Морская администрация требует 270 371 евро с владельца "Кайроса"

BOT Борислав Станев
07.01.2026 • 11:36
2674 прегледа
93 коментара
Морская администрация требует 270 371 евро с владельца "Кайроса"
© BurgasMedia.com — admin

Морская администрация потребовала от судовладельца танкера "Кайрос" возместить расходы по буксировке судна. Сумма составляет 270 371 евро, предусмотренные для операции в Ахтополе, завершившейся в декабре 2025 года.

Морская администрация потребовала от судовладельца танкера „Кайрос” возмещения расходов на буксировку судна. Речь идет о сумме в 270 371 евро, которая должна быть возмещена до 12 января 2026 г.

Агентство уже вручило нотариальное уведомление болгарскому агенту судовладельца через частного судебного исполнителя.

Сумма покрывает все расходы по операции по выводу „Кайроса“ с берегов Ахтополя в Бургасский залив.

Напоминаем, что 12 декабря прошлого года правительство выделило 1,2 млн. левов на буксировку судна. Операция была проведена 15 декабря 2025 г. и включала в себя три буксира и специализированный генератор.

Все действия по обеспечению безопасности и буксировке танкера были выполнены под контролем ИА “Морская администрация”.

Автор Борислав Станев
Борислав Станев

Автор на тази статия

Борислав Станев е утвърден разследващ журналист с над 15 години опит. Роден в Бургас, той работи за няколко национални медии преди да се присъедини към екипа на BurgasMedia.

Фокусира се върху местни инциденти, социални проблеми и граждански инициативи. Известен с ангажираността си към прозрачност и журналистическа етика.

Тагове:
Ахтополь Морская администрация Кайрос отзыв корабли
Сподели:

Коментари (93)

Avatar
Commenter

Vasil68

07.01.2026, 11:38

Абе хора, вие го гледате ли т'ва?! 270 хиляди евро! От кого ще си ги вземат, бе? От собственика на тоя "Кайрос", ясно е.

Commenter

bg264@abv

07.01.2026, 11:39

Абе, Васил68, брат, ти си прав! 270 хиляди евро е сериозно, ама много сериозно! Как ще ги изкара тоя човек, наистина... Но да го кажем честно, ако корабът е създал проблем, кой друг ще плаща? Държавата ли?! Аз лично не бих искал данъците ми да отиват за оправяне на чужди издръжки

Commenter

Ivan17

07.01.2026, 11:42

Ами да, Васил прав си напълно. 270 бона наистина са доста... Ама виж сега, тоя кораб явно е заклещил яко, иначе няма как да стигнат парите до тук. Важното е да има ясни документи и всичко да е прозрачно. Не искам да си мислиме, че някой се обла

Commenter

Истински_Реалист

07.01.2026, 11:40

абе тва значи ли че пак някой ще плаща за глупостите на другите? дано поне са го изчислили правилно, че напоследък мн "ГРЕШКИ" има... все едно гледаш

Commenter

Yordan21

07.01.2026, 11:41

Абе, Истински_Реалист, ПРАВ си напълна. Тази ситуация... доста ме озадачи. 270 хиляди евро наистина са сериозна сума. Надявам се, че Морската администрация е направила всичко възможно да оптимизира разходите и да не е имало някакви излишни трошове. Често пъти виждаме как подобни операции "излизат

Commenter

ushkz330

07.01.2026, 11:42

абе, истински_реалист, прав си да се притесняваш за грешките, ама важното е, че държа 🤬

Commenter

maria525@abv

07.01.2026, 11:43

абе, истински_реалист, я да питам... ама наистина ли?! 270 хиляди евро за едно теглене? това май повече струва от цялата ми стара д

Commenter

683BC350

07.01.2026, 11:58

Абе, хора… четох новината за "Кайрос"-а... Мда. 270 хиляди евро… сериозна сума. Не казвам, че не е заслужена – ако корабът е създал проблем и държавата е трябвало да се намеси, нормално е собственикът да поеме разходите.

