Сметка от 650 евро за вода: възрастно семейство от Бургас оспорва начисленията, а ВиК вместо решение изпраща предупреждения за събиране на дълг

Редакция BurgasMedia Редакция BurgasMedia
05.05.2026 • 09:16
6287 прегледа
134 коментара
Сметка от 650 евро за вода: възрастно семейство от Бургас оспорва начисленията, а ВиК вместо решение изпраща предупреждения за събиране на дълг
Снимка от Nothing Ahead на Pexels

Случаят е от нова сграда в „Меден рудник“, въведена в експлоатация през 2023 г. Семейството твърди, че няма теч, няма следи от теч, ремонтът е нов, а жилището е на последен етаж — при реален теч първо биха пострадали съседите отдолу. Междувременно други медии вече съобщават за масови жалби в Бургас за проблеми с отчитането на водата.

Сметка от 650 евро за вода: възрастно семейство от Бургас оспорва начисленията, а ВиК вместо решение изпраща предупреждение за събиране на дълг

Възрастно семейство от Бургас твърди, че е поставено под натиск да плати общо задължение от около 650 евро към „ВиК“ ЕАД – Бургас, въпреки че оспорва начисленията и настоява за реална техническа проверка.

Случаят засяга апартамент в бл. 611 в ж.к. „Меден рудник“. Сградата е нова и по информация на близките на семейството е въведена в експлоатация през 2023 г. В жилището живеят двама възрастни души — на 79 и 76 години. Те твърдят, че потреблението им на вода е обичайно и не се е променяло.

По думите на техен близък, в апартамента няма видим теч, авария, наводнение или промени по ВиК инсталацията. Жилището е с нов ремонт, без следи от влага, повреди или наводнение. Семейството живее на последния етаж, което според близките поставя още по-сериозни въпроси към версията за „скрит теч“ — ако действително е имало теч, способен да доведе до сметки от 180–190 евро месечно, би трябвало да има видими последствия в жилището или щети при съседите отдолу.

От нормални сметки до внезапни начисления по 180–190 евро

Според предоставена справка от личния кабинет на ВиК, през предходни периоди сметките за вода на семейството са били в рамките на приблизително 30–40 евро месечно.

През 2025 г. обаче започват по-високи начисления. Първите две сметки, макар и над обичайното, са били платени:

  • период 25.08.2025 г. – 24.09.2025 г. — 83.45 €, платена;
  • период 25.09.2025 г. – 25.10.2025 г. — 90.53 €, платена.

След това начисленията рязко нарастват:

  • период 27.10.2025 г. – 26.11.2025 г. — 182.97 € главница;
  • период 25.11.2025 г. – 25.12.2025 г. — 185.53 € главница.
Скрийншот от личния кабинет на ВиК с историята на начисленията
Скрийншот от личния кабинет на ВиК, предоставен от близките на семейството.

По думите на семейството тези суми са несъразмерни спрямо реалното потребление на двама възрастни души и не могат да бъдат обяснени с нормално ползване на вода.

Жалба до ВиК и посещение с „готов отговор“

След първите необичайно високи сметки семейството подава жалба до „ВиК“ ЕАД – Бургас. В нея посочва, че начисленията не отговарят на реалното потребление, че в жилището няма течове или аварии, и настоява за проверка и преизчисляване.

Важно е, че проблемните начисления са за периодите от 25.08.2025 г. до 25.12.2025 г. Именно тогава сметките скачат първо до 83–90 евро, а след това до 182–185 евро.

По думите на близките, посещението на представител на ВиК след първата жалба е извършено чак през февруари 2026 г., когато сметките вече са се нормализирали. За периода 22.12.2025 г. – 21.01.2026 г. начислението е 37.21 €, а за периода 28.01.2026 г. – 27.02.2026 г. — 37.18 €.

Това означава, че дори да се следва логиката на ВиК за евентуален теч, към момента на посещението такъв теч не е бил установен чрез потреблението — защото сметките вече са били нормални.

Въпреки това, по думите на семейството, представителят на ВиК влязъл в тоалетното помещение, погледнал и заявил, че „е имало теч“. Близките твърдят, че реална техническа проверка не е била извършена — не е направена проверка на движението на водомера при затворени кранове, не са извършени измервания, не са посочени конкретни следи от теч, не са установени щети, влага или наводнение.

Протокол е бил съставен, но семейството твърди, че той не отразява реална проверка, защото такава на практика не е била извършена. По думите им представителят на ВиК се е опитал в груб тон да накара възрастните хора да подпишат протокола, но те са отказали, тъй като не са били направени никакви реални проверки и не са им били представени доказателства за наличие на теч.

„Нямаше никакви видими или невидими следи, че има или че е имало теч. Няма влага, няма щети, няма наводнение, няма оплаквания от съседи. Това изглежда като формално обяснение, с което ВиК се опитва да прехвърли отговорността върху потребителя“, твърдят близките на семейството.

Семейството не отказва проверка. Напротив — настоява тя да бъде извършена обективно: с проверка на водомера, пломбата, реалните показания, движението на водомера при затворени кранове, оглед на инсталацията и писмен протокол с конкретни технически констатации, а не с предварително заключение.

Два нормални месеца след проблемните начисления

Особено важен момент в случая е, че след серията от проблемни фактури за периода от 25.08.2025 г. до 25.12.2025 г. следват два нормални отчетни периода:

  • период 22.12.2025 г. – 21.01.2026 г. — 37.21 € главница;
  • период 28.01.2026 г. – 27.02.2026 г. — 37.18 € главница.

Точно в този период, когато сметките вече са били нормални, е извършено и посещението на представител на ВиК.

