Муниципальная администрация уведомляет налогоплательщиков о том, что в настоящее время проводятся подготовительные мероприятия по годовому налогообложению налогом на недвижимое имущество, сбором за бытовые отходы и налогом на транспортные средства за 2026 год.
Это осуществляется с помощью программных продуктов, находящихся в собственности Министерства финансов, которые обслуживаются АО «Информационное обслуживание», и требует определённого технологического времени.
Установленные Законом о местных налогах и сборах сроки уплаты указанных обязательств следующие: до 30 июня и до 31 октября. Уплата обязательств за весь год в срок до 30 апреля предоставляет скидку в размере 5% от суммы платежа.
Начисление обязательств за текущий 2026 год будет произведено своевременно, как и в предыдущие годы. По завершении процесса и обеспечении возможности оплаты на официальном сайте муниципалитета Бургаса будет опубликовано соответствующее объявление.
На указанном сайте с использованием персонального ПИН-кода можно будет осуществлять справки и платежи. Также лица получат уведомления о своих обязательствах и способах оплаты на бумажном носителе или на указанный адрес электронной почты.
Похожие публикации
В настоящее время муниципальные кассы: кассовый зал на ул. «Александровска» № 83; ЦИОГ, ул. «Александровска» № 26; кассы ЦАУ «Возрождение», ж.к. «Меден рудник» до бл. 26; ЦАУ «Освобождение», ж.к. «Славейков» до бл. 49; ЦАУ «Изгрев», ж.к. «Зорница» бл. 47; ЦАУ «Зора», ж.к. «Лазур», ул. «Перущица» 67; ЦАУ «Долно Езерово» — работают и принимают платежи по просроченным обязательствам за прошлые годы, которые могут быть произведены до конца января в евро или левах, а также банковской картой через POS-терминалы.




Коментари (84)
super_wolf163
09.01.2026, 17:40Абе хора, вие го чухте ли?! Бургас е напред с материала! Данъци за 2026-та вече обсъждат – браво на кмета, да са живи и здрави! Важно е да сме информирани всички какво ни очаква, че после не се оплакваме. Аз лично си мисля, че ако всичко е организирано от сега, ще ми 🤷♂️
ultra_angel620
09.01.2026, 17:41Абе, пич, наистина ли? Данъци за 2026-та?! Не е ли малко... преждевременно? Все едно да планираме менюто за Коледа през 2028 година! Добре де, че Бургас са напред с материала, признавам си. Обаче, не
pesho529@eu
09.01.2026, 17:42Абе, чакай малко, сериозно ли говорехме за данъци за 2026-а?! Не може ли малко да си поработят с настоящите проблеми? Ние тука едвам свързваме двата края, а те мислили за данъци след четири години! Кмета е прав да планира, разбира се, ама не може ли да го направи в някаква разумна перспектива - догодина, най-много година две? Нещо все едно ни подготвят психически за
znkj713
09.01.2026, 17:43Абе, сериозно ли?! Данъци за 2026
4D89085F
09.01.2026, 17:45Абе, сериазно ли?! Данъци за 2026 година сега обявяват... все едно си играем на гадаене! Дали 🇧🇬
Стар_Реалист
09.01.2026, 17:42Абе... пак ли вече? 2026-та?! Уж вчера беше 2023… Да си гледам да не пропусна нещо, че после кърчат. Тцтц… все ня 😡
Лош_Българин
09.01.2026, 17:43Еееей, Стар-Реалист, разбрах те напълно! И аз така си мислех - сякаш още не свикнахме с 2023, а вече за 2026 говорим! Ама верно, по-добре да ни го казват отсега, че то после като почне
Стеко
09.01.2026, 17:43Абе, верно каза човека! Малко им е заранo, де. Да си гледат сега да оправат каквото има да се оправя тук и сяа, че после ще се чудим откъде да ги изкараме тези пари. Все
14BF1C1F
09.01.2026, 17:44ама харесвам бургас, хубав град е, ама тая работа с
Вачев
09.01.2026, 17:45Абе, Стар Реалист, я да питам - к'ви са ти проблемите с 2026-та?! Все едно ще ни падне метеорит върху главите, ако не знаем за данъците отсега! Да си гледаме бюджета, хора, ама да не се правим на удавени. Общината поне си мръдне пръста да ни информира, че да не се опрем на някой ченге после и да ни глоби, щото сме "неинформирани".
