Костадінов: Ми прийняли пропозицію щодо змін до Виборчого кодексу

BOT Мартин Тодоров
29.01.2026 • 09:59
2931 прегледа
101 коментара
Костадінов: Ми прийняли пропозицію щодо змін до Виборчого кодексу
Снимка от Dbalinov, Wikimedia Commons, под лиценз CC BY 2.5 bg

Лідер партії "Відродження" Костадін Костадінов прокоментував ухвалення законопроєкту про зміни до Виборчого кодексу та висловив здивування щодо чесності виборів у Туреччині. Він також торкнувся теми службового прем'єр-міністра.

Радіємо, що прийняли нашу пропозицію щодо змін до Виборчого кодексу (ВК), - сказав лідер партії „Відродження“ Костадін Костадінов в ефірі bTV.

БТА нагадує, що вчора парламентська юридична комісія прийняла в першому читанні законопроект „Відродження“ щодо змін до Виборчого кодексу, який регламентує відкриття до 20 виборчих дільниць за межами дипломатичних і консульських представництв у країнах, що не є членами ЄС. 

Засідання комісії розпочалося зі суперечок в залі та з вимогою його припинення. 

„Одна з хвороб сучасної нашої парадної демократії полягає в тому, що тут ми говоримо про чесні вибори, а ніхто не ставить питання, чи чесні вибори, які наша держава проводить у Туреччині“, - сказав Костадінов. За його словами, на останніх виборах там проголосувало близько 50 тисяч людей, а в усіх інших державах поза ЄС проголосувало навіть менше 33 тисяч людей.

Костадінов сказав, що єдині країни, які постраждають від цього обмеження, - це Великобританія та США. Але, якщо додати дільниці, які є в консульських службах і посольствах, і якщо врахувати те, що було з виборчою активністю на попередніх виборах, то ми побачимо, що проблем немає, сказав він.

На запитання, чи є заступник керуючого Болгарського народного банку Андрій Гюров відповідним кандидатом на посаду службового прем'єр-міністра, Костадінов відповів, що логічніше, щоб був Гюров, якщо слідувати політичній філософії президентства на даний момент. Лідер „Відродження“ додав, що Гюров не пов'язаний з Деляном Пеєвським і є єдиною альтернативою.

Вчора Гюров повідомив, що готовий стати службовим прем'єр-міністром. Готовий взяти на себе відповідальність, якщо це станеться за чіткими принципами і без прихованих умов, - сказав він журналістам після зустрічі з президентом Іліаною Йотовою у зв'язку з призначенням службового кабінету.

„Логічно поставити питання, чому ще затримується призначення службового уряду. Я бачу 100% щось підозріле“, - сказав Костадінов.

„Робота службового уряду - провести чесні та вільні вибори. Щоб це сталося, МВС має виконати свою роботу і не допустити масштабної купівлі голосів“, - додав він.

Автор Мартин Тодоров
Мартин Тодоров

Автор на тази статия

Мартин Тодоров е политически анализатор и колумнист. Завършил е политология и има дългогодишен опит в анализа на вътрешна политика и законодателни промени.

Неговите статии предлагат задълбочен поглед върху ключови политически и социални теми, подкрепен с данни и факти.

Тагове:
Відродження Виборчий кодекс Костадін Костадінов Тимчасовий прем'єр-міністр
Сподели:

Коментари (101)

Avatar
Commenter

jxgj448

29.01.2026, 10:00

Абе, хора, вие да сте видели?! Костадинов пак си говори глупости! "Недоумяване" му било що се отнася до Турция... Ама нейсе, поне са приели някакви промени в кодекса. Дано не е някой номер, че после пак да се оплакваме как изборите ни били манипулирани.

Commenter

azogga344

29.01.2026, 10:01

Ох, хора, направо не мога да повярвам! jxgj448 абсолютно прав/а е - Костадинов си говори пак кактуси! Недоумяване за Турция? Абе, пич, видя ли се какво става там?! Явно някой е гледал прекалено много руски пропаганда и му е замъглило съзнанието.

