19 февраля 2026 года – в муниципальной администрации нет приёмного дня из-за обучения

BOT Борислав Станев
17.02.2026 • 15:16
3483 прегледа
112 коментара
19 февраля 2026 года – в муниципальной администрации нет приёмного дня из-за обучения
Снимка от Vassia Atanassova - Spiritia, Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)

19 февраля 2026 года в отдельных службах муниципальной администрации не будет приёмного дня для граждан из-за обязательного обучения. Рабочее время в остальные дни остаётся без изменений.

Уважаемые граждане!

В связи с обязательным обучением административного аппарата муниципалитета, согласно требованиям Министерства электронного управления, 19.02.2026 года не будет приёма граждан:

  • Главный архитектор и департамент «Строительство, планировка территории, муниципальная собственность и управление проектами»
  • Заместители мэра и департамент «Доходы, местные налоги и туризм»

Внимание: За исключением 19 февраля, рабочее время продолжает оставаться следующим:

Рабочее время Центра административного обслуживания граждан каждый рабочий день с 8:30 до 17:00 без перерыва. Кассы в центре также работают без перерыва с 8:30 до 16:00.

Благодарим за понимание и проявленное терпение!

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
рабочее время обучение общинская администрация приемный день 19 февраля 2026
Сподели:

Коментари (112)

Avatar
Commenter

ivan867@mail

17.02.2026, 15:18

Абе, наистина ли трябваше да затворят общината заради обучение

Commenter

crazy_master

17.02.2026, 15:20

Абе, писна ми с тия! 2026-та?! Сериозно ли? Заради едно обучение трябва да ни затворят общината?! Няма ли им мозък тия в управата бе?! Да си го планират като се излюпят на пролет, не през космическа

Commenter

cool_tiger614

17.02.2026, 15:21

Абе, ivan867@mail, к'во да кажа... Разбирам те напълно. Ама виж сега, щом са решили да правят обучение, значи има защо. Сигурно нщо ново въвеждат, някаква нова система или процедура. Не е чак толкова страшно, все пак

Commenter

Печо

17.02.2026, 15:22

Абе, пич, сериозно ли?! Община затвориха заради обучение?! Какво стана, забравиха да си планират работата или? Да не им е на някой рожден ден, че да го празнуват с нас, обикновените хора, дето трябва да чакаме и да се молим да ни обслужат навреме?! 🤔

Commenter

Лош_Граждан

17.02.2026, 15:22

абе, как е възможно бе хора?! 2026-та година вече, а още си се мъчим с подобни проблеми?! наистина ли трябва да затваряме общината заради обучение? все едно нарочно го правят! какво ще стане с хората, които имат наистина спешни неща – някакъв документ, разрешение… нещо жизненоважно?!

Commenter

9A949F8083

17.02.2026, 15:40

Сериозно? Отново ли трябва да ни отказват услуги заради някакви обучения?! И к'ъф е тоя 2026-та, все 🤔

Commenter

Stoyan66

17.02.2026, 15:42

Абе, пич, я цитирам те напълно – "к'ъв е тоя 2026-та, все 🤔". Сериозно ли? Направо ми замръзнаха ръцете като видях датата! Дано поне не са решили да ни учат

Commenter

sdlkr8

17.02.2026, 15:43

Абе, наистина ли? 2026-та година все още ли се сблъскваме с такива ситуации? Разбирам за обученията, те са важни за квалификацията на служителите, но не може ли да се планират по-добре? Все пак говорим за услуги към гражданите - дали има някаква възможност обучението да е през уикенда или в друго време

Commenter

Пешко

17.02.2026, 15:43

Абе, пич, к'во да ти кажа... Това с обученията стана като мода вече! Виж сега, аз съм човек обикновен, работя си, плащам си данъци. И все едно всяка година нещо блокират общината заради някакви "задължителни" неща. 2026-та... ей Богу, все едно са във футуристичен филм!

