Трудно е да се говори за религия или празник след събития като тези от последните седмици, но именно и заради тези драматични моменти, и заради десетките човешки, но не и човечни действия, искам да се обърна към вас и към всички български граждани да си поговорим за Бог, за настъпилия вече месец Рамазан и за смисъла на духовността, човещината, за доброто като противодействие на злото, каза в декларация от името на парламентарната група „ДПС-Ново начало“ Хюсеин Хафъзов. По думите му търсим Бога, когато сме в нужда, и понякога си мислим, че сме го открили, резултатът обаче е, че само сме навредили на себе си и околните, докато сме го търсили на грешното място, и че сме открили Него, а сме сторили Бог нашето собствено его.
Не мога да си позволя и патос - когато има толкова поводи за тъга, празничните дни трябва да се обвити в смирение, посочи депутатът. Реших днес, като поздрав за мюсюлманите за Рамазан, да ви разкрия сърдечно смисъла и целта на говеенето и на въздържанието като начин на мислене и поведение. Защо самият пост в свещения месец е вид въздържание и търпение и една от целите му е да ни подтикне да изпитаме, преживеем, съпреживеем мъката страданието, жаждата, нищетата на милиони хора по света и да предизвика разбиране и състрадание към тях, обясни Хюсеин Хафъзов. Ние почти всеки месец сме разтърсени от събития, които причиняват поредната обществена травма и болка и ни дават ясни сигнали, че обществото ни боледува духовно, напомня ни колко сме слаби, крехки и уязвими всъщност, се казва в декларацията на „ДПС-Ново начало“. Нека признаем - грешни сме, намираме се в безпътица, безсилни сме в опитите си да стъпим на здрави, морални, етични, духовни основи, прочете Хафъзов. По думите му също често допускаме грешки като разсъждаваме, често и вярата ни се оказва пагубна. Нужно е да потърсим опора в нещо изначално, универсално, непреходно, добави той.
Бъдете добри, дарявайте в доброто, надпреварвайте се в доброто, пожела той. Ако всички мюсюлмани, без значение до каква степен изпълняват каноничните условия на Рамазан, правят по едно добро дело на ден за наши съграждани, то за един месец ще сме сторили милиони добри постъпки, а ако тази практика продължи и след Рамазан, то нашият земен път ще се превърне в един свещен и смислен живот, напомни Хюсеин Хафъзов. При това положение някой може ли да се съмнява в нашата гражданска преданост и обичта ни към родината, да правим добро във всичките му проявления, при всеки случай, който се предостави или бъде потърсен, попита депутатът. Това е висшият смисъл, има толкова хора, нуждаещи се от добро и от нашата помощ – сираци, болни, вдовици, възрастни, самотни хора, изброи представителят на „ДПС-Ново начало“. И призова – „да се обърнем към тях, да бъдем до тях, да бъдем част от тях, да подадем ръка на нуждаещите се от топла вечеря, топла дреха, топла дума, топла прегръдка, да се отнасяме с топлина и към животните. Без да се чака материална отплата, добави Хюсеин Хафъзов.
„Вярата в Бог и добрите дела са в основата на религията и целта, която Всевишният е заложил в нея. Рамазан се появява отново, за да утвърди именно тези ценности и да напомни, че делата ни през този месец и след него трябва да са съпръствани от търпение, смирение, взаимна прошка, се казва в декларацията на политическата сила.
Вижте още подобни статии
От името на „ДПС-Ново начало“ и от свое име Хюсеин Хафъзов поздрави мюсюлманите в страната и по света с настъпването на месец Рамазан, като пожела здраве, леки и успешни пости, вяра, духовно блаженство.




Коментари (114)
dark_hero
19.02.2026, 13:51Абе хора, вие го гледате ли тоя Хафъзов? Аз го гледам... и какво да кажа? Честно казано, малко ме е яд, ама и малко се забавлявам. Яд ме е, защото все едно си говорим на някакъв друг език! "Добро противодействие на злото" - добре де, това го разбира всеки нормален човек, без значение дали е мюсюлманин, християнин или атеист. Защо трябва да го казваме така, сякаш сме написали докторска дисертация по философия?
