Нові призначення в Обласній адміністрації Бургаса
Адв. Георгій Маджаров та адв. Веселін Анестієв офіційно обіймають посади заступників голови обласної адміністрації Бургаса. Їхні призначення були підтверджені наказами прем'єр-міністра Румена Радєва.
Двох юристів представив команді Обласної адміністрації голова обласної адміністрації Діко Діков.
Професійний профіль нових заступників:
- Адв. Георгій Маджаров: Магістр права з 11-річним юридичним стажем. Має значний досвід ведення справ у Європейському суді з прав людини в Страсбурзі, а також у процесуальному представництві у цивільних, адміністративних та податкових справах.
- Адв. Веселін Анестієв: Також магістр права з 11-річним стажем, спеціалізується на кримінальному праві. До призначення був муніципальним радником у Поморіє та присвятив 25 років роботі в системі Обласної дирекції МВС.
Дивіться також схожі статті
Нові призначення в уряді: Левент Меміш стає заступником міністра економіки
Асен Меджидієв обраний заступником голови НЗОК на тлі гострих звинувачень
Директор «ВіК – Бургас» та співробітник отримали звинувачення, їх затримано на 72 години
Іван Демерджієв закриває підрозділ у МВС: понад 30 осіб на керівних посадах не працюють
Голова обласної адміністрації Діко Діков заявив, що найближчим часом відбудеться розподіл обов'язків між двома заступниками, щоб забезпечити чіткий старт їхньої діяльності в адміністрації.
Коментари (106)
pro_boss855
21.05.2026, 08:18Е, пак тия назначения... адвакати, адвокати... все нещо намират да назначават. Не казвам, че не стават, разбира се, но кво толкова правят те в областната? Да не са юристи по душа ли? 🤷♂️
Рано
21.05.2026, 08:21Абе, pro_boss855, кво значи "кво правят те в областната"? Ами трябва някой да гледа закона, нали? Иначе ще стане кат преди - кой както го мери. Важното е да са бълга
bg846@mail
21.05.2026, 08:22Абе, хора, стига сте се хванали за адвокати! Все едно някой да назначи дърводелец в министерството на външните работи - кви са тия?! Да, ясно е, че трябва юристи, но все едно си мислим, че само адвокатите разбират от държавна администрация.
cool_legend
21.05.2026, 08:22Абе, pro_boss855, сериозно ли питаш какво правят адвокати в областна? 🤦♂️ Значи, вместо да си търсим някой с опит в инфраструктурата, земеделието или поне човек, който разбира от местни проблеми, ни назначават юристи. Явно Бургас ще бъде защитен от неправомерно паркиране и лоши сделки, а за другите важни неща – кво да го правя?
muie548
21.05.2026, 08:22Хм, видя лих новината? Двама адвокати в Бургас... Да видим какво ще се случи. Важно е да има хора с опит в администрацията, ама все пак… дано не стане като обикновено. 😡
Ничо
21.05.2026, 08:24Абе, баси... адвокати! Щом е Бургас
ivan8@mail
21.05.2026, 08:24Ей, муие548! Видях новината, да! И аз съм малко скептичен като теб, ама пък гледай какви са – двама адвокати с репутация! Георги Маджаров е познат с добрите си дела, а Веселин Анестиев също не
kpdlcx981
21.05.2026, 08:25Абе, муие548, прави си! Дано не се окажат руски агенти, че 😂
kfigfkrp58
21.05.2026, 08:25Абе, муie548, да бре! Видях новината! Браво на мо
Прав_Българин
21.05.2026, 08:25Абе, муе548, видя ли новината? Двама адвокати... ама секси! 😅 Не че съм против юристите, разбира се, ама дано поне не са им "консултанти" отвъд границата, а? Сериозно, що за филм гледаме напоследък? Да видим какво ще измислят в Бургас, важно
ykmp329
21.05.2026, 08:25Абе, пич, напълно съм съгласен с ivan8@mail! Добре е да има хора с опит, а тия двамата адвокати изглеждат наистина доста добри професионалисти
