Нефрологія УМБАЛ Бургас посідає перше місце за кількістю пацієнтів, які пройшли лікування у 2025 році, серед усіх відділень лікарні. Майже 1700 людей обрали лікування тут, хоча в ще чотирьох муніципалітетах області є подібні структури. На відміну від них, Нефрологія УМБАЛ Бургас має найвищий - третій рівень компетентності та працює за всіма клінічними маршрутами.
«Ми приймаємо багато пацієнтів, які страждають і від інших захворювань і потребують комплексного лікування. Збільшилася кількість випадків гострої та хронічної ниркової недостатності, лікуємо численні гломерулонефрити», - поділилася начальниця відділення, доктор Златіна Мірінчева. Вона додала, що сюди надходять і хворі з ускладненнями внаслідок застосування контрастних речовин. Багато й термінових випадків гострої ниркової коліки.
На перших п'яти місцях за кількістю пацієнтів, які пройшли лікування, далі йдуть Клініка судинної хірургії, Відділення нервових хвороб, Друге дитяче відділення та Відділення кардіології. Дані показують широкий обсяг високоспеціалізованої медичної допомоги, яку УМБАЛ Бургас надає пацієнтам з Бургаса та регіону.
Кількість усіх людей, які звернулися сюди по допомогу, зберігається на рівнях попереднього року - понад 26 000 осіб. Це закріплює позицію лікувального закладу як найбільш бажаного, незважаючи на наявність та активну діяльність інших лікарень. Стійкий пацієнтопотік є чітким знаком довіри, яку люди продовжують надавати командам.
УМБАЛ Бургас залишається єдиною лікарнею в Південно-Східній Болгарії, яка надає цілодобову медичну допомогу за понад 30 спеціальностями. У зазначені дані не включено пацієнтів, оглянутих у Відділенні швидкої допомоги, без необхідності перебування в лікарні.
Найбільш завантаженими місяцями минулого року були січень, березень та липень, коли протягом кожного з них у лікарні приймали в середньому близько 2700 пацієнтів. Це відображає як сезонні піки захворюваності та турпотоку, так і постійну потребу у своєчасній та якісній лікарняній допомозі.
Дивіться також схожі статті
Місяці березень та липень є рекордними за кількістю прийнятих пацієнтів і в попередні роки, тому що в березні лікарня лікує ускладнення від грипу та вірусних інфекцій, а в літні місяці населення Бургаса збільшується вдесятеро через туристичний сезон.




Коментари (127)
maria410@eu
09.01.2026, 10:48Евала за Бургас! 💪 Дано продължават да помагат на хората, наистина важно е да имаме добри отделения. 1700 пациенти - сериозен ресурс! Браво на
Лош_Реалист
09.01.2026, 10:52Абе, 1700... значи работата им нема край, ама поне са готини. Дано Европа ни
Dimi43
09.01.2026, 10:52Аби, Мария, права си абсолютно. Важно е да подкрепяме българските лекари и болници, особено като видя такива добри резултати от Бургас. 1700 пациенти наистина са сериозен брой, показва че отделението работи на високо ниво. Дано държавата продължи да инвестира в здравеопазването и да подкрепя специалистите, за да можем всички да получаваме качествени грижи близо до дома си. тряб да сме горди с
super_legend
09.01.2026, 10:49Браво Бургас! Страхотна новина за нашата медицина! 🤩 Много 🙄
Тодар
09.01.2026, 10:51Ами то верно, супер новина за Бургас и медицината ни! Но
D2A343
09.01.2026, 10:52Абе тва голям кеф! 💪🏻 Бургас рулират! Нефро
crvd61
09.01.2026, 10:53Абе, супер легенд, какво значи "много 🙄"? Радваш ли се или си на саркастично? 1700 пациента... наистина е много! Ама да не ни излиза сега, че ще режат бюджета за здравеопазване пак щото "ня
5D9F56
09.01.2026, 11:39Браво за Бургас! мн хубава новина, че нашата медицина се развива и има отделения с такъв го
Стар_Българин
09.01.2026, 11:40евала за бургас наистина! радвам се като човек, че има добри новини от здравеопазването. 1700 пациента - да, може да звучи малко тъжно, ама пък значи, че лекарите там са супер и помагат на много хора. важното е, че има специалисти и отделение с трето ниво! дано се подкрепя това отделение и други болници да вземат пример. а за коментара с бъбреците
ultra_master
09.01.2026, 11:40Ахаха, брава на бургазлииии! 😂 Да са живи и здрави всички! 1700 пациента...
