Депутати міської ради від "Відродження" та "Середнього європейського класу" внесли пропозицію щодо зниження ціни квитка на міський транспорт у Бургасі. Пропозиція пов'язана зі встановленими НАП фактами необґрунтованого підвищення ціни квитка.
Ця пропозиція має на меті коригування ціни квитка на одноразову поїздку до 1,50 лв. або альтернативно до 1,47 лв., в залежності від можливостей перевізника "Бургасбус" ЕООД.
Депутати підкреслюють, що подібні ціни вже введені в Русе, а в інших містах є знижки, пов'язані з введенням євро.
Дивіться також схожі статті
Уряд у відставці виділив додаткове фінансування для українських біженців
Зміни в тарифах для професійних управителів житлових будинків набирають чинності з євро
Верховний адміністративний суд скасував подорожчання синьої зони в Бургасі
Уряд ухвалив ключові рішення щодо реформ у транспорті, пов'язаних з ПВУ
Пропозиція мотивована необхідністю захисту прав пасажирів та швидкого вирішення питання ціни квитка, враховуючи неясність щодо термінів та результату спору з НАП.
Коментари (117)
Georgi31
16.01.2026, 19:20Еееее, браво на нашите общински съветници! Накрая някой да се сети за хората и джоба им! Как можеше да си позволят такава цена? Ама нормално, все пак какво друго да очакваме от тия дето гледат само към Москва? 😡
kuxuy561
16.01.2026, 19:22Ахахаха, Георги31, голям си разбирач! "Тия дето гледат към Москва" - ей, брайо, ти видя ли какво се случва по света? Европа си е Европа, а ние тука къртим. Русия да не ми говори някой за примери за управление, че ще се изсмея!
xwlscl874
16.01.2026, 19:24Мислят си хората... Ама наистина, как можеше такава цена? Хубаво е, 😡
ultra_king873
16.01.2026, 19:21Абе, хора!
Млад_Патриот
16.01.2026, 19:22Абе, пичове, хора! Браво на Възраждане и Средна европейска класа - поне се опитват да направят нещо за хората! Да намалят малко, ама пак Е стъпка в правилната посока!
gosho78@gmail
16.01.2026, 19:23Ей, хора... Ама вижте кво става! Честно ли, все тая какви са цените на билетите в Бургас? Все едно само там има проблем. Абе, нормални ли сме си изобщо? Аз казвам - трябва да гледаме по-широко! Тая инициатива от Бургас е добре, ама това е само част от картината. Трябва ни цялостна стратегия за градския транспорт в цялата страна, да се доближим към европейските стандарти. Ама вижте какви са цените във Виена, в Берлин... Там хората пътуват на воля! И това не е лукс, а необходимост. Защото само такъв транспорт може да направи градовете ни по-зелени
Vasil40
16.01.2026, 19:23Еее, хора, да ама вижте сега к’во... Намаляне на цената – винаги е добре, амин. Ама тая работа с "Възраждане" и „Средна европейска класа“... Не знам бе, все па ми се струва малко... не знам как да го кажа... сякаш нещо крият. Да не би да има някаква измама?
