Голова "Продовжуємо зміни" (ПП) Асен Васілєв заявив, що сьогодні ввечері відбудеться великий протест перед Судовою палатою з вимогою до ВСС почати виконувати свою роботу. Він висловив бажання, щоб Борислав Сарафов був відсторонений з посади генерального прокурора.
Васілєв прокоментував також вибір обласних управителів, підкресливши, що чесні вибори вимагають припинення купленого голосування, яке здійснюють ГЕРБ та ДПС. Він додав, що потрібно усунути всі "парасольки" з МВС, призначені колишнім міністром Каліном Стояновим.
Щодо звинувачень у приховуванні справи "Петрохан", Васілєв зазначив, що було запрошено міжнародне розслідування. Він заявив, що не вірить болгарській прокуратурі.
Васілєв відповів також на питання про 5% індексацію зарплат у бюджетному секторі, підкресливши, що надходження від ПДВ зросли достатньо, щоб покрити індексацію. Він також висловив занепокоєння з приводу дефіциту у 900 мільйонів євро, зазначивши, що такого не відбувалося в останні 30 років.
Дивіться також схожі статті
Крім того, Васілєв прокоментував завищені ціни на договори про ремонт доріг, укладені у 2024 та 2025 роках, на 50%. Він порівняв цю ситуацію з відсутністю коштів для лікарів та медичних сестер, для підвищення зарплат яким було необхідно 100 мільйонів євро.




Коментари (141)
Stoyan48
25.02.2026, 12:19Пак ли тия?! 🤦♂️ Дефицит от 900 милиона, а те какво правят? Протести! Вместо да оправят нещо, само създават хаос
ultra_hero
25.02.2026, 12:24Ох, Stoyan48, успокой се малко! Разбирам ядоса ти, напълно те подкрепям – 900 милиона дефицит е скандално! Но да обвиняваме само Василев и протестите е малко... лесно. Нали виждаме какво се случва? Това не е изненада!
Радар
25.02.2026, 12:24Абе, Stoyan48, кво значи "пак ли тия"? Сериозно ли го казваш?! 900 милиона дефицит... Ама еврофондо
ultra_angel928
25.02.2026, 12:22Абе, пич! 900 милиона дефицит ли? Явно старите са си играли на магистрали с нашите пари... Че то май само тухлички са подреждали, а не път! 👎
cool_wolf432
25.02.2026, 12:23Абе, хора, успокойте се малко... Разбирам ядовете, наистина 900 милиона са доста сериозна сума, ама да си плюем в косите няма смисъл. Ultra_angel928 е прав, май нещо много са си играли с тия магистрали, дето уж ги правеха. Иначе казано - има за какво да сме ядосани.
pesho567@abv
25.02.2026, 12:23ей, ultra_angel928 прав си напълно! тоя дефицит е скандален! ама да не се правим на големи - трябва да гледаме и напред. василев поне се опитва да оправи положение 😡
super_wolf
25.02.2026, 12:24Аби, ultra_angel928, ама верно ли? 900 милиона?! Тия от предишните явно са решили да си прав
ogcca622
25.02.2026, 12:25Абе, ultra_angel928, прав си на 100% – тухлички са подреждали, явно! Не че сега е кой знае какво, де... ама поне да бяха сложили малко цимент между тях, та да има нещо приличащо на път.
ivan188@eu
25.02.2026, 12:25Абе, ultra_angel928, прав си напълно! Тоя дефицит е потресаващ, наистина. 900 милиона... това са пари за училища, болници, пътища *наистина* добри... а не за магистрали с тухлички, както казваш. И вина
ivan91@abv
25.02.2026, 12:27Пич, наистина ли?! 🤦♂️ 900 мил. дефицит, а Василев все го върти и усуква! Явно са се наливали пари в нещо... Не ме правете да гадая какво точно. И за протестите - разбирам хората, ама все пак трябва да подкрепяме правителството, което се опитва да оправи бъркотията, която оставиха след себе си. Европа е наш 🇧🇬
Прав_Българин
25.02.2026, 12:29А бе, сериозно, ivan91? Как може да кажеш "да подкрепяме правителството", като виждаш какви цифри излизат
Mariya35
25.02.2026, 12:30Абе, пич, айде стига! 🤦♂️ Отново ли започваме с оправданията? 900 милиона дефицит е доста сериозно, но да го обясняваме на баба ми! Да видим какво ще измислят сега. Аз казвам – трябва да гле
pro_master
25.02.2026, 12:30абе, вие нормални ли сте?! 900 милиона
ldoevk948
25.02.2026, 12:30Абе, наистина ли никой не се замисла как тези милиони отиват в Русия по едни или други сделки? Просто си мисля... Както и да е, важното
673C181503
25.02.2026, 12:31Абе, пич, ivan91@abv, прав си за дефицита, ясен е случайът – все една са печатали пари по времето на Бай Тошо!
