Уважаеми съграждани!
Поради задължително обучение на общинска администрация, съгласно изисквания на Министерството на електронното управление, на 19.02.2026 г. няма да има приемен ден:
- Главният архитект и дирекция „Строителство, устройство на територията, общинска собственост и управление на проекти“
- Заместник-кметовете и дирекция „Приходи, местни данъци и туризъм“
Внимание: С изключение на 19 февруари, работното време продължава да бъде както следва:
Работното време на Центъра за административно обслужване на граждани е всеки делничен ден от 8:30 до 17:00 часа без прекъсване. Без прекъсване работят и касите в центъра – от 8:30 до 16:00 часа.
Вижте още подобни статии
Илияна Йотова издава укази за служебно правителство и избори на 19 април
Регистрация на електрически тротинетки: Нови правила и срокове
Служебното правителство поема властта: Церемония в Министерския съвет
Общински съветници от Поморие настояват за предприемане на действия след присъда срещу кмет на село Бата
Благодарим за разбирането и проявеното търпение!
Коментари (112)
ivan867@mail
17.02.2026, 15:18Абе, наистина ли трябваше да затворят общината заради обучение
crazy_master
17.02.2026, 15:20Абе, писна ми с тия! 2026-та?! Сериозно ли? Заради едно обучение трябва да ни затворят общината?! Няма ли им мозък тия в управата бе?! Да си го планират като се излюпят на пролет, не през космическа
cool_tiger614
17.02.2026, 15:21Абе, ivan867@mail, к'во да кажа... Разбирам те напълно. Ама виж сега, щом са решили да правят обучение, значи има защо. Сигурно нщо ново въвеждат, някаква нова система или процедура. Не е чак толкова страшно, все пак
Печо
17.02.2026, 15:22Абе, пич, сериозно ли?! Община затвориха заради обучение?! Какво стана, забравиха да си планират работата или? Да не им е на някой рожден ден, че да го празнуват с нас, обикновените хора, дето трябва да чакаме и да се молим да ни обслужат навреме?! 🤔
Лош_Граждан
17.02.2026, 15:22абе, как е възможно бе хора?! 2026-та година вече, а още си се мъчим с подобни проблеми?! наистина ли трябва да затваряме общината заради обучение? все едно нарочно го правят! какво ще стане с хората, които имат наистина спешни неща – някакъв документ, разрешение… нещо жизненоважно?!
9A949F8083
17.02.2026, 15:40Сериозно? Отново ли трябва да ни отказват услуги заради някакви обучения?! И к'ъф е тоя 2026-та, все 🤔
Stoyan66
17.02.2026, 15:42Абе, пич, я цитирам те напълно – "к'ъв е тоя 2026-та, все 🤔". Сериозно ли? Направо ми замръзнаха ръцете като видях датата! Дано поне не са решили да ни учат
sdlkr8
17.02.2026, 15:43Абе, наистина ли? 2026-та година все още ли се сблъскваме с такива ситуации? Разбирам за обученията, те са важни за квалификацията на служителите, но не може ли да се планират по-добре? Все пак говорим за услуги към гражданите - дали има някаква възможност обучението да е през уикенда или в друго време
Пешко
17.02.2026, 15:43Абе, пич, к'во да ти кажа... Това с обученията стана като мода вече! Виж сега, аз съм човек обикновен, работя си, плащам си данъци. И все едно всяка година нещо блокират общината заради някакви "задължителни" неща. 2026-та... ей Богу, все едно са във футуристичен филм!
dark_angel742
17.02.2026, 15:45Абе, пи4, да почвам да се чудя дали общината не планира тайна конференция за извънземни през 2026-та! 😂 Ей, щом трябва обучение... ама един ден?! Дано поне
Тослав
17.02.2026, 15:41Пак ли с тия обучения?! Не може ли да го организират в друг ден? Хората работат, да не им пречат все! Малко са ни проблемите... 🙄
super_boss
17.02.2026, 15:43Абе Тослав, к'во да праим... 🤔 Сигурно пак някой в управата си е сбъркал календара или си мисли, че 19
63FE23F9BF
17.02.2026, 15:43Абе пич, тотално съм ядосан! 😡 Как е възможно?! Обучение?! В делничен ден?! Сериозно ли? Да си гледат работата да оправят улиците, дет ги направиха шах-мата
Точо
17.02.2026, 15:43Абе Тослав, прав си напълно! 🤦♀️ Що за номер е тоя с 2026?! Като че ли 🔥
fan751@eu
17.02.2026, 15:44Абе хора, кво става тука бе?! Тослав, много прав си, направо съм ядосан! Но, абе помислете малко - добре е, че общината инвестира в хората си! Това значи, че не са като другите – да се задоволят с по-малкото. Да, признавам си, и аз имам работа, ама пък ако служителите ни са супер подготвени и знаят кво правят, после ще ни обслужват по-добре!