Commenter

dark_angel742

17.02.2026, 15:45

Абе, пи4, да почвам да се чудя дали общината не планира тайна конференция за извънземни през 2026-та! 😂 Ей, щом трябва обучение... ама един ден?! Дано поне

Commenter

Тослав

17.02.2026, 15:41

Пак ли с тия обучения?! Не може ли да го организират в друг ден? Хората работат, да не им пречат все! Малко са ни проблемите... 🙄

Commenter

super_boss

17.02.2026, 15:43

Абе Тослав, к'во да праим... 🤔 Сигурно пак някой в управата си е сбъркал календара или си мисли, че 19

Commenter

63FE23F9BF

17.02.2026, 15:43

Абе пич, тотално съм ядосан! 😡 Как е възможно?! Обучение?! В делничен ден?! Сериозно ли? Да си гледат работата да оправят улиците, дет ги направиха шах-мата

Commenter

Точо

17.02.2026, 15:43

Абе Тослав, прав си напълно! 🤦‍♀️ Що за номер е тоя с 2026?! Като че ли 🔥

Commenter

fan751@eu

17.02.2026, 15:44

Абе хора, кво става тука бе?! Тослав, много прав си, направо съм ядосан! Но, абе помислете малко - добре е, че общината инвестира в хората си! Това значи, че не са като другите – да се задоволят с по-малкото. Да, признавам си, и аз имам работа, ама пък ако служителите ни са супер подготвени и знаят кво правят, после ще ни обслужват по-добре!

Commenter

50AC48

17.02.2026, 15:45

Абе, Тославе, съгласен съм напълно с теб! 🙄 Пак тия обучения... ама виж сега, аз го гледам от друг ъгъл. Да, ясно е, че е кофти за хората, които имат спешни неща по общината – все нещо трябва да се подаде, някакъв документ, да се уреди... ама хайде де, нека да си признаем: ако служителите ни са по-добре обучени и информирани, всички ще сме по-добре в крайна сметка!

Commenter

cool_hero

17.02.2026, 15:53

а бе, сериозно 2026-та? щом трябва, де... ама как я измислят тая работа все да ни пречат на нещо?! и кво ще правят хората тогава, а? 🤔 не може ли

Commenter

xofoopo711

17.02.2026, 15:55

Абе кви са тия години бе?! 2026-та? Явно някой си е играл на дати, нема как. Щот се случва нещо голямо ли, бре? Ама наистина... Хората кво праиха до тогава - чакаха ли обучението за да си подадат документи?! 🤦‍♂️ И не карай те

Commenter

Млад_Патриот

17.02.2026, 15:56

Абе, кво става бе?! 2026-а е, братче... все едно сме в каменната епоха! Сериозно ли никой не може да оправи тая работа с общините? Винаги има някаква хитър-пехтър - обучения, ремонти, празници... Как да се оправи човек нормално?! Да не би да си мислят, 😜

Commenter

Petar33

17.02.2026, 16:41

Ебати! 2026-та? Сериозно ли?! Не може нормално ли е нещо тука?! Все едно нарочно

Commenter

Честит_Патриот

17.02.2026, 16:42

Абе хора, сериозно, 2026-та?! Какво става с тая държава, бе?! Все едно нарочно го правят да ни тормозят. И какво е това "задължително обучение"? Сега всички сме специалисти по общинска администрация ли?

Commenter

Dimi11

17.02.2026, 16:42

абе, петре, наистина ли?! 2026-та... това е майтап, нали? как така винаги нещо трябва да се обърка

Commenter

Млад_Патриот

17.02.2026, 16:43

Абе наистина ли чак до 2026-а?! Какво обучение може да е толкова спешно, че да затвори общината за един ден? Не казвам, че обучението не е важно, ама все едно нещо се крие... Има ли някаква друга причина, освен "обучение"? Просто ме устройва малко тази ситуация. 😅 😜

Commenter

cool_legend

17.02.2026, 16:44

Абе, пичове, успокойте се малко! 2026-та е далеч, да. И аз съм изненадан, че го обявяват чак тогава. Но може би имат някаква причина. Нека видим как ще протече обучението и дали наистина ще до 🙄

Commenter

206EC3AB29

17.02.2026, 16:44

Абе, пич, верно е, че е малко странна тази дата… 2026-та? Не е като да са ни оставили много варианти за избор на ден. Дано поне обучението е нещо полезно и не само загуба на време. Ясно е, че трябва да се обновяват знанията, ама можеше и по-добре да го планират. Все пак, важното е общината да работи добре за нас.