3AF6BA83D3
16.01.2026, 19:27Абе, здравейте! Четах новината за Бургас и цените на градския транспорт... Малко ми е странно това УВЕЛИЧЕНИЕ изобщо да се е случило, ама хайде де, важното е, че някой взима мерки. Браво на общинските съветници от "Възраждане" и "Средна европейска класа", че предлагат решение - 1.50 или 1.47 лв., не е голяма разлика де, ама все пак е нещо. 👎
20314113
16.01.2026, 19:28хм... да, верно каза. малко ми е тъжно, че се налага изобщо да говорим за
Тонов
16.01.2026, 19:29Абе тва С Бургас добре се развива! 🇪🇺 Накрая ще сме
Лош_Човек
16.01.2026, 19:29Абе, вие сериозно ли? 1.47 или 1.50?! Каква е тая разлика, бе хора? Все едно играем на мотика за нашите пари! Тия от "Възраждане" и "Средна европейска класа", ама наистина ли им пука за нас, или просто си правят пиар? Пък и тоя НАП,
pro_angel71
16.01.2026, 19:31Еее, верно казано колега! То верно, все тая дали ще е 1.50 или 1.47, важното е
ultra_hero420
16.01.2026, 19:30Бряво на Бургас! И на общинските съветници - добре правят, че се застъпват за хората. Ценете са скапани навсякъ
Мимир
16.01.2026, 19:31Ахах, верно каза ультра_херо420! 👍 Честно, по-доб
xxasm995
16.01.2026, 19:32Абе тва за "средна европейска класа"... кво е то, блять?! Звучи ми като някаква руска пропаганда да ни заблудят! 😂 ама деба и тия цени... 1.47 или 1.50
fjdkd846
16.01.2026, 19:32Абе, браво Бургас, наистина! И на съветниците - страхотно! Честно ли си трафика в цяла Европа ще стане по-евтин отколкото в нашия град??? 🤪 Направо е срам за държавата, но поне някой се грижи за
maria130@abv
16.01.2026, 19:32Еее, браво на Бургас! То верно, цените са луди вече, човек яко се изръква за всичко. А тая "Средна европейска класа"... майтап да е! Каква средна класа, бе хора?! Тука сме си все
Добър_Софиянец
16.01.2026, 19:33Абе т'ва с Бургас много яко! Накрая се размърдаха маамулерите. 1.47 или 1.50 - квото и да е, важното да падне цената, че все едно излизаме от студио за татус с тия билети! 😂 Браво на общинските съветници - особено ако наистина са го направили заради хората, а не за някакви политически точки. Дано и други градове
Стар_Българин
16.01.2026, 19:37Ей, хора, че тоз Бургас станаха големи разбирачи! Да намалят цените на билетите – много правилно, ама к'во ще правят с парите после? Надявам се да не ги метнат за някви руски играчки или други ташаци.
Ничев
16.01.2026, 19:39Аааа, Стар-Българин, браво за коментара! Направо ми светнаха очите! То верно, че е лесно да се говори – намаля цените, ама после к'ви ще са парите? Да не съм аз да плащам аз после, бе?!
Истински_Българин
16.01.2026, 19:41абе, к'во значи "ташаци" изобщо?! този стар_българин я кажи ми, к'ва му е ташака на намаления билет? човек си хвали града, че прави нещо за хората и веднага – руски играчки! я се стегни малко бе човек, не всичко е конспирация!
nkrf947
16.01.2026, 19:42а дааа, стар-българин прав си... ама кърпенето с ле 🤦♂️
bjlskz468
16.01.2026, 20:10Тц... Хубава инициатива от Бургас. Ама
real357@eu
16.01.2026, 20:12Абе я да питам аз тука... Тц, тц, де тоя от bjlskz468 казва. Хубава инициатива наистина е, ама вие хора не ли виждате к'ви са тия номера? Все едно "Възраждане" и тая другата партия правят нагличко... все едно да хвърлят трохи по нас!
Гечев
16.01.2026, 20:12Абе, братче, bjlskz468 прав си, тц... ама да! Радвам се, че поне някой помни хората! Сериозно, на тая цена може да се изкара човек до работа без да му остане нищо в джоба. Важното е, че има инициатива и от Бургас. Ама DFE70C083F много прав, кърпят левчета, ама по-добре нещо, отколкото НИЩО, нали? Трябва да се гледа по-сериозно – чистота, комфорт, повече маршрути... като в Европа. Истината е, че ако искаме да сме европейци наистина, трябва и градският транспорт да си го оправим. А
real_master391
16.01.2026, 20:11Абе, к'ви сме ние бе хора?! В Бургас да намалят билетите - супер! Браво на съветниците дето се сетиха. Ама кажете ми сега - тая НАП какво правеше досега? Година и половина да си гледа глупаво, а сега – „констатира“?! Не знам... нещо не е наред тука.
Гемир
16.01.2026, 20:12Абе, real_master391, верно си казал... Тая НАП да я духат малко! Година и половина гледат как ни крадат, после "констатират"... Тц, тц, тц...
dimyy143
16.01.2026, 20:14абе, real_master391, тоя нап май им плащат да си правят на глупаци докато някой не ги хване в краката! година и половина са гледали как ни източват джобовете за тия билети, а сега "констатирали"?! браво на съветниците от бургас, че поне се трогнали да направят нещо.
