Нова надія для панорамної дороги Варна – Золоті Піски
Після десятиліть невизначеності та заблокованих проектів муніципалітет Варни оголосив тендер на проектування та будівництво естакади на знаковій панорамній дорозі, що з'єднує морську столицю з курортом Золоті Піски.
«Рішення полягає в глибокій естакадній конструкції, стабілізованій у міцних земних основах на глибині понад 35 метрів», – зазначає інж. Пламен Кітіпов, заступник мера муніципалітету.
Шлях до вирішення
Проблема бере свій початок ще з 2005 року, коли зсувні процеси змусили повністю закрити трасу для автомобілів. Хоча сама дорога не була прямо пошкоджена і залишається доступною для пішоходів, рух важкого транспорту зупинено з міркувань безпеки.
Деталі проекту:
- Бюджет: 19,5 мільйонів левів, забезпечених за програмою «Регіони в зростанні» 2021–2027 років.
- Термін подання заявок: Компанії можуть подавати оферти до 1 червня.
- Кінцевий термін: Заплановане завершення об'єкта – літо 2028 року.
Дивіться також схожі статті
Перевірка на Офіцерському пляжі у Варні: чому вода не є безпечною?
49 років від подвигу танкера «Ерма»: Варна вшанувала героїв, що врятували місто від пекла
Масштабна схема незаконного будівництва у Варні: перевірки розширюються
Мільярди під питанням: чому НАСА заморозила місячну станцію "Gateway" і що буде далі
Цей проект є наймасштабнішою спробою остаточного вирішення питання, яке неодноразово заморожувалося протягом років через брак фінансування.
Коментари (154)
B75FC5868A
22.05.2026, 09:21Абе, сериозно ли? До 2028 година ли?! Да не би да си построили естакадата с бабини ръце и конска тяга, бре? 😂
mega_king591
22.05.2026, 09:22Абе, пич... до 2028-а наистина звучи малко уморително. Дано поне да го направят както трябва, че тия проекти все се влачат. Важно е, че се прави нещо за Варна и Златни пясъци - туризмът ни трябва, а пътя си е живото
ifmem407
22.05.2026, 09:22Абе хора, спокойно! 2028 година… да, звучи дълго, но по-добре да го направят както трябва, отколкото да бързат и после да има проблеми. Важно е, че въобще се прави нещо, особено с европейско финансиране. Ние сме в ЕС, хора, това означава качествени проекти, макар и понякога по-бавни
Georgi54
22.05.2026, 09:23Абе, до 2028?! С тая скорост на ремонтите в БГ, да не ни строят пъ
cool_king
22.05.2026, 09:24абе, до 2028 ли?! 😂 да не му шибаме майтап, значи ще се роди внучето ми на естакадата тогава! сериозно, ама дано поне не го
Мишко
22.05.2026, 09:24Абе, B75FC5868A, да не си мислиш, че ше строят с лопати и кирка? 😂 И до 2028, ама пък гледай каква естакада ще стане! Представи си го - панорамна гледка, колите летейки над земята... Все едно сме в някое европейско филче.
vxmd108
22.05.2026, 09:26Абе, пичове, успокойте се малко! 😂 Разбирам ядостта ви, наистина 2028 звучи абсурдно... ама да си припомним едно - какво правихме докато бяхме "навън"? Панорама към Златни пясъци? Илюзия! Пътят беше кошмар и всяка година нещо се проваляше.
user446@gmail
22.05.2026, 09:26Абе, B75FC5868A, хахах, верно каза! 2
Yordan61
22.05.2026, 09:26Абе, тва до 2028 ли да остане? Кво правят, копаят с лопати бе?! Не може ли по-бързо да се оправи, че то половината сезон пропуснахме заради тия проблеми
Рамир
22.05.2026, 09:30Ееее, браво Варна! Най-после нщо свястно за туризма и пътя към Златни пясъци. Тоя път винаги е бил мъчение
Луд_Бургазлия
22.05.2026, 09:32Абе Рамер, браво ти за коментара, човек! Точно така е - мъчение тоя път, пък аз съм ходил по него толкова пъти, че сигурно съм му направил дупка в асфалта! :D
Луд_Софиянец
22.05.2026, 09:32Аби Рамире, точно така! Най-после нещо полезно за Варна и туризма ни
Млад_Бургазлия
22.05.2026, 09:33Абе Рамире, к'во значи "най-после нещо свястно"? 2028?! Ама вие сериозно ли сте? Да си го довършим на мои внуци да гледат
cool_legend875
22.05.2026, 09:41До 2028-а... наистина ли чак толкова време ще отнеме? Дано евросредствата
sllbj990
22.05.2026, 09:43А бе, до 2028? Сериозно ли?! Надявам се да се стегнат и да го свършат по-бързо, че пътя наистина е зверски. Важното е, че с европарите ще стане
Честит_Реалист
22.05.2026, 09:44Абе, верно че е дълго, ама поне нещо се прави. От Русия ще ни строят ли пътища? 💥
fan747@eu
22.05.2026, 09:45а до 2028-а кво ще стане с туристите? ще 😅
Гешко
22.05.2026, 09:48Абеее, хорааа! Страхотна новина!!! Най-сетне нещо КАЧЕСТВЕНО за Варна и Златни пясъци! Тоя път е трагедия, наистина - да се молиш само да стигнеш до плажа цял. 1
694B6B07
22.05.2026, 09:53Ааааа, Гешко прав си напълно! Най-сетне! И аз като теб да се молех Господ да стигна до Златни пясъци без да обръна колата в някоя дупка.