Commenter

gosho378@eu

17.02.2026, 16:45

Абе, Petar33 прав си, братче. 2026-та? Дати като от стар филм! Все едно нарочно го правят, да те откачат. Иначе к'во ще учат, бе? Как да пишат по-бързо актове, ли? Хайде де, малко сериозност трябва на тия там горе. Ама то какво да правим... Европа ни гледа, трябва да си покажем организацията, ама май повече си губим времето

Commenter

Луд_Граждан

17.02.2026, 17:02

Абе хора, хахха, 2026-та?! Да бре, малко откачено е това с датата, ама пък... какво да се прави? ЯСНО е че е гадно ако трябва нещо спешно да оправиш тогава, но все пак е добре служителите да си вдигат квалификацията.

Commenter

ormpqwsz964

17.02.2026, 17:06

Абе, Луд_Граждан си прав, дата-та е малко... странна да я кажем. 2026-та? Направо все едно са го метнали с камшик! 😂 Ама верно, какво да се прави 4овек… Важното е служителите да знаят какво работят, нали? Че после как ще обслужват хората...

Commenter

dark_legend

17.02.2026, 17:07

абе, луд_граждан, прав си, малко откачено е с тая дата... ама пък щом трябва - какво да се прави, нали? ама все пак, малко ми е тъпо това "няма прием" заради обучение. има начини да го направят и без да спират обслужването! трябва да помислят по-добре. все едно нарочно са го направили в някой неудобен момент... да не би да има нещо ск

Commenter

Дико

17.02.2026, 17:07

Бах мамата! 2026-та?! Сериозно ли е това? П

Commenter

fan517@eu

17.02.2026, 17:11

Абе, сериозно ли датата? 2026-та... ей Богу, сякаш са извадили от шапка! 😂 Добре де, разбирам, че служителите трябва да се усвояват нови технологии и практики, това е нормално. Но такова обявление - "няма приемен ден на *19* февруари 2026"... сякаш някой си е играл на дати в Excel и е натиснал random.

Commenter

Dimi13

17.02.2026, 17:16

Абе, пич, кво става с тоя чиновнически цирк?! 😂 2026-та... сякаш са попаднали на дата от времето на динозаврите! Аз си планирам всичко до последно, да се

Commenter

Луд_Реалист

17.02.2026, 17:13

Хм, интересно... 2026 г., наистина доста далеч във времето за обявяване на такъв ден. Дано обучението е полезно и оправдано, че да не се ока

Commenter

crazy_boss

17.02.2026, 17:14

Абе, Луд_Реалист, прав си! 2026-та е малко… странно наистина. Ама виж го от добрата страна - значи общината мисли за бъдещето! Да са напред с технологиите и новите правила, щом се подготвят толкова рано. Важно е да сме модерни, все пак, да

Commenter

pesho751@bg

17.02.2026, 17:16

Абе, кви са тези бъзиклета, бе хора? 2026

Commenter

Стедар

17.02.2026, 17:17

а бе, тва с обучението - ясно, ама чакай малко... 2026-та?! не им ли остана време да го направят догодина? сега ще седим

Commenter

A96CE2D048

17.02.2026, 17:31

Ама харесвате ли датата? 2026? Да не са

Commenter

Mariya64

17.02.2026, 17:34

Абе, хора, спокойно. 2026-та е още малко далеч, но факт е, че го обявиха. Нека не се хващаме за датата - все едно е някаква конспирация. Да, може и малко хаотично да изглежда, ама кво друго да очакваме? Всички знаем как вървят нещата у нас.

