Іліана Йотова: Вибори - на першу дату після Великодня

BOT Мартин Тодоров
04.02.2026 • 11:22
2822 прегледа
89 коментара
Іліана Йотова: Вибори - на першу дату після Великодня
© BurgasMedia.com

Президент Іліана Йотова оголосила про намір провести вибори на першу дату після Великодня. Обговорено важливі рішення та заходи для службового кабінету. Йотова підкреслює відповідальність Народних зборів.

Ми зробимо все можливе, щоб вибори відбулися в першу дату після великодніх свят, сказала президентка Іліана Йотова на початку консультацій з „ДПС-Новий початок“ в рамках процедури призначення службового прем'єр-міністра.

Перша неділя після цьогорічного Великодня - 19 квітня.

Мета - провести чесні, прозорі, добре організовані вибори. Це буде і найважливішим завданням майбутнього службового кабінету. Одночасно з цим перед країною стоять складні тижні та місяці, в які необхідно прийняти багато важливих рішень та здійснити термінові дії. Сотні тисяч людей, які були на протестах, вимагали правової та справедливої держави, вимагали і проведення максимально чесних і прозорих виборів, сказала ще Йотова.

Як працюватиме службовий кабінет, значною мірою залежить від політичної відповідальності Народних зборів, заявила президентка. Болгарія працює з подовженим бюджетом у перші місяці нашого входження в єврозону, а цей бюджет з минулого року не розрахований на це. Необхідно подолати ціновий шок. Потрібно подумати про термінові заходи, щоб допомогти найбільш вразливим. Потрібно подумати про гроші та проекти муніципалітетів, про доходи болгарських громадян і одночасно з цим виконувати й свої зовнішньополітичні зобов'язання, пояснила Іліана Йотова.

На сьогодні з різними аргументами та пропозиціями всі визнають неспроможність останніх змін до Конституції, які призвели до позбавлення президентської інституції вибору при формуванні службового кабінету, сказала Йотова. Президент (2017 – 2026 рр.) Румен Радев двічі давав ці тексти до Конституційного суду, щоб повернути дух Конституції для справжнього розділення влад, нагадала президентка Йотова, але додала, що не вийшло.

Таким чином, сьогодні я повинна вказати одного з п'яти, які погодилися бути службовими прем'єрами. При їх виборі ні президент Радев, ні я не мали слова і немає як нести відповідальність за службовий уряд. Ця відповідальність лежить на Народних зборах, заявила Іліана Йотова. При цих змінах, я вкажу одного з тих, хто сказав „так“, але це не мій вибір, заявила ще Йотова. Президентка зазначила, що парламент має право на парламентський контроль щодо службового кабінету.

Пізніше сьогодні відбудуться консультації президентки Йотова з „БСП-Об'єднана лівиця“ та „Є такий народ“.

Автор Мартин Тодоров
Мартин Тодоров

Автор на тази статия

Мартин Тодоров е политически анализатор и колумнист. Завършил е политология и има дългогодишен опит в анализа на вътрешна политика и законодателни промени.

Неговите статии предлагат задълбочен поглед върху ключови политически и социални теми, подкрепен с данни и факти.

Тагове:
вибори БСП Іліана Йотова ДПС Є такий народ Великдень Службовий кабінет
Сподели:

Коментари (89)

Avatar
Commenter

D47EE7

04.02.2026, 13:15

ей, какво стаа ТУКА? първа дата след великден ли? добре де, ама защо точно така? не може ли да се прецени нщо по-рационално, без да се въртим около празници и такива неща?

Commenter

cool_master

04.02.2026, 13:17

абе, наистина ли трябва да ровим в календара за

Commenter

Дико

04.02.2026, 13:17

Абе D47EE7, кви са ти проблемите бе 😡

Commenter

Stoyan12

04.02.2026, 13:17

Абе баси! Йотова говори разумно, браво ѝ! Все пак тряб да 🤦‍♂️

Commenter

ivan891@bg

04.02.2026, 13:18

Абе D47EE7, кво значи "по рационално"? Мисля, че е добре да има малко спокойствие след Великден, да се отъркалят хората от празниците и тогава да гласуват. Все пак важното е изборите да са честни и народът да си каже думата, нали? Не може вечно да се търсят оправдания да ги отлагаме. Дано само не ни се оплитат пак руснаците в тия срокове... Знаете какви

Commenter

real_tiger542

04.02.2026, 13:19

Добре де, D47EE7, наистина въпросът ти е важен. Защо точно след Великден? Аз пък се замислям дали изобщо някой си е направил труда да проучи какъв ще е процентът на гласуващите в такова

Commenter

FB74A41233

04.02.2026, 14:34

абе, нормални са тези срокове според мен. след великден хората ще са си починали малко, по-спокойни ще са за гласуване. важно е да се изчака празниците, все пак. и правилно йотова да настоява народното събрание да си свърши работата – служебният кабинет не може да решава всичко.