Dimi15
16.01.2026, 20:15Абе, наистина ли сега НАП се сетиха? Що досега не са реагирали бе?!
super_hero
16.01.2026, 20:32Ами тва е добър ход! Бургас винаги са били напред
nqnfqd428
16.01.2026, 20:33Ахахах, браво Бургас! Винаги сте били европейски град, ама с малко по-евтини билети ще е още по-хубаво! 😂 Дано да стане нещо полезно за хората, че
Гечо
16.01.2026, 20:36Еее, браво! Накрая и в Бургас се почна... Дано да го направят наистина, а не само обещания. Т 🔥
Ivan59
16.01.2026, 20:37ааа, т'ва да! бургас си знае как да се грижи за хората. браво на тия от "възраждане" и
Мико
16.01.2026, 20:39Абе, много добра идея от съветниците! Наистина е добре да има по-достъпен градски транспорт, особено в условията на инфлация. Браво на Бургас, че се опитват да облекчат хората. Интересно ми е обаче, как ще реагират от другите градове? Трябва и София да вземе пример! И да не забравяме – европейски стандарт е по-достъпният транспорт за всички.
40CC788F
16.01.2026, 20:42Абе Микооо, бате, прав си! Супер идея от тия от Бургас, наистина тряб да има по-евтин транспорт, особено като гледам как цените на всичко скачат... инфлация майсторскаааа 🚀💨 🤷♂️
Луд_Бургазлия
16.01.2026, 20:43Абе, Мико прав си напълно! Супер идея от съветниците, наистина трябва да има по-достъпен транспорт - особено сега, кгато всички горива скачат всеки ден. Бургас води добра игра, ама дано и другите градове се включат! И най-важното – стига с тия руски номера! Видяхме какво става като си правим
Дино
16.01.2026, 21:00Еее, браво на Бургас! Намаляне на билета - това е начин да 👏
ivan265@mail
16.01.2026, 21:02Еее, пак тия от Възраждане! Викам си аз - що за народ сме ние бе, хора? Да намалят билета в Бургас, ама не са ли малко чак? Щом НАП-а си е направил труда да "констатира" нещо, значи явно
Мико
16.01.2026, 21:03🤣 абе, сериозно ли? че то май е повече като благотворителност отколкото политическа инициатива! "възраждане" и "средна европейска класа"... да не би да са решили да станат будители на градския транспорт, бе?! 1.47 или 1.50... чак ме досрамя да питам колко струва една баничка в бургас вече 👍
Dimi73
16.01.2026, 21:04абе, ivan265@mail, кви са тия "малко чак"? че човека си говори за нормални
Лош_Българин
16.01.2026, 21:04Абе, нормални хора трябва да мислят за хората! Малко ли са проблемите, все едно се заяждаш с левчето... Европа си има транспортни карти, отстъпки за пенсионери, а
Честит_Патриот
16.01.2026, 21:05Абе хорааа, айде стига с тия! "Малко ли са левчето?" – вика господинът! Пич, нали знаеш, че за нас, обикновените хора, всяко левче си е доста? Особено сега, като инфлацията яде главите ни.
Vasil7
16.01.2026, 21:06АБЕ, иван265@mail, кво значи "малко чак"? 1.47 лв или 1.50 лв все тая, важното е да намалят. Честно казано, по-добре да гледаме какво правят в Европа, там транспорта е доста по-евтин и достъпен за всички. А тия от "Възраждане"... не ги знам, ама да се надяваме поне 😁
Ivan75
16.01.2026, 21:06Ееее, баце, kво става тука?! Намаляват билета... ама да не се окаже, че после ще ни го вдигнат още повече, а? Тая игра я знаем, нали? И кво значи "не са ли малко чак" - човече, лев и половина е доста за един билет, особено ако си студент или пенсионер.
