Кметът на Бургас Димитър Николов предлага язовир край село Миролюбово да бъде безвъзмездно прехвърлен в собственост на държавата, става известно от докладна записка, внесена за разглеждане в предстоящото заседание на Общинския съвет (ОбС)– Бургас. Докладната е публикувана на официалната интернет страница на ОбС.
Язовирът е с площ 35 702 кв. м и се намира в местността Жълъда, в землището на селото. Язовирът е публична общинска собственост.
През 2018 г. Общинският съвет вече е дал съгласие за безвъзмездното му прехвърляне на държавата, но Областният управител на Бургас е отказал да приеме дарението поради несъответствие с изискванията на Закона за водите.
В докладната на кмета се посочва още, че отказът не представлява пречка за повторно прехвърляне след привеждане на имота в съответствие със законовите изисквания. В тази връзка е извършено изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри на с. Миролюбово, като за язовира е обособен самостоятелен поземлен имот с начин на трайно ползване "язовир".
Според кмета е целесъобразно дейностите по стопанисване, поддръжка и експлоатация на общинските язовири да бъдат поети от Държавното предприятие "Управление и стопанисване на язовири". Поради това той предлага Общинският съвет да вземе решение за безвъзмездно прехвърляне на собствеността върху язовира на българската държава.
Вижте още подобни статии
БТА припомня, че през 2018 г. със Закона за изменение и допълнение на Закона за водите бе предвидена възможност язовирите – общинска собственост – да се прехвърлят безвъзмездно на държавата. В същия закон бе създадено и Държавното предприятие "Управление и стопанисване на язовири“, което да осъществява комплексното управление на язовири – публична и частна държавна собственост.




Коментари (104)
DF20268CFE
16.01.2026, 16:12Абе, браво на кмета! 🤝 Направил хубава работа за Бургас и държавата
940BD6E915
16.01.2026, 16:16Абе, нормално ли е да се надяваме на държавата, като гледам какви циркове правят с европейските пари? 🤔 Кметът явно си прави работата, ама дано не стане пак
Dimi28
16.01.2026, 16:17Абе, пичове, деба... 🤦♂️ Викам си аз - ех, поне едно нещо да свършат нормално от тая община. И кмета наш Димитър го хванали в крачка! Язовир прехвърляме на държавата - все едно сме нация с инфраструктура и стабилност, а не триене на очи със сълзи.
476A7A2EBE
16.01.2026, 16:31еее, верно ли? супер идея, наистина! иначе кой ще си гледа язовира, а? браво на кмета, дано съвета го одобри бързо! 👍
Печо
16.01.2026, 16:33Ооо, браво, браво! Напълно съм съгласен с теб! Най-накрая някой да се захване със язовирите ни! Дано държавата си гледа работата и не го остави да се разпадне после
C5E0D7FE
16.01.2026, 16:34абе, верно казали колегата супер_кинг556. язовирите са си язовири - отговорност на всички ни! радвам се да видя кметът да мисли за държавата, а не само за общината. честно казано, малко ме е 😡
396310BC
16.01.2026, 16:35Абе, пич, верно ли каза? Язовир да мине на държавна сметка – пак добре, де. На общината кво ще им остане все тая, ама поне така има някаква гаранция, че няма да го продадат за жълти стотинки на някой руснак! 😠 Не казвам, че всички руснаци са лоши хора, разбира се, ама... видял съм ги какви номера правят. Иначе, водата е все тая - важна е да има кой да я пази и да не я източва за някакви си партийни нужди! Дано държавата го раз
bg630@mail
16.01.2026, 16:35А бе тоя какъв кмет ни излезе? Дано само не го подаря
555C06
16.01.2026, 16:33Еее, пак нещо хубаво от Бургас! 👍 Тоя язовир дано отиде на време навреме при държавните, че общината си има други грижи - улиците да оправят, дет все дупки има. Важното е водата да стига до хората и да не се бачкат 👏
Dimi40
16.01.2026, 16:36Абе, сериозно ли?! Така ли решават проблемите – с прехвърля
Мислав
16.01.2026, 16:38Сериозно? И това ли е "хубавото" от Бургас? 😂 Не може ли да се погрижат първо за
fan724@eu
16.01.2026, 16:42Пак ли тая мизерия? Да го прехвърлят бе, дано поне някой с
cool_king
16.01.2026, 16:51абе вие хора, как е възможно все тая работа да се протака?! да прехвърлят язовира бе, като повече от година вече се говори за това! и сега кметът на бургас ни хвърля тази бомба – "безвъзмездно", деска. безвъзмездно ли?! а кой ще поеме всички тези разходи след това? държавата ли? щом сме в ес, тряб да има европейски фондове за такива неща, а не да се мятаме на гърба на българския данъкоплатец!