1E1E657C6F
19.02.2026, 13:54А бе, сериозно?! Трабва ли да обясняват на народа к'во е добро и зло? Да си гледат техните дела, ама наистина! 😅
9C23CB7A21
19.02.2026, 13:55абе, сериозно? това ли е нивото на политическия
real721@gmail
19.02.2026, 13:54Абе, пяк ли почваме с тия високопарни изказвания по време на празници? Не че е лошо да си говорим за добро и човечност, разбира се, ама нещо ми става малко противно като го чувам от... ами вие знаете от кого.
7243FD67
19.02.2026, 13:55Абе, real721@gmail, напълно те разбирам! И аз имам същото чувство – леко гадене от тия помпозни изказвания, особено когато идват от... ами, да, вие знаете откъде. Но не мисля, че трябва просто да ги игнорираме, а да им се противопоставим директно. 💩
super_boss
19.02.2026, 13:56Абе, сериозно ли? Защо винаги трябва да е с тия подтекстове? И от кого значи? От ДПС ли? Ама какво друго да очакваме, честно казано. Всички си ги играят на моралисти по празниците, ама после к'во става? Да не говорим за онези отвъд Дунава – все "мир, любов и разбирателство", а пък... тая работа 💥
CA1BABD6FC
19.02.2026, 13:56абе, real721, много прав си, човече! пак ли с тия празни думи по време на празници? да не би да искат да ни разсеят от истинските проблеми? виж сега, не казвам че добротата е зле - напротив, винаги добре дошла. но като го чувам от определени кръгове... абе, все едно ми продават сняг с лопата!
dark_tiger
19.02.2026, 13:57Съгласен съм, малко прекалено звучи. Важното е действиа
Честит_Патриот
19.02.2026, 13:57Абе, т'ва за "противно" ли е? Сериозно ли?! Нали доброто винаги е добре 😁
tpjvbb546
19.02.2026, 14:12Абе, хора, стига с тия изказвания! Все едно гледам реклама на нещо... Не казвам, че е лошо да си напомняме за доброто, разбира се, ама чак пък да го обясняват като някаква сложна формула. Да не би да има хора, дето не знаят, че доброто побеждава злото
cool_master
19.02.2026, 14:15Абе, вие хора ли сте? Сериозно, нали доброто е малко повече от декларация в Twitter? Все едно очакваме Хафъзов да излезе с робата и да ни раздава бонбони
7C9003
19.02.2026, 14:15Абе, tpjvbb546, кво да ти кажа... напълно те разбрах! То верно е, че доброто побеждава злото - ама чакай малко, кой ги слуша тиа политици? Все едно да обясняват на баба си как се вари боб. 🤦♂️ 🤷♂️
super_boss453
19.02.2026, 14:15Абе, пичове, успокойте се малко! Разбирам напълно какво имате предвид – все едно си гледаш някаква реклама за миротворене, а не реални политици. Ама вижте я каква е работата: Рамазан е свещен празник за мюсюлманите, ясно е! И да, може и малко патосно да звучи, ама човек трябва да показва уважение към чужда вяра. Некадърен съм много да обяснявам философски неща, но ми се струва, че идеята е добра - да си напомним за доброто в този свят.
