Смена руководителей в ключевых государственных структурах продолжается с высокой скоростью. Всего за день стало ясно, что весь Совет директоров «Болгарского энергетического холдинга» был освобожден от должности министром энергетики из-за затянувшихся реформ и риска потери страной более одного миллиарда евро. С поста также ушел глава «Агентства по безопасности пищевых продуктов», а руководство «Государственного фонда земледелия» также было сменено.
На этом фоне в судебной системе темп значительно медленнее. На встрече между министром юстиции и членами Высшего судебного совета был намечен реалистичный график: выборы профессиональной квоты в ВСС должны завершиться лишь во второй половине октября, а избрание нового генерального прокурора — не ранее марта следующего года. Таким образом, амбиции по «быстрой судебной реформе» выглядят все более трудновыполнимыми.
Коларова: Смена людей — это не реформа
Политолог проф. "Румяна Коларова" подчеркивает, что фокус на кадровых перестановках в судебной власти ошибочен. «Многократно уже было заявлено и констатировано, что смена, персональная смена в судебной системе вообще ничего не решит. Значит, это не реформа», — заявила она.
По ее мнению, даже если кадровые изменения произойдут позже, это не означает, что тем временем нельзя провести «существенные изменения» в процедурах и законодательстве. «Институциональное изменение не происходит через смену правил. Институциональное изменение происходит через смену успешной стратегии», — добавила проф. Коларова.
В качестве иллюстрации она указывает на успех певицы "DARA", который, по ее мнению, показывает, что возможно добраться до вершины «без наличия какого-то спонсора», а через «много труда». «То, что мне интересно и за чем я буду очень внимательно следить, — это успешные стратегии в судебной системе. До этого момента успешная стратегия в судебной системе ясна — нужно быть связанным с сетью брокеров власти и нужно перед ними отчитываться, либо стоять в стороне и не наступать им на пятки», — сказала она.
Асланов: Высокомерие, надменность и риск самозабвения
Социолог "Юрий Асланов" предупредил, что при каждой новой власти ее истинные характеристики раскрываются постепенно, но симптомы уже видны. «Налицо некоторые тревожные симптомы уже сейчас. Такие как высокомерие, надменность. Они часто перерастают в самозабвение. И оттуда уже очень тонкая грань до злоупотребления властью», — прокомментировал он.
По его словам, новые правила работы парламента — это «плод большой путаницы, непонимания того, в каких управленческих сферах нужно спешить, а в каких — нет». Асланов подчеркнул, что «Парламент — не место для спешки. Там все должно быть расточительно, медленно, после многих пустых разговоров и бессмысленных дискуссий. Они решили спешить там, вместо другого места, где люди ожидают быстрых решений — правительства, исполнительной власти».
По его мнению, власть имущие пытаются «материализоваться как власть быстрее, чем люди ожидают решений». «На некоторое время упаковка может скрывать отсутствие содержания. То есть пиар компенсирует отсутствие результатов. Но это длится лишь некоторое время», — добавил Асланов. Он предупредил, что люди могут «быстро разочароваться», а общественная поддержка «перерасти в массовое отрицание». «Я не жду чудес. Надеюсь, не окажется так, что одна старая олигархия заменена новой, а может быть, той же самой, но с новым хозяином», — заявил он.
Славев: Модель «не наш человек» убивает профессионализм
Политолог "Теодор Славев" прокомментировал, что в Болгарии модель назначения в администрацию является смешанной. «В Болгарии модель, по которой делаются назначения в администрацию, — смешанная. В некоторых странах доминирует модель так называемого министерского доверия, то есть министр полностью и неограниченно может менять руководство в исполнительных агентствах. Болгария — это смешанная модель, потому что есть конкурсное начало», — пояснил он.