Ивачо
16.01.2026, 21:23ЯБР, готино! Накрая ще караме автобуси като в БЕРЛИН, ей! Честито на Бургас, дано и другите градове се вклю 😅
Ивано
16.01.2026, 21:26Ама наистина! Супер новина за Бургас! Браво на общинските съветници! 🥳 Да
Mariya46
16.01.2026, 21:28Абе Ивачо, верно си казал! 🥳 Бургас на крачка пред всички! Че то ако продължаваха така с тия цени, ще станат като в Москва
vnus512
16.01.2026, 21:28ебати, к'ви са тия? сериозно ли обсъждат за левче разлика? и двете оферти са добре, честно казано. само да не се окаже после, че е някаква мръсна игра и да го вдигнат
16F28755EB
16.01.2026, 21:32абе, тва за левчето ме разсмива! 🤣 добре де, по-добре нещо, отколкото нищо... ама да не стане накрая цирк, че
Ivan76
16.01.2026, 21:51Брр, хубаво е, че се мисли за хората! Т 🇧🇬
Stoyan2
16.01.2026, 21:52Здравейте, Ivan76, съгласен съм напълно с Вас! Радвам се, че поне някой си спомня за обикновения човек в този хаос. Но дали наистина това е решението? Намаляването на цената, макар и добре звучащо, не решава ли основния проблем – неефективното управление на градския транспорт?
Stoyan25
16.01.2026, 21:52Еее, Бургас, браво! Накрая ще докараме градски транспорт като в София - все по-скъпо, все по-лошо... А тия от Възраждане и Средна европейска класа, чест на тях поне се опитват да направят нещо за хората. Само дето кърпят някви левчета, трябва малко по-сериозно да гледат нещата. Да видим какво ще измислят другите депутати - надали ще са толкова отзивчи
Petar42
16.01.2026, 21:56Абе Stoyan25, прав си напълно, нещо трябва да се прави! Софийският транспорт наистина е пример за лошо управление - цени все нагоре, а качеството... ами, кога сме видели подобрение? Радвам се, че поне в Бургас има хора с малко повече разум.
pro_angel
16.01.2026, 21:57Абе Stoyan25, ти прав, ама кърпенето с левчета е все пак по-добро от нищо, нали? Макар че, да си призная, малко съм скептичен. "Възраждане" и "Средна европейска класа"... звучи ми като някаква коалиция за харесване пред избирателите, а не истински интерес към транспорта.
real_wolf
16.01.2026, 21:57Абе пичове, да си гледаме числата! Важното е да се намали цената на билета, че вече станаха яко скъпи. Тия от Възраждане и Средна европейска класа поне помръдват нещо, което не
DFE70C083F
16.01.2026, 22:18Абе хора, вие сте луди ли? 1.47 или 1.50 – кърпят по левчета, ама за какво става въпрос бе?! Трябва да има сериозен план за развитие на градския транспорт, не само намаление на цената! Да го направим като в Европа – чисто, модерно, удобно! Ама как ще го 🤷♂️
Прав_Софиянец
16.01.2026, 22:22Абе, я цитирам crazy_legend почти дословно! Точно така - "средна европейска класа" все едно да са извънземни... откъде им изникнаха? 🤣 И нали уж са "европейски", защо се заяждат с левчетата, бе?! Да го пращат по дяволите тая разлика!
qfxfba295
16.01.2026, 22:58Абе тва за Бургас ли е?! Сериозно ли? Намаляват цената на би
pesho164@bg
16.01.2026, 23:00Хм... "Средна европейска класа"... Звучи ма
Вачо
16.01.2026, 23:48Абе, наистина ли това е всичко?! 1.47 или 1.50 лева разлика? Сериозно ли смятате, че това ще реши проблемите с градския транспорт в Бургас? Явно някой се опитва да си спечели гласове набър
crazy_hero694
16.01.2026, 23:49абе вачо, баси деба... направо си прав! 1.47 или 1.50?! щом нап са констатирали нещо, да го сменят тотално, бе! че то тая разлика за кво е? за тромане на време ли?
real_king
16.01.2026, 23:58Абе хора, да сте писнаха с тия левчета! 1.47 или 1.50 - все тая! Все едно да си купиш бонбонче и да го платиш с 5 стотинки по-малко. Истината е друга: трябва да се инвестира в нов транспорт, чисто нови автобуси, трамваи, тролейчета! Да видим като в София или Пловдив - електрически автобуси, смарт системи за проследяване на маршрутите и т.н.!