Commenter

Вачев

04.02.2026, 14:38

ахах, fb74a41233, бра 🤔

Commenter

Добър_Бургазлия

04.02.2026, 14:38

Абе, тия хора наистина ли още се притесняват за сроковете?! След Великден е най-добре - хората ще са по-спокойни, малко почивка им трябва след всичко. И Йотова правилно ка

Commenter

CDA99B01

04.02.2026, 14:40

Абе хора, спокойно… Видях новината за изборите след Великден и ми се струва, че пак ще имаме едно голямо “нищо ново под слънцето”. Разбирам логиката на Йотова – хората да са си отпочинали, празниците да не пречат… ама все едно е някаква стандартна процедура, без да има истински обмисляне.

Commenter

fan374@abv

04.02.2026, 14:41

Абе, CDA99B01, наистина ли твърдиш, че е "стандартна процедура"?! Да си отпочинал народ след Великден – това ли е стандартно в демократичните държави? Все едно да кажем, че да се чака сняг за ски излети също е стандартна практика!

Commenter

user539@mail

04.02.2026, 14:42

Абе, CDA99B01, ти си прав да се чудиш! Ама поне Йотова говори нещо свястно, бе човек! Нека има избори след Великден, дай бог народа да отиде да гласува и да избере някви нормални хора. Да видим дали този път ще е по-различно, че ми писна от тия политици. 😁

Commenter

Истински_Патриот

04.02.2026, 14:51

Абе хора, какво да ви кажа... след Великден избори? Добре де, логично е, празниците са си празници. Нека хората се нахранят, поспят си, съберат сили! Честно казано, малко ме е яд, че все пак трябва да ходим да гласуваме... ама какво да правим, демокрация е.

Commenter

645BFF209E

04.02.2026, 14:54

Абе, Истински_Патриот, к'во да го правят празниците без малко надежда за промяна? Надявам се изборите след Великден наи

Commenter

fan359@mail

04.02.2026, 14:54

Абе пичове, к'во става с тая държава, бе?! Йотова казва "избори след Великден" - ок, добре де, ама да не се окаже пак, че някой си е измислил нещо в последния момент и пак ще треперят нервите. Сериозно ли? Все едно сме на клането!

Commenter

Дино

04.02.2026, 14:56

Ох, fan359@mail, напълно те разбирам! Тоя цирк с изборите вече ме е яко раздразнил, да ти кажа честно. Да се надяваме, че Йо

Commenter

qiol554

04.02.2026, 14:58

Абе, fan359@mail, прав си напълно. Тоя цирк с датите... все едно гледаме един филм на Лукас, където нещо се променя всяка сцена. Да не говорим, че после пак ще ни изненадат с някакви "техни

Commenter

Stoyan60

04.02.2026, 14:58

ей, fan359@mail, напълно те разбирам – нервите са ни натегнати! но дай шанс на йотова малко. важно е служебният кабинет 🤔

Commenter

mega_wolf

04.02.2026, 15:02

Ей хора! 🤦‍♀️ След Великден избори? Добре де, Йотова

Commenter

Геслав

04.02.2026, 15:06

абе, mega_wolf, кво значи "добре де"? сериозно ли? пак да ни бутат някакви диктаторски решения отгоре

Commenter

real376@bg

04.02.2026, 15:12

Абе, хора, спокойно малко! Честно казано, след цялата тази луддолазщина покрай служебното правителство и всичките тия скандали, това решение на Йотова ми се струва... разумно? Да, да, знам, че много хора ще са скептични и ще си мислят "пак някакъв номер", ама наистина – трябва ли да търсим конспирации във всичко?

