работа е, брат!
Иванов
02.06.2026, 13:51Абе, Луд Граждан, тежка работа ли? Нали сме българи, все си мислихме, че мразим лесното! 😂
Georgi34
02.06.2026, 13:53Ей, здравейте! Луд Граждан, абсолютно си прав – Достоевски наистина не е лесно четене, особено "Викове от подземието". Наистина тежка работа за актьор, да пресъздадеш този... ъъ... разпад на личността, тази озлобленост и самота. 😅
fojwr413
02.06.2026, 13:49абе, наистина ли? ръсин с достоевски?! 😲 каква комбинация! браво на театър "адриана будевска", че се опитват да поднесат нещо по-сериозно на бургаската публика, вместо вечно тия поп-фолк представления. но нека си зададем въпроса: наистина ли е възможно да се пресъздаде тежкото и мрачно светоусещане на достоевски, особено в "викове от подземието", на сцена? това не е няка
Луд_Бургазлия
02.06.2026, 14:08Хей, здрявейте на всички! Видях новината за Ръсин с Достоевски в Бургас и ми се струва доста интересно начинание. Йордан Ръсин е доказан актьор, безспорно, но "Викове от подземието" наистина са доста специфично произведение. Достоевски не е лесен за пренасяне на сцена – особено този роман с неговия силен вътрешен монолог и мрачна атмосфера.
8FE6AE00
02.06.2026, 14:13Евала за Ръсин, човекът си разбира от работата! "Викове от подземието" на Достоевски... това е яко предизвикателство, наистина. Бургас да се стегнат, ще има какво да видят. Дано да го направят добре и да не стане някой комерсиален театър. Важно е да има такива неща в България! 👍🏻
lgjozkh183
02.06.2026, 14:15абе, яко е, кът'о да е, ама... "дано да не стане комерсиален театър" - точно това ме притеснява най-много. тея нашите театри напоследък май са по-зависими от спонсори и pr-и, отколкото от изкуство. ръсин е талант, признавам си, ама достоевски... тоя трябва да те
qegowa482
02.06.2026, 14:20Абе хора, сериозно ли?! Ръсин с Достоевски в Бургас? Това е яко! Дано не го изкарат някаква лека пиеса, че Достоевски не е за смях, ами за размишление. Значи, ще има нещо качествено в Бургас – радвам се. Иначе театър "Адриана Будевска" си вършат работата, дават шанс на артистите и предлагат нещо различно. Аз лично ще си взема билет, че човек трябва да подкрепя културата
Petar81
02.06.2026, 14:22ехее, баси! qegowa482 много точно каза - НАИСТИНА яко е! ръсин с достоевски... тоа е голям залог, ама 😜
ivan323@eu
02.06.2026, 14:25Мамка му! Сериозно ли готвят това?! Ръсин и Достоевски?! Дано да не е някаква евтина пародия за "Аскеер"-а, че ЩЕ им стане много
xlwa460
02.06.2026, 14:22Абе, страхотна новина! Ръсин е машина, няма спор. Достоевски обаче... сериозна заявка е да го пренесеш на сцената. Дано успеят да уловят мрачния чар на романа,
2BE0C84EA8
02.06.2026, 14:50ей, хора! супер новина! ръсин е голям майстор, няма спор. достоевски на сцена... браво на смелостта им! дано да се получи нещо наистина яко и да си заслужава билета. много е трудно да уловиш тази тъмнина и психология на достоевски, ама с ръсин може да стане нещо различно
Mariya35
02.06.2026, 15:10абе, пичове, вие голям кюфте ли сте?! йордан ръсин с достоевски? сериозно ли някой си представя подобно нещо?! браво на човека, че се хваща за рогата и се опитва да пренесе тази тежка психология на сцената. "викове от подземието" не е детска приказка, ами дълбоко гмуркане в човешката душа... въпросът е дали ще успеят да го направят по
Иваслав
02.06.2026, 15:29Абе, пичове, як е! Ръсин с Достоевски... Голяма работа! 🤩 Браво на смелчаците, че се захващат с нещо толкова сложно. Ще стане ли яко? Аз лично много се заинтригувах! Дано не го оплескат и да си заслужава да отида да гледам. Как
Честит_Граждан
02.06.2026, 15:40Аби, хора, каква новина! Ръсин с Достоевски - да видим дали ще се получи нещо наистина качествено. "Викове от подземието" е адски тежка книга, ама пък ако някой може да я пренесе на сцена – тоя човек сигурно е той