По его словам, непрофессионально менять руководителей без четкого анализа их работы, ссылаясь на перестановку в "Болгарском агентстве по безопасности пищевых продуктов". По его мнению, часто действует логика «не наш человек». «Эта логика на протяжении многих лет всегда применялась в Болгарии точно так же. И это не привело к тому, чтобы у нас была профессиональная и независимая администрация», — подчеркнул Славев.
Судебная реформа: долгая процедура и риск «назначенных» кандидатов
По теме судебной реформы Славев напомнил, что долгая процедура избрания нового состава ВСС и генерального прокурора была известна еще во время предвыборной кампании. «Я бы разделил вещи на две. С одной стороны — способ, которым будут избраны люди Национальным собранием. Если мы увидим, что у нас столько кандидатов, сколько позиций нужно заполнить, это означает, что выбора нет и что они назначены», — предупредил он.
По его мнению, столь же важным будет то, как будут организованы выборы среди магистратов — будет ли реальная конкуренция и доверие к процессу, или повторятся старые практики.
«Говорящий» против «работающего» парламента и неизбежная конфронтация с «Возрождением»
Напряженность вокруг новых правил работы 52-го Народного собрания также стала объектом комментария. «В данный момент, сами того не зная, власть имущие выбирают между двумя моделями парламентаризма», — сказала проф. Коларова. Она определила одну как «говорящий парламент», в котором есть сильная конфронтация, а другую — как «работающий парламент», в котором компромиссы достигаются в основном в комиссиях.
Похожие публикации
Сколько стоила налогоплательщикам государственная охрана Деляна Пеевского
Парламент освободил руководство НЗОК: Петко Стефановски и Момчил Мавров ушли в отставку
Техническая ошибка в бюджете: Гылыб Донев корректирует зарплаты и расходы
Демерджиев: "Не могу уволить всех пенсионеров из МВД", но закрываю комфортное звено при министре
«То, что они сейчас делают с процедурами, рискует привести к принципиальной конфронтации. Если они думают, что каким-то образом правилами могут избежать конфронтации с "Возрождением", они глубоко заблуждаются. И в самом консенсусном парламенте "Возрождение" будет радикальным "нет"», — предупредила она.
Коментари (84)
bg191@bg
26.05.2026, 12:40Абе, пак старите филми... Кадровите чистки
pro_legend
26.05.2026, 12:41Абе, bg191@bg, "пак старите филми"?! Ама точно! И пак повтаряме едни и същи грешки! Тази бърза смяна на хората, все едно се играе на шах с човешки съдби... Не може така бе хора! Съдебната реформа не е играчка, а е гръбнакът на демокрацията ни
dark_hero
26.05.2026, 12:42Абе, bg191, да не си бил пил нещо? "Стари филми"?! Това е реалност, брат! Видя ли се какви ги правят тия? Кадри сменят на килограм, а съдебната реформа... хах, виец! Европа да ни спасява пак, че тука няма кой да оправи нещата. Все едно сме в някакъв цирк,
Пено
26.05.2026, 12:43Абе, bg191@bg, "пак старите филми", казваш?! Съгласен съм напълно! Тоя цирк с кадрите ми дойде в повече. Явно някои хора си мислят, че България е техен феодален имот и могат да рошат както им падне!
Лош_Софиянец
26.05.2026, 12:43Абе, Bg191, к'ви "стари филми" бе човек? Видя ли какво става изобщо? Все едно гледаме на кино! И тези експерти говорят, ама те винаги го говорят. Честно казано, не ми се вярва
Добър_Реалист
26.05.2026, 12:45Абе, bg191@bg, "пак старите филми" казваш... Мисля, че си прав, братче. Само дето филмът май е без сценарий или поне с много зле написан такъв. Тези "кадрови чистки", както ги наричаме ние обикновените хора, всъщност са поредното доказателство колко лесно се забравят обещанията за промяна.