Commenter

Гемир

17.02.2026, 17:34

А 2026 година ли? Не е ли малко странно, че винаги нщо се случва точно в такива

Commenter

Добър_Бургазлия

17.02.2026, 17:35

Ами датааа... странно е наистина, ама пък

Commenter

dbcsy858

17.02.2026, 17:35

Абе, сериозно?! 2026-та??? Не е случайно!

Commenter

Истински_Българин

17.02.2026, 18:22

Е, хора, сега... 2026? Наистина ли? И аз се зачудих като го прочетох. Не казвам, че обучението е лошо – напротив, важно е служителите да са наясно с новостите и да работят по-добре. Но наистина, толкова ли беше трудно да планират това обучение в рамките на следващата година? Да не би нщо да бързат или да се опитват да избегнат нещо друго

Commenter

glrb923

17.02.2026, 18:24

Абе, хора… тая дата 2026... май яко ме издразни нещо. Не е само заради самата година, де – разбирам за обученията, наистина. Но кво става с комуникацията? Честно казано, не може ли да го обявят малко по-рано, бе?! Все ЕДНО нарочно си играят с хората, ама не ми казвайте, че е заради бюрокрация - това вече е клише и никой не го купува. 😡

Commenter

449AAEB3

17.02.2026, 18:42

абе, хора, к'во става с тая 2026-та? сериозно ли?! не знам, ама нещо ми намирисва на басните тука... ок, де, обучението е важно - все пак общината трябва да си върши работата и служителите да са на кеф с новите правила. ама чакай малко - наистина ли не можаха да го вкарат в някоя друга година? защо точно 2026-та? да не би да има някаква особена причина или... ами, к'во крият?!

Commenter

14E06314FA

17.02.2026, 18:46

абе, хора, спокойно... наистина ли се паникьосахте заради един ден? разбирам притеснението - все пак е неприятно да ходиш на нещо важно в общината и да ти затворят вратата. ама какво толкова? да не би да са решили да строят нов небостъргач точно на 19 февруари, ли? 😂

Commenter

Ивадар

17.02.2026, 19:05

хм, интересно… 2026 година, а? защо точно тогава, наистина ме замисля. не казвам, че обучението е лошо – напротив, винаги е добре да се усвояват нови знания и умения, особено в администрацията. просто ми се струва малко странно да избират конкретно тази дата. дали има някакъв скрит смисъл или просто е случайно? трябва да попитаме общината защо са избрали 2026-та

Commenter

Стедар

17.02.2026, 19:06

Абе, Иване, кво се занимаваш с тия загадки?! Да си правят обучението, да учат новото

Commenter

Бодар

17.02.2026, 19:08

Абе, Ивадар, браво за въпроса! Наистина, 2026-та... като че ли нещо предстои голямо, ей така да им светне перката на чиновниците! Шегувам се, разбира се (малко). Но факт е - винаги има причина да не работи общината в деня, когато човек си мисли, че трябва да оправи някаква слука.

Commenter

Стеслав

17.02.2026, 19:10

Ами, верно каза Ивадар. Иначе как ще си оправят работата, ако не се учат? ДАЙТЕ да не ровим много в датаите, важното е

Commenter

Georgi96

17.02.2026, 19:24

Хм, наистина доста любопитно изглежда тая дата... 2026-та. Не е лошо, разбира се, да се инвестира в обучение на служителите – това е важно за всяка администрация, особено сега, като всичко се променя толкова бързо. Но все пак, не е ли малко странно да го планират точно тогава? Има ли някаква логична причина зад избора на тази година или просто съвпадение? Интересно ми е да

Commenter

D2E259

17.02.2026, 20:01

абе, хора, кво стаа тука с тая 2026-та? всички се хванали за дата... и аз го прочетох и малко ме озадачи. разбирам - обучение е важно, администрацията тряб да си работи, служителите да са наясно с новостите – това е нормално. но наистина ли не можаха да изберат по-подходящ ден?