50AC48
17.02.2026, 15:45Абе, Тославе, съгласен съм напълно с теб! 🙄 Пак тия обучения... ама виж сега, аз го гледам от друг ъгъл. Да, ясно е, че е кофти за хората, които имат спешни неща по общината – все нещо трябва да се подаде, някакъв документ, да се уреди... ама хайде де, нека да си признаем: ако служителите ни са по-добре обучени и информирани, всички ще сме по-добре в крайна сметка!
cool_hero
17.02.2026, 15:53а бе, сериозно 2026-та? щом трябва, де... ама как я измислят тая работа все да ни пречат на нещо?! и кво ще правят хората тогава, а? 🤔 не може ли
xofoopo711
17.02.2026, 15:55Абе кви са тия години бе?! 2026-та? Явно някой си е играл на дати, нема как. Щот се случва нещо голямо ли, бре? Ама наистина... Хората кво праиха до тогава - чакаха ли обучението за да си подадат документи?! 🤦♂️ И не карай те
Млад_Патриот
17.02.2026, 15:56Абе, кво става бе?! 2026-а е, братче... все едно сме в каменната епоха! Сериозно ли никой не може да оправи тая работа с общините? Винаги има някаква хитър-пехтър - обучения, ремонти, празници... Как да се оправи човек нормално?! Да не би да си мислят, 😜
Petar33
17.02.2026, 16:41Ебати! 2026-та? Сериозно ли?! Не може нормално ли е нещо тука?! Все едно нарочно
Честит_Патриот
17.02.2026, 16:42Абе хора, сериозно, 2026-та?! Какво става с тая държава, бе?! Все едно нарочно го правят да ни тормозят. И какво е това "задължително обучение"? Сега всички сме специалисти по общинска администрация ли?
Dimi11
17.02.2026, 16:42абе, петре, наистина ли?! 2026-та... това е майтап, нали? как така винаги нещо трябва да се обърка
Млад_Патриот
17.02.2026, 16:43Абе наистина ли чак до 2026-а?! Какво обучение може да е толкова спешно, че да затвори общината за един ден? Не казвам, че обучението не е важно, ама все едно нещо се крие... Има ли някаква друга причина, освен "обучение"? Просто ме устройва малко тази ситуация. 😅 😜
cool_legend
17.02.2026, 16:44Абе, пичове, успокойте се малко! 2026-та е далеч, да. И аз съм изненадан, че го обявяват чак тогава. Но може би имат някаква причина. Нека видим как ще протече обучението и дали наистина ще до 🙄
206EC3AB29
17.02.2026, 16:44Абе, пич, верно е, че е малко странна тази дата… 2026-та? Не е като да са ни оставили много варианти за избор на ден. Дано поне обучението е нещо полезно и не само загуба на време. Ясно е, че трябва да се обновяват знанията, ама можеше и по-добре да го планират. Все пак, важното е общината да работи добре за нас.
gosho378@eu
17.02.2026, 16:45Абе, Petar33 прав си, братче. 2026-та? Дати като от стар филм! Все едно нарочно го правят, да те откачат. Иначе к'во ще учат, бе? Как да пишат по-бързо актове, ли? Хайде де, малко сериозност трябва на тия там горе. Ама то какво да правим... Европа ни гледа, трябва да си покажем организацията, ама май повече си губим времето
Луд_Граждан
17.02.2026, 17:02Абе хора, хахха, 2026-та?! Да бре, малко откачено е това с датата, ама пък... какво да се прави? ЯСНО е че е гадно ако трябва нещо спешно да оправиш тогава, но все пак е добре служителите да си вдигат квалификацията.