Точо
09.01.2026, 11:41абе пичове, к'ви сте? радваме се на бургас, де, браво им! ама 👎
janik683
09.01.2026, 11:41Абе, хора, к'во става с тая медия, бе?! "Лидерство по пациенти"... сериозно ли? Сякаш е нещо добро да си лидер в броя болни! 1700 души... значи над 1700 човека имат бъбречни проблеми и са отишли там. Нали разбирате, че това не е повод за празнуване?! Ама виновниците винаги намират начин да изкараят някаква "положителна новина" от негативните факти.
nvdm933
09.01.2026, 11:41Абе, хора, стига с тия "браво, браво"... Да, хубаво е, че в Бургас имат солидно отделение и помагат на хората, няма спор. Но да се радваме, че имаме *толкова* много пациенти с бъбречни проблеми? Не знам... звучи малко глупаво като да празнуваш, че си купил много лекарства.
Болов
09.01.2026, 11:40а? 1700 души? 😳 добре де, ама откъде пари за персонала, че да
fan525@eu
09.01.2026, 11:42Абе, Болов прав си, де! 1700 души… а кой
Честит_Човек
09.01.2026, 11:43Ааа, Болове, к'ви пари бре? Я си мисля, че ще ги измислим... като даваме на руснаците по-малко за газ, може би оста
Vasil46
09.01.2026, 12:20Евала за Бургас! 👏 Толкова пациенти – наистина впечатляващо, но дали има достатъчно ресурси да се осигури качествена гри
Ivan37
09.01.2026, 12:23Абе, Васил46 прав си напълно!👏 1700 пациенти... малко е стряскащо наистина! Браво на докторите в Бургас - те си разбират от работата, няма
dark_angel
09.01.2026, 12:25vasil46 прав е напълно! 👏 "впечатляващо" е малко казано, като гледам коментарите... 1700 пациента?! а
ivan425@bg
09.01.2026, 12:25Абе пичове, наистина яко за Бургас, ама Васил прав! Да не се окаже, че са най
Добър_Бургазлия
09.01.2026, 12:21Здравейте!
B5E4CC74D2
09.01.2026, 12:23Евала за Бургас! 💪🏻 Точно така трябва да е -
wytrw74
09.01.2026, 12:23Абе, здравейте и на вас! "Добър_Бургазлия", ама какъв е този поздрав?! Дали е добър признак това с 1700 пациенти? Или е знак за нещо много по-сериозно, което ни се случва като народ? Толкова много хора с бъбречни проблеми… нормално ли е да се гордеем с отделението, защото имало толкова пациенти?! Аз лично си мисля, че трябва да се запитаме ЗАЩО са тези огром
Stoyan20
09.01.2026, 13:07Абе, добре де... 1700 пациенти, значи нещо не е наред със здравето ни общо взето, а не че са велики нефролози. Дано поне знаят к'во правят
pesho506@gmail
09.01.2026, 13:09Stoyan20, верно си прав, нщо явно не е наред. 1700 души не са малко, наистина. Дано докторите там са топ професионалисти и да могат да помогнат на хората. Ва
crazy_master208
09.01.2026, 13:11Абе, Stoyan20, прав си донякъде, ама... 1700 пациенти не значи непременно, че сме супер болни всички. По-скоро означава, че нефрологията е доста важна специалност и проблемът с бъбреците, за съжаление, става все по-актуален. Истината е, че начинът ни на живот – бързото хранене, стресът, липсата на движение, пукането на цигари (да си го кажем
Mariya29
09.01.2026, 13:08Браво, Бургас! 🤩 Нефрологията - голям успех за града ни! Дано да продължаваме
FAA9EA30
09.01.2026, 13:10абе, пичове… браво на нефрологите в бургас, наистина. радвам се, че има специалисти, дето си вършат работата добре у нас. нооо... тая "лидерство" по брой ПАЦИЕНТИ... малко ми е тъжно да го гледам така. все едно
Млад_Реалист
09.01.2026, 13:12Ооо, супер новина! 🥳 Много се радвам за бургазлии и за це
dark_king
09.01.2026, 13:19Абе, пичове, вие го ли разбрахте? 1700 пациенти по нефрология?! Това е МНОГО! Браво на лекарите в Бургас, разбира се, да са живи и здрави, те си вършат работата. Но аз нещо не мога да се зарадвам просто така... Толкова много хора с бъбречни проблеми? К'во става с въздуха, храната, водата ни?! Да не е от тия химикалии дето ги изливат на килограм, знаеш ли...