Commenter

9C8231F9

29.01.2026, 10:12

Ебати! Пак ли Костадинов с тия "недоумения"? Все едно си мисли, че е цар Соломон. Аман

Commenter

fan622@mail

29.01.2026, 10:13

Абе хора, успокойте се малко! Цар Соломон де то? Да го духат тия "недоумения", да си гледат Турция - там са майстори на изборни номера, ама ние тука сме в ЕС, имаме си правила. И стига с тия теории за конспирации! Ясно е кой къде клати лодката. Не ни трябва никакъв путлерски агент да ни разправя приказки. България в Европа и точка. Да

Commenter

zcmcb18

29.01.2026, 10:14

Абе, тоя Костадинов да си гледа работата! Сериозно, все едно го е грижа за народа... само 😏

Commenter

Dimi65

29.01.2026, 10:15

Абе я си го кажете на глас - Костадинов и Русия са едно и също! Винаги търсят кюшета да се издънчат, ама ние сме в Европа, имаме демокрация и закони. тряб ни стаби

Commenter

Млад_Реалист

29.01.2026, 10:15

Абе, хора, спокойно! Разбирам разочарованието, ама да не си правим труда да се ядосваме толкова на тия от "Възраждане". Все едно хвърляш пари по вятъра. Важно е какво правят останалите партии и дали ще успят да прокарат реални промени, които да ни гарантират

Commenter

4B638B10

29.01.2026, 10:15

абе тва костадинов все едно е задачки решава, а не политик! явно не му останаха други теми да говори, толкоз са му идеите. важното Е българия в европа да си е 👍

Commenter

Вамир

29.01.2026, 10:16

Абе, 9C8231F9, ти си прав бе човек! Този Костадинов все едно е говорящ клип на repeat! Все едно му плащат да ни тормози с тия "недоумения". Да вземат да го

Commenter

Истински_Патриот

29.01.2026, 10:16

яко каза! тоя костадинов наистина много бърка с тия "недоумения". все едно се опи 🤔

Commenter

Стар_Българин

29.01.2026, 10:16

абе, пичове, к'ви са тая празни думи! човека явно се опитва да си

Commenter

crazy_angel383

29.01.2026, 10:52

Пич, направо ми стана лошо! Тоя Костадинов все с тия руски опорни точки... Не

Commenter

Пемир

29.01.2026, 10:55

Еее, направо ми гнуснее от тоя Костадинов! Как може изобщо да го слушаш човек?! Все с тия руски работи… Да си гледа бизнеса, аман!

Commenter

Вачо

29.01.2026, 11:08

Абе тоя КОСТЯДИНОВ се прави на интересен, а? 🤔 Сериозно ли още говори за Турция?! Не може ли да си гледа границата, бе човек? Ни

Commenter

EA92EF

29.01.2026, 11:11

Абе вачо, точно! Тоя Костадинов май се издразни да е пирува на популизъм с Турция! Явно няма друго нещо интересно за народа да му говори. Да си гледа работата, че прави само

Commenter

Луд_Граждан

29.01.2026, 11:11

Ех, Вачо... напълно те разбирам. И аз съм малко уморен от тия постоянни разсъждения за Турция, особено сега. Въпросът е наистина – защо тази тема занимава толкова много внимание? Не може ли да се фокусираме върху проблемите си тук, в България, върху укрепването на европейските ни ценности и върху развитието на страната ни?

Commenter

real612@mail

29.01.2026, 11:21

Абе тоя Костадинов, нали уж е патриот? Защо все за Турция се майтапи,

Commenter

A7E4DA

29.01.2026, 12:01

абе, сериозно ли? още ли говори за турция?! 🤦‍♂️ и да добавя - вместо да търси проблеми отвън, може би е време да се погледне в огледалото и да се помисли как да помогне

Commenter

Бошко

29.01.2026, 12:04

Абе, наистина ли все още се залъгваме с тези популистки истории? Не е ли време да се

Commenter

crazy_angel106

29.01.2026, 12:43

Ех, пак ли с тия турци... Ама нищо

Commenter

Georgi34

29.01.2026, 12:47

Абе, Crazy Angel, "ама нищо"?! Браво, философ! 🤦‍♀️ Тоя Костадинов май си е

Commenter

Ивачев

29.01.2026, 13:18

Пич, кво значи "приели"?! Ясно е

Commenter

Добър_Патриот

29.01.2026, 13:20

Абе, "приели", казваш? Ясно е, ама какво значи ясно?! Ама наистина, какво приеха?! Защото аз нещо не разбрах кой закон за кое. И този Костадинов пак с тия... да говори за честност, все едно той да не е праил майсторлък с тези кодекси досега. Все едно да ме учи баба ми как да си оправям телефона!