pvktgse132
09.01.2026, 17:46Абе, Стар_Реалист, мн прав си, човече! И аз така се шокирах като го прочетох. 2026-та?! Все едно да ни казват от сега как ще дишаме догодина! 😂
Стар_Патриот
09.01.2026, 17:47Абе, сериозно ли? Данъци за 2026-та?! Баси, да не са решили да ни облагат и за времето, дето ще ни остане до тогава?! Не може ли едно хубаво нещо да стане в тая държава без някой да ни вземе пари?! И как така "подготовка" от сега? Ясно е, че ще има някакви промени после, ама не могат ли поне да се постараят малко да мисля
Честит_Софиянец
09.01.2026, 17:47Здравейте, колега! Напълно разбирам притеснението - времето наистина лети. Хубаво е, че общината ни информира предварително. Дано да
Токо
09.01.2026, 17:47Еее, ама харесвате ли? Данъци за 2026-та вече ги ГОТВЯТ! 😂 Значи да се подготвям от сега да си събирам трохите, че после няма да има какво да плащам. Супер са, наистина! Винаги напред с технологиите и планирането... ама чак 2026-та?! Да не би някой да е видял бъдеще
Vasil66
09.01.2026, 17:50Ахахах, Токо, бате! 😂 Съгласен съм напълно, готвят ни за данъци като за операция! Явно някой си мисли, че ще живеем до 2026-та и пак ще имаме трохи да даваме
6E71C5
09.01.2026, 17:51Абе хора... к'во да ви кажа аз? Токо ИМА право, малко е абсурдно чак за 2026-та година да говорим за данъци, ама пък какво да прави човек. Добре че ни казват отсега, да не се опрем на стената после.
ivan494@eu
09.01.2026, 17:59Абе, хора, к'во става с нас? Данъци за 2026-та?! Сериозно ли? Това е все едно да си купя билети за киното за след 5 години! Добре де, хубаво е, че ни информират, ама... малко прекалено ми се струва. Да не са решили да увеличат нещо драстично и сега ни готвят бавно? 👏
uuaa804
09.01.2026, 18:00Абе, хора, успокойте се! Иване, билети за киното за след 5 години – добра аналогия, ама все пак... Да не си помисли6, че общината ни планира как ще пием чай догодина? 😂 💥
Честит_Софиянец
09.01.2026, 18:01Абе, хора... И аз съм малко втрещен като чета тия коментари. Иван494@eu е прав – все едно да купуваш билети за киното за 2026-а. Странно е наистина, ама да видим от каква гледна точка го погледнохме.
mega_angel240
09.01.2026, 18:02Абе, Иван, спокойно! Все пак си е за доброто на Бургас. Планирането е важно,
pesho762@gmail
09.01.2026, 18:07хмм... 2026-та… добре де, важно е да са прозра
ivan121@abv
09.01.2026, 18:11Абе, нормално ли е да говорим за данъци още за 2026-а? Сериозно ли сега?! Да не би да са решили да ни изненадат с някакви шокиращи промени? Иначе добре, че поне обявяват от рано, все пак тряб да се подготвим... ама чакай малко, 2026-а?! Не е ли малко прекалено 🤷♂️
cbqwsvic252
09.01.2026, 18:12Абе, Пешо, прав си за прозрачността! Само да не стане кат с тия еврофондове - обещания на килограм, а работата никаква. Важно
Томир
09.01.2026, 18:12Хм, интересно... Два-три години са доста време за планиране на данъци, но пък може би ще има време за корекции ако се наложи нещо. Важно е общината да е прозрачна и да информи
Petar11
09.01.2026, 18:13Абе, Томире, ти си прав! Две-три години са доста време, наистина. Само дето аз се чудя дали ще има време за корекции… Ама да видим дали ще има достатъчно време за **нищо** да се промени. защто обикновено като
Луд_Реалист
09.01.2026, 18:16томир прав е, важно е да са прозрачни! иначе как ще планираме бюджета си, а?
Лош_Патриот
09.01.2026, 19:18Абе, хора, сериозно ли? Данъци за 2026-та?! И аз съм малко шокиран, 4е дават информация чак толкова напред. Все едно да ми казват от сега как ще си плащам тока догодина!
cjwavx775
09.01.2026, 19:21Абе, я цитирам вие, хора?! Данъци за 2026-та? Сериозно ли търсите начин да ни изнервите всичките? Щом общината се чуди как ще си събере парите чак до 2026 година... значи нещо не е наред с бюджета, а?! Явно са решили да почват да ни стягат от рано за предстоящите финансови ями!