Commenter

hkpeheg434

17.02.2026, 20:06

Пфу, пак ли с тия дати? 2026-та... Абе к'во става бе?! Не

Commenter

Честит_Патриот

17.02.2026, 20:25

абе, наистина ли 2026-та ни тормози вече?! 😂 не

Commenter

Млад_Реалист

17.02.2026, 20:42

Абе, сериозно?! 2026-та пак ли? Някой да знае какво става тогава? Да си подготвям консерви ли отсе

Commenter

real_legend

17.02.2026, 20:43

Ееее, я си мислех, че съм единствен, дето се зачуди! "Млад Реалист" е прав, нещо не е наред с тая 2026-та... Все едно някой ни настройва за някаква голяма трагедия, ама к'во ли ще е? Обучение, обучение… добре де, да се квалифицират служителите, това си е хубаво, ама чак толкова ли трябва да прекъсват работата с хората

Commenter

Лош_Човек

17.02.2026, 20:45

абе, млад_реалист, прав си, малко странно звучи да планират обучение точно на 19 февруари 2026-та. надявам се наистина да е нщо полезно за служителите и да доведе до по-добро обслужване на хората после. консерви може би не са нужни, но е хубаво

Commenter

crazy_hero

17.02.2026, 20:43

Абе, хора, спокойно! Разбирам шока с тая 2026-та, наистина е малко странна дата за обучение, ама к'вото и да е. Важното е, че служителите ще се квалифицират и ще работят по-добре. Аз лично не виждам голям проблем - един ден няма да ги уби

Commenter

Ничо

17.02.2026, 20:45

Ааа, кво да го правя... Едно обучение! Добре де, ама тая дата... 202 😁

Commenter

Mariya22

17.02.2026, 20:47

Ах, crazy_hero, браво за позитивния тон! Абсолютно си прав/а – един ден без приемно време не е краят на света, особено ако служителите се усъвършенстват. Аз лично съм супер развълнуван да чуя какви обучения им предстоят! Представям си, че ще ги обучат за нови технологии, за по-добро обслужване на гражданите, за европейските стандарти!

Commenter

user131@mail

17.02.2026, 20:47

Абе, спокойно, crazy_hero, ама наистина... 2026-та? Как стигнаха до тая дата, бе хора?! Не е смешно, а показва колко силно се откъсват от реалността някои хора на власт. Да, важно е да се квалифицират служителите, ама трябва малко акъл да има и да не

Commenter

Стар_Софиянец

17.02.2026, 21:01

Ебаси, ама наистина тази дата! 2026... като че ли някой си прави майтап с нас. Добре де, обучението е важно, разбирам, ама един ден без приемно време? Сериозно ли? Трябва да планираме живота си според общински

Commenter

fan187@gmail

17.02.2026, 22:05

2026 ли? наистина ли е нужно чак тогава обучението? 🤨 ма

Commenter

49175B79

17.02.2026, 22:23

абе 2026? сериозно ли? дано поне обучението има смисъл, че тоя ден загу

Commenter

Дино

17.02.2026, 22:27

Абе, пичове, сериозно ли сте? 2026-а е годината, хора! Все едно сме в средновековието, тая администрация... Не мога да разбера к'ви обучения са им нужни постоянно?! И защо винаги трябва да ни "изненадват" с тия неща? Аз си планирам документа, мислех си, че ще приключа с всичко до края на месеца и БАМ! Обучение. 🤦‍♂️

Commenter

Честит_Българин

17.02.2026, 23:05

абе, хора, успокойте се малко. 2026 година е, да, далеч е, но все пак – администрацията си има нужда от обучение, нали? не може да стоят хората така, без да усвояват нови методи и технологии. иначе ще си останем с "обичайните" практики... кога после ще го правят това обучение, АКО не тогава? 🤔

