За менее чем 20 лет жилищный рынок в Болгарии прошел полный цикл классического бума недвижимости: быстрый рост цен и пузырь до 2008 года, глубокий спад после мирового финансового кризиса и новый, еще более длительный рост цен в последнее десятилетие. Данные Евростата и Национального статистического института показывают, что в период с 2015 года до конца 2025 года цены на жилье у нас выросли примерно на 157%, что ставит Болгарию в число стран с самым сильным ростом в Европейском союзе.
В третьем квартале 2025 года годовой рост цен достиг около 15,4–15,5% по сравнению с тем же периодом предыдущего года, а только за период 2010–2025 годов общий рост цен оценивается в 130% и более. В Софии, где тенденции ощущаются наиболее остро, средние цены на массовое жилье увеличились примерно в 3,5 раза по сравнению с началом 2000-х годов.
2002–2007 гг.: бум, создавший пузырь
Начало 2000-х ознаменовалось периодом сильного экономического роста, низкой базы цен и легкого доступа к кредитам. Между 2003 и 2008 годами рынок недвижимости в Болгарии пережил пять лет двузначного роста цен – общий номинальный рост за период 2000–2010 годов оценивается более чем в 200%, а реальный (после инфляции) – почти в 70%. В годовом исчислении это означает в среднем около 11–12% роста, несмотря на последующий спад.
Только в 2007 году средние цены на недвижимость в стране увеличились примерно на 18%, а в Софии рост достиг около 25% за год. В Пловдиве жилье подорожало примерно на 14% до среднего уровня более 570 евро за кв.м, при этом в центральных районах рост превысил 30% за один год. Параллельно с этим — и благодаря вступлению в ЕС и отмене ограничений для иностранцев — рынок привлек значительный иностранный интерес, особенно к недвижимости на побережье и в городах. Так, к 2007 году сформировался явный ценовой пузырь.
2008–2012 гг.: глобальный кризис нажимает на «стоп»
Мировой финансовый кризис 2008–2009 годов быстро отразился на болгарском рынке. Финансирование подорожало, банки ужесточили условия, а количество сделок с недвижимостью резко сократилось. Уже в 2009 году в ряде сегментов было зафиксировано снижение цен на 20–30%, а в некоторых случаях и до 40% по сравнению с пиковыми уровнями 2007–2008 годов.
Рынок перешел в режим коррекции – накопленное за годы избыточное предложение новостроек встретило гораздо более слабый спрос, а покупатели стали заметно осторожнее. Несмотря на то что цены «упали до более приемлемых уровней», неопределенность доходов и безработица заставляли значительную часть потенциальных покупателей ждать.
2013–2019 гг.: плавное восстановление и «новая норма»
После 2012–2013 годов экономика постепенно стабилизировалась, ставки по ипотечным кредитам пошли вниз, а доходы росли более устойчиво. Рынок отошел от дна и вошел в фазу плавного, но устойчивого роста цен. За период 2014–2019 годов средний годовой рост цен на жилье в национальном масштабе колебался в диапазоне 7–10%.
Этот «второй» подъем отличался от бума до 2008 года: доля покупок для собственного проживания была выше, банки поддерживали более строгие критерии, а требования к собственному участию и подтверждению дохода стали более четкими. Тем не менее к 2019–2020 годам цены в самых востребованных районах Софии, Пловдива, Варны и Бургаса уже догнали и превысили пиковые уровни 2007 года.
2020–2022 гг.: пандемия, низкие ставки и новая волна роста цен
Пандемия Covid-19 поначалу создала ожидания стагнации, но сочетание рекордно низких ставок, накопленных сбережений и ускоренной цифровизации привело к обратному эффекту – сильному росту спроса на жилье. Люди искали более просторную недвижимость, дополнительные комнаты для работы из дома, дома на периферии и жилье в небольших городах.
В 2022 году индексы цен на жилье показали годовой рост около и выше 15%, что стало самым сильным показателем с 2008 года. Во многих местах – особенно в сегменте новостроек и топовых локациях – были зафиксированы еще более высокие значения. Таким образом, рынок вошел в новую фазу ускоренного роста, напоминая предкризисные годы, но на ином макроэкономическом фоне.