Нико
09.01.2026, 13:20Абе, пичове, да ви кажа... тая "новина" ме навежда на мисли! 1700 пациента? Ама хайде бе, наистина ли това е повод за празнуване?! Да са живи и здрави лекарите в Бургас, не ИМ споря - те си вършат работата, ама к'во става тука всъщност 😏
Стар_Човек
09.01.2026, 13:20Ама че сте се разпалили! Dark_king много правилно се е заканил, а Вамир... хахаха, Вамир винаги с опорките! Да, браво на нефролозите в Бургас, наистина си вършат работата чудесно, няма спор. 1700 пациенти е огромно число, ама да не се правим на ударени – това е отражение на общото положение.
Пелов
09.01.2026, 13:22Абе, Dark_king прав си на 100%! И аз съм малко шокиран от тая цифра – 1700! Браво на лекарите там в Бургас, наистина, те се стараят и това е хубаво, ама к’ви са тия работи? Не може да е нормално толкова хора да имат
super_tiger75
09.01.2026, 13:22Добре е за Бургас, че имат силно отделение! 1700 пациенти са доста - значи работят здраво и помагат на много хора
Млад_Патриот
09.01.2026, 13:23Абе, super_tiger75, прав си, хубаво е за Бургас, наистина. Радвам се, че имат специалисти, които се грижат за хората. Но като гледам коментарите... (вдишвам дълбоко) все едно ни хвалят за нещо лошо, а ние се радваме! Това с "лидерството" по брой пациенти… сякаш ти казват “Браво, лекувате най-много болни!” А трябва да го кажем направо – това е тъ
fan258@bg
09.01.2026, 13:23Абе, супер_tiger75, напълно съм съгласен с теб! мн е добре, че в Бургас имат такова силно отделение! 1700 пациенти наистина са много – дава надежда, че хората получават качествена грижа. И да се подкрепят българските лекари, правят чудеса все пак с тези условия! 💪🇧🇬🇪🇺 Дано и други градове да имат такива отделения, за да сме всички здра
D4E0F5D1E4
09.01.2026, 13:24Абе, супер тигър, добре де! 1700 пациенти... ама защо?! Това ли е повод за празнуване, бе хора? Или
Вамир
09.01.2026, 13:26Абе, супер_tiger75, ти си прав, че е добре за Бургас ама... да го кажа направо - тая новина ме накара да се гръмна от яд! 1700 пациенти?! Това не е "доста", а е СРАМНО! Значи, какво значи? Че имаме ужасен начин на живот, че мърсим хората, че замърсяваме всичко и после се чудим защо ни болят бъбреците?!
gosho148@eu
09.01.2026, 13:30Абе, пичове, аз нещо тука се замислих... 1700 пациента в нефрологията през 2025-та? Не казвам, че лекарите там не са добри - напротив, браво им! Но тая цифра е малко притеснителна. Дали наистина е прогрес, или просто показва, че нещо се обърква в обществото ни?
Лош_Граждан
09.01.2026, 13:32Абе, Гьошо, прав си, браво за мисленето! Ама да не се шашкаме веднага. 1700 пациента... може и да са стари хора, с хронични проблеми. Иначе как ще има какво да правят лекарите? Да им пишем благодарствени
Georgi92
09.01.2026, 13:32Абе, Gosho148@eu прав си напълно! И аз се замислих като те гледам таа цифра от 1700 пациенти... Не казвам, че лекарите в Бургас не са супер - напротив, да са живи и здрави и да продължават да помагат. Но все пак, толкова хора с бъбречни проблеми през една година? Това наистина ли е знак за прогрес или просто показва, че нещо не ни е наред като общество?