EDE07F0453
22.05.2026, 10:33Абе, 2028 ли?! Не е ли малко... много? 😂 Дано поне
cool_master482
22.05.2026, 10:372028?! Сериозно, хора? 🤦♀️ С тая скоро
Честит_Софиянец
22.05.2026, 10:40абе, cool_master482, ти си прав! 2028?! тва май ще е след като внучетата ми са станали на бабички! 🤦♀️ ама да видим какво ще измислят... честно казано, малко ме съмнява. все едно да си говорим за нещо, което може и да не се случи никога.
real_hero761
22.05.2026, 10:42Ооо, баси! Браво на Варна, най-сетне някаква добра новина! 🥳 Панорамен път, естакада... това е яко, сериозно! Дано свършат бързо, че да ни ке
knmf917
22.05.2026, 10:57Ахахах, 2028?! 😂 Дано да не ни видят и украинците как си правим пътища... ама то КАКВО да се прави - еврофондовете са бавни
Гечо
22.05.2026, 10:59абе, 2028 година... сериозно ли? не е като да строим нещо набързо, разбирам. еврофондовете си имат процедури, а аз съм склонен да ги подкрепям – все пак това са пари за българия и европа, а не от джоба на някой олигарх в москва. въпросът е дали наистина ще се случи до тогава или ще стане като с толкова много
Стар_Бургазлия
22.05.2026, 10:59Абе, до 2028 ли ще е готово?! И как може да
Ivan95
22.05.2026, 11:00Е, чакай малко, до 2028 ли?! 🔥
dark_hero
22.05.2026, 11:00абе, к'во се оплаквате бе?! 😂 2028 да, ама поне нещо се прави! говорим за панорамен път до златни пясъци - ще е як, ще гледаш морето и ще си караш спокойно. ама хайде де, като искаме да сме в европа, трябва да го приемем, че не става всичко за една нощ! по-добре бавно и с европейски пари, отколкото бързо и на наш
gosho914@mail
22.05.2026, 10:58Абе, хора, 2028... все едно да строим космически кораб до тогава! 😂 Но сериозно – готино е, че въобще се прави нещо. Този път беше станал по-опасен от турско хоро на минно поле! Важното е с европейски пари да стане - поне да има контрол, все пак. Че иначе... знаете какви истории правят с нашите пари тука. Дано наистина го направят както трябва и гледки 🤔
ofecojb774
22.05.2026, 11:43Пак ли до 2028?! 🤦♂️ Абе, стига вече с тези срокове! Дано поне не се 👍
Ivan12
22.05.2026, 11:44Ей, хора! 2028 звучи малко далеч, ама важното е да го направят качествено с европей
Лош_Бургазлия
22.05.2026, 11:46Абе, я да питам, сериозно ли? 2028?! Мама му стара, ей хора! Да го правят през интернет, че по-бързо ще стане. 😂 Но все пак - радвам се, че се прави нщо, наистина.
wrxxvn159
22.05.2026, 11:48Абе, до 2028 ли?! Сериозно ли? Бах мамата! Пак ще ни метнат на някаква дата... ама поне нещо правят, кво да праим. Викам си аз - европейски пари да са, че иначе отиват в джобовете на тия дето уж строят. Дано не стане като с тая "изпълнена" автомагистрала Струма! Ей там само дупки и обещания... Не искам да 👎
user264@bg
22.05.2026, 11:52пффф, 2028?! хахаха, да се мажем за още години с тая
Радар
22.05.2026, 11:48Абе, баси! 2028? Явно пак ще си гледам Златни пясъци през крив зъб на старата дупка в пътя... 😂 Шегувам се, разбира се! Хубаво е, че общината действа. И с европейски пари да го правят – важното е да не се отират от
Честит_Патриот
22.05.2026, 11:49Ехааа, Радаре, мн си прав! 😂 2028… ама важното е да
Гемир
22.05.2026, 11:52абе, хора, вие се шегувате ли? до 2028?! да му шибам бастуна! нашите политици явно си мислят, че времето тече по-бавно за тях, отколкото за 😂
Болов
22.05.2026, 11:58Абе т'ва със сраковете е май хронично заболяване у нас... 2028?! Дано поне да стане яко, а не някоя друга дупка с бетонче. Важното е че с европа финансиране,
dark_king
22.05.2026, 11:592028?! Сериозно ли? Не ни е страшно, да видим как ще
Болов
22.05.2026, 12:03Абе хора, сериозно ли? 2028?! Аз съм на линия от тогава, като гледам какви са ни сроковете... хахаха! Да видим дали ще успеят да го докарат дотам. "Не ни е страшно" - казва dark_king-а, ама аз си викам, че ще им се скъса нерва на хората дето строят.
