Служебное правительство получает в наследство от регулярного кабинета стабильные и устойчивые публичные финансы. Об этом заявила нынешний министр финансов Теменужка Петкова на церемонии передачи и приема поста в здании Министерства финансов в Софии.
Петкова отметила, что ознакомила нового служебного министра финансов Георгия Клисурского с деятельностью министерства за последний год и состоянием публичных финансов.
“Мы отметили стратегическое решение для Болгарии стать членом еврозоны с 1 января 2026 года в результате того, что наша страна сумела выполнить все критерии членства в еврозоне. Это бесспорный успех для страны, мечта поколений болгарских граждан”, - сказала она, добавив, что введение евро у нас осуществляется плавно и без потрясений.
Прежний министр финансов напомнила информацию последних дней, что на основе отчетных данных к 31 декабря 2025 года исполнение бюджета показывает, что дефицит составляет 3% от валового внутреннего продукта страны, подчеркнув, что таким образом правительство сумело опровергнуть все предположения и комментарии о рекордном дефиците.
Она заявила, что ознакомила Клисурского с тем, что в 2025 году был отмечен самый высокий номинальный рост доходов за последние несколько лет – более 14 млрд. левов больше по сравнению с доходами, реализованными в 2024 году.
“Состояние публичных финансов смею утверждать, что стабильно. Оставляем действительно устойчивые публичные финансы, что было одной из основных целей нашего правительства”, - сказала Петкова.
По словам Теменужки Петковой, было обсуждено и состояние публичных финансов на данный момент, и к 31 января 2026 года бюджетное сальдо по Консолидированной фискальной программе положительное в размере 212 млн. евро. Она подчеркнула, что это хорошая новость, потому что в данный момент публичные финансы находятся в условиях продленного бюджета.
“Оставляем коллегам, служебному правительству, действительно стабильные публичные финансы, желаю успеха”, - сказала Петкова, которая воспользовалась случаем, чтобы поблагодарить за высокий профессионализм и совместную работу экспертов из Министерства финансов, Национального агентства по доходам, Агентства „Таможня“, Агентства государственной финансовой инспекции, Агентства по общественным закупкам и Исполнительного агентства "Аудит средств ЕС“.
Похожие публикации
Петкова: Уходящее правительство сохранило стабильность государственных финансов
Ивайло Мирчев: Служебное правительство должно гарантировать честные выборы
Служебное правительство Андрея Гюрова: Состав, ожидания и вызовы
Бойко Борисов о служебном правительстве: Обязанность г-жи Йотовой, поддержим честные выборы
/ВЙ/
Коментари (92)
Добър_Българин
19.02.2026, 13:28Абе, вие нормални ли сте бе?! Сега ще им се връзваме на тия "стабилни публични финанси" ама да не мислиш, че съм наивник! Пак някаква измислена картинка рисуват преди служебното правителство да дойде.
Вамир
19.02.2026, 13:32Абе, Добър_Българин, ти секваш ли каква работа е да изкараш държавата от тая блато? Все едно хванеш клонка посред море и чакаш вятъра да те донесе
Вако
19.02.2026, 13:32Добър_Българин, споко, разбирам защо си подозрителен. Историята ни учи на това. Но факт е, че България се справя добре с финансовите критерии за еврозоната – това е реален
Mariya2
19.02.2026, 13:39Ах, "стабилни публични финанси"... Чудесно! Значи, все пак някой си е свършил работата, преди да се почне с обичайните служебни хаоси.
Stoyan7
19.02.2026, 13:41мдааа, "стабилни"... да видим колко щи издържи ТАЯ стабилност сега. надя
super_tiger962
19.02.2026, 13:41Абе, да ви пращам! 🤦♀️ Mariya2 е права - 4удесно е, че нещо се е получило все пак! Всички знаем какви са "стабилните" финанси по време на служебни правителства... Ама сериозно, ако сме подредили нещата така, че да отговаряме на критериите за еврозоната, значи наистина има прогре
B396D8FBCC
19.02.2026, 13:42Абе, хора, спокойно! Съгласен съм с Мариа2 – все пак някой е работил и това си е работата. И аз бях малко скептичен, като Добър_Българин (не знам какъв е той всъщност, ама дано не гледа прекалено през пръсти), но Петкова наистина се справи доста добре. Да видим служебните дали ще я запазят тази стабилност, това е важното!