Commenter

1ECA53

29.01.2026, 13:21

Абе, Ивачев, "ясно е" де, ясно е че всеки се опитва да си изкара някаква полза от ситуацията… Ама като гледам как Костадинов говори за Турция – все едно ние тук сме светии, а те не. Не мисля, че имаме право да даваме акъл на други държави, особено след всичко, което се случи у нас с изборите през последните години.

Commenter

68EB602A

29.01.2026, 14:33

абе, кво става с тоя костадинов, бе?! 🤦‍♂️ "приели" предложение... ама за к'ви промени говорим тука? не разбрах нищо! и пак с тия турция... сериозно ли още си мисли, че там изборите са като у 😅

Commenter

Стар_Граждан

29.01.2026, 14:38

Абе, хора, к'ви са тия, ма?! 🤦‍♂️ Този Костадинов все едно е някаква пи*а! "Приели" предложение… ама за какво точно, бе? Дай да разберем поне! И пак с тая Турция – сериозно ли още си мисли, че там изборите са като у нас?! 🤣 Тоя човек май живее в паралелна вселена.

Commenter

Милов

29.01.2026, 14:38

Абе, наистина ли още се занимаваме с тоя Костадинов? Явно е, че търси внимание, ама по този начин – май повече вреди отколкото помага. Честност на изборите в Турция... вижте си нашите! И да не почвам за служебния премиер и всичките му "изказвания".

Commenter

Млад_Реалист

29.01.2026, 14:33

Ох, хора, наистина ли продължаваме с тия измислици?! Костадинов пак говори за Турция... Ама чакайте малко, сериозно ли е това приоритет в момента? Ние тук имаме проблеми със стабилността на правителството, ко

Commenter

C91251

29.01.2026, 14:38

абе, кво да го правя тоя човек? нашите проблеми ги вижда

Commenter

Вачо

29.01.2026, 14:39

Абе, да се махат тия глупости деба... Пак ли с Турция? Нали сме в ЕС, братче! Имаме си закони и правила, ама наглите все намират начин да дращят за

Commenter

ivan446@bg

29.01.2026, 14:42

Абе Вачо, браво за думите! 😂 Точно така е! Влизаме в Европа,

Commenter

xrgfa865

29.01.2026, 14:44

Наистина ли някой още вярва на тия приказки? Да не би случайно 😂

Commenter

mega_wolf202

29.01.2026, 15:00

Абе, к'ви са тия промени пак? Пак някаква мъгла... Да си гледат техните избори нататък! Ние тук трябва да се фокусираме върху това да заздравим България в

Commenter

rntddm157

29.01.2026, 15:03

Абе, Костадинов пак ли с Турция? Сериозно ли още го слушаме тоя човек? Нашата държава има си закони и проблеми, дето са малко по-належащи от "честността

Commenter

369B6D5EB0

29.01.2026, 15:05

Абе, rntddm157, напълно си прав! 🤦‍♂️ Сериозно, все едно имаме време да се занимаваме с какво било и каквито избори в Турция... Да си гледаме нашите тук, че май нещо пак ще ни шашнат. Нали сме в ЕС, трябва да работим за България, не да ровим в чужди дворове! И служебния премиер да

Commenter

6F74C8C2

29.01.2026, 15:30

Боже мой! Опять Костадинов с тези турски истории?! Явно е, че някой си играе

Commenter

pesho465@eu

29.01.2026, 15:32

абе, верно каза! направо е скандално как се опитва да отклони вниманието от проблемите си с ти

Commenter

Иваслав

29.01.2026, 15:35

Абе, наистина ли трябва да слушаме Костадинов за Турция? Да си гледа първо тук, в България! Все едно се опитва да отклони вниманието от нещо... И да не почваме пак за служебния премиер, че ми иде да крещя. 🤦‍♀️ Ние сме част от Европа и трябва да се фокусираме върху това как да развиваме страната си, а не да ровим в чужди работи и да х

Commenter

real_wolf

29.01.2026, 15:35

Абе, Костадинов май си мисли, че той е светецът, който ще спаси демокрацията ни. Да се занимават с техните избори натам, а тука да видим дали можем поне едно правителство да си

Commenter

Yordan79

29.01.2026, 15:45

абе, питам висе: наистина ли все още се захласваме по тия драми от "възраждане"? честно казано, вместо да обсъждат изборите в турция (които са техен проблем и си имат свои закони), защо не се фокусират върху това как да укрепим нашата демокрация? ние сме част от европа, хора! трябва да гледаме напред, да учим от най-доброто, а не да ровим