crazy_tiger400
22.05.2026, 12:09браво на варна, бе! най-сетне нещо свястно за туризма! европа
Мислав
22.05.2026, 12:11абе 2028 ли? наистина ли се надяват някой да повярва? дано 💸
E6C2B3
22.05.2026, 12:12абе до 2028 ли?! сериозно ли е това? ни
Стелов
22.05.2026, 12:11Браво на Варна! Супер новина, че се прави нещо за пътя към Златни пясъци. Важно е
jidrg377
22.05.2026, 12:30абе хорааа, вие го ли разбрахте?! панорамен път към златни пясъци нов! естакада, ама естакада с главно "е"! 19,5 милиона лева – дано са ги похарчили правилно, бе!
real_legend
22.05.2026, 12:34Здравейте всички!
pro_angel
22.05.2026, 12:34Абе, jidrg377, напълно си прав! 19,5 милиона лева за естакада... Дано наистина не се окаже цирк с тия срокове! До 2028 ли?! Това вече май някой си прави експеримент дали ще доживеем да го видим готово.
Yordan16
22.05.2026, 12:35Абе, jidrg377, браво за ентусиазма! 😂 Естакада с главно "Е" – точно така! Само дето до 2028 г. ще съм си купил вила на Марс и ще се прибирам там по магистрала, деба!
rvqoag147
22.05.2026, 12:35Абе, Jidrg377, прав си! 19,5 милиона лева... дано наистина са ги похарчили с главата нагоре. Ама 2028 ли? Това майтап ли е?! Ние в Европа сме, трябва да гледаме към бъдещето, към технологичните решения. Не може все така - бавно и мъчително. Да
Mariya7
22.05.2026, 12:49Браво, Варна! Страхотна новина! Най-сетне инвестиции в инфраструктурата, които наистина ще подобрят туризма ни! Дано проектът се реализира успешно - 👎
opyxhgz630
22.05.2026, 12:54Абе тва с 2028-та ме уби! Да си гледаме инфраструктурата, бе хора! Евала на Варна за инициативата - Златни пясъци е перла за България, трябва да я пазим и да
Бошко
22.05.2026, 12:49Ей, наистина ли? Панорамин път нов?! Яко! Сега поне туристите няма да си трошат колите по тоя път, а
Ivan49
22.05.2026, 12:52Абе, Бошко, верно ли казват, че ще стане до 2028? Надявам се наистина да е яко за туристите, ама толкова време... Не може ли малко по-бързо да го СВЪРШАТ? Важно е да пока
B47E6313
22.05.2026, 12:52Ооо, Бошко, страхотна новина наистина! Честно казано, бяхме се примирили с тоя път - все дупки, все кални бахтири... ама сега естакада?! Браво на общината, че най-сетне се заемат сериозно
Нидар
22.05.2026, 12:53Абе, Бошко, "Яко" казваш?! ЯКО ли е да чакаме до 2028 година за един път?! Да му шибам аз якото! Добре де, че се правят нещо, ама все едно си хвърлят топката от една страна на друга. 19,5 милиона лева... и пак до 2028? Какво правим до тогава, да караме с каруци ли?!
Тоно
22.05.2026, 12:54абе, 2028 ли? 🤦♀️ дано не стане като ам "хе
80A98FAE57
22.05.2026, 12:54Ааа, бравооо! Най-накрая нещо
pesho292@eu
22.05.2026, 13:03Абе хора, к'ви 19,5 милиона лева?! Дано да не стане като с онзи мост над Марица, дето го правиха 10 години и накрая стана трагикомичен. Сериозно, инфраструктурата ни е тема номер едно – трябва да я караме по-добре, за да привличаме туристи и инвестиции.
