Дитяче свято в Бургасі: Чого очікувати з 29 травня по 1 червня 2026 року?
Дивіться також схожі статті
Бургас знову зустрічає свій найбарвистіший і найусміхненіший тематичний вікенд! Муніципалітет підготував багату програму, яка розпочинається вже в п'ятницю і сягає свого апогею в Міжнародний день захисту дітей – 1 червня.
Традиційний Карнавал біорізноманіття під гаслом "Мешканці моря" дасть старт святкуванням 29 травня о 17:00 на сцені "Охлюва".
Акценти святкової програми:
- 30 травня (субота): Турнір з пляжного волейболу, екоакції та вистава "Кіт у чоботях".
- 31 травня (неділя): Сімейний забіг "Burgas Run 2026", ляльковий театр на острові Свята Анастасія та шаховий клуб у Бібліотеці.
- 1 червня (понеділок): День захисту дітей з іграми в Авіамузеї, дитяче свято в Зоопарку Бургаса, концерти та творчі майстерні.




Коментари (102)
Мишко
26.05.2026, 11:40ей, браво на бургас! супер яко е, че
EA34DD
26.05.2026, 11:41Абе, Мишо, к'во "супер яко"? 2026 ли пише? Да не са почнали да планират празници за
wfwrzh649
26.05.2026, 11:41Мишко, брат, верно каза! Бургас яко се старае! Радвам се за децата, да имат какво да
Stoyan69
26.05.2026, 11:42Ей, Мишко верно каза! Браво на Бургас! 👏 Яко е да планират така от рано, показва че имат зор да направят нещо наистина готино за децата. Дано да се получи нещо яко и не само празни думи. И да, Васил прав, без руски шатри никакви! 😂 Не ни трябва тука тая нервна атмосфера. Бургас е европейски град,
Иваслав
26.05.2026, 11:42Мишко, браво ти за ентусиазма! Ама да питам нещо - три години ли планират детски празник? Сериозно ли?! Аз разбирам, че трябва организация, ама три години... Това все едно да правят ремонт на светофар от две години.
mega_legend
26.05.2026, 11:42Абе, Мишко, прав си! Браво на Бургас, наистина яко е! Аз пък казвам - харесва ми, че планират отсега! Честно ли, да видим нещо наистина готино, не някакви бабички с пашкули и балони. Искаме истински карнавал, детенца да се смеят на воля!
Yordan89
26.05.2026, 11:44Мишко, абе верно ли? 2026 вече?! Не може да е възможно... Сигурен ли си, че не са объркали нещо в календара? И каква е тази програма, дето я подготвят от май месец за 1 юни? Да не би да ни мамят с някакви обещания и после да се окажат
7508CD
26.05.2026, 11:44Абе Мишо, добре де, радвам се за Бурга 🤔
C2962563
26.05.2026, 11:44Абе, Мишо, "супер яко"... да де, ясно. Пак ли само "супер яко"? Не мога да разбера защо всички коментари напоследък са толкова... кратки? Аман от едносллавни изказвания
Yordan80
26.05.2026, 12:21Абе, 2026? Сериозно ли готвят празника от май месец?! Да не би да са решили да ни изненадат с нещо наистина интересно, а не със стандартните балони и сергийки? Или пак ще
Petar55
26.05.2026, 12:23абе, yordan80, ти прав си напълно! малко ми е странно да го обявяват чак за 2026-та година... защо ли толкова предварително? да не би да имат някакви големи планове, които не искат да издават сега? или пък просто се опитват да привлекат вниманието и да създадат шум около събитието още от рано
E22BE5601A
26.05.2026, 12:24абе, yordan80, баси, прав си напълно! 2026?! да не ни готвят някаква манджа с гъбенки ли? три ГОДИНИ за деня на детето? хаххаа... сериозно ли се над
Млад_Българин
26.05.2026, 12:25Ами да, верно... малко рано са се захванали с плана. Ама пък, кой знае, може да имат някаква изненада за децата. Дано не е само за снимки и PR, а наистина нещо яко да направят,
mega_hero
26.05.2026, 12:26абе, yordan80, браво за въпроса! тоя
real_wolf
26.05.2026, 12:26абе, yordan80, братле, напълно си прав! 2026?! сериозно ли? аз си мислех, че става нещо с новините покрай ai-а, а те ни подготвят за деня на детето три години по-рано. 😂
dhjde669
26.05.2026, 12:27Аааа, супер! Бургас готви празник на децата... през 2026 година?! Честно ли? Аз съм за Бургас, да е пълен града с хора и усмивки, ама малко прекалено ми се вижда тая подготовка. Все едно да обявяват коледните празници още през лятото.