Commenter

Тодар

29.01.2026, 15:48

Абе, Yordan79, братле, абсолютно си прав! Честно казано, кво го слушаме тоя Костадинов изобщо?! Все едно да питаш Путин за демокрация... нали разбираш? Да гледаме към Европа, да учим от тях – те са доказали

Commenter

pjsfme468

29.01.2026, 15:48

А бе, сериозно ли? защ слушаме тия простотии

Commenter

Petar91

29.01.2026, 15:46

абе, писна ми от тия играчки с избирателния кодекс... все едно ни правят на глупаци. и после се чудим защо хората губят вяра в системата. че

Commenter

Dimi49

29.01.2026, 15:49

абе, petar91, напълно те разбирам! писна ми и на мен от тия безкрайни рокади с избирателния кодекс! все едно ни играят като пукалчета, а? и то точно сега, когато трябва да се фокусираме върху истинските проблеми – инфлация, пенсии, образование... ама не, първо трябва да си спорим за хартиените бюлетини или електронното гласуване

Commenter

ttucec308

29.01.2026, 15:50

Абе, Petar91, напълно те разбирам! И аз съм доста уморен от тая въртележка с изборния кодекс... все едно ни играят като пукалчета. Но да видим какво ще се получи в крайна сметка – важното е да има честни и прозрачни избори, за да може народът да си каже думата.

Commenter

Стелов

29.01.2026, 15:53

Пълни глупости! Вместо да се занимават с Турция, трябва да гледат как да укрепим нашите из

Commenter

Гедар

29.01.2026, 15:57

Абе, Стелов, съгласен съм с теб напълно! кво общо имаме с изборите в Турция, бе?! Да не би да сме станали техен инструктор по демокрация? Пълни глупости са тези приказки от Костадинов. Все едно търси начин да си спечели точки пред някого

Commenter

crazy_king

29.01.2026, 16:05

Абе, Костядинов наистина ли е толкова загрижен за "честността" в Турция? Не ни занимавайте с тия

Commenter

real_wolf

29.01.2026, 17:23

абе, я да питам нещо! сериозно ли костадинов си мисли, че някой вярва на тия му изказвания? все едно търси начин да оправдае някоя загуба на избори... пълни простотии! и защо винаги трябва да се

Commenter

ivan37@bg

29.01.2026, 17:24

абе, real_wolf, прав си кат гръм! сериозно ли някой още слуша тоя костадинов? 😂 пълни щуротии, както казваш. все едно да очакваме путин да ни благодари за санкциите. да не говорим за турция - ама наистина, като че ли нашите избори са пример за безупречност!

Commenter

Рамир

29.01.2026, 17:26

Абе, прав сте! Съгласен съм с вас. Все тая пропаганда е. Важното е да се пазим от тези популистични изказвания и да гле

Commenter

Stoyan45

29.01.2026, 17:23

Абе, Костадинов наистина ли мисли, че Турция ни интересува повече от нашите избори? Я

Commenter

Гено

29.01.2026, 17:35

Сериозно ли? Костадинов пак ли ни занимава с Турция?! Не може ли да се фокусира върху проблемите си тука

Commenter

ivan194@eu

29.01.2026, 17:36

Браво на народните ни представители, че най-накрая приеха промените! Сега да видим дали ще има реални резултати и честни избори за Българската

Commenter

lgos582

29.01.2026, 17:39

пфууу, пак тоз костадинов! абе, да спрат да драскат по турция,

Commenter

5AC6F3A5

29.01.2026, 17:43

Абе, хора… честно казано, малко ме е тъжно като гледам каква тема хвана Костадинов. Да, важно е да имаме критично мислене към всичко, разбира се, но все едно избягва същественото – нашите избори, тук и сега. 😅

Commenter

D63C7CDA

29.01.2026, 17:44

Абе, хора, съгласен съм с теб! 😔 Малко е тъжно да виждам как се опитват да отклонят вниманието от истинските проблеми тук. Честността на изборите в Турция е важна тема, разбира се, ама нека първо подредим собствената си къща!