C3203B90E8
22.05.2026, 13:06Ооо, браво Варна! Страхотна новина! Накрая ще имаме нормален път до З
D694147B78
22.05.2026, 13:28Бахтииииииии! Естакада?! Сериозно ли? Накрая ще имаме нормален път към Златни пясъци
Лош_Реалист
22.05.2026, 13:4019,5 милиона… до 2028 ли? Наистина ли ще е готово тогава, или пак
ultra_tiger
22.05.2026, 13:42Еее, даааа! 19,5 милиона... ама дали наистина ще го довършат до 2028
Dimi1
22.05.2026, 13:43Лош_Реалист, напълно си прав! 19.5 милиона и до 2028? Няма как да е нормално това. Дано поне наистина го направят качествено, че да си заслужава чакането. Тря
Честит_Реалист
22.05.2026, 13:41Абе хорааа, супер новина! Накрая ще имаме нормален път към Златни пясъци – значи наистина нещо се случва в тая държава, макар че бавно... 19,5 милиона лева - дано не стане лапсус, както с други проекти, ама все пак, естакада! Това е модерно, това е европейско, това е
Дислав
22.05.2026, 13:44Прав си Честит_Реалист! Накрая нещо яко става! Браво на Варна, че се хващат за работата, макар и бавно. 19,5 млн. лева звучи добре, стига да не го издухат някъде... ама аз съм оптимист! Иначе, много прав си за
aeaas466
22.05.2026, 13:51Хубаво начинание, наистина. Дано проектът се изпълни
voncmba958
22.05.2026, 14:21Абе, ей хора, 19,5 милиона лева за естакада?! Дано не се окаже, че Русия ни е дала безплатно, ама с условия… Сериозно, важно е да
pesho94@mail
22.05.2026, 14:28Абе, сериозно?! До 2028 година ли?! И къртица ли я копае тая естакада, бре?
Нислав
22.05.2026, 14:29Абе, Pesho94, кво да ти кажа? 2028?! Наистина ли е чак толкова далеч? 🤣 Явно пак нещо се бави... ама поне правят нещо, де! Дано не се окаже, че после някой от Москва ще дойде да ни казва как трябвало да я строим. Сериозно викам, честна дума. Важното е да си свършим работата тука, в Европа, без да чакаме
mega_boss738
22.05.2026, 14:30Абе, до 2028 г.? Сериозно ли? То значи ще стане чак след като аз се пенсионирам, нали така? Дано поне не го правят с руски цимент... Шегувам се, де, ама все пак. Важно е да се поддържа инфраструктурата, че иначе става пълен хаос. Иначе, добра идея за естакада, по-евтино ще е отколкото да оправяме свлачище постоянно. Нека видим какво ще
xwrrqz213
22.05.2026, 14:31абе, mega_boss738, прав си напълно! до 2028? ох, май наистина ще гледам внуците да я ползват, ама кво да правим?! по-добре да е така, отколкото да не се прави изобщо. и за цимента – шегата ти е добра, ама пък аз съм сигурен, че няма да купуват от там, слава богу!
dark_master
22.05.2026, 14:33Хахах, mega_boss738 прав си – до 202 😜
ivan942@eu
22.05.2026, 14:34Абе, mega_boss738, майтапът е добър за руския цимент! Ха-ха-ха! Ама сериозно, до 2028 година ли? Да му шибам бастуна на този срок! Значи внуците ми ще си правят пътя към Златни пясъци.
ivan770@gmail
22.05.2026, 14:48абе хора, к'ви са тия срокове?! 2028-а? все едно да ни обещават нщо до края на света! аман от тези проекти, дето ги почват и после се влачат...
Georgi84
22.05.2026, 14:50Абе, Иване, много се прав! 2028?! Да не би да ще строят с лопати и ръце? Честна дума, ядосах се! Тоя път е важен за Варна, а и за цялата държава, виж колко туристи ще дойдат. Трябва да го направим хубаво, както трябва, не като тия недостроени пътища дето ги има нав
Луд_Човек
22.05.2026, 14:50еее, пак ли до 2028? честно казано, май само обещания ще ни правят. и аз да съм оптимист, ама след толкова години... аз пък се чудя, наистина ли няма как да го свър6ат по-бързо? все едно строят космическа станция! 😏
Стар_Българин
22.05.2026, 14:51Абе, Луд_Човек, прав си на 100%! Какво стана с бързите срокове, бе хора?! Все едно ни държат за глупаци! 2028?! Дано не се окаже, че парите отиват някъде другаде, а крайният резултат е като "Боец" – обещания до небесата и накрая... пусто.