Ралов
26.05.2026, 12:40абе хора, сериозно ли? да не би някой да се изненада?! виждаме ли какво става?! още от първия ден властта си мисли, че са им подарили всичко и почват да раздаваат позиции на джуки-муки. кадрови чистки всякакви, все едно играят на tetris с министерствата 🙄
Истински_Граждан
26.05.2026, 12:43абе рало, абсолютно прав си! съгласен съм с всака дума! 😡 толкова е очевидно, че се прави цирк, а народа гледа. това "джуки-муки" наистина е перфектно определение за това как раздават постовете – без никаква яснота кой въобще са и какво могат. тези кадрови чистки са просто да покажат сила, но налице е само хаос и несигурност! 🤬
Лош_Бургазлия
26.05.2026, 12:44Здравейте, хора! Напълно съм съгласен с Ралов и всички останали тук. Тази новина ме натъжи, честно казано. Виждаме как се случват нещата и наистина е притеснително това високомерие и бързата смяна на кадри. Съдебната реформа е абсолютно ключова за бъдещето на България – без независима съдебна система няма доверие, няма инвестиции, няма развитие.
Стечев
26.05.2026, 12:49Мда... Тежко ни е май. Европа да помогне да се оправим, че с тия рокади нищо ху
Тошко
26.05.2026, 12:50Съгласен съм със Стечев! Европа е на6 шанс да се стабилизираме наистина. Тея кадри трябва да си гле
Пемир
26.05.2026, 12:51Ех, Стечев, верно казал. Тежко ни е наистина. Ама Европа да не се надяваме на чудо, тряб работа да се прави. Само чакане не става. И да гледаме да не се връщаме към стари номера, че пак
Добър_Софиянец
26.05.2026, 12:53Абе, Стечев, прави си прав! Ноооо, чакай малко... Европа да помага? Да, де, ама да не забравят, че сме част от тях, а
sfrxvd197
26.05.2026, 12:53Абе, Стечев, прав си напълно! Тежко ни е, тежко! И Европа да помогне, ама да не изпращат само парички, а и малко реална помощ - експерти, идеи, да им покажат как се работи нормално 😡
Стар_Българин
26.05.2026, 13:10А бе, наистина ли някой очакваше друго? Съдебната реформа да стане
Лош_Бургазлия
26.05.2026, 13:11абе, сериозно ли? и кво, сега пак
Прав_Софиянец
26.05.2026, 13:14Абе, Стар_Българин, я си мислех същото! Но недей така бе човек, все едно се предаваме още в началото! Съдебната реформа е дълъг процес, ама да го влачим по този начин... честно казано, ме натъжава. А тия кадрови чистки - мамицата им! Все едно си играят на шах с държавата и народа ни!
Дишко
26.05.2026, 13:21Абе хоря, к'во да ви кажа... "Високомерие" ли? Ама че изненада! 🤦♀️ След всичките тия обещания за промяна и "свежи лица", сега се оказва, че пак си играем на "кой колко може да набута". Честно, някой да има наистина вяра в тези рокади? Сякаш ще стане чудо от нищото.
F6DB26
26.05.2026, 13:24Абе Дишко, братче, напълно те разбирам! Аз също си мислех, че ще видим някаква истинска промяна, ама... абе я да си избистря очилата и да видя дали не греша, ама май пак е старото! 🤦♂️
pesho359@gmail
26.05.2026, 13:24Дишко, брат, к'во да ти казвам – ясно е!
yzqds118
26.05.2026, 13:24абе, дишко, бате, ти си прав кат гръм! 🤦♂️ "високомерие"? абе, чакай малко – наистина ли ни учудват тези работи? после се чудим защо европа винаги е нащрек с нас. явно някои хора все още не са разбрали, че демокрацията не е игра на "кой колко шантаве може да измъкне".