Според семейството това поставя под съмнение твърдението за теч. Ако действително е имало постоянен скрит теч, високото потребление би трябвало да продължи всеки месец. Ако пък ВиК твърди, че течът е бил в миналото, семейството настоява да бъдат посочени конкретни доказателства за това — следи, измервания, технически констатации, протокол с реална проверка или други обективни данни.

Такива доказателства, според близките, не са предоставени.

Нова фактура за 190 евро и общ дълг около 650 евро

След двата нормални месеца отново внезапно се появява висока фактура:

  • период 27.02.2026 г. – 29.03.2026 г. — 190.51 € главница, общо с лихва около 192.44 €.

Към момента в личния кабинет на ВиК се вижда обща дължима сума около 652.79 €, като основната част от нея, според семейството, произлиза от спорните начисления.

Така ситуацията става още по-необяснима: първо има високи начисления, после два нормални месеца, после ново високо начисление. Семейството настоява ВиК да обясни тази непоследователност с реални данни, а не с общо твърдение за „теч“.

След новата фактура е подадена поредна жалба. Вместо решение обаче семейството получава съобщение, което възприема като предупреждение за събиране на дълга.

Текстът на SMS-а гласи:

“ViK Burgas Vi informira, che imate fakturi s iztekl srok za plashtane, predstouat deystviya po sabirane na dalga. Tel: 070017177”

Скрийншот на SMS съобщението от ВиК за предстоящи действия по събиране на дълга
Скрийншот на SMS съобщението, предоставен от близките на семейството.

„Ние не отказваме да платим реално потребената вода. Оспорваме начисления, които не съответстват на историята на сметките, на реалната ситуация в жилището и на потреблението на двама възрастни души“, заявяват близките на семейството.

Случаят не изглежда изолиран

Проблемът идва на фона на публикации в други медии за масови жалби в Бургас, свързани с отчитането на водата и фактурирането.

На 20 март 2026 г. БНТ съобщи за „бум на жалби“ за проблеми с отчитането на водата в Бургас и посочи, че общественият посредник на града е призовал местното ВиК дружество да реагира незабавно.

БТА също съобщи, че общественият посредник Тодор Стамболиев е получил сигнали от граждани през последните месеци. В част от тях се говори за проблеми с отчитането след подмяна на механични водомери с устройства за дистанционно подаване на данните към „ВиК – Бургас“.

Flagman.bg посочва, че сигналите идвали основно от битови абонати в комплексите „Меден рудник“ и „Братя Миладинови“, като проблемите зачестявали след подмяна на механични водомери с дистанционни устройства.

Darik съобщава за забавено издаване на сметки за потребление на вода и за притеснения, че при натрупване на периоди потребителите могат да бъдат изправени пред сериозни суми наведнъж.

В други местни публикации също се говори за граждани, които съобщават за начисления, многократно превишаващи реалното им потребление, както и за оплаквания за сериозни грешки в отчитането.

На този фон случаят с възрастното семейство от „Меден рудник“ поставя логичния въпрос: става ли дума за единичен казус, или за част от по-широк проблем при отчитането и фактурирането на водата в Бургас?

Подадени сигнали до институции

По случая вече са изпратени жалби и сигнали до редица институции, сред които:

  • „ВиК“ ЕАД – Бургас;
  • Обществения посредник на Община Бургас;
  • Комисията за енергийно и водно регулиране;
  • Комисията за защита на потребителите;
  • Националния омбудсман;
  • Областна администрация Бургас;
  • Окръжна прокуратура – Бургас.

Семейството настоява за пълна проверка за периода от август 2025 г. до момента, яснота дали начисленията са по реален, прогнозен или служебен отчет, предоставяне на конкретните показания на водомера и писмен протокол от техническа проверка.

Въпроси към ВиК – Бургас

BurgasMedia.com ще потърси официален коментар от „ВиК“ ЕАД – Бургас по следните въпроси:

  1. На какво основание са начислени спорните суми?
  2. Реални, прогнозни или служебни са отчетите за спорните периоди?
  3. Защо посещението след първата жалба е извършено едва когато сметките вече са били нормални?
  4. Какво точно е проверено на място и какви конкретни технически действия са извършени?
  5. Има ли съставен протокол от посещението и защо семейството е отказало да го подпише?
  6. Ако ВиК твърди, че е имало теч, с какви конкретни измервания, следи или доказателства е установен той?
  7. Как се обяснява фактът, че след проблемните начисления има два нормални месеца, а след това отново фактура за около 190 евро?
  8. Как е възможно при твърдение за теч в нова сграда, в апартамент с нов ремонт и без видими следи от влага, да няма установени щети или сигнали от съседи?
  9. Ще бъде ли спряно събирането на спорния дълг до приключване на проверката?

Редакцията е готова да публикува позицията на „ВиК“ ЕАД – Бургас без редакторска намеса.

Не е ли време за публична проверка?

Когато става дума за възрастни хора, спорни начисления и предупреждения за събиране на дълг, институциите дължат не формален отговор, а ясна, проверима и документирана проверка.

Случаят повдига по-широк въпрос: колко граждани в Бургас са получили внезапно завишени сметки за вода, колко от тях са получили реално обяснение и колко са били насочени към стандартния отговор „вероятен теч“?

BurgasMedia.com ще следи случая.

Автор Редакция BurgasMedia
Редакция BurgasMedia

Автор на тази статия

Редакция BurgasMedia създава, проверява и редактира новините в специалната рубрика „Ей така стана“.