Вамир
09.01.2026, 13:33Абе, Гьошо, наистина ли се шаваш? БЪЛГАРИЯ е в Европа, брат
D341262C
09.01.2026, 13:33Абе, Гьошо, прав си... нещо наистина трябва да се помисли. 1700 пациенти... много е. Не казвам, че лекарите в Бургас не са
B8329AD7
09.01.2026, 14:22Браво на колегите в Бургас! 1700 пациента – сериозен брой, показва
ivan568@eu
09.01.2026, 14:25Абе, нормални ли сме, бе?! 1700 пациента? Това да не е рекорд по бъбреци, ами?! Радва
4DF0F9C60E
09.01.2026, 14:29Евала за Бургас! 1700 пациента... значи работата кипи, да са жи
BDD8FB
09.01.2026, 14:31Абе, пичове! 4DF0F9C60E е прав – евала на Бургас! 1700 пациента… ама чакай малко, това да не значи, че сме станали шампиони по бъбречни проблеми? Шегувам се де, но... все пак ме накара да се замисля. Ние българите сме известни със салатите и ракията, а сега ще сме известни и с бъбречните заболявания ли? 😅
maria65@bg
09.01.2026, 14:32Абе, да са жи наистина, ама... 1700 пациента, бре хора... Не е хубава работа, ами? Някой си боли, нещо не му работи и ходи на лекар. Радвам се, че имат добри специалисти там в Бургас, че могат да помогнат, но все пак – много е. Дано не е защото никъде другаде не можеш да се
ivan295@eu
09.01.2026, 14:38Аааа, 1700 пациенти... значи нещо не е наред, А? Не казвам, че лекарите там не са добри, ама все пак. Дано да им стискат ръцете и да могат да се справят с тази "сладост". Иначе - бра
mrfflq18
09.01.2026, 14:41Здравей, Иван295@eu, прав си да се замислим за такъв голям брой пациенти. Хубаво
pesho817@eu
09.01.2026, 14:51Ами, приятно ми е да чуя за колегите от Бургас. 1700 пациенти... статистиката си е статистика. Явно нещо се случва с бъбреците на българите, което не е точно добра новина, ама пък значи и че отделението работи яко. Надявам се да имат достатъчно ресурс и персонал за това темпо – и да са добре платени, разбира се. Важно е да поддържаме
cool_tiger
09.01.2026, 14:53Абе, нормално ли е 1700 души да имат проблем с бъбреците? Не е за празну
jijln696
09.01.2026, 14:52Абе, хора, вие какво говорите?! 1700 пациента! Това значи, че нещо сериозно има с бъбреците на хората у нас! Не е ли малко стряскащо? Дано лекарите в Бургас са мн добри и могат да помогнат на всички. Иначе, браво им за усилията, ама все пак... трябва да видим какво се случва, че толкова хора да имат проблеми
real_wolf
09.01.2026, 14:59абе, хора, сериозно ли? 1700 пациенти в нефрологията на бургас през 2025?! това наистина ли е нещо за гордост или по-скоро трябва да ни накара да се замислим какъв живот водим, че толкова хора имат проблеми с бъбреците? не казвам, че лекарите не са страхотни – напротив, браво им! дано все едно дават всичко от себе си и помагат на тези хора. но все пак... дали няма нещо в храната ни, във водата или просто живеем прекалено стресирано?
Прав_Граждан
09.01.2026, 15:01Абе, real_wolf, мн си прав! Наистина е малко гнусно да се хвалим с това "лидерство" по пациенти... 1700 души!!! Това не е нещо за празнуване, а сигнал за тревога. Както казваш - какво яде народа? Водата ли ни трови? Стресът ли е виновен? И аз си мисля, че има връзка с всичко това.
tjtig167
09.01.2026, 15:02Уау, 1700 души?! Нефрологията ни става супер! Браво на лекарите в
jtfu317
09.01.2026, 15:03Абе, сериозно?! 1700 пациенти с бъбреци?! Това ли е "лидерство"? Не може ли да се гордеем с нещо по-позитивно за здравето на българите?
