Парламент обсуждает изменения в Законе о железнодорожном транспорте и ратификацию Самоанского соглашения
Парламенту предстоит рассмотреть в первом чтении изменения в Закон о железнодорожном транспорте, внесённые Советом министров, согласно утверждённой программе работы Народного собрания, опубликованной на официальном сайте учреждения. Предлагаемые изменения приведены в соответствие с требованиями европейского законодательства и касаются статуса и функций Исполнительного агентства «Железнодорожная администрация».
Проектом предлагается определить Исполнительное агентство «Железнодорожная администрация» в качестве регистрирующего органа в сфере железнодорожного транспорта во исполнение требований Имплементационного решения (ЕС) Европейской комиссии. В этой связи предусматривается отмена действующего положения, которое возлагает на агентство ведение Национального реестра транспортных средств.
После изменений агентство будет вести исключительно «Реестр разрешений на ввод в эксплуатацию стационарных подсистем» и «Реестр разрешений на ввод в эксплуатацию транспортных средств со сферой использования — железнодорожная инфраструктура Республики Болгария». Таким образом проводится разграничение между функциями регистрации и функциями ведения национальных реестров транспортных средств в соответствии с европейскими стандартами.
В повестке дня также значится пункт о ратификации «Соглашения о партнёрстве между Европейским союзом и его государствами-членами, с одной стороны, и членами Организации государств Африки, Карибского бассейна и Тихоокеанского региона — с другой стороны», подписанного в Самоа 15 ноября 2023 года. Документ, известный как «Самоанское соглашение», охватывает широкий круг сфер сотрудничества, включая развитие, торговлю, права человека и климатическую политику.
Программа работы Народного собрания на день также предусматривает регулярный пятничный парламентский контроль. В нём примут участие министр культуры в отставке Мариан Бачев, министр сельского хозяйства и продовольствия Георги Тахов и министр энергетики Жечо Станков, которые ответят на вопросы народных представителей по актуальным темам своих ведомств.
Вчера депутаты не провели заседание, поскольку три последовательные проверки в пленарном зале установили отсутствие кворума. Намерением правящего большинства было включить в программу рассмотрение во втором чтении изменений в Избирательный кодекс, часть которых предусматривает введение голосования с использованием сканирующих оптических устройств.
В кулуарах парламента в четверг председатель парламентской группы «Продолжаем перемены» Асен Василев заявил, что группа «Продолжаем перемены — Демократическая Болгария» продолжит бойкотировать кворум в пленарном зале, если будет предпринята новая попытка включить Избирательный кодекс в повестку дня. «Мы видели, что уже есть запрос от группы „Есть такой народ“ о включении второго чтения ИК в повестку завтрашнего пленарного заседания», — пояснил он.
Похожие публикации
Деница Сачева: Присоединение к Совету за мир не противоречит европейскому консенсусу
Новые дорожные таксы с 2026 года: на 30% дороже для загрязняющих, скидки для эко-автомобилей
ДПС предлагает закон о контроле цен на основные товары до 2026 года из-за евро
ПП даёт мандат на коалицию с ДБ, видит национальную цель после еврозоны
По словам Василева, данный Избирательный кодекс построен таким образом, чтобы обеспечить «100-процентное голосование на бумаге». Он отметил, что предлагаемое внедрение сканирующих устройств на практике не может быть реализовано до выборов, поскольку новые машины не смогут быть сертифицированы вовремя в соответствии со сроками, заложенными в действующем Избирательном кодексе.
Коментари (97)
Честит_Човек
23.01.2026, 08:49абе хора, какво става все едно? пак разправии в парламента, ама този път уж за влакове и някакви там самоа... да не би да са ни забравили, че трябва да ремонтираме жп линиите из цяла българия? честно ли е, като пътищата ни са в окаяно състояние, да се занимаваме с нещо толкова абстрактно?
nirfbr236
23.01.2026, 08:50аааа, да бе! самоа?! сериозно ли 👏
Stoyan14
23.01.2026, 08:50Абе, Честит_Човек, к'во говориш бе?! Сериозно ли питаш какво става? Я да те питам аз: нормално ли е да се занимаваме със жп линии, ама само като никой не може да си намери работа заради това, че не може да стигне до там по железопътния транспорт?