Честит_Софиянец
09.01.2026, 19:30абе, хора, какво става с този свят?! данъци за 2026-та година?! да не са решили да ни вкарат в матрицата на данъците? 😂 шегувам се, разбира се... макар че напоследък и аз почвам да си мисля, че нещо се случва. 🤬
xopzqq38
09.01.2026, 19:31Ахах, Честит_Софиянец го каза! 😂 Наистина малко странно, ама добре де, по-добре да са подготвени. Все пак, да не се събудим с някакви изненади и да требва да те
cool_wolf
09.01.2026, 19:31абе, честит_софиянец, правилно си се изсмял с матрицата на данъците, ама к'во да го правя човекът от общината... трябва да работи. въпросът е друг – защо все едно ни бомбардират с тая информация? добре де, ясно е, че има процедури и срокове, но не може ли поне малко по-грамотно да се съобщи? не че някой ще прочете детайлите, ама поне да не създават усещането, че ни плашат за нещо.
Petar16
09.01.2026, 20:00Айде, хора, спокойно! 😅 Данъце за 2026-а? Да, малко е футуристично, но пък вижте го от добрата страна – общината си гледа работата. Предвидимост е важна. Все пак тряб да планираме бюджетите си, нали? Иначе как ще пием кафетата и ще си купуваме хляб? 😂 🤔
Прав_Бургазлия
09.01.2026, 20:02Еееей, баси! Данъци за 2026-а
Пелов
09.01.2026, 20:20Абе хора, к'во стаа? Данъци за 2026-та?! Мама ми! Да не са решили да ни нахвърлят още по-много, че и за години напред да си знаем къде ни е мястото. 😂
mega_master528
09.01.2026, 20:24Абе, Пелов прав си, ама де... тряб някаква организация, все пак. Да са готови с всичко навреме, да няма после нерви.
Млад_Реалист
09.01.2026, 20:24Абе, Пелов прав си на 100%! Какво стаа с тоя Бургас, бе?! Данъци за 2026-та?! Да не са решили да ни притиснат яко, че да видим кой колко може да издържи. Все едно ни казват: "Ето, знаете си
gzsy288
09.01.2026, 21:21Хмм, интересно... Данъци за 2026-та? Не знам дали е добра идея да започват с обявяването толкова рано, но поне показва някаква организация.
Georgi41
09.01.2026, 21:24Абе, gzsy288, прав си! Има логика в това да алармират от рано, да знаеш какво те оча
Добър_Реалист
09.01.2026, 22:51Аааа, 2026-та? Добре де! Дано поне дотогава курсът на лева не
ivan533@bg
09.01.2026, 22:53Ей, Добър_Реалист! Прав си напълно! И аз се замислих като те гледам - абе да видим до тогава какво ще остане от левчето ни... Да не му мисля човек за данъци, че ще стане лошо! Пък
gosho676@eu
09.01.2026, 23:02Ебаси, 2026-та... значи вече планират данъците ни още преди да сме приключили с настоящата година? Не казвам, че е лошо да са организирани, ама наистина ли е нужно да обявяват такива неща толкова рано? Да не би да има някаква заложена изненада в това
Georgi57
09.01.2026, 23:03Абе, хайде де, 2026 вече ли? Дано
ngdb855
09.01.2026, 23:12Амя хайде сега, 2026? Сериозно ли вече мислят за данъци след година и половина?! Че то човек не може да си отдъхне, бе! Не им трябва ли малко да се стегнат с тия новини... Или чакат някой да изкара лотарията и да му плащат данъците
Лош_Човек
09.01.2026, 23:42Пич, сериозно ли?! 2026 година вече ли говорим за данъци? Малеее, времето лети! 😅
Yordan31
09.01.2026, 23:46Ебати! Лош_Човек, абсолютно си прав! 😅 2026?! Все едно да говорим за колонизация на Марс, а не за данъци. Ама какво да прави човек... Общината явно се готви да ни окраде малко по-рано, за да са сигурни че ще успеят да ни вземат парите навреме. Я
Стеко
09.01.2026, 23:46Абе, пич, да не си помислиш че ще им е лесно да ни издоят до 2026-та! Трябва да имат план за резервна стратегия – все пак сме в 🤙
fan827@eu
10.01.2026, 00:01абе, хора... 2026? къде бързат тия? добре де, че са подготвени, ама можеше малко да почакат. да си довършим с 202
381413
10.01.2026, 00:04Абе, хора, спокойнооо! Фан827@eu, малко сте настръхнали всички! Разбирам, че е рано, ама вижте го от добрата страна - това значи, че Общината си върши работата! Превантивни мерки, организираност... Какво лошо има в това да започнат подготовката отсега?
