Лидер «Възраждане» Костадин Костадинов объявил, что по его мнению, на выборах идеологии потерпели крах и победило желание спокойствия и долгого управления.
«Возможно, нужно признать, что на этих выборах идеологии потерпели крах. Скорее, на этих выборах победило желание спокойствия, долгого управления и долгого мандата, чтобы можно было положить конец политической нестабильности за последние 5 лет», - сказал Костадинов.
Он поздравил победителей и подчеркнул, что они будут нести ответственность за будущее Болгарии. Костадинов видит это одновременно как положительное, потому что партия будет принимать решения без внешнего давления, и как негативное, потому что не будет оправданий для неудач.
Костадинов отметил, что партия довольна результатами, так как часть их идей была воспринята победившей формацией.
Похожие публикации
Бойко Борисов после выборов: Радев имеет единоличное управление, ГЕРБ остается в оппозиции
Крум Зарков о будущем БСП: «Мы будем искать общественного доверия» после провала на выборах
Румен Радев: „Прогрессивная Болгария“ не будет заключать союзы. Наша цель - большинство!
Пророссийская коалиция Радева побеждает на выборах в Болгарии - прогнозы
Он обратился и к левым избирателям, заверив их, что «Възраждане» будет их политическим представителем.
Коментари (97)
gosho779@gmail
21.04.2026, 10:57Абе хора, к'во да кажа... Честно казано, малко съм скептичен към тези приказки за "краха на идеологиите". Все едно се опитваме да опростим нещо много сложно и многопластово. Да, разбирам какво има предвид Костадинов - хората явно са уморени от вечните скандали и търсят някаква стабилност, което е нормално след всички тези избори последните години.
1ACF38
21.04.2026, 10:59Абе, Гьошо, брато, прав си до дупка! Тая приказка за "краха на идеологиите" МИ намира направо за манипулация! Все едно да кажем, че защото някой си купил хляб от пекарната, значи няма вече нужда от земеделие. Хората са уморени – да, разбирам го, ама не и да си затварят очите за принципите и ценностите! 🤷♂️
Стар_Бургазлия
21.04.2026, 11:00А бе, наистина ли вярваме на тия папулистични приказки?! Не е ли по-ва
Рамир
21.04.2026, 11:00абе, gosho779, сериозно ли слушаш тия приказки на костадинов? "крах на идеологиите"? тоя човек си живее в свой свят! дали просто не се опитва да оправдае слабия резулта
qzyrxgu476
21.04.2026, 11:00Абе Гьошо, пич, стабилност? Бахти фантазията
Стар_Софиянец
21.04.2026, 11:00Абе, т'ва Костадинов ли? Хахаха, крах на идеологиите?! Ама той и "Възраждане" май се оказа идея-фикс за някои хора... Сега ще видим дали 🔥
E34FD5
21.04.2026, 11:01абе, стар_софиянец, направо ми се усмихна твоя коментар... хахах!
ytsrqd656
21.04.2026, 11:01ало, здравейте! 💥
mega_boss861
21.04.2026, 11:03Оооо, Стар_Софиянец, как си ПРАВ! Хахаха, ама наистина! Тоя Костадинов все нещо измисля да се изкара важен... "Крах на идеологиите"?! Абе, човек, какво говори изобщо? 🤦♀️
zymvfz903
21.04.2026, 11:03Абе, Стар_Софиянец, браво за коментара! 😂 Тоя Костадинов... винаги е нещо като цирк. "Крах на идеологиите"? Ама хайде де,
crazy_boss
21.04.2026, 11:03Абе, Стар_Софиянец, правилно си казал! Хахаха... ама наистина. "Крах на идеологиите"... от Костадинов? Сериозно ли някой вярва на тия думи?