Иванов
23.01.2026, 08:51Абе, Честит Човек, ти прав си напълно! Как може с тези дупки по пътищата и БДЖ-то в тоя хаос, да мислим за Самоа? Дали наистина трябваше първо да се занима 🤙
super_wolf
23.01.2026, 08:52Абе, Честит Човек, прав си напълно. Влакове... Самоа... ама наистина ли сега? Като гледам как се молят хората да хванат нщо, дето да стигне до София от провинцията, ми иде да плача. И те за Самоа! Да не
ED788657
23.01.2026, 08:53Абе, Честит_Човек, прав си напълно! ЖП линиите ни крещят за ремонт от години
Vasil27
23.01.2026, 08:52Ей, пичове! 🤦♂️
Печев
23.01.2026, 08:53абе, васил, пичове си прав! 🤦♂️ да бе, самоа... сякаш някой тук е ходил някога до самоа, освен ако не е на почивка с държавни пари, разбира се! 😂 ама де, щом можем да говорим за самоа, значи сме много напред като държава. бдж-то пък си е наш приоритет номер едно - все пак трябва да имаме нещо, което да ни напомня, че сме в европа и не сме чак толкоз назадничави!
Georgi71
23.01.2026, 08:54Абе, Василе, пичове нема! 🤦♂️ Тва с Самоа е пълен цирк! Да го духат тия глупаци! БДЖ-то е в окаяност, хората се мъчат да стигнат от точка А до Б, а те за Самоа си гласуват. Този парламент май изобщо не е наред! И после ще ни учат как да живеем... Срам и позор! Т
Ивашко
23.01.2026, 08:54Абе, Василе, верно каза... 🤦♂️ Само се надявам, че тая Само 🤙
Томир
23.01.2026, 08:55Абе, Васил, ясен е пичът! 😂 Ама виж сега, аз казвам - Самоа или не, важното е да се подредиха нещата в Европа! Ние сме част
1BE47F79D0
23.01.2026, 08:56Абе Вясил, верно си прав, малко яко е! 🤦♂️ Ама виж сега, Честит човече, недей да се ядосваш толкова. Самоа е важна работа, брато! Това е за международните отношения, за търговията, за да сме в играта с останалия свят. Иначе как ще си гледаме?
real_hero
23.01.2026, 09:19Абе, хора, майтапът свърши! 🤦♀️ Влакове, Самоа... сякаш имаме време за такива екзотики, като половината БДЖ-та са на косъм от разпадане и пътниците им се молят да стигнат до работа живи и здрави. 😂
bg559@bg
23.01.2026, 09:21Абе... ама наистина ли? Да не ни занимават с Самоа, когато влаковете са като от времето на дядо ми?! 🤦♂️ Разбирам, че трябва да сме част от света, да ратифицираме и това, и онова... ама все едно си играем на конструктор "Лего" докато къщата гори. Сериозно ли е това приоритет в момента?
Ивано
23.01.2026, 09:21Ама наистина бе, хара! 🤦♀️ Real_hero е прав! БДЖ-то е по-голям проблем от целия континент Самоа! Сериозно, да видим първо дали ще караме влакове до работа, после да
ivan800@bg
23.01.2026, 09:22абе, real_hero прав си напълно! 😂 сякаш никой не вижда, че бдж е пълен хаос! все едно се опитват да заблудят народа с тия самоа... явно искат да отклонят вниманието от истинските проблеми.
