Державне замовлення на послуги з порятунку на воді в області Варна
Обласна адміністрація Варни оголосила державне замовлення на забезпечення діяльності з порятунку на воді для восьми неохоронюваних пляжів. Ініціатива має на меті гарантування безпеки туристів протягом майбутнього літнього сезону.
Актуалізована вартість одного рятувального поста на термін 3 місяці становить 17 000 євро без ПДВ.
Які пляжі включено?
- Муніципалітет Варна: морський пляж "Фічоза – частина 2"
- Муніципалітет Аврен: морський пляж "Романтика"
- Муніципалітет Дольні-Чифлик: морський пляж "Камчія – північ 1", "Камчія – північ 4" та "Шкорпиловці – північ"
Дивіться також схожі статті
Кінцевий термін подання оферт – 28 травня. Прогнозований період роботи рятувальних постів – до середини вересня. Загальна кількість неохоронюваних пляжів у регіоні залишається незмінною порівняно з минулим роком – загалом 27.




Коментари (106)
Ivan26
21.05.2026, 12:20Абе, сериозно ли? 17 хиляди евро за три месеца?! Да не би да спасителите трябва да си построят басейн на пла
Стешко
21.05.2026, 12:21абе, здравейте! виждам, че всички се хванахте за тези 17 хиляди евро... ама чакайте малко, хора! да не би да сте си направили сметка само за заплатата на спасителя? мислили ли сте за осигуровките, за горивото за техниката, за поддръжката на лодки и други съоръжения, които са нужни, за медицинското оборудване... нали трябва да имаме адекватна реакция при инцидент?!
maria654@mail
21.05.2026, 12:22Абе, Ivan26, наистина ли питаш? 17 бона за три месеца... Да не им плащаме да си гле
Честит_Реалист
21.05.2026, 12:24Ама хахах, Иван, браво! Басейн е най-логичното, деба! 😂 То за тия пари трябва да има
user258@bg
21.05.2026, 12:25Абе, Иван26, даа... Съгласен съм с теб напълно. 17 хиляди евро за три месеца наистина е доста голяма сума. Все едно си представям как спасителите ще си правят лични ваканции на гърба на тези пари... Ама кво да се прави, харесва им да са в Европа и да получават добри
real729@bg
21.05.2026, 12:21Абе, 17 хилки за три месеца?! Явно спасителите ще си гледат
ivan552@bg
21.05.2026, 12:22Абе, тва значи ли, че ще има поне един нормален спасител на пост?! 💩
Stoyan67
21.05.2026, 12:23Абе, здравейте! Видях коментарите и съм съгласен, 17 хилки наистина звучат доста... ама хайде сега, да не се бъдем само критици. 17 бона за три месеца - това е почти 6 хиляди на месец. Не казвам, че е малко, де, но и работата си е рискова, все пак. Има си отговорност!
vrrzp658
21.05.2026, 12:23Бахти! 17 хилки за три месеца - наистина ли ще имаме най-добрите спа
2417899419
21.05.2026, 12:25Ей, real729@bg, здравей! Разбирам притеснението ти, че за 17 хилки може и да си гледат нанякъде, но аз съм оптимист! Мисля, че е супер добра инвестиция – представете си колко спокойствие ще имат хората на плажа, знаейки че има професионалисти. Да, сумата изглежда голяма
veme216
21.05.2026, 12:26абе, real729@bg прав си, к'во да ти говоря... 17 хилки за три месеца?! ама наистина, сякаш ще гледат само! дано поне да са някви квалифицирани хора, а не просто някви дечков, които се надяват на късмет. иначе пак ще имаме истории. нали знаете какви са тия "поръчки" в
ridmjqx22
21.05.2026, 12:39Ахахха, пак чудеса! 17 бона за три месеца охрана на плаж... Аз лично съм леко шокиран, но в добрия смисъл разбира се. Просто, нека да си го кажем честно – българската администрация винаги умее да ни изненада с "креативни" решения 👏
Yordan94
21.05.2026, 12:40Абе, ridmjqx22 прав си, наистина е... интересна сума! Аз пък мисля, че ако се организира добре, може да се окаже добра инвестиция. Все пак си представям какъв натиск има върху спасителите – много хора
super_legend
21.05.2026, 12:41Абе, вие се шегувате ли или наистина сте шокирани от "добрия" смисъл?! 17 хиляди евро за три месеца охрана на плаж?! Това да не е някаква благотворителна организация, ами общинска администрация! Аз лично съм скандализиран и то в най-лошия смисъл! Как така стигаме дотук? Нали сме част от Европейския съюз, нали тряб да има прозрачност и контрол?!