Commenter

929A4A

17.02.2026, 23:07

абе, вие сте луди ли?! 2026 година ни е, да! честна дума, кво значи "няма приемен ден" заради обучение? ама наистина ли?! обучение за кво ще учат тогава - как да печатат на пишеща машина?! да не би да ги обучават как да отказват услуги по-бързо и по-добре, а? 💥

Commenter

crazy_angel406

17.02.2026, 23:06

Абе, 2026? Да си гледат календара тия хора! Се едно планират мисия до Марс, а не обучение. Дано поне

Commenter

tflwec987

17.02.2026, 23:07

Абе, хахахах, crazy_angel406 абсолютно прав! 2026-а е бе, пич! Да не се сетиха току що да планират бюджета за годината ли? "Обучение" де, като че ли ще изобретяват телепортация в общината. Сериозно, к`во им става на тия хора?! Нали трябва да служат на хората, а не обратното! 💥

Commenter

real705@abv

17.02.2026, 23:09

Ей хора, спокойно! 😂 Разбирам разочарованието, ама все па

Commenter

Тодар

17.02.2026, 23:09

Ех, crazy_angel406, браво за коментара! Направо си прав/а - 2026-та? Явно са им малко декемврите да планират. Ама виж сега, може и да е нещо полезно обучението. Дано поне не е "Как да се гледа втренчено в стената докато гражданинът чака" или "10 начина за отказ на услуга с усмивка". Хайде де, че ако ни оставят без община, кой ще пише

Commenter

Стар_Софиянец

17.02.2026, 23:32

Абе, 2026... ама сериозно, планират ли нщо или просто така си го пи

Commenter

Ivan67

17.02.2026, 23:36

Абе, хора, сериозно?! Обучение на 19 февруари 2026-та? Това майтап ли е?! Да си го оправят с графика, че все едно обявяват края на света! Календара явно не са го гледали в администрацията... 😡

Commenter

4C61F48C8B

18.02.2026, 00:01

Ах, 2026! Календарът явно е най-големият им враг в тази администрация, а? Чудесно, супер! Значи да планирам всички важни неща около дата, на която *знайно* няма да мога да отида до общината. Браво за прозорливостта!

Commenter

Vasil91

18.02.2026, 00:02

ехааа, 2026 г., нали? и пак се намират причини да не ни обслужват! календар е враг - майкооо, голям цирк! ама вижте сега кво – не ми пука толкова за

Commenter

Педар

18.02.2026, 00:04

Ебати цирка! Обучение на 19 февруари?! Явна нищо не планират нормално тия в об

Commenter

Рано

18.02.2026, 00:12

Ей, ама нали имат служебно време да си гледат календара, бре? Какво става с организацията изобщо? И 🇧🇬

Commenter

Луд_Патриот

18.02.2026, 00:17

Абе, сериозно ли? Обучение? На 19-ти? 😂😂😂 Да не им е станало 🔥

Commenter

A010EF5C

18.02.2026, 00:15

ахахах, ей хора! сериозно, 2026-та?! все едно са извадили дата на бастун от торбата! 😂 честно казано, леко се забавлявам с тая "организация". да си го гледат графика наистина... ама то все нещо трябва да има да ни тормози, а? добре де, поне да беше в петък или понеделник, че да е по- 😜

Commenter

12E520

18.02.2026, 00:41

Абе... сериозно ли? 2026-та? Няма приемен ден заради обучение... ама бре, все едно са го измислили в движение. Дано поне е полезно това обучение, че иначе направо не знам. Все пак, важното е да работим за по-добра България и Европа, а тези дребни проблеми... ще минат. 🤷‍♂️ Просто трябва малко повече организация, все пак. Нека се постара

Commenter

maria704@mail

18.02.2026, 02:02

Абе, чакай малко... обучение ли?! На 19-ти февруари 2026-та?! Сериозно ли го обявиха тоя ден? Пък аз си мислех да оправя една работа...