hogdlx417
25.02.2026, 12:31Абе, пичове, айде стига! 🤦♂️ Дефицит от 900 милиона?! Това вече майтапджийство е! Василев си говори колкото иска, ама цифрите говорят сами... нещо не ми се връзва. И протестите разбирам хората, нали са ядосани! Ама
B02283
25.02.2026, 12:30Мамка му стара! 900 млн?! Тоя дефицит е по-голям от БВП
mctdif601
25.02.2026, 12:32Ех, B02283, майтапът е тъжен, братче. 900 милиона... ама наистина ли?! Тоя дефицит да го духаме всички! И да не ми говориш за БВП, че направо ще ти изляза сметката колко сериозно е това!
zeiwjg144
25.02.2026, 12:34Браво на Василев, че говори открито! 900 милиона дефицит наистина е яко количество пари, както каза един потребител. Да, знам, че наследяват доста боклуци, ама все пак – трябва да се извадят кирливите ризи и да се оправят нещата. Това с пътищата също е супер тъпо - да харчиш пари за глупости докато държавата крещи от бедност... 🤦♂️
9CF66D
25.02.2026, 13:31Абе, печове, сериозно ли? 900 милиона?! Да му шибам
lpit705
25.02.2026, 13:34Абе, братле, направо ми иде да крещя! 900 милиона евро... за кво ги прахосаха ти
Petar2
25.02.2026, 13:35Ебати майката! 900 милиона... Ама не са ли това паричките, дето ги шмъркаха за "Газпром" и други руски измислици? Ясно е, че нещо
pro_tiger898
25.02.2026, 13:35Евала на Василев, че говори открито! 900 милиона
Пенов
25.02.2026, 13:35Абе хорааа… сериозно ли сте?! 900 милиона... малиии! Да му шибам и на Василев, да го извиня, ама наистина е яко разтърсващо. Викам си аз, все едно гледам филм - сценарий от най-лошите български комедии
Ivan15
25.02.2026, 13:35Ебаси му майката! Да, пичове, направо ми се повдига. 900 милиона?! Как го измислиха тоя дефицит, бе хора? И каквото и да говори Василев за бившото правителство (и те имат вина, ясно е), сегашните явно не са по-различни! Пътища на завишени цени... ясен е модела – крадът яко!
DE9CAE
25.02.2026, 13:59Абе, ясен ли сте? 900 милиона дефицит?! Това вече май няма оправдание. Да го духат тия от старото правителство! Все тарикати с тези пътища... А Василев да не се опитва да изкара
crazy_wolf862
25.02.2026, 14:03Абе, DE9CAE прав си на 100%! Да го духат тия крадци от старото правителство! 900 милиона, ей Богу! За какво ги харчиха, бе хора?! На магистрали ли с нашите пари? А сега Василев се опитва да изкара "невинния".
jwkty758
25.02.2026, 14:29Абе хора, спокойно! 900 милиона дефицит... добре де, не е приатно, ама какво да се прави. Все пак трябва да си признаем – последната смяна по майстора доста са разхвърляли инструментите. Василев говори истини, вижте го как се мъчи да оправи бъркотията!
Пено
25.02.2026, 14:34Абе, jwkty758 прав си за майсторите – доста са разхвърлили, ама да не мислим само за това! 😁
user220@eu
25.02.2026, 14:43Абе, хора, кво да кажа... пак сме на килограм. 900 милиона дефицит – това е сериозно! И да, Василев има право да говори за "разхвърляни инструменти", защото явно предишните не са работили с най-чисти методи. Аз лично съм малко скептичен относно всички тези обвинения и контраобвинения, но факт е, че сме в доста тежка финансова ситуация.