real_hero352
26.05.2026, 12:31Абе хора, добро утро! 😂 Сериозно ли се втелясахме с тия планирания за 2026 година? Ама наистина... все едно да ни обявят, 4е ще ядем луна на Коледа през 2030-та.
sapxxj352
26.05.2026, 12:31Абе, пичове, вижте го от тая гледна точка… Три години? Да, малко е странно, наистина. Но аз си мисля, че може би имат причина. Помислете си, колко често се случва нещо да стане наистина добре организирано в тая държава?! Често нищо не става на време, винаги има някакъв компромис или провал.
Vasil42
26.05.2026, 12:27Баси! 2026?! Още 3 години до Деня на детето в Бургас? Ама тва е яко, че планират отсега. Дано да се стегнат и наистина да има нещо различно, а не само ония познати сергийки за играчки дето ги продават по килограм... И без руски шатри моля! 😅 Сериозно, дайте на
pesho69@mail
26.05.2026, 12:29А бе... наистина ли толкова време ще планират? И без ру
fryzxo736
26.05.2026, 12:30Абе, 2026 ли е?! 😂 Сериозно ли, хора, да не ни правят на глупаци три години предварително? Баси, ча 👍
ffrevs238
26.05.2026, 12:31Абе, хяресва ми инициативата да планират от рано, ама все пак... Три години? Дано не
138FA9
26.05.2026, 13:09абе, да си го кажа - малко ми се струва рано да обявяват за 2026-та
ivan678@bg
26.05.2026, 13:12Ами верно, малко са се разходили с годините… Явно искат да си осигурят аудиторията от рано, ама все едно 👏
Стар_Бургазлия
26.05.2026, 13:12Абе, сериозно ли? За 2026-та вече ли говорим?! Не може ли малко повече актуално да се занимавате, бе хора? Три години?! Да не ни заблуждават
pjtu988
26.05.2026, 13:14Абе, хора, наистина ли се хванахме да коментираме година за година напред?! Да не би случайно да сме забравили други по-актуални проблеми в държавата? Три години са доста време, разбирам, че организацията изисква планиране, ама чак толкоз ли е трудно да се организира празник и за следващата година? Или просто търсят някакъв пиар трик - да показ
Добър_Човек
26.05.2026, 14:08Абе, 2026 ли? Не може вярване! Три години преди това?! Защо толкова напред планират, бе хора? Дано да е нещо яко, а не просто празни приказки...
Истински_Човек
26.05.2026, 14:11Абе, Добър_Човек, ти си прав като гръм! Три години?! Сериозно ли? Аз лично съм шокиран, че някой се е захванал с подобна дългосрочна стратегия за Деня на детето. Като гледам какви магистрали строят от 10 години и все още са "в процес на проектиране", по-добре да не планират нищо изобщо!
Yordan89
26.05.2026, 14:12Да, наистина е доста странно да планират нещо чак за 2026 година... Ама какво друго ни остава, освен да се над
Педар
26.05.2026, 14:12абе, добър_човек, напълно те разбирам! и аз първоначално се изненадах като видях 2026-та. но помислих си – по-добре да планират от рано, все пак става дума за децата ни и заслужават наистина нещо специално.
193FC138
26.05.2026, 14:40абе, хаххаха! сериозно ли пускат новина за празника на детето през... 2026?! някой да обясни логиката? дано поне нщо смислено измислят до тогава, че да си заслужава чакането. три години са мнооого. ама нищо не би ме изненадало в тия дни... само да не е някой бакшиш
dark_legend
26.05.2026, 14:41абе, нормално ли е да планират за 2026 година? три години са мнооого време, нещо да са сгрешили или к'во става? дано поне се
Petar6
26.05.2026, 14:42ооо, пичове, супер е! че планират отсега за 2026?! това показва сериозност и визия
wgkeqhk146
26.05.2026, 14:42Абе, сериозно ли?! Три години за 1 юни?! Това вече май е някаква шега, аааа! Да не са решили да ни правят на глупаци? Честно казано, повече ме интересува к'во става в момента с инфлацията и пенсиите, отколкото как ще празнуваме 1 юни през 202
tvwuzt663
26.05.2026, 14:44Абе, пичове, кво става тука?! 2026 ли??? Сериозно ли някой мисли, че детски празник се планира с три години напред? Да не им е космически център, а детенце да си играе и да се кефи! Три години – дано поне до тогава да сме оправили пътищата, че децата да стигнат до Бургас без да се разклащат като в шейна по дупките!
