З розвитком імплантології все більше пацієнтів шукають не просто спосіб заповнити порожнє місце, а рішення, яке поверне природне відчуття, нормальне харчування, впевнену посмішку та спокій у повсякденному житті.
Причина проста — втрата зуба далеко не лише естетична проблема. Вона часто призводить до труднощів при жуванні, змін у мовленні, зміщення сусідніх зубів та поступового зменшення кістки в щелепі. З часом це може вплинути і на форму обличчя, на самооцінку і навіть на соціальну поведінку. Немало людей, які починають посміхатися рідше, уникати певної їжі та почуватися невпевнено у спілкуванні з оточуючими.
Саме тут і приходить роль дентальних імплантів. По суті, вони представляють собою штучний корінь, який поміщається в щелепну кістку і на який згодом зводиться коронка, міст або інша конструкція. Таким чином відновлюється не тільки зовнішній вигляд відсутнього зуба, але й його функція. На відміну від деяких традиційних рішень, при імплантах не потрібно обточувати сусідні здорові зуби, а сама кістка отримує необхідну опору, щоб зберегтись у часі.
Це і одна з основних причин, чому імпланти сьогодні сприймаються як золотий стандарт при відновленні відсутніх зубів. При правильному плануванні, якісних матеріалах та хорошій підтримці вони можуть служити десятиліттями і забезпечити відчуття, дуже близьке до природних зубів. Для пацієнта це означає більше безпеки, більше комфорту і більш повноцінну якість життя.
Незважаючи на це, імплантне лікування не є універсальною формулою, яка застосовується однаково для всіх. Для деяких людей йдеться про відновлення одного відсутнього зуба, для інших — декількох, а для третіх — про комплексну реабілітацію при сильно пошкодженому зубному ряді або незручних рухомих протезах. Саме тому добрий результат починається не в день маніпуляції, а набагато раніше — з точної діагностики та правильного плану лікування.
Сучасна імплантологія все більше розраховує на цифрове планування та 3D-діагностику, які дозволяють лікуванню бути більш точним, більш передбачуваним і в багатьох випадках швидшим. Спеціаліст може попередньо оцінити стан кістки, анатомічні особливості та найбільш підходящу позицію імпланта, щоб кінцевий результат був одночасно функціональним та естетичним. Саме цей детальний підхід часто робить різницю між просто поставленим імплантом і дійсно успішним лікуванням.
Сама процедура зазвичай проводиться під місцевою анестезією і в більшості випадків не є болючою. Після розміщення слідує період, в якому імплант зростається з кісткою, а потім переходиться до остаточного відновлення. Тривалість лікування залежить від конкретного випадку, стану кістки та необхідності додаткових процедур, але при добрій підготовці процес зрозумілий, структурований і передбачуваний.
Не менш важливо, що імпланти все частіше розглядаються як рішення і для людей у більш похилому віці. Сьогодні вік сам по собі не є перешкодою. Важливіші загальний стан здоров'я, стан кістки та ясен, звички, такі як куріння, та наявність захворювань, які можуть вплинути на загоєння. Саме тому попередня консультація зі спеціалістом є обов'язковою — вона показує не тільки чи підходить пацієнт для імплантного лікування, але і який найкращий підхід для нього.
Особливо цікава і зміна в настроях пацієнтів за останні роки. Якщо донедавна багато людей приймали рухомі протези як єдиний вихід при серйозніших проблемах, сьогодні все більше з них шукають фіксоване рішення на імплантах. Причина в тому, що нові технології та сучасні системи пропонують більшу стабільність, кращу функцію та набагато природніше відчуття. Рухомі протези, ймовірно, не зникнуть повністю, але їхня роль поступово зменшується на користь більш безпечних і довговічних відновлень.
Звичайно, успіх лікування залежить не тільки від самого імпланта. Він залежить від усієї системи — від діагностики, планування та хірургічної точності до якості використовуваних матеріалів та спостереження в часі. Саме тому вибір спеціаліста та імплантної системи має реальне значення.