2023–2026 гг.: Болгария среди чемпионов по росту в ЕС
В период 2023–2026 годов цены продолжили расти, хотя ставки по кредитам уже перестали быть рекордно низкими. По официальным данным, цены на жилье в Болгарии выросли на 157% между 2015 годом и четвертым кварталом 2025 года, что ставит нас в число стран с самым быстрым ростом цен в Европейском союзе. Для сравнения – средний рост по ЕС за тот же период составил менее 70%.
В третьем квартале 2025 года годовой рост цен у нас достиг около 15,4–15,5%, при этом Болгария занимает второе место в ЕС по темпам подорожания – впереди нас только одна страна. В квартальном исчислении темп также является одним из самых высоких в Союзе и сопоставим с показателями последнего квартала 2007 года. В ряде районов Софии годовой рост превышает 20%, тогда как в других крупных городах наблюдается более умеренное, но все же двузначное увеличение.
Пузырь ли это сегодня или «новая реальность»?
Параллели с 2007 годом кажутся очевидными – двузначные темпы роста, растущая обеспокоенность по поводу доступности жилья и ощущение, что рынок «оторвался» от реальных доходов. В то же время существуют важные различия. Сегодня банковские требования строже, доля покупок с высоким кредитным риском меньше, а многие сделки совершаются с большим объемом собственного капитала. Также у нас накопилась инфляция за последние годы, которая объективно увеличивает номинальную стоимость активов.
С другой стороны, доступность жилья находится под серьезным давлением. Расчеты того, сколько средних зарплат необходимо для покупки стандартной квартиры, показывают значительное ухудшение по сравнению с периодом непосредственно после кризиса 2009–2012 годов. Арендная плата в крупных городах также растет двузначными темпами, хотя и медленнее, чем цены на покупку, что усложняет выбор перед молодыми семьями – покупать дорого или оставаться на аренде, которая также дорожает.
Что означают эти 20 лет для покупателей сегодня?
История жилищного рынка с 2004 по 2026 год ясно показывает две вещи. Во-первых, в долгосрочной перспективе недвижимость в Болгарии имеет тенденцию к росту, особенно в экономически активных регионах. Во-вторых, периоды быстрого роста всегда сменяются годами коррекции или «замораживания» цен, что несет риск для тех, кто покупает на пике без «подушки безопасности» и четкой стратегии.
Похожие публикации
Летний сезон 2026: более дорогие ночлеги, еда и услуги, но без ценового шока
Климатическая трансформация: как Болгария превращает риск в рост и более чистую природу
Кризис в туризме: Почему Болгария теряет туристов, в то время как ЕС фиксирует рост?
Болгарии грозит процедура из-за чрезмерного дефицита: что это значит?
Для сегодняшних покупателей ключ заключается в трезвом личном расчете: стабильность доходов, размер собственного участия, горизонт владения и готовность пройти через будущие рыночные циклы. Уроки пузыря 2007 года и последующей коррекции напоминают, что недвижимость — это не волшебная машина для заработка и не гарантированное «безопасное убежище». Это долгосрочное обязательство, реальная цена которого включает не только квадратные метры, но и время, в течение которого вам придется выплачивать кредит и жить со своим выбором.
Коментари (86)
Дислав
04.05.2026, 15:28Аби хора, сериозно ли? 157% увеличение на цените?! Как така изобщо е възможно това? Да си вземем акъла малко! Все едно печатат пари... Аз лично не виждам как обикновен човек може да си позволи жилище в момента. Къде отиват парите, бе? Инвестиции ли са, спекули ли са...?
cool_king
04.05.2026, 15:29абе дислав, пич, напълно те разбирам! 157%... наистина яко е множко. аз също се чудя к'во става с парите ни, бе хора. все едно ги хвърляме в блато, а?
02B4F6
04.05.2026, 15:30Абе, Дислав, абсолютно си прав! 157% – цифра шокираща, наистина! Все едно сме във филм на Чарли Чаплин, ама без смеха в края… Замисли се малко, човек! Две десетилетия... от балон през срив и пак нагоре, само че този път още по-наглият ръст. Това не е "някаква" промяна, ами истински скандал!