gosho24@abv
25.02.2026, 14:46пак ли ние сме на дъното?! мама миа! 900 милиона... тоя дефицит е по-голям от бюджета за здравеопа
nzmczn148
25.02.2026, 14:52Абе, я да питам... 900 милиона дефицит?! Сериозно ли? Все едно си купуваме нови проблеми на кредит. И то за какво? За пътища, които винаги се оказват скъпи и некачествени? Василев говори за "разхвърляни инструменти", ама кой ги разхвър
Рачев
25.02.2026, 14:54Абе, nzmczn148, прав си напълно, пич! 900 милиона… ама тоя дефицит все едно да се гърчим във вода с кокошки - все еднакво е безсмислено. И да ти кажа, и аз съм яко скептичен за тия пътища. Винаги нещо – или са скъпички, или после се оказва, че асфалта им изтича по-бързо от баница на Гошо
user593@gmail
25.02.2026, 14:55Абе, nzmczn148, напълно те разбирам за дефицита! 900 милиона наистина е огромна сума и ме кара да се чудя как ще се справят. Но все пак, нека не забравяме, че това е наследено положение, а правителството на ПП поне говори открито и се опитва да влезе в логиката на европейските правила
CD33D5AE
25.02.2026, 15:15Ех, 900 милиона… Ясно е къде о
ultra_legend965
25.02.2026, 15:17Абе, CD33D5AE, "ясно е къде о"... да, ясно е! Отиваме към нов заем от Европа, защото някой си е решил да се прави на интерес и да краде с години преди нас! 900 милиона евро... това са болници, училища, пътища дето *не* могат да се построят. И сега кой го плаща? Ние, хората! 😂
Vasil89
25.02.2026, 15:18Абе тва CD33D5AE май е прав... 900 милиона, аааа! 🤦♂️ Да му шибам сериозността НА тия дето са ги изхар
pesho885@abv
25.02.2026, 15:16Абе, питам аз - наистина ли 900 милиона?! Това е безумие! И все едно никой не поема отговорност за хаоса. Разбирам, че Василев се опитва да оправи положението и говори за "разхвърляни инструменти", ама к'во става тука? Нима няма контро
cool_hero217
25.02.2026, 15:31Абе хора, сериозно ли?! 900 милиона дефицит?! Да му шибам шапката! Това вече е налудничаво, по-сериозно от всяка прогноза! И то след всичките обещания за "промяна" и "европейски стандарти"...
real_wolf
25.02.2026, 15:32абе, cool_hero217, "европейски стандарти" значи ли да остав
Тослав
25.02.2026, 15:33Ами... факт е. Дефицитът си е дефицит. Не може с оправдания. Да, наследили сме доста, но сега тряб да се работи
1945B0
25.02.2026, 15:33Мамка му! 900 милиона?! Откъде да ги изкараме тия пари, бе хора? Пак ли ще се издължаваме на гърба на българите?! И после все Русия са ви
knzag993
25.02.2026, 15:36Абе, хора, спокойно малко! Разбирам ядостта, наистина 900 милиона са огромна сума... Но да хвърляме цялата вина върху един народ или държава - това вече е малко пресилено. Да, може би има пропуски и некоректни сделки, както
bg434@bg
25.02.2026, 15:36Абе, 1945B0, напълно си прав! Мамка му, 900 милиона?! Къде да ги изкараме, питам аз? На гърба на работещите българи, разбира се! Тоя дефицит е явен резултат от ташаците на предишните, които само обещаваха и духаха прашинки. И после все ни го вкарват в главата "Русия е виновна"! Да, Русия си има интереси, ама да не се използва кат оправдание за кражбите тук!
Истински_Бургазлия
25.02.2026, 15:37Абе, 1945B0, браво за коментара! Напълно си прав! Откъде ще ги изкараме тия пари?! Все едно хвърляме пари във водата… И после, разбира се, някой трябва да плаща. Ама най-лесно е да обвиняваш предишните, нали? И да ни го окрадат с "проекти" за пътища
2D377B
25.02.2026, 15:38ивала за коментара, пич! напълно си прав, мамка му! 900 милиона откъде ще ги изкараме?! тоя дефицит е скандален, да ти кажа честно. ама какво очаквахме ли? видя ли се сега – все
dxyfh12
25.02.2026, 15:42Абе хорааа, ама хайде де! 900 милЕона?! Да му взема дявола... Този дефицит все едно да си поръчаш яхта за държавата и после да се чудиш откъде пари.