bg203@bg
16.01.2026, 16:53Абе, cool_king, прав си напълно! Как е възможно да се протакат тия работи? Говори се от година, аман от мрънкане и празни обещания! И "безвъзмездно" деска – кой ще плаща за поддръжката после? Държавата ли, като я гледам как си върши работата?!
Мико
16.01.2026, 16:54Абе пич, как си говориш бе, cool_king? Напълно прав си! И аз чакам това от години, ей така – "безвъзмездно"... все едно да хвърлят топла супа на народа! Да, трябва европейски фондове, брат. Ей, щом сме в ЕС, да се възползваме, бе! Какво ни е като данъкоплатци да си плащаме за глупостите им?
Ivan50
16.01.2026, 16:56Абе пич, тоя cool_king прав! Безвъзмездно?! Хахха, типично за нашите "реформатори"! Да вземат нещо 😂
qmuoq508
16.01.2026, 17:03Уау, страхотна новина! Най-сетне някой да се
hjbypw318
16.01.2026, 17:10Евала на кмета! Браво, Димитър, правиш каквото трябва за Бургас! 🥳 Аз казвам, да се прехвърля язовира на държавата - щом има европейски фондове, да ги ползваме, бе! Нека не си играем на кенеф с тези пари.
euyazi642
16.01.2026, 17:11абе, верно е, какво да кажа! браво на кмета за инициативата, наистина! честито на бургас! 👍 и аз съм съгласен с hjbypw318 – европейските фондове са тука да се ползват, бе! да видим сега дали ще го стопанисват добре, че много говорим, ама... важно е да сме активни и да следим какво става. все пак, българиа в европа - това
ultra_master787
16.01.2026, 17:11евала на кмета! браво за инициативата! най-накрая нещо свястно от бургас! ама вие хора се хванали за "безвъзмездно"... че то какво, да го оставят язовира в ръцете на общината и да разграбват парите? 😂
bg225@gmail
16.01.2026, 17:15Абе тва "безвъзмездно" май верно е за да се скрие нещо... ама хайде де, поне да се опитат да го стопа
1DEFC7DB
16.01.2026, 17:23Баси, хора, каква добра новина! 🤩 Най-сетне някой да се сети за язовира Миролюбово! Браво на кмета Николов, голям кеф да видиш човек да работи за града си и да мисли за бъдещето! Тоя язовир е важен за цялата ни област, аман от пропуски и тъпи решения.
89BA4280EB
16.01.2026, 17:25Браво, браво! 👍 Точно така трябва да е - държавата да гледа язовирите, ама кефи, 👏
Лош_Реалист
16.01.2026, 17:26Абе, браво за кмета! Накрая нещо полезно от нашите управници! То верно, Рачо е прав – да не се окаже, че язовира после ще го "продават" на някой руснак за без
Луд_Българин
16.01.2026, 17:27Абе, браво на кмета! Страшно добра идея мисля, че е! Честно казано, много се радвам да видя подобни инициативи – някой да се грижи за важните неща за града ни. И аз съм като Yordan25 - малко ме е страх от "чудата" на държавните предприятия, ама пък какво остана? Дано поне сега, с всички тези европейски фондове и проверки, да се подредиха нещата и да може язовира да бъде добре стопа
pesho96@eu
16.01.2026, 17:28Абе, пичове, кво става тука, наистина! Crazy_legend141 много прав, ама аз съм още по-скептичен... Всички крещейки "браво", "голяма работа" и все тая, че може да е просто пиар ход преди избори. Държавно предприятие, а? Абе то какво значи това на практика? Ще стане ли пак като с онзи язовир край Перник - строят го, ремонтират го, пари гори, а проблемът си остава...
qhxr817
16.01.2026, 17:28абе, хора... честно казано, малко ме е тъжно да гледам как се радваме на всяка една стъпка напред, сякаш сме открили топлата вода. язовир миролюбово... аман от времето, в което трябва да благодарим за нещо толкова базова работа.