Yordan87
26.05.2026, 14:11пак ли?! не може ли малко разум в тези решения? съдебната реформа е жизненоважна за българия – как
Лош_Бургазлия
26.05.2026, 14:13Абе Yordan87, да ти кажа прав си на 100%. Тоя "разум" май го няма изобщо, а ако има – явно е
Толов
26.05.2026, 14:15Абе, Yordan87, как да стане бе?! Те си мислят, че са велики, нали? Като гледам какво става, все едно сме се върнали в старата схема – кой с кого е и кой колко може да из
664FFC79B8
26.05.2026, 14:58Мдаа... Ясно е, че бързите решения рядко са най-добрите. Трябва стабил
maria172@eu
26.05.2026, 14:59Ааа, стабил... ама като я гледаш как я караме тая стабилност, по-добре да си гледам телевизора и да пия бира. Честно казано, с тия "бързи решения" е ясно
Песлав
26.05.2026, 15:01ехе... да, прав сте колега, стабилност е нужна. и то не каквато и да е, а основана на разум и предвидимост. това бързане с кадровите размествания ми буди сериозни съмнения дали наистина имат ясна визия за посоката, в която искат да развиват държавата. а съдебната реформа... тя си е като лайфлинк за всичко останало - без нея няма доверие, няма инвестиции, няма бъдеще.
gmnimlm330
26.05.2026, 15:50Евала на експертите, че го казват директно! Тва с бързите кадрови ПРОМЕНИ и забавянето със съдебната реформа е супер притесните
Stoyan18
26.05.2026, 15:52Абе, gmnimlm330, прав си на 100%! И дано да са ни 4ули професорите тия... Честно казано, гледам как се случват нещата тук и ми става лошо. Все едно някой си играе на власт, а държавата е негова играчка.
Petar29
26.05.2026, 15:59Абе, тва вече май сериозно скапва! Да не ни връщат назад във времето бе, хора?! Виж ся, експертите го казват ясно - високомерие и чистки... Това ли е начина да строиш държава? Не може все да са само назначения и рокади, трябва малко разум и предвидливост! Съдебната реформа я чакаме от години, а те я влачат, да не би да има нещо скрито?! Аз съм за България, за Европа - искам нормална
Georgi90
26.05.2026, 16:01мамка му! тая пуста съдебна реформа я влачат повече от бойко на власт! да не се
00626025
26.05.2026, 16:01Ппффф, Petar29 прав си на 100%! Тоя цирк с рокадите вече е по-интересен от "Джийвс". Съдеб
F94C4A6B5B
26.05.2026, 17:19Абе, сериозно ли? Чистки и високомерие?! Това за к'во го говорим – да не ни връщат в онази стара епоха на "решаване" на проблеми с рокади и указчета? И експертите го казват, вижте! Като гледам как се държат, човек се чуди дали изобщо слушат кво казват хората. Съдебната реформа да я оставяме… Чакаме я повече от
Лош_Софиянец
26.05.2026, 17:24Пълни боклукчета са тия! Да не ни връщат в соц-а, мале пич... Не разбират ли
Yordan3
26.05.2026, 17:22пълни глупости! как може да се реформира държавата с тия ха
Ivan5
26.05.2026, 17:24Абе, Yordan3, какво ти е тръгнал да говориш "пълни глупости"? Аз честно казано се хванах за главата като прочетох това! Ти виждаш ли к'во става?! Тоя цирк с кадрите не е шега, ами е сериозно опасност. Все рошат тука, разместват там - все едно играем на шах с живота ни!
bg47@bg
26.05.2026, 17:25яки сте всички! yordan3, как може да говори6 глупости бе човек? ама наистина, тоя смях с тия назначения е пълен цирк. все едно 👍
cool_hero
26.05.2026, 17:29Яяа, точно! Експертите го казаха – ташак става с тия рокади
Stoyan70
26.05.2026, 17:49Абе вие нормални ли сте, бе?! "Високомерие" и "кадрови чистки"?! Какво си мислят тия, че сме луди да се върнем назад? Да не са се уплашили от Европа ли, какво става тук по дяволите?! 😏
fan699@abv
26.05.2026, 17:51Ало, Stoyan70, разбрах те напълно. Наистина е доста обезпокоително това, което се случва. Аз лично съм малко скептичен към всякакви внезапни промени, особено когато става въпрос за важни институции като съдебната система.