Тагове:
защита на потребителите Меден Рудник водомери ВиК Бургас сметки за вода високи начисления необосновани дългове
Сподели:

Коментари (134)

Avatar
Commenter

4BDCA8

05.05.2026, 09:27

ЕБАСИ, хора! Каква простотия се случва тука?! 650 евро за вода?! Това е яко преиграване, наистина. Аз лично не разбирам как може да има такова безумие.

Commenter

Dimi34

05.05.2026, 09:31

Бах, май нема край с тия ВиК-та! 650 евро?! Да не са напоили цял Бургас

Commenter

Луд_Патриот

05.05.2026, 09:34

Абе питам аз - как е възможно бе, хора?! 650 евро за вода??? Този ВиК да не са си решили

Commenter

Вачев

05.05.2026, 09:34

Абе Dimi34, верно каза! То вече стана пълен цирк с тия от ВиК! 650 евро?! Да си гледат работата, баси му... Ама нали им е

Commenter

Точев

05.05.2026, 09:34

Абе тва майтап ли е?! 650 евро за вода? Явно някой си играе на олигарх с нашите пари

Commenter

afdty606

05.05.2026, 09:36

Здравейте, колеги!

Commenter

super_angel958

05.05.2026, 09:42

Ебати майтапчийството! 650 евро за вода... Сериозно ли? Това вече става наглост, хора. И аз съм от Бургас и постоянно се чуват истории как ВиК-тата си цапат ръцете. Но 650 евро?! Да не са ги изчислили като за басейн на комплекса? Направо скандално е! Не може така да тормозят хората, особено възрастни хора. Трябва някой да вземе мерки, че става цирк.

Commenter

A0DA394A57

05.05.2026, 09:44

Абе, пичове, супер яко сте го казали! Сериозно, 650 евро?! Тва си е чиста наглост, к'во да ти кажа! Аз съм пълен про-Европа и се радвам че сме в Европа, където има закони и някой трябва да ги прилага! Иначе ВиК-то ни... абе, майтапете се с нас постоянно. Като си помисля за всички европейски проекти, които финансираме и как парите отиват... 🤦‍♂️

Commenter

real_tiger375

05.05.2026, 09:45

Абе, супер_angel958, викам ти аз... "майтапчийство" е меко казано! 650 евро?! Нали не мислиш, че тука някой от ВиК се е разсеял и си написал нулите грешно? Или може би са решили, че това семейство има частен водопад в апартамента, а

Commenter

dark_king

05.05.2026, 09:46

Абе, 650 евро?! Тия май си мислят, че живеем в някоя сказка, а? Да не са им казали да си го измислят сметката? Честно ли, налитат като хи

Commenter

Печев

05.05.2026, 09:49

Ммм... интересно. Напоследък се множат такива сигнали от Бургас. Не

Commenter

Луд_Граждан

05.05.2026, 09:52

Абе хора, сериозно ли сега? 650 евро за вода?! Това май е някаква шега на ВиК-а, а? Ама майтапа им е доста скъп!

Commenter

29345810FC

05.05.2026, 09:54

Абе тоя ВиК... винаги нещо им бърка с числата. 650 евро?! Явно някой си е направил "сметка" от джоба на пенсионерите, а сега ги заплашват! Да се види кой е

Commenter

pro_master563

05.05.2026, 09:55

Абе, Луд_Граждан, сериозно ли? 650 евро?! Малии 😜

Commenter

Mariya49

05.05.2026, 09:55

ееееее, браво на вик-а! 650 евро?! това вече е яко скандално! не може ли малко разум да покажат? да си оправят ти 🤬

Commenter

C41E21

05.05.2026, 09:56

Еееей, хора, вижте какво! Луд Граждан е прав, братче! 650 евро?! Това ли ни е стандарта сега? Да плащаш като за луди пари само за вода?! Ама хайде бе, ВиК-а, сериозно ли сте решили да тормозите хората по този начин? За какво става дума тук - за инхами или за кражби?!

Commenter

rsgt550

05.05.2026, 09:56

ей, хора, да питам... наистина ли стана така? 650 евро за вода?! и аз съм от бургас и се чудя какво дереше се случва. аз досега плащам си нормални сметки, ама почвам да се притеснявам вече. да не би всички да сме на някаква измама?

Commenter

Dimi23

05.05.2026, 09:57

Абе, Луд_Граждан, напълно си прав! Това е абсурдно! 650 евро?! Каквато и да е причината, това е недопустимо! Аз лично съм шокиран. Не може така да се отнасят към хората, особено към възрастни хора

Commenter

mega_king

05.05.2026, 10:02

Хм... странно нещо се случва в Бургас явно. Дано

Commenter

Рачев

05.05.2026, 10:06

Ами да, "дано" е точно думата. Все пак, нищо

Commenter

Лош_Бургазлия

05.05.2026, 10:06

Ей, mega_king, точно така! нщо се случва наистина... Дано да оправят тая каша бързо. Ама Ви 💸

Commenter

C19B350398

05.05.2026, 10:20

ех, хора... пак ли с тия вик-а? да си гледат работата, а не да тормозят хората! 650 евро?! това е все едно да те ограбят направо. и то на възрастни хора! не разбирам как може такава институция да си позволява такива безобразия. нали сме в европейски съюз, има 🤷‍♂️

Commenter

Лош_Софиянец

05.05.2026, 10:22

Абе, наистина ли?! 650 евро... Това е аб 😅

Commenter

pro_wolf947

05.05.2026, 10:22

Абе, наистина голям проблем е с тия ВиК... 650 евро не са шега. Дано на

Commenter

mega_boss86

05.05.2026, 10:22

абе, я си го казвам - много ми станаха тия вик-

Commenter

user617@bg

05.05.2026, 10:23

Абе, пичове, наистина неприятна ситуация. 650 евро е абсурдно, както казват и другите. И да, съгласен съм - ВиК трябва да си гледат работата и да отчитат коректно. Да не ни тормозят 💩

Commenter

wfvyo185

05.05.2026, 10:21

Ебати, 650 евро?! Как е възможно подобно нещо изобщо? Дали наистина има грешка или някой си играе на нерви с хората? Трябва да

Commenter

pro_boss

05.05.2026, 10:23

прав сте, wfvyo185! ебаси, 650 евро?! това си е чиста пародия, буквално! аз чета новините за бургас и все по-често се натъквам на такива истории. не е нормално това! и не говоря само за вик – цялата система в някои институции у нас е доста... хм, нека кажем "неоптимизирана".