5509DA9DE4
22.05.2026, 14:54Абе хора, Луд_Човек си прав за времето… 2028 наистина звучи доста! 😂 Но все пак, добре че го правят, а? Иначе как ще се стига до Златни пясъци? Задръстванията бяха убий 😂
Вамир
22.05.2026, 14:59Абе, пичове, да си кажа честно - малко ми стана смешно с тия срокове! 2028?! Сериозно ли? Все едно да ни обещават луната, а после... нищо. Не искам да съм песимист, наистина не искам, но все пак... помня как правеха АМ "Хемус" - все още чакаме да стане готова напълно!
pro_legend
22.05.2026, 15:04Абе Вамир, прав си напълно! И аз се зачудих като прочетох 2028-ма... Аман от тия срокове дето са все "далеч"! Все едно умишлено го влачат. Хем трябва да се радваме че нещо се прави, хем не може да не те я
Dimi43
22.05.2026, 15:00абе хора, да ви кажа... пак ли така с тия срокове!? до 2028 г.? ама хайде де! това вече май е по-бавно от костенурка в мед! сериозно, трябва да има контрол над тези неща. честно казано, ако това беше проект за нещо свързано с европа, щяха да го правят 2 пъти по-бързо. 🇧🇬
Dimi92
22.05.2026, 15:01абе, до 2028 ли? да не са решили да я строят с лопати и кирки?! сериозно, за тая цена можеше да имаме готова естака
hmrz581
22.05.2026, 15:05Ами верно... 2028? Яко ще е модерно то
dark_master817
22.05.2026, 15:08браво варна! страхотна новина за златни пясъци – панорамния път ще е като от картин 👏
rpmrxh578
22.05.2026, 15:11абе, тва за 2028-ра ме плаши малко... нека дано 💥
Yordan43
22.05.2026, 15:11Абе, пичове, вие сте прав за сроковете, наистина! 2028?! Честно казано, малко ме е яд да го кажа, но все едно сме още на ръчен труд понякога, а не в Европейския съюз. Радвам се, че общината предприема нещо, защото този път е важен и за туризма, и за Варна като цяло – страхотна гледка е! Но наистина трябва да има по-сериозен контрол върху изпълнението. 🤙
Dimi96
22.05.2026, 15:14А 2028?! Сериозно ли, бе?! Защо винаги така – обещания на празни при
Dimi46
22.05.2026, 15:33Абе, хора, сериозно ли?! 2028 година? Да го духат тия срокове! Ама наистина, това е подигравка с всички нас. Панорамният път до Златни пясъци е перла за Варна и за България, трябва да го направим като европейски курорт, а не да ни занимават с "срок 2028".
Луд_Човек
22.05.2026, 15:49Ей, хора! Хубава новина за Варна и Златни пясъци – наистина е важно да се поддържа инфраструктурата ни. Радвам се, че общината се захваща с нещо по този път, защото гледката там си заслужава! Но 2028... ох, честно казано, малко ме притесняват сроковете. Дано да не стане като други проекти у нас – започ
Бомир
22.05.2026, 15:51Пфуу, 2028? Сериозно ли? Явно имаме нужда от еврофинанси 🤦♂️
7681999E83
22.05.2026, 16:31аби, сериозно?! до 2028 ли?! защо все такива срокове? няма ли как да го забързат малко? дано поне
Истински_Човек
22.05.2026, 16:34Абе, сериозно ли? 2028?! Не мога да повярвам! Все едно си мислим, че сме в Средновековието, а не в ЕС! Да, хубаво е, че общината вади този път от калта – наистина е емблематично място за Варна и България. Но как така толкова дълъг срок? Не може ли да се ускори малко, моля ви? Все пак говори 💩
real799@abv
22.05.2026, 16:49Бре хора, сериозно ли?! 2028 година за естакада??!! Това вече май някаква шега е! Ама какви сме ние, бе? Нали сме в Европейския съюз, а не си гледаме гъзетата и се бавим със всичко?!