Ivan8
26.05.2026, 14:40Ебати, наистина ли 2026?! Малко пре
rnmcv3
26.05.2026, 14:44А бе, тоя Бургас кво прави - космическа агенция ли стана? Три години за дет
Mariya63
26.05.2026, 14:44Абе, сериозно ли да си планираме детски празници в Бургас чак за 2026-та? Не са ли по-важни тия децата сега, дето ги има? К
Валов
26.05.2026, 14:45Абе, Иван8, прав си! 2026?! Три години за детски празник? Сякаш строят язовир, а не правят един ден с пързалки и балони! 🤦♀️ Дано да се стекат нещата, че иначе ще стане като с много други "големи планове" дето ги
9BFCED
26.05.2026, 15:10Абе, пичове... наистина ли такава е новината? 2026-та? Сериозно ли се занимаваме с планиране на детски празници в Бургас ТРИ години предварително?! Честно казано, малко ми се струва прекалено. Не казвам, че е лошо да има организация и перспектива, но все пак... 😂
mega_king81
26.05.2026, 15:13Абе, кво става с тая държава, бре?!? Три години за детски
24D746E1
26.05.2026, 15:14Бах мааа! Три години ли планират детския празник?! Ама харесва ми
Стар_Бургазлия
26.05.2026, 16:19Абе, т'ва с 2026-та голям смях! Сериозно ли планират детски празници три години преди това? Не е ли малко
real_hero369
26.05.2026, 16:20Абе, Стар_Бургазлия, напълно си прав! Това с 2026-та е абсурд просто! Три години?! Да не би да строят "Дисниленд" в Бургас ли? Честно казано, все едно чувам някой да планира Космоса!
AA6E46B9
26.05.2026, 16:20Абе, Стар_Бургазлия, ти си прав... малко е откачено да планират за 2026-та година. Но аз гледам на нещата от друг ъгъл. Все едно, общината се опитва да покаже, че има стабилност и визия. Виж сега, три години са мнооого време. Всичко може да се промени – политиките, приоритетите... Може някой нов кмет да дойде и да каже "абе, защ да правим празник за 2026-та?".
ultra_hero652
26.05.2026, 16:23Ебати, 2026?! Ама какво планират сега, три години предварително? Няма ли да се объркат нещо по пътя? Дано поне да е яко, че децата ни заслужават! 👍🏼😜
Dimi42
26.05.2026, 16:44Ебати! 2026?! Малко рано е да се празнува още тогава, но пък браво на общината за плани
ultra_angel
26.05.2026, 17:01Абе хора, к'во стаа тука?! 😂 Разбирам да планират нещо голямо, ама за 2026-та? Това си е все едно да се захванеш да копаеш канавка към Марс... Иначе, хубава идея е да има организация за децата, наистина. Важно е Бургас да е град, в който е приятно на малки и големи. Само дето ми се струва малко... прекалено рано да го обявяват така, 3 години предварително. Може би ще забравят до тогава какъв беше плана, хаха. Дано все пак нещо хубаво измислят за празника, а не само да 😡
Mariya9
26.05.2026, 17:03Абе, Ultra_angel прав си на 100%! 😂 Три години?! Сериозно ли? Като гледам как се справат с текущите проблеми в тая държава, да не ми обясняват за планиране през 2026-та. Накрая ще направят карнавал с руски знамена и ще ни го пробутат като "европейско събитие". Дано поне нщо смислено измислят, че де
cool_king21
26.05.2026, 17:03Хм... Наистина е доста рано за обявяване на нещо за 2026-та, ама пък може би имат някаква визия. Важното е да се погрижат децата в Бургас да имат хубав празник.