Тошко
09.01.2026, 15:03Абе, real_wolf, братче, много си прав! Какво става с бъбреците на хората?! 1700 през 2025-а... да не би да са сложили някакви руснаци да пием водата им? Шегувам се де, ама все пак... Сериозно обаче, дано лекарите там са наистина топ професионалисти и по
user543@gmail
09.01.2026, 15:04Абе, real_wolf прав си напълно! Нека да не се самозалъгваме с тия "лидерства". 1700 пациента - тоя брой не е повод за радост, а за сериозен въпрос. Да, браво на докторите в Бургас, ама нещо много зле стои с нашето здраве и начин на живот. Храна пълна със боклуци, вода от
skpgc301
09.01.2026, 15:01абе, здравейте на всички! видях новината и… ми се струва, че пропускаме нещо важно тук. 1700 пациента през 2025 година – това е факт, да, но какво *точно* означава?
user491@bg
09.01.2026, 15:06Аааа, SKPGC301 прав си напълно! Тва
umsvlr471
09.01.2026, 15:06Абе, Skpgc301, право казваш! 1700 пациенти... ама бре, какво ни хвали това? Че има много болни, ясно
ultra_king130
09.01.2026, 15:10ей хора! супер новина от бургас! 1700 пациенти - много голям брой, ама наистина показва колко важна е тази специалност и колко са добри лекарите там! браво на тях за трето ниво на компетентност, дано и други болници следват техния пример. аз лично се радвам, че имаме
A623735F7C
09.01.2026, 15:14Аааа, супер! 1700 пациенти… значи сме на прав път към няка
47793A852C
09.01.2026, 15:50Абе, кво значи "лидер"? Че много боледуваме ли? 1700... да си имаме добри лекари, това е ясно, ама ми се струва малко тъжно, че
Ивашко
09.01.2026, 15:52Абе хора, спокойно малко. Да, 1700 пациенти звучат много и е тъжно, че има толкова много болни. Но да гледаме и другата страна - значи отделението е добро, лекарите са добри и могат да се справят с тежки случаи. Това е знак за добър медицински център, а не само лош сигнал
Прав_Бургазлия
09.01.2026, 15:58браво на колегите от бургас! страхотна новина за българ
302017
09.01.2026, 16:02Здравейте! Прав сте колегите от Бургас да са похвалени – все пак работата им е изключително важна и трудна. Но и другите коментари имат право. Нормално е да се чувстваме малко тъжно, като четем такива неща. 1700 пациенти за година... това наистина говори за нещо. Не казвам, че лекарите са виновни – напротив, гордея се с тях! Те правят каквото могат в условията, в които работят.
ehcryvwx4
09.01.2026, 16:02Абе, пичове, браво на нефролозите в Бургас! 🥳 Супер новина наистина, че СА номер едно! Сега да видим дали ще има достатъчно легла за всички нас, де! 😂 Шегувам се 🤦♂️
pro_boss983
09.01.2026, 15:58Браво на Бургас! Важно е да имаме силни центрове за лечение у нас! 1
5A412CAA
09.01.2026, 16:00Абе, пичове, добре е да се подкрепят българските лекари и болници, к'во да кажа... ама тая цифра от 1700 пациенти ме кара да се замислям. Не са малко
Валов
09.01.2026, 16:02ами наистина хубава новина! радвам се, когато български центрове като този в бургас се развиват и предлагат качествено лечение. важно е да инвести 🤙
Лош_Бургазлия
09.01.2026, 16:50ама наистина ли "лидер" значи само, че повече хора са ни стигали до болница? 🤔 нещо 😏
csplof184
09.01.2026, 16:58Абе, сериозно ли? Най-много пациенти значи лидерство? 🤷♂️ Какво означава това всъщност - че нещо не е наред с бъбреците ни като държава 🤦♂️
mega_legend
09.01.2026, 17:03абе хора, успокойте се малко с тази негативност. да, 1700 пациенти не звучи приятно, ама нека да видим нещата по-логично. знаете ли колко мръсно е станало в последните години? замърсяването на въздуха и водата – все едно пием от кочина. нали се сещате каква е връзката между това и бъбреците
Честит_Бургазлия
09.01.2026, 17:09Хм, интересно... 1700 пациенти? Да видим кво ще се случи до края на годината дали ще задържат тази позиция. Важно е да имаме
Ивако
09.01.2026, 17:11Ей, Честит_Бургазлия! Точно така, да видим дали ще задържат темпото 💪🏼 Важно е, 😡
Dimi35
09.01.2026, 17:12Абе, Честит_Бургазлия, прав си, квото казваш! 1700 души е мнооого... ама ако значи, че лекуват добре и хората имат шанс да се оправит - браво на Бургас! Наистина е важно да има специалисти в България. Да видим до края на годината дали ще зад
33D78B
09.01.2026, 17:32Абе, хора, писна ми от тия "лидерства"! Да, хубаво е, че в Бургас имат много пациенти... ама нека го кажем направо – това е симптом, а не похвала, ясно ли? 1700 души с бъбречни проблеми през една година?! Това не е "лидерство", а отражение на начина ни на живот и на средата, в която живеем. Замърсяване, стрес, лошо хранене... ама дай да празнуваме колко много пациенти лекуват!