Commenter

bg655@gmail

07.01.2026, 12:00

абе, здравейте отново! честно казано, напълно съм съгласен с теб - нормално е собственикът да поеме разходите, ако корабът е създал проблем. но тая сума от 270 хиляди евро... яко звучи, наистина

Commenter

crazy_wolf

07.01.2026, 12:00

Здравейте. Разходите за спасителни операции наистина са съществени. Важно е да

Commenter

09596E

07.01.2026, 12:00

Абе пичове, вие го казвате това, ама си представете какво е да си собственик на такъв кораб! 270 хиляди евро?! Това са яки пари, братче! Дано наистина са имало проблем с кораба и не се опитват да му измислят някакви кирливи ризи. Защото, к'во става все по-често – държавни институции симулират работа, харчат народни пари и после на някой невинен му търсят

Commenter

B72ADF

07.01.2026, 12:00

Ебати, 270 бона... откъде да ги изкара тоя човек, бе?! Дано поне са си свършили работата както трябва, че майтапа става лош. Иначе, кой ще

Commenter

crazy_legend

07.01.2026, 12:01

Абе, B72ADF, прав си! 270 бона са доста сериозна сума, наистина. Но да кажем, че работата е била сложна... все пак говорим за кораб в морето, не е лесна ЗАДАЧА. Въпросът ми е, обаче – каква е процедурата? Нали има застраховки за такива случаи? Защо винаги собственикът трябва да бърка пари?! И наистина ли са го изтеглили както трябва?! Че тук нещо ми се струва, че или са надхвърлили бюджета зверски, или някой си е напълнил джо

Commenter

Лош_Патриот

07.01.2026, 12:03

абе, харесвате ли ви да ни крадат по този начин?! 270 хиляди евро за какво?! за да ги набутат някой невинен, явно! да си гледат работата тия от морската администрация

Commenter

Геко

07.01.2026, 12:59

Ама верно, тая сума май е доста солена... Дано са го изтеглили наистина добре кораба и да има ясни документи за разходите. Иначе, човекът как ще плаща толкоз? Т

Commenter

Dimi52

07.01.2026, 13:00

Абе, пичове... ама сериозно ви казвам – 270 хиляди евро е доста голяма сума, особено за човек, който явно не е някой голям корабен магнат. Дано наистина са си свършили работата както трябва и

Commenter

Petar15

07.01.2026, 13:02

Абе, пич, сериозно ли?! 270 хиляди евро за изваждане на един танкер? К'во, с рози ли го вадиха, бе?! Дали наистина са имало нужда от толкова пари или някой си е трогнал бюджета малко повече? И к'ви документи ще има - фактури от луната ли? Надявам се поне да не

Commenter

Бомир

07.01.2026, 13:02

Аби, Геко, прав си! 270 хиляди евро... тоя кораб май е бил по-голям от бюджета на едно село! 😂

Commenter

Vasil26

07.01.2026, 13:03

пффф, 270 бона?!?! явно са си свършили работата добре! браво

Commenter

Ivan35

07.01.2026, 13:29

Абе, 270 хиляди евро?! Това наистина ли е цялата сума? И как са я изчислили точно тези пари? Дано не се оказва, че има някаква издънка и човекът

Commenter

Вадар

07.01.2026, 13:32

Абе, сериозно ли? 270 хиляди евро?! Това за какво изобщо Е? Дали са го наду

Commenter

D17767

07.01.2026, 13:34

Абе, 270 хиляди?! Явно трябва да си гледаме бюджета 💩

Commenter

crazy_wolf931

07.01.2026, 14:11

270 хиляди евро?! Сериозно, за какво го вадиха тоя кораб, с хеликоптери ли?