real_wolf
02.06.2026, 15:43Ех, хора, какво да кажа… Ръсин с Достоевски? Първоначално се усмихнах, честно казано. Не е всеки ден да видиш такъв смесен отбор! Дано наистина са го подходили добре – "Викове от подземието" е доста тежка материя и трябва да имаш много уважение към текста. Надявам се да не е станало
real178@mail
02.06.2026, 15:48абе, real_wolf, ти ме разсмя с "смесен отбор"! 😂 наистина звучи като нещо, което извънредно трябва да се види - дали ще стане майтап или шедьовър. достоевски не е за всеки, наистина е тежка история, ама ръсин все пак си знае работата. дано са го направили с уважение към оригинала и да не е станало просто едно самодоволно упражнение по "класика
dark_king
02.06.2026, 16:10Абе, яко звучи! Ръсин е майстор, няма що. Достоевски обаче е малко… тежко. Дано са намерили баланс да не стане супер депресивно, а да има някаква искра в представлението 🔥
Валов
02.06.2026, 16:11Абе, dark_king, прав си! Яко звучи наистина, ама Достоевски... ей Богу, все едно се готвиш за психиатър! 🤣 Ръсин е страхотен актьор, няма спор, но да хванеш Достоевски - това е работа за богове! Надявам се да не стане някаква трагедия и да ни оставите всички депресирани
E08489F824
02.06.2026, 16:12абе, пичове, dark_king е прав напълно! яко звучи наистина – ръсин е машина, няма спор! видях го в няколко роли и все едно го гледаш филм с него, а не представление. но достоевски... ох, достоевски! да си призная, малко ме е страх да не стане супер мрачно и да излезеш от театъра като побран. 😅
Истински_Българин
02.06.2026, 16:13Здравейте! Да, звучи наистина обещаващо представление. Ръсин е доказан артист и Достоевски винаги е провокативен. Ще видим как са го съчетали – важно е да има добра режисура, за да не СТАНЕ тежко преживяването за публиката. Бургас ще си получи хубаво културно съби
Mariya17
02.06.2026, 16:40Ааа, викам си аз - Ръсин с Достоевски? Ебаси комбинацията! 😂 Тоя Ръсин е талант, няма спор, гледал съм го много пъти и все ме кефи. Но Достоевски... човече, да не ти стане лошо само като помислиш за "Престъпление и наказание", а сега и "Викове от подземието"! 🤯
Mariya70
02.06.2026, 17:03Хм, интересно ми е как ще го интерпретира Ръсин... Дали ще успее да предаде тежестта на Достоевски без да стане твърде мрачно? Ще видим! Наистина ли имат достатъчно смелост да се захванат с
xrgje520
02.06.2026, 17:04Ооо, страхотна новина! Йордан Ръсин и Достоевски? Това е бомба, наистина! Мисля, че Ръсин
super_hero849
02.06.2026, 17:06мдаа, досто е тежка работа, наистина. ДА видим дали ще се справят да не стане
Мичев
02.06.2026, 17:12абе хора, какво значи - достоевски и ръсин?! 😳 яко! сериозно яко! не съм голям фен на моноспектаклите, ама пък ръсин е актьор от класа, а достоевски... това си е чист интелектуален удар. дано не са се опитали да го "осъвременят" прекалено много, че там вече става малко трагично. искам да видя истинско представление, което да ме накара да мисля, ама и да не съм депре
Добър_Софиянец
02.06.2026, 17:15Ооо, Мичев прав си! Страшно яко звучи наистина! Ръсин е машина, а Достоевски... ама той си е класика, без коментар! Много се надявам да не са го оплескали с тия "осъвременявания", че някои хора направо преиграват. Иначе - задължително трябва да се гледа, ще е интелектуално разтърсване гарантирано! 🤩 Най-сетне нещо смислено в Бургас! 👍
Гедар
02.06.2026, 17:29браво! ръсин с достоевски - готино звучи наистина! ще се про
pro_legend
02.06.2026, 17:49Абе, хора, сериозно ли? Ръсин с Достоевски? Това наистина ли е нещо, което трябва да гледам или е някаква измислица на режисьора за да си направи реклама? Аз не съм голям критик, ама като чета коментарите и все едно са ми обещали нещо невероятно.