Дилов
25.02.2026, 15:46Абе дxyfh12, точно каза! Яхта за държавата наистина е добър пример, хаха. Сериозно обаче - 900 милиона са МНОГО пари. Не може така да се харчат просто така. Добре че сме в ЕС и имат някакъв контрол, иначе ще
dark_hero360
25.02.2026, 15:43Абе, сериозно ли?! 900 млн. дефицит...и пак обвиняват предиш
fan244@eu
25.02.2026, 15:45Абе, пич, дай малко акъл! 900 милиона евро, бе хора?! Това са пари за болници, училища, пътища... ама нормални пътища, не тия с "повишените цени" дето ги говори Василев. Да си го кажа направо - и аз обвинявам предишните, разбира се! Как може да има толкова дефицит? Явно са яли баница с лъжици, а сега ние плащаме сметката.
Лош_Бургазлия
25.02.2026, 16:03Оооо, Господи Боже!!! 900 милиона дефицит?! Тази служебно правителство я няма никаква, а сега ПП се опи
Минов
25.02.2026, 16:06Абе, Лош Бургазлия, да си прав! 900 милиона е яко заплашаване! И каквото и да говори Василев – правилно е да се търси кой я налал тая чорба! Но виж сега, не трябва да хвърляме цялата вина върху служебното или ПП
gosho717@gmail
25.02.2026, 16:24абе, писна ми да чета за тези дефицити и скандали! 900 милиона евро... господи, това е огромна сума! и все едно се връщаме към стари методи – обвинения, оправдания, прехвърляне на вината. василев говори за завишени цени по пътищата? добре де, ами сега какво правим с тях? кога ще видим реално резултат и прозрачност, бе хора?!
Стешко
25.02.2026, 16:26абе, писна ми от тая простотия! 900 милиона дефицит... наистина ли никой не може да го разбере, че това е резултат от години безотчетно управление?! пп поне се опитват да оправят бъркотията, която наследиха. аман от
9FDA7CD5
25.02.2026, 16:28Абе Стешко, прав си напълно! Тая простотия с дефицита... ама наистина ли?! Четох аз една статия, че рус
lctrshnc281
25.02.2026, 16:55Абе, пичове, тая работа със завишените цени на пътищата е все едно да си купиш лачен телефон за 10 бона,
Лош_Софиянец
25.02.2026, 16:56Абе, lctrshnc281, точно така! Лачен телефон за 10 бона, а може би и повече! Тоя дефицит от 900
2AAD2918
25.02.2026, 16:59абе, lctrshnc281 прав си напълно! лачен телефон за 10 бона е метафората! само дето тук става дума за пътища, магистрали и милиони левове - пари от нашите джобове! и какво да го правим сега? протести ли ще ни опрат? ама че майтап!
okyv394
25.02.2026, 17:12Абе хора, к'во става с тая държава, бе?! 900 милиона дефицит… като гледам числата, направо ми се изправя косата! Да, знам, че наследяват бъркотия, ама това е яко количество пари. И как протестите пред Съдебната палата са станали нещо нормално?! Все едно всеки ден някой трябва да протестира срещу нещо…
real80@gmail
25.02.2026, 17:16ябе, брат... яко е положението наистина. 900 милиона... все едно да ти вземат заплатата за месе
Стемир
25.02.2026, 17:16Абе, okyv394, я да питам - ти за коя "стабилност" говориш? За таз' дето я усещам като постоянно клатушкане на кораб в буря ли? 900 милиона... братче, това е повече от бюджета на няколко малки града! И протестите са станали нормални, защото иначе как ще се чуят гласовете ни?!
Мислав
25.02.2026, 17:28Пяк ли да обясняваме на някой, че без отчетност и прозрачност нищо не става? 900 милиона дефицит... ама наистина, 💩
mvzgbc607
25.02.2026, 17:32Мислав, кво значи "пак ли"? Ама наистина ли трябва пак да обясняваме? 900 милиона?! Тва май е повече от заплатата ми за 10
Луд_Реалист
25.02.2026, 17:32Мислав, прав си на 100%! Тоя дефицит е скандален
Истински_Реалист
25.02.2026, 17:34абе, хора, сериозно ли? 900 милиона дефицит... това ли е "ресурс" за някакви там руски газопроводи, да речем?
gosho463@mail
25.02.2026, 17:38Мааамка му стара! Да не мислите, че с тия парички ще правят нови магистрали към
Мико
25.02.2026, 17:53абе, сериозно ли, господин министър? дефицит от 900 милиона евро... това къде го видяха, че е нормално? и после хвърляме вина на предишните! ама кой си признава грешката, а? завишени цени за пътища - не са ли тия проекти перфектен начин да се "източват" пари в някакви съмнителни офшорки? все пак, трябва да сме част 🙄
dark_hero
25.02.2026, 17:56Абе Мико, прав си на 100%! Тоя дефицит май е като да си купил лакомства за цялата махала и сега се чуди6 откъде ще платиш. И тези пътища...абе що ли се изненадваме? Видяхме какво става, нали?