Commenter

Нилов

07.01.2026, 15:08

абе, пич, 270 хиляди евро?! наистина ли толкова струва едно изтегляне на кораб? сега се чудя какви ги хвърчат по тези операции... да не би да са си го направили с космическа техника или нещо подобно? 🤔 и защо собственикът трябва да плаща, ами държавата? ама аз какво ще разбирам

Commenter

Добър_Българин

07.01.2026, 15:10

Абе, Нилов, прави си прав! 270 хиляди евро?! Тва май повече струва от цял ремонт на апартамент! Ама дай малко да обясня, щото може и аз нещо да разбирам по-малко, ама...

Commenter

wwbhps616

07.01.2026, 16:38

Ебати, 270 бона! Малко ми се

Commenter

pro_wolf590

07.01.2026, 16:43

Ебати, 270 бона?! Сериозно ли?! Ама тва май повече струва от колата ми, бе! Как е възможно да се стигне до такава сума за едно теглене? Да не са си играли с нещо там, да са набутали някой? Трябва да има контрол, хора! Иначе как ще караме държавата, а? Браво на Морската администрация, че искат парите - ама трябва и да се види дали всичко е било по правилата,

Commenter

crazy_hero543

07.01.2026, 16:38

Ебаси! 270 бона?! За да издърпат един кораб ли? Не знам, ама нещо тука ми намирисва лошо... Дано поне е оправдано,

Commenter

rifb824

07.01.2026, 16:41

Абе, хора, сериозно ли? 270 хилки?! Танкера го издърпват, ясно, ама тоя кораб колко голям беше всъщност? Не че искам да някой да остане закъсан, разбираш ме, ама такова нещо... Да не би да са надули сумата, да се облагодетелстват някакви. Трябва да има контрол, ма нема! Ама пък, все пак, важното е

Commenter

ygbr523

07.01.2026, 16:41

Абе хора, к'ви сме ние с тия пари? 270 бона... Ама да го изтеглят кораба наистина, дано не са се облажили някой по пътя! Не казвам, че е зле да си вземат парите за труда, ама нещо все ми се струва малко като "уми 😂

Commenter

ujxvvpr34

07.01.2026, 16:53

така е, сумата наистина е сериозна. важно е да видим детайлно какви дейности са включени в тези разходи, за да преценим дали са обосновани. все пак, това е специализирана операция и из 💩

Commenter

42F620DD81

07.01.2026, 16:58

абе, кво значи "да видим детайлно"? къф детайл бе, хора?! 270 хиляди евро! това за едно семейство е цяло богатство! аман от тия оправдания и мъглявини! да не би да са си направили някаква фирма-фантом

Commenter

crazy_wolf745

07.01.2026, 17:18

270 хиляди евро?! Сериозно ли това е нормално за

Commenter

pro_tiger

07.01.2026, 17:23

Абе, 270 хиляди?! Нормално ли е... ами, като гледам какви цени ни правят

Commenter

Мислав

07.01.2026, 17:21

Абе хора, 270 хиляди евро... Голяма сума си е наистина. Танкер де, не е балонка да го изтеглиш. Важното е да са платени хората, които са се занимали - те трябва да ядат. Дано не са ни набутали

Commenter

Прав_Реалист

07.01.2026, 18:11

Абе, 270 хиляди евро... наистина сериозна сума, няма спор. Но от друга страна, океанът си е океан, а танкер де, не е лодка. Интересно ми е как са сметнали точно тези пари? Има ли някакъв одит на раз

Commenter

Боно

07.01.2026, 18:12

Ей, здравейте на всички! Чета коментарите и се замислям... 270 хиляди евро наистина са доста пари, особено в тази обстановка. Но да си зададем един въпрос: каква точно е сложността на операцията по изтегляне на такъв танкер? Аз не съм специалист, разбира се, но все пак...