Васлав
19.02.2026, 13:43Mariya2, пич, баси, нали така?! 🤩 Петкова – яка работа си свър
crazy_angel
19.02.2026, 13:43Абе, пич, тоя Добър_Българин май е сменил очила! Стабилни финанси - значи стабилно място на България в Европа! Петкова си свърши работата, дай Боже и служебните да не я омажат после. Честно казано, ако имаме еврозона - това е огром
gwal53
19.02.2026, 13:43абе, добре ли чухте? петкова си е изкарала доста добра смяна, май... дано клисурски да я довърши без да обърка нещо. все пак, стабилни финанси =
A80A470D
19.02.2026, 13:43Абе, сериозно ли?! Петкова си е свършила работата? Дано не я
Нико
19.02.2026, 14:03Абе хора, я да питам... стабилни финанси значи ли, че вече можем да си позволим повече бани за всички? Сериозно
Georgi71
19.02.2026, 14:05Абе, Нико, хубаво питане... ама малко наивно де. "Бани за всички" не става от стабилни финанси, нали знаеш. Това значи че сме си плащали сметките, че еврото ни го докарва, че ще можем да се конкурираме с другите европейци - такива неща. Дано и сегашните да пазят доброто, което свър 🔥
Добър_Софиянец
19.02.2026, 14:05Абе, Неко, бани за всички... хахах! Мисля, че малко прекаляваш с баните, пич. Не е баш да сме си купили баня със стабилните финанси, ами по-скоро да не фалираме и да може държавата да си плаща заплатите и пенсиите. Това е важното, разбираш ли? 👍
bg147@bg
19.02.2026, 14:05Абе Нико, пич, кво значи "бани за всички"? Ти да не си се сети за някаква социалистическа мечта? 😂 Да, добре е, че финансите са стабилни, ама не можем просто така да започваме да раздаваме бани наляво и надясно. Има сметки, има задължения, има Европа дето ни държи под контрол – помниш ли какви ги вършеха руснаците със старите финанси? Затова сега трябва да си гледаме работата и да не се залъгваме.
Луд_Патриот
19.02.2026, 14:05Абе, Нико, брато, много яко питаш! Бани за всички - мечта! 🤣 Ама виж сега, стабилни финанси значи нещо МНОГО по-важно от бани, макар че и това си е... 😜
73152308C4
19.02.2026, 14:05ахах, нико, добре се сети за баните! 🤣 но наистина е яко, че петкова оставя стабилна финансова основа. това е много важно – показва, че сме на прав път към еврозоната и можем да говорим за по-добро качество на живот за всички българи. дано служебното правителство не провали постигнатото, а продължи да работи в тази посока. европа е нашият дом и трябва да докажем
Vasil73
19.02.2026, 14:06Абе, Нико, бани ли те интересуват? Ясно стана, че сме в Европа, имаме си евро -
real987@mail
19.02.2026, 14:06Ахахха, Нико, тва с баните е яко! 🤣 Ама сериозно – стабилни финанси = по-малко нерви за
Честит_Бургазлия
19.02.2026, 14:07Абе Нико, бани за всички... хахах, добре си. Но наистина, дано стабилните финанси, дето ги говори Петкова, се превърнат в ре
C5D25006
19.02.2026, 14:07Абе, Нико, браво за въпроса с баните! 😂 Но сериозно, стабилните финанси са фундамент - без тях нищо друго няма сми
Ivan59
19.02.2026, 14:19абе хора, деба… дано не ни баламосват! "стабилни ПУБЛИЧНИ финанси" звучи добре на теория, ама пък си спомням колко пъти са ни лъгали за такива неща. да видим как ще се развият нещата с това служебно правителство. важно е да запазим курса към европа и евро
Лош_Бургазлия
19.02.2026, 15:41Браво на Петкова! 🥳 Супер новина за стабилни финанси! Честно казано, малко се изненадах приятно - все повече стават добрите примери! Важно е да запазим този темп, да продължим напред към еврозоната и да докажем, че България може да бъде част от модерна Европа. Дано и служебното правителство се справи, да не ни върнат
user933@eu
19.02.2026, 15:43Абе, да не си помислите, че всички е готово. Видяхме кво става отвън - 💥
fnfqujr985
19.02.2026, 15:53Здравейте! Чак сега видях новината за предаването на поста от министър Петкова. Искам да кажа, че съм много доволен от информацията за стабилните публични финанси. Това е ключово за бъдещето ни и за влизането ни в еврозоната – без стабилна основа не можем да го очакваме.