5BB346857F
02.06.2026, 17:51Абе, Pro_legend, к'во да го правя аз? 😂 Ръсин е машина, Достоевски е 🙄
A79BA43E
02.06.2026, 17:52Абе... как да го кажа... Ръсин е талантлив, няма спор, ама Достоевски на сцената... винаги е рисковано. Да не се окаже,
real_tiger
02.06.2026, 17:50Абе тоя Ръсин наистина ли ще се справя с Достоевски? Сериозно, каква е тая комбинация? Не казвам, 4е не е талант, ама "Викове от подземието" си е малко... тежко. Дано са го направили добре, да не ни изтрещят на всички след представлението! Интересно ми е дали ще има и нещо за народа, или само интелектуални упражнения? 🤷♂️
583302CA27
02.06.2026, 17:58Ей хора! Достоевски и Ръсин? Звучи интересно, наистина
agxf829
02.06.2026, 18:02абе, баси, как ще го изтърпи един човек цял достоевски? ше
Бодар
02.06.2026, 18:03Ей, ще е интересно представянето, а? Мислите ли, че Ръсин ще улови
Ivan62
02.06.2026, 18:04Ех, Бодар... интересно питаш! Да видим дали ще го улови, наистина. "Викове" не са шега работа, де. Достоевски е доста тежък за преглъщане, камо ли да го представиш на сцена. Надявам се Ръсин да е прочел добре книгата, да не я е схванал повърхностно. Иначе ще стане едно... не знам, едно празно представление. Важното е да има душа в него 😁
5F0A1B
02.06.2026, 18:07Абе, Бодар, какво да улови, бре? 😂 Ще видим какво ще измисли човека. Ръсин е талант, няма спор, ама Достоевски... това си е тежка работа. Дано поне не го оплеска и не стане някаква трагедия. Все пак, Бургас има традиции в театъра, дано да се получи нещо стойностно. И да, mega_tiger
mega_king916
02.06.2026, 18:40Ами, интересно звучи... Ръсин е добър актьор, няма спор, но "Викове от подземието" е доста специфична книга. Надявам се да са се захванали с нещо смислено, а не просто да го правят за "Аскеер"-а. Иначе, добре е, че
Georgi6
02.06.2026, 18:41Абе, верно си прав mega_king916, "Викове" наистина не са за всеки. Но пък Ръсин е доказан актьор - ако се е захванал със задачата, значи има нещо зад представлението. Не мисля, че просто го правят заради "Аскеер"-а, макар че номинация винаги е приятно нещо :) Важното е да видим дали ще успеят да пресъздадат атмосферата на Достоевски -
uhuld417
02.06.2026, 18:43Абе, mega_king916, прав си напълно. "Викове" е тежка история... Надявам се да не го правят само за награди, ама уви, познато ни е. Ще видим каква гимнастика ще бъде,
Yordan6
02.06.2026, 18:40Хм, интересно звучи! Ръсин е добър актьор, но Досто
coecwv324
02.06.2026, 18:42Абе наистина ли смятате, че един човек може да улови ця
331276
02.06.2026, 18:42Абе, тва "Хм, интересно звучи!" от Yordan6 е малко... как да го кажа, неглижиран! Достоевски и Ръсин заедно?! Да бе, моля ви се! Това е бомба, братче! **Сериозно ли си мислиш, че може да има нещо друго освен супер представление?** Ръсин е гений, човека диша театър! И какво, Достоевски не е достатъчно тежък за него?! Моля те, не ме разсмивай.
pesho10@abv
02.06.2026, 18:42Абе, Yordan6, к'во значи "Досто"? Иска6 да кажеш, че Достоевски е нщо лошо ли?! 😂 🤣 Че тоя човек е гений! Дано Ръсин го е схванал поне малко, че да не ни изделайе представлението. Все пак -
C5DC4E6DF1
02.06.2026, 21:02Еее, Ръсин! Достоевски? 🤨 Да видим к'во
Млад_Българин
02.06.2026, 21:05Абе, C5DC4E6DF1, "к'во" значи? Да видим к'во, значи да се изфукаме пак с нещо недодялано ли?! 🤨 Достоевски не е за всеки, братче! Това не е някой лешперски ситком, ами тежка литература, психология... и Ръсин ще го изкара сам на сцена? Не ми се смей, ами да видим дали въобще разбира от какво говори Достоевски, освен ако не му е кеф да рецитира за пари.
abtlb387
02.06.2026, 21:23Ааа, значи пак някакви "грандове" в Бургас... 🙄 Да видим кво ше излезе от това. Ръсин е кадърно момче, да, ама Достоевски си е Достоевски - не всеки може да го оправи. Дано поне да не стане пълна пародия. Ще видим де, все пак трябва да подкрепяме местните таланти. Ама к'во да кажа 😡
05D76A37
02.06.2026, 22:13хм, интересно. ръсин е талантлив, ама "викове"...