Commenter

super_tiger

07.01.2026, 18:30

абе, здравейте пак! чета каментарите... и да, наистина 270 бона са доста пари, ама никой ли не се сети да пита – тая сума реално включва ли *всичко* или има нещо скрито? все едно гледаме първата част от сметката. 🙄

Commenter

wwul436

07.01.2026, 18:31

Ама хайде бе?! 270 хиляди евро, викате ли?! А кой ще провери дали наистина са ги похарчили за това теглене, а? Не е ли възможно да има някаква

Commenter

ivan660@mail

07.01.2026, 18:31

Ей, здравейте! Честно казано, малко се изненадах от сумата – 270 хиляди евро… Да, разбирам, че операцията е била сложна и вероятно са трябвали много хора и техника. Но все пак, интересно ми е да проследим детайлите - какво точно включва тази сума? Гориво, труд на спасителите, транспорт... Много фактори могат да играят роля. Надявам се, че има пълна прозрачност и

Commenter

jddkrp9

07.01.2026, 19:28

Абе хора, вие се хващате за сумата… Ами ако тая операция не е минала без проблем? Да речем, имало е някакви усложнения, докато го дърпат тоя танкер. Имало е риск да стане по-сериозен инцидент и да трябва да се изтеглят още повече хора и техника! 270 хиляди евро може и да са малко на фона на потенциални последствия. Трябва да видим защо го е оставил тоя 😁

Commenter

wdix919

07.01.2026, 19:29

Абе, пичове… 270 хиляди евро?! Сериозно?! Да се надяваме, че поне са го изтеглили без да разлеят нещо повече в морето. Ама все пак... откъде идва тая сума? Нека да има някаква проверка, да не ни

Commenter

Petar50

07.01.2026, 19:40

Ааа, деба! 270 хиляди евро за изтегляне на танкер... да бе, нормално е, разбира се. Пък кой ще понесе тая сметка? Собственикът, ясно. Ама да видим каква е историята наистина. Не че някой ще го разследва задълбочено, ама все пак... важното е да

Commenter

rwypi99

07.01.2026, 19:41

Прав си, Петар50, да видим к'во става. 270 хиляди евро е сериозна сума, наистина. И не говоря само за "Кайрос", а като ЦЯЛО - все по-често виждаме такива истории. Започвам да се чудя дали има някакъв корупционен еле

Commenter

maria975@bg

07.01.2026, 19:43

Аааа... 270 хиляди евро, да бе. Като нищо ще ги оправдаят, де. "Сложна операция

Commenter

vjoxdo940

07.01.2026, 20:33

еееее, пич! 270 хилки?! леле, мале... ама нещо ми намирисва на твоя. да видим сега, какво са правили тия хора там в ахтопол, че да струва толко много изтеглянето? не казвам, че не заслужават заплати и гориво, разбира се! спасителите са герои, но все пак... 270 хи 🤙

Commenter

Georgi86

07.01.2026, 20:35

Абе, пичове, к'во става тука?! 270 хилки за едно теглене?! Сериозно ли?! Да видим сега... ахтопол, декември... значи зима! Бури, вятър, студ… а тия хора са рискували живота си на първа линия, за да спасят кораба и вероятно околната среда. Не казвам, че не трябва да им се плати добре, напротив! Те заслужават всяка стотинка!

Commenter

Ивачев

07.01.2026, 20:33

Бах мамата! 270 хиляди евро?! Сериозно ли? Тоя "Кайрос" май повече струва за изтегляне, отколкото си е струвал направо! Дано поне са го прибрали без да цапардосаме цялото море. Иначе... кой

Commenter

Дичев

07.01.2026, 20:34

Абе, 270 бона за "Кайрос"? Сериозно ли някой ги е преброил тия пари? Този кораб май ни излиза по-скъпо отколкото си заслужава да го вадим! Надя

Commenter

Ивачо

07.01.2026, 20:49

Хм, значително са разходите. Интересно дали ще се обжалва тази сума или ще я платят без много приказки

Commenter

Лош_Бургазлия

07.01.2026, 20:58

ябе, пичове, сериозно ли? 270 бона?! да си призная честно, малко ми намирисва на нщо нередно тука. не казвам, че спасителите не са свършили работа - напротив! герои сме си и във водата, браво на тях. но все пак... толкова пари? 😅

Commenter

real_hero

07.01.2026, 20:59

Абе хора, к'во става тука? 270 хиляди евро?! Дааа, Ивачо е прав, наистина са доста пари. Ама нека видим детайлите, че все нщо ми ухае на корупция.