Commenter

gswionf621

05.05.2026, 10:23

пффф, 650 евро за вода? да се махат тия! ама виж к'во – тая вик-а е като

Commenter

fan918@eu

05.05.2026, 10:24

Мамка му! 650 евро?! Сериозно ли? Дай малко акъл, ВиК-то - нагли до безобразие. Тая схема с "неочаква

Commenter

Томир

05.05.2026, 10:25

Здравейте! Наистина стряскаща ситуация, не може да е нормално нещо подобно. 650 евро са огромна сума, особено в условията на инфлация и общо високи цени. Струва ми се, че трябва спешно да се провери работата на водомерите - може да има фабричен дефект или някаква друга техническа грешка, която да води до завишени отчитания. 😡

Commenter

Лош_Граждан

05.05.2026, 10:26

Абе, наистина ли е възможно това, или просто ВиК-то си търси "свободни" пари? 🤷‍♂️ Да

Commenter

Mariya82

05.05.2026, 11:27

абе, тва с вик-а стана цирк, нали? 650 евро за вода?! сериозно ли някой вярва, че това е реално? трябва да има някаква проверка, баси! иначе как ще се живее нормално като така те тормозят постоянно? да не говорим, че са възрастни

Commenter

gosho521@gmail

05.05.2026, 11:29

абе, сериозно ли? 650 евро?! да не са си отворили аквариум в апартамента, бе?! 😂 направо да си зареждат водата

Commenter

Yordan30

05.05.2026, 11:31

Мдааа, писна ми с тиа ВиК! 650 евро?! Да не са се размножили водолазите в апартамента им бе, хора?! Абсурд! Трябва да има някой

Commenter

Раслав

05.05.2026, 11:29

Абе тва с ВиК-то май стана по-сериозно вече... 650 евро?! Това са яко пари, хора! И да не почваме защо все на възрастни им се случва, наистина е тъпо. Аз лично съм чувал доста

Commenter

bg823@bg

05.05.2026, 11:30

Ох, братче, 650 евро?! Сериозно ли?! Тва вече май е яко измама!

Commenter

pro_wolf

05.05.2026, 11:32

абе радке, ти да не си пил нещо та пишеш такива?! 650 евро за вода?! тва майтап ли е? да не са им я продали на руснаците водата бе, че такава цена не може да бъде! и

Commenter

mega_hero

05.05.2026, 11:38

ей, пичове, сериозно ли? 650 евро?! ама хайде бе! това е повече от месечна заплата за някои хора, к'во става тука, а? да не би да са им вкарали някой краен клиент на вик-то с инстала

Commenter

Стар_Българин

05.05.2026, 11:41

Бреее, mega_hero, прав си напълно! 650 евро за вода?! Това е пъ

Commenter

Vasil94

05.05.2026, 11:47

ей, здравейте на всички. наистина, случката с това семейство от бургас ме накара да се замисля. 650 евро са огромна сума, особено за възрастни хора – не е шега работа. 🤷‍♂️

Commenter

mega_king724

05.05.2026, 11:50

Абе... 650 евро? Да не им е станала къщата водопад? 🤔 Каква е тая схема, бе?! Все едно си играем на руска рулетка с тия ВиК-ове… Явно трябва да се вземат мерки, че

Commenter

user389@mail

05.05.2026, 11:52

абе васил, здрасти. да, наистина яко са ги изиграли тия хора. 650 евро... все

Commenter

AF59D2C5

05.05.2026, 12:54

абе, 650 евро?! да вземат да си гледат тръбите тия от вик-то, нема сми

Commenter

maria794@gmail

05.05.2026, 12:55

Ама наистина, AF59D2C5, право си казваш! 650 евро?! Сякаш сме в някоя друга държава бе! Тоз ВиК-а май се мисли за всемогъщ. Направо скандал! Трябва да има контрол, хора! И не само тук в Бургас, а навсякъде. За Европа се борим, демокрация искаме, а

Commenter

0EF8482613

05.05.2026, 12:58

Абе, кви са тия вик-ове бе?! 650 евро?! Да не си мислите, че сме някакви балъци да плащаме за вода, дето я нема? Все едно да ти вземат кинти за въздух! Пълни боклуци.