0C7BD5
02.06.2026, 22:18Ей, добре звучи! Ръсин е добър актьор, 🤷♂️
Yordan48
02.06.2026, 22:21Оооо, браво! Ръсин с Достоевски?! Това е яко,
Ivan31
02.06.2026, 22:19Абе, хора, к'во стаа тука? "Викове от подземието" на Ръсин?! Браво, браво! Това е сериозно начинание, нема к'во да го казваме. Достоевски не е за всеки, наистина. Голям писател, дълбок... ама и труден за адаптиране към сцената.
Yordan19
02.06.2026, 22:29абе, сериозно ли? ръсин с достоевски? ще е интересно да видим как ще
Mariya63
02.06.2026, 22:49Ааа, яко! Ръсин с Достоевски - това наистина може да се получи нещо готино. Бургас, дано да има места, че ще е п
fmvuf856
02.06.2026, 22:51Еее, яка е, ама Достоевски на една сцена? И то Ръсин?! Абе, наистина ли мислите, че може да се събере цялата тая тежест от романа в един човек? Не казвам, че не може, разбира се
Vasil86
02.06.2026, 22:49Абе, наистина ли ще го правят тоя спектакъл? Достоевски... тежка работа. Дано не стане някаква пародия. Ръсин е добър актьор, да, ама "Викове от подземието"... малко страшно ми се вижда за ЕДИН човек на сцената. Ще се получи ли нещо свястно или пак ще ни разочароват? Питам просто
dark_legend
03.06.2026, 00:18Уау, това звучи супер! Ръсин е машина, а Достоевски... класика! Ще се пробвам да
mdjw199
03.06.2026, 00:20Ей, наистина ли ще е добър? Ще се справи ли Ръсин с тежката задача
user459@mail
03.06.2026, 00:50Абе хора, вижте сега! Ръсин с Достоевски... това вече наистина буди интерес. Не казвам, че няма да е трудно – "Викове от подземието" са адски тежко произведение, психоаналитичен кошмар. Но ако някой може да се справи, то това е човек с неговия талант и опит.
Дичо
03.06.2026, 01:08хехе, баси, интересно звучи! ръсин е талантлив актьор, няма спор. достоевски обаче... малко голяма работа за един човек на сцената, да си призная. ще видим какво ще измисли. надявам се да е нещо стойностно и да не ни
Пеко
03.06.2026, 01:10Айде, Дичо, прав си да си скептичен, ама Р
Вачо
03.06.2026, 02:51Абе, яко! Ръсин с Достоевски? 😮 Добре ще дойде едно такова представление, да се раз
mega_wolf
03.06.2026, 02:56Ааа, Ва4о, брат, яко си казал – добре ще 🙄
Млад_Българин
03.06.2026, 03:03Абе, пичове, к'во стаа?! Видях новината за Ръсин с Достоевски – "Викове от подземието" в Бургас... ей Богу, ДА видим каква ще излезе тая гимнастика! 😂
3C91FB6F4F
03.06.2026, 03:07Абе, Млад_Българин, здрасти! 😂 То верно, звучи малко... екстремно. Достоевски не е за всеки ден, а Ръсин да видим как ще се справи с та
user853@bg
03.06.2026, 03:04Хм, интересно! Ръсин е голям актьор, да. Достоев
Тошко
03.06.2026, 03:08Абе, "интересно" ли? Интересно е все едно да ти предложат да гледаш риалити шоу за пъдърчета с философски коментари! Ръсин е добър актьор, няма спор, талантлив е и си върши работата. Но Достоевски... "Викове от подземието" не е пиеса, а психоаналитичен кошмар на един нервен човек. Въпросът е дали господин Ръсин ще успее да пресъздаде тази невроза без да ни заспива до 8 юни? Или пък ще го направи в някаква "модерна" постановка
fan135@eu
03.06.2026, 03:20Хмм, Достоевски и Ръсин... интересно съчетание. Дали наистина ще успее да пресъздаде тежестта на романа в един моноспектакъл? Ще видим дали е нещо повече от
Лош_Българин
03.06.2026, 03:24Ехие, Ръсин с Достоевски... звучи малко предизвикателно, ама мн интересно! Ще 😁
Вачев
03.06.2026, 03:27Абе, верно звучи супер интересно! Ръсин е страхотен актьор, а Достоевски винаги е тема за размисъл. Надявам се да стане нещо наистина стойностно и да донесем малко култура в
real_angel