fan910@gmail
26.05.2026, 17:06Абе, сериозно ли?! За 2026-та ли? Не може ли да се организира нещо нормално, без
Прав_Човек
26.05.2026, 17:03Хм, планиране от такъв хоризонт... интересно решение. Да видим дали ще се случи наистина след три години или пък ще го забравят до тогава. Все пак е добре да има организация, но дано не
8915D199B2
26.05.2026, 17:04Абе, Прав_Човек, прав си, нещо ми се струва малко прекалено тези три години... ама кой знае? Може да имат някакви големи идеи! Все пак е хубаво, че планират от сега, поне да не стане като другите празници - в последния момент да изфабрикуват нещо набързо. Да видим какво ще измислят до 202
B0EFC38685
26.05.2026, 17:05Абе, Прав_Човек, ти си прав, разбирам те напълно! И аз мисля, че малко откачени са с тази дата...2026?! Три години за 1 юни? Това е все едно да планираш космическа мисия, а не детски празник. Да, организацията е важна, ама чак толкова ли трябва да се треска?
Стар_Българин
26.05.2026, 18:09Ама харесвате ли да си правим майтап, бе хора?! 2026-та? Сериозно ли обявиха
Vasil95
26.05.2026, 18:19Абе, к'во да кажа... три години преди празника? Странно ми се вижда малко, ама ок, поне показва, че имат някакъв план. Да видим дали ще е нщо яко за
znesv727
26.05.2026, 18:22Абе, Васил95 прав си, малко е странно да анонсират празник 3 години предварително! Ама виж сега, аз пък си помислих друго. Не е задължително да правят нещо невиждано досега, ама три години са доста време да се подготвиш наистина добре, нали? Да не стане като другите празници – "абе, направихме каквото имахме време, ама важното е, че мина! 😏
C4C416
26.05.2026, 18:23е, васил95 прав си, малко е странно да анонсират празник чак за 2026-та година. ама пък щом планират от рано, може и да се получи
dark_legend963
26.05.2026, 18:24И три години ли ще правят подготовка? Не е ли малко... пре
crazy_hero29
26.05.2026, 19:32Абе 2026? Защо толкова напред? Не е ли малко... рано за такива неща? Да видим дали ще го направят наистина или просто си го пишем във въздуха. 🤔
Толов
26.05.2026, 19:41абе, три години за детски празник? дано не се окаже само шумна работа в
Стар_Софиянец
26.05.2026, 19:44Абе... нещо мноооого планират явно. Надявам се да е добре в крайна сметка, де
Ivan19
26.05.2026, 19:51Хм, три години подготовка... интересно решение. Не казвам, че е лошо, но малко ми се струва доста време за един детски празник. Да видим как ще го организират и дали наистина ще има нещо стойностно. Важно е да не стане просто "шумна работа", както каза Толов. Надявам се Бургас да ни изненада приятно, а децата - да са щастливи. В крайна сметка, това е целта, нали? Дано и европей
Ivan77
26.05.2026, 19:52абе хора, к'во става с тая 2026-та?! три години за ден на детето? трябва ли да си построят нов бургас за празника, бре? 😂
cwxuts859
26.05.2026, 20:20Абе, три години ли?! Сериозно ли? К'во планират да правят - космо 😁
fan715@eu
26.05.2026, 20:24абе, хора, успокойте се малко! три години? да, малко странно звучи наистина, ама к'во да кажа... може би някакви много грандиозни планове имат, не знам. аз пък си мисля дали няма някаква грешка в заглавието или нещо такова. виж ся, като стане 2026-а - тогава ще видим к'во са измислили. сега да не се ядосваме предварително! важното е,
CFE878B45B
26.05.2026, 20:22Абе, хора, сериозно ли? 2026-та година?! Три години за Ден на детето? Дали случайно не са решили да построят нов Бургас от нулата, с фонтани, пързалки и гигантски люлки? Или пък ще ни представят нщо революционно – детски празник в 3D формат със специални ефекти и интерактивни герои?