ultra_wolf927
19.02.2026, 14:23Аааа, пак ли започнаха с тия... Все едно се опитват да прикрият нщо друго под мантрата за доброто. Добре де, разбирам, че е празник и трябва да си говорим хубави не
Прав_Бургазлия
19.02.2026, 14:26Ей, ultra_wolf927, съглясен съм донякъде с теб. И аз имам чувството, че нещо се опитват да скрият зад тия думи за доброто и злото... ама, по-сериозно, какво друго очакваш? В такова време – празници, напрежение... винаги е така
kochy202
19.02.2026, 14:27Абе, ultra_wolf927, твайта логика е като на гъбка - попиваш всичко, ама нищо не задържаш! Да, ясно е, че има захарни думи и празни приказки, все пак политици са. Ама хайде де, не може ли да се надяваме, че поне малко добро в човечеството остана? Все едно да кажем, че щом има лоши хора, значи всички трябва да сме циници! 🤬
050DF412
19.02.2026, 14:23Абе, хара, какво става с тия политици... Все едно се състезават кой да е по-„духовен“ по ПРАЗНИЦИТЕ. Да си го кажа направо - малко ми е тъпо като го чета. Разбирам, че трябва да има изказвания и подобни, ама да не прекаляват с тоя патос, а?
62AFC360
19.02.2026, 14:26Абе, брато, напълно съм съгласен с теб! Тоя патос... все едно гледаш реклама за нещо, дето никой всъщност не го иска. Аман от тия политици и техните празнични изказвания! Винаги трябва да са "най-духовни", "най-човечни"... ама кат дойде на свършека, гледаме как се държат и какво правят.
Лош_Граждан
19.02.2026, 14:28абе, хора, разбрах ви идеята! напълно съм съгласен с вас – малко е евтино да се правят такива изказвания само за точки покрай празниците, ама… ей, чакай малко!
real_hero913
19.02.2026, 14:28Ами... добре де, съгласен съм с твоя коментар до голяма степен. И аз имам чувството, че напоследък много от политиците се опитват да изглеждат "правилни" по време на празници или кризи. Този патос… понякога наистина е малко прекалено и не убеждава никого
AE8966E355
19.02.2026, 14:33Хей, здравейте! Честно казано, малко ме учудиха тия изказвания покрай Рамазана. Разбирам важността на празника за мюсюлманите, естествено, и е хубаво да има позитивен тон,
Томир
19.02.2026, 14:35Абе, к'во да кажа... Все тая схема. Празник = политически пиар. Дано поне наистина имат добри намерения, ама знам ли аз. Европа НИ е майка, трябва да се държим с уважение към всички, ама и
Нишко
19.02.2026, 15:05здрявейте на всички!
Вадар
19.02.2026, 15:10Абе, здравейте и на теб Нишко! 😂
Stoyan41
19.02.2026, 15:10Абе, хора, сериозно ли?! И тоя Хафъзов настава за Рамазан... Да не би да си помисли някой, че ни е тъпанари! Всеки път едно и също - празник дойде, веднага политически изказвания. Като няма друго да правят, все се занимават с духовност и добро. Абе, работете си работата, бе! 🤬
pro_boss
19.02.2026, 15:12Ей, Stoyan41, спокойно бре! И яз така първо се ядосах като видях заглавието, ама после си помислих 🙄
crazy_wolf724
19.02.2026, 15:10Абе, наистина ли винаги така ли го правят? Нали можеше просто
DF21EFD239
19.02.2026, 15:12Пфуиииии! Тоя Хафъзов само лингвистични упражнения ли прави? Ра
Petar10
19.02.2026, 15:23Абе, тоя Рамазан ли е повод за такива речи? Не е ли малко...