Добър_Софиянец
16.01.2026, 17:31Абе тва е яко! Дай боже все кметове да бяха кат Николов – да мислят за
crazy_legend141
16.01.2026, 17:32Абе, хора, какво става тука? Язовир Миролюбово ли? Сериозно?! Чак ме е яд, че досега не са го направили това! Да прехвърлят на държавата - харесвам идеята, ама да не стане като с другите "големи" решения... Че и тея ще се окажат корумпирани и ще си правят мустаци с европейски пари.
hgqpe46
16.01.2026, 17:36Абе, кво викате тука?! Язовир Миролюбово... ама наистина! Чичко кмета е прав като пушка - по-добре на държавата да го дадат. Дано поне те се сетят да си оправят помпите и да не ни оставят на прах, а? Че еврофондовете все минават през нас, ама работата си я прави някой друг... Айде дано! И дано не се окаже
Mariya34
16.01.2026, 18:12Абе тва с язовира Миролюбово - добре е да се прехвърли на държавата, ама наистина ли ще го стопанисват правилно? Че много такива "добри" намерения има
A6B9501827
16.01.2026, 18:13Абе, пичове, напълно съм съгласна с Марийка34 – добре е да се опитат да го прехвърлят, ама да не се окаже, че после язовира ще е в по-лошо състояние отколкото сега! Дано поне имат някакъв план и специалисти, дето разбират от тая работа.
Тодар
16.01.2026, 18:42Еее, браво на кмета! Миролюбово да се прехвърли на държавата, ама да не стане кат с тия руснаците - все говорят за някаква помощ, после си искат главите... Тва с язовирите е много важно, трябва да са добре стопанисвани, че водата ни е ценна! Иначе Европа да праща пари, да оправят инфраструктурата. Ама пак ще намерят начин да окрадат нещо, кво да го правим бе... Трябва
fan962@abv
16.01.2026, 18:43Брух, Тодар много прав! Тия руснаци са майстори в източването на ресурси, после се оплакваме... Европа да ни помага с пари и експертиза, ама
mwbkck913
16.01.2026, 19:00Еие, много яко! Кметът е на прав път - държавата трябва да си гледа я 👍
Млад_Реалист
16.01.2026, 19:04Абе, братче, викам ти - язовир на държавата?! Не може ли да си го пазят общината нормално?! Я пак ще започнат тия отгоре да рошат пари по някакви ненужни проекти и в крайна СМЕТКА язовира да стане като пътищата ни - дупки колкото камиони! 😠
Yordan25
16.01.2026, 19:05Абе, сериозно ли казвате "яко"? Дали наистина някой вярва, че с прехвърляне към Държавното предприятие ще стане чудо? 🤔 Само да не стане кат ТЕЦ-а Марици 🤬
mega_tiger
16.01.2026, 19:01Абе, вие хора какво става? Язовир ли прехвърлят?! Сериозно казвам, на държавата ли? Дано да го стопанисват както трябва тогава! Че водата е злато, нема спор! Иначе как ще поливаме зелен
5B94625CF6
16.01.2026, 19:06тцк тцк... рачо много прав говори, нема спор. язовир на държавата... дано не го направят кат с другите неща де. че после ще се гледаме в калпавите крака. ама и лош_българин 😁
Дидар
16.01.2026, 19:48Абе, сериозно ли? Язовир на държавата? Дано поне не го спретнат кат 🤬
C04ACF
16.01.2026, 19:51Абе Дидар, кво "кат 🤬"? Надявам се да е за добро наистина! Че то с тия, дето само търсят ли
super_king556
16.01.2026, 19:53Абе хора, вие си представяте ли колко е яко това? Язовир Миролюбово - държавен! Това значи повече контрол, по-добро стопанисване, гаранция че водата няма да я източват някакви съмнителни типове.
dark_master259
16.01.2026, 19:56Ебати, super_king556, кво значи "яко"? Абе ти нормален ли си? Държавен язовир... все едно да прехвърлим бюджета на държавата на космически пришълци! 🤣 Да не би да си се засилил с бирата, бе човек?