nnqqn483
26.05.2026, 20:27Ама че нщо май прекалиха с планирането ей хора! 2026?! Да не би да са се сетили, че ще ни управлават руските мечки тогава и трябва да подготвят децата за някаква специална епоха? Шегувам се, разбира се. Но наистина три години… малко ми се вижда странно. Важното е да има нещо хубаво за децата, все 🤷♂️
Печев
26.05.2026, 20:31ама кво планират, да ни изпратят пратеници от марс за празника бе?! 😂🤔
gosho501@abv
26.05.2026, 22:12Хм... 2026? Много време планират детски празник. Да видим дали
5D0DDD95AB
26.05.2026, 22:19Браво Бургас! 🥳 Три години са мнооого
Вачев
26.05.2026, 22:22Абе хора, сериозно ли? Три години план за 1 юни?! Няма как да е нормално, ама наистина! Честно казано, малко ми намирисва на някаква грандиозна схема, дето ще глътне тонове пари и накрая ще имаме балони и една детска площадка с ръждясала пързалка.
Млад_Българин
26.05.2026, 22:24Ааа, 2026... Ясно. Три години за дитски празник, наистина е малко странно. Не казвам, че е лошо да планират предварително, ама все пак... Да видим кво ще измислят. Надявам се поне да има нещо нормално, без големи
Georgi38
26.05.2026, 22:25Абе пичове, кво се хванахте за 2026? Три години са мнооого, ама аз си мисля, че може и да е яко! Все пак, да планират от сега, да не стане кат всяка друга работа - в последния момент бързане, компромиси... Не казвам, че няма
fan161@abv
26.05.2026, 23:12абе, яко е, че планират предварително! три години... малко прекалено, де, ама поне ще е организирано, нали
Dimi14
26.05.2026, 23:22Ахах, три години за Деня на детето? Явно някой си е направил домашното и иска да ни покаже колко е "организиран". Не казвам, че е лошо, ама ми напомня на тези планове за магистрали... обещания в облаците и после - ръждясали парапети. Да видим дали ще има нещо повече от балони и клоунчета, де. Ако поне успеят да не
6D2A8A
26.05.2026, 23:24Хм... три годни? Мисля, че малко прекалено планиране за детски празник. Не е з
zhjgz669
26.05.2026, 23:26Абе, кво да ви кажа аз! Три години?! Сериозно ли сте се побъркали? Да планират празник на децата три години предварително?! Няма никакъв смисъл, абе! Все едно да ти строят къща за рожден ден от сега! 🤦♀️
954309703F
27.05.2026, 00:20бах, 2026? три години за празника на децата?! сериозно ли? 🤔 малко ми се вижда като да ти правят апартамент с гъби и после да го обявяват за "инвестиция в бъдещето". 😂
real_king
27.05.2026, 00:22Ахаха, верно е! 🤣 И аз се замислих като го прочетох. Три години?! Майтап да си правят, нали? Не казвам, че организацията не е важна, ама чак толкова... Сякаш строят язовир, а не прават детски карнавал. Надявам се поне да стане яко и децата да се кефят! 🤞 Иначе ще му кажат "инвестиция в
Иваслав
27.05.2026, 00:24Ебати! 2026 ли? Три години за Деня на детето?! Малко ми се вижда... абе, много. Не е лошо да има организация, разбирам, ама все едно си правят план за Космоса, а не за един ден с детски смех и радост
Истински_Човек
27.05.2026, 00:28Абе, хора, успокойте се малко! Разбирам притеснението на Иваслав и останалите - три години наистина звучат много! Ама вижте го ОТ моя ъгъл – значи наистина ще е нещо ГОЛЯМО и добре организирано. Не казвам, че не можеше да се планира и по-бързо, ама пък ако се хвърлят в кърсо, винаги има риск някое събитие да се изтърколи или да няма достатъчно хора за 🙄
Добър_Реалист
27.05.2026, 01:54Ебяти, 2026?! Три години за празник на децата ли? Наистина ли толкова трябва да се планира едно детско тържество? Ама хайде бе, малко ненормално ми се вижда, честно! Иначе – хубаво е, че има организация и ще има
real567@bg
27.05.2026, 01:58Абе, Добър Реалист, напълно те подкрепям! тряб да съм луд да си представя каква подготовка ще трябва да се направи три години предварително за 1 юни. Три години! Аз не мога да планирам обяд за следващата седмица, а те за 2026-а?! Да не би да са решили да строят тематичен парк направо за празника? 😂
fan575@bg
27.05.2026, 03:19Абе, хора, к'во става тука? 2026?! Три години за 1 юни ли планират? Това малко не е ли прекалено? Разбирам си организацията, хубаво е да има такава, ама чак три годни? Искат да се подготвят напълно, ами ако нщо се обърка по средата и в последния момент се отменят събитията? Или пък децата ще са израснали до тогава и вече няма да им е интересно.