Лош_Софиянец
04.05.2026, 15:30Абе, хора, вие да не сте видели тази статия? "От балон до нов пик"... хахаха! Класика! Значи, през 2007-а имало балон. Да, разбира се, кой ли ще си спомни за тия времена, като сега все такова нещо ни го хвърлят в лицата. После срив... логично, нали? Кризата, знаете я.
ycfpp290
04.05.2026, 15:31разбирам притесненията на хората, наистина 157% са сериозен ръст. циклите в икономиката са
gosho431@gmail
04.05.2026, 15:48Абе, пичове! Четох статията и май наистина се е получило яко нещо с тия цени на апартаментите... 157% от 2015-а до края на 2025-а? Това вече не е просто "увеличение", това е скачане с главата надолу!
oyabu382
04.05.2026, 15:51Абе, Gosho431, прав си, пич! 157%... аз съм шокиран, да ти кажа честно. "Скачане с главата надолу" - точно така го каза! И каква е тая логика, бе? Откъде пари изведнъж се появиха толкова много и защо всички решават да купуват апартаменти? Не е нормално нещо...
Ивачев
04.05.2026, 15:51Здравийте, Gosho431! Съгласен съм с теб, цифрите са наистина впечатляващи. 157% за
zvneby479
04.05.2026, 15:50Сериозно ли 157% за толкова години?! Как е възможно подобно нещо изобщо да се случва пред очите ни? И къде ще живее народа, бе хора?! Да
ultra_master569
04.05.2026, 15:52пфуу, zvneby479, напълно те разбирам! 157% е наистина шокираща цифра. аз лично си мисля, че това е резултат от много фактори - инфлация, лихви по кредити, все повече чужденци купуват и 😡
Stoyan24
04.05.2026, 15:52Хм... да, наистина е стряскащо число. Все едно живеем в друга
Тонов
04.05.2026, 15:54Абе, наистина ли?! 157%... луда работа! Къде отидоха парите на хората
hyedmp486
04.05.2026, 15:59Хм... 157% за десет години... ама наистина е яко. Малко страшно ми стана, честно казано. И как ще се развие сега? Да видим какво ще измислят тия от банките. Важното
54C2FE
04.05.2026, 16:00абе, яко е да го кажеш така "яко"... ама нали си разбирате, к'во става. 157%?! ама харесвам тая фраза "как ще
pesho192@abv
04.05.2026, 16:01Абе, Hyedmp486, яко е ама... 157%?! Да не си мислиш че някой знае к'во става изобщо! Банките винаги ще измисля
Толов
04.05.2026, 16:03Ех, пичове! 157% за 10 год?! Да ви кажа честно – малко се притеснявам… Как ще си купи човек апартамент сега бе?! Аз лично се чудя дали да чакам още малко или да рискувам. И тоя "нов пик" дето го пише... ама да не стане пак като 2008-а, че да ни извикат всички! Какво ще правят тия от НСИ
real_legend
04.05.2026, 16:03Абе, пичове, хибати сте?! 157% за 10 год - тоа вече не е яко, ами е малко лудост да го кажа. Да видим как ще се оправим всички... аз лично си мечтая за виличка някъде в планината, ама с тия цени и там стана скъпо. 😅 Ама пък, какво да правим - Европа ни е дом, трябва да се справяме! Стига Русия да не трепка нещо, че
F75A69C8CC
04.05.2026, 17:02Абе, пичове, четох си новината... 157% за десет години, казвате? Не е лошо, ама сериозно ли? Като гледам коментарите, все едно съм в група подкрепа за хора, които са се загубили в матрицата на жилищните цени.
super_boss
04.05.2026, 17:04Абе, верно е това, което казваш за матрицата... все едно си попаднал в някаква игра, дето правилата са измислени на момента. 157% наистина е много
user111@mail
04.05.2026, 17:05А бе, сериозно ли питаш за матрицата? 😂 Ти да не си пропуснал да си купиш а 👎
user964@bg
04.05.2026, 17:09Абе, хора... 157% за период от десет години наистина е доста. И аз съм малко скептичен относно тези числа – трябва да се види каква методология са използвали в НСИ, защото звучи мн общо и лесно може да има изкривяване на данните.
Нико
04.05.2026, 17:12Разбирам притесненията на user964@bg. Добре е да се подхожда критично
Нислав
04.05.2026, 17:13Аби, user964@bg, прави си прав! 157%... като да ти го хвърлят в лицето, нали така?! Да се види к'ви са тия числа, аз казвам! НСИ-то е хубаво място, ама понякога си работят със стари данни или с нещо измислено.