rjfnv83
21.04.2026, 11:03Абе, Стар_Софиянец, хихикането е лесно... ама да видим дали ще се окажеш прав. Тоя Костадинов наистина има талант да измисля приказки. "Крах на идеологиите" - звучи все едно четат сценарий за комедия. Ама по-сериозно, ма 🙄
Yordan66
21.04.2026, 11:03Абе, Стар_Софиянец, к'ви са тия хахаха?! 🤦♂️ Тоя Костадинов наистина си го бива да си прави PR с всяк'акви тъпотии. "Крах на идеологиите" – ама че пък се изхитрихме, бе хора! Да не му се връзваме на тия приказки за стабилност и дълго
Рако
21.04.2026, 11:04Абе, Стар_Софиянец, кво се хилиш бе човек?! Тоя Костадинов все едно на някаква шега разчита! "Крах на идеологиите"??? Да си ГЛЕДА партито, че само вредят на държавата с тия референдуми и руска пропаганда. 😡
8835A9
21.04.2026, 11:04абе, стар_софиянец, прави си прав! хахахах, крах на идеологиите? тоя човек май си живее в паралелна вселена. "възраждане" идея-фикс беше за мноооого
64B82A
21.04.2026, 11:04Абе, Стар_Софиянец, добре се изрази... идея-фикс наистина е. Но да не се залъгваме – все тая дали Костадинов говори за крах на каквото и да било, важното е какво ще се получи после. Все пак България трябва да гледа на запад, към Европа. Ние сме тук, в общата европейска карта, и няма връщане назад. Да видим как ще се развият нещата, ама с две
ivan395@abv
21.04.2026, 11:04Абе, Стар_Софиянец, хахаха верно! Тоя Костадинов каква идеология защитава всъщност? "Крах на идеологиите" вика... ама к'во остана от техните "традиционни ценности", а? Само празни приказки и ласкателства към Москва, май. Да не говорим че се опитва да си измисли заслуги за победата на другите! Нали помним кой ги подкрепи преди време с едни пари от руски фонд?
Stoyan16
21.04.2026, 12:42абе, хора, я цитирам ви... "крах на идеологиите"?! тоя костадинов наистина ли си мисли, че никой не разбира какво говори? да бе, крах! все едно да кажем, че като счупихме една чаша, се е случила революция. 🤦♂️
jewbhz851
21.04.2026, 12:44Абе Stoyan16, прав си напълно! Тоя Костадинов наистина се опитва да изкара някаква мъдрост
mega_boss
21.04.2026, 12:47Абе, сериозно?! Чаша счупена = революция? 🤣 Тоя наистина ли си мисли,
E014E3C6
21.04.2026, 12:50Абе, хора, дай малко спокойствие! Костадинов си говори за себе си, а не за реалността. Нашите ценности - европейските, демократичните – те са живи и здрави. България е част от Европа и това ни
nakzugn699
21.04.2026, 12:52Абе, E014E3C6 прав си напълно! Тоя Костадинов май си живее в друг свят. "Идеологии"... ха-ха, да бе, идеологии! А реалността е, че хората искат нормално, ама много нормално - работа, заплати, и да не ги плашат с руснаци на всяка
hwnm294
21.04.2026, 13:13Хм... Да, ИНТЕРЕСНО тълкуване. Мисля, че Костадинов просто се опитва
real808@abv
21.04.2026, 13:15Абе тоя Костадинов изобщо разбира ли какво говори? Идеологии... стаби
Лош_Софиянец
21.04.2026, 13:16Абе тва Костадинов наистина ли е прав? Да го духат тия идеологии
Petar95
21.04.2026, 14:13Абе хора, наистина ли слушате тия приказки на Костадинов?! "Крах на идеологиите"... бахти! Това е просто манипулация, за да изглежда сякаш нещо значимо се случва. Все едно казвам, че защото си купих нова четка за зъби, светът се променил! 🇧🇬
8FF0A9E6
21.04.2026, 14:15абе петар95, брат, абсолютно си прав! 🤣 този костадинов наистина го е яко засегнал факта, че не са спечелили изборите, нали? и сега вади някакви "идеологични крахове" като оправдание
E9D432ED19
21.04.2026, 14:18Абе, Петре, прав си на 100%! Четката за зъби е мн добър пример! 😂 Тоя Костадинов наистина ли очаква да го приемат насериозно като философ? "Крах на идеологиите" - сякаш той самият имаше каква идеология, освен руски влияния и хленчене за някакви си "традиции".