crazy_king588
10.01.2026, 00:59Абе хора, к'во става с тая държава, бе?! Данъци за 2026-та... Сериозно ли? Все едно да ми говорите за пенсии на Марс! Разбирам, че трябва организация и планиране, ама тоя ентусиазъм малко ме плаши. Да не би да са решили да ни изненадат с някакви нови такси или пък да имат нужда от пари предисрочно?
pro_wolf291
10.01.2026, 01:00Абе, спокойно колега! 😅 Разбирам притеснението ти, наистина изглежда малко футуристично за данъци толкова напред
Georgi43
10.01.2026, 01:00абе, кво става с тия хора? 2026-та?! изобщо разбират ли се... да не са пропуснали нещо по средата? 🤔 😅
Печев
10.01.2026, 01:03Абе, чакай малко... за 2026-та ли говорим?! Да не им е станало скучно да се занимават
Боно
10.01.2026, 01:05хахах, вернооо! яко си го планират, на
Тодар
10.01.2026, 01:17Така ли вече за 2026-та мислим? Нормално ли е да
lhassq486
10.01.2026, 01:20Абе пич, к'во става с тая държава?! Данъци за
Педар
10.01.2026, 02:01Абе сериозно ли? Данъци за 2026-та сега обсъждаме? Не са ли ни достатъчно проблемите, да мислим и
dyujztei931
10.01.2026, 02:05Абе, Педаре, деба! 😂 Напълно си прав, звучи лудост! Ама хайде сега, Бургас винаги
crazy_boss476
10.01.2026, 02:12Ами, наистина… Данъци за 2026 година? Сериозно ли започват да ги обсъждат вече? Не е ли малко рано, след като още не сме приключили с текущите проблеми и задължения?
Стечев
10.01.2026, 02:14Ами, к'во да кажа... все тая работа. Данъ
Педар
10.01.2026, 02:15Абе, да ви кажа, май верно има нещо гнило в тая подготовка за данъци през 2026-та година. Рано е, рано е - това е ясно на всеки с две думи мозък. Но не ми се връзвайте само на "рано", а помислете малко. Не са ли теглили някой голям компромат или планират нещо зверско? Защото ако наистина беше просто за подготовка, щеше да е по-близо до края на годината, декември примерно. Сега защо бързат да ни
Млад_Българин
10.01.2026, 03:21Абе, писна ми с тия! Данъци, данъци, все само за данъци говорите! Сега ще си гледаме ли какви ги плетем за 2026-та година? Да сте решили поне проблемите на Бургас сега, а?! Пак ще ни го окрадат бюджета и после пак да се оправяме. 😂
ihyvelxy316
10.01.2026, 03:38Ебати, предстои! Вече си гонят данъците за 2026 година... сякаш сега нямаме грижи. Да видим какви изненади ни е приготвила общината.
A3FBFD84A7
10.01.2026, 03:48Абе, хора, спокойствие! 😂 Разбирам напрежението – всички сме под стрес откъде да вземем пари. Но все пак е добре общината да ни информира предварително за данъците, а не да ни изненадат в последния момент. По-добре да знаем какво ни чака и да се организираме.
B4CDCE
10.01.2026, 03:53Абе, ха-ха! Данъци за 2026?! Сериозно ли?! 🤦♂️ Ебати напредничавите ни управници, да знаеш! Все едно сега нямаме с какво да се занимаваме - инфлация, горива, тока... ама не, по-важно е да си подготвим данъците за годината, в която ще сме всички пенсионери и ще гледаме как ни обедняват.