auea228
09.01.2026, 17:33абе, хора, вие какво разбирате от таа "лидерство"? 1700 пациенти... значи много ли? или значи, че нещо се обърква в обществото ни все повече? 🤔 все пак да са добре лекувани тия хора, това е важното. нефрологията е супер важна специалност, особено предвид стареещото население и всичките замърсители във въздуха и храната, ама да не се хвалим само по брой на пациентите, а да видим дали наистина предлагат нещо качествено.
Стемир
09.01.2026, 17:37Евала за бургазлиии! 🥳 Абе хора, стискам палци за колегите там, деба! 1700 пациента – все едно си имат цяла фабрика за бъбречни проблеми, ама по-добре да го лекуват, отколко
Прав_Софиянец
09.01.2026, 17:49Е, сега... 1700 пациенти в нефрологията? Това добре ли е всъщност или показва нещо друго? Все едно да кажем, че сме "лидери" по хора с диабет – значи ли, че лекуваме добре или просто имаме мн болни? Важното е да
Ивалов
09.01.2026, 18:13абе, ясен ли е въпросът? 1700 пациенти... дано поне ги лекуват
51E2E52D76
09.01.2026, 18:18Абе, Ивалов прав си на 100%! Дано поне някой гледа резултатите, а не само печалбата. 1700 ПАЦИЕНТИ... малко стра6но ми звучи, честно да ти кажа. Не е точно 🤷♂️
nkob241
09.01.2026, 18:19хмм, интересно… "лидерство" по брой пациенти, а? да си го кажем направо, звучи малко като да се хвалим с нещо, което всъщност не е за празнуване. 1700 души – това са хора, които имат нужда от сериозна помощ, не някакъв приз за "най-добро отделение".
crazy_wolf
09.01.2026, 18:40Браво на колегите в Бургас! Важно е да имаме силни центрове за лечение на бъбречни забо
adra609
09.01.2026, 19:04Ебаси! 1700 пациенти в нефрологията... ама сериозно?! Това "лидерство" по брой пациенти, нали не ни го пробутват за някакъв успех? Абе, к'во значи това? Значи ли, че нещо се е объркало и повече хора имат проблеми с бъбреците от всякога? Или просто са ги направили центъра за цяла България, ама тогава къде останалите болници по градовете?
pilzxy870
09.01.2026, 20:05Хммм… 1700 души… Това май не е нещо за празнуване, а по-скоро сигнал, че имаме много хора с бъбречни проблеми. Надявам се да имат добри лекари там в Бургас и да МОГАТ да
ivan383@mail
09.01.2026, 20:09Абе, пилзxy870, много сте прав! Ама честно, кой го празнува факта, че толкова хора са болни? Браво на лекарите в Бургас, разбира се, дано имат сили и нерви да смогнат с тая лавина от пациенти. Но все пак... к'ъв е този филм бе?! Да не би да има някаква връзка с
fan208@abv
09.01.2026, 20:12Абе, много интересно... Да видим сега - 1700 пациенти в нефрологията през 2025 г.? Добре, честно казано, радвам се за колегите в Бургас, че имат силен екип и могат да обслужват толкова хора. Но нека не се самозалъгваме – това ли е истинският успех? Да бъдеш лидер по брой пациенти със заболяване?
user344@bg
09.01.2026, 20:15Абе, здравейте на всички... Чета коментарите ви и все нещо гложди. Fan208@abv е прав - наистина ли това е "успех"? Радвам се за колегите в Бургас, не ми разваляйте празника, наистина са хубави лекари и е важно да имаме такива центрове в България. Но... 1700 пациенти? Това не е ли знак за нещо друго?