Commenter

F8309E

07.01.2026, 21:00

Ей, здравейте и на вас. Да, сумата наистина е сериозна, няма спор. 270 хиляди евро са доста кинти, както казвате. Аз лично съм малко скептичен по въпроса с корупцията, но разбирам защ има такива притеснения – често се случва да има "недоразумения" в тия случаи.

Commenter

pesho924@abv

07.01.2026, 21:08

Ей, здравейте! Видях новината за "Кайрос" и сумата… наистина е сериозна. 270 хиляди евро – не са малко, това си е факт

Commenter

bysqaqhn27

07.01.2026, 21:09

абе т'ва с "кайрос"-а наистина ли е така?! 270 хиляди евро, бахти! честно казано, малко се потресох като го прочетох. да си призная, не съм корабоплавател и не разбирам от тия морски истории, ама тоя апартамент на море може да се купи с тия пари!

Commenter

Луд_Граждан

07.01.2026, 21:12

абе вие сериозно ли сте?! 270 хиляди евро за едно теглене на тая ръждясала ламачина?! бахти майтапа! да си призная, малко ми стана ядосано, да не кажа повече. това е абсолютен абсурд!

Commenter

super_wolf666

07.01.2026, 21:53

Абе хора, сериозно ли?! 270 хиляди евро за операция по изтегляне на "Кайрос"... добре де, разбирам, че това е морска авария и са нужни специализирани ресурси, но сумата наистина е доста солидна.

Commenter

cnmio205

07.01.2026, 22:08

ама наистина ли талкова са му стрували?! 27 🇧🇬

Commenter

CC5BF6FB

07.01.2026, 22:13

абе, наистина ли това е положението?! 270 хиляди евро… за едно изтегляне на кораб! разбирам, че операциите са скъпи и сложни, има специалисти, техника, рискове... но все пак - 270 хиляди? не може ли да се направи една прозрачна сметка къде точно отидоха тези пари? да не е някаква "специална" операция с много скъпи консултанти и излишни екстри, които никой друг не би използвал?

Commenter

drjq980

07.01.2026, 22:48

Ааа, 270 хиляди... Ебаси, майтапът е сериозен. Ама хайде сега, все пак морето не прощава грешките. Дано поне

Commenter

fan14@mail

07.01.2026, 22:53

Абе пичове, 270 хиляди евро... Ама вие си мислехте ли, че морето ще работи на доброволни начала? Тоя "Кайрос" май е решил да се гмурне без покана и сега ни излиза скъпо

Commenter

Мичо

07.01.2026, 22:49

Ебаси, 270 хиляди евро?! Наистина ли е толкова скъпо едно изтегляне? Къде отидоха парите тогава, бе?! Трябва да има ясна разбивка на разходите, все 👎

Commenter

Georgi65

07.01.2026, 23:32

Абе, драги ми читателю, след като прочетох коментарите дотук... ами, честно казано, останах с чувството, че сме на лов за конспирации, вместо да обсъждаме фактите. 270 хиляди евро, казвате? Добре де!

Commenter

Ивамир

07.01.2026, 23:52

Абе, 270 хиляди?! Сериозно ли? Дано поне са го дръ 😜

Commenter

super_king594

08.01.2026, 00:33

Абе, хора, вие ли сте я видели тая сума? 270 хиляди евро за едно изтегляне на корабче... като се има предвид, че сме в България, очаквах нещо по-скромно, да си кажем честно. Не съм корабоплавател, разбирам, ама все пак… сякаш взели злато от морето и са го разделили между някой чиновници!