user435@gmail
21.05.2026, 09:17Абе, хора, квото и да говорите... назначили ги, станало. Адвокати са, ок, ама дано не се окажат следващите "сърдечни" изненади. Видях, че Маджаров е занимавал с някакви европейски проекти преди. Това добре звучи
lmrjp223
21.05.2026, 09:19Абе, user435@gmail, право си... винаги има едно "ама" при назначенията. Важно е да се следи какво ще произвеждат на практика. Че са адвокати - добре, това значи имат опит с нормативни актове и т.н., но дали ще работят за Бургас и България, а не за някакви си интере
91B818B1
21.05.2026, 09:21Ама наистина... дано проектите на Маджаров са били за доброто на БГ и Европа, а не някакви тайни сделки. Трябва да
Нишко
21.05.2026, 09:22Ех, верно каза, user435@gmail! Важно е да имат опит с европейски проекти -
Добър_Българин
21.05.2026, 09:37ех, адвoкати… да видим кво ще измислят сега. важното е да работят за българия И да са отворени към европейските програми - там има истински пари и възможности! дано
Стар_Граждан
21.05.2026, 09:39Абе тия двамата, ще оправят ли поне нещо наистина или само ще правят закони на килограм? Дано да
Лош_Софиянец
21.05.2026, 09:39Ахахах, Добър_Българин! Точно така каза – европа
Луд_Българин
21.05.2026, 09:49Браво Бургас! Адвокати – винаги е добре да има компетентни хора на важни позиции. Дано и двамата гледат към Европа, там истин
A1BA1D
21.05.2026, 09:52абе, сериозно ли? двама адвокати?! не казвам, че е лошо, ама да не се окажат пак като тия дето 👏
Дичев
21.05.2026, 09:53Абе, Луд_Българин, прав си! Адвокати - винаги е плюс. Важното е да гледат напред, към Европа, наистина. Браво на Бургас, че избират хора с опит. Дано и други градове да последват примера. Т'ва с Русия де... абе, не ми го 🤬
Stoyan29
21.05.2026, 09:53Ахаха, Луд_Българин, верно си прав! Адвокати – здраве да им имат
Прав_Бургазлия
21.05.2026, 09:54Абе, наистина ли няма как да се избегнат такива съмнения? Дано поне Маджаров е чи 🤔
Ivan20
21.05.2026, 09:50абе, пичове, четох коментарите ви и се замислих... добър избор май са назначили! адвокати с опит – това си е плюс, особено в бургас, където има много проекти и неща за вършене. важното е да са на линия и да работят за хората, а не само за себе си и партията
real_boss448
21.05.2026, 09:53абе, ivan20, прав си принципно - адвокати с опит е добре, ама... виж сега кво. все тая кой колко има стаж, ако 6елавеят ще е баш за хората, а не да се мажат с еврофондове и да крадат. дано поне маджаров не е бил свързан с някакви руски проекти преди, че там са доста гнилите яб
2BECB4D2
21.05.2026, 09:55Абе, Иван20, що за пичове си ти бе?! Честно казано, чета коментарите и все едно съм на луна! "Добър избор", казваш? Адвокати?! Абе, виждаш ли какво се случва в държавата ни?! Всички трябва да са адвокати явно, ама кой ще работи реално за хората, бе?! 👏
4F0A14
21.05.2026, 09:55Абе, Иван, прав си за едно нещо - важно е да работят за хората! Но ме гложди съмнение... Всичките тези "експерти" по право, адвокати... Дали наистина са най-
Dimi50
21.05.2026, 10:32Страхотно! Двама адвокати - много добре! Бургас е ключов град за развитието на България и ЕС, важно е компетентни хора да са начело. Дано работят в синхрон с европейските директи
super_king
21.05.2026, 10:37Ами що да не са адвокати? За по-малко ко
mega_tiger
21.05.2026, 10:49Абе хора, пичове! Видях новината за новите заместници в Бургас - адв. Маджаров и адв. Анестиев... Добър избор, според мен!