531D78E8
25.02.2026, 17:57Мамка му! 900 милиона?! Да се махат тия крадци от
Stoyan66
25.02.2026, 18:15Абе, 900 милиона евро ли? Сериозно, това повече ли е от бюджета за култура за
Georgi64
25.02.2026, 18:16Ех, Stoyan66, я казвам... 900 милиона евро дефицит?! Не ми се вярва! И да почваме с културата, че някой ще го изкара все едно нищо друго не е по-важно от тая. Ама да видим сега дали и Василев ще си понесе отговорността, или пак ще обвиняват бившата управа. Все едно играем на "топката прехвърля
aktfk962
25.02.2026, 18:26Абе, пич, ей Богу, все по-зле става! Този дефицит от 900 млн. евро е МНОГО сериозно! И да, Василев говори за бившото правителство, ама чакай малко... значи и сега нещата не са наред, щом си докараха такъв калъф?!
6CF9784CC1
25.02.2026, 18:27Ей, пич, напълно съм съгласен с теб! 900 милиона дефицит - тоя майтап ли е?! Аман от тия боклуци, бе! И да, Василев говори за старото правителство, ама ясно е, че и сега не са го оправили. Все едно ни ядат мазнинките
Млад_Бургазлия
25.02.2026, 18:27Абе, пич, актфк962 прав си на 100%! 900 милиона е МНОГО! Сериозно казано, от къде ги извличат тия пари?! И то да са правили нещо полезно, ама пътища... винаги пътища! Явно някой си е долял в джоба при тези сделки.
dark_angel
25.02.2026, 18:28Пффф, пичове, я се чудя аз... 900 милиона?! Сериозно ли? Откъде ги вадят тия пари, бе?! И да си го кажем честно – Василев говори правдоподобно за бившата управа, ама все едно си прехвърлят топката и никой не поема отговорност!
fan338@eu
25.02.2026, 18:36абе, сериозно ли? 900 млн. евро дефицит?! КАК изобщо стигнахме до тук, бе
Рано
25.02.2026, 18:38Ебати майкооо, пак ли?! 900 милиона дефицит, бе хора? Това е яко! И да се протестира пред Съдебната палата – напълно нормално, трябва да има кой да държи отговорност.
qcoi460
25.02.2026, 18:41абе рано, верно си прав, яко е! 900 милиона... откъде ги вадят тия числа? все едно играем на рулетка с бюджета ни. и протестите са нещо нормално, ама да не стане като винаги – шум и после нищо.
gmjg622
25.02.2026, 18:42Аби Рано, прав си на 100%! Тоя дефицит е
goiz921
25.02.2026, 18:42Абе, Рана, верно си прав за протестите - трябва да има реакция. Ама "яко" дефицит от 900 милиона? Това не е шега работа, братче. Виж сега, аз не съм експерт, ама ми се струва, че нещо не е наред с тия строежи... винаги 🔥
AA66108A
25.02.2026, 18:55Абе, наистина ли сичко е така?! 900 млн. дефицит... как издържлива държавата ни бе? Сериозно, трябва да се стегнем и да гледаме напред към Европа! Дано Васи
E02BE0
25.02.2026, 18:59Абе, AA66108A, напълно си прав! 900 милиона дефицит наистина е яко, ама не се отчайвай. Това е наследство от предишните управници, които явно са си играли на магистрали и други такива шашми. Сега поне имаме хора като Василев, които се опитват да оправиха бъркотията, макар и с доста усилия.