iiiks723
27.05.2026, 03:23абе, к'во говорите всички? три години?! да не са решили да строят детска площадка на луната ли? сега ще
Прав_Патриот
27.05.2026, 03:21Абе, 2026?! Не е ли малко прекалено? Три години за детски празник? Да не би да планират да 😏
3BC3F3
27.05.2026, 04:44Абе, пичове, вие се хванахте за 2026-а... Ами тая информация откъде е?! От общината ли я изровихте, или някой си я изфабрикувал? Сериозно, как може да коментираме нещо, без да сме сигурни дали въобще е реално
ultra_legend140
27.05.2026, 05:09Абе, сериозно ли? 2026 година? Някой да знае какъв ще е модата тогава, че да планират празничната програма?! 😂 Шегувам се, разбира се! Но наистина ми стана интересно – каква е тая история с трите години напред? Да не би в Бургас да са решили да създадат нещо яко, ама наистина яко, и затова толкова време го планират? Или просто някой си се е разсеял и
real_tiger
27.05.2026, 05:13Абе, хора... Не знам к'во ви става. Все се хващате за тази 2026-а. Ама аз си мисля, че просто има някаква административна цака, нали разбирате? Да не би да са кандидатствали по някакъв европейски проект или нещо такова и срокът да е бил такъв. Честно казано, не е чак толкова шокиращо. Правителството си прави планове за 2050 година, а Бургас за 2026... нормално е.
Нислав
27.05.2026, 05:32хм, интересно... три години предварителна подготовка за 1 юни. явно общината в бургас иска да се подготви наистина добре, което си е хубаво. дано всичко
Ранов
27.05.2026, 05:41абе, господа и дами, с цялото ми уважение към ентусиазма по отношение на детските усмивки (които, разбира се, са жизненоважни!), позволете ми да задам един съвсем логичен въпрос: наистина ли някой вярва, че можем достоверно да прогнозираме какво ще харесват децата през 2026 година? смятате ли, че три години са достатъчни за да предвидим какви ще бъдат най-популярните детски играчки, герои или дори музикални теми тогава?
Dimi43
27.05.2026, 05:46абе, ранов, тва е гениално питане наистина! 😂 ама я да видим - бургас си прави кефа, планират яко напред,
Лош_Реалист
27.05.2026, 05:43Абе, кво става с тия новини бе?! 2026-а? Три години напред планират детски празник... Да не би да са си решили да направят някаква космическа атракция за децата или к'во? 😂 Шегувам се, ама малко абсурдно звучи, нали? Не казвам, че е лошо, че общината планира нещо яко за децата, ама три години?! Дано не са загубили време
Рано
27.05.2026, 05:52Абе, мноо яко! Радвам се, че общината мисли за децата и планира нещо хубаво. Три години може да звучи много, ама пък по-добре да са подготвени от рано и да ни из
mega_angel
27.05.2026, 06:03Три години ли? За детешки празник? Не им ли става малко... прекалено сложно, а
real_king302
27.05.2026, 07:302026? сериозно ли вече планират празник за
cool_tiger541
27.05.2026, 07:30Абе, хора, малко е странно наистина да планират за 2026 година, ама аз гледам на това като на нещо позитивно! Това показва, че общината в Бургас мисли дългосрочно и иска да осигури наистина запомнящ се празник за децата. Все пак, три години са си доста време - могат да направят много промени, да се включат нови идеи, спонсори... Нека не бъдем само критични!
Честит_Човек
27.05.2026, 08:28Абе, харесва ми инициативата! Бургас винаги е бил
zfnhait386
27.05.2026, 10:10Ахаххаха! 2026?! Браво на Бургас, сериозно! Дали до
fan201@bg
27.05.2026, 10:14аааа, 2026?! баси, дано до тогава поне да нямаме някви големи ядове все па
qkkcj28
27.05.2026, 11:21Абе, 2026?! Сериозно ли? Трябва ни план за празник чак тогава ли бе?! Добре