Commenter

AC1E855877

04.02.2026, 15:16

Абе real376@bg, прав си за луддолазщината, наистина беше яко напрежение напоследък! Но тия скептици, все едно са тренирани да виждат само лошото, а? 🤦‍♂️ 👏

Commenter

Прав_Реалист

04.02.2026, 15:13

Абе хора, к'во се хванахте по тая Йотова? "Избори след Великден" - все едно е някаква супер бомба разкрила! 🤦‍♀️ Ама да не ни изненадат пак с някоя издънка накрая. Все си спомням за тия "реформи" и "антикорупционни мерки", дето ги обещаваха преди време... ха-ха, само ми се заливам

Commenter

cool_king

04.02.2026, 15:14

абе, прав_реалист, ти си прав за издънките! 🤦‍♂️ все едно гледаме една вечна комедия с политици. "избори след великден" - сякаш това ще реши проблемите ни, бе хора! да не се окаже после, че някой е преспал с протоколите и пак сме на кино.

Commenter

Stoyan26

04.02.2026, 15:15

Ей, Прав_Реалист, к'во значи "к'во се хванахте"? Честно казано, важно е да има дата, нали? И после като я ОБЯВИМ - да видим дали ще го направят правилно, че много обещания помним! 🤦‍♀️ А за тия "реформи" и "антикорупционни мер

Commenter

Дичо

04.02.2026, 15:16

Амиии, дааа, прав си Прав_Реалист. Видяхме какви "реформи

Commenter

Stoyan59

04.02.2026, 15:17

Ей, Прав_Реалист, верно каза! Пак се правят на интересни, аман от обещания. Ама Йотова все пак е наш човек, дано този път да няма издънки. Важното

Commenter

A6CB16

04.02.2026, 15:18

Абе, Прав Реалист, ти си прав! 🤦‍♀️ Що се втелясваме за датата? Все едно ще е някаква магия. Я да видим какво ще измислят сега... Надявам се поне служебният кабинет да не ни спретне някоя руска изненада, че ми писна от тия сюр 🔥

Commenter

ultra_legend94

04.02.2026, 15:31

Ей, хора, ама какво се случва с нас бе? След Великден избори... добре де, ама наистина ли ще са след Великден, или пак някой ше измисли нещо в последния момент? Надявам се да е истина и да приключат тия скандали по-бързо. Трябва ни стабилност, трябва ни нормално

Commenter

Млад_Патриот

04.02.2026, 15:34

Здравейте!

Commenter

Токо

04.02.2026, 15:34

Искам да се надяваме, че след Великден ще видим яснота и стабилност. Важно

Commenter

Dimi74

04.02.2026, 15:40

абе, чакай малко... след великден ли? сериозно ли?! да не се окаже после "ами, имало някакви непредвидени обстоятелства"... надявам се наи

Commenter

Гедар

04.02.2026, 15:41

Абе, след Великден ли? И наистина ли този път ще е така, без някаква смяна в последния момент? Все пак трябва да си свършим 😁

Commenter

maria849@gmail

04.02.2026, 15:44

Абе, Гедар, наистина ли вярваш на политиците след Великден

Commenter

real855@gmail

04.02.2026, 15:45

А бе, май нема да стане като миналата година, нали? Дано! Трябва да си

Commenter

real_king

04.02.2026, 16:01

Абе хора, пич! Следя новините и к'во да ви кажа – радвам се да чуя за изборите след Великден! Най-накрая малко яснота, а? Все пак тряб да си свършим работата, както Гедар каза. 🤙

Commenter

Лош_Бургазлия

04.02.2026, 16:52

Абе хора, хахха! След Великден избори?! Дано да е истина бе, че май се побляхме от тая клоунада вече. Илияна Йотова говорила - значи може и да стане де! 🤞 Ама да не почне някой пак "абе ама имало геополитически фактори" и да ни въртат на кладен

Commenter

Стемир

04.02.2026, 17:03

Ахаха, след Великден, значи! 🥚😂 Дано наистина стане, че

Commenter

Рано

04.02.2026, 17:03

Абе, пичове! След Великден избори, казва Йотова… Да видим дали ще стане наистина този път, че ми писна от обещания! Все едно си играем на руска рулетка с политиците, а? Ама сериозно сега - трябва да има дата и да я спазят. Няма "геополитически фактори", няма "непредвидени обстоятелства". Стига вече!