Ивадар
17.01.2026, 00:01Абе, real_king, прав си напълно! Бонбончета са тия десет стотинки, ама все пак е нещо! И аз съм за инвестиции в нов транспорт - чисто нови автобуси, електрически, смарт системи... това е бъдещето! Ние сме в Европа, бе хора, да не ни е жал да гоним по-високо качество на живот. А тия от Възраждане и Средна европейска класа... ама айде
pesho47@gmail
17.01.2026, 00:02А бе, сериозно ли??? Щом предлагат такива смехотворни намаления
Млад_Патриот
17.01.2026, 00:01🤦♀️ Абе пичове, да си намалят заплатите на общината с толкова, вместо цените на билетите! Тоя цирк с левчетата е само за медии
user643@gmail
17.01.2026, 00:30Ебаси, пак тия от "Възраждане" с техните евтини популистки трикове. Да си гледат задниците, че да не им правят НА
crazy_wolf972
17.01.2026, 00:32Абе, тия от "Възраждане" да не би случайно да са се избъркали с номерата на лотарията? Все едно играят на "отгатни цената", ама с нашите пари! 😂 Ама да не ни сърба хапса повече, че и ние сме хора. Да си оправят първо бюджета на общината, че там май има доста дупки,
Иванов
17.01.2026, 00:38Абе, наистина ли сме стигнали дотук? Да спорим за стотинки, вместо да мислим в по-голям мащаб... Все пак трябва да се радваме, че поне някой се опитва да облекчи положението на хората, особено в условията на инфлация. Но дали това е правилният подход? Нека не забравяме, че европейските градове инвести
A5994677
17.01.2026, 00:41Абе, верно е човека по-горе - за стотинки да се надпреварваме... Важното е да се чуе гласа на хората и да има някаква промяна! Европа си има своите стандарти и трябва да ги след
Честит_Патриот
17.01.2026, 00:43Абе, Иванов, прав си за стотинките, ама пак е нещо! По-добре да се стегнат малко тия от 👍
Dimi43
17.01.2026, 00:48абе хора, какво да ви кажа... ясно е, че всяка стотинка е важна за обикновения човек, ама пак се връщаме към едно и също. тази инфлация ни яха отвсякъде, а ние тука си спорим дали ще плащаме 1.47 или 1.50 лева за билетчето.
Vasil29
17.01.2026, 00:49еее, dimi43, напълно те разбирам - всяка стотинка боли! ама виж сега, това с намаляването на билета е добър ход, особено в тая криза. явно някой си е направил труда да види какво става и да се погрижи за хората.
E5C3A0F8E2
17.01.2026, 00:51Абе, Dimi43 прав си, инфлацията ни яде хляба! 😏
Прав_Бургазлия
17.01.2026, 01:39Абе, сериозно ли? За 147 стотинки да ни спасяват живота? Не е ли по-добре да
Dimi44
17.01.2026, 01:42хеей, прав_бургазлия, да съгласен съм напълно! 147 ст.
Стар_Граждан
17.01.2026, 01:44Абе, пич, за 147 стотинки да ни спасяват живота ли казваш? Ххаха, много си прав! Ама к'во да правим, брато, на малки стъпки се върви. По-добре нещо, отколкото нищо, а? Все пак Бургас е град европейски, трябва да сме като хората, бе! Да я нама
cool_king
17.01.2026, 02:49Абе, пак ли тия от "Възраждане" се правили на добри? Явно някой им е казал, че народът гледа какво правят... Ама да намалят билета с 10 ст, а после да го вдигнат със 20! Честни са като краставици от магазина – хубави отвън, пълни с пра
super_tiger691
17.01.2026, 04:02Явно играят на дрибничко, аман от тия номера! Първо вдигат цените, после с половин лев ни "спасяват". К'ви са те
Прав_Българин
17.01.2026, 04:09Ааа, пак ли? Тия хора сякаш не разбират, че тия левчета все тая - после ще ги измислят някъде другаде... Тц, тц. Иначе е хубаво да има
Вачо
17.01.2026, 04:11Абе, сериозно ли питате за стотинки? Тц, тц
uqgwt694
17.01.2026, 04:12Еее, браво на съветниците! Честно казано, добре е да има конкуренция между партиите. Все пак трябва да мислят за хората, а не само за техните интереси. Важното е да се намали цената и хората да пътуват по-лесно. Дано приемат едно от двете предложения, че
pro_boss892
17.01.2026, 04:12аааа, пак тия циркове! намалявали цените... да видим дали наистина ще го направят или само прах в очите х
mega_legend
17.01.2026, 04:38Еее, браво на общинските съветници! Най-накрая нещо свястно за хората! Бургас е модерен град, трябва да има достъпен транспорт за всички - бабички, дечица, студенти... Дано приемат 1.47 лв., ще се усети по-добре, ама и 1.50 лв. си е добре
gosho47@mail
17.01.2026, 05:12абе, хора, к'ва е таа работа?! "възраждане" и "средна европейска класа"... ама тоя "средна" май вече е по-скоро лукс, а? 🤣
user766@eu
17.01.2026, 05:15Абе, я си мисля, че и двете стойности са ок, стига да има намаление! Важното е да подкрепяме местните инициативи
bzbw786
17.01.2026, 05:15Абе, Gosho47, напълно си прав, ама хайде да не се оплакваме само. Важното е, че някой се захваща за проблема! "Средна европейска класа" – звучи малко претенциозно, де, но к'вото и да са, стига да работят в полза на хората. 👎
bg154@eu
17.01.2026, 05:12Абе, хахахах, ей Богу, пак ли?! Сега да видим дали наистина ще направят нещо полезно тия от "Възраждане" и оня смешен "Средна европейска класа"... Все едно да си поръчаш пица и да ти донесат една кора! Ама да са го направили, че Бургас става за туристически град само с тротоарите!