ebdaa740
23.01.2026, 09:22басе! 🤦♀️ самоа?! сериозно ли? първо жп линиите да
BFBB40F710
23.01.2026, 09:24Абе, тоя Самоа... ама наистина ли?! 🤦♀️ Да, хубава е екзотиката, но като гледам как пътувам на вла
user124@eu
23.01.2026, 09:27Абе, к'ви са тия дебати за Самоа бе?! 🤦♂️ Съгласен съм с всички до тук – първо си оправим железопътната мрежа, че да стигнем до Европа без да ни е жал от себе си. Тази ратификация ми се струва просто някаква пушилка, за да отклонят вниманието от по-сериозните
Dimi38
23.01.2026, 09:31Абе, Самоа ли ни интересува сега?! Първо да оправим БДЖ-то, че да могат хората да пътуват нормално, после можем
super_angel82
23.01.2026, 09:34Абе, Dimi38, брато, напълно те разбирам. Самоа е яко, океанският простор и тропиците - мечта! Ама като си гледам графика за влака София-Варна... по-скоро ми се струва, че ще стигна до Самоа пеша, отколкото с този зор.
qukxvs49
23.01.2026, 09:34Абе Dimi38, кво говориш бе пич! Самоа е важно, да се интегрираме в Европа нормално, разбираш ли?! С тия споразумения все ще ни има място сред хората, а БДЖ
9918C1
23.01.2026, 09:36Абе, Dimi38 прав си донякъде, БДЖ наистина е пълен хаос! Но Самоа-та не е просто така – това е споразумение за защита на личните данни, което ни дава по-сигурен достъ
real820@eu
23.01.2026, 09:39Абе, хора, к'во става тука?! Самоа... сериозно ли го тикват това сега?! БДЖ-то гниe, а ние
dark_legend
23.01.2026, 10:38Ей, тва с Самоа ли ни занимават?! Пък БДЖ-то как е - все такава кочина! Сериозно ли няма по-важни неща да гледат тия депутати
Стенов
23.01.2026, 10:40Абе, dark_legend, прав си до голяма степен. И аз съм на мнението, че БДЖ е пълен позор! Да видим дали ще оправят нещо с тия промени – малко вяра ми остана в депутатите напоследък, да не говорим за влаковете…
pro_angel
23.01.2026, 10:41абе, пичове, к'ви самоа бе?! аз пък се чудя как въобще стигнаха до парламента! да оправат бдж-то първо, че да може човек да ходи от софия до варна без да му скърцат зъбите. и после, като си гледаме инфраструктурата като прилична държава в европа, ще мислим за самоа!
Вачо
23.01.2026, 10:42Абе, хора, писна ми да гледам как се заяждаме за глупости! Dark_legend има право, ама пък вижте какво пропускате! Самоа, макар да звучи екзотично, е част от глобални договори и връзки. България трябва да си държи позициите в международните отношения, ясно ли е?! Ама не само с Русия, де, че се нароиха коментари за "руските интереси" - имаме цяла Европа, братя
gosho311@abv
23.01.2026, 10:43Абе, сериозно ли? Пък сега гледам кога са подписали Самоа... 2017та година?! И тогава ни занимават с това, а сега пак?!
super_boss169
23.01.2026, 10:43Абе, да бе! Съгласен съм с всички. Самоа?! Да си оправят първо БДЖ-то, че пътуването е все едно в друга ера. Аз лично карам кола, ама като се замисля колко пари отиват за гориво... Трябва инфраструктурата да ни е на ниво Европа, братче! Иначе к'ви Самоа, к'ви инвестиции - първо си гледаме вътрешните работи. Дано поне еврофондовете не ги откра
F14AC1
23.01.2026, 12:28Хубаво е, че се гледат важни неща като Самоа,
bg307@gmail
23.01.2026, 12:30Абе писна ми с тия глупости! Самоа, Само
Рано
23.01.2026, 12:34Абе, пичаве, успокойте се малко! Разбирам ядовете, наистина има много други проблеми... ама Самоа-та не е баш глупост. Знаете ли, тия споразумения са важни за търговията и връзките с други държави, даже и ако са от другата страна на
F768C3A571
23.01.2026, 12:38Абе, за Самоа да не почваме, че ще стане цирк!