В дентальній клініці БургасДент лікування з імплантами проводиться д-ром Владиславом Киневим, який працює зі швейцарськими імплантами Straumann — світовим лідером в імплантології та золотим стандартом у сучасній дентальній медицині. Вони відрізняються точним інженерним забезпеченням, науково доведеними технологіями та надзвичайно високою довгостроковою успішністю, що робить їх кращим вибором як при стандартних, так і при складніших клінічних випадках.
Однією з ключових причин цього успіху є інноваційні технології, закладені в імплантах. Сплав Roxolid® (титан і цирконій) забезпечує значно вищу міцність порівняно з чистим титаном і дозволяє встановлювати більш тонкі, але надзвичайно стійкі імпланти — особливо важливо при обмеженій кістці. Поверхня SLActive® створена для прискорення процесу остеоінтеграції, сприяючи швидшому та надійному зрощенню з кісткою — часто в рамках 4-6 тижнів. Для пацієнта це означає коротший час на відновлення, більшу стабільність і більш високу передбачуваність кінцевого результату.
Клінічні результати за цими технологіями вражають — понад 98% успішності в довгостроковому плані, а також відмінні результати навіть у пацієнтів з більш специфічними станами, такими як діабет, куріння або хіміо- та променева терапія. Це перетворює імпланти Straumann на надійне рішення навіть у ситуаціях, які традиційно вважаються більш ризикованими.
Підхід в БургасДент полягає в тому, щоб лікування було повністю індивідуальним, а не стандартним. Кожен пацієнт проходить детальний огляд, аналіз кісткової структури та точне планування, враховуючи конкретну клінічну ситуацію. Імпланти можуть бути рішенням як при відсутності єдиного зуба, так і при більших відновленнях — при декількох відсутніх зубах, незручних рухомих протезах або комплексній реабілітації з концепціями як All-on-4 і All-on-6.... Те, що відрізняє добру імплантну терапію, — це впевненість, що за нею стоїть комбінація з доведеної системи, високоякісних матеріалів і лікаря з баченням довгострокового результату. Саме в цьому полягає роль д-ра Владислава Кинева — запропонувати рішення, яке не просто відновлює відсутній зуб, а повертає функцію, естетику та спокій у повсякденне життя пацієнта.
Можна зробити висновок, що дентальні імпланти — це не просто процедура. Вони — інвестиція в якість життя — можливість їсти спокійно, говорити впевнено та посміхатися без занепокоєння. А коли це лікування поєднується з досвідом фахівця, з доведеною системою як Straumann і з індивідуальним підходом, результат — реальна і довгострокова зміна.
Дентална клініка Бургасдент
Тел.: +359 879 803 044
Адреса: вул. Пробуда 73, м. Бургас
Дивіться також схожі статті
Демографія та економіка Болгарії 2026: чи може нація, що скорочується, стабільно зростати
Червень приносить відчуття руху: що чекає на кожен знак зодіаку
Міністр Вълчев натякнув на зміни в «малій матурі», щоб зменшити стрес для четвертокласників
6 провідних тенденцій літа 2026: від хустки до «quiet luxury»
Коментари (82)
Тодар
22.04.2026, 14:58Абе, хора, вие сериозно ли? "Модерно решение"? Хаххаа... Ама да, разбирам – платено е рекламата! 🤙
super_wolf
22.04.2026, 15:01Абе Тодоре, ти си прав, ама малко са го извъртяли! "Модерно решение" де... все едно си
dark_king876
22.04.2026, 15:01абе тодоре, к'во говориш, бе?! "хахаа" де си го намирал тоя смях? модерно е, щом помагат на хората да се усмихват нормално! и после хора с липсващи зъби кво да правят, да хапят ябълки с тиган ли?! 🤦♂️
Vasil83
22.04.2026, 15:02Абе, пичове, вие да не си мислите, че аз ще се занимавам със зъбни импланти? 😅 Ама верно... скъпо е, бе! По-добре да си гледам здравите зъби и да ги мия редовно
Mariya23
22.04.2026, 15:07Здравейте, Васил83! Напълно разбирам притесненията Ви относно цените. Наистина, зъбните импланти са сериозна инвестиция и не всеки може да си го позволи в момента.