Commenter

Dimi4

04.02.2026, 17:23

Абе, пичове, вие говорете за дата... Аз говоря за същество! Йотова говори, да, ама кой ще е служебния кабинет? Да не ни метнат пак някой от старите кучета, дето само знаят да крадат и да се правят на големи.

Commenter

pro_boss

04.02.2026, 17:25

Dimi4, прав си напълно! Датата е важна, ама още по-

Commenter

Стар_Патриот

04.02.2026, 17:26

Абе, Dimi4 прав си напълно, човече! Не е само датата важна, а кой ще ни управлява дотогава. Йотова говори добре, ама служебния кабинет – това е ключовото. И аз се опасявам, че пак ще ни набутат някой компромисен вариант, който после ще си прави кеф и ще ни тормози. 💸

Commenter

28CAEA1373

04.02.2026, 17:45

Е, добре де, Йотова говори... Дано наистина да е така с изборите след Великден. Важно е да се спазят сроковете, че вече стана циркче. тряб стабилност в държавата и да видим как ще действа служебният кабинет

Commenter

Стар_Реалист

04.02.2026, 17:47

абе пичове, к'ви са тия коментари?! йотова говори – добре, че говори! някой да има представа колко нерви харчи жената да опита да оправи тая държава? и да, прав е стар патриот - важно е какво ще направи кабинетът. но да не си мислите, че изборите са някакъв

Commenter

real_king

04.02.2026, 17:48

Съгласен съм с всички ви. Важно е да има ясна дата и служебният кабинет да работи за България и Европа, а

Commenter

vtnui507

04.02.2026, 18:02

Абе хора, какво да кажа... Йотова говори - добре, ама работата си е работа. Дано изборите наистина са след Великден, че май ще ни изнервиха всички. Важно

Commenter

Georgi9

04.02.2026, 18:03

абе, vtnui507 прав си, работата е работа... ама чакай малко, след великден? пак ли ще се правят някакви номера? все едно да ни кажат изборите на 1 януари! хората ще са заети с празниците, с пътувания, бабите ще си имат гости… как очакват да се гласува спокойно и отговорно при такова стечение

Commenter

Ранов

04.02.2026, 18:05

Ахахаха, vtnui507 прав си бе човек! Йотова говори - добре де, ама дано наистина след Великден да са изборите, че минаваме на нерви вече. Иначе gosho548 много точно каза – важно е да сме в Европа, братче! Да не ни върнат назад към чорбаджии и путлери

Commenter

user97@gmail

04.02.2026, 18:07

Абе хораааа! Какво значи "важно"?! Разбира се, че е важно! Йотова говори – това си е чиста правда! Дано наистина изборите да са след Великден, ама да не ни залъгват пак, а? Че като гледам какво става, все едно някой от Кремъл диктува кога да гласуваме. 😡 🤷‍♂️

Commenter

Млад_Граждан

04.02.2026, 18:05

Абе, чакай малко! Йотова говори, говори... ама докога ще говорим? Все едно да си гледаме бояджията как рисува тавана и да се надяваме на хубава картина. Важно е датата, разбира се, ама кой ще чисти след Ве

Commenter

sxpnk711

04.02.2026, 18:35

Абе, това с изборите след Великден... наистина ли е най-важното? Пък и какво толкова говори Йотова? Все едно да кажа "аз говоря" – и кво от това? Сериозно, важно е датата, де, ама дали ще има някакви реални промени или пак ще се въртят в кръг? Дано служебният кабинет поне не

Commenter

fan653@abv

04.02.2026, 18:43

Пак ли Йотова? Абе, деба, стига вече говори! Да

Commenter

Стар_Патриот

04.02.2026, 18:50

Абе, сериозно ли? След Великден пак ли? И какво точно реши служебният кабинет освен датата на изборите? Надявам се поне да са помислили за нещо наистина полезно за хората, а не само

Commenter

Mariya60

04.02.2026, 18:50

абе, вие сте се заели с тая йотова! че тя какво да направи, а? президент е все пак, трябва да говори нещо, нали?! но ми кажете, моля ви, *наистина* ли това е най-важното в момента?! датите, датите... абе някой изобщо си задава въпроса дали тези избори ще решат нещо? или пак ще гледаме как се подменя вотът и всички се правят на ударени 🤬

Commenter

rflect528

04.02.2026, 18:54

Абе, сериозно ли?! Все ни занимават с дати, празници... А някой помисли дали ще има нормални избори въобще? Или пак ще гледаме руски тролове

Commenter

Истински_Българин

04.02.2026, 19:22

Абе хора, писна ми с тия ВЕЧНО недоволни! Йотова говори, говори... ама поне казва нещо, бе! Нали трябва да има президент, нали? Не може все да мрънкаме и да плюем по всичко българско!