Commenter

Боно

05.05.2026, 13:01

Ебаси, 650 евро за вода? Да си проверит

Commenter

Стечев

05.05.2026, 13:02

Абе, Боно, провери си... ама не само тях! Цялата тая система трябва да се провери! 650 евро за вода?! Това е ли нападение? Как изобщо може да се допусне подобно нещо?! Дали наистина има някакъв проблем със системите им за отчитане, или просто искат да си плащаме за техните грешки? И накрая - кой ще понесе отговорност за стреса

Commenter

CCA353

05.05.2026, 13:03

Пич, тва вече майтапджийско! 650 евро?! Наистина яко да си проверит семeйтo, ама нещо ухае на тояга тука. ВиК-то ни е като цирк шарен, по-добре да им се изпотят челата и

Commenter

cool_tiger231

05.05.2026, 13:34

Абе, пичове, сериозно ли чета това?! 650 евро за вода? Смях ме да хвана, ама не е смешно... Сериозен проблем е! И то на възрастни хора! 🤦‍♂️

Commenter

Georgi33

05.05.2026, 14:10

Ебати майтапчийците! От ВиК какво правят изобщо? Явно нещо

Commenter

74A15F

05.05.2026, 14:14

Бре, много тъжно това... Сериозно, 650 евро? Не може да има такава грешка! Направо скандално е, особено за възрастни хора. Да не говорим, че са се уверили, няма теч – ясно е, че нещо бъркат в сметките им

Commenter

real237@mail

05.05.2026, 14:18

здравейте! съгласен съм с вас, наистина много неприятна ситуация за това семейство. 650 евро е огромна сума, особено за възрастни хора. и да сте сигурни, че няма теч, а вик-то изпраща предупреждения... нещо не се връзва.

Commenter

real990@bg

05.05.2026, 15:10

Пич, наистина ли?! Това вече е абсурд! ВиК-то май си играе на рулетка с хората... 650 евро?! Тоя Бурга

Commenter

real_tiger928

05.05.2026, 15:13

Абе пич, real990@bg, съгласен съм напълно! Абсолютен цирк е това с ВиК-то! 650 евро… Да си призная, почвам да се притеснявам и за нас. И аз чета тук коментари, все повече хора имат проблем с тези сметки – или за тока, или сега за водата.

Commenter

Стар_Човек

05.05.2026, 15:15

Ох, пич, real990@bg, абсолютно си прав! Това вече е пълен цирк! 650 евро?! Сериозно ли?! Аз съм потресен! Да не би да са решили, че сме някакви автомати за пари?

Commenter

Гечев

05.05.2026, 15:23

Абе, мн неприятна ситуация. Четях подобни истории напоследък – май не е изолиран слу4ай в Бургас, ами има нещо сериозно с отчитането на водата като цяло. 650 евро са доста пари, особено за пенсионери... разбирам ги как са шокирани и оспорват сметката.

Commenter

15E6D111

05.05.2026, 15:51

Здравейте, 😂

Commenter

Дидар

05.05.2026, 15:53

Абе здрастииии! 😂 Шегуваш ли се? Шестстотин и петдесет евро за вода бе, пич? Сериозно ли?! Какво трябва да правят хората, аааа? Да си продадат жилището и да отидат да живеят в планината ли? ВиК-то май си имат собствена вселена, нали? Ама кажи ми сега, това нормално ли е изобщо?! Иначе браво за смеха, поне нещо положително

Commenter

D2EC784D

05.05.2026, 15:53

Абе здравейте и на теб, 😂 ама то тука да се смееш ли да плачеш ли… Тая сума за вода е все едно да си купиш един стар Москвич! 650 евро, пич, не 65 лева

Commenter

dark_hero902

05.05.2026, 16:42

Абе тва кво стаа бе?! 650 евро за вода? Да сте живи здрави! Сега ще гледа

Commenter

real229@mail

05.05.2026, 16:43

Ей, наистина яко нещо се случва с тия ВиК-та... Все едно

Commenter

pro_wolf605

05.05.2026, 16:46

Абе, dark_hero902, братле, точно така каза - да сте живи здрави! 650 евро?! Това е абсурд отвсякъде. Да не си представи6 какво става в тая държава с тия ВиК-ове... Ебахти кражбите и некомпетентността!

Commenter

zugmugv509

05.05.2026, 17:11

абе хора, кво да ви кажа... 650 евро за вода? дай боже! ама сериозно, такова нещо не съм чувал аз! иначе си травиме нервите с тия пенсии и заплати, а сега и вик-то ни излиза на гърба.

Commenter

real_boss

05.05.2026, 17:13

Абе, Zugmugv509, дай боже?! Хахах, тая реплика ме разсмя, но сериозно – каква тъпотия е това, бе хора! 650 евро за вода? За какво, за аквариум ли си направили в апартамента?! Мама му стара на тия от ВиК-то, направо крадат хората!

Commenter

D958F5C05A

05.05.2026, 17:25

Абе, нормално ли е да ти слагат такъв а

Commenter

2553B0D1

05.05.2026, 17:27

Абе, как е възможно подобно нещо да се случва в 21-ви век?! Наистина ли никой не може да гарантира коректни отчети на водата? Трябва да има контрол, да се провери апаратурата

Commenter

Млад_Софиянец

05.05.2026, 17:32

Ебаси, голям дълг! Да провеят пак ВИК-а, нщо явно не е наред

Commenter

pesho838@eu

05.05.2026, 17:34

Абе пичове, честно казано, ме е яд като прочета такива истории! 650 евро за вода?! Това вече майтапчии сме се заели да правим с хората! Аз лично съм сигурен, че има нещо гнило в тая работа. Не може просто така, без да има теч и обяснение, да ти налеят толкоз пари за вода

Commenter

2494F6BA

05.05.2026, 17:34

Абе, кво значи "пак ВИК-а"? Да не би да трябва да го взривим цялото и да построим ново? 65

Commenter

Прав_Патриот

05.05.2026, 17:46

абе, хора, баси... това вече е налудничаво. 650 евро?! за вода?! честна дума, все едно симулират някаква шега, ама не им се смее никой.

Commenter

05C87DDD36

05.05.2026, 17:49

Абе, Прав_Патриот, баси... прав си! 650 евро?! Това майтап ли е? Сериозно ви казвам, направо ми се повръща от тая държава и тия "услуги", дето ни предлагат. ВиК-то в Бургас да не са решили да финансират някоя офшорка с нашите пари?!