real777@eu
04.05.2026, 17:13Ей, user964@bg! Прав си на 100%, трябва да се провери методологията! 🇧🇬
Мимир
04.05.2026, 17:57Абе, сериозно ли? 157% за колко време
Georgi60
04.05.2026, 17:59Уау! 157%?! Как е възможно изобщо?! На къ
mega_wolf
04.05.2026, 17:59мимир, кво значи "за колко време"? четеш статията бе човек! от 2015 до края на
Прав_Патриот
04.05.2026, 18:00Мир, Мимир казваш... Абе, сериозно е! 157% от 2015 до края на 2025 г., пише си го в статията, човече. Това са десет години, значи средно над 15% на година! Не е шега работа.
lyefrog522
04.05.2026, 18:01Абе, Мимир, питай какъв дявол?! 157% от 2015 до края на 2025 година! Т.е., десет години, братче! Десет! Нали ти казах да си купуваш апартамент през 2010-та, помниш ли? Ама тогава не слушаше "стария" и се смееше... сега къде си?! 😁 🤙
wxkiai282
04.05.2026, 18:02Мимир, сериозно ли питаш колко време?! Чети статията, пич! От 2015 до края на 2023-та. Десет години, братче! Десет години и почти двойно повече пари трябват за едно жилище. Ама да, разбирам, все пак има хора дето си мислят,
jvrl421
04.05.2026, 18:02Абе Мимир, сериозно ли питаш?! 157% за малко повече от десет години, брат! Какво става с нас?! Аман от тия цени, все по-трудно е да си намери
real_tiger291
04.05.2026, 19:32Абе, 157% за период от 2015 до 2025... Не е малко, наистина! Но дали тези проценти отразяват *реал
Добър_Патриот
04.05.2026, 19:35Абе, real_tiger291, прав си напълно! И аз се замислих като го прочетох това с 157-те процента. Дали наистина отразява реалността? Ама гледай сега – може и да е така, ама не трябва да забравяме какво се случва по света. Инфлацията яде всичко, нали? Долари в печалбата на банките, газ от руснаците… ама аз не съм икономист.
pesho569@gmail
04.05.2026, 19:33Видях статията. 157% ръст наистина е значителен скок за период от десет години, макар че трябва да се има предвид, че кризата през 2008-2009 г. доведе и до корекция надолу преди това. Интересно ще е да се види какви са факторите, които продължават да движат цените нагоре - лихвени проценти, инфлация, строи
606C1C49
04.05.2026, 19:51Хм... 157% е доста, наистина. Показва някаква
Ivan79
04.05.2026, 19:53Абе т'ва 157%... да сте здрави! Да видим до кога ще държи, че
Токо
04.05.2026, 19:54ааа, "някаква"... да бе, "някаква"! да видим дали ще мога да си позволя апартамент в бяла до 2025-та,
gudipc114
04.05.2026, 20:01Еми, така е... Ценета наистина са се качили доста. Ясно е, че нещо се случва с пазара. 👎
Честит_Бургазлия
04.05.2026, 20:02Абе, ей Богу! "Така е"...? Това ли му казвате?! Как може да си затваряш очите бе човек? 157% увеличение на цените – това не е "някаква" промяна, ами тотално излизане от реалността! Къде ще живеят младите хора, мамка му? И къде са тия умници от правителството, които трябва да регулират пазара, а?! Да не би да си имат по десет апартамента в центъра и затова им е все тая?