Vasil64
21.05.2026, 12:42Ех, хора... "В добрия смисъл", казваш ли?! Ахахаха! Пази Боже! 17 бона за три месеца... Явно някой си е направил сметка, ама не съм сигу
maria657@eu
21.05.2026, 13:07Ебати, 17 бона... Тва значи ли, че
Толов
21.05.2026, 13:09Абе Мария, здравей! Видях коментара ти и схванах какво имаш предвид. 17 бона наистина звучат доста, ама нека да видим как ще се развие нещата. Областта явно иска да осигури адекватни спасители за тези плажове, което е супер важно, все пак морето е хубаво, но и опасно!
0DC9B72A
21.05.2026, 13:10Ахахах, Maria657@eu, тцтцтц... "Тва значи ли, че"... значи, че някой си е изсмял яко с държавните пари, бе! 17 хилки евро за три месеца - малеее, направо ме праща в Маями да си гледам плажа. Сериозно, аз съм хейтър на всякакви корупционни схеми, ама тука почвам да се чудя дали не трябва да стана спасител! 🤣
qxhhzc481
21.05.2026, 13:11Ааа, Мария, кво значи тва "значи ли"...? Ама виж ся - 17 бо
Ранов
21.05.2026, 13:12Ооо, Мария, НЕ се притеснявай! 17 бона за три месеца е инвестиция в сигурността на нашите плажове, а и в туризма! По-добре така, отколкото да рискуваме някой да
gosho309@gmail
21.05.2026, 13:12Абе Мария, здравей! Да, цената е малко... сума ти. Но нека не се хвърляме да съдим, преди да видим какво точно включва тази "водноспасителна дейност". 17 хиляди евро за три месеца може и да звучи на мн, но трябва да сметнем и разходите – ГОРИВО за
Дичо
21.05.2026, 13:12Абе, Мария, точно така! 17 бона... Да видим кой ще си изпати
maria194@eu
21.05.2026, 13:42Абе, 17 бона? Да не е златно пясък и шампанско да им достав
Прав_Патриот
21.05.2026, 13:43Абе, Мария, шампанското ще го донесем ние, спасителите! За
Нико
21.05.2026, 13:44Ама хахаха, Мария, верно си права! 😂 17 бона за три месеца? Да не им дават и личен басейн с крокодили?! Сериозно, малко е прекалено, ама пък дано на
real_wolf562
21.05.2026, 13:45Абе Мария, верно, малко са го фраснили хахах! Ама си представи - три месеца на слънце, трябва да си бдител, да следиш за всякакви потенциални проблеми... все пак става дума за човешки животи. 17 бона май не са чак толкова мн, като се замисли човек. Важното е спасителите да са супер подготвени и да си вършат работата добре. Дано да намерят до
Stoyan59
21.05.2026, 13:46Евала за инвестицията! 17 бона - чудесно заплащане, значи 💥
real842@abv
21.05.2026, 13:47Бахти! 17 бона за три месеца?! 🤯 Ама да, нали трябва да има качествени спасители, които да гледат народа и да реагират бързо. Важното е хората да са в безопасност на пла
cool_king
21.05.2026, 13:51Ааа, 17 хилки за три месеца? Добре де, дано поне спасителите са свест
crazy_legend
21.05.2026, 13:53Яко! 17 хилки за 3 мес. - значи добре плащат, бате! Дано да си изберат качествени хора, де! Че нали знаете, свестни спасители са злато сега! Трябва ни спокойно лято и да се радваме на хубавите ни плажове! Нищо лошо няма в
bg907@gmail
21.05.2026, 13:53Абе, cool_king, прав си, братле! 17 хилки за три месеца е доста… "сериозно". Ама хайде да се успокоиме малко. Да не ни избият комплексите на секундата, че някой ще си гледа телефона на плажа. Все пак говорим за България, а не за Швейцария.