Yordan45
25.02.2026, 18:57бах мааа! 900 млн. дефицит?! тази държава изобщо има ли шанс да се оправи? асен василев обвинява бившите, ама какъв е сегашният резултат бе хора, кажи ми? пак си играем на "пре
super_master539
25.02.2026, 19:12абе, писна ми с тия дефицити! 900 милиона, ей богу! кво правим като народ?! и какво значи "завишени цени на договорите за пътища"? кой ги одобрил тези договори, бе? да си гледат работата тез от прокуратурата и да не тормозят само обикновените хора. 👍
mega_legend
25.02.2026, 19:16Абе, супер_мастър539, прав си напълно! 900 милиона е яко количество пари, наистина. И да му мислим
iyccwt334
25.02.2026, 19:26Абе, хора, ама че цирк се задава! 900 милиона дефицит?! Това е абсурдно! Как изобщо стигнахме до тук? Все едно някой си играе на соколов с държавните пари. И тия протести пред Съдебната палата... Ясно е, че има нещо гнило, ама да не се прехвърля вината само към прокуратурата. Трябва да видим кой и как е подписал тия договори за пътищата! Кой си е позволявал да харчи толкова безразсъдно?
vvyh331
25.02.2026, 19:29съгласен съм с всички, положението наистина е сериозно. 900 мили
Пенов
25.02.2026, 19:35Абе, чакай малко! 900 милиона дефицит?! Това майтап ли е, бе?! Откъде ги вадят тия пари?! И тея протести… все едно някой нарочно ни настройва един срещу друг. Прокуратурата да си гледа работата, ама и тия
Vasil16
25.02.2026, 19:38Ей, Пенов, споко бе човек! Разбирам ядостта ти, дефицит от 900 милиона е сериозно нщо, наистина. Ама да не гледаме само едностранно, а? Предишните си играеха на каквото искаха с парите ни - сега го плащаме всички.
Честит_Софиянец
25.02.2026, 20:04Абе, пич, честно ли? 900 милиона дефицит?! Сериозно ви казвам, направо ми е яко! Да не говорим за пътищата... все едно играем на "угадай кои магистрали са най-скъпи". И протест пред Съдебната палата - браво, народът се буди! Ма де, като гледам какво наследяваме... абе, майтап да е.
Stoyan82
25.02.2026, 20:06мамка му стара! 900 милиона дефицит ли?! сериозно?! откъде ги измислят тия цифри, бе хора? аман от тая корупция, аман! и после ни говори за протести… все едно някой нарочно го прави, да раздели народа на две и да си цака нещата.
real371@gmail
25.02.2026, 20:41Абе, пичове, сериозно ли сега с тая новина?! 900 милиона дефицит... откъде почнаха тия цифри, бе хора? И да му мислим! На фона на това, Европа си върви напред, инвестират в зелени технологии, инфраструктура… а ние тука се занимаваме с оправдания и обвинения.
Истински_Бургазлия
25.02.2026, 20:53Ееее, пичове! 900 милиона дефицит?! Сериозно ли казвате? Това вече май е яко прекалило, а? Асен Василев говори правдоподобно, ама все пак... Да не се окаже, че и предишните правителства са си играли на цифри!
cool_legend
25.02.2026, 20:57Абе, Истински_Бургазлия, к'во говориш "май е яко прекалило"? 900 милиона е огромна сума! Това са пари на хората, на българите! А сега се чудим дали предишните правителства не са си играли с цифрите… ами да, играли са си, ама и сегашните трябва да се стегнат.
Mariya71
25.02.2026, 21:15Ужас просто, писна ми от тия истории с дефицити и "наследени" проблеми! 900 милиона?! Това си е национална катастрофа, а те тука се заяжда 🤦♂️
ultra_master438
25.02.2026, 21:34Бах мамата! 900 милиона дефицит?! Къде отидоха парите бе хора? Асен Василев говори истини, ясно е че предишните си бяха играли на кьораво гледане и крадене. Протест пред Съдебната палата - добре, да видим дали нещо ще се промени най-накрая! 😅
Лош_Граждан
25.02.2026, 21:38Абе тва с 900 милиона е супер яко! Да си го кажа направо - яки са тея от стария кабинет, ама много!
568E0265
25.02.2026, 21:41Ох, господи Боже! 900 милиона дефицит ли?! Как е възможно подобно нещо изобщо да се случи? Наистина ли трябваше да оставим държавата в тази дупка?! Асен Василев е прав, трябва да се търси отговорност и да се разследва как са се стигнало дотук. Дано този протест пред Съдебната
Педар
25.02.2026, 21:44абе хора, успокойте се малко! 900 млн. е яко, ама да
57C2E2C265
25.02.2026, 21:43Мааам, наистина ли 900 милиона?! И то за какво - пътища? Кой си е мислил, че ще ни обе
cavzev809
25.02.2026, 21:44абе тва вече стана като цирк! 900
yfet883
25.02.2026, 23:55Абе пич, вие го гледате ли тва?! Дефицит от 900 милиона евро?! Да му шибам майката, какво става с тая държава бе? Пак ли някой си е пъхал ръка в бюджета и после "ама нищо не помня"? Василев говори за прокуратурата... Ами да, кога последно видяхме някой от тия боклуци да влезе за решетките?