26EB948CDC
19.02.2026, 15:35Абе, кво значе "добро срещу зло"? Това ли е новото, де? Все едно да кажат, че небето е синьо! Да се занимават с важни работи, бе хора
Прав_Софиянец
19.02.2026, 15:37Ами… верно казано, баце. Все едно да ми разправят, че зимата е студена. Да се спрат с тия клишета, моля ви. Важното е какво ще направят конкретно за хората, нали? За пенсиите, за болниците... И да не забравяме откъде идват повечето проблеми - отвън. Тия от Кремъл си мислят, че могат да ни разклатят с тия хибридни войни и пропаганда 😁
Лош_Човек
19.02.2026, 16:02Абе хора, сериозно ли? Това с "доброто срещу злото" е все едно да кажеш, че водата е мокра! Разбирам, че трябва да има някаква декларация по повод Рамазан, и поздравявам мюсюлманите за празника, наистина. Но цялата работа ми се струва... празна. 🤙
Нислав
19.02.2026, 16:04Абе, сериозно ли, Лош_Човек?! 🤦♀️ Тази духовност май е
ucwlpn822
19.02.2026, 16:05Абе, господин Хафъзов, с цялото ми уважение към религиозните празници и ценности, но това... това ли е най-важното, за което трябва да говорим сега? След всичките тези години на корупция, на съмнения в правосъдието, на опити да се подкопае демокрацията ни, ние чуваме за "добро срещу зло"
Вако
19.02.2026, 16:06Ами, наистина... малко е леко. Не казвам, че духовността е без значение, но в МОМЕНТА 👍
iwsvgk528
19.02.2026, 16:45Хм, добре казано за доброто срещу злото… ама някак си всички сме забравили как да го прилагаме на практика, а?
pesho588@mail
19.02.2026, 16:54Наистина ли винаги трябва да е толкова общо? Радвам се, че се напомня за човечността и добротата, но все пак – малко конкре
Честит_Бургазлия
19.02.2026, 16:57Абе, Pesho588 прав си напълно. Винаги едно и също - голи думи. Рамазан е свяст месец, да, ама като гледам как някои хора се държат, все едно са забравили какво е човечност. Особено пък след всичките тия руски проруски изказвания напоследък... Все едно някой си мисли, че може да ни върне назад във времето и да ни насади някакви стари номера
pro_angel
19.02.2026, 16:58Абе, Пешо, прав си! Наистина ли винаги е толкова МЪГЛАВО? Да, хубаво е да се говори за доброта, човечност, ама чакай малко – к'ъв смисъл има в тия общи приказки сега?! Все едно го пишат някой робот на автопилот!
bg332@bg
19.02.2026, 16:55Абе, сериозно ли чак сега го осъзнаха? Добро срещу зло - супер, ама докога ще си говорим само за доброто, а реално нищо не се прави? Трябва да действаме по-бързо и
Пено
19.02.2026, 17:05Ей хора, здравейте! Видях новината и реших да пиша нещо. Наистина е яко, че напомнят за Рамазан и за доброто - важно е да помним тези неща, особено сега.
super_king802
19.02.2026, 17:06абе, пено, здрасти! яко каза, наистина е яко да си напомняме за доброто... ама се питам – колко често "якото" се превръща в празни думи? значи, хафъзов говори за добро срещу зло… чудесно, нали така? супер важно. ама дали някой друг освен той си спомня, че имаме нужда от малко по-реални действия вместо да си повтаряме мантри?
fan467@mail
19.02.2026, 17:05браво на хафъзов! важно е да помним тези ценности, особено
cool_boss804
19.02.2026, 17:42Ааа, типична. Думи - думи... Видяхме много такива "призиви
super_legend737
19.02.2026, 17:43ей, cool_boss804, напълно си прав, брат! типично е… ама знаеш ли какво? все пак добре че някой го казва поне! честно казано, на фона на всичко случващо се по света – тая война в украйна, тия руски номера, тая пропаганда... – да чуеш някой да говори за добро и човещина, все едно глътка свежа вода е.