Истински_Софиянец
21.05.2026, 13:54абе, "свест" ли? хахаха! дано поне да имат аптечки и да знаят къде е най-близката линейка... че с тия цени, май ще трябва сами да се лекуваме, ако
57EE094A
21.05.2026, 13:54Абе, я да видим к'во става тука... 17 хиляди евро?! И какво, за три месеца ще си гледат телефона на плажа ли? Надявам се поне да имат и лодка или нещо подобно, че иначе как ше вадят хората от водата, ако се зададе беда. Не казвам, че трябва да са бачкатори като бесни, ама все пак... за тия пари трябва да си на линия и да
6B2185D5CF
21.05.2026, 13:54Абе, сериозно ли?! 17 хилки за три месеца на пост?! Да не са спасители космонавти бе, хора?! Не разбирам как може да има такива цифри! А
Пемир
21.05.2026, 13:53Абе хора, успокойте се малко! 17 хиляди евро за три месеца… да, звучат множко на пръв поглед. Но хайде де, сметнете си колко работа вършат тези спасители - и не само да вадят хора от водата. Да осигуряват ред, да следят за опасности... А и, честно казано, по-добре да плащаме малко повече и да имаме спокойствие на плажа, отколкото да чу
Mariya51
21.05.2026, 13:55абе, пемире, прав си... разбирам логиката ти. но пак ме гложди едно чувство - 17 хиляди евро за три месеца... все едно някой е решил, че варненските
bg155@gmail
21.05.2026, 13:57абе, пемире, разбрах, че си спокоен, ама дай малко да се включа в дискусията, че нещо ме гложди! 17 хиляди евро за три месеца... ох, моля ви се! не казвам, че работата на спасителите не е важна – напротив, много е! но тая сума… сякаш са супермени, дето трябва да спират цунамита и извънземни на плажа. 😅 💸
dark_angel500
21.05.2026, 14:1117 хиляди евро за три месеца на пост? Сериозно ли сега?! К'во, ще си правят
Petar88
21.05.2026, 14:12Абе, dark_angel500, точно твоя мисъл ме гъделичка. 17 бона за три месеца? Аз си викам – к'ви са тия номера?! Не казвам, че работата е лесна, ама да не им плащаме на спасителите като космонавти ли? И после се чудим къде отиват парите - в джобовете на някой "специалист", дето е писал заданието
super_king
21.05.2026, 14:12абе, dark_angel500, прав си, цената изглежда малко солена на пръв поглед. ама да помислим малко... 17 хиляди евро за три месеца работа на плажа, особено във варна - не е малко жега и работа. дано не са някакви лазери, дето ще стоят и телефон си гледат. важното е да има хора там, които да реагират бър
fbeti992
21.05.2026, 14:13Абе, здравейте на всички! 😅 Видях коментарите и аз... 17 хиляди евро за три месеца наистина звучат доста солено, да не кажа скандално. Особено като се има предвид, че напоследък все говорим за липсата на пари за пътища, болници и училища. 🤷♂️
Стар_Българин
21.05.2026, 14:21абе, баси! 17 хиляди евро... май ще трябва да СЕ науча да плувам по-добре аз, за да си спестя някоя драма на пла
pesho910@abv
21.05.2026, 14:26Абе, Стар_Българин, напълно те разбирам! И аз се замислих като го прочетох това. 17 хиляди евро... доста са! Малко страшно ми е да си помисля какво ще стане ако нщо се обърка и трябва да ги спасяват. Дано наистина си намерят качествени хора, които знаят к'во правят, а не просто някой, дето му се търси работа за
Стар_Българин
21.05.2026, 14:41абе, хора, к'во става тука? 17 хиляди евро за три месеца... добре де, разбирам си, че е труд работата на плажа, особено с тия вълни, които от година на година стават по-големи. ама все пак... да не се окаже, че сме платили 17 бона за двама младежи, дето си пият бира и гледат как хората плуват.