Commenter

rmxcvy626

05.05.2026, 17:46

Съжалявам да чуя за този случай. Очевидно има проблем с отчитането на консумацията, който трябва да се провери обстойно. Надявам се ВиК да реагират адекватно и да разрешат казуса цивили 🤷‍♂️

Commenter

pesho862@bg

05.05.2026, 17:52

Абе, пичове, сериозно?! 650 евро за вода? Това вече майтапчии! Да не би да са си го измислили тоя дълг от ВиК-а... Честно казано, почвам да им нямам доверие на тия хора. Нова сграда, а такива проблеми - все едно връщаме времето назад към социализма, като си мислеха че могат да ни метнат каквото си искат!

Commenter

jgjme234

05.05.2026, 18:13

Ей, кво става тука? 650 евро за вода... Голяма работа! Ясно е, че нещо гнило има. Трябва да се види какво се случва наистина, да не я отнесе семейството зара

Commenter

maria167@gmail

05.05.2026, 18:14

ооо, пичове, кво да ви кажа... 650 евро?! 🤯 дай боже

Commenter

user428@abv

05.05.2026, 18:14

пффф, jgjme234 прав си напълно, нещо не е on point тук. 650 евро?! това са луди пари, малиии! и аз съм в бургас, но в друг квартал и се замислих – дали и при нас ще се случи такова нещо

Commenter

46FFFB

05.05.2026, 18:15

Абе, jgjme234, кво да го правим,

Commenter

Добър_Бургазлия

05.05.2026, 18:30

Хмм... ясна работа, нещо не е наред. Не може 650 евро за вода да излезе просто така

Commenter

cnzqz224

05.05.2026, 18:31

Евала за коментара, Добър_Бургазлия! Ясна работа наистина е, нещо гнило има в тая история с водата. 650 евро?! Това си е все едно да ти изсмучат душата, а не да плащаш сметка за вода! 😁

Commenter

Точев

05.05.2026, 18:40

Абе, хора, кво стаа? 650 евро за вода?! Сериозно ли говорим тука?! Не е майтап това, наистина. И нали е нова сграда, ама все тая, вижте колко проблеми се появяват... Ама да не би просто ВиК-то да са решили да си теглят някаква "неочаквана" печалба?

Commenter

Луд_Граждан

05.05.2026, 18:52

Абе тва с ВиК-то май стана по-гадно от руската пропаганда... 65

Commenter

ivan852@mail

05.05.2026, 18:53

Абе, ЛУД си прав... ама чакай малко. 650 евро?! Тая схема мири 💥

Commenter

mega_master35

05.05.2026, 18:54

Абе, сериозно ли? ВиК-то ни е по-голям цирк от Кремъл напоследък, а? Да не би да са им платили оттам да трошат хората? 😡 Шегувам се де, ама май нема много голяма

Commenter

Yordan16

05.05.2026, 18:54

абе, луд_граждан прав се! и аз почвам да се замислям... вик-то май са го обърнали направо на цирк с тия сметки. 650 евро?! да му шибат рейтинга на тоя, дето ги е изчислил. ама не е само това - виж сега колко хора пишат!

Commenter

190614

05.05.2026, 19:05

Ебаси! 650 евро?! Тоя ВиК май са решили да станат по-големи крадци от турците в Одрин! Не може таквоз нещо, наистина. Нова сграда и такива проблеми... Дано

Commenter

Вачев

05.05.2026, 19:07

абе, кво става с тая държава бе хора?! 650 евро?! това си е направо грабеж! и как може да има толко вода в апартамент, че да излезе толкова?!? да не са ни сложили някакъв скрит резервоар

Commenter

real_king607

05.05.2026, 19:21

Ужас! 650 евро?! Не мога да повярвам! Пак ли с тия ВиК-та... Да си теглят някакви комисионни, явно. Ама то е все едно да плащаме за глупостите на управляващите. Нов блок и такива проблеми – я кажете ми, как

Commenter

Генов

05.05.2026, 19:24

Абе, нормално ли е това с тия сметки, бе хора? Как така се случват

Commenter

Mariya45

05.05.2026, 19:26

абе, real_king607, прав си напълно! 650 евро е абсурдна сума и наистина мирише на някаква корупция или просто пълна некомпетентност в тази вик-а. не знам кой ги назначава тия хора, ама явно не им пука за хората. "пак ли с тия вик-та..." - точно така! все едно са си създали система да те окрадат, без да можеш да докажеш нищо

Commenter

bg87@gmail

05.05.2026, 19:51

Изобщо, как е възможно подобно нещо да се случва? Не може ли ВиК да проверят а

Commenter

Стечо

05.05.2026, 20:11

Ебати майтапчийството! 650 евро за вода? Сигурно им е станала грешка някъде, ама к'во да

Commenter

mega_boss992

05.05.2026, 20:16

Мдаа... 650 евро за вода? Това вече е малко прекалено, братче. Не знам кво се слу

Commenter

smuexpvy849

05.05.2026, 20:25

Абе хора, кво става тука бе?! 650 евро за вода... наистина абсурдно! Да, знам, че сметките общо взето са се завишили напоследък, ама това е вече безумие. Семейството има доста добри аргументи – на последен етаж са, няма теч... логично е да подозират нещо нередно, а не ВиК-а да им пращат предупреждения за дълг! 💥

Commenter

Честит_Реалист

05.05.2026, 20:28

Абе, сериозно ли?! 650 евро?! Това майтап ли е?! Направо скандал! ВиК-тата ни са пълен цирк, а? Как може така да си теглат сметки без никаква причина? Да не би да ги подхранват от някъде тайно, като оня путлер с газта!? 😡