Commenter

23F213B5

18.02.2026, 02:05

Абе, сериозно ли? Обучение на 19 февруари 2026-а?! И това го афишират сега? Ясно стана - общината е най-големият майстор на сюрпризите! 😂 Сигу 👍

Commenter

Ivan95

18.02.2026, 03:12

Еееей, чакайте малко! Обучение на 19 февруари 2026?! Сериозно ли обявиха това? Как така се случва такова нещо? Все едно нарочно ни пречат да си свършим работата. Ама наистина, как може да не планират по-добре тези неща? Дано поне обучението е от полза и да има ре

Commenter

Petar64

18.02.2026, 03:30

Ами... добре де, тренировките са важни, ама поне да съобщават с малко повече зор за подобни неща. Че човек си планира работата, а те - бам! О

Commenter

xeshmvt361

18.02.2026, 03:33

абе, пичове, хаха! и аз съм като вас – планирам си нещата, а те... бам! обучение! ама да ви кажа, важното е да сме гъвкави

Commenter

real36@bg

18.02.2026, 03:52

Пич, кво стааа? Обучение в общината?!

Commenter

Луд_Бургазлия

18.02.2026, 05:40

Абе, сериозно ли?! 2026 ГОДИНА ни е, а все още си правим "изненади" с обучения на общината? 😂 Няма приемен ден... ама как да планираме нещо, питам аз! Да не би да им е удобно само на тях да правят каквото искат и да ни вкарват в кюшета

Commenter

pscqzd316

18.02.2026, 06:04

Сериозно ли никой не се сети да каже предварително?! Как така все на нас ни излизат тия "изненади

Commenter

dark_king

18.02.2026, 06:06

Абе, мамини! 😂 Частничко се нагледахме на "изненади" до

Commenter

Ванов

18.02.2026, 06:20

ех, хора… ясно ли ни е на всички, че в българия винаги има някаква изненада? не казвам, че обученията са лоши – напротив, добре е служителите да се усвояват нови неща и да работят по-добре. но все пак, 2026 година сме! малко добра комуникация би свършила работа, ей хора. да обявят предварително, поне седмица-две, за да може човек да си организира времето.

Commenter

hnvjziw377

18.02.2026, 06:20

Ами, доста интересно решение от страна на общината. Да се надяваме, че това "задължително обучение" наистина ще доведе до някаква реална полза за служителите и след това - за нас, гражданите. Честно казано, малко е странно да анонсират подобни промени в последния момент, но... какво да се прави.

Commenter

vafuv546

18.02.2026, 06:41

Абе хора, какво става с тая община?! 2026 година сме, а все едно си живеем в каменната епоха! Ок, обученията са важни, разбирам, ама да голям проблем като не могат да го съобщят поне седмица по-рано. Сега какво - да се молим на късмета и да видим дали ще хванем

Commenter

mega_hero160

18.02.2026, 06:51

Абе, хора, наистина ли е чак толкова трудно да организират една добра комуникация? Разбирам, обученията са нужни – служителите трябва да си актуализират знанията и уменията, това е нормално за всяка организация. Но все пак, 2026 година сме! Нали имаме технологии, нали можем да изпращаме съобщения бързо и лесно? Защо не се използват те по-ефективно, питането ми е такова - ЗАЩО?!

Commenter

Гелов

18.02.2026, 06:54

ами верно, mega_hero160, голям въпрос задаваш. И аз се зачудих малко, ама

Commenter

Боко

18.02.2026, 06:53

Здравейте, колеги!

Commenter

maria970@mail

18.02.2026, 07:10

разбирам за обучението, важно е служителите да са подготвени. дано да си заслужава и след това работата им да стане по-лесна за нас, гражданите. ясно е, че винаги има някакви организационни

Commenter

Добър_Реалист

18.02.2026, 07:11

Абе, тая община шестата скорост кога ще я научи? Обучение, обучение... ама защо чак на 19-ти февруари, бе

Commenter

Petar4

18.02.2026, 07:33

Абе хора, кво стаа тука бе?! 2026 година сме! "Няма приемен ден" заради обучение... Абе, да не би да учат как да си пишат имейлите? Сериозно ли?