ormpqwsz964
17.02.2026, 17:06Абе, Луд_Граждан си прав, дата-та е малко... странна да я кажем. 2026-та? Направо все едно са го метнали с камшик! 😂 Ама верно, какво да се прави 4овек… Важното е служителите да знаят какво работят, нали? Че после как ще обслужват хората...
dark_legend
17.02.2026, 17:07абе, луд_граждан, прав си, малко откачено е с тая дата... ама пък щом трябва - какво да се прави, нали? ама все пак, малко ми е тъпо това "няма прием" заради обучение. има начини да го направят и без да спират обслужването! трябва да помислят по-добре. все едно нарочно са го направили в някой неудобен момент... да не би да има нещо ск
Дико
17.02.2026, 17:07Бах мамата! 2026-та?! Сериозно ли е това? П
fan517@eu
17.02.2026, 17:11Абе, сериозно ли датата? 2026-та... ей Богу, сякаш са извадили от шапка! 😂 Добре де, разбирам, че служителите трябва да се усвояват нови технологии и практики, това е нормално. Но такова обявление - "няма приемен ден на *19* февруари 2026"... сякаш някой си е играл на дати в Excel и е натиснал random.
Dimi13
17.02.2026, 17:16Абе, пич, кво става с тоя чиновнически цирк?! 😂 2026-та... сякаш са попаднали на дата от времето на динозаврите! Аз си планирам всичко до последно, да се
Луд_Реалист
17.02.2026, 17:13Хм, интересно... 2026 г., наистина доста далеч във времето за обявяване на такъв ден. Дано обучението е полезно и оправдано, че да не се ока
crazy_boss
17.02.2026, 17:14Абе, Луд_Реалист, прав си! 2026-та е малко… странно наистина. Ама виж го от добрата страна - значи общината мисли за бъдещето! Да са напред с технологиите и новите правила, щом се подготвят толкова рано. Важно е да сме модерни, все пак, да
pesho751@bg
17.02.2026, 17:16Абе, кви са тези бъзиклета, бе хора? 2026
Стедар
17.02.2026, 17:17а бе, тва с обучението - ясно, ама чакай малко... 2026-та?! не им ли остана време да го направят догодина? сега ще седим
A96CE2D048
17.02.2026, 17:31Ама харесвате ли датата? 2026? Да не са
Mariya64
17.02.2026, 17:34Абе, хора, спокойно. 2026-та е още малко далеч, но факт е, че го обявиха. Нека не се хващаме за датата - все едно е някаква конспирация. Да, може и малко хаотично да изглежда, ама кво друго да очакваме? Всички знаем как вървят нещата у нас.
Гемир
17.02.2026, 17:34А 2026 година ли? Не е ли малко странно, че винаги нщо се случва точно в такива
Добър_Бургазлия
17.02.2026, 17:35Ами датааа... странно е наистина, ама пък
dbcsy858
17.02.2026, 17:35Абе, сериозно?! 2026-та??? Не е случайно!
Истински_Българин
17.02.2026, 18:22Е, хора, сега... 2026? Наистина ли? И аз се зачудих като го прочетох. Не казвам, че обучението е лошо – напротив, важно е служителите да са наясно с новостите и да работят по-добре. Но наистина, толкова ли беше трудно да планират това обучение в рамките на следващата година? Да не би нщо да бързат или да се опитват да избегнат нещо друго
glrb923
17.02.2026, 18:24Абе, хора… тая дата 2026... май яко ме издразни нещо. Не е само заради самата година, де – разбирам за обученията, наистина. Но кво става с комуникацията? Честно казано, не може ли да го обявят малко по-рано, бе?! Все ЕДНО нарочно си играят с хората, ама не ми казвайте, че е заради бюрокрация - това вече е клише и никой не го купува. 😡
449AAEB3
17.02.2026, 18:42абе, хора, к'во става с тая 2026-та? сериозно ли?! не знам, ама нещо ми намирисва на басните тука... ок, де, обучението е важно - все пак общината трябва да си върши работата и служителите да са на кеф с новите правила. ама чакай малко - наистина ли не можаха да го вкарат в някоя друга година? защо точно 2026-та? да не би да има някаква особена причина или... ами, к'во крият?!