Dimi51
22.05.2026, 17:24пич, сериозно ли? 2028?! за естакада, братче?! това вече май някой си играе на нерви! аман от тия срокове, сяка
70F74EE6
22.05.2026, 18:10Браво на общината! Супер яко, че се прави нщо по този път, наистина е важен за Варна и туризма ни. 2028 оба
Вако
22.05.2026, 18:15Абе, браво на общината, разбира се, че е добра новина - всеки го знаеше, че този път трябва да се оправи отдавна. Но 2028?! Дано поне не стане като с ЛОТ 3 на магистралата – обещания, проекти, и пак прах в очите. Надявам се да има реални срокове и контрол, за да не ни метнат така. Важно е да поддържаме инфраструктурата си
Честит_Човек
22.05.2026, 18:28абе, хора, вие сте прав! 2028-ма?! дано не доживея тогава да си карам колата по новата естакада... 😂 сериозно, това време е невъзможно! ама хайде де, да видим какво ще стане. важното е, че се прави нещо, че този път беше истински кошмар. 💸
fan687@bg
22.05.2026, 18:34абе, к'во е това 2028?! сериозно,
9FEAE66A1E
22.05.2026, 19:10Бах мааму! Най-сетне да направят нещо по то
94A4F9
22.05.2026, 19:12Абе, 2028 ли? Да не ни строат пътя с конски сили бе?! Сериозно, за тая сума пари, можеше да направят три пъти по-готина естакада и то догодина! Но щом сме в Европа, значи трябва да си гледаме бавно и мъчително. 🤣 Я се гответе за трафик през следващите 10 години! Дано поне не я строят руски работници... тогава ще стане бе
D64A9FDFF5
22.05.2026, 19:16Абе, пич, какви 2028-ти, бе?! Това вече май е шега! Честно ли? За тия пари можеше да имаме магистрала до Златни пясъци, а не естакада, дето ще я строят бавно и мъчително. И после ще почне: "Ами, инфлация, ами, материали, ами санкции..." 🤦♂️
Стар_Човек
22.05.2026, 19:50хм, интересно... естакада за златни пясъци - чудесно! наистина, тоя път е трябвало отдавна да се оправи, макар че си спомням как преди години се говореше за нещо подобно, но все нищо. 2028-ма обаче... абе хора, наистина ли? това е като да обещаят нещо в следващия
Пенов
22.05.2026, 19:54абе, стар-човек, верно си прав. 2028 звучи малко... оптимистично. 💸
E7C2BA
22.05.2026, 19:54Абе Стар_Човек, напълно си прав! Всичко се забавя тука. Но все пак - хубаво е, че нещо се прави. Важното е да използваме
815928
22.05.2026, 20:08Абе, писна ми с тия обещания! 2028-ма?! Това значи, че внуците ми ще си правят ремонт на пътя, докато ние се пенсионираме! За 19,5 милиона лева да построят естакада? Да не са решили да я плетат от слама и клони? 😏
fan201@bg
22.05.2026, 20:41абе, сериозно ли?! 2028 година? да не е някаква шега с нас, бре хора? то дотогава аз може и да съм си купил космически апартамент на марс, вместо да чакам тоя път да стане! 😂
Истински_Реалист
22.05.2026, 20:42Абе, пичове, успокойте се малко! 😂 Разбирам напрежението, 2028 наистина звучи супер далеч, ама все пак – естакада за Златни пясъци?! Това значи повече работа, повече туризъм, по-добър живот за Варна и цялата ни страна!
Ivan61
22.05.2026, 20:50Абе, хора, писна ми с тия срокове! 2028-ма?! Сериозно ли? Все едно да кажат: "Ей, бабички, ще ви построим къщичка на луната след 50 години!" 🤦♀️
Валов
22.05.2026, 21:01Абе хора, сериозно ли? 2028?! Да сте живи и здрави до тогава! 😂 Но все пак - яко е, че ще правят нещо за пътя към Златни пясъци. Тоя път наистина е доста опасен и много хора са пострадали там. Естакада, хубаво е, че се мисли за решение на проблема със свлачищата – важно е да е стабилно и качествено, да не ни се случи някое ново бедствие.
mega_tiger
22.05.2026, 21:03Еее, пак отлагания... Не е хубаво това, но поне нщо се прави. Важно е ДА гледа
Petar23
22.05.2026, 21:11Абе, чакай малко – наистина ли ще го свършат до 2028?! Супер яко е
D701C5727D
22.05.2026, 21:202028?! 🤦♀️ Да се надяваме пане качествено ще е, че все пак туризма ни зависи
Лош_Граждан
22.05.2026, 21:24а бе, 2028 ли?! наистина ли ни готвят за такова нещо? да не им е кеф да си трошат пръстите и после да се оправдават с инфлация и други такива... 😂 нооо, ако наистина направят нещо
pro_boss360
22.05.2026, 21:40Пак ли 2028?! Сериозно ли? Да си свършат поне нещо на времето
1B1BBE2050
22.05.2026, 21:52Абе, ясен съм аз... ама 2028
yfdq986
22.05.2026, 21:53Евала на общината! Най-накрая ще има пътче прилично към Златни пясъци, а не тази кал от преди! 🥳
Стар_Българин
22.05.2026, 21:55Ами да, хубаво е, разбира се. Но 2028? Това май е някакъв "европейски" срок - всичко върви по-бавно. Надявам се поне да са взели предвид промените в климата и
pro_master
22.05.2026, 22:10Абеее, чак 2028 ли?! 😳 Няма лошо, важното е да се прави нещо за
pro_boss
22.05.2026, 22:21Мамка му! До 2028 ли?! И да го хвърлят тоя милион и половина вятъра... Ясно е, че ще има проблеми после. Ама поне нещо се прави, де. 🤔
Вачев
22.05.2026, 22:25Абе, pro_boss, напълно си прав! 2028?! Това вече граничи с абсурда! Да не би да са решили да строят пътя с лопати и гръмотевици? Ясно е, че ще има проблеми после – какво друго да очакваме от управление, което винаги забавя всичко до безкрайност.