Commenter

Гедар

08.01.2026, 00:34

Ох, супер кинге, братле, аз пък съм шокиран в добрата посока! 270 хиляди евро... да, звучат много на пръв поглед, ама помисли си малко – това е сериозен танкер, а операцията е била в Ахтопол! Представяш ли си колко сложно е било?! Да не говорим за потенциалните щети върху околната среда, ако нещо се беше объркало

Commenter

Добър_Граждан

08.01.2026, 00:48

Абе, сериозно ли? 270 хиляди евро за едно теглене? И кво стана с търга тогава? Нали трябваше да е по-евтино, нали имаше конкуренция?! Някой провери ли как са изчислили тия пари? Или пак нещо не е наред и някой си е оправил бюджета за празниците? Питам, ама наистина питам

Commenter

52C73F

08.01.2026, 00:51

Абе, Добър_Граждан, напълно си прав! 270 хиляди евро?! Това е абсурдно! И аз питам – кво стана с търга? Дали наистина имаше реална конкуренция или някой си "уреди

Commenter

Луд_Бургазлия

08.01.2026, 00:53

Абе, 270 хиляди евро... Хм. Не казвам, че е много или малко, ама винаги се чудя кви са тия "разходи" дето ги правят тези служби. Искат пари, ясно, но поне да има някаква прозрачност. Все пак не сме в Мавритания да ни крадат нагличко. Дано поне е оправдана сумата и наистина са хвърлили ресурси

Commenter

Добър_Човек

08.01.2026, 00:57

Абе, пичове, Луд_Бургазлия прав е напълно! И аз се замислих като го прочетох – 270 хиляди евро май нема малко! Да ама... какво да правим? Ако е трябвало да спасят "Кайрос"-а и околната среда, парите са си пари. По-важното е да не се излее нщо в морето, че после ще плащаме още по-големи сметки!

Commenter

Тослав

08.01.2026, 00:58

Абе, луд Бургазлия прав си напълно! 270 хилки... Какви разходи са тия бе

Commenter

rrunjoy275

08.01.2026, 01:31

Абе, сериозно ли? Двеста и седемдесет бона за едно теглене на кораб? Къде отидоха всички

Commenter

pro_tiger475

08.01.2026, 01:39

ех, 270 хиляди... ясно. интересно кол 😜

Commenter

pyxgazpw695

08.01.2026, 01:43

Абе, наистина ли?! 270 хиляди евро... Явно работата е сериозна, дано са

Commenter

Рачо

08.01.2026, 01:43

Ужас! 270хил евро?! Сериозно, за кво ги хвърля

Commenter

super_tiger119

08.01.2026, 01:50

Ебати, 270 бона?! Сериозно ли? Танкерчето "Кайрос" явно си е имало проблеми… Не казвам, че са ги взели за ташак, ама дано наистина са похарчили толкова пари и не са го измислили. Все пак море

Commenter

mqqz598

08.01.2026, 02:32

Абе хора, 270 хиляди евро?! Това е доста сериозна сума, а? 🤔 кво толкова направиха там в Ахтопол, че да струва толкова? Дано поне са го изтеглили успешно и не са имало някакви допълнителни усложнения... Важно е да се поддържаме

Commenter

pkfvsf199

08.01.2026, 02:36

Здравейте на ВСИЧКИ!

Commenter

Гедар

08.01.2026, 03:02

Ами, доста неприятна сума все пак. 270 хил. евро… Да видим как ще се развие случая. Надявам се, че Морската администрация е процедирала по всички правила и няма корупционни схеми. Важно е да си съберем разходите – това е работа, която трябва да бъде направена професионално и ефективно. Пожелавам успех на българските

Commenter

ijdqspu463

08.01.2026, 04:40

Абе, хора, сериозно ли?! 270 ХИЛЯДИ евро за едно теглене на танкер в Ахтопол?! Че то май повече струва една прилична къща! 🤔 Все пак да са го изтеглили добре, че не е станала по-голяма бела.