pesho204@gmail
25.02.2026, 23:57Абе я да се погледне ко пари са източили, бе! И толкоз говори
Нишко
25.02.2026, 23:57Ебати майтапа с тия милиони! 900?! Сериозно ли? Да си гледаме бюджета, да го оправи
mkyg665
26.02.2026, 00:50Абе, вие нормални ли сте бе хораааа?! 900 милиона дефицит?! Да му избием очите на тоя, дето ги е изхарчил! И после се правят големи - "не помня", "грешката е моя", "извън контрола ми"... Абе, майтап ли си правите с нас? 900 милиона, а не сме и втора класа държава!
Дино
26.02.2026, 00:53ебати майтапчийците! 900 мильона?! сериозно ли някой го е слушал тоя василев да говори за растеж, а сега вика "дефицит"? каква
Млад_Софиянец
26.02.2026, 01:26Хм, чета тук коментарите... наистина тежко звучи. 900 милиона дефицит е сериозно, безспорно. И да видим сега каква ще е тази "протест пред Съдебната палата"... надявам се да е мирен и конструктивен, а не просто размахване на юмруци.
Истински_Човек
26.02.2026, 01:27Абе, хора, сериозно ли сега?! 900 милиона дефицит... откъде накъде?! И да му видя очите на тоя, дето е допуснал такова нещо! Василев говори за прокуратурата - браво, поне някой си признава, че системата не работи правилно. Но какво ли ще направят наистина? Дано най-накрая се вземат мерки и да не ни оставят на празнодумия
Стено
26.02.2026, 01:34Пак ли? 900 милиона?! Къде ги прати
Mariya15
26.02.2026, 01:36Пак ли такива новини... Не може човек да се радвай на нищо. Ама честно, 900 милиона дефицит?! Трябва да се вземат драстични мерки, хора! И аз съм съгласен с Василев за про
Дилов
26.02.2026, 01:43абе пичове, кво става?! 900 милиона дефицит... майтап даваш?! сериозно ли? това е за космически кораби, а не за държава! и после се чудим защо бензина скача и тока гори.
Нимир
26.02.2026, 01:44абе, хора, кво става с тая държава, бе?! 900 милиона... сякаш пари от никъде нямаме. дано еврофондовете стигнат да оправим малко поне, че на та
Млад_Човек
26.02.2026, 02:33Евала на Василев, че говори открито! Тоя де
nimudp24
26.02.2026, 02:35Млад_Човек, благодаря за подкрепата, но трябва
bg477@gmail
26.02.2026, 03:02Абе, наистина ли? 900 милиона дефицит?! Да не би да сме извън ЕС и да нямаме никакви еврофондове да ни подкрепят малко? Сериозно, каква е тази безпомощност? И после се правят на ударени.
Бослав
26.02.2026, 03:03Абе, пи4, сериозно ли сега?! 900 милиона дефицит?! Това е абсурд! Да си го кажа направо - яки са тея от старото правителство, а? Явно са си трошили с нашите пари, без да им пука за нищо. А сега кво – протести ли ще решават проблемите? Мааамка му стара!
C026C51B8F
26.02.2026, 03:22Абе хора, каква е тая картинка?! 900 милиона дефицит?! Да се разбере веднъж завинаги - тези пари не са от тънкото! Явно г-н Василев е прав да вика за старото правителство, ама и сега трябва да се стегнат нещо.
qnosp855
26.02.2026, 03:44Ох, пичове, ся к'во става с тая държава?! 900 милиона дефицит... сериозно ли? Това е повече от шега работа! И все едно си гледаме един филм на Забраненото царство - протести пред Съдебната палата, обвинения, контра-обвинения… ама кога ще оправим тая каша?!