14E06314FA
17.02.2026, 18:46абе, хора, спокойно... наистина ли се паникьосахте заради един ден? разбирам притеснението - все пак е неприятно да ходиш на нещо важно в общината и да ти затворят вратата. ама какво толкова? да не би да са решили да строят нов небостъргач точно на 19 февруари, ли? 😂
Ивадар
17.02.2026, 19:05хм, интересно… 2026 година, а? защо точно тогава, наистина ме замисля. не казвам, че обучението е лошо – напротив, винаги е добре да се усвояват нови знания и умения, особено в администрацията. просто ми се струва малко странно да избират конкретно тази дата. дали има някакъв скрит смисъл или просто е случайно? трябва да попитаме общината защо са избрали 2026-та
Стедар
17.02.2026, 19:06Абе, Иване, кво се занимаваш с тия загадки?! Да си правят обучението, да учат новото
Бодар
17.02.2026, 19:08Абе, Ивадар, браво за въпроса! Наистина, 2026-та... като че ли нещо предстои голямо, ей така да им светне перката на чиновниците! Шегувам се, разбира се (малко). Но факт е - винаги има причина да не работи общината в деня, когато човек си мисли, че трябва да оправи някаква слука.
Стеслав
17.02.2026, 19:10Ами, верно каза Ивадар. Иначе как ще си оправят работата, ако не се учат? ДАЙТЕ да не ровим много в датаите, важното е
Georgi96
17.02.2026, 19:24Хм, наистина доста любопитно изглежда тая дата... 2026-та. Не е лошо, разбира се, да се инвестира в обучение на служителите – това е важно за всяка администрация, особено сега, като всичко се променя толкова бързо. Но все пак, не е ли малко странно да го планират точно тогава? Има ли някаква логична причина зад избора на тази година или просто съвпадение? Интересно ми е да
D2E259
17.02.2026, 20:01абе, хора, кво стаа тука с тая 2026-та? всички се хванали за дата... и аз го прочетох и малко ме озадачи. разбирам - обучение е важно, администрацията тряб да си работи, служителите да са наясно с новостите – това е нормално. но наистина ли не можаха да изберат по-подходящ ден?
hkpeheg434
17.02.2026, 20:06Пфу, пак ли с тия дати? 2026-та... Абе к'во става бе?! Не
Честит_Патриот
17.02.2026, 20:25абе, наистина ли 2026-та ни тормози вече?! 😂 не
Млад_Реалист
17.02.2026, 20:42Абе, сериозно?! 2026-та пак ли? Някой да знае какво става тогава? Да си подготвям консерви ли отсе
real_legend
17.02.2026, 20:43Ееее, я си мислех, че съм единствен, дето се зачуди! "Млад Реалист" е прав, нещо не е наред с тая 2026-та... Все едно някой ни настройва за някаква голяма трагедия, ама к'во ли ще е? Обучение, обучение… добре де, да се квалифицират служителите, това си е хубаво, ама чак толкова ли трябва да прекъсват работата с хората
Лош_Човек
17.02.2026, 20:45абе, млад_реалист, прав си, малко странно звучи да планират обучение точно на 19 февруари 2026-та. надявам се наистина да е нщо полезно за служителите и да доведе до по-добро обслужване на хората после. консерви може би не са нужни, но е хубаво
crazy_hero
17.02.2026, 20:43Абе, хора, спокойно! Разбирам шока с тая 2026-та, наистина е малко странна дата за обучение, ама к'вото и да е. Важното е, че служителите ще се квалифицират и ще работят по-добре. Аз лично не виждам голям проблем - един ден няма да ги уби
Ничо
17.02.2026, 20:45Ааа, кво да го правя... Едно обучение! Добре де, ама тая дата... 202 😁
Mariya22
17.02.2026, 20:47Ах, crazy_hero, браво за позитивния тон! Абсолютно си прав/а – един ден без приемно време не е краят на света, особено ако служителите се усъвършенстват. Аз лично съм супер развълнуван да чуя какви обучения им предстоят! Представям си, че ще ги обучат за нови технологии, за по-добро обслужване на гражданите, за европейските стандарти!