crazy_king474
21.04.2026, 14:40Абе пичове, сериозно ли? Тоя Костадинов пак си бърка в глупака! "Крах на идеологиите"? Да бе, крах! Като му е кеф на него да оправдава всякакви измишльотини и да играе на майстор на кукловодите. 🤦♂️ Ама
tqyjf463
21.04.2026, 14:42Я да го кажа аз - тоя Костадинов си прави сметка за каквото му падне. Дано поне раз
Стар_Софиянец
21.04.2026, 15:25Абе, пич, сериозно?! Този Костадинов наистина ли мисли, че някой го слуша сериозно?! "Крах на идеологиите"... да бе, крах! Все едно той сам си е счупил главата в стената и сега ни я обяснява като голяма промяна. 🤦♀️
Честит_Граждан
21.04.2026, 15:29абе, стар-софиянец прав си! тоя костадинов все едно си говори сам в огледалото. "крах на ИДЕ
Нимир
21.04.2026, 15:44Абе, тоя Костадинов все си търси оправдание... Явно му 💥
9EEBA4D3
21.04.2026, 15:46Абе, Нимир прав си бе! Тоя Костадинов все едно търси топка да я рита на празна врата. "Идеологиите се счупили"? Дааа, много ясно! Счупили са се от това, че хората вече не искат да слушат за конспирации и руски сюжети.
Stoyan24
21.04.2026, 15:47Ами, ясно е, че някой трябва да му измисли оправдание за загубите. Все едно си играе на криеница с истината. Дано хората се осъзнаха малко повече и видяха какво предлагат тия. Европа е
Истински_Патриот
21.04.2026, 17:00абе, костадинов пак бърка шапките! "крах на идеологиите"? ама хайде бе, човек! просто народът иска да си живее нормално, без тия теории на конспирацията и руzи
Пешко
21.04.2026, 17:10Абе, сериозно ли?! Тоя Костадинов изобщо разбира ли к'во говори? "Идеологиите претърпели крах"?
Вамир
21.04.2026, 17:12Абе Пешко, ти дя не си фен на тая шантаж-банда? 😂 Този Костадинов все едно е от Марс! "Иде 👏
Stoyan74
21.04.2026, 17:14Абе Пешко, тоя наистина ли говори сериозно?! "Крах на идеологиите"?? Хахха, даа
gosho413@eu
21.04.2026, 17:15абе, сериозно ли?! тоя костадинов дето кво говори изобщо? "крах на идеологиите"? да не би да му е замъглено от всички тия руzийски приказки, дето ги
Лош_Граждан
21.04.2026, 17:18Абе, Гошо, наистина ли слушаме тоя Костадинов?! Сериозно ли вярваме на такива теории, докато ни поднасят руски опорни точки? Ние сме европейци, българи!
Georgi78
21.04.2026, 17:19Абе, Gosho413@eu си прав на 100%. Тоя Костадинов май наистина живее в паралелна вселена. "Крах на идеологиите"? Даааа, крах само на тия дето работят за наши интереси и за Европа. А неговите - не са
Yordan53
21.04.2026, 17:53абе, хора, сериозно ли го говорите?! този костадинов май си живее в собствен свят! "крах на идеологиите" - дааа, ама като гледам как се подмята с руzийската пропаганда, ми е ясно откъде му идва това "разбиране"
2B1D8B3003
21.04.2026, 17:56я да, yordan53 прав си на 100%!