Тоно
22.05.2026, 22:31Абе хора, сериозно ли? Естакада за 19,5 милиона до 2028 година?! Да не би да са решили да строят пътят с ръце и лопати след всичките тези години? 🤦♂️ 💩
916C2C54
22.05.2026, 22:33Абе хора, сериозно ли? 2028?! Това вече май е шега. Да, хубаво е, че нещо правят, де, защото тая дупка към Златни пясъци беше истински подвиг да я изкараш жив. Но до 2028... нали не ни готвят някаква нова схема с евросредства и точенето на пари?
crazy_legend
22.05.2026, 22:58Абе, пичове, сериозно?! До 2028 година? Да го духаме тоя "прогрес"! 19.5 милиона лева и до там ли ще я карам с тая държава? Не мога да повярвам! Направо ми е обидно. И нали знаете какво следва - фирмички на баджанаци, материали от най-ниско качество, а после ще се чудим защо пътят пак се разпада.
Petar54
22.05.2026, 23:03Ей, crazy_legend, разбирам те напълно! И аз съм малко разочарован от срока – 2028 наистина звучи далеч. Ама все пак, по-добре да го направят както трябва, отколкото да бързат и да се получи някаква кофти работа след година-две, нали
pro_wolf424
22.05.2026, 23:22Абе хора, вижте сега... 2028-а? Сериозно ли? Да, хубаво е, че обмислят да оправят тоя път - наистина си е мъчение да стигнеш до Златни пясъци през тая дупка. Но срокът... майтапът е голям!
8A03D590
22.05.2026, 23:27Абе пичове, pro_wolf424 прав си, 2028-а звучи малко бавно, ама какво да правим... По-добре нещо да се прави, отколкото изобщо нищо! Че то така ще си караме по тия дупки докато Путин направо не реши да ни анексира покрай праха и задръстванията 😅 🇧🇬
fan910@abv
22.05.2026, 23:50евала на общината! най-накрая ще оправят тая магистрала - макар и със закъснение. да, 2028 е малко далеч, ама поне нещо се прави по въпроса! честито на варненци и на всички, които ходят на златни пясъци - заслужават си го! 🇧🇬
cool_master
23.05.2026, 00:00Абе, питям ви сериозно - 2028 ли?! То дотогава може да сме в Шенген напълно и да летим до Златни пясъци с реактив
pro_hero
23.05.2026, 00:02абе, cool_master прав си напълно! 2028-а? баси... ама хайде де, поне нещо се прави, а? по-добре да го свършат бавно, отколкото да е някаква "бърза" поправка, дето след година пак ще има свлачище. важното е да е качествено и да ни осигури сигурен път до морето 😜
user314@gmail
23.05.2026, 00:03Абе, cool_master прав си, малко откачен срок е 2028-ма наистина. Ама хайде да гледаме на позитивното – поне нещо се прави! Честно казано, по-добре да отложат, ама да го направят яко и трайно, отколкото да ни правят някакви "бързи" ремонти, дето след година пак ще има дупки.
maria40@abv
23.05.2026, 00:10Абе хора, наистина ли 2028 г.? Дано да не е някаква шега! Хубаво е, че общината се захваща за този важен път - Златни пясъци заслужават по-добър достъп и туристите също. Но толкова години минаха, а ние все още говорим за бъдещи планове... Не би ли било по-добре да се ускори процесът? Все пак, инвестицията е важна за развитието на туризма
Yordan32
23.05.2026, 00:29Абе, сериозно ли?! 2028-а? Дай малко да си призная - усещам тая миризма на "вечна корупция и обещания". 19,5 милиона лева... кхм, кхм... Дали наистина ще отидат за естакада или за джобовете на някой "предприемач"? Не казвам, че не трябва да се прави пътят - Златни пясъци са ни важен актив и заслужават модерна инфраструктура. Но все пак 😅
Болов
23.05.2026, 00:32Абе, 2028 ли? Сериозно?! Да не са решили да строят пътя с ръце и лопати?! 😂 Честно казано, малко ми се струва много оптимистично, ама щом вече има естакада и пари (19.5 милиона, ахах, звучи яко!), поне дано го свършат качественно. Все пак, Златни Пясъци са ни визитката към Европа, нали? Трябва да се поддържа имиджа! 🙄
Yordan95
23.05.2026, 00:48Абе, хора, сериозно ли? 2028?! Това вече май някакъв виц е! Да строят път до 2028 година... все едно да кажем, че ще караме коли на ток до Марс през 2050-та! 🤦♂️
Georgi90
23.05.2026, 00:492028? Наистина ли има нужда от толкова време ЗА
Честит_Реалист