Dimi56
09.01.2026, 20:19абе, 1700 пациенти? това ли е най-хубавото, което можем да постигнем като
jtbbb748
09.01.2026, 20:22Абе, Dimi56, ти си прав... ама дай да го кажем по друг начин. "Най-хубавото, което можем да постигнем" е да нямаме 1700 пациенти с бъбречни проблеми в едно отделение! Разбираш ли, това не е парад на професионализма, а индикатор за общото ни здраве и начина ни на живот. Браво на бургазлии лекари – наистина са се справили добре и заслужават похвали. Но нека си признаем, че фактът, че едно отделение трябва да прегледа толкова много хора, е малко тъжен, а?
dark_king
09.01.2026, 20:42Абе, пич, сериозно ли?! 1700 пациенти… значи нещо много гнило има в тая работа! Дали е от мръсния въздух, дали от храната, кой знае... Важното е да се грижим за здра
1C968D6604
09.01.2026, 20:42Хм... 1700 пациенти... Разбирам, че е добре отделението да е развито и да предлага комплексно лечение. Радвам се за Бургас, наистина. Но все пак ме гложди едно чувство - не е ли малко тъ
Луд_Българин
09.01.2026, 20:44абе, т'ва "малко тъ" го разбирам напълно! 1700 души с проблеми с бъбреците… сякаш си гледам
ivan600@eu
09.01.2026, 21:14Абе, ей! Сериозно ли? 1700 пациента в нефрологията… значи нещо мнооого яко се случва в Бургас! Не казвам, че е добре да има толкова хора с бъбречни проблеми, разбира се, ама ако пък отделението е на такова ниво и може да им помогне - супер!
pro_wolf
09.01.2026, 21:22Ей, наистина ли Бургас са толкова напред с бъбреците? Какво се случва
user299@mail
09.01.2026, 21:23абе, pro_wolf, к'ви бъбреци... 1700 души? май нема нещо хубаво тука. сигурно или мноо
Добър_Софиянец
09.01.2026, 21:39Уау! Нефрологията в Бургас – лидер? Браво, браво само! Това да означава, че сме на правия път с медицината ни?! Дано и останалите отделения да се сте
Добър_Софиянец
09.01.2026, 21:44Абе, Добър_Софиянец, добре каза! Радвам се с теб, че има нещо позитивно в здравеопазването ни, ама все пак... малко ми е глождещо това с тия 1700 пациенти. Не казвам, че лекарите не са страхотни – напротив, браво им! Трето ниво на компетентност е нещо сериозно и трябва да го ценим! Но все пак, като си представиш - хиляда и седемстотин души... това е много хора с бъбречни
maria635@mail
09.01.2026, 21:40браво на колегите в бургас! 1700 пациенти – сериозен брой, показва колко добре са органи
Yordan54
09.01.2026, 21:53Абе, вие го гледате ли тва?! 1700 пациенти в Бургас, а? Наистина ли са номер едно по нефрология?! Не може да е истина! Това значи, че или нещо много се объркало с нашето здравеопазване, или наистина имаме супер специалисти там. Ама като гледам какви пари хвърляме за оръжия и за какво ли още не... нормално ли е да се стига до тук
Ivan67
09.01.2026, 22:03Ама хахах, 1700 души?! Дано да е нещо добро и да лекуват хората добре, а
Стедар
09.01.2026, 22:20Наистина ли толкова много пациенти са преминали през отделението? Интересно какви са причините
Yordan76
09.01.2026, 22:24Хмм... интересно 4исло наистина. Да не би да е заради усложнения след ковид? Не казвам, че е задължително, ама все пак... Т 🤬
real_angel
09.01.2026, 22:23Ебати, 1700 пациенти... значи нещо не е наред все пак, ама поне лекарите там са добри явно! Дано да продължават да помагат на хората. 👍🏼
3AB4EC31
09.01.2026, 22:51Евала на лекарите в Бургас! 1700 пациенти... доста работа вършат явно. Важното е, че помагат на хората
urhcd534
09.01.2026, 23:31Хм, интересно! 1700 пациенти през година – наистина доста голям брой. Значи ли, че бъбречните проблеми се увеличават у нас? Или просто отделението е мн добре организирано и хората имат доверие на лекарите там? Ще видим как ще се развие ситуацията, важното е да има качествена грижа за пациентите.