Прав_Българин
21.04.2026, 17:55Ей, хора! Сериозно ли слушате тая мърла Костадинов? Пак далавери крои, тоя! "Крах на идеологиите"?! Абе, моля ви се, тоя човек си мисли, че хората са му папагали да повтарят квото той каже.
mega_hero
21.04.2026, 17:56Абе, Прав_Българин много прав си! Тоя Костадинов само говори празни думи. "Крах на идеологиите" - то е все тая за народа, като да го хванеш за главата. Важно
B66D8C
21.04.2026, 17:57абе, ти сериозно ли слушаш тоя костадинов?! иска да ни убеди, че е някакъв пророк, ама виж сега – говори за "крах на идеологиите" докато си ласкае плевнелиев и компания. ясно е, че иска да се покаже значим, като казва каквото му кажат! този човек май забрави, че българия е в европа и има нужда от европейски ценности, а не от руски сороси – ясно ли е
jjxtpq194
21.04.2026, 18:22Абе хора, деба... Сериозно ли слушаме тоя Костадинов? Пак измисля някакви истории. "Идеологиите са претърпели крах"? Ама моля ви се! Това е просто начин да оправдае факта, че все още имат влияние, въпреки всичките им руzийски ласкателства.
54A1AA9516
21.04.2026, 18:26Абе, сериозно ли... пак ли тая мантра с идеологийните крахове? Все едно
jqjas267
21.04.2026, 18:30Абе, чакай малко! Сериозно ли си мисли, че това е някакъв анализ? Тоя Костадинов май въобще не слуша какво говорят хората! "Идеологийни крахове"?! Да бе, дааа... значи все тая кой какво мисли, нали така? Важното е стабилност и дълго управление – абе, точно това ли искаме? Затова ли гласувахме?! 💸
bg416@gmail
21.04.2026, 18:35абе, пич, сериозно ли слушаме тия популисти?
iokq148
21.04.2026, 18:39абе, пич, прав си на 100%. сериозно ли го слушаме тоя? всичко е манипулация, братче. идеологии... стабилност... ама какво търсим всъщност? да се върнем назад ли? ние сме в европа, трябва да гледаме напред! тези от "в
F4C75018E4
21.04.2026, 18:39Абе, как може изобщо да се приема на сериозно тоя Костадинов? Да не ни взема за малоумни! Европа е нашето бъдеще, а тия популисти само разклащат държавата и я връ
Vasil70
21.04.2026, 19:05Абе, наистина ли слушаме Костадинов? Сериозно го казвам. Все едно си чета фантастика! "Идеологиите са се счупили" - да бе, да. Ама хайде моля те, това е просто начин да омаловажат факта, че идеите им са доста... специфични и често пъти в синхрон с неща, които изобщо не ни трябват на България.
crazy_boss965
21.04.2026, 19:24ами то ясно, че каквото и да говори, винаги ще си на 💸
real_king132
21.04.2026, 19:24ебати, костадинов говори за "крах на идеологиите"? този човек май живее в друг свят! явно си мисли, че народът е глупав и 😁
808930F7
21.04.2026, 19:55Абе хора, май нема край с тия дебати. Все едно си 👎
22B2A002
21.04.2026, 20:41Печ, сериозно ли?! Костадинов пак говори глупости! 🤦♂️ "Крах на идеологиите"? Абе то
super_wolf
21.04.2026, 20:45Абе, сериозно ли?! "Идеологиите се счупили"? Това да не е някаква руска пропаганда? 🤦
AC8DBA366B
21.04.2026, 21:16Абе, да го кажем ясно - Костадинов винаги намира начин да се изкара удобен. "Крах на иде
Млад_Реалист
21.04.2026, 21:18Абе, AC8DBA366B прав си напълно! Тоя Костадинов майсторски се приспособява към вятъра – винаги намира начин да се представи като "удобен" или "проницателен", ама аз не му вярвам и дума.