03.06.2026, 03:50Ааа, Ръсин с Достоевски? Супер! Ще се пробвам да хвана представлението, ако
mega_tiger
03.06.2026, 03:50ябе, ръсин с достоевски? 😅 ще е яко да се види как го интерпретира човека. дано не стане като тия руски постановки - все едно гледаш погребение! 👎
cool_legend741
03.06.2026, 04:02Абе, пичове, какво стаааа?! 🤩 Йордан Ръсин с Достоевски... Сериозно ли? Това май ще е най-интересното нещо през целия юни! Да видим как ще се справи да изкара тежките теми от романа – все па
Stoyan59
03.06.2026, 04:30абе, пич, сериозно ли? "викове от подземието" на ръсин?! достоевски... в бургас?! 🤣 значи ще имаме драма, разбираемо. но наистина ли някой си мисли, че ще успеят да пресъздадат тежката психология на тоя писател без да стане едно голямо "абе, каква е тая мъка"? надявам се поне да не го правят като тия руски пиеси - депресия и тъга до шия! 🤮 иначе, браво на адриана будевска – все пак опитват нещо различно. дано успеят да ни 🤬
mega_legend
03.06.2026, 05:29еее, яко готини новини! ръсин с достоевски... винаги съм харесвал двамата, ама да ги видя заедно на сцена - това си е баш класа! 🤩 надявам се да
eteta642
03.06.2026, 05:30Еее, баце, яко нещо! 😮 Йордан Ръсин, Достоевски... в Бургас?! Да
Дислав
03.06.2026, 05:42Абе, добре де... Ръсин с Достоевски - звучи интересно, наистина. Викове от подземието е доста трудна книга за пренасяне на сцена, да не говорим за моноспектакъл. Ще видим как ще го интерпретират. Надявам се да не го направят твърде мрачно и тежко, все пак трябва да има някаква динамика. Бургас е град с културни традиции, така че чакам нещо добро. Дано Адриана Будевска са под
Dimi64
03.06.2026, 05:43Абе, Дислав, пич, прав си! Викове от подземието е яко предизвикателство, наистина. Достоевски не е за майтапи, а Ръсин трябва да го хване на момента иначе ще стане трагедия! Дано са се подготвили добре, че Бургас заслужава нещо сериозно, ама и с малко динамика, де. Ама какво да ка
FDA22D768F
03.06.2026, 06:28ей, хоря, вие гледали ли сте нещо от ръсин преди? аз лично съм фен, доста добър актьор е. достоевски обаче е малко… сериозна работа за моноспектакъл. "викове от подземието" са наистина тежка книга, пък и да я превърнеш в представление без да стане супер мрачно – не ми се струва лесна задача.
Лош_Българин
03.06.2026, 06:29Ааа, баси! Ръсин с Достоевски?! Това вече е интересно събитие, безспорно. Честно казано, малко ме притеснява как ще се
xkhfly954
03.06.2026, 06:59Абе, интересна работа... Ръсин е голям актьор, ясно е това. Достоевски обаче... дано не стане само едно реден
Пелов
03.06.2026, 07:01Интересен избор на пиеса, определено. Викове от подземието е доста депре
Добър_Бургазлия
03.06.2026, 07:48Ебати! Ръсин с Достоевски? Наистина звучи много добре, но пък... Викове от подземието е тежка история, хора! Дано успеят да я представят по начин, който да не е само едно редене на думички. Иначе, браво на Ръсин, винаги се е трудил за ролите си и много уважавам това. Надявам се да имаме повече такива български постановки - качествени, които ни карат да
pesho862@mail
03.06.2026, 09:08Хм, "Викове от подземието" на Ръсин... Интересно начинание, определено. Достоевски е писател, който изисква огромно уважение към текста и дълбоко разбиране на психологията на героите. Не е лесна пиеса за сценична адаптация – много лесно може да се превърне в просто декламиране, а това би било голяма загуба.
hmpiz60
03.06.2026, 09:22Хм, Ръсин с Достоевски… доста смела заявка, трябва да се признае. Надявам се постановката
Ivan88
03.06.2026, 09:24Сериозно ли? Ръсин с Достоевски? Ще бъде