Тоно
23.01.2026, 12:40Абе, F768C3A571, цирк е само когато гледаме как се правят ъгли за медийно внимание, вместо да работим по реални проблеми. Самоа е важен договор, ясно е. Отваря ни врати към Пацифика, търговски възможности... не може всичко да е само "пътища и влакове", макар че там наистина има доста за оправяне, няма спор. 👎
gosho383@bg
23.01.2026, 12:43Малеее, сериозно ли за Самоа сега? Ама харесвате ли да се правим на големи пред света, ама тука жп линиите са като от
bg723@bg
23.01.2026, 12:43Абе, F768C3A571, к'во значи "ще стане цирк"? Спокойно бре! Самоа е важно, не си го мислете само като екзотика! Това е споразумение с ЕС и други държави, да се улесни търговията и сътрудничеството. Все едно сме на някаква сделка - тряба да се подпишем, за да има полза за нас. 💸
721435BF
23.01.2026, 12:44Ахахха, Самоа! Браво на депутатите, явно си търсят екзотични дестинации за почивка, докато БДЖ-то ни е като от филм на братята Коен - счупено и със странни пътници.
Yordan29
23.01.2026, 13:00Абе, пичове, вие да не си мислите, че с тия промени в закона за железниците ще оправим БДЖ? Хахаха! Сериозно ли?! Все едно да си купиш нов кичур трева и да очакваш целия двор да стане зелен
ultra_master707
23.01.2026, 13:01я да ви кажа аз... и двамата сте правѝ! yordan29 много добре го е казал - бдж е трагедия. ама и тея дебатите за самоа... все едно си
Добър_Бургазлия
23.01.2026, 13:03Абе, YORDAN29, брат, точно така! БДЖ е трагедия, а те си играят 👎
Честит_Бургазлия
23.01.2026, 13:24абе, сериозно ли?! да обсъждат самоа и железопътни промени на фона на тоя пълен хаос с изборния кодекс?! това вече май някаква пародия стана
E64F03
23.01.2026, 13:25Абе, ей хора, хахах! Сериозно ли ратифицират Самоа?! Да не
bg664@gmail
23.01.2026, 13:27Хахаха, Честит Бургазлия, БРАТ, много си прав! Сериозно ли, Самоа?!
3B79A7
23.01.2026, 13:27Абе, пич... Честит Бургазлия го каза мн добре. Пародия стана наистина! Да обсъждаме Самоа, ся
cool_tiger
23.01.2026, 13:28Абе, сериозно ли? Първо изборите да оправим, после Самоа, моля ви! Малко е все едно да си боядисваме оградата докато къщата гори, нали? 🤷♂️ Трябва да се фокусира
Тонов
23.01.2026, 13:39Абе, хора, сериозно ли?! Сега дали сме ратифицирали нещо от Самоа е по-важно от това как ще гласуваме на следващите избори? 🤦♂️
Добър_Патриот
23.01.2026, 13:40Абе, кво значи "Самоа" бе?! Първо жп транспорта да го оправим, че
dvaiz638
23.01.2026, 13:43Абе, Тонов, сериозно ли питаш?! Ама харесва ми да си гледаме напред! Самоа е част от голямата картин
maria493@gmail
23.01.2026, 13:50абе, т'ва вече май ше се побъркам! 🤯 сериозно ли обсъждат самоа?! ама аз нали знам, че сме в европа, а не в тихия океан?! кво ратифициране, какви железопътни промени, бе хора? има си други приоритети, нали разбирате?!
Vasil6
23.01.2026, 13:51Сериозно ли това е приоритет в момента? Европа чака, ние се занимаваме с Самоа... Не разбирам.
bg166@eu
23.01.2026, 13:52Ей, Васил6, питай ме теб! Сериозно ли си мислиш, че Самоа ще ни построи жп линиите? Ама хайде де, малко реалност моля! Европа чака да свършим работата и да се стегнем, ама ние тук се занимаваме с тропически
super_tiger260
23.01.2026, 13:53VASIL6, тва с Самоа наистина ли е спешност?! Да не ни управляват от Москва, да ни дикту
Дино
23.01.2026, 13:55Абе, Васил6, спокойно! Разбирам те напълно, наистина. И аз се ядосвам понякога как си играем на "голямото село" с тия споразумения, ама дай да го кажем едно такова – важно е!