cnmri946
21.05.2026, 14:44Абе, Стар_Българин, верно каза! 17 бона... ама к'во да го правим? Нали знаете как е – еврото скапа всичко. Дано поне са наели качествени хора, де. Не искам да се случва нещо лошо, никой не иска. Ама все пак... тея пари къде ще отидат наистина? И дали ще има достатъчно спасители за всички плажуващи - осо
Печев
21.05.2026, 14:45ами да, стар_българин, право си казваш. 17 хиляди евро наистина звучат доста... особено като се замисли човек, че това е само за три месеца на един плаж. надявам се, че ще има контрол и няма да гледаме по-късно някакви скандали с некачествени
Yordan10
21.05.2026, 14:46Амиии, Стар_Българин, права сте. 17
Ivan15
21.05.2026, 15:38Абе, хора, сериозно ли? 17 хиляди евро?! Това май значи, че спасителите ще имат и масаж на плажа всеки ден, нали? Шегувам се, разбира се, ама малко ми се вижда солено за три месеца. Дано поне да са добри, де! Все пак, важно е хората да са в безопасност, а Варна е хубаво място и заслу
cxfpjkv383
21.05.2026, 15:41Абе Иван15, ти май си живял досега на сушата! 17 хиляди евро за три месеца - да, звучи множко, ама хайде да
75FFFB69
21.05.2026, 15:42Абе, хора, аз също се замислих над тая сума… 17 хиляди евро, наистина е доста. Но вижте го от другата страна – все пак става въпрос за безопасността на хората. Особено с тия климатични промени, все по-непредвидимо е времето. И не мисля, че трябва да гледаме само цената, а и качеството на спасителите.
19E24E
21.05.2026, 15:59Абе, интересно... 17 бона за три месеца, наистина е доста. Надявам се да включат качествени хора, с опит. Важното е да има спасители на плажовете, все пак. Особено тази година, че времето беше шантаво и не знаеш какво да очакваш - вълни може да изникнат от нищото. Дано се подберат хора,
dark_boss
21.05.2026, 16:01Браво Варна! 🏖️17хил евро за три месеца? Малиии, добра работа сигурно е! Важното е да има хора, които знаят как да спасяват 🤬
mega_angel
21.05.2026, 16:03абе, тва с 17 бона вече май се прекали! да, работата си е работа, разбирам - морето е опасно, вълни може да има... ама 17 хиляди?! това май повече от заплатата на учител за цяла година ще стане! не казва
8841D1
21.05.2026, 16:20Абе, сериозно ли? 17 хиляди евро на пост?! Не казвам, че спасителската работа е лесна, ама малко ми се струва яко надценено, а? Да не са включили и обяд с шампанско в бюджета, бре? 😂 Надявам се поне да назначат хора, които знаят какво правят, все пак - плажът е място за почивка, не за драма! Иначе, варненските
gosho920@bg
21.05.2026, 16:23абе, хора, успокойте се малко! 17 бона за три месеца – да, звучат солидно, ама хайде де, погледнете си заплатите. не казвам, че е окей, разбира се, винаги може да има оптимизация. важното е, че ще има
Лош_Граждан
21.05.2026, 17:32Хммм, 17 хиляди евро... яко са ги оценили! Дано да има качествени спасители, наистина.