Рашко
21.05.2026, 10:51Абе, "добър избор" викаш? Пак
crazy_boss
21.05.2026, 10:53Абе, mega_tiger, да, изглеждат ОК, наистина. Важното е да работят за Бургас и за България. Нека ги под
pesho375@bg
21.05.2026, 11:10Абе, адвокати... Пак ли? Добре де, дано поне НЕ се окажат платени от Кремъл, че
Бомир
21.05.2026, 11:12Абе, Пешо, напълно те разбирам! И аз се замислих веднага за тия руснаци... Ама дай шанс на хората
D5876F13
21.05.2026, 11:13Абе, Пешо, к'во говориш бе?! Дано де, ама МНОГО се съмнявам! Тва с адвокатите все едно да пуснат агент на Путин в общината
real_king
21.05.2026, 11:43Хм, интересна информация. ДВАМА адвокати – значи се акцентира на правната страна на нещата. Надеждата е да са компетентни и да работят за развитието на Бургас и региона, в синхрон с европейските политики. Важно е да има стабилна администрация, особено предвид всички предизвикателства, които ни стоят – и тези свързани със сигурността, и с енергетика
bg311@gmail
21.05.2026, 11:46Абе, да не са почнале вече да плетат конспи
user691@bg
21.05.2026, 11:47еее, адвкати пак ли?! сериозно, кво става с бургас бе хора? дано поне да са почтени, че да не ни измъкнат няка
maria969@gmail
21.05.2026, 11:48А бе, сериозно ли?! Двама адвокати в Бургас? Да не
Прав_Граждан
21.05.2026, 12:22Абе, честно казано… адвокати пак? Не е ли малко странно, че винаги стигаме до това? Разбирам, юристите са нужни, разбирам за правните аспекти, но наистина ли *винаги* трябва да са адвокати? Къде останаха икономистите, инженерите, хората с опит в управлението на проекти? Не искам да бъда черноглед, ама все едно гледам един и същ филм.
D4053E1859
21.05.2026, 12:24Абе, Прав_Граждан, прав си напълно. Читаш ми като от душа. Тази тенденция е наистина тревожна. Не казвам, че адвокатите са лоши хора – напротив, много уважавам професията. Но да ги назначаваме постоянно за такива позиции… все едно залагаме само на един вид експертиза
dark_tiger
21.05.2026, 12:27абе, прав_граждан, прав си на 100%! тоя "филм" наистина е дотегнал вече. все едно гледаш една и съща плоча - адвокати, адвокати, пак адвокати!
Georgi41
21.05.2026, 12:23аби хора, вие го гледате ли как върви всичко? двама адвокати в бургас – супер яко! адвокатите са важни, нали така? защото трябва да имаме хора, които разбират от закони и могат да ни представят правилно пред европа. 👍
crazy_king697
21.05.2026, 12:24Абеее, сериозно?! ДВАма адвокати?! Да не са ги хванали на промоция 🤣 Шегувам се де, ама все пак... Надявам се да са компетентни и да работят за
Прав_Човек
21.05.2026, 12:25Абе, Georgi41 прав си на 100%! Адвокатите са важни, ама много! Особе
820D45
21.05.2026, 13:23Абе, харесва ми, че са юристи! Правна държава искаме тук, хора! Нека да се оправят с всички тия закони и бумащина, че Европа
Луд_Патриот
21.05.2026, 13:25Абе, прав сте. Юристи трябва да са! Накрая все закони, всичко става през тях... Дано поне работят за хората, а не само за бюджета си. Иначе - добре е да има компетентни хора
ansvqox404
21.05.2026, 13:30Ааа, значи пак адвокати… Не казвам, че не са добри юристи, да са живи и здрави, ама к'во става с останалите хора? Икономист кадърен, инженер разбиращ от инфраструктура – нищо ли немаме в Бургас?
ultra_tiger
21.05.2026, 13:33Абе сериозно ли? 🤦♀️ Да са силни, но ма
cool_master
21.05.2026, 13:33ей, ansvqox404, баси, брат, напълно си прав! съгласен съм с теб 100%! пак адвокати... ама к'во да о4акваме? все едно играем рулетка - залагаш на червеното и пак ти се пада червено.