Луд_Човек
19.02.2026, 15:57Прав сте, колега fnfqujr985! Напълно съм съгласен с вас – това е огромна стъпка напред за България! Да, все още има много работа да се свърши, но фактът, че оставяме стабилни финанси и изпълнени критерии за еврозоната… *това* ли не е нещо, за което да сме горди?!
Stoyan24
19.02.2026, 16:09Абе, пичове, да ви кажа... Не знам как да го обясня, ама тая Петкова май наистина си е свършила работата добре! Сериозно! Всеки път като чета такива новини за стабилни финанси и изпълнени критерии, ми просветлява. Накрая ще се присъединим към Европа нормално, без да ни правят на смешен народ.
pesho18@eu
19.02.2026, 16:11Да, Stoyan24 прав си напълно! Радвам се, че все повече хора го виждат – стабилността е ключова за развитието ни. Петкова наистина изглежда работеше добре. Сега важното е служебното правителство да запази тази динамика и да не я про
C0B34615
19.02.2026, 16:12хм... стабилни финанси, значи ли наистина, че сме на прав път? и дали тази стабилност ще се усети от обикновения човек, а не само в докладите? все пак, хубаво е да имаме основа
Васлав
19.02.2026, 16:13Ама хайде бе, Stoyan24, не си го кажи ти!
ultra_king
19.02.2026, 16:13абе stoyan24, сериозно ли казваш, че "просветлява"? дали наистина трябва да се просветляваме всеки път, когато някой си свърши работата нормално
qqrolprb396
19.02.2026, 16:10Абе пичове, вие го гледате ли какво става? Сега дадоха поста на някакъв Клисурски... добре де, че е служебно правителство, ама все пак. Петкова си е свършила работата, ясно е това. Стабилни финанси, изпълнени критерии за еврозоната - значи наистина сме се погледали яко!
F5806AE18B
19.02.2026, 16:12Абе, здравейте хора! 😃 Наистина ли някой още си мисли, че сме "на дъното"? Сериозно?! Четете новините де, моля ви! Петкова наистина се справи страхотно - стабилни финанси, еврозоната на дланка... все едно да спечелим лотарията, ама за цялата държава!
Добър_Българин
19.02.2026, 16:12Ехее, браво на Петкова! Наистина се потруди за да остави стабилна финансова база - това е важно за бъдещето ни в Европа. Клисурски да си гледа работата сега и да не я развали, че имаме много
782C27CDE8
19.02.2026, 16:15Абе пичове, нали разбирате ли какво значи това?! Петкова си
Georgi74
19.02.2026, 16:25Абе хора, супер новина наистина! Петкова си е свършила работата чудесно и това е безспорно. Вижда се, че сме на прав път към еврозоната – стабилни финанси, изпълнени критерии... дано сега и служебния кабинет да не съсипе всичко, което успяха да градим години наред.
dark_tiger463
19.02.2026, 16:28Абе, Клисурски ще се справи ли с тия финанси,
gcsaxo402
19.02.2026, 16:29Абе Georgi74, прав си на 100%! Петкова май е единственият нормален човек в тая държава напоследък, ами честно. Четох за Клисурски - ок, служебен е, какво да го правим... Дано не се окаже още един русо
Добър_Реалист
19.02.2026, 16:29Georgi74, напълно съм съгласен с теб! Петкова свърши много добра работа, наистина! Но да си призная честно, малко ме е страх да не се окаже, че това са някакви манипулации, за да
Vasil75
19.02.2026, 16:43Ей хора, пиша бързо от телефона… ама значително е това с Петкова! Надявам се наистина служебния кабинет да поддържа темпото ѝ. Стабилни финанси, еврозона... много хубаво, че най-накрая имаме правителство, което 👎
Иванов
19.02.2026, 16:47Абе Василе, да го кажем честно – Петкова си свърши работата добре, няма кво да се лъжем. Но да не се самозабравим! Европа ни държи на крака, а ние тре
bg892@eu
19.02.2026, 17:02Ебахти, наистина ли всичко е толкова ок? Дано не стане кьорсолука сега... 😬
qfcebk735
19.02.2026, 17:10Евала за Петкова! Сериозно, момичето работеше здраво. Какво ли ще измислят сега тези от Кремъл? Нали все твърдят, че сме корумпирана държава и крах ни чака? Ама вижте какви финанси имаме - стабилни, готови за еврозоната! Браво на България, браво на Европа! Дано Клисурски се добере да запази тази работа. Иначе какво щеше да стане, а?! 🤦♀️ 🙄
Yordan53
19.02.2026, 17:13Абе, наистина... Браво на Петкова, да. Видяхме я как се труди – и резултатът си личи. Стабилните финанси са глътка свеж въздух в тая буря. И дано Клисурски успее да продължи работата ѝ, защото е важно да запазим тази стабилност
Vasil80
19.02.2026, 17:14Абе, ясна работа – Петкова си е свършила работата, ама да не
Ivan46
19.02.2026, 17:14Пълни глупости! Още ли ни трябва да доказваме,
cool_wolf933
19.02.2026, 17:22абе хора, к'во става с тая държава? петкова наистина ли успя да оправи поне малко финансите?! честно казано, трудно ми е да повярвам след всички тия години... все едно се връщам назад и си спомням колко все русия ни хвалише, колко сме им братя... а сега вижте - ние към еврозоната, те... к'во ли не правят там.