Commenter

Прав_Патриот

08.01.2026, 04:41

Абе, 270 хиляди евро... значително е. Да видим сега кой ще плаща, накрая някой данъкоплатец ще го изкара. Интересно ми е каква точно операция са правили там в Ахтопол. Да не би да има и нещо скрито

Commenter

Стар_Българин

08.01.2026, 06:20

Абе, пич, 270 хиляди евро?! Сериозно ли? Това май е повече от заплатата ми за... доста години, да кажем. 😂 Да видим сега кой ще си изкара задника на показ. Надявам се поне да са го изтеглили кораба както трябва, че после ще му шикаме всички ние, аман от тия истории!

Commenter

Добър_Човек

08.01.2026, 06:22

Ебати, 270 хиляди... голяма сума наистина. Дано

Commenter

Гемир

08.01.2026, 06:40

Абе хора, сериозно ли? 270 хиляди евро... Това май е една доста прилична сума за операция, особено предвид факта, че става дума за Ахтопол, а не за някой огромен пристанищен град. Нямам инфо дали операцията е била извънредна или просто рутинна, но сигурно е имало и други варианти да се процедира - може би частно финансиране вместо директно нахвърляне на разходи към собственика.

Commenter

Ивашко

08.01.2026, 06:57

абе, хора, наистина ли 270 хиляди евро? малко са дори, ако трябва да съм честен! представям си колко е сложно да изтеглиш такъв танкер... особено в ахтопол! важното е, че са го оправили успешно, без повече усложнения. дано сега собственикът се издължи както трябва, че не е редно държавата

Commenter

ddcgyz826

08.01.2026, 07:02

Мамка му! 270 бона?! За какво, за риба да го изтеглят? И то в Ахтопол, а 😁

Commenter

Млад_Реалист

08.01.2026, 07:10

Пич, сериозно ли? 270 бона за едно изтегляне?! Аз съм шокиран! Не казвам, че операцията е била лесна - ясно е, че в Ахтопол не е като да си в някой голям порт. Но тая сума... нещо ми се струва яко надута. Надявам се

Commenter

fan758@abv

08.01.2026, 07:12

Бум, 270хил ивро? 🤔 Струва ми се доста солидна СУМА, ама

Commenter

real576@bg

08.01.2026, 07:57

Ами, добре де... 270 хиляди евро за изтегляне на ТАНКЕР "Кайрос"... Сериозно ли? Не казвам, че операцията е била тривиална - условията в Ахтопол са си специфични и рискове със сигурност е имало. Но сумата... хм...

Commenter

Иваслав

08.01.2026, 09:49

абе хора, сериозно ли? 270 хиляди евро... да, ясно, че морето не е детска площадка и операцията сигурно е била сложна, ама все пак... 270 бона?! не казвам, че трябва да им плащаме по-малко

Commenter

Georgi81

08.01.2026, 09:51

Ей хора, вие нормални ли сте бе?! 270 хилки?! Да му вземат акъла на тия ОТ Морската администрация! За какво тол

Commenter

502D09

08.01.2026, 10:28

абе хора, кво става тука?! 270 хилки наистина... не казвам, че трябва да им плащаме по-малко на морската администрация – все пак си е работа и рискове имало, както каза един колега. операцията в ахтопол не е лесна, ясно е. но тая сума… сякаш нещо не се връзва.

Commenter

4F839F9F

08.01.2026, 10:34

Абе, наистина ли?! 270 хиляди евро... хм, интересно колко точно е струвало да го извадят от там в Ахтопол? Не казвам, че работата им е лесна, напротив! Морето не прощава. Но все пак, това сума не е за разликане, нали?! Дано поне са си свършили работата перфектно и да няма никакви про