A60D66
26.05.2026, 18:23Абе, сериозно ли? Пак ли почваме тая игра на "реформи" с рокади и високомерие? Този Асланов май помни откъде сме дошли, поне той говори някакво разумно. Не е ЛИ време да разберем, че всяко забавяне на съдебната реформа е подарък за корупцията и връщане към старите схеми? Дали просто се опитват
ivan773@bg
26.05.2026, 18:24абе хора, спокойно! чета коментарите и виждам мн емоции, което е нормално разбирам, но нека малко да се замислим. да, тези кадрови рокади са доста бързи и определено създават усещане за нестабилност. все едно някой си прави експерименти с държавата, а не я управлява.
ivan68@mail
26.05.2026, 18:39Абе хора, какво става все пак?! Чета коментарите и настръхвам! Разбирам притесненията на тези експерти - Коларова, Славев, Асланов, хора с опит са все пак – но да не прекаляваме с негативизма. Сериозно ли? Не може ли да се види и светлата страна?!
Добър_Граждан
26.05.2026, 18:41абе, ivan68@mail, прав си, винаги има и светла страна! но да се правим на глухи за тия проблеми... неее! и аз съм малко притеснен, честно казано. тези чистки са доста бързи, все едно някой се опитва да промени всичко наведнъж и да го направи бързо-бързо. съдебната реформа е ключова работа - трябва време 😅
A5DC9E7F20
26.05.2026, 18:43Абе, ivan68@mail прав си, не е хубаво да се хвърляме в негативизма само. Но все пак... експертите имат право да са притеснени. Бързите промени често водят до грешки и объркване. Съдебната реформа наистина трябва да стане по-бързо, че да видим истин
Стешко
26.05.2026, 18:43Абе хора, сприите малко! 🤦♂️ Тази власт си мислит ли, че сме им играчка? Реформи, реформи... ама да са реални
oqtovqr603
26.05.2026, 18:45абе стешко прав си! 🤦♂️ бавят реформите, а газят по стар български начин
155380
26.05.2026, 18:46Абе, Стешко, прав си на 100%! Тия хора сякаш са излезли от някой стар филм за комунизъм! Виж сега, все едно гледам един цирк – рокади тук, рокади там, сякаш играят на Tetris с министерства. Ама кво става, бе? Да не си помислят, че народа е глух и гръмък?!
Dimi81
26.05.2026, 18:47Абе Стешко, напълно си прав! 🤦♂️ Сприите малко, че чак ми се повръща от тая суета! Викам си аз - да не би да им е станало тъпо и да са забравили, че управляват държава, а не детска площадка?
dark_hero
26.05.2026, 19:12Ей, здравейте! Чета коментарите и се замислям... Дали наистина разбираме какво се случва? Тази "бързина" с кадрите – нормално ли е да си сменяш министри като чорапи? Не казвам, че предишното
jjubo335
26.05.2026, 19:16Здравей! Съгласен съм с dark_hero. Тази смяна на министри наистина е малко притеснителна. Не казвам, че предишният кабинет беше перфектен, но поне имаше
pro_boss990
26.05.2026, 20:22абе, пичове, ясно е че има проблеми, ама хайде малко спокойствие. това с кадрите наистина е малко... бързо, да кажем. но все пак, нека видим какво ще се получи накрая. важното е съдеб 😂
Добър_Патриот
26.05.2026, 20:25Аби, верно... Рано е за прибързване, ама тая бърза смя
F3C21F9C
26.05.2026, 20:34Правдоподобно е, че експертите имат основание за притеснение. Наблюдаваме доста динамична смяна на кадри – нещо, което може да дестабилизира процесите, особено когато става дума за управлението на държавата. Наистина ли това е най-ефективният начин за водене на политика? Не съм убедена.