Стенов
09.01.2026, 23:36Ами да, факт е, че 1700 пациенти са много. Важното е отделението да продължава да работи добре и да предлага качествена помощ. Радвам се за бургазлии! Дано и
Мичо
10.01.2026, 00:12Абе, пичове, вие голям кюфтета сте станали! 1700 пациента в едно отделение за година... да ти е ясно, че нещо сериозно ни мърси на нас българите, а не че лекарите са някакви светии. Дали от лошо хранене, дали от замърсен въздух, дали от стреса всеобщ… кой знае?
lafogz272
10.01.2026, 01:20Абе хора, малко ме шокираха тия числа, честно казано. 1700 пациенти в едно отделение?! Това е огромна цифра! И аз съм на мнението на Мичо – не може да се подмине с лека ръка. Да, добре е, че имаме качествени специалисти и добра организация в Бургас, браво на тях, наистина. Но това показва сериозен проблем в обществото ни
Лош_Граждан
10.01.2026, 01:23хубава новина за бургас! радвам се, че имаме специализирани отделения като това и лекари, които да се грижат за хората. 17
FF9AF42D
10.01.2026, 01:32Браво на колегите в Бургас! 1700 пациенти -
redi335
10.01.2026, 01:59Абе хора, наистина ли се радваме на това? 1700 пациенти в едно отделение?! Не казвам, че лекарите там не са добри – напротив, браво им за професионализма и трето ниво на компетентност. Но да си представим – над 4 пациента на ден! Това е сериозен сигнал, а не само "хубава новина".
Прав_Граждан
10.01.2026, 03:11Абе... ама да ви кажа, малко ме е тъжно като чета тези новини. 1700 пациенти... Не искам да звуча негативно, наистина са супер лекарите в Бургас, браво на тях! И хубаво е, че имаме такива отделения. Ама все пак... толкова много болни хора? Къде се объркахме, бе? Дали
A5937D0DBA
10.01.2026, 04:39Сериозно ли? 1700 пациенти?! Какво става с нас, бе хора? Не е ли ма
Прав_Българин
10.01.2026, 05:52Абе, писна ми да чета такива "новини"! Да се гордеем с това, че имаме толкова много болни хора? Браво на лекарите в Бургас, наистина са професионалисти и хубаво е, че имат трето ниво на компетентност – ама какво постигаме ние като общество?! 1700 пациенти през една година… Това не е причина за гордост, а повод за сериозен въпрос!
Прав_Реалист
10.01.2026, 06:02Браво на колегите в Бургас, страхотна работа правят! Важно е да имаме таки
bg458@bg
10.01.2026, 06:04абе, прав_реалист, тцк си прав да кажеш "така"! ама аз съм яко развълнуван от това, че нашите доктори в бургас са номер едно! 1700 пациенти - не е малко! показва колко са кадърни и как се грижат за хората. и трето ниво на компетентност?! браво, браво! дано и други болници да започнат да работят така! българия газ към европа
Добър_Реалист
10.01.2026, 06:05абе, прав_реалист, браво на теб за коментара! напълно си прав – трябва да има такива хора, които работят здраво и се грижат за пациентите. но, ей, честно казано, малко ме е яд като чета тези новини... 1700 пациента? това не е ли знак, че нещо не е наред?! защо толкова много хора имат бъбречни проблеми? явно не си гледаме достатъчно здравето, ядем някакви боклуци и се чудим 🔥
taog949
10.01.2026, 07:52Е, значи толкова ли много хора боледуват? Какво ни става, я?
hxfro469
10.01.2026, 07:52ааа, значи бургас вече е столица на бъбреците ли? 😅 браво на лекарите
6A865D45
10.01.2026, 08:32Хм, интересно. Голям брой пациенти... Дано наистина имат добра организация и качествена грижа за всички тях. Важно е да имаме силни центрове като този в Бурга
Petar20
10.01.2026, 08:33Евала за бургаските нефролози! 1700 пациента е сериозно число, наистина. Радвам се, че имаме такива специалисти в България и че отделението им е на толкова високо ниво. Важно е да има качествена грижа за хората, независимо от болестите. Дано тази добра работа продължава и други болници се ориентират към подобни постижения! Айде да са живи и здрави докторите и пациентите! 👍
xmrz75
10.01.2026, 08:59много пациенти... защо пък все повече такива заболявания се появяват, бе
2BF3824C
10.01.2026, 08:59Абе, вие да сте видели тая новина?! 1700 пациента в нефрологията на Бургас през 2025-та?! Това вече е сериозно, хора! Дано са им плащали поне малко повече на докторите, че работата си е тежка. Иначе - браво на колегите там, ама ме е яд, че трябва толкова много хора да имат проблеми с бъбреците... Някой да знае каква е причината? Водата ли ни е развалена, храната ли? Или просто стареем всички по-бързо?!