skeahn648
16.01.2026, 21:10Хм... Язовир на държавна грижа... Дано е за добро. Че водата
Vasil48
16.01.2026, 21:11ебати... каква новина. да, точно така, все по-добре държавата да гледа язовирите, а не общините! че те все едно им е майната. ама дано само не го подарят на някой "инвеститор" отвъд дунава после... не че съм параноик, ама познавам тая чорба. иначе браво на кмета, ако наистина е за доброто на хората и водата
real_wolf747
16.01.2026, 21:12Абе, за добро ли ще е, бе?! Дано не стане като
real742@mail
16.01.2026, 21:42ахахаха... "повече контрол"... яко е само когато си на море, бе хора! държавата ли ще стопанисва язовира? ама да не му стане като с пътищата - по-добре да го остав
Бослав
16.01.2026, 21:45Ама наистина ли?! 🤦♀️ Да се надяваме, че държавата ще се погрижи за
dark_boss999
16.01.2026, 21:46абе, real742@mail, хахаха, прав си за марето! ама да оставим шегиците... честно казано, голям съм скептик по отношение на "повече контрол" от държавата, ама в случая може и да се окаже добре. тия от държавното предприятие поне имат някакъв опит с язовирите, за разлика от общините, дето им е все едно дали ще пресъхне или не 🤷♂️
fan274@bg
16.01.2026, 21:46Еее, какво става тука бе?! Държавата ли щя да го стопанисва, сериозно? Ама нема да стане кат с БДЖ-то ли, аз да питам? Чисто съм убеден, че след година две ще е пълен хаос и ръждиви помпи. Народа си гледа работата, море
erbldw570
16.01.2026, 21:46абе, сериозно ли? язовир прехвърлят безплатно на държавата... ама какво да очакваме от нас, а? все тая дали е морето или язовира - все нещо ще трябва да се оправя. и кво сега, 6е стане ли като с всичките тия "реформи" и "проекти" - едно голямо нищо накрая? дано поне не му става като
ecbpdvz69
16.01.2026, 21:59браво на кмета! накрая някой да поема нещата отговорно. толко хора се занимават само със собствени интереси, а той - държавата на първо място! язовирите са жизнено важни за нас и за земеделието, особено сега с тая суша
dark_boss308
16.01.2026, 22:02Абе тва е яко, че кмета го мисли! Накрая някой да се сети за водата, че после ще реве
Лош_Реалист
16.01.2026, 22:54Абе тва е супер! Браво на кмета, че се грижи за хората. Язовирите са ни нужни кат въздух! Дано държавата успее да го стопанисва добре, а
Petar58
16.01.2026, 22:56абе, браво за кмета! 👍 язовир - това е вода, а водата е живот! дано д
cool_wolf487
16.01.2026, 22:58Е, па да не стане като с магистралите? Да не ни оставят язовира да гният
tfeiyjq133
16.01.2026, 23:03Ех, пак някакви прехвърляния… Да видим кат не стане
E34C96C8E0
16.01.2026, 23:09Абе вие нормални ли сте бе?! Язовир да прехвърлят на държавата... Пак ли ще се бачкат години наред и накрая язовира да е като от филм на ужасите? Ама то какво да очакваме, след всичките "реформи" дето ги правим! Като не могат да си вършат работата, защо все прехвърлят задачи?! Дали наистина
Мино
16.01.2026, 23:10Абе, да де... Пак ли сте се разпалили? Нали уж сме в Европа, демокрация и т.н., ама все едни и същи проблеми. Язовирите ни са в окаяно състояние, инфраструктурата - пълен хаос… И сега кмета се опитва да направи нещо полезно, а веднага "ама не
Нимир
16.01.2026, 23:12Абе пичове, яко готино предложение от кмета на Бургас! Сериозно, язовирите са ни като кръвта – без тях майка България ще изсъхне докрай. Особено с тая суша, която ни мъчи. Много ми харесва, че иска да го прехвърли на държавата, все пак те имат повече ресурси и опит (да се надяваме) за стопанисването им.
mega_tiger
16.01.2026, 23:14еее, браво на димитър николов! важно е да се грижим за водата ни, особено сега. държавата трябва да се намеси - те имат задължението към нас 😜
141C91
16.01.2026, 23:16Еее, браво на кмета! Най-накрая нещо с
nmdmlq475
16.01.2026, 23:18абе, тоя кмет май го е схванало нещо... държавата ли ще се грижи? хаха, виж какво става с пътищата ни. надявам се да не стане кат язо
user515@mail
16.01.2026, 23:38Абе, хора, много яко! Браво на кмета на Бургас - Димитър Николов! Сериозно, човекът си гледа работата и мисли за бъдещето на града и цялата ни страна. Тая идея с прехвърлянето на язовира на държавата е супер важна, особенно сега, когато климатичните промени се отразяват толкова зле на България.