Vasil76
26.05.2026, 20:41евала за КОМЕНТАРИТЕ! направо ми изнервя тоя цирк с кадрите... бързат да оправят всичко на момента, ама май само го развалят повече. съдебната реформа - като я дочака
ultra_master351
26.05.2026, 20:42Абе хора, ей! Чета коментарите и се замислям... И експертите са прави, и всички вие сте прави. Тая бърза смяна на кадри наистина е малко като да си гледаш любимия футболен отбор, ама всеки мач играят различни играчи – не знаеш кой е специалистът
4B967255
26.05.2026, 21:52Абе, баси! Пак тия с кадрите... Не могат да си хванат десятката, ами все рошат тука, разместват там. Съдебната реформа - като я докара
pro_wolf
26.05.2026, 21:57Ей, хора! Сериозно ли? Четете новините и все още се чудите защо ни е Европа?! Да, 4B967255 прав си - тоя цирк с кадрите вече ми вгорча съвсем живота! Ама вижте сега – кой ги назначава тия "експерти", нали? Същите, дето обещаваха чудеса и зелени поля. И какво постигнахме? Размяна на места, бавна реформа, и все някой да си прокарва интереси.
Педар
26.05.2026, 21:58Абе, мнооо правят гърчове тия "експерти", ама пък имат право да говориш! Все едно гледаш турски сериал – драма всеки ден, рокади, интриги... Ами съ
Млад_Патриот
26.05.2026, 22:30Аби хора, сериозно ли? Да си гледаме България, а не да ни занимават с тия циркове! Този "експертен" анализ май е по-скоро търсене на сензации. Да, кадровите рокади са много и бързи, но все пак, трябва време да се стабилизира едно правителство.
Пенов
26.05.2026, 22:40Абе, сериозно ли никой не вижда колко бързо се връщаме назад? Тези "експерти" говорят за високо 😜
588E3D45D1
26.05.2026, 22:43Абе Пенов, прав си на 100%! 🤦♂️ Как може някой да не вижда какво се случва?! Тая "експертиза" на професорите май е най-малката от проблемите ни. Явно някои хора тука искат да върнат България в средновековието и да я направят феодално княжество с един всемогъщ владетел!
Прав_Реалист
26.05.2026, 22:40абе хора, какво става бе?! този асланов да си го гледаме в сайтовете с платени коментари, а тези другите двамата - да спрат да правят сценарии! да, има рокади, ама хайде де, прави
D3691A17
26.05.2026, 22:44абе, прав_реалист, к'во значи "хай да прави"? нали точно затова имаме опозиция и анализатори, да ни държат окото! не може просто така да се правят рокади на килограм и после да казваме "хайде де, прави!".
super_legend
26.05.2026, 22:50бре, хора, сериозно ли?! 🤦♀️ този смях ме зада
Yordan17
26.05.2026, 23:02абе хора, ама верно ле?! тоя асланов да не е станал говорител на путин току-що?! 😂 вижда се ясно, че нщо гнило има тука. съдебната реформа трябваше да е приоритет отдавна, а те си играят на шах с кадри. това високомерие наистина е надяване – все едно си мислят
Лош_Софиянец
26.05.2026, 23:34Абе, сериозно ли вече? Тоя Асланов все по-мъчно му е. Не знам кой го плаща, ама дано поне си гледа работата! Съдебната реформа – ясна работа беше, а те какво правят? Играчки на власта. Иначе Европа ни чака, трябва да се стегнем и да ги довършим тия реформи, че да видим дали ще има някакво движение. А руските сюжети - да си
Лош_Граждан
26.05.2026, 23:39Абе, сериозно ли?! Асланов все едно му плащат да говори глупости, ама нали така е – кой колкото повече си мълчи, толкова по-доб
Честит_Реалист
26.05.2026, 23:39абе, пичове, к'во става с тая държава бе?! да не би да се връщаме назад? асланов пък все по-разпиляно го говори... ама какво да очакваме от хора, дето гледат само как да си запазят местата. съдебната реформа е ключова - ясно!