Ivan18
22.04.2026, 15:08Няистина ли вече са толкова разпространени имплантите? Не знаех, че са стигнали дотук с технологията. Интересно ми е каква
ultra_hero
22.04.2026, 15:10Абе, Иван18, верно си прав! Ама сериозно, технологиите напредват бързо, я. Не е като едно време, дето имплантите бяха лукс за богати хора. Сега все повече доктори имат нужните неща и цените падат. Супер е, че
Нилов
22.04.2026, 15:11Абе, Ivan18, прав си! И аз бях много изненадан като прочетох статията, че имплантите са стигнали дотук! Сериозно, технологията напредва с космическа скорост – помня преди години как това беше лукс за заможните, а сега... все повече хора могат да си позволят. 🤬
ivan456@mail
22.04.2026, 15:11Абе, Иван18, как си? Браво за въпроса! "Каква" какво, бе човек? Каква технологиа говориш? Нали виждаме, че вече все повече хора се усмихват нормално, а не като дявол – без зъби. И да, стигнали са доста напред технологиите, ама не е работа за всеки да разбира. Важното е, че има решение! 😅
Боко
22.04.2026, 15:12Абе, Иван18, верно са напреднали нещата! И аз съм
Истински_Българин
22.04.2026, 15:19абе, пичове… чета коментари тука и се замислям. "модерно решение" дето пише в статията... ама наистина ли е модерно, или просто най-доброто, което имаме към момента? все пак говорим за здраве, а не за нов модел телефон. 🤦♂️
Vasil32
22.04.2026, 15:22Мда, добър въпрос Истински_Българин.
Лош_Човек
22.04.2026, 15:23Абе Истински_Българин, братче, напълно си прав! 😂 "Модерно решение"... като че ли ще си купиш нов айфон, а не зъб! Разбирам какво имаш предвид. Просто журналистите са се хванали да пишат "модерно", за да звучи яко и актуално, ама реално е... най-доброто, което имаме *в момента*. И то доста скъпо, де.
gvwvt799
22.04.2026, 16:11Евала на зъболекарите! 🦷😁 Най-накрая нещо дето върви на 😂
Валов
22.04.2026, 16:15Абеее, gvwvt799, "върви на 😂" казваш? Браво бате, браво! 🤣 Аз си мислех да пиша нещо мъдро за важността на усмивката и как имплантите са прогрес, ама... евала ти за отговора. Честно. Направо ме разсмя. 😂 🤬
ivan949@gmail
22.04.2026, 16:13Абе, хора, к'во се втелясахте тука! 😂 Зъбни импланти... модерно решение? Ама даааа, разбирам ги тия реклами, все нещо трябва да ни "модернизират". Важното е, че зъбите да стоят на място и да не се срамуваме да ядем баница пред хората. Честно казано, по-добре имплант отколкото да си бръскам
pilz352
22.04.2026, 16:15Ама наистина, бая напредък има! 😁 Хубаво е, че сме в Европа
jksa996
22.04.2026, 16:17Ей, ivan949@gmail! 😂 Напълно те разбирам за баницата! Наистина е гадно да се срамуваш да ядеш пред хора, аз също съм имал такъв момент... 😅
dark_boss
22.04.2026, 16:17Абе хора, вижте сега! 😂 И аз се чудя като Истински_Българин малко – "модерно" може да е, ама по-важното е че работи, нали? Често си представям как ще ми се наложи и аз един ден. Важно е да имаме добри зъболекари тук в БГ, които са напътна с тия неща. Дано държавата ни подкрепя повече професиите свърза 😂
ucyc611
22.04.2026, 16:19ей, dark_boss, ами верно ли работи добре тоя имплант? не е бая скъпо, нали
teubgv753
22.04.2026, 16:20Абе, dark_boss, прав си, разбира се. "Модерно" е дума с мн нюанси, често използвана за да прикрие... какво ли всъщност? Че нещо е ефективно или че просто трябва да го купим?