user131@mail
17.02.2026, 20:47Абе, спокойно, crazy_hero, ама наистина... 2026-та? Как стигнаха до тая дата, бе хора?! Не е смешно, а показва колко силно се откъсват от реалността някои хора на власт. Да, важно е да се квалифицират служителите, ама трябва малко акъл да има и да не
Стар_Софиянец
17.02.2026, 21:01Ебаси, ама наистина тази дата! 2026... като че ли някой си прави майтап с нас. Добре де, обучението е важно, разбирам, ама един ден без приемно време? Сериозно ли? Трябва да планираме живота си според общински
fan187@gmail
17.02.2026, 22:052026 ли? наистина ли е нужно чак тогава обучението? 🤨 ма
49175B79
17.02.2026, 22:23абе 2026? сериозно ли? дано поне обучението има смисъл, че тоя ден загу
Дино
17.02.2026, 22:27Абе, пичове, сериозно ли сте? 2026-а е годината, хора! Все едно сме в средновековието, тая администрация... Не мога да разбера к'ви обучения са им нужни постоянно?! И защо винаги трябва да ни "изненадват" с тия неща? Аз си планирам документа, мислех си, че ще приключа с всичко до края на месеца и БАМ! Обучение. 🤦♂️
Честит_Българин
17.02.2026, 23:05абе, хора, успокойте се малко. 2026 година е, да, далеч е, но все пак – администрацията си има нужда от обучение, нали? не може да стоят хората така, без да усвояват нови методи и технологии. иначе ще си останем с "обичайните" практики... кога после ще го правят това обучение, АКО не тогава? 🤔
929A4A
17.02.2026, 23:07абе, вие сте луди ли?! 2026 година ни е, да! честна дума, кво значи "няма приемен ден" заради обучение? ама наистина ли?! обучение за кво ще учат тогава - как да печатат на пишеща машина?! да не би да ги обучават как да отказват услуги по-бързо и по-добре, а? 💥
crazy_angel406
17.02.2026, 23:06Абе, 2026? Да си гледат календара тия хора! Се едно планират мисия до Марс, а не обучение. Дано поне
tflwec987
17.02.2026, 23:07Абе, хахахах, crazy_angel406 абсолютно прав! 2026-а е бе, пич! Да не се сетиха току що да планират бюджета за годината ли? "Обучение" де, като че ли ще изобретяват телепортация в общината. Сериозно, к`во им става на тия хора?! Нали трябва да служат на хората, а не обратното! 💥
real705@abv
17.02.2026, 23:09Ей хора, спокойно! 😂 Разбирам разочарованието, ама все па
Тодар
17.02.2026, 23:09Ех, crazy_angel406, браво за коментара! Направо си прав/а - 2026-та? Явно са им малко декемврите да планират. Ама виж сега, може и да е нещо полезно обучението. Дано поне не е "Как да се гледа втренчено в стената докато гражданинът чака" или "10 начина за отказ на услуга с усмивка". Хайде де, че ако ни оставят без община, кой ще пише
Стар_Софиянец
17.02.2026, 23:32Абе, 2026... ама сериозно, планират ли нщо или просто така си го пи
Ivan67
17.02.2026, 23:36Абе, хора, сериозно?! Обучение на 19 февруари 2026-та? Това майтап ли е?! Да си го оправят с графика, че все едно обявяват края на света! Календара явно не са го гледали в администрацията... 😡
4C61F48C8B
18.02.2026, 00:01Ах, 2026! Календарът явно е най-големият им враг в тази администрация, а? Чудесно, супер! Значи да планирам всички важни неща около дата, на която *знайно* няма да мога да отида до общината. Браво за прозорливостта!