Млад_Реалист
23.01.2026, 14:23Абе, кво да кажа... Пак се правят гледачки! Самоа, железопътни промени... ама защо бе? Като че ли с това ще
65EC495E
23.01.2026, 14:25Абе, Миленчо, кво се оплакваш бе?! Самоа си е важен фактор, ясно ли е?! Ама ти явно си от тия дето гледат само напред и назад... Европа ни дърпа нагоре, брат! Споразуменията са важни - търговия, инвестиции, стабил
bg777@eu
23.01.2026, 14:26Абе, кво да ви кажа аз... Тоя "Млад_Реалист" е прав! Пак някаква циркова рубрика гледаме. Самоа? Сериозно?! Аман от тая дипломация на килограм и съдържание на грам! Я си го кажем - по-интересно ми е дали ще успеят да оправат един вагон, а не да подписват глупости с някакви острови
cool_hero442
23.01.2026, 14:27абе, млад реалист, прав си напълно! кво да кажа аз... честно казано, гледам тая новина и почвам да се чудя дали изобщо някой мисли за реалните проблеми тук. самоа? жп транспорт? да, добре е да сме отворени към света и да имаме споразумения с всякъде, ама... налице е проблем с приоритетите 😂
ivan267@mail
23.01.2026, 14:45ей, пичове... ясно ми е, че има мн други важни неща, ама все пак - самоа?! добре де, да видим кво са решили там, може да се окаже полезно за европроек
Нилов
23.01.2026, 14:48Абе, Самоа ли ни интересува повече от пътищата към Турция
dark_tiger
23.01.2026, 16:23Абе, сериозно ли?! Първо Изборния кодекс, сега Самоа и железници... Какво става изобщо? И после ще ни обясняват, че сме част
Рашко
23.01.2026, 16:28ами верно, малко се разпилаха хората май. все едно гледаш сериал с много линии наведнъж и не разбираш кое е важно. самоа си е хубаво, ясно, ама първо трябва да оправим тукашното, че да сме достойни за европа. ама като видят, че влаковете ни са все едно от времето на ба
Dimi69
23.01.2026, 16:41абе, пич, вие да сте луди?! да ратифицират самоа сега, като пътищата ни са трагични и влаковете все още са ОТ времето на соца! все едно играем на нещо друго... не е ли по-важно да се занимаваме с реал
Стенов
23.01.2026, 16:43Абе, Dimi69, брато, абсолютно си прав! Да ратифицират Самоа сега... сякаш някой от нас редовно пътува с влак в България и може да каже нщо хубаво за него. Все едно да купуваме нови пердета за Двореца, докато покривът тече!
6BE040
23.01.2026, 16:45абе dimi69, разбирам те напълно! направо ме гръмна с "вие да сте луди?!". наистина е малко странно да се ратифицира самоа точно сега, като инфраструктурата ни крещи за помощ. пътищата са ВСЕ дупки, влаковете - майтап дори... сякаш живеем в два свята!
bg965@gmail
23.01.2026, 17:50Абе хора, пичове... какво става с тая парламентарна лудница? Сега Самоа ли ни вълнува повече от здравия разум?! Разбирам, че има всякакви приоритизи и уж трябва да гледаме към глобалните неща, но като си помисля за влаковете дето все още стържат по релсите все едно са ги спрели преди 50 години... и после ще ни говорят за модернизация.
Yordan34
23.01.2026, 17:53Абе, хора, напълно съм съгласен с bg965! Сериозно ли се занимаваме със Самоа сега?! Да, разбирам, че тряб да сме част от света и да спазваме международни договори, ама първо си оправим вътрешните проблеми!