Добър_Патриот
22.04.2026, 16:21Да, dark_boss, напълно съм съгласен с теб. Важно е качеството, а не модата
fan365@abv
22.04.2026, 16:41Ами... факт е, че технологиите напредват. Не е ло6о да има такива решения за хората с проблеми. Важното е достъпността им за всички, а не само за някои. Надявам се и в България да продължават да инвестират в здравео 🤙
dark_hero
22.04.2026, 17:10Хм... добре е за зъбите, наистина. Само да са по-евтини 💥
8EC2AB2A
22.04.2026, 17:12Абе, dark_hero, прав си напълно! 💥 И аз се замислих като те гледам цените на тия импланти – ей Богу, все едно златни зъби купуваш! Ама да не говорим... Важното е че вече има решение, а? Преди майките ни си скърцали от зъби и са се мъчили с протези, а сега - бам! Здрава усмивка, като от реклама.
Лош_Граждан
22.04.2026, 18:49Абе, сериозно?! Зъбни импланти - "модерно РЕШЕНИЕ"?! Да бе, модерно е да си плащаш космически суми, за да имаш нормална усмивка! 😡
Georgi81
22.04.2026, 18:52Абе, Лош_Граждан, напълно разбирам възмущението ти! И аз съм така – чета си новините, гледам как технологиите напредват, ама после виждам цените... Ама наистина, да си плащаме за здравето, което трябва да е право, а не лукс...
crazy_master
22.04.2026, 18:53Абе, бате, сериозно ли? Зъбни импланти де! Супер яко, че има такива технологии. Иначе човек се комплексира с липсващ зъб - кой го иска бе?! Само да бяха малко по-поносими цените... че иначе е яко, ама все пак не може всеки да си ги позволиии. 😅 Дано и държавата нещо направи за здравеопазването, а? Не е
Stoyan88
22.04.2026, 18:55Ами то така стана... технологиите хубав'т, ама цените – други
2EFE9A36
22.04.2026, 18:57Ахахах, crazy_master, верно каза! 😂 Цените наистина са малко... леле! Ама п
Честит_Реалист
22.04.2026, 18:58Абе, сериозно ли казахте "поносими цени"? 😂 К'во да го правя аз с "поносимо", бе? Здравеопазването е 😜
28F336
22.04.2026, 18:58Аби, crazy_master, прав си за цените, братче... Ама наистина! Иначе какво ще правим обикновените хора? Да си гледаме липсващите зъби и да се срамуваме? 😔 То хубаво, че има технологии, ама ако са само за богати... Майтап де. Важното е да има шанс
63A81723
22.04.2026, 19:59Абе, тва с имплантите е яко де, наистина. Честно казано, все повече хора ги правят, виждам го навсякъде. Но кво да кажа - цените са зверски. И аз си мечтая за една усмивка като от реклама, ама... май ще почакам още малко. 😅 Все пак е добре да има такива възможности, стига да не те разорят. Дано нещо се промени и в БГ по 👏
Ивашко
22.04.2026, 20:03Абе, пичове, верно, хубаво е че имаме такива възможности! Но все пак – трябва малко повече информация за самите импланти. 🤙
cool_boss
22.04.2026, 20:05Абе, Ивашко прав си! Но "малко повече информация" ли? Ама ква е тая информация дето ни липсва? Все едно да питаш какво е водата, след като си пил цяла бутилка! Да не би някой
pesho292@bg
22.04.2026, 20:14Абе, хора, интересно нещо става, нали? Честно казано, добре е че се развиват тия технологии – зъбните импланти са доста полезни за хората, които имат проблеми с липсващи зъби. Да си имаш цялостна усмивка е важно не само за външния вид, ама и за самочувствието, разбираш ме.