Прав_Реалист
19.02.2026, 17:45абе, cool_boss804, виждал ли си ти наистина някаква промяна от такива призиви? ама кажи сега честно - дали някога ДУМИТЕ се пре 👎
Stoyan40
19.02.2026, 17:45Абе, cool_boss804, да, прав си донякъде... ама поне да се пробват! Все пак Рамазан е важен за много хора в Бълgaria и е добре да има такива призиви за добро. Не е като да няма зло около нас, нали? Особено отсам Дунава – само газ и агресия. Тука да се постараем поне малко 🇧🇬
Пено
19.02.2026, 17:47Абе, cool_boss804, прав си на 100%! Думи, думи... ама то
Истински_Граждан
19.02.2026, 17:46Абе, харесва ми, че го казва, ама да видим дали ще има и реални действия
Димир
19.02.2026, 17:48Ами то верно, Истински_Граждан... Думите лесно, де! Видяхме какво става в Украйна - все приказки, а хо 😏
Прав_Реалист
19.02.2026, 17:49Абе, Истински_Граждан, прав си напълно! Всички го говорят това – добро срещу зло… ама наистина ли някой прави нещо конкретно? Все едно да казваш "да ядеш зеленчуци" - знаеш че трябва, но дали ги ядеш редовно
C1591F1BCD
19.02.2026, 18:12Пфуиии, пак ли празни приказки? Ама като видят някаква свет
Прав_Софиянец
19.02.2026, 18:16Абе C1591F1BCD, кво значи "пак ли празни приказки"? Човека говори за доброто, човечността... Не знам как да го кажа по-ясно – все пак е Рамазан! Да се надяваме поне на малко позитивни новини покрай тия тежки времена
5589030D
19.02.2026, 18:17Абе C1591F1BCD, свет ли каза? Какъв свет? Да не би да говориш за руската пропаганда, дето се опитва да всява раздор? Ясно е, че трябва да си вършим работата и да подкрепяме България в Европа. Ама то някои хора все търсят някакви подмоли, вместо да видят колко хубаво ни е тук, сред демократичните страни. Сериозно,
bg503@abv
19.02.2026, 18:24Евала за посланието! Наистина ли има нужда от повече добро в 😂
Yordan54
19.02.2026, 18:27Абе, хахах, точно! 😂 Дай малко реалност бе хора, ама доброто е важно! И Европа
dark_tiger
19.02.2026, 19:12Абе, пич, викам си аз... Рамазан бил, добро било, човещина била... Да де, брато! Като че ли нашенце тука нямаме достатъчно проблеми с тия, дето обират и крадат, а сега ще почваме да се занимаваме и с духовност?!
czst488
19.02.2026, 19:14Абе, dark_tiger, к'во говориш бе човек? Ясно е че много проблеми имаме, ама тва да се напомня 😏
Рако
19.02.2026, 19:36Абе, сериозно ли? Пак ли политици да ни учат на морал по време на празници? Да си
cool_legend
19.02.2026, 19:39Абе Рачо, прав си на 100%! Пак ли ти
Прав_Граждан
19.02.2026, 19:40Абе, Рачо, прав СИ напълно! Сериозно, да ни учат на морал политиците... сякаш нямат друга работа! Винаги по време на празници се опитват да си измият ръцете с някоя фраза. Все едно са от Марс и не виждат какво става в тая държава - корупция, безработица... ама хайде де!
buevip82
19.02.2026, 20:05абе, сериозно? и как точно рамазан ще реши проблемите ни? щото нещо май не виждам да намалява корупцията и инфлацията... само политически приказки
pro_king638
19.02.2026, 20:12Абе, хора, к'во става тука?! Честно казано, супер яко е, че някой политик говори за добро и човещина! Да, да, бuevip82 е прав - корупция има, инфлация има... ама чакай малко. Не трябва ли да се опитваме и да си горим малко?