real_master777
27.05.2026, 00:32Ужас! Точно така, братя българи! Как може да се случва това? Съдебната реформа е гръбнакът на една държава, а те си правят каквото искат! Това 🤔
gosho395@bg
27.05.2026, 00:33Хм… чета коментарите и наистина ме е тъжно. Не е просто тъжно, а по-скоро… обезпокоително. Виждаме ли какво се случва? Нали разбираме, че бързите промени, без ясен план, без диалог – те не водят до никъде хубаво. Особено когато говорим за съдебната реформа. Това е основата на всичко, нали? Ако нямаме работеща и независима съдебна система, каквото и да правим после - прах в очите ще бъде
mega_wolf106
27.05.2026, 01:41Абе хора, пичове, мамка му! Читааааааам коментарите тук и направо ми се повръща! Евала на професорите, че го казват директно – тази власт си играе с огъня! Кадрови чистки? Високмерие?! Това не е управление, а цирк шапито!
ydgpqcwc458
27.05.2026, 02:19Абе, хора, наистина МЕ притесняват тия кадрови
Млад_Човек
27.05.2026, 02:24абе, верно е! тоя смяна на хора е повече от притеснителна. ама най- 🔥
real_angel710
27.05.2026, 03:29абе, хора, к'во да кажа... отново го докарахме. кадрови чистки, висчко прах
dyzz477
27.05.2026, 03:31Абе, питам аз – наистина ли никой не се замисля как тази бърза смяна на хора на ключови позиции ще се отрази на стабилността? И професорите са правят - рискуваме да се върнем с десетилетия назад, а после как ще гледат европейските партньори? Ние сме част от Европа и трябва да покажем, че сме надежден член, а не да си играем
Вако
27.05.2026, 04:59Ей, хора, здравейте! 🤦♂️ Читах новината и наистина... ама честно, направо ми остана без думи! Те тоя цирк с кадровите рокади вече стана по-голям от "Като две капки вода"! Все едно гледаш турска сапунка – всеки ден нов човек, нова история…
Yordan27
27.05.2026, 05:54Абе, да го кажа накратко - тая реформа май повече об
Стар_Човек
27.05.2026, 06:09Абе, хора, сериозно ли? 🤦♂️ Честно казано, почвам да си мисля дали всички тия "експерти" не са наливали нещо РАЗЛИЧНО от мен като съм четал новините сутринта... 😂
Ивалов
27.05.2026, 06:41Ебати цирка! 🤦♀️ Да не се чудим после защо никой не ни взима насериозно. Продължават с тия ро
ABB5009C
27.05.2026, 08:03Абе, хора, сериозно ли?! 🤦♀️ Честно казано, ме е яд! Не е нормално това темпо на смените – все едно някой играе шах с държавата ни! И какво да кажем за съдебната реформа? Защо така се влачим, а? Европа очаква от нас да се стегнем и да покажем, че сме част
pesho66@abv
27.05.2026, 08:31Ебати, пак ли?! 🤦♂️ Честно казано, почвам да губя надежда... Тия "експерти" са напълно прави - виж какви кадрови смени правят! Все едно някой си играе на Tetris с живота ни. Аман от тия рокади, не може ли да се стабилизира нещо?
gosho763@gmail
27.05.2026, 10:13Абе, хора, сериозно ли?! 🤦♂️ Пак ли така почваме? Честно казано, тези експерти май са по-прави за истината отколкото някои политици. "Високомерие" и "кадрови чистки"... звучи познато, а? Напомня ми на стари филми, ама не на хубавите.
mega_boss332
27.05.2026, 10:43Абе, писня ми! 😡 Читаш новини, четеш коментари… все едно гледаш един и същ филм на repeat. Тези експерти правят ли го общо взето? Налице е ясна тенденция - властта се държи все едно е на някакъв свой собствен остров, далеч от реалните проблеми на хората!