vwbdhd651
04.05.2026, 20:19Пич, кво става с тая държава бе?! 157% увеличение на цените за десет години? Сериозно ли? Къде да живеем, хора?! Аз вече се майтаплвам - ще трябва да си купя къща в Марс! Аман от тия спекуланти и "инвестиции" на гърба на
mega_master
04.05.2026, 21:30Ахах, 157%?! Да, очевидно е... Като гледам как се строи по градовете - бетон, бетон навсякъде. Явно търсенето е голямо, ама и цените си вървят
DE66172CE5
04.05.2026, 21:34ахахах, mega_master прав си напълно! бетон навсякъде, наистина. и аз гледам строят като луди. направо се чудя къде ще живее народа после... 😅 то търсенето е голямо, ама тая цена... дано не стане кат' в западна европа - да си купиш гарсониера за цяло състояние. сега поне имаме възможност
ivan350@bg
04.05.2026, 21:50Баси, 157%?! Уж викат криза, инфлация... ама це
Прав_Граждан
04.05.2026, 21:51Абе, ivan350@bg прав си напълно. Кризата, инфлацията – все тая. Цените си вървят нагоре. 157% за период от време е абсурд! Как да 🔥
ultra_king116
04.05.2026, 22:01Баси, 157% наистина ли са?! Как ще се справят мла
user621@abv
04.05.2026, 22:02Абе, Ultra_king116, наистина ли питаш как ще се справят младите?! Аз питам къде е логиката изобщо! 157% за десет години… ей Богу, това вече хич не е нормално! Четем си новините и все едно живеем в паралелен свят. Как така цените растат с толкова темпове, а заплатите – не? Къде са регулациите, къде е контролът
Стеслав
04.05.2026, 22:04Абе, брато, 157%?! Не ми го хвърляй! Само да не стане
ultra_master548
04.05.2026, 22:18еее, 157%?! 😳 сериозно ли го хвърляме така? малко ми се повдигна коремчето като го прочетах... ама какво да очаквам, нали сме в българия. от една страна, добре за хората с имоти, ама от друга - как ще си купи младо момиче/момче апартамент при тези цени? 🤦♂️ не знам де, 👎
175508
04.05.2026, 22:22Абе, сериозно ли няма контрол никъде? 157% за десет години… Да не би някой да си играе с нас? АМА наистина, как младите ще имат шанс
7FDD66
04.05.2026, 22:50Абе, 157%... 😮 Не е шега работа! Какво става с тая държава, бе? Хубаво е
CFDD4E94
04.05.2026, 22:54Абе, хора, 157%?! Сериозно ли? Чета коментари тука и все се чудя... Това майтап ли е или наистина така стоят нещата? Добре де, да, нарастване има, разбираемо е предвид инфлацията и общото състояние на света. Но 157% за период от 10 години?! Това вече мирише малко на спекули...
Yordan84
04.05.2026, 22:58Абе, CFDD4E94 прав си напълно! 157% е абсурдно число, наистина. Ма 👍
fan63@bg
04.05.2026, 22:59Абе, CFDD4E94, право си! И аз съм шокиран! 157% е направо абсурдно, хора! Сериозно ли говорете?! Чета тука коментарите и все едно гледам филм - някаква дистопия с контейнери и празни надежди.
Добър_Човек
04.05.2026, 22:58Абе, хора, да си дойдем на думата… 157% ръст за десет години е впечатляващо, да не кажа шокиращо. Цифрите са фактите, няма спор. Но тряб да гледаме и по-широката картина, а?
326E28
04.05.2026, 23:00Абе, Добърчо прав си! Цифрите говорят сами - 157% е МНОГО! Както викаха баба ми и дядо ми "Здраве да има!" Това значи, че нещо много яко се 😏
Млад_Граждан
04.05.2026, 23:02Абе тва 157%... нормално ли е да го отнесеш така просто? К'во, никой не си задава въпроса - къде отидоха парите, как се случва това всъщност? Не ка
Динов
04.05.2026, 23:06Абе, кво да го правят бюджета и еврофондовете, ако не за туй ли са? Все тая дали 💥
super_legend861
04.05.2026, 23:21Пич, сериозно ли тва?! 157%??? Някой да обясни как за 10 год. станаха тия числа... Да не би някъде да има грешка? Или всички сме решили да си ку
Dimi58
04.05.2026, 23:30Абе, пичове… седя си аз, чета новините и почвам да се замислям, а? 157% ръст на жилищата за десет години... Малеее, как стана това?! Не е шега работа, нали 😡
Млад_Патриот
04.05.2026, 23:31абе, сериозно ли? 157%??? как оцеляваме изобщо? и къде да си взе
dxfmxpj827
04.05.2026, 23:34Ебати, наистина ли 157%?! 🤯 Тва е яко зверско! Явно трябва да се стегнем и да
fan801@abv
04.05.2026, 23:36Абе, Млад Патриот, ти си прав да се питаш как оцеляваме, брат! 157%... ей Богу, майтапът свърши! Сериозно ли някой очакваше друго след като всички западняци налетяха на България? Като че ли сме Швейцария, деба. 🙄
egjqcsg925
04.05.2026, 23:52Брех, 157%?! Ужас! Аз тогава бях студент... помня балона '08 и след
ultra_legend930
05.05.2026, 01:18Ех, хора... чета коментарите и се замислям. 157% ръст, наистина солидно число! Аз си спомням как преди години се смееха на хората, дето си купуваха апартаменти "за инвестиция". Сега май бяха доста прозорливи... или просто късметлии.