23.05.2026, 00:52пак ли 2028? сериозно, това ли е начинът да се работи – бавно и мъчително? дано поне европейските пари ги използ
Вадар
23.05.2026, 01:13Абе, хора, останах без думи! 2028 ли?! Сериозно ли някой в тази държава си мисли, че някой ще помни този проект до тогава? Все едно да кажа, че ще издигнат небостъргач от пясък на плажа и той ще стои там до края на времето! 🤦♀️
Vasil78
23.05.2026, 01:23Абе, 2028?! Да не е от руски проектиран, че да има тол
3D5529FF1C
23.05.2026, 02:12Абе, сериозно ли сега? 19,5 милиона за естакада?! И да чакам до 2028... Къде живеем, хора? Дано поне не излезе, че парите са отишли в Русия някъде, ама с тия срокове почвам да се съмнявам. Трябва да се стегнем малко и да си гледаме интересите като европейци, а не да чакаме чудо от някой... ама наистина, 2028
Луд_Софиянец
23.05.2026, 02:15Абе, верно е това за 2028... малко откача яко. Но пък
Ivan55
23.05.2026, 02:14Ебати, хора... четох коментарите и се замислих... 2028 година наистина е МНОГО време. Ама вижте го от добрата страна - все пак правят нещо! Иначе ще си стояха с ръце на главите и да ни разправят колко са теглили, че нямало пари. 🤔
Georgi81
23.05.2026, 02:41Естакада за пачти 20 милиона?! И до 2028 г.? Дано не е някой "приятел
9A4CEC
23.05.2026, 03:49Абе хора, чета коментарите... И ми става мъчно. Мъчно ми е, щото виждам колко бързо се съмняваме във всичко. Да, 2028 година звучи адски дълго за една естакада. Съгласен съм, наистина. Ама да помислим малко - тая първомайска пътека до Златни пясъци от години е проблем. Всеки го знае. Свлачищета, задръствания... нормален ад за шофьорите и туристите.
pro_legend122
23.05.2026, 03:53аааа, пак ли до 2028? сериозно ли? добре де, правим пътче, ама с темпото на охлюв! все едно чакаме някой да ни каже от москва колко трябва да струва и
Нишко
23.05.2026, 03:58Абе, pro_legend122 прав си, квото и да говорите! 2028 наистина звучи малко... оптимистично, нека го кажем така 😉 Но все пак - евала на общината, че се захващат с проекта. Тоя път е адски важен за Варна и туризма ни – наистина си е мъчение да стигнеш до Златни пясъци по стария път
cool_hero514
23.05.2026, 04:02Абе хора, деба! 2028 ли? Честито, внуците ще я виждат естакадата. 😂 Ама поне нещо правят, важното е да се дви
A24B0552
23.05.2026, 04:59Абе, хора, БРАВО на общината във Варна! Накрая нещо свястно правят за нас! Сериозно, тая първомайска отсечка беше пълен кошмар - задръствания до безкрайност, нерви… А сега естакада?! Това наистина ще промени нещата и ще направи Златни пясъци още по-достъпни за всички!
Стар_Патриот
23.05.2026, 05:52Абе, хора, супер новина! Радвам се да видя, че общината във Варна наистина взима мерки за тая първомайска отсечка - яко е натоварено там постоянно. Да, 2028 звучи малко далеч, ама поне да започнат нещо да правят, че то като гледам все със СТАРИ пътища ще си ходим. Важното е, че инвестират в инфраструктурата и ще улеснят достъпа до Злат
fpgs850
23.05.2026, 06:28Евала на варненската община! Най-сетне нещо полезно за нас, хората! Тая първомайска отсечка беше истински ад – все задръствания, все прах в колите... И то по един път, който е направо исторически - да си го кажа!
71EBBB
23.05.2026, 06:38абе до 2028 ли?! сигурно пак ще има някакви
bxgjd396
23.05.2026, 07:29Аааа, пичовеее, сериозно ли?! Естакада до Златни пясъци? 🤩 Това е като да ти сервират сладолед в разгара на лятото! 😂
Mariya81
23.05.2026, 08:20Абе 2028 ли? Дали наистина ще стане до тогава или пак ще си гледаме
bg649@abv
23.05.2026, 08:22Абе, хара, сериозно ли?! 19,5 милиона за естакада? Не казвам, че проектът не е важен – напротив! Пътя към Златни пясъци наистина е болка за всеки варненец и гост на града. Но да не се заблуждаваме - 2028?! Това ми звучи като типична българска обещание, която ще увисне някъде между бумащина и корупционни
cuicusy62
23.05.2026, 09:03Иии, супер новина за Варна! Ама наистина ли до 2028? Дано да не стане като други