659104FC
22.04.2026, 20:17Ама честно ли, Pesho292? Наистина ли се радваш на тия "полезни" импланти?! Като гледам колко от нашите хора едва свързват двата края, как ще си позволят таква скъпа процедура? Не е ли по-важно държавата да инвестира в качествено и ДОСТЪПНО здравеопазване за всички, а
ivan615@mail
22.04.2026, 20:18Абе, пичове, наистина ли е толкова надеж
Вачев
22.04.2026, 20:19Ех, Pesho292, браво за коментара пич! Абсолютно си прав – усмивката е супер важна, както за да си красив, така и за да се чувстваш добре в кожата си. Аз лично имам един имплант, ама не съм го платил по евтино, кълна ти се! :D
crazy_angel
22.04.2026, 20:19Ооо, Пешо прав си напълно! Толкова е важно да се грижим за ус 💥
Вашко
22.04.2026, 20:32Абе, здравейте всички! Четох коментарите - бая народ се интересува от импланти значи. И аз имам един познат, та си сложи наскоро – голям кеф му е сега, вика, че може да яде лук без угризения 😂 . Сериозно обаче, добре е, че има такива решения. Все пак, важно е човек да се консултира с добър зъболекар и да не тича към
super_angel509
22.04.2026, 20:33Абе Васко, лук без угризения ли? 🤣 Ясно! Ама наистина ли си струва
Прав_Граждан
22.04.2026, 20:36Абе, Вашко, прави си! 😂 Радвам се, че има решения за
787B32DBED
22.04.2026, 21:49Ааа, здравейте колеги! 😂 Четох коментарите, честно казано... Бая темичка се отвори. И аз си мислех да пиша ама не знам откъде да почна. Важно е да се поддържа усмивката, деба! А
027FF346
22.04.2026, 21:52Абе, наистина ли са толкова чудесни тези импланти, колкото го представят? 🤔
Добър_Бургазлия
22.04.2026, 22:21Ааа, верно... хубаво е да има решения де, все пак. Тцтц.
Ивамир
22.04.2026, 22:22Абе Добър_Бургазлия, тцтц? Тцтц какво бе?! Я си гледай зъбите! Ама наистина... честно да ти кажа, хубаво е, че има такива решения. Иначе как ще се усмихвам аз на европските ми колеги? Хаха,
Mariya26
22.04.2026, 22:42ехаа, верно! радвам се, че има напредък в тая сфера. важно е да поддържа 🤬
zzakz215
22.04.2026, 22:51Иии... наистина ли? А колко струват тези импланти, бе?! 😬
Стар_Човек
22.04.2026, 22:54А бе, сериозно ли сте?! За тия импланти колко пари ще вземат, че да си извадя зъбите и да ги хвърля? И после
yvvzm83
22.04.2026, 22:58Абе, наистина ли са толкова добри? Мъка е с ти
Mariya80
22.04.2026, 23:00Абе, yvvzm83, да така е, мъка е с тия зъби, признавам си. Но наистина са доста добри имплантите, щом пишат за тях в новините. Вярно, не е евтино удоволство, но пък ако се изкара хубав резултат - все пак си заслужава човек да опита. Важното е да намериш
Stoyan6
22.04.2026, 23:01Абе, yvvzm83, я си мисля, че наистина са добри. Виждам хора, дето се усмихват от сърце вече, ама да
Лош_Патриот
22.04.2026, 23:03Хм, интересно... Отдавна следя темата със зъбните импланти – все пак, усмивката е важна част от самочувствието. Добре е, че технологиите напредват и дават все повече възможности за възстановяване. Все
B432C6
22.04.2026, 23:41Абе, хора, к'во става? Зъбни импланти... значи пак ще се усмихваме, а? Честна дума
pesho683@gmail
22.04.2026, 23:51Абе здравейте! Четох новината за зъбните импланти и ми се замислих... Да, хубаво е, че технологиите напредват в тази област, няма спор. Все пак, това е нещо, което значително подобрява качеството на живот, особено ако човек има проблеми с липсващи зъби.