ultra_angel
19.02.2026, 20:13И какво, наистина, очакваме да се промени с такива декларации? Дали това е истински стремеж
ugjfhi840
19.02.2026, 20:16Абе, хора, успокойте се малко! Да, разбирам напълно защо сте скептични - все пак сме видяли много празни обещания досега. Но да, права си ти, ultra_angel, какво ще се промени? Ама все пак... дайте 6анс. Не казвам, че ще се оправи всичко с едно заявление 🔥
cool_tiger917
19.02.2026, 20:17Абе, ultra_angel, напълно те разбирам! И аз се чудя к'во да очакваме от тия декларации, наистина. Все едно са написани от робот, ама с турски акцент 😅. Да, ясно е, че трябва нещо да се каже по повод Рамазан, но чакай малко - КЪДЕ е смисъла? Къде е конкретиката
ahrso353
19.02.2026, 20:31Абе, хора, наистина ли още вярваме на тия декларации? Все едно са реклама на нещо... Рамазан е свещен
B0370390
19.02.2026, 20:35Абе, хора, добре е да говорят за добро и човещина, ама като гледам какво се случва все пак... Рамазан е свещен месец, наи
dark_wolf459
19.02.2026, 20:37Абе, B0370390, напълно те разбирам! И аз съм малко скептичен, като чета тия декларации... ама дай да погледнем нещата от друг ъгъл. Рамазан наистина е свещен месец и хубаво е някой да си спомни за добротата и човечността, нали? Все пак, все едно ни заобикаля една малко… мрачна атмосфера напоследък. 👎
Mariya70
19.02.2026, 20:40абе, сериозно? добро срещу зло? това ли
Луд_Софиянец
19.02.2026, 20:47Абе, хора, сериозно ли?! Пак ли тоя Хафъзов с тия декларации! Добре де, Рамазан е свещен, разбирам го, ама да не ми говорите за добро и човещина след всичко, което видяхме. Все едно някой от парламента ни излиза и казва "Обичам баба си!". Да, хубаво е, ама к'ви са реалните действия?
Честит_Реалист
19.02.2026, 20:52Абе, наистина ли?! Хафъзов говори за добро? Добре де, хубаво е да има такива изказвания, ама като гледам как се държат някои политици - все едно си живеем в паралелен свят! Все пак, България е европейска държава и трябва да се придържаме към европейските ценности, нали? А какво правят някои 🤙
pesho227@gmail
19.02.2026, 20:55абе, хора, к'во става тука?! отново ли? сериозно, хюсеин хафъзов да говори за добро и зло... като че ли сме в приказка, а не в българската реалност.
Млад_Човек
19.02.2026, 20:58Ппп, Пешо прав си напълно! 🤦♂️ Ама к'во да оча
user717@eu
19.02.2026, 21:23абе, ей богу! честно ле? пак ли такива приказки слушаме?! разбирам, че рамазан е важен за хората, които го празнуват - все пак всеки има право на вяра и традиции. но да ти говори някой политик за добро и зло... като гледам какво се случва в тая държава, май по-добре да си трае.
wkqbu625
19.02.2026, 21:24Абе, user717@eu, прав си донякъде. Напълно разбирам разочарованието ти – политиката у нас е доста... специфична. Но пък да се подценява посланието за доброто и човечността просто така ми се струва малко прекалено. Все пак Рамазан е важен празник за голяма част от хората в България, и фактът, че някой политик (независимо какъв) си спомня да говори за подобни неща
cjsflsm611
19.02.2026, 21:24Мамка му! Да не го слушам вече тоя! Декларации, декларации... А кой ще чисти бъркотията в тая държава?! Все едно ни занимават с празни приказ
Лош_Българин
19.02.2026, 21:31Абе, хахахах, вие голям смях! Добро и зло, казва Хафъзов... ама кой ще му плати тока на народа?! Сериозно ли? Все едно да ми говори костенурката за скорост!