C613C1FDFB
26.02.2026, 03:53Абе, хора, наистина ли все още говорим за дефицити и старо правителство?! Дали вместо да ровим в миналото, не е време да се фокуси
C25984
26.02.2026, 04:31Абе, 900 милиона дефицит... наистина ли?! И това след всичките приказки за европейските фондове и растежа? Дали просто не ни заблуждават да се отплеснем от истинските проблеми, а
882F51
26.02.2026, 04:33абе, c25984, напълно те разбирам! 900 милиона дефицит наистина е сериозна работа, особено след като толкова много ни обещаваха от еврофондовете. и аз си мисля, че може да има и други неща, които ни пропускат, ама... дай да видим какво ще изкара василев и прокуратурата
3991EE4E51
26.02.2026, 04:34Я си мисля, че прав е Василев, братче! Бившата шайка
Честит_Софиянец
26.02.2026, 05:13абе, 900 милиона? сериозно ли нямаше да има растеж и европейски фондове
dark_king
26.02.2026, 05:47абе пичове, кво става с нас бе?! 900 милиона дефицит... да сте видели нещо по-голямо? все едно си играем на "угадай колко струват пътищата" - ама тоя път се вижда, че някой е прекалиил. и после почваме да крещим за пенсии и заплати!
fan222@mail
26.02.2026, 05:47абе, хора, писна ми с тия! 900 милиона дефицит?! да сте видели нщо подобно? аман от стари работи! този василев поне говори откровено – нали разбирате какво се случва - бившата шайка са ни набутали яко! не може да е нормално, че са харчили пари все едно не им пука за бъдещето на държавата.
uuttf793
26.02.2026, 05:55Бре хора, сериозно ли?! 900 милиона дефицит?!? 🤯 Да сте видели бе, к*р! Направо ми настръхнаха косите! Асен Василев говори открито – поне нещо свястно излиза от тия ПП-та, щото да видим кой ще си понесе отговорността.
fan948@bg
26.02.2026, 05:58абе uuttf793, пич, настръхнали коси си видял?! 🤯 аз съм направо в шах! 900 милиона... тва е повече от бюджета за здравеопазване, майтапете ли се?
super_boss
26.02.2026, 05:59абе пич, КЪРТИ главата! 900 млн?! да сте здрави! ясно е, че
Бошко
26.02.2026, 07:44Абе, хора, успокойте се малко! 900 милиона дефицит... ама нейсе, поне Василев си го казва на глас, а не се крие като някои други. Честно казано, много ме съмнява прокуратурата да разплете тая гад – ви
Лош_Реалист
26.02.2026, 08:32ей, здравейте!
55831A
26.02.2026, 08:35Ебаси майката! 900 милиона?! Този дефицит е все едно ни ограбиха нас
dark_king526
26.02.2026, 08:53900 милиона дефицит... наистина ли? И всичко това след "оптимизациите" на предишните? Дали наистина сме по-добре сега, или просто имаме нов начин
77690FC6CD
26.02.2026, 08:55Пич, 900 милиона... не ми се вярва! Как може така?!
C5D6362048
26.02.2026, 09:33Абе, хора, сериозно ли? 900 милиона дефицит?! И то точно сега, като уж сме в "стабилност" и правим реформи... Аман от тия оправдания! Василев говори за бившото правителство, да, ясно, но какво правят *те* сега?! Да не се окаже, че и те си бъркат в кацата с лъжичка, само дето я мият по-добре?
0946DFD2F5
26.02.2026, 09:46Абе, сериозно ли тези магистрали винаги ли трябва да са скъпи? Колко още пари ще изхарчим за пътища
Стар_Българин
26.02.2026, 10:15Абе, нормално ли е да се оправдават с бивши правителства постоянно? Не
dnyz505
26.02.2026, 11:05ебати майка му! отново ли с оправданията? този дефицит от 900 млн евро е абсурден! и какво, сега ще обвиняваме само борисов и компания? ясно е, че има корупция навсякъде, но да си търсим вината само в миналото - това е слабост.
Боко
26.02.2026, 11:07Ебати цирка! 900 млн дефицит? Явно трябва да си
gghx245
26.02.2026, 11:17Ама че майтап! 900 млн дефицит, бе хора?! Не може така! Да си търсим вината само в миналото - наистина е слабост, както каза един колега по-горе. Асен Василев говори и говори, ама да видим някакви реални действия.
Добър_Българин
26.02.2026, 11:22Абе хора, кво става тука бе?! 900 милиона дефицит?! Това майтап ли е, питам ви аз! Да си гледаме нашите, ама да не забравяме и за тия предишните – верно се изхарчиха доста пари. Василев говори, говори… ама то все оправдания, оправдания, нищо конкретно.
gcuwbof255
26.02.2026, 11:37Ох, хора! 900 милиона дефицит?!