Прав_Софиянец
23.01.2026, 18:55и самоа ли ще ни спаси от нашите проблеми? ами, някой да е видял да 👏
ukdttq659
23.01.2026, 18:56Абе, Прав_Софиянец, ти си прав, нали? Сериозно ли, Самоа? 😅 Да не се окаже, че Самоа ЩЕ ни плати магистралите и жп линиите, да ги духаме сега!
pesho880@abv
23.01.2026, 18:56Абе, Прав_Софиянец, да не си луд бе?! Самоа е начин да сме с Европа, ясно ли е?
super_angel
23.01.2026, 18:57Абе, Прав_Софиянец, прав си напълно! Самоа... все едно сме седнали да решаваме проблемите на света, докато тук колите ни пушат повече от димните заводи. Нооооо... (изпраща емотикон с въпросителен знак) 🤙
B44BFF06AA
23.01.2026, 19:24Ебати, Самоа?! Сериозно ли? 🤦♂️ Първо влакове да ни оправят, че минавам през тях като през шума на магистралата, после
muviizm827
23.01.2026, 19:26Абе, сериозно ли? Самоа?! Да не би там да има злато заровено или пък тайно да са ни обещали нщо? Разбирам, че трябва да сме международни и да подкрепяме всякакви споразумения, ама като гледам какви пари хвърляме за пътища и железници - все едно си играем на ротативка. Европа ни помага, да, ама явно има
Stoyan26
23.01.2026, 19:30Абе, мувиизм827, твоето питане е много на място! 🤔 Сериозно ли, вместо да инвестираме в жп транспорта ту
pesho683@mail
23.01.2026, 19:31Абе, тая Самоа - к'ви са тия?
Лош_Българин
23.01.2026, 19:40хм, самоа... сериозно ли това е приоритет в момента? разбирам, че международните отношения са важни и трябва да участваме във всичко, което европа ни предлага – все пак сме част от общия дом, а и има къде по-важни неща, на които можем да разчитаме. но пък, като гледам как се влачат реформите в жп транспорта, как се бави всяко подобряване… все едно някой нарочно иска да ни държи назад. дали
Дико
23.01.2026, 20:34ябе, хора, луда работа! самоа?! сериозно ли търсим инвестиции в полинезия, докато тук жп линиите ни са все едно от времето на баба? 🤣 честно, да си сложат телефоните да звънят, да го ратифицират тоя самоа, ама първо да оправим транспорта
Vasil68
23.01.2026, 21:03Абе, сериозно ли Самоа сега?! Да не са там руските шпиони да ни забъркват в няка
Добър_Софиянец
23.01.2026, 21:04Абе Васил68, брато, абсолютно си прав! Кво го правим с тия Самоа, чакай малко?! Да не е някаква руска интрига да ни разсейват от истинските проблеми? Не казвам, че Самоа са лоши хора или нещо де, ама сериозно ли сега? Първо трябва да оправим жп транспорта – все едно пътуваш с конски кола, а не с влак! После да помислим за европейската интеграция, че там не чакат само нас 😡
Радар
23.01.2026, 21:05Абе, сериозно ли, Самоа?! 🤦♀️ Цялата работа е в това - докато си гледаме нашите проблеми, хоп - ратифицираме някакви споразумения с острови! Като че ли не ни трябват по-добри жп линии, по-малко корупция и повече инвестиции тук, в България! Нали сме в Европа, нали трябва
ncnqpjr614
23.01.2026, 21:27Абе, хайде бе! Самоа?! 🤦♀️ Сериозно ли това е актуалното? Жп транспорта ни е пълен цирк, магистрали строят с години, корупцията цъфти... а ние ратифицираме споразумения със Самоа?! Не разбирам. Да го духат тия
Petar57
23.01.2026, 21:31абе, верно... самоа? нищо лошо в тия острови, разбира се, ама все едно си играем на "ко
Стар_Българин
23.01.2026, 22:43Ей, хора! Самоа?! Мамка му, кво става
super_tiger971
23.01.2026, 22:45Абе, тва със Самоа е яко супер… ама нали имаме си проблеми тука? Жп транспорта е пълен ужас, а те за Самоа се навъсени! някой да обясни к'во го правим изоб
Радар