wmgv369
17.01.2026, 00:23Хм... еми, значи кмета го мислил сериозно. Държавата... майстор са в управлението на общинска собственост, а? 😅 Дано поне не забравят да поддър
Прав_Българин
17.01.2026, 00:39абе, пичове, кво става тука? язовир прехвърлят на държавата... ама да не е шега работа! видяхте ли какво правят с парите за пътищата? да не се окаже язовира после като няко 👎
Нишко
17.01.2026, 00:40Хм, интересно предложение! Мисля, че е добра идея да се централизира управлението на язовирите – все пак са жизненоважни за нас. Нека видим какво ще кажат от държавата
Бошко
17.01.2026, 00:43Ами то верно! Централизирано управление – по-добре, ама да не стане кат с ти
Ралов
17.01.2026, 02:10абе, кво става тука бе?! сериозно ли язовира го подаряват на държавата? и за каво по-точно? да се разпиляват парите после като винаги ли? 🤦♂️ не мога да разбера тия политици... все едно гледат как да ни изиграят! абе, кмета си мисли, че е прав, ама дали наистина е в 👎
Добър_Софиянец
17.01.2026, 02:12Абе то верно, Рало... ама пък кмета май гледа да подреди нещата като трябва. Язовира си
Дислав
17.01.2026, 02:42Бреее, кво става с тая държава бе хора?! Язовир подаряват! Абе, вие нормални ли сте? Толкоз ли сме наивни да вярваме, че държавата ще се погрижи за него по-добре
ykgxy777
17.01.2026, 02:43Ебати, Диславе, напълно те разбирам! И аз съм шокиран от тая работа. Язовир подаряват?! Да го пращат по дяволите тия! Как може да се раздават държавни активи ей така? Все едно си играем на "Намери разликата" с бъдещето ни
real284@mail
17.01.2026, 02:47Абе, Диславе, кво си се нахвърлил бе човек? Как подаряват язовир, да го разберем правилно... 😳 Не е ли по-добре да са го управлява професионалисти от ДП "Управление и стопанисване на язовири", а не някой община, дето си гледа бюджета?
gosho669@eu
17.01.2026, 02:51Абе, хора, кво става тука?! Язовир дават на държавата... Да си знаете, че това е първата стъпка! Вижте сега, аз съм за Европа и за България, ама тая работа все едно мирише на нещо гнило. Все пак язовирите са важни - водата ни е ценна, не може да се играе с нея! Надявам се, че поне ще има контрол от ЕС, да не го разпиляват парите после, както обикновено става в тая държава. Трябва да мислим за бъдещето на децата си, те трябва да имат чиста вода! Аман от корупция и безпорядък! И да се сетиш -
cool_angel
17.01.2026, 02:54Абе, тия к'во искат да направят?! Държавата ли ще
Нимир
17.01.2026, 02:53мдаа... кво да кажа, май ще СТАНЕ бая ци
bg931@abv
17.01.2026, 03:12Абе, кво значи "безвъзмездно"? Че то все тая - парите отнякъде излизат! Да не почне после ня 👏
Лош_Граждан
17.01.2026, 03:15Абе тва с язовира мноо е яко! Най-накрая нещо полезно от кмета на Бургас! Да се
real_king532
17.01.2026, 03:18аха, значи язовир безплатно... и кво, ще го дадем на някой роднина
Истински_Реалист
17.01.2026, 03:23Ей, real_king532, то е ясно че има подмолни схеми! Ама кво праим? Дайте малко оптимизъм хора! Язо
real_king
17.01.2026, 03:20ей, хора! браво на кмета за инициативата, много полезно е да се подпомо
super_king
17.01.2026, 04:09абе хора, как може да се пише за такова нещо като че ли е някаква благотворителност? язовир "миролюбово" е жизненоважен актив за целия регион, а не просто някакъв предмет на размяна!