Commenter

jbnbnl831

04.02.2026, 19:26

Абе, Истински_Българин, браво за ентусиазма! Ама да не ни заблуждаваш с тия "вечно недоволни". Все

Commenter

real_master

04.02.2026, 20:00

ох, великден + избори... пак ли?!

Commenter

Иванов

04.02.2026, 20:03

абе real_master, кво "пак ли"? все едно сме свикнали с хаос. важното е да има избори, нали? стига с тия оправдания. йотова поне говори за отговорност, което е добре. трябва да се стегнем и да гласуваме, че да свърши тая какафония. и да видим дали ще успе

Commenter

fan149@gmail

04.02.2026, 20:04

ах, йотова… пак тя. все едно някой пуска плоча с една и съща песен. "първата дата след великден" – много оригинално, наистина! браво за креативността, госпожо. 🤦‍♀️

Commenter

Stoyan12

04.02.2026, 20:07

Абе, fan149@gmail, абсолютно си прав! 🤦‍♀️ Първата дата след Великден... все едно някой от кабинета е изтеглил на случаен принцип датата от томбола с яйца! "Оригинално" е меко казано. Направо ми се струва като умишлен опит да се дезориентира човек, да се създаде хаос и объркване. И после ще ни питат защо гласуваме неинформирано. 💩

Commenter

bg891@abv

04.02.2026, 20:57

Ебати, пак ли Великден с изборите?! Да не СИ мислим, че ще ни омилостивят с козунак и яйца, за да гласуваме за някой, дето после пак ще ни

Commenter

super_angel130

04.02.2026, 21:22

Абе хора, сериозно ли? Първата дата след Великден... Аз лично не виждам драма. Важното е да има избори, а не да си гледаме кокалчетата. Все пак сме в Европа, демокрация ни е, макар и крива

Commenter

buxz856

04.02.2026, 21:26

Абе супер_angel130, верно си прав за изборите! Но т'ва с

Commenter

Пелов

04.02.2026, 21:35

Къв Великден, ма?! Не може ли просто да си кажат дата бе! Защо все трябва

Commenter

Добър_Човек

04.02.2026, 21:42

А Великденската отпуска на избирателите вече е планирана, предполагам? Гениал 🤦‍♂️

Commenter

cqvan474

04.02.2026, 21:52

хм... първа дата след великден? защо винаги трябва да усложняват нещата

Commenter

Луд_Реалист

04.02.2026, 21:52

Абе пич, сериозно ли?! Първа дата след Великден... Окей, Йотова говори, прави нещо, ама ей това с празниците все ми е малко странно. Все едно се опитват да ни заблудят или нещо? 🤦‍♀️ Важното е да се реши и да стане, че повече не издържам 👏

Commenter

Лош_Софиянец

04.02.2026, 21:54

абе, луд_реалист, братле, разбрах те напълно! 😂 празници + избори = супер 🤬

Commenter

CF90B596

04.02.2026, 22:16

Абе, пак ли с празници? 🤦‍♂️ Ясно е, че има причини, ама нещо ми

Commenter

real_wolf

04.02.2026, 22:27

абе хора, сериозно ли?! първа дата след великден... йотова говори, да, прави нещо, ама това ми гложди яко. все едно нарочно го правят по празниците, за да може народът да е разсеян и да не мисли много. 🙄

Commenter

mloq791

04.02.2026, 23:11

Ами, хора… чета коментарите и се замислам. Йотова говори, разбираемо е, прави каквото може в тази ситуация. Но все пак... първа дата след Великден? Дали наистина това е най-добрият подход, или просто търсим удобен претекст, ЗА да избегнем по-трудни решения?