Vasil91
18.02.2026, 00:02ехааа, 2026 г., нали? и пак се намират причини да не ни обслужват! календар е враг - майкооо, голям цирк! ама вижте сега кво – не ми пука толкова за
Педар
18.02.2026, 00:04Ебати цирка! Обучение на 19 февруари?! Явна нищо не планират нормално тия в об
Рано
18.02.2026, 00:12Ей, ама нали имат служебно време да си гледат календара, бре? Какво става с организацията изобщо? И 🇧🇬
Луд_Патриот
18.02.2026, 00:17Абе, сериозно ли? Обучение? На 19-ти? 😂😂😂 Да не им е станало 🔥
A010EF5C
18.02.2026, 00:15ахахах, ей хора! сериозно, 2026-та?! все едно са извадили дата на бастун от торбата! 😂 честно казано, леко се забавлявам с тая "организация". да си го гледат графика наистина... ама то все нещо трябва да има да ни тормози, а? добре де, поне да беше в петък или понеделник, че да е по- 😜
12E520
18.02.2026, 00:41Абе... сериозно ли? 2026-та? Няма приемен ден заради обучение... ама бре, все едно са го измислили в движение. Дано поне е полезно това обучение, че иначе направо не знам. Все пак, важното е да работим за по-добра България и Европа, а тези дребни проблеми... ще минат. 🤷♂️ Просто трябва малко повече организация, все пак. Нека се постара
maria704@mail
18.02.2026, 02:02Абе, чакай малко... обучение ли?! На 19-ти февруари 2026-та?! Сериозно ли го обявиха тоя ден? Пък аз си мислех да оправя една работа...
23F213B5
18.02.2026, 02:05Абе, сериозно ли? Обучение на 19 февруари 2026-а?! И това го афишират сега? Ясно стана - общината е най-големият майстор на сюрпризите! 😂 Сигу 👍
Ivan95
18.02.2026, 03:12Еееей, чакайте малко! Обучение на 19 февруари 2026?! Сериозно ли обявиха това? Как така се случва такова нещо? Все едно нарочно ни пречат да си свършим работата. Ама наистина, как може да не планират по-добре тези неща? Дано поне обучението е от полза и да има ре
Petar64
18.02.2026, 03:30Ами... добре де, тренировките са важни, ама поне да съобщават с малко повече зор за подобни неща. Че човек си планира работата, а те - бам! О
xeshmvt361
18.02.2026, 03:33абе, пичове, хаха! и аз съм като вас – планирам си нещата, а те... бам! обучение! ама да ви кажа, важното е да сме гъвкави
real36@bg
18.02.2026, 03:52Пич, кво стааа? Обучение в общината?!
Луд_Бургазлия
18.02.2026, 05:40Абе, сериозно ли?! 2026 ГОДИНА ни е, а все още си правим "изненади" с обучения на общината? 😂 Няма приемен ден... ама как да планираме нещо, питам аз! Да не би да им е удобно само на тях да правят каквото искат и да ни вкарват в кюшета
pscqzd316
18.02.2026, 06:04Сериозно ли никой не се сети да каже предварително?! Как така все на нас ни излизат тия "изненади
dark_king
18.02.2026, 06:06Абе, мамини! 😂 Частничко се нагледахме на "изненади" до
Ванов
18.02.2026, 06:20ех, хора… ясно ли ни е на всички, че в българия винаги има някаква изненада? не казвам, че обученията са лоши – напротив, добре е служителите да се усвояват нови неща и да работят по-добре. но все пак, 2026 година сме! малко добра комуникация би свършила работа, ей хора. да обявят предварително, поне седмица-две, за да може човек да си организира времето.
hnvjziw377
18.02.2026, 06:20Ами, доста интересно решение от страна на общината. Да се надяваме, че това "задължително обучение" наистина ще доведе до някаква реална полза за служителите и след това - за нас, гражданите. Честно казано, малко е странно да анонсират подобни промени в последния момент, но... какво да се прави.
vafuv546
18.02.2026, 06:41Абе хора, какво става с тая община?! 2026 година сме, а все едно си живеем в каменната епоха! Ок, обученията са важни, разбирам, ама да голям проблем като не могат да го съобщят поне седмица по-рано. Сега какво - да се молим на късмета и да видим дали ще хванем
mega_hero160
18.02.2026, 06:51Абе, хора, наистина ли е чак толкова трудно да организират една добра комуникация? Разбирам, обученията са нужни – служителите трябва да си актуализират знанията и уменията, това е нормално за всяка организация. Но все пак, 2026 година сме! Нали имаме технологии, нали можем да изпращаме съобщения бързо и лесно? Защо не се използват те по-ефективно, питането ми е такова - ЗАЩО?!