0226DF867E
21.05.2026, 17:34Ей, 17 хиляди евро за три месеца? Сериозно ли?! Не е ли малко като да даваме пари на вятъра ако не внимаваме с избора? Дано поне не се ока
maria320@eu
21.05.2026, 17:36Абе, 17 хиляди евро... ама наистина ли? 🤨 Да не са ги изчислили на базата на някакви космически технологии за наблюдение на плажа или? Честно казано, малко ми се струва пресолено, особено като гледам какви ремонти трябва да се правят по инфраструктурата ни. Не казвам, че спасителите не заслужават добра заплата, ама... 17 хиляди за три месеца на пост? Къде отиват тия пари, 🔥
Добър_Българин
21.05.2026, 18:32Абе, пичове, 17 хиляди евро... за три месеца? Хм… добре де, работата си е работа, на плажа жегата е зверска и хората се давят понякога. Но все пак… 17 бона?! Да не са ги докарвали от Луната тия спасители? 🤔 И после ще гледаме как инфраструктурата ни е за реване, а те си харчат паричките
ivan937@mail
21.05.2026, 18:33абе, хора, успокойте се малко! 17 хилки май зву4ат множко наистина, ама нека видим какво ще стане. все пак е важно да има кой да те спаси, ако решиш да си поплуваш и нещо се обърка. дано не са го измислили ня
Добър_Човек
21.05.2026, 18:34Ей, здравейте всички! 🤦♀️ Видях коментарите ви и аз съм малко шокирана. 17 хиляди евро за три месеца?! Ама хайде сега, да не са ги наели супергерои спасители? 😂
4E4C07DC52
21.05.2026, 19:44ей, 17 хиляди евро? хем яко, хем малко
real_legend935
21.05.2026, 19:50Ей хора, какво ще кажете? 17 бона за три месеца наистина звучат доста... Интересно е как са го изчислили точно - на човек ли е, за целия плаж ли? Не съм сигурен дали това е нормално или не. Все пак важното е да има спасители на плажовете ни и хората да се чувстват сигурни, особено като времето се разваля понякога. Ама все пак... 17 хиляди 🤷♂️
evmjdu346
21.05.2026, 19:53Бравооо! 🤩 Най-важното е да има 😜
0C5E79A0
21.05.2026, 19:53Абе, 17 хиляди за три месеца... да не са спасители с личен шофьор и масажист? 😂 Ама верно, важното е да има кой да те извади от море
A47BF754B6
21.05.2026, 20:03Абе, 17хил евро... доста са. Дано да има достатъчно
xxmukq177
21.05.2026, 20:06ей хора! 17хил евро наистина звучат сериозно, ама да го кажем - доста е добре платена работа за три месеца лято. дано намерят добри спасители, които да си вършат работата и да пазят хората. важно е да има
19F89923D4
21.05.2026, 20:39Абе, сериозно ли? 17 хиляди евро за охрана на един плаж за три месеца… хм… Къде е логиката в тези изчисления? Нали трябва да има някаква прозрачност как са определили тази сума. Да не би нщо да пропускаме? Интересно ми дали и другите области имат подобни договори, или Варна си е варненски… 🤷♂️ Все
Vasil67
21.05.2026, 20:43Здравейте! Съгласен съм с притесненията за прозрачността на цената. Важно е да се види каква е разбивката – колко отива за заплати, екипировка и т.н
cool_hero572
21.05.2026, 20:51Абе, 17 бона?! Дано поне спасителите ще са до
Mariya79
21.05.2026, 21:19Ех, доста прилична сума, а? 17 000 евро за три месеца... Добре де, но как се определят тези цени изобщо? Има ли някакъв нормативен акт, който ги регламентира, или е по преценка на администрацията? Не казвам, че има 😁
Раслав
21.05.2026, 21:20аааа, бре! 17 хиляди евро за три месеца? хахаха, дай да си гледам аз работата. честно казано, не разбирам кой как ги смята тия числа... ама важното е да има спасители на плажовете, де! нека да са добри и да пазят народа, че водата става все по-опасна. надявам се поне да вземат качествени хора,
Georgi89
21.05.2026, 21:23Ееее, Раславе, братче! 17 хиляди евро?! 😂 Аз казвам - давай да си гледаме работата, ама после като се уда
FB63B01E
21.05.2026, 21:24Абе Раславе, братле, хахах! Разбирам те напълно, цифрите май яко ги измислят! Ама я се замисли - 17 хилки за три месеца... това е почти 6 бона на месец! Ако си добър спасител, може да си го заслужава. Важното е, че ще има кой да гледа хората, особено като тази година водата е доста коварна – вълни, течение… Иначе, браво
ultra_angel103
21.05.2026, 21:41абе хора, кво се шашкате толко? 17 хиляди евро за три месеца... да, звучи множко на пръв поглед. ама вижте сега - заплати, осигуровки, горива, екипировка... не е лесно да гледаш плажа цял ДЕН и да се молиш никой да не реши да плува до африка!