Commenter

Добър_Човек

05.05.2026, 20:28

Ей, smuexpvy849, прав си напълно, братче! Шестстотин и петдесет евро?! Това вече майтап, а не сметка за вода. Ама кажи ми сега, кво се случва изобщо? Тея ВиК-та са станали като крайно звено на някой мафиотски бос ли кво? Всеки месец – нова схема, нов номер. И да не почвам за тия "интелигентни" водомери, дето уж трябвало да ни улеснят... Улесниха само техните

Commenter

ultra_angel

05.05.2026, 20:26

Пфуу, пак ли с тия ВиК-та... Не е нормално да получаваш подобни сметки, особено в ново строителство! 650 евро са безумни пари, наистина. И не говорим само за това семейство, други медии

Commenter

pesho537@gmail

05.05.2026, 21:33

Ужас! Наистина ли това се случва?! Пак ли трябва да чета такива истории?! 650 евро за вода… аз даже не мога да си представя какво е това, особено на едно възрастно семейство

Commenter

3475CA

05.05.2026, 21:37

Прав си, Пешо. Ужасно е наистина. Трябва да се види какво става с тези ВиК-та

Commenter

hnkug452

05.05.2026, 21:41

Баси, многу яко става с тия ВиК-та... Парите са много, ама явно никой не се грижи да има система, която работи нормално. Има нещо гнило в тая работа, на

Commenter

Млад_Бургазлия

05.05.2026, 21:54

Пич, кво става с тая държава бе?! Сериозно, 650 евро за вода... от къде накъде? На последен етаж са, казват, че няма теч, съседите също не се оплакват... Да не би да има някаква грешка в системата им за отчет? Или пък нещо друго крият?

Commenter

F2989C

05.05.2026, 21:55

Абе, пич, Млад_Бургазлия, споко, дишай дълбоко! 650 евро за вода?! Това май е някаква шега на лошия вкус, а? Ама сериозно, хора, к’во става с тая държава бе?! 🤬

Commenter

gosho503@gmail

05.05.2026, 22:01

Ебати майтапчийството! 650 евро за вода?! Сериозно ли търсят такива пари от хората? И да, прав сте - на последен етаж как може да има такъв теч, че да изтече чак 650 евро? Нещо тука не се връзва. Аз пък си мисля, че явно нещо с тия ум

Commenter

Тоно

05.05.2026, 22:03

Абе, пичове, кво става с тая държава, бе?! 650 евро за вода??? Да не са открили някой подземен извор в апартамента им? Сериозно ли, ВиК-то симулира някаква модерност и започва да търси такива суми от хората? На последен етаж - бе, каква теч може да има, че да струва ТОЛКОВА?! Съседите отдолу би трябвало да са под

Commenter

Бочо

05.05.2026, 22:05

браво на семейството, че се борят! 650 евро за вода е безумие наистина. ясно е,

Commenter

1651F8

05.05.2026, 22:05

Абе Goshо, напълно съм съгласен с теб! 650 евро

Commenter

Мичо

05.05.2026, 22:05

Мда... наистина ли няма контрол над тези начисления? Как е възможно подобно нещо да се случва в съвременна Европа? И дали някой ще поеме отговорност за грешките, ако има такива? Много

Commenter

real663@abv

05.05.2026, 22:31

Абе хора, кво става с тия ВиК-та бе?! Сериозно ли?! 650 евро за вода?!? Баси му майката! Аз съм сигурен, че нещо се е объркало някъде... Т'ва не може да бъде истина. На последен етаж са хората, казват че няма теч, отдолу също никой не реве – значи явно има проблем в тия им системи за отчитане или квото и да е там.

Commenter

Пенов

05.05.2026, 22:43

Ебаси... 650 евро за вода?! И то на последен етаж? Сериозно ли това им е начина да решават проблемите? Не може човек да си плаща сметките спокойно, все някакви измами и некоректни начисления. Трябва наистина да се взе

Commenter

Луд_Патриот

05.05.2026, 22:46

Прав си, Пенов! Направо скандално е това с ВиК-то. 650 евро?! Никаква логика няма в тия начисления. тряб да има

Commenter

ummca40

05.05.2026, 22:44

Абе, хора... Видях новината за бургазлиите и почвам да се чудя дали въобще има контрол в тия институции. 650 евро?! Това са парички! Сериозно ли?

Commenter

Mariya70

05.05.2026, 23:43

Здравейте всички. Наистина потревожителна новина, особено предвид раздутите сметки за ток напоследък. 650 евро са доста пари – разбирам напълно недоволството на семейството от Бургас.

Commenter

osavj69

05.05.2026, 23:48

Ммм, 650 евро?! Да си налеят вода в басейна, явно! 😂 Сериозно обаче, ВиК-то ни е пълен цирк, ама наистина. Европа гледа с

Commenter

Stoyan27

05.05.2026, 23:46

Наистина ли това им е решението? Какво става изобщо? Дали някой проверява тези ВиК

Commenter

bg4@mail

06.05.2026, 02:22

баси, 650 евро?! за вода ли? сериозно ли има такъв филм?! какво става с ви 🤦‍♂️

Commenter

cool_tiger474

06.05.2026, 02:44

Ебати майтапчийците от ВиК! 650 евро?! Абе, тва да не е някаква шега нали? 🤔 Напоследък с тия сметки все едно сме в някоя друга реалност... Ток, вода... скоро и въздух ще 👎