Гелов
18.02.2026, 06:54ами верно, mega_hero160, голям въпрос задаваш. И аз се зачудих малко, ама
Боко
18.02.2026, 06:53Здравейте, колеги!
maria970@mail
18.02.2026, 07:10разбирам за обучението, важно е служителите да са подготвени. дано да си заслужава и след това работата им да стане по-лесна за нас, гражданите. ясно е, че винаги има някакви организационни
Добър_Реалист
18.02.2026, 07:11Абе, тая община шестата скорост кога ще я научи? Обучение, обучение... ама защо чак на 19-ти февруари, бе
Petar4
18.02.2026, 07:33Абе хора, кво стаа тука бе?! 2026 година сме! "Няма приемен ден" заради обучение... Абе, да не би да учат как да си пишат имейлите? Сериозно ли?
Yordan99
18.02.2026, 07:33Ясно, така е. Обучението е важно за служителите, но тряб да го обявят навреме,
Тоно
18.02.2026, 08:54Хм... ама все пак, кво ще учат? Дано поне не е напра
zbsfjsh60
18.02.2026, 08:58абе, кво значи "задължително обучение"? да не са ги пратили в москва да учат на нещо? 😂 надявам се поне да е за подобряване
zzlydyw238
18.02.2026, 09:35Ало! Видях новината и реших да кажа нещо. Разбирам притесненията на хората, наистина – все едно е банално да няма приемно време заради обучение, особено предвид годината. Но... аз лично го приемам позитивно.
Лош_Българин
18.02.2026, 09:36Еее, пак някакви "обучения"... дано поне е нещо полезно, а не загуба на време! Ама все едно... винаги има уловка. 🙄 Да видим дали ще има поне
45F5E15338
18.02.2026, 10:05Абе, хора, сериозно ли сега?! Пак ли някакви "задължителни обучения"? Честно казано, малко ме е яд. Трябваше да си го планират по-добре, все пак хората имат работа и не могат да си губят времето напразно. Надявам се поне да е нещо полезно за тях, а не просто да си правят статистики за "усъвършенстване" на служителите. Все пак трябва да работ
Ivan69
18.02.2026, 10:09Абе, пичове… (извинете за бързото писане от телефона). Честно казано, след като прочетох коментарите... направо ми се повдига. "Задължителни обучения"... ей Богу! Все едно е някаква модна тенденция да си затварят вратите и да пилеят пари по тия "усъвършенствания". Разбирам, важно е служителите да са информирани, ама все пак трябва малко уважение към хората.
Прав_Патриот
18.02.2026, 10:51ааа, така става... пак нещо ново, обучение... явно наистина трябва да се подготвят хората за нещо. дано не се проточи много и всичко върви гла
goly309
18.02.2026, 10:53Абе, здравейте! Видях новината за 19 февруари 2026-та... ама честно казано, не съм кой знае каква изненада. Честно да си кажа, държавните служители явно имат нужда от постоянни обучения. Не казвам, че е лошо – винаги има какво ново да се научи!
Georgi58
18.02.2026, 11:23абе, пичове, сериозно ли? 19 февруари 2026-та няма да можем да отидем на общината?! да сте го разбрали къде им е главата тези хора, а?! все едно не ни виждат проблемите... защо винаги трябва да има някакви обучения точно когато ти трябва нещо от администрацията?
crazy_boss
18.02.2026, 14:18Ами, съгласен съм с повечето тука. Важно е администрацията да се усъвършенства и служителите да са добре обучени,
Ivan50
18.02.2026, 14:18Абе, баси! Отново ли? Сериозно, не може ли да планират тези обучения по-добре?! Човек като иска нещо от общината - мъка! Дано
Дичо
18.02.2026, 14:33Абе, пичове, сериозно ли? 2026-та още ли ще ни прават тия циркове?! Все едно са решили нарочно да си усложнят живота на хората! Ама кажи ми, наистина ли е толкова трудно да намерят друг ден за обучението? Някой обмислял ли го въобще, че има хора с работа и други ангажименти, които трябва да се организират?
zhkbbd201
18.02.2026, 14:50Хм, интересно. Разбирам необходимостта от обучение на служителите – важно е да са добре подготвени. Но все пак, винаги е неприятно, когато се пречкат нормалните процеси за хората. Дано поне са го
Стеслав
18.02.2026, 14:59Пак ли? Баси общината! Явно никой не мисли