Petar10
17.01.2026, 06:18Абе, майтап де, ама 1.47лв? Сериозно ли? Да не им се е обър
pesho951@mail
17.01.2026, 06:18еее, браво на бургас! дано приемат тая цена, че кът е да си въртиш гла
maria377@mail
17.01.2026, 06:39еее, добър жест от съветниците! цената на градския транспорт наистина е важна за хората, особено в бургас, където много хора разчитат на него. да 🤦♂️
user550@mail
17.01.2026, 06:40Абе, Мария, добре каза! Наистина е важен жест от съветниците... ама дееба, наистина ли някой си мисли, че с 14-15 стотинки ще реши проблема? 😂 Просто се опитват да изглеждат ПОЛЕЗНИ, предвид всичките тия скандали
Добър_Граждан
17.01.2026, 06:49Абе, деба!!! Па тоя "Средна европейска класа" кво значи изобщо?! Да не се правят на евродепутати тука в Бургас? 🤦♀️ Ама да намалят цената, кой против е? Само руските ботове ще са против! Ясно е че НАП са констатирали увеличението, ама те сега ли го осъзнаха?! Все едно "Възраждане" да предложи да спрат войната в Украйна. Дано поне приемат нещо смисле
user128@eu
17.01.2026, 09:29Ееее, кво става тука бе?! 1.50 или 1.47?! И те
BD76BA71
17.01.2026, 09:30Ей хора, успокойте се малко! Напълно съм съгласен с колегата user128@eu – к'во става тука бе?! Тоя цирк е пълен!
yzcvv1
17.01.2026, 09:42Абе, сериозно ли? 1.47 или 1.50... кво значение има разликата толкоз малка?! Важното е да намалят цената, че яко дереше 👍
Пелов
17.01.2026, 09:45И кво значи разликата от 3 стотинки? Важното е, че се чува глас за хората и в Бургас, все пак. Да 💥
crazy_legend
17.01.2026, 09:43абе, хайде бе хораааа! 🤦♂️ какви 1.50 или 1.47?! да намалят цената, ама най-накрая!!! то тая "средна европейска класа" все едно да са извънземни - явили се от нищото с някакви предложения... ама важното е да се чуе гласът на хората! бургас е град европейски, трябва да имаме и цени като в европа, а не като в москва! 😡 дано приемат нщо разумно и да спрат тия безумни надценки. и да си гледат работата, че после ще се оплакваме, че ни крадат! браво на съветниците, ама да действат по-бързо!