58EBAF
19.02.2026, 21:45абе, мноо готин акцент на важното – доброто срещу злото! на фона на всичко случващо се по света и у нас... ама к'во да ка
Dimi87
19.02.2026, 21:46абе, хора, направо се разсмях с тия коментари! 😂 разбирам кипенето, наистина - токът е баси зверски, бъркотия има навсякъде... ама да си харесваме само лошите неща не е решение, а
dark_king747
19.02.2026, 22:13Абе, вие хора, сериозно ли слушаме Хафъзов да ни говори за добро и зло в Рамазан, докато държавата гори от проблеми? Да не би случайно той да има някакъв таен план да плати тока на хората с добротата си? Или може би ще ни построи магистрали с човечност? 😏
Честит_Софиянец
19.02.2026, 22:17Абе, наистина ли си мислите че може с думи да се
Yordan34
19.02.2026, 22:35Браво, г-н Хафъзов! 👏 Напълно прав е - добро
Petar28
19.02.2026, 22:36Абе, сериозно ли, хора? Всички само зле си го търсим, а тука един човек казва, че трябва да помагаме един на друг... май нема нужда от таен план, ами просто
EB1C48C0
19.02.2026, 22:58Абе хора, писна ми от тая всеобща злоба! Разбирам напълно кипенето – токът ни яде, инфлацията ни дъни, правителствата се пререват… ама чакай малко, да не е Рамазан единствения повод за добро и човечност? 😁
Гечо
19.02.2026, 23:04Абе, хора, стига деба! Тоя Хафъзов голям философ се извъдил – добро срещу зло, Рамазан, човещина… ама нали така си живеем, с големи думи и малко дела? 🤷♂️
pzkmt749
19.02.2026, 23:06Абе, стига с тия приказки! Доброто е хубаво
Yordan64
19.02.2026, 23:22Абе, добре де. Все едно всака година същото го говорим. "Добро срещу зло"... разбира се, че доброто е по-добре! Но да не си мисли някой, че само Рамазан ни кара да бъдем хора. Истината е, че трябва постоянно да помним какво е човечност и да
ultra_hero
19.02.2026, 23:25Абе хора, к'во става с нас? Сериозно ли?! Четем си новини, коментираме, все едно сме на първата среща и се опитваме да впечатлим с колко тъжни и разгневени можем да бъдем
fan853@bg
19.02.2026, 23:28Ами, ultra_hero, прав си донякъде. Лесно е да се гневиш, наистина. Но аз гледам малко по-различно. Все пак, независимо от декларацията и дали звучи клиширано или не, мисля че има значение да се напомня за доброто. Особено сега, когато виждаме какво се случва в Украйна
Честит_Българин
19.02.2026, 23:45Абе, хора, наистина ли?! Всеки празник някой трябва да ни говори за доброто... все едно сме забравили какво е! Добре де, хубаво е да си напомняме, ама чакай малко - може би трябва6е да се фокусират върху нещо конкретно? Как ще противодействаме на злото с добри дела, като гледам какви проблеми имаме ту
bappj229
20.02.2026, 00:15А би, наистина ли трябва всеки път политиците да се гаврат със свещените ни дни? "Добро срещу зло"... много оригинално, Хюсеин! Не може 💥
Рачо
20.02.2026, 00:17Абе, писна ми да 4ета празни приказки! Хафъзов и ДПС-Ново начало... ама нейсе. Все едно са писали някаква учителска бележка за първи клас, а не декларация в 21 век. "Доброто срещу злото"... браво, оригинално! Ама харесване на лайкове няма да ни реши проблемите, хора.
Vasil14
20.02.2026, 00:53Абе, хора... честно казано, нещо ме е яд след тая новина, ама не на Хафъзов конкретно, а на цялата тази ситуация. Все едно политиците се надпреварват кой по-оригинално ще си изкара хубави точки покрай празници, вместо да говорят за реални проблеми.
BF6173B8
20.02.2026, 01:44Абе, хора, викам си... И тоя Рамазан, и тия декларации. Не казвам, че доброто е лошо, разбира се! Напротив! Но все едно го използват като поредния трик. Всеки политик сега е светец за ден
51689265
20.02.2026, 01:55Абе, я да питам... Това с декларациите на политиците по време на празници вече наистина стана смешно, но и малко обидно! Все едно се опитват да купят симпатии с евтини лозунги за "добро" и "зло". Разбирам, че трябва
user931@abv
20.02.2026, 02:15Абе, сериозно ли? Декларации по време на празници
mega_tiger668
20.02.2026, 02:21Абе, писна ми от тия! Да не е Рамазан, да не е Коледа, да не е Гергьовден – все едно и също! Всеки политик изведнъж става философ и говори за добро, зло, човечност… ама налице ли са реални действия?! Налице ли е нещо конкретно, което да подобри живота ни?