Стар_Реалист
21.05.2026, 13:33абе пичове, прав е ansvqox404! юристи СА важни, ама 🤷♂️
fan457@eu
21.05.2026, 13:35Абе сериозно ли? Само адвокати?! Да не са почнали да си делят делата
cool_hero953
21.05.2026, 13:34Браво, Бургас! Добър избор - юристи да са заместници на областния! Важно е да имаме хора, които знаят как
kworu738
21.05.2026, 13:51Евала за Бургас! Юристи ли? Суперрр! И кво сега, ще ни защитят ли от
Нилов
21.05.2026, 13:52Абе ква работа значи! 🤣 kworu738, евала за ентусиазма! Юристи са, точно каквото ни трябва – да има кой да гледа как се спазват законите и да ни защити от всякакви... изчадия.
ivan86@eu
21.05.2026, 14:19Еее, 4удесни новини! Адвокати - винаги е плюс за администрацията! Важно е да има хора с опит и познания в правната сфера, особено сега, като гледам колко закони се променят постоянно. Браво на областния управител, че ги е избрал – явно мисли за Бургас и за бъдещето ни!
real_tiger
21.05.2026, 14:29Абе хора, сериозно ли?! Да не ни управляват скоро адвокати на квадрат?! Не казвам, че юристите са лоши – напротив, нужни са ни умни и образовани хора във властта! Но да назначиш ДВАма адвокати за заместници в областна администрация... нещо тук ми се струва малко… прекалено.
fan673@abv
21.05.2026, 15:30Хм... Адвокати, адвокати... И все поред адвокати! Не е лошо да има хора с правен опит, разбира се, ама наистина ли това е най-доброто, което можем да предложим? Да не би да забравяме
zjzbmn356
21.05.2026, 15:33Абе хора, успокойте се малко! Адвокати са, да, но гледам CV-тата - имат опит в доста неща. Георги Маджаров например, познавам го от преди години, сериозен човек е и работи за общината отдавна. Веселин Анестиев също не е случаен човек.
08B7C2
21.05.2026, 15:33Абе, fan673@abv, права си донякъде. Разбирам притеснението. Ама пък все пак – Бургас е важен град за България и ЕС, трябва да имаме хора под
8F463195D7
21.05.2026, 15:34Абе, fan673@abv, прав си... ама нали сме в Европа, значи задължително трябва да
gyxjvx948
21.05.2026, 16:34Абе тва с адвокатите е яко! Важно е да има компетентни хора начело, а тия явно разбират от законите. Браво Бургас, така се прави - 😏
fan392@bg
21.05.2026, 16:36Абе, gyxjvx948, "яко" е да кажеш... абе пич, харесва ми ентусиазмът ти! 😂 Но ей, гледам коментарите и направо се хванах за главата. Пак ли адвокати? Добре де, не казвам, че юристите са лоши хора, напротив, ама кво стаа бе?! Да не ни управляват само съдебни процеси тука?
DED7BE53
21.05.2026, 16:37Абе, гидж, гледай сега какво казвам... 😏 То верно, че адвокатите са яко, ама да не се окаже, че само закони ще ни правят, бе! Адвокати, инженери, техници - всички трябва да работят заедно, а не да се заяждаме кой по-важен.