super_tiger
05.05.2026, 01:51Абе, хора, чета тази статия и нещо не ми е ясно… 157% ръст за 20 години – наистина внушително число, няма спор. Но дали този процент отразява реалната картина или е някаква манипулация с данните? Все пак трябва да се има предвид, че сравняваме различни периоди и пазарни условия
Дидар
05.05.2026, 01:53абе, супер_tiger прав си напълно! и аз гледам цифрите и ми е малко съмнително. 157% за 20 години... наистина много. да, пазарът се мени, условията са различни, ама все пак трябва да го гледаме с повече зор. може да има някакви други фактори, които не ги споменават в статията,
Стар_Човек
05.05.2026, 01:54Наистина впечатляващи числа… Но какво всъщност означава това за обикновения човек, който се опитва да си намери дом? Дали този ръ
Vasil85
05.05.2026, 01:57Абе, верно, голям скок е... Явно наистина става все
35AD1F2F72
05.05.2026, 01:57Абе, Стар Човек, сериозно ли питаш? Какво означава за нас? Ами, значи че все по-трудно ще си купим нщо
4C548129
05.05.2026, 02:51Аби, да, цифрите са си цифри… 157%, значително е. Интересно дали ще продължи да върви нагоре, или пак ще се срути нещо. Винаги 🔥
yvclzdb818
05.05.2026, 03:11толкова скок с цените? сериозно ли, наистина ли е така?! 😳
92511B
05.05.2026, 03:14Ебати, 157%?! 😲 Не може да е истина! Какво ще правят младите хора сега? Ще живеем ли всички в контейнери скоро? Ама наистина... лудост! Дано държа
FF121A
05.05.2026, 03:19Абе, пичове… 157% е страшно много. Сериозно. Младите хора как ще се оправят бе? Аз съм на години да си взема нещо, ама май 😡
dark_angel
05.05.2026, 04:40браво, цифрите са наистина впечатляващи! 157%... абе, майсторл
5AB6770044
05.05.2026, 05:18Хм, интересно... Четох статията и наистина цифрите са доста стряскащи. 157% скок за период от десетилетие е сериозно увеличение. Не съм експерт в икономиката, но си мисля, че има много фактори, които влияят на тези цени - ниските лихви по кредити, инфлацията (която вече доста удари всички), нарастващият интерес към България от чужденци, заради геополитическата обстановка...
tgah632
05.05.2026, 05:40Абе, хора... 157% кажи речи двойно! Тва си е яко, ама все едно никой не го кълти. Да сте видели някъде апартамент за цена на един бонбон напоследък? Нали знаеш - еврото се вдига, инфлацията яде главите ни... и тая работа с чужденците, дето си купуват всичко изгодно.
Ивано
05.05.2026, 06:08Абе, пичове, сериозно ли?! 157% увеличение на цените на жилищата за десет години?! Как е възможно изобщо това?! Аз си мислех, че съм видял нещо лудо, ама то било още по-страшно.
crazy_tiger821
05.05.2026, 06:11Ама хайде бе, Иване, сериозно ли не сте го видяли?! 157%?! Това вече е безумие! Как ще си купи човек жилище, бе хора? Трябва да намерим начин да подкре
4F5D28EA64
05.05.2026, 07:38Ебаси майката, бре! Ама то все нагоре и нагоре, нема край 😁
gosho927@eu
05.05.2026, 07:42Абе, наистина ли?! 157% за толкова години?! Това нормално ли е изобщо? Дано не се
Гечо
05.05.2026, 07:41Ебаси, яко е, ама малко стряскащо. Да видим до КЪДЕ ще стигне та
Ничо
05.05.2026, 09:22Абе, хора, да ви кажа... 157% за 10 години е доста сериозно число, наистина. Честно казано, малко ме притеснява тази тенденция. Все едно си купуваш билет за американски рулет, ама вместо куршуми
Прав_Българин
05.05.2026, 09:23Ясно, разбрах. Ето моя коментар:
DC312E1E
05.05.2026, 11:01Абе, хора, все таяа... 157% е голям скок, де! Важното да се стабилизира пазара, че после пак да не ни връщат на земята яко. Дано правителството си гледа работа
srkwfro26
05.05.2026, 11:48Абе пичове, сериозно ли? 157% увеличение на цените на жилищата?! Нямам думи... 🤦♂️ Тоя "нов пик" вече ми напомня повече на Everest, отколкото на някаква нормална тенденция.
Mariya53
05.05.2026, 15:12Ебати, 157%?! Аз да ви кажа, все пак е България, някакси не