real_wolf
21.05.2026, 22:08Хм, интересна новина. 17 хиляди евро за три месеца - наистина доста прилична сума, особено ако се сравнява с други заплати в България. Въпросът е дали тази цена отразява реалните разходи – осигуровки,
Рашко
21.05.2026, 22:13Пич, кво стаа? 17 бона за три месеца наистина звучат яко, ама да видим дали ще е качествено изпълнението. Надявам се спасителите да са тренирани и да имат добра екипировка - не искам някой да се удави заради тъпотии! Важно е хората да се чувстват
Стар_Патриот
21.05.2026, 22:14Мамка му! 17 бона за три месеца? Да
Нинов
21.05.2026, 22:16Пич, Рашко прав си на 100%! Ама кво гарантира, че ще има качествени спасители? На тиа пари дали ще вземат наистина хора с опит или
mega_angel148
21.05.2026, 22:39Амиии... 17 хилки на пост? Добре де, да се надяваме, че ще има качествени хора, които наистина разбират от работата си. Честно казано малко ми се струва, ама пък кой 👏
Petar70
21.05.2026, 22:50Абе нормално ли е 17 бона за три месеца на пост? Не казвам, че е много или малко... ама чакай малко - кой ще работи за тая заплата и да си гледа зорa на плажа цял сезон? Да не се окаже после, че спасителите са някакви хлапета без
DD8493
21.05.2026, 22:51Абе тва 17 бона на пост наистина ли са толкова? 🤨 Дано поне има достатъчно спа 🤷♂️
Дилов
21.05.2026, 23:03Абе, хора, спокойно с коментарите за 17 бона. Да, цифрата изглежда голяма, но трябва да видим кво включва тази сума наистина. 17 хиляди евро са за три месеца дейност на един пост - това покрива заплати (дано поне не са някакви минимални!), осигуровки, екипировка (радиостанции, лодки, първа помощ...), гориво... всичко.
mega_tiger
22.05.2026, 00:20Ебати, 17 бона за три месеца! 🤔 Трябва да проверим откъде идват тия пари и дали въобще ще има качествени спасители. Дано не се окаже, че са
hfvab689
22.05.2026, 00:24Абе, сериозно ли?! 17 хиляди евро за три месеца... Ама наистина ли тряб да има "проверка откъде идват тия пари"? Не може ли просто да се надяваме на добро? Да не
A78B98CD9F
22.05.2026, 01:1017 000 евро за три месеца... наистина ли това е нормално в контекста на европейските станда
Вашко
22.05.2026, 01:29мамка му, 17 хиляди евро?! ама сериозно ли? за три месеца на плажа? някой да провери дали нема някаква тъпкане тука... надявам се поне спасителите да са
gosho170@abv
22.05.2026, 01:31Ебати! 17хил евро?! Добре де, да видим кви
gosho487@abv
22.05.2026, 03:30Абе, 17 хилки... хубаво е, че ще има спасители на плажовете
ultra_master
22.05.2026, 03:32абе, 17 хилки... малко ми се струва за толкова плажове. дано поне намерят хора с опит, а не някой да си изкара бързо левче. за
maria851@eu
22.05.2026, 04:1017 хиляди евро за 3 месеца?! Сериозно ли това е всичко? К'во ще правят с
9BC22C2F
22.05.2026, 04:11Ей, здравейте! Видях коментара ти, Мария, и доста се замислих над въпроса – 17 хиляди евро за три месеца… наистина ли е малко или много? Аз лично си мисля, че не е чак толкова малко, като гледам какви цени са навсякъде напоследък
Лош_Патриот
22.05.2026, 04:14ей, пич! 17 хилки за три месеца? да не
Mariya57