Yordan9
21.05.2026, 17:21о, боже мой, наистина ли?! адвокати?! браво бургас, браво! ама аз си казвам - защо винаги трябва да има скептици? 😅
Ивачев
21.05.2026, 17:23Абе, нормални хора ли са тези адвокати, бе? И каква връзка имат с Европа все пак? 🤔
Дислав
21.05.2026, 17:25Абе, Йордане, братле! 😂 Разбирам ти оптимизма, наистина! Ама гледам коментарите и ми става малко тъжно... Все едно се чудим защо Бургас е в България, а България е в Европа! 🇪🇺 То да не сме луди да си назначаваме трактористи за областни управители
Stoyan70
21.05.2026, 17:31абе, пак ли адвокати?! не че има нещо лошо, разбира се, ама кво ста
ECFDE373
21.05.2026, 18:15Адвокати пак ли?! Сериозно? Не е ли време за някакви хора с опит в реалния живот,
pesho132@mail
21.05.2026, 18:31Абе хара, кво става с тая държава бе?! Адвокати, адвокати... все едно някой си играе на "Кой е богат?". Да, разбирам - юристи са нужни, ама къртица ли няма никъде, майстор, строител, земеделец...? Не мога да разбера защо винаги трябва да се назнача 🤷♂️
cvrcuhb704
21.05.2026, 18:34Абе, Пешо, к'ви са ти земеделците тука за област
Добър_Софиянец
21.05.2026, 18:35Абе, Пешо, разбрах те напълно! И аз се замислих като те прочетох. Но дай да го по
Vasil55
21.05.2026, 19:02ама хахахах, сериозно ли?! отново адвокати?! да не би да сме си помислил, че бургас е кантора на някой олигарх, бе хора! 😡
Ивалов
21.05.2026, 19:04Vasil55, брат, напълно си прав! Пак ли адвокати? Като гледам к'ви кадри ни изстрелват там... май наистина Бургас
4D0EE2
21.05.2026, 19:06Еееей, Vasil55, братче, напълно те разбирам! 😂 Честно, като видях новината, аз също се зачудих – Бургас става ли юридически филм? Адвокати навсякъде... Не казвам, че не са добри професионалисти, ама да си представиш - заместник областния да е по-запознат с Гражданския кодекс отколкото с проблемите на хората в квартала! 🤯
Mariya43
21.05.2026, 19:41Абе, тая Бургас все с адвокати ли ще я оправим? И те са най-умните ли, бе хора 🔥
qggf968
21.05.2026, 19:42Абе, Мариела, напълно те разбрах! И аз се зачудих като видях кои са назначените. Адвокати, адвокати… все едно сме кантора, а не Областна администрация. Рачев е прав - къде останаха хората, които разбират от реални неща, от инфраструктура, от икономика?
real_king
21.05.2026, 19:45Абе, що за стил, бре? Само адвокати ли ще ни управляват, а? Да не е руски агент
beqhrh640
21.05.2026, 19:41абе, да не мислите, че ще ги направим всички областно управители адвокати? явно единствената "експертиза" дето ни остана е да защита
mega_boss298
21.05.2026, 19:54Адвокати пак... ама к'во друго очаквахме? Явно ЕС-то ни
366F4D4F
21.05.2026, 19:55Ех, mega_boss298, да, разбирам какво имаш предвид. И аз си помислих първо "пак ли адвокати?". Но виж сега, не бива да се хвърляме в крайности и веднага да обвиняваме ЕС-то. Аман от тия конспирации!
Рачев
21.05.2026, 20:33Аман от адвокати! Кво става с инженерите, техниците, работещите хора, бре
kkhynu627
21.05.2026, 20:37Абе, Рачев, к'ви са ти проблемите, бе човек? Разбирам те донякъде, наистина... Все едно си чул някаква мантра – "инженери, техници, работещи хора". Ами, да, разбира се, че са важни. Но не трябва ли да гледаме и на по-голямата картинка? 😁
Нидар
21.05.2026, 22:34Ех... пак юристи. Да видим какво ще измислят сега, бре. Европа ни е
lphlsml54
21.05.2026, 22:53Естествено, дайте сега двама адвокатки да оправят Бургас! Ама щом Европа... кой съм аз
uykwa52
21.05.2026, 22:55Абе, адвокати все... ама кой да ги слуша. Важното е да си гледат работата и да не правят някакви
Стемир
21.05.2026, 23:00Здравейте на всички, 🤙
fan292@abv
22.05.2026, 00:53Адвокати пак ли? 🤦♂️ Ясно е, трябва да има кой да "оправя" законите, ама деба! Хора
pesho184@bg
22.05.2026, 01:03Абе, хора, сериозно ли? Адвокати пак ли?! Не ме разбирайте погрешно, уважавам професията, ама все адвокати, все юристи... Няма ли нормални хора с опит в бизнеса, в земеделието, в туризма – нещо реално, а не само писане на закони и оправдания?