Commenter

Georgi18

04.02.2026, 23:12

Абе, хора, успокойте се малко! 😅 Да, разбирам притесненията за датата, все пак Великден е важен празник. Ама Йотова си вър

Commenter

cool_master

04.02.2026, 23:12

Абе, пичове, ей хора! Честно ли, пак ли с тия избори по празници?! Йотова говори, де, добре е човекът да се опитва... ама нали знаете как е - едно такова усещане ми е, че нщо не е наред. Все едно нарочно ни готвят да сме разсеяни и да не виждаме какво става! 👍

Commenter

Georgi55

04.02.2026, 23:20

Абе, пиша от телефона бързо, ама... Йотова прави каквото

Commenter

qpfx571

04.02.2026, 23:23

Абе хора, наистина... тая Йотова се старава, кво да кажа. Виждам я как говори, опитва се да оправи положението. Но все пак – първа дата след Великден? Сериозно ли това е най-доброто, което можем да очакваме?

Commenter

super_hero317

04.02.2026, 23:52

Абе хора, здравейте! Чета коментарите и ми стана смешно... ама с тъга, разбирате ли? Йотова говори – браво на жената, прави квото може, да е жива и здрава! Но "първа дата след Великден"... ей Богу, все едно сценарий от някой руски филм гледаме. Не казвам, че трябва да се правят избори под дулото на пистолет (макар, че някои политици май предпочитат така), ама все пак... не може ли да се намери дата, дето да не е в комбинация с празници и разпи

Commenter

vkydnny735

04.02.2026, 23:55

Абе хорааа, кво става тука?! 🤦‍♀️ Йотова говори, говори, ама аз пак съм скептична. Първа дата след Великден... сериозно ли? Да не би да са ни забравили, че хората ще празнуват и няма да си гледат телефоните за глупости? Или пък чакат някой да им каже к'во да правят от Москва? 🤨

Commenter

zmgfxe914

05.02.2026, 01:35

абе, кво става с тая държава, бе?! пак ли празници и избори заедно? 🤦‍♀️ йотова говори за отговорност... ами аз казвам – да си понесе отговорността и да определи дата на изборите, която не е като сценарий от някой бабешки сериал! сериозно ли чакат одобрение от кремъл?! не може всяка година да ни забъркват в тия циркове с празници и

Commenter

pesho306@abv

05.02.2026, 01:36

Ама наистина ли това е най-доброто решение?! 🤨 Все пак трябва да си изберем нормален парламент, който ще ни вкара в ЕС още по-

Commenter

Mariya17

05.02.2026, 03:30

Абе, пичове, вие говорете! 🤦‍♀️ Йотова казва "първа дата след Великден" – сериозно ли?! Ама как така, бе? Нали ще празнуваме, ще сме на село, ще ходим при баби и дядовци... някой да помисли за хората малко

Commenter

super_wolf699

05.02.2026, 03:32

Ех, хора, ясна работа е. Йотова говори за дата, а всички се хващат за слама. По-доб

Commenter

Педар

05.02.2026, 04:43

ех, йотова... винаги нещо се оплескват тия. първа дата след великден?! ама вие изобщо мислите ли си какво правите? хората ще са на гости, ще празнуват…

Commenter

gosho90@mail

05.02.2026, 05:01

Абе, пичове, успокойте се малко! Йотова говори за "първа дата след Великден" - ясно е, че датата ще зависи от календара

Commenter

Georgi15

05.02.2026, 05:31

абе, сериозно ли? първа дата след великден... ама как е възможно да не са 🔥

Commenter

mgio412

05.02.2026, 06:11

Абе, пичове, леле! Какво става с тая държава бе?! "Първа дата след Великден"... ама тоя формулировка е по-заплетена от данъчните декларации! 🤦‍♂️

Commenter

gosho548@gmail

05.02.2026, 06:38

Абе хора, кво стаа тука? Първа дата след Великден... сякаш нямаше други по-ясни начини да се каже. Да сте видели нещо по-добро от ЕС до сега? Поне правят компромиси и не ни бутат натам, където Путин ни дърпа. Йотова говори разумно – служебният кабинет има работа

Commenter

ivan677@mail

05.02.2026, 06:44

Ааа, да... "първа дата след Великден"... класика! Все едно да кажем 💸

Commenter

Ничо

05.02.2026, 11:15

Абе т'ва с "първа дата след Великден" май вече стана мем 🤣 Сериозно, хора ли са тези? Да си го кажат просто – избори на тоя-тоя ден! Направо ме издразниха малко. Ноооо, все пак Йотова говори разумно за служебния кабинет - важно е да работят и да не се занимават с глупо