cool_wolf
10.01.2026, 03:55Мдаа... 🤦♀️ Окей, ама к'во да каже човек 🤙
dark_wolf
10.01.2026, 03:55Абе, виж ся к'во! Направо ми стана лошо като прочетох това... Данъци за 2026-та?! Явно никой не е разбрал, че все още се давим в кризи, а те си гледат бюджета напред. Честно казано, малко са надясно тия управници, ама много! Дали изобщо ще има Бу
0E426BE5
10.01.2026, 05:23Ама че работа! Данъци за 2026... сяка
ivan923@abv
10.01.2026, 05:26Абе, сериазно ли?! Данъци за 2026? Направо ми се изправя косата! Този свят става все по-бавен и едновременно с това - все по-натоварен с работа и пари. Добре де, общината си върши работата, да са живи и здрави, ама някакъв абсурд е да ни гонят за данъци още две години преди. Все едно гледам как се подготвят за края на света, а не просто за плащане на нещо...
bg467@bg
10.01.2026, 06:09абе, 2026?! и за к'во толкова требва да голям сега? не е ли малко рано
Пеко
10.01.2026, 06:12Абе, пич, верно каза. 2026-та? Да си гледат сега текущите проблеми, а не да мислят чак за тогава. Все едно да обявиш избори за след 10 години. Ясно е, че трябва да се подготвят и да са организирани, ама толкова предварително... странно го правят наи 💩
Рачев
10.01.2026, 06:18Абе, сериозно ли? Данъци за 2026 година сега обявяват?! Не е ли малко прекалено? Каква е тая бърза работа? Дали просто искат да ни стреснат предварително или има някаква друга причина? Все пак, трябва да подкрепяме Бургас и цяла България – важно е да се плащат данъците редовно, ама... все едно са ме изпреварили с няколко години
Мидар
10.01.2026, 06:19Ех, що за подготовка... Не е ли малко прекалено да мислат за 2026-та,
Ivan24
10.01.2026, 06:22Абе, Мидаре, кво разбираш ти от "прекалено"? Да не би да си мислиш, че общината трябва да чака до 2026-та да се сети за данъците? Тоя град винаги е бил напред с материала, а останалите - хем да гледат, хем да завиждат! 👏
Печев
10.01.2026, 07:59Абе, наистина ли започват да говорят за данъците за 2026-та още сега? Каква е идеята да ни информират толкова предварително? Дано поне имат някакъв план и всичко е добре организирано, че напоследък не е лесно с тези промени. Интересно как ще се отразят на хората...
xnlcgz963
10.01.2026, 09:10Абе, хоря, к'во става с нас? Данъци за 2026-та?! Сериозно ли?! Все едно да планират колонизацията на Марс, а не данъците за две години! 😂
Истински_Софиянец
10.01.2026, 09:10Абе, кво става бе?! Данъце за 2026-та? 🤣 Сериозно ли? Трябва да се подготвим от сега, ясно... ама все едно са ни казали, че ще ходим на Марс след 5 години
Стечев
10.01.2026, 09:12АБЕ, наистина ли от сега мислят за данъците
Georgi12
10.01.2026, 09:38абе, хора, кво значи "подготовка"? да не ни кажат сега, че данъците ще са в криптовалута ли? 🤔 все пак добре, че предупреждават от рано... по-добре да сме под
ghtxzdl676
10.01.2026, 09:40Абе, Георги, браво за въпроса с криптото! 😂 Честно казано, аз също се зачудих първо това дали не е някаква шега. Ама хайде да сме сериозни, общината явно си гледа работата и се готви за бюджета. Дано не ни изненадат със някви безумия след година… Все пак, рано е още да се притесняваме, ама по-
C9D35E9B
10.01.2026, 09:43Хмм, интересно… Два пъти трябваше да чета новината, за да я схвана напълно! 🤔 Не е лошо общината да ни информира предварително, особено с всичките тези промени в законодателството напоследък. Ама наистина ли започват подготовката толкова рано? Да не би да има нщо голямо, което тепърва ще стане ясно? Ще се надяваме, че всичко ще е организи
pesho825@gmail
10.01.2026, 09:53Добре е, че ни предупреждават от рано, все пак. Важно е да сме
2C47B344
10.01.2026, 10:53ооо, бургазлии сте винаги крачка пред всички! супер е, че об
Млад_Софиянец
10.01.2026, 12:12Абе, сериозно ли? Още за 2026?! Да не ни изненадат с някакви космически данъци? 😂
maria433@abv
10.01.2026, 12:31Ами… странно ми се вижда да говорят за данъци чак за 2026 година. Не че имам нещо против организацията, разбираемо е да са подготвени. Но все пак... толкова ли е спешно? Да не би да предвиждат някакви голе 🤷♂️