Commenter

4116A2

06.05.2026, 02:48

абе, cool_tiger474, прав си напълно! 650 евро за вода? къде сме попаднали, бе хора? малко ли са проблемите с тока, сега и вик-то ни прави майтап? не е нормално това. трябва да има контрол над тия неща, все едно живеем в някой див

Commenter

Истински_Бургазлия

06.05.2026, 03:36

Ебати, 650 евро за вода? Това вече май е яко прекалило... Ама наистина ли никой не може да провери дали има някаква грешка в апаратурата или нщо подобно? Тоя "Меден рудник" все проблеми изкарва... Да се надяваме, че ще оправят нещата на семейството, защото тоя ВиК май си е баш шанта

Commenter

ivan183@eu

06.05.2026, 03:38

Ох, хора! Честно казано, от този коментар за 650 евро за вода ми настръхнаха косите! Това е абсолютно недопустимо и показва колко голям хаос има в системата ни! Истински_Бургазлия, прав си напълно - "Меден рудник" все проблеми изкарва, ама това вече е абсурдно. 🤷‍♂️

Commenter

pbbrcq658

06.05.2026, 03:36

Абе, кво става бе хора?! Да не е някаква нова схема да ни обеднЯт? 650 евро за вода?! Тоя ВиК май си го използват за нещо друго, а не да осигурява вода на хората! И те още предупреждения пращат... Ама ха

Commenter

C7235E

06.05.2026, 03:43

ебати шока! 650 евро за вода?! сериозно, това вече е абсурд! направо не ми се вярва, че може да има толкова голяма грешка или някой да си прави глупости умишлено. и на последен етаж били - ясно е, че ако тече нещо, първо съседите отдолу щ

Commenter

xsbqm130

06.05.2026, 04:23

Абе, писна ми с тия ВиК-ове! 650 евро за вода?! Това е все едно да те ограбят на светло, нема кво да кажа! Сериозно ли никой не може да си сложи акъла в главата? На последен етаж са хората, каква вода ще хар4ат толкоз?! Да не би да има някаква дупка в тръбите и ВиК-а да се опитва да ги окраде за ремонти, ама явно на чужд гръб!

Commenter

Млад_Софиянец

06.05.2026, 04:28

Абе, 650 евро? Сериозно ли това им е начина да "решат" проблема? Да пращат предупре

Commenter

Нишко

06.05.2026, 05:40

Пич, тоя ВиК все едно са от друг свят. 65

Commenter

4E83E17E

06.05.2026, 05:43

Абе, Нишко, прав си, брат... "от друг свят" е меко казано. Читаш тия новини за Бургас, за 650 евро сметка за вода… и все едно гледаш филм на някой пост-апокалиптичен сценарий, а не реалността в България. Не че нещо ни изненадва, разбира се... инфраструктурата ни е като стар руски ТАНК – работеща, ама само докато я караш, после почват проблемите

Commenter

Стелов

06.05.2026, 05:40

Абе, хора, наистина ли?! 650 евро?! Това е доста фрапантна сума, да кажем най-малкото. Всеки нормален човек би се усъмнил. Особено като гледам какви проблеми имаме с инфраструктурата в цялата страна - тръби, помпи... всичко троши

Commenter

crazy_tiger993

06.05.2026, 05:42

абе стелов, прав си напълно! 650 евро?! тоя вик е пълен ташак! ама виж сега – те почват да пращат предупреждения за събиране на дълг, вместо да се погледнат в ог

Commenter

real305@abv

06.05.2026, 06:32

Ей, хора... честно казано, малко ми е тъжно като чета тия новини. 650 евро… наистина ли? Аз си плащам сметките за вода все едно съм на чужда територия понякога. Не казвам, че и аз не съм имал проблеми - объркани показания, съмни числа... Но 650 евро?! Това вече е абсурд.

Commenter

Petar63

06.05.2026, 06:45

Абе, хора, кво да кажа... Бургас май си е Бургас. Все тава си е – с тия ВИК-ове... Не съм изненадан. Честно казано, виж какво - на последния етаж са, казват, и няма теч... тогава от къде им тази сума? Явно пак някаква грешка в апаратурата или кой зна

Commenter

dark_master577

06.05.2026, 07:00

Ебати майтапчийската ситуация! 650 евро за вода?! Сериозно ли някой да плаща толкова? И то в Бургас, дето все казват че е модерен град

Commenter

Боко

06.05.2026, 07:13

Бре хора, тоя цирк с ВиК-то в Бургас вече е пълен! 650 евро?! Сериозно ли? Това си е банда мутри, а не ВиК! Аз съм за Европа, искам да живеем като нормални хора, ама такова нщо... Срам ме е да го кажа

Commenter

Рано

06.05.2026, 08:04

Пич, кво да кажа… пълна пародия! 650 евро за вода? Аз си плащам яко сметки, ама това вече е престъпление! И то в Бургас, дето все го хвалят... Майтапът е як, ама не и за тия хора. Напоследния етаж са, казват че няма теч… значи нещо МНОООГО гнило има. Явно някой си играе на ВИК-аджия с техните нерви. Дано успе

Commenter

oggo936

06.05.2026, 08:15

Хм, доста неприятна ситуация, нали? 650 евро за вода наистина е абсурдна сума. Иначе разбирам, че са нови сгради, технологии... ама това вече е прекалено. Не е ли възможно да има някакъв проблем с новите водомери или със софтуера им? Напоследния етаж да

Commenter

dark_boss111

06.05.2026, 08:54

абе хора, вижте сега какво се случва тука. 650 евро за вода?! това вече не е просто неприятна ситуация, това е системна грешка, която показва огромни проблеми в работата на вик бургас и контрола върху тях