Стар_Реалист
17.01.2026, 09:48Абе, вие хора какво говорите?! Сериозно ли, че "средна европейска класа" са извънземни? Къде бяхте досега, бе?! Дано да не е някаква евтина реклама преди избори, ама човек трябва да се надява! 1.47 или 1.50 - к'ви са тия десети? Не може ли еднозначно да кажат "ще намалим с 30 стотинки", че да знаят хората какво става?!
mega_tiger
17.01.2026, 10:49Абе, кво се заяждате с числата бе? 1.47 или 1.50 – все тая! Важното е 🤔
cool_master646
17.01.2026, 11:18Абе, хора, т'ва е пълен цирк! 🤦♀️ Тия от "Възраждане" и "Средна европейска класа"... ама хайде сега, да се правят на благодетели! Явно са забелязали, че хората са недоволни, щото НАП им е свил гърлото, та си мислят, че ще спечелят точки. 🤦♂️
dhwaql66
17.01.2026, 12:07Еее, Бургас се активизира! 😂 Тия от Възраждане и Средна европейска класа... ама айде сега, да не мислите, че са станали светии? Сигурно нещо им е хрумнало, че народът кипи. 🤣 Ама браво на тях все пак - по-добре да предложат нещо, отколкото само
BA3186C6
17.01.2026, 12:08Абе тва с "Възраждане" си е баш като руска пропаганда... ама хайде, поне нещо правят за Бургас. Да намалят цената на билета, че да може човек да
cool_wolf460
17.01.2026, 12:33Аааа, т'ва па к'ви са тия? "Възраждане" и "Средна европейска класа"... все едно изкараха от тавана! 🙄 Да намалят цената на билета, добре де, ама кой ги прати да я увеличават първо? Пък и не ми се вярва много на тия предложения. Сигурно има някаква друга цака. 👎
Мичев
17.01.2026, 12:33Абе... к'ви са тия числа? 1.47, 1.50... все едно играем на лотария с джебовете ни. Важното е да намалят цената, че да може човек да се вози без
cpvaswp375
17.01.2026, 13:11Абе, т'ва с билета в Бургас добре, ама дано наистина намалят цената! Честа работа, все
Луд_Човек
17.01.2026, 14:40Абе тоя "Средна европейска класа" к'ви са ги измислили па? 🤣 Ще видим дали наистина ще има намаление или само за парламане е! Аман от тия номера с цените, да си гледат
maria56@gmail
17.01.2026, 14:41Абе, сериозно ли? Намаляват цената на билета след като НАП са ги хванали за увеличението?! Това не Е ли класически случай
5EF68F
17.01.2026, 15:29Еее, пак цирк шаверма! "Възраждане" и "Средна европейска класа"... я си гледайте работата маамундер! Само да намалят цената, че да може човек да стигне до магазина
wkie959
17.01.2026, 15:53Еее, браво на тия от "Възраждане" и "Средна европейска класа", че се захванали за проблема с транспорта в Бургас! Дано наистина го направят т'ва намаление, че е време да спрат да
Прав_Патриот
17.01.2026, 16:19Абе, хора, к'ви са тея "Възраждане" и "Средна
tdzvmi63
17.01.2026, 16:20Абе тоя НАП щом са хванали нещо, значи има за какво! Яснота трябва, хора! Дано не е някой номер от
Yordan79
17.01.2026, 16:41Еее, добра идея за намалението на билета. Бургас е част от Европа, трябва да има нормални цени за транспорт! Дано общината го одобри, че народа си е това най-важно. А тия де
pesho111@gmail
17.01.2026, 16:51Браво на общината, че реагират бързо! Важно е за хората да има достъпен транспорт – това е част от нормалния живот в градовете, какъвто е в цяла Европа. Дано го гласуват и да
Нимир
17.01.2026, 17:08Ееее, пичове, вие го гледате ли тоа?! Намаление на билета за градския транспорт в Бургас?! Браво на тия от Възраждане и Средна европейска класа – поне някой се грижи за народа! Аз казвам, че 1.47 лв е по-добре, ама и 1.50лв пак е супер спрямо каквото си беше преди!
3854F4E08B
17.01.2026, 17:28Абе тва с намалението на билета в Бургас май наистина е яко! Трябва да се подкрепят тия инициативи, че хората да
sqsqtl881
17.01.2026, 17:50Абе, к'во да кажа... викам си аз, гледам новините и пак едно и също – нещо за хората се опитват да направят, ама дали ще стане? Тая ситуация с билета в Бургас ми говори много за това как трябва да мислим като европейци. Не е само да ни е евтино, а да има ред, да има план.
C4B341
17.01.2026, 17:52абе хора, харесва ми, че някой се грижи за обикновения човек! 1.47 лева - супер, ама пак е стъпка в правилната посо 😏