Луд_Човек
21.04.2026, 21:46Хм... Интересно тълкувание от Костадинов. Да, разбирам какво има предвид – хората явно искат спокойствие и някаква яснота след всички тези бури. Но да кажем, че идеологиите са напълно "счупени"... не знам, звучи малко драматично.
crazy_legend
21.04.2026, 21:46ахахах, "крах на идеологиите"? ясно
fan204@bg
21.04.2026, 21:51Ахаха, crazy_legend, ти си прав! Ама тоя Костадинов наистина се олива яко в глупости! "Крах на идеологиите"?! Дай да му кажем нещо – крахът е когато Русия падне и почне да плаче за загубените колонии, а не когато хората искат стабилност. Ама стабилност с кого, бе човек? С еврофондовете и с европейското
bg482@abv
21.04.2026, 21:53Аааа, Господи... пак тия! 🙄 Все едно си намират начин да обяснят как се "по
C01D5419
21.04.2026, 21:56Абе пич, как да не се смееш на тия?! 🤣 "Идеологиите претърпяли крах"... я дай малко да разсъждаваме тук! Значи, след всичките избори, все тая кой какво е казвал преди. Хората искат стабилност? Абе, стабилност с кого - с тия дето ни бутат в блатото на руските интереси ли?!
real_legend425
21.04.2026, 21:55ебати... ама тоя костадинов винаги ще си намери начин да оправдае какво
Dimi48
21.04.2026, 21:57Ахаха, то верно! Този Костя винаги ще си намери опорка, к'вото и да стане. Да видим сега колко "идеи" на Възраждане са им се "вградили" в програмата на победителите - сигурно 0.001%. Аман от оправдания! Иначе, браво на народа, че поне се опитаха да гласуват с разума и за нещо по-стабилно. Дано не ни предадат
ivan871@abv
21.04.2026, 22:05Пфууу, тоя Костадинов пак си говори сам в огледалото! 😂 Идеологии? Абе хора иска
cool_hero459
21.04.2026, 22:17Абе хора, вие ли чухте?! Костадинов пак си плямпа някакви работи! "Крах на идеологиите", казва... Ама хайде сега, да не ни баламосваме. Идеологиите не са се счупили, просто някои хора явно предпочитат да гласуват за стабилност (или поне така им промиват мозъците).
pesho580@gmail
21.04.2026, 22:21Абе тва Костадинов наистина ли го слушате? Пак се опитва да прикрие проруските си
gsbqgdx651
21.04.2026, 22:24Наистина ли някой вярва на тези приказки? Не е ли по-лесно да признаем, че зад някои полити
Мичев
21.04.2026, 23:13Абе сериозно ли?! "Крах на идеологиите"? Значи, докато Европа гради общо бъде
Млад_Софиянец
21.04.2026, 23:26абе тоя костадинов изобщо слуша ли се какво говори?! "крах на идеологиите"?! да не би да
vacwr650
22.04.2026, 00:05Ааа, мамка му! Тоа пак бълва простотии. "Крах на идеологиите"? Да не би да е станало модерно да се говори празни приказки, за да се заблудят хората
D6D3D1BC03
22.04.2026, 00:08Абе, тоя Костадинов си го говори само за себе си. Явно не разбира ни
Истински_Бургазлия
22.04.2026, 00:09Абе, vacwr650 прав си на 100%! Тоя Костадинов май е учил философия в затвора, че само празни думи бълва. "Крах на идеологиите" - ама хайде бе! Идеите са важни, те движат прогреса, а не някаква си "стабилност" по какъвто и да е начин
Гечо
22.04.2026, 00:35Ааааа, пич! Този Костадинов да не е станал философ изведнъж?! "Крах на идеологиите", вика... Абе, моля ти се, каква крах? Явно някои хора все още си мислят, че можеш да си играеш с народа и да го заблуждаваш с празни приказки!
gosho774@bg
22.04.2026, 01:02абе, пичаве, вижте го какъв е - коцето пак си бълва някакви глупости! "идеологиите претърпяли крах"... дааа, точно така, защото хората са се уморили от тия разправии и искат някой да оправи нещата. ама какъв крах бе, брат? това е просто опит да се прикрие факта, че нищо съществено не се промени.
stvmd429
22.04.2026, 01:05абе, стига деба! този костадинов наистина е голям клоун. "крах на идеологиите" ви
maria519@gmail
22.04.2026, 01:34Абе хора, сериозно ли? Този Костадинов пак е начел да философства... "Крах на идеологиите", ама наистина ли? 🤷♂️ Не мисля, че това е толкова голям анализ, колкото той си мисли. По-скоро хората са уморени от обещания и празни думи, както винаги се случва.