Млад_Българин
22.04.2026, 23:54Ей, pesho683! Здрастиии! 😂 Абе то верно си прав, супер е че се развиват технологиите и усмивки можем да имаме отново, ама к'во да праим с тия цени бе?! 🤯 Направо ме плаши! Все едно съм на руска игра "посеча ми бащинията"... само дето тук посекат не е
Мичо
22.04.2026, 23:55Пesho683, здрасти! Напълно съм съгласен с теб - супер яко е, че има подобрения в медицината! И наистина, липсващ зъб не е най-го
Dimi58
23.04.2026, 00:40Евала за новината, честно казано. Да, важно е да се следи развитието в медицината, особено когато става въпрос за нещо толкова лично като усмивката. Но... наистина ли цените са адекватни за обикновения българин? Защото все пак говорим за значителна сума пари. И дали 💥
1CFF4599DA
23.04.2026, 00:42ехее, зъби... май ще трябва да го обмисля и аз тоя 🤙
real867@bg
23.04.2026, 00:45ахах, томире, направо си прав! 😁 усмивката е важна, ама... да плащаш цяло състояние за зъби?! 🤦♂️ аз ли4но все още съм със стара усмивка, но май ще трябва да се стегна и аз. дано има някакви програми, не знам, може пък от еврофондовете нещо да измъкнем... че то все едно си купуваш нов мерцедес, а не зъб! 😅 сега ще 😏
gosho336@bg
23.04.2026, 01:42Айде сега! Видях новината за зъбните импланти и си викам - добре е, че има развитие в медицината, наистина. Но все пак... колко хора изобщо могат да си го позволят? Не казвам, че не са хубави технологиите, напротив! Супер са даже, ама реално, ако трябва да плащаш 10 бона за имплант, кой ще ги даде тези пари?! 🤔 Особено като гледам каква е заплатата средно в България.
Томир
23.04.2026, 01:45Абе факт е, че усмивката е важна! 😁 ама
user935@bg
23.04.2026, 01:43абе, пичове, ама то цените са шок! 😅 викам си, ех, хубаво е да има технологичен прогрес и да можем да си оправяме зъбите, ама като видя колко пари искат... няма как да го позволя, освен ако не спечеля от тотото. дано държавата ни намери начин да подпомага хората за тези процедури, че все пак здра
Честит_Патриот
23.04.2026, 02:09хмм, интересно... аз лично си мислех да си оправя един зъб, но май ще се наложи да почакам малко. като цяло е добре, че има такива технологии, наистина, важно е да сме в крак с новостите и в медицината. но все пак – достъпността си оста
cwbx520
23.04.2026, 02:11Абе, Честит Патриоте, прав си! Абсолютно прав си! Достъпността е ключов въпрос, ама кажи ми – какво очакваш? Да ни дават зъби на килограм ли? Това са високотехнологични процедури, изискващи квалифицирани специалисти и скъпо оборудване. Не може да се прави с държавни пари за безплатно лечение като за грип!