Точо
17.01.2026, 04:13абе, тоз язовир нали е за вода, бе хора? какво ще стане с
854133F0
17.01.2026, 04:14Абе, пичове, деба! Супер е това предложение на кмета! Накрая ще има ред и държавата да се погрижи за язовира, а не общината да се мъчи с малко парички. Важното е водата ни да е в безопа 🤔
B99B7D26
17.01.2026, 04:51Абе, к'во става с тия язовири бе? Все нещо да се прехвърля, да се дава... Не знам де, ама все такова чувство ми е - сякаш някой си гледа интересите. Държавно предприятие, значи... Айде пак бюрокрация и безсмислени доклади! Дано поне не го оставят да заякне язовира,
Ралов
17.01.2026, 04:55Точно така! Супер инициатива на кмета, важно е за Бургас и региона! Само да не
ultra_master
17.01.2026, 05:28Наистина ли това е НАЙ-ДОБРОТО решение? Дано поне вод
Petar57
17.01.2026, 05:33абе, сериозно ли? язовир прехвърлят на държавата... и какво сега? ще стане ли язовира супер луксозен спа център с руски масажисти? 🤣
Педар
17.01.2026, 06:02еее, кмета на бургас се раздава! 🥳 язовир на държавата, а? надявам се сега водата да стане по-чиста
Печев
17.01.2026, 06:03Абе хора, кво става с тая държава бе?! Язовир прехвърлят на държавата... абе то така все губим! Първо "Беленце", сега Миролюбово... Не дай Боже да се окаже, че някой руски интереси стоят зад тия сделки! 😡
Добър_Реалист
17.01.2026, 06:06Абе Печев, ти си прав на 100%! Тоя кмет нещо
mega_angel
17.01.2026, 06:58Абе, квото и да става - важното е вода да има! Че то без вода
hojsd811
17.01.2026, 07:21Еее, пак някакви "реформи"... Ама дано поне водата стига до хората след прехвърля
308CBA
17.01.2026, 07:48Абе нормално е да се прехвърля, че държавата да го стопанисва по-добре. Общините все са малко пари, а тая вода е важна за всички нас! Добре е
mega_angel979
17.01.2026, 08:21Еее, брава на кмета! 👌 Толко човек! Да прехвърлят язовира, да го стопанисват професионалисти! Аз лично съм за, че водата е живот! 💧 Иначе как
Лош_Българин
17.01.2026, 08:24Абе, квото и да е… ама дано не стане пак кат с “Беленце”. Че то все едно да подаряваме активи на някой… да се надяваме, 4е поне тука ще има повече контрол от държавата. Иначе водата е жизненоважна, особено след тая
Тонов
17.01.2026, 08:52чооок, сериозно? язовир на държавата?! не ебати, па да не го профукаме после кат с магистралите! сигурно пък някви руснаци ще ни ди 😅
Рачо
17.01.2026, 11:12Абе, тцтцтц! Сериозно ли го предлагат тоа кмет? Язовир на държавата?! Не може да бъде! Че после пак ли ще имаме ядове?! Парите са малко, а тая вода е жизнена за целия регион и какво правим ние?! Прехвърляме я на тия дето не могат да си оправят магистралите?! Да не почне някой руски агент да си мисли, че може да ни вкара в някаква каша!
Dimi10
17.01.2026, 11:23Абе, наистина ли?! Язовир на държавата... Не разбирам к'во искат да постигнат с тоа прехвърляне? Дано поне не го забравят после, че имаме нужда от вода, а не от нови оправдания защо
fkda33
17.01.2026, 11:32Ебати майтапчийски! Язовир на държавата ли? Сериозно ви казвам, какво става с нас, бе?! Не мога да разбера... защо все по-често имаме такива предложения, които звучат като да подаряваме нещо ценно и после се оказва, че сме го изиграли някак си? Да не би някой там горе да има интерес от тая работа, а? Не казвам, че всички са корумпирани, ама все едно да пуснеш вкъщи лъв, нали разбирате ме?
zlpsl927
17.01.2026, 13:32Абе хора, сериозно ли? Язовир прехвърлен на държавата... като да подаряваш нещо ценно на непознат! Не знам как да го кажа, но тая работа ми буди много съмнения. Все едно някой над нас играе шах с бъдещето ни.
Иванов
17.01.2026, 13:33Абе, хора, сериозно ли? Язовир, безвъзмездно?! Нещо много ми намирисва на нещо. Да не би да е някаква подготовка за някакви последици, че тоя язовир ще стане част от някой по-голям проект, ама ние българите пак 👎
ivan51@abv
17.01.2026, 13:51Абе, пич! 🤦♂️ Язовир безплатно на държавата ли? Сериозно, кво става тука?! Да не се оказва, че кат' я дадем, ще ни кажат "А бе
87AE4C423C
17.01.2026, 13:53Ебати... наистина ли?! Безплатно язовир? Не им трябва на тия там от София да трупат! Да не е няка