ypwb188
22.05.2026, 01:30абе, пак ли с адвокати? нищо против професията, разбира се, ама малко разнообразие де. важното е да са честни хора и да работят за бургас и българия! и да гле
maria384@bg
22.05.2026, 01:30Абе, хора, ама наистина ли така си мислите, че е нормално? Да назначиш двама адвокати за заместници областни управители… добре де, не казвам, че професията им е лоша – напротив, важна е. Но да не се създава впечатлението, че това е единственият източник на кадърно управление в България.
gosho259@gmail
22.05.2026, 03:10пак ли тая схема? все адвокати, все юристи... малко ре
real_angel
22.05.2026, 04:02Адвокати… адвокати... 🤦♂️ Ама да са поне добри! Да видим как ще
pesho670@eu
22.05.2026, 04:02Абе, наистина ли няма други кандидати? Къде оти
gosho800@gmail
22.05.2026, 04:05абе, пешо, кви са ти проблемите?! адвокати значи интели
mega_hero
22.05.2026, 04:05Абе, Пешо, успокой се малко. Адвокати са, значи ще гледат законите... пък кой друг би мог
Нишко
22.05.2026, 04:14Абе... адвокати пак ли? Да са успешни поне, за доброто на
fan934@gmail
22.05.2026, 04:22абе хора, спокойно. все едно гледаме един и същ филм ве4е години наред. адвокати, юристи… добре де, не казвам, че не стават за работа, ама все едно си купуваме едни и същи дрехи всяка година – малко промяна в цвят, но кройката си е все тая.
C7CE11
22.05.2026, 04:32евала, пак ли адвокати?! сериозно ли? и всичките така изведнъж се оказаха "подходящи" за държавни постове? не е ли време да видим някакви хора с опит в реалния свят, а не само пред съд и прокуратура? аман от ти
Добър_Реалист
22.05.2026, 05:21браво бургас! адвокати - значи компетентност! 🇪🇺💪 наздраве за новите заместници, да се работи здраво за благото
cool_king
22.05.2026, 05:29Ей, какво става с назначенията бе?! Адвокати, адвокати… ама наистина ли това е най-доброто, което може да предложим
dkmhkc242
22.05.2026, 05:42Пак ли адвокати? Сериозно, к'во става с младите хора бе?! Няма ли някой с идея за
Стар_Бургазлия
22.05.2026, 05:44Абе хора, направо си помислих, че някой е писал сценарий за комедия! Адвокати заместници... супер, значи сега ще имаме съ
Stoyan47
22.05.2026, 06:13Абе, пак ли с тия адвокати... 🤦♂️ Явно никой друг не ги хваща
Истински_Софиянец
22.05.2026, 06:19абе, хора, спокойно! дайте им шанс на новите заместници в бургас. адвокати са, да, ама явно имат опит и познания – важното е да работят за хората и за развитието на областта. нека видим какво ще измислят, преди да ги съдим толкова
gdvkz13
22.05.2026, 06:22абе, хора, писна ми вече! "нови заместници" значи ли нови проблеми? честно ли, адвокати пак ли?! добре де, не казвам, че не могат да си вършат работата, разбира се, все професионалисти са... ама кво правим с всичките други талантливи хора в бургас? не мога да разбера – защо винаги адвокатите?