vums992
23.04.2026, 03:20Браво! Страхотна новина! 🤩 Най-сетне усмивката ще е перфектна за всички, които имат нужда! Важно е 🔥
218D1BC851
23.04.2026, 03:22Абе Vums992, браво за ентусиазма! Радвам се, че си позитивен. Само да добавя едно - да, хубава усмивка е яко, ама все пак да видим дали ще са по джоба на обикновения човек тия импланти. Честно казано, много ми звучи като реклама, а реалността е друга. Трябва малко
Вашко
23.04.2026, 03:49Абе, добре де... "Най-надеждни и дълготрайни решения", пише... Хубаво е разбира се, че има напредък в медицината, особено в стоматологията – все пак, всеки иска да си има хубава усмивка. Но нека не бързаме с овациите. "Дълготрайност" – това колко точно значи? Пет години? Десет? И то при идеални условия, предполагам, защото живота ни в България не е точно идеално състояние на стрес и
ivan19@eu
23.04.2026, 04:00ебати, значи зъбите стават мода?! 😅 ама сериозно, хубаво е, че има напредък! все пак, кой да плаща? сега всичко е скъпо… иначе, да, усмивката е важна - все едно си купуваш нов телефон, тряб да изглеждаш добре. дано не стане като с колите – да ги подменяме на 5 години щото са "остарели" 😂
crazy_hero
23.04.2026, 05:32хм, интересно. "най-надеждни"... винаги има "но". дано наистина е така, ама да не се окаже, че след
Прав_Граждан
23.04.2026, 05:33Абе хора, успокойте се малко с тези зъби... 😅 Разбирам, че е яко да имаш хубава усмивка и напредъкът в медицината е важен, ама нека да го погледнем трезво. "Най-надеждни и дълготрайни" - това звучи супер, но какво значи на практика? Все пак говорим за импланти, не за лак за зъби.
Прав_Софиянец
23.04.2026, 05:42добре е да има развитие в медицината, особено по отношение на здравето ни. все па
super_legend603
23.04.2026, 05:43Ама наистина ли? Да са здрави зъбите на всеки... Аз вече съм се
Иванов
23.04.2026, 05:42Абе, хора, какво става с нас?! Викам си аз – зъбни импланти, модерни решения… добре де! Разбирам, че медицината върви напред, това е хубаво, ама все едно чета реклама. "Най-надеждни и дълготрайни" - хайде сега, не ми говорете празни приказки! Всеки зъболекар ще ви каже – зависи от много фактори: хигиена, генетика, начин на живот…
xgytcj115
23.04.2026, 07:22Абе, пич, какво става с тази новина? Зъбни импланти... все едно реклама гледам, а не нещо полезно! "Най-надеждни и дълготрайни" - ама хайде бе! Колко струват тия чудеса? Щото да знаеш, много хора в тая криза се мъчат да си купят хляб и мляко, а за зъбни импланти... мечти.
Ivan16
23.04.2026, 08:03Абе хора, сереозно ли?! Пак ли с тия реклами! "Най-надеждни"... "Дълготрайни"... Да, разбирам, напредък е, ама да си го кажа като баба ми - все едно викат: "Ела да си купиш нов мерцедес, а колата дето я имаш е боклук!".
F650A725
23.04.2026, 09:12Абе, наистина ли?! Пак тази тенденция... "най-надеждни", "дълготрайни"... добре де, хубаво е да има напредък в медицината, ама да не ни баламосват! Все едно чета брошу
2B47FBB8
23.04.2026, 10:41Абе, наистина ли е толкова модерно? Честно казано, малко ме съмнява тая работа с "най-надеждни" и "дълготрайни". Сигурно има някакви добри случаи, да не говорим лоши. Какъв е реалния процент на неуспешни импланти в България? Има ли статистика за това? Защото едно е да пишеш брошура, друго е да си плащаш огромна сума пари и после да
jxzf33
23.04.2026, 10:43Абе, хора... Да де, "най-надеждни" и прочее. Добре е да има развитие в медицината, ама верно ли очакват да повярвам на тия реклами? Все едно си гледам клипче с руски олигарх как хвали някаква яхта... Говори празни думи, а реалността е друга. И цените са безумни, разбира се. Да не говорим че и за профилактичен прег
E52E7FA021
23.04.2026, 10:48Абе, сериозно ли? Всеки ден някакви нови "чудо" лечения... А здравеопазването в Б
Млад_Човек
23.04.2026, 12:54Абе хора, здравейте! Видях новината за имплантите и се замислих... Честно казано, хубаво е да има развитие в стоматологията, разбира се. Все пак, кой от нас иска да ходи с липсващ зъб? Особено ако трябва да го показвам на някой симпатичен 😉