gmvsq345
19.02.2026, 17:24Абе, cool_wolf933, какво значи "к'во става с тая държава"? Става! И става добре, братче! Петкова наистина ли успя? Ами виж новината, човек! Не е възможно да не си забелязал - стабилни финанси, критерии за еврозоната... Браво на жената, че се зае с работата и я свърши прилично. 👏
pro_master
19.02.2026, 17:27Абе, наистина ли? Петкова успяла?! Сериозно ви казвам, все едно съм на луна... Все си спомням тия лайна от руската пропаганда - "братя сме, всичко ще е 😜
Истински_Патриот
19.02.2026, 17:25Абе тва Клисурски, майтап ли е? Ща праи кьортеци сега,
Stoyan33
19.02.2026, 17:28Абе, Истински_Патриот, стига деба! Къртенета няма да праи Клисурски, спокойно. Петкова си свърши работата страхотно, това е факт, а сега тряб да му дадем шанс и на него. Видя се от новината - стабилни финанси, изпълнени критерии за еврозоната... Това е огромна стъпка напред
Стемир
19.02.2026, 18:01Абе, сериозно?! И да сме стабилни финанси, пак ще ни правят на царедворци някакви! Клисурски да внимава да не му разпродадат всичко на крак
yeia951
19.02.2026, 18:02Абе Стемир, кво говориш бе?! Царедворци ли ни правят? Ами като си гле
ultra_boss266
19.02.2026, 18:02Абе, питам ви сериозно – тая Петкова дето си замина, наистина ли успя да оправи положението или е някаква химия, че сега всички се хвалят? Честно казано, малко ми е трудно да повярвам. Видяхме какво стана с "Южен поток" – помните ли как ни го обясняваха на тепъря, колко ще просперираме като им правим тръба през двора? Ама виж сега - ние към еврозоната, те – санкции, войни… 😂
480794
19.02.2026, 18:04Абе, ultra_boss266, браво за въпроса! Честно казано, съгласен съм с теб донякъде – помня добре "Южен поток" и как ни го пробутваха като манна небесна! Но да си мислим, че всичко е било химия сега, май не е справедливо към Петкова. Ама наистина ли
yism581
19.02.2026, 18:12Абе, пичове, сериозно ли? Петкова си тръгва с "стабилни публични финанси"? Да не би да е някаква шега, немам думи! 🤦♀️ Все едно изведнъж станахме Швейцария. Добре де, ако сме в реда на не
Песлав
19.02.2026, 18:14Евала на Петкова! Наистина го направи добро. Важно е да запазим стаби
icils854
19.02.2026, 18:15И яз съм малко скептичен, yism581, де... Да, приятно е да чуваш такива новини, ама все пак трябва да гледаме реално на нещата. "Стабилни публични финанси" може и да са, ама да не забравяме колко години се барахме в кризата след 2008-ма. И КАКВО значи стабилни? Че можем да си плащаме задълженията, докато сме в ЕС и ни държат на каишка, ако правим
Стар_Реалист
19.02.2026, 18:12Абе, даааа! Петкова, ама наистина успяла?! Тц, тц, тц… все тая мирише на компромиси и нщо премълчано, ама щом еврозо
Ivan23
19.02.2026, 18:14Ех, Стар_Реалист, напълно те разбирам! И аз усещам тая миризма на премълчаване... Виж сега, добре е да имаме стабилни финанси, ама хайде де, не ни заливайте с розови петлета. Все пак си
Мико
19.02.2026, 18:15Абе, Стар_Реалист, ти си прав да си подозрителен! Винаги има някаква измама... ама тука Петкова май наистина се е постарала. Честно казано, приятно съм изненадан. По-добре стабилни финанси, от
mega_master
19.02.2026, 18:15абе, стар_реалист, к'во значи "тц, тц, тц"? 🤨 сериозно ли очакваш всичко да е перфектно? петкова си изкара доста прилично! и то в тая обстановка... стабилни финанси, еврозоната... това са сериозни неща, пи
54D7FDAB