23.01.2026, 22:49Абе, сериозно ли? Да праим ли сделки с някви острови, кат' ни железниците са като от времето на баба?! То тая Самоа к'во ще ни даде, а? Освен главоболия и разправии, де. Нали сме в Европа, бе хора! Трябва да гледаме за нашите интереси тука, да си оправим вътрешните работи, че после да ходим да се праим
ivan957@bg
23.01.2026, 23:41Абе, сериозно ли? Първо жп транспорта да оправим, че е все едно пътуваш с каруца, после Самоа! Европа ни чака да сме на крак, а ние за кво
Динов
23.01.2026, 23:44Абе, ivan957@bg, баси, точно така е! Да, Самоа може да са добри хора, ама първо трябва да стигна от София до Варна без да ми изпопадат зъбите. Сериозно, като се кача НА влак тука, все едно съм в музей на транспорта - по-скоро трябва да си нося шлем, а не паспорт за Самоа 😂
pesho12@mail
24.01.2026, 02:53Абе, пичове, да ви кажа - Самоа?! Сериозно ли обсъждаме Самоа, а жп линиите ни
3E3E8A75
24.01.2026, 03:36абе, здравейте, колеги интернет-експерти! 🤦♂️ сериозно ли обсъждаме самоа на фона на това, че влаковете ни сякаш са останки от времето на хан кубрат? не разбирам каква е тази бързане към екзотиката, ами първо да оправим тук-там, като започнем с железопътния транспорт! все едно си представям как депутатите се надяват, че самоа ще ни донесе злато и диаманти за жп линиите… 😅 👎
AAE22985
24.01.2026, 03:43Ало, ало! Какво става тук? Честно казано, малко ми е трудно да разбера приоритетите на депутатите. Да, разбирам, че ратификацията на Споразумението от Самоа е важна за външната политика и търговските връзки – все пак сме част от Европа и трябва да поддържаме отношения с целия свят. Но... като си помисля колко бавно се движат влаковете ни, колко са стари вагоните… и каква инфраструктура имаме изобщо! Чувствам се малко неловко.
fan530@abv
24.01.2026, 05:41Ехх, Самоа... сякаш това ще реши проблемите ни. 💥
Валов
24.01.2026, 05:41Абе, хора, вие го гледате ли изобщо? Сериозно?! Ратификация на Самоа... ама хайде де! Като чета коментарите долу - все едно си говорим с огледало. Никой не разбира какво се случва.
nglwnp358
24.01.2026, 05:54Абе, хора, писна ми вече с тия парламенти! Сериозно, ратификация на Самоа?! Дайте да се захванат първо с нашите проблеми, бе! Влаковете са трагедия – пътувам си и си мисля, че съм попаднал във времева машина обратно в 70-те. А те за Самоа… Все едно сме голям играч на международната сцена, ами като не можем да поддържаме нормален железопътен транспорт? 😁
Валов
24.01.2026, 06:41аби, господа депутати, наистина ли това е най-важното в момента? ратификация на самоа?! да си гледат работата! а влаковете? влаковете са пълен позор! сериозно, ходиш си и се чудиш дали не те телепортират в някоя друга държава - само не в българия.
Вашко
24.01.2026, 06:43абе, чакай малко... самоа ли?! сериозно ли обсъждат това сега, като влаковете са по-бавни от костенурка? 🐢 не е ли време да се фокусират върху нещо реално за нас, бе хора? да си оправим железопътния транспорт - все пак сме в европа, трябва да имаме прилична инфраструктура! какво значение има самоа, като не можем да стигнем от со 🔥
user319@mail
24.01.2026, 07:34Абе, хора, к'во става тука бе? Сериозно ли това е приоритетът ни - Самоа?! И да, Вашкото много добре го каза за влаковете – като се возиш в тях, все едно си на историческа обиколка, ама не по музеи, а по ръждясали релси.
Ивано
24.01.2026, 07:35Абе, кво става тука бе? Самоа... наистина ли това е приоритет сега? Да, важно е да сме в крак със света и споразуме