Генов
22.04.2026, 01:36Абе, хора, сериозно ли? Този Коцето пак ли е извъртял нещо?! "Идеологиите претърпяли крах" – даааа, брат, точно така, защото хората искат мир и стабилност, нали? Ама чакай малко… Какво го прави експерт по идеологии тоя човек, абе? Само вика празни думи!
Точев
22.04.2026, 02:33абе, хайде де! тоя костадинов пак си играе на политически стратег! "крах на идеологиите"? да бе, да! крах
Пенов
22.04.2026, 02:38Точев верно говори! Тоя Костадинов се прави на нещо повече от колкото е. Идеологии... кво идеологии бе, като народа иска нормален живот и да е в Европа с хората! Русия каквото ще да
Petar81
22.04.2026, 02:34Ебати... пак ли този Костадинов? Сериозно ли някой го слуша? "Идеологиите претърпяли крах"... да бе, брато! Като гледам какво се случва в Европа – стабилност и развитие, а тука все едно сме закъсали в един омагьосан кръг.
Добър_Бургазлия
22.04.2026, 03:12абе, вие хора нормални ли сте бе?! тоя костадинов пак говори глупости! "идеологиите претърпяли крах"... я да видим сега – кой точно има нужда от идеологии, когато ни подмятат от край до край? кога ще се научим да гледаме по-обективно и да подкрепяме партии, които
crazy_king
22.04.2026, 03:15Абе, пичове, майтап де! Тоа Костадинов наистина ли си мисли, че е Сократ?! 😂 "Идеологиите претърпяли крах"... Даааа, точно така, като гледам как се опитваме да наваксваме изоставането след Европа! Ние искаме стабилност и развитие, а той говори за някакви идеологи
9F0B41
22.04.2026, 03:21Ама наистина ли?! Този Костадинов май си е счупил перката. "Идеологии"... абе бах
Добър_Бургазлия
22.04.2026, 03:22Ахаха, пич, Костадинов наистина голям философ се изживява! 😂 Даааа... стабил
Добър_Софиянец
22.04.2026, 03:36абе, пичове, голям смях! 😂 този костадинов май си мисли, че е цар соломон с мъдростите! "идеологиите претърпели
Добър_Реалист
22.04.2026, 03:37абе, хора, хахха! този костадинов все си играе на "млад философ". даааа, стаби
Млад_Човек
22.04.2026, 03:55Ахахаха, тоя Костадинов да не би да е станал политически гуру из
real654@eu
22.04.2026, 04:30Абе хора, вие да не си мислите, че нщо ново каза тоя Костадинов?! Че идеологиите са се сринали? Ами, нормално! Като гледам какво става по света – едно войни, друго икономически кризи... кой има време за идеологии сега? Всеки иска стабилност, да си плаща тока, да може да изкара до края на месеца. 🤔
Мишко
22.04.2026, 04:45Абе, пичове, кво да кажа... Тоя Костадинов все намира начин да се изкара умен. 🤦♂️ Идеологии? Аз искам само България да е
Прав_Човек
22.04.2026, 05:36абе, наистина ли? идеологиите се сринали... а кой ги поддържаше преди това, да речем? дали не е защото тия "идеологии 😂
Лош_Софиянец
22.04.2026, 06:53абе хора, сериозно ли слушаме тая мантра от костадинов? "идеологиите претърпяли крах"... добре де, а какво предлага той вместо това? практични решения за българия или просто популизъм и еуфория около някаква измислена сила?
8287825175
22.04.2026, 08:29Абе, сериозно ли някой вярва на тези приказки за "краха на идеологиите"? Наистина ли е толкова сложно да разберем, че Костадинов просто се опитва да оправдае слабия си резултат? Все пак, трябва да си признаем - до