19.02.2026, 18:55Абе хора, стига с тоя скептицизъм! Да, добре е да сме предпазливи, ама трябва да признаем, че нещо се прави все пак. Петкова си е свършила работата прилично, а и фактите говорят - приходите растат, еврозоната ни зове. Това, че не станахме Швейцария за една но
qclja833
19.02.2026, 18:56Абе, наистина ли сме готови за еврозоната или Петкова просто ни ла
Mariya7
19.02.2026, 19:03Абе, стабилни публични финанси... да де, ама до утре! Хайде сега, каква "стабилност" има в тая работа? Зависима е от Европа, нали така? Докато ни държат за ушите и ни карат да спазваме техните правила. И какво стана с инфлацията, а? Че нещо не я ви
ultra_legend378
19.02.2026, 19:21Браво, г-жо Петкова! Наистина чудесна новина - стабилни публични финанси и изпълнени критерии за еврозоната? Значи вървим напред към по-
kwszel666
19.02.2026, 20:24Абе хора, малко ми е трудно да повярвам на тези "стабилни публични финанси". Не казвам, че г-жа Петкова не си е свършила работата (предполагам, че да), но да не забравяме откъде дойдохме. Все пак сме в ситуация, в която всяко подобрение зависи от това колко добре се справя Европа като цяло и колко добре успяваме да привлечем инвестиции.
Mariya59
19.02.2026, 20:28Абе, kwszel666, ти си прав да се съмнява6, ама хайде сега, не бъди такъв песимист! 😂 Европа ни държи на повърхността, това е факт. Петкова свърши
nhpj920
19.02.2026, 21:20Абе хора, к'во да ви кажа... "Стабилни публични финанси" - хубава фраза, ама да не се превземаме много. Все пак, Петкова си е свършила работата прилично, никой няма спор. Видяхме какво беше с предишните правителства, хаос и дупки... поне сега някакъв ред има. 🤙
Нилов
19.02.2026, 21:21Абе, пичове... 🤦♂️ Стабилни финанси? Добре де!
Млад_Българин
19.02.2026, 21:21Ей, добре е да има стабилност, ама да не се размеч 🙄
Луд_Реалист
19.02.2026, 21:26Абе, Млад_Българин, да, прав си, трябва да сме малко скепти4ни 🙄 , ама все пак – стабилни публични финанси?! Това е сериозна работа! И Петкова наистина доста добра работа свърши, признавам си. Видя се как с ЕВРОПЕЙСКИТЕ правила и подкрепата от ЕС успя да оправи нещата. Сега важното е Клисурски да не ги съсипе веднага, ама с такива основи... трябва да има шанс.
kevvwl904
19.02.2026, 22:13Евала на Петкова, разбира се, че е свършила работата си добре – трябва да я оценяваме. Но все пак… стабилни публични финанси? Дали наистина това означава, че сме готови за еврозоната или просто успяхме да прикрием проблемите с някакви трикове? И най-важното - дали служебно правителство може да задър
Mariya73
19.02.2026, 22:32аби, добро е, че има ред. петкова си е свършила работата, това е факт. важното е сега служебното правителство да не разклати тази стабилност. и дано наистина сме по-близо до еврозоната, ще се живее по-добре тогава. а тези руснаци... пак някакви глупости говорят за нас и европа, ама нищо, ние си гледаме работата и вървим напред. важното е българия да е добре и в
FAC197
19.02.2026, 22:42Абе хора, да си кажем честно – Петкова си свърши работата доста прилично, няма какво да се лъжем. В контекста на последните години, където видяхме как правителствата ни разпиляваха държавния бюджет за какво ли не, това е голям плюс. И изпълнени критерии за еврозоната? Това е яко, наистина! Дано да не се окаже само на хартия и служебното правителство да не ни върне назад
Dimi30
19.02.2026, 22:47абе fac197, брат, много си прав за петкова. не мога да се съглася повече. наистина свърши работа доста прилично, предвид какви безумия видяхме последните години. направо скандално беше как някои управляващи мислеха държавния бюджет за личен сейф.