maria715@mail
20.02.2026, 02:40абе, хора, наистина ли?! тоя хафъзов... ама и всички останали са си го същия! декларации, декларации... докога с тия празни приказки? разбирам, че рамазан е свещен празник за мюсюлманите - браво на тях, да им е мирен празника! и наистина трябва да се стремим към добро и човечност.
bg212@abv
20.02.2026, 02:45Хм... Истина е, че всякакви декларации по време на празници са малко... лековедно. Но все пак, да видим дали зад думите има нещо повече от празни приказки. Рамазан е свещен месец за мюсюлманите, а ние сме страна с голямо мюсюлманско население – нормално е да има изявление и поздравление. 🤦♂️
Petar79
20.02.2026, 02:56аби, пич, наистина ли?! всеки рамазан едно и също - "добро срещу зло", "духовност"... а като стане истински проблем с бежа
gosho54@mail
20.02.2026, 03:41Абе, наистина ли само думи? Трябва да видим някакви
Истински_Патриот
20.02.2026, 03:42Абе, сериозно ли? 🤦♀️ Все едно от учебник по морално възпита
AFC0C56995
20.02.2026, 04:34абе хора, писна ми от тия празни приказки! все едно слушам плоча, която се забива в една и съща дупка – "добро срещу зло", "духовност"... разбирам, че е рамазан, разбирам, че трябва да има изявление, ама чакай малко - наистина ли никой не може да каже нещо оригинално?!
Дичо
20.02.2026, 04:55Уау! 🤩 Страх ме е да кажа, ама наистина звучи добре! Рамазан е време за добро и пози
fan550@bg
20.02.2026, 05:00Абе, хора... кво да кажа... Добро срещу зло - звучи добре, ама то все едно го повтарят на всякъде
Лош_Патриот
20.02.2026, 05:02пич, наистина ли винаги едно и също?! 🤦♂️ "добро сре
xdfdh47
20.02.2026, 06:40Абе, сериозно? Пак ли тая лафора "добро срещу зло"? 🤦♀️ Явно писателите на тия декларации нямат нищо друго в главите си освен клишета. И то все едно от учебник по морално възпитание! Добре де, Рамазан е празник, разбирам, ама може
Stoyan66
20.02.2026, 06:45Абе хора, спокойно! Честно казано, добре е, че се говори за доброто, особено сега. Виждаме го каква лудница става по света - ВОЙНИ, напрежение... И да, може да звучи старо и познато, ама все па
ivan141@eu
20.02.2026, 06:49Stoyan66, прав си за лудницата по света, наистина е зле! Ама виж сега – фактът, че дори и в такива моменти се напомня за доброто, за човечността... това е важно. Не тряб да ставаме циници. И не мисля, че е толкова лесно да говориш за добро, когато около теб има война и напрежение. Напротив, тогава е най-трудно, но и най
Мидар
20.02.2026, 07:49Ей, пичове! И к'во? Да се правим, че сме много изненадани от тая декларация? "Добро срещу зло" - абе то все едно да кажа, че водата е мокра! 🤣 😅
Dimi33
20.02.2026, 08:51Абе, сериозно ли сега? Все пак трябва да напишат нещо за Рамазан, нали? Защото иначе как ще покажат, че са "полезни"? Да, ясно е - добро срещу зло. Каква иновация! Аз лично съм очарован от дълбочината на тази мисъл... 🙄
Нино
20.02.2026, 08:51Абе тва Рамазан ли е или просто начин да се измият ръцете? 🤨 Да са го ду 👎
08A66A0C
20.02.2026, 10:26Евала за напомнянето за човечността! Важно е да се подкрепяме един друг и да не се поддаваме на 🙄