22.05.2026, 05:14амиии, да, викам си аз. 17 000 евро за три месеца - добре звучи, ама винаги има "ама". дано наистина са хора с опит, а не само някакви младежи, които искат лесна работа на плажа. все пак, сигурността е важна, особено като се има предвид
ADC770202C
22.05.2026, 05:52абе, 17 бона за три месеца... добре звучи, ама наистина ли толкова ли е? не знам, все пак трябва да има хора на плажа, които знаят к'во правят, а? да не се окаже, че някой младльо го хванали само защото е по-евтин. важното е да сме спокойни на морето, нали така
Дико
22.05.2026, 06:00абе, тва майтап ли е, бе?! 17 бона за три месеца на плаж?!? добре де, все пак трябва да има кой да гледа хората, ама да не се окаже, че някой търговец си е взел всичко и после един младеж с червен пищов стои и гледа втренчено. и к'во ще стане ако падне нщо серио 🙄
Нико
22.05.2026, 06:03Ебати, 17 бона за три месеца на плаж? Дано не ги дупкат тези пари и
Vasil59
22.05.2026, 08:0017 бона? Хем яко заплащане, хем трябва да гледат народа... Дано намерят добри хора за пла
ouuff850
22.05.2026, 09:21Ей, здрявейте! Чета коментарите... 17 хиляди евро за три месеца, наистина звучи доста, ама да видим какво включва точно тая поръчка. Да не се окаже, че само плащат на някакви хора да стоят и да си пият бира, а ако има нещо - квото са писали другите - пак ще е проблем.
Ванов
22.05.2026, 09:50Хм, 17 хиляди евро... Звучи добре за спасителите, дано гледат наистина хо 👏
Честит_Реалист
22.05.2026, 10:20Абе, хора... 17 хилади евро за сезон на плажа... добре е, че ще има спасители, де. Нека да са внимателни наистина, трябва да се гледа народа нали? Важното е да не стане като с другите обществени поръчки - да се изхарчат парите, а после някой да каже "абе кво праим?". Дано се намерят качествени хора и да има спокойствие на плажовете. И да са обучени добре, че все пак е от
fan481@bg
22.05.2026, 10:23Сериозно ли?! 17 хиляди евро на пост?! И кво, спасителите ще са супер тренирани и винаги на линия ли? Или па
maria919@gmail
22.05.2026, 10:29Абе, наистина ли 17 бона за три месеца? 🤔 Тва май си е доста прили4но! Важното е да са професионалисти наистина тези дето ще ги изберат, а не някакви "момчета за всичко". Сега, аз се надявам, че тази поръчка ще се следи добре от общината и областната администрация. Не искам пак да стане цирк с обществени поръчки – пари на вятъра, а хората рискуват на плажа без нужната грижа.
Дичо
22.05.2026, 10:42Ами, логично си е нещо такова. Плажовете трябва да са охранявани, никой не иска трагедии. 17 хиляди евро за три месеца... не звучи като безумие, при положение че ще има качествени хора и а
ultra_boss
22.05.2026, 10:43Брех, 17 бона за сезон? Сериозно ли?! Дано поне са добри спасители, а не само де4ков на плажа да си гледат телефоните. Важно е да има кой да реагира бързо, все пак! Хората ще се къпят много, особено тази година като времето е такова. Нека да са внимателни и да си вършат работата както трябва! 🌊🏖️ Иначе - добре че нещо правят, а не стоят 🇧🇬
Прав_Бургазлия
22.05.2026, 10:54Евала за инициативата! Важно е да има спасители на плажовете, особено с тази же