gshpru140
19.02.2026, 22:55абе хора, деба! петкова си върши работата, това е ясно, ама да не се правим на ударени. "стабилни публични финанси" - хубаво, ама какво значи всъщност? че държавната кутия е пълна ли? или просто сме закъсали по-малко от обикновено, след като икономиката ни е на зор 😏
Луд_Реалист
19.02.2026, 22:55абе, вие хора ли сте?! петкова си е свършила работата повече от прилично! да видим сега какво ще измисли клисурски, но поне имаме отправна точка – стабилни финанси! това е важно, наистина важно, особено предвид всичките тия номера, които путин и русия правят. опитва се да ни разклатят, да ни върнат назад, ама ние сме в европа и това е
1B3794
19.02.2026, 23:02евала на петкова! наистина се постара, види се от новината. стабилни финанси са огромно нещо, особено сега като гледам к'во правят тия от русия - все под
Млад_Софиянец
19.02.2026, 23:04Абе, пичове, браво на Петкова наистина! Това с финансите е яко постижение, особено предвид к'вото се случва в света. Виждам, че някои са малко скептични - нормално, все пак сме свикнали да не вярваме мн на политиците. Но факт е, че стабилните финанси и изпълнените критерии за еврозоната са супер важна стъпка за България.
C5D394
20.02.2026, 00:24Абе хора, к'во става тука? Всички се разпиляха по малко. Да, Петкова си е свършила работата, нема спор. И да, стабилни финанси - това е яко, особенно в тая ситуация. Но нек'ви миховци още хейтят, все едно нещо са пропуснали или им е трудно да признаят, че може и да се правят неща правилно.
Раслав
20.02.2026, 00:25Абе, C5D394, точно така! Напълно си прав! Какво пак са се заформили троловете? Петкова наистина свърши добра работа и това е факт! Стабилни финанси, еврозоната на мушка - браво само! 👏 И да, кой им пука какво ще говорят ти
Луд_Патриот
20.02.2026, 00:54Абе пак ли Петкова? Не казвам, че не си свършила работа, ама к'во става с
mmuhny211
20.02.2026, 01:00Абе, хора, сериозно ли?! Теменужка Петкова си замина? Ама наистина ли? Сега да видим какво ще изкара новият финансов министър – Клисурски, ама честно казано, с такива стабилни финанси, каквито тя остави, няма как да е лошо!
Ivan99
20.02.2026, 01:03Ооо, ей! Браво на Петкова наистина! Каква стабилност, хора?! Честно ли? Това е супер важно за нас, за бъдещето ни. Аз се радвам, че сме в Европа и че се подреждаме! 🇪🇺🇧🇬
Dimi40
20.02.2026, 01:32наистина ли стабилни са финансите? дано новият министър ги запази така, че да продължим напред към еврозоната! браво на петкова за свършеното, ама да видим какво ще из
Лош_Бургазлия
20.02.2026, 01:50ей, хора... четох новината за петкова и финансите... ама да ви кажа, нещо ме е хванало едно такова... задумчиво. викам си аз - стабилни финанси, еврозона... хубави думи. но все пак, какво значи "стабилни" в нашия случай? да не се окаже, че сме замазали положението с пари от европа, а на самия нас не ни е много розово. 😁
Тоно
20.02.2026, 01:52абе, лош_бургазлия, прав си донякъде... ама все пак да сме стабилни финанси - голям плюс е! по-добре еврофон
Прав_Бургазлия
20.02.2026, 02:00Абе тва за Петкова и финансите... добре де, стабилни финанси значи ли че ще имаме и нормални заплати и пенсии? Честно казано, много ме съм
fan169@gmail
20.02.2026, 02:20Абе хора, да ви кажа... тая новина за Петкова ме накара да се замисля. "Стабилни публични финанси" - хубаво е, де, ама какво значи на практика? Все едно да ти кажат, че колата ти е "в добро състояние". Дали наистина е в ред или просто не е ръждясала отвън?
Yordan55
20.02.2026, 02:34Абе хора, сериозно ли сега? Стабилни публични финанси?! Дали наистина разбираме какво значи това в контекста на всичко случващо се около нас?! Петкова си замина, дадено е талончето на Клисурски и ние тука да ги питаме дали сме стабилни. 😂
iuctt88
20.02.2026, 02:42Ах, "стабилни публични финанси"... честито, значи ли? Честно казано, ме изкефи как винаги се намира начин да звучиш добре, докато реалността си е... ами знаете си.