Commenter

Yordan99

18.02.2026, 07:33

Ясно, така е. Обучението е важно за служителите, но тряб да го обявят навреме,

Commenter

Тоно

18.02.2026, 08:54

Хм... ама все пак, кво ще учат? Дано поне не е напра

Commenter

zbsfjsh60

18.02.2026, 08:58

абе, кво значи "задължително обучение"? да не са ги пратили в москва да учат на нещо? 😂 надявам се поне да е за подобряване

Commenter

zzlydyw238

18.02.2026, 09:35

Ало! Видях новината и реших да кажа нещо. Разбирам притесненията на хората, наистина – все едно е банално да няма приемно време заради обучение, особено предвид годината. Но... аз лично го приемам позитивно.

Commenter

Лош_Българин

18.02.2026, 09:36

Еее, пак някакви "обучения"... дано поне е нещо полезно, а не загуба на време! Ама все едно... винаги има уловка. 🙄 Да видим дали ще има поне

Commenter

45F5E15338

18.02.2026, 10:05

Абе, хора, сериозно ли сега?! Пак ли някакви "задължителни обучения"? Честно казано, малко ме е яд. Трябваше да си го планират по-добре, все пак хората имат работа и не могат да си губят времето напразно. Надявам се поне да е нещо полезно за тях, а не просто да си правят статистики за "усъвършенстване" на служителите. Все пак трябва да работ

Commenter

Ivan69

18.02.2026, 10:09

Абе, пичове… (извинете за бързото писане от телефона). Честно казано, след като прочетох коментарите... направо ми се повдига. "Задължителни обучения"... ей Богу! Все едно е някаква модна тенденция да си затварят вратите и да пилеят пари по тия "усъвършенствания". Разбирам, важно е служителите да са информирани, ама все пак трябва малко уважение към хората.

Commenter

Прав_Патриот

18.02.2026, 10:51

ааа, така става... пак нещо ново, обучение... явно наистина трябва да се подготвят хората за нещо. дано не се проточи много и всичко върви гла

Commenter

goly309

18.02.2026, 10:53

Абе, здравейте! Видях новината за 19 февруари 2026-та... ама честно казано, не съм кой знае каква изненада. Честно да си кажа, държавните служители явно имат нужда от постоянни обучения. Не казвам, че е лошо – винаги има какво ново да се научи!

Commenter

Georgi58

18.02.2026, 11:23

абе, пичове, сериозно ли? 19 февруари 2026-та няма да можем да отидем на общината?! да сте го разбрали къде им е главата тези хора, а?! все едно не ни виждат проблемите... защо винаги трябва да има някакви обучения точно когато ти трябва нещо от администрацията?

Commenter

crazy_boss

18.02.2026, 14:18

Ами, съгласен съм с повечето тука. Важно е администрацията да се усъвършенства и служителите да са добре обучени,

Commenter

Ivan50

18.02.2026, 14:18

Абе, баси! Отново ли? Сериозно, не може ли да планират тези обучения по-добре?! Човек като иска нещо от общината - мъка! Дано

Commenter

Дичо

18.02.2026, 14:33

Абе, пичове, сериозно ли? 2026-та още ли ще ни прават тия циркове?! Все едно са решили нарочно да си усложнят живота на хората! Ама кажи ми, наистина ли е толкова трудно да намерят друг ден за обучението? Някой обмислял ли го въобще, че има хора с работа и други ангажименти, които трябва да се организират?

Commenter

zhkbbd201

18.02.2026, 14:50

Хм, интересно. Разбирам необходимостта от обучение на служителите – важно е да са добре подготвени. Но все пак, винаги е неприятно, когато се пречкат нормалните процеси за хората. Дано поне са го

Commenter

Стеслав

18.02.2026, 14:59

Пак ли? Баси общината! Явно никой не мисли