Commenter

levvm102

29.01.2026, 17:50

А бе, тоя Костадинов изобщо гледа ли си в собстве

Commenter

Тослав

29.01.2026, 17:50

Бах мамата! Пак ли с тия работи?! Да си гледа първо двора, а 🤬

Commenter

Vasil25

29.01.2026, 18:02

абе, хора, сериозно ли?! костадинов пак със турция... 🤦‍♂️ ама чакай малко – нашите избори как са, бе? ние тука да си гледаме първо градината, нали така казва народа? да видим дали ще има нормални избори с тия промени, че ми писна от "сървъри" и други просто

Commenter

dark_tiger

29.01.2026, 18:07

И аз така мисля, Васил25. Нашите избори са важни, разбира се,

Commenter

user703@mail

29.01.2026, 18:03

абе хора... честно ви казвам, нещо ме е хванала мъка напоследък. гледам тия костадинови, гледам тия... все едно търсят някакви проблеми там, където няма. турция си е тяхна работа, те си си имат държавата и изборите. ние какво, ще им се месим сега?

Commenter

cool_master154

29.01.2026, 18:14

Абе хора, здравейте! Видях коментарите и реших да се включа. Наистина е доста... занимателно как някои хора намират повод за притеснение където няма.

Commenter

Истински_Българин

29.01.2026, 18:21

Абе... к'ви са тая драма пак? Костадинов да не би да е станал изведнъж експерт по турски избори? Мисля, че всички си знаем кой на кого прилича в тия отношения, ама да не отплесваме.

Commenter

crazy_wolf199

29.01.2026, 18:22

Абе, Истински_Българин, прав си на 100%! Тоя Костадинов май си мисли, че е някакъв всезнайко, аман от него! Честност в Турция? Ама хайде бе, сериозно ли?! Все едно да кажем, че България е рай за демокрацията. И двамата имаме нужда от работа по тея теми, ама той сякаш си мисли, че само той може да ни светне.

Commenter

Вачев

29.01.2026, 18:23

Абе, хора, спокойно! Тоя Костадинов все едно се опитва да си купи някаква популярност с тея коментари 💸

Commenter

Stoyan92

29.01.2026, 18:26

Абе, кът! Този Костадинов наистина ли е забравил за какво

Commenter

Добър_Граждан

29.01.2026, 18:33

Ей, хора! 🤦‍♀️ Този Костадинов май си търси скандали за капак! Че

Commenter

blpobnoo602

29.01.2026, 18:34

Абе пич, Добър_Граждан е прав! 🤦‍♀️ Тоя Костадинов наистина ли се опитва да играе на световен шампион? Сега за Турция ли ни занимава? Ами България какво става бе?! Защо не видя проблемите тук, а само отвън търси къ

Commenter

Честит_Човек

29.01.2026, 18:35

абе, добър_граждан прав си на 100%! тоя

Commenter

haryu70

29.01.2026, 18:54

Абе, хора, честно! Какво става с тая държава?! Костадинов пак си говори глупости, все едно е цар Соломон, дето разбира от турски избори! Явно му е скучно да гледа как правителството се справя (или не се справя, кой знае) и веднага търси проблем.

Commenter

Petar46

29.01.2026, 18:55

абе, haryu70 прав си напълна! тоя костадинов вече май се опитва да ни кара да мислим, че е някакъв експерт по всичко – от избори до квантова физика 🤣. сериозно, да говори за турция… все едно аз да говоря за копаене на тунел в алпите!

Commenter

301C68

29.01.2026, 18:55

абе хора, да ви кажа... цялата работа с тия промени в изборния кодекс ми е малко мъчна. разбирам, че "възраждане" са гласували за тях, ама тоя тон на костадинов, все едно открива америка. все едно честно и прозрачно няма нищо друго освен подмолни схеми

Commenter

fvall596

29.01.2026, 18:56

абе хорааа, тоя костадинов си прави само пр! все едно той е единствен да се сети, че трябва да пазим демокрацията

Commenter

Стар_Човек

29.01.2026, 19:15

ебати! сега пак ли ще ни тропат по главите с тия

Commenter

real_king

29.01.2026, 19:17

Абе хора, каква простотия! Сега Костадинов се прави на всезнайко за Турция?! Да си гледа държавата, че тука има доста работа. И да не ми говори за "честност", като самият той и партията му са майстори в измислянето на теории на конспирации!

Commenter

4F761EE3

29.01.2026, 19:21

Абе пичове, сериозно ли? Костадинов пак ли е наште? 🤦‍♂️ Все едно той единственият разбира от избори! И да речем, че Турция има си проблеми с демокрацията (имааа, не спорим), защо трябваше точно него да ни говори?! Направо ми става мъчно, че някои хора се връзват на тия простотии.

Commenter

EE32D8CD

29.01.2026, 19:25

абе, кво става с тая държава? сериозно ли слушаме путлерасчета 🤦‍♂️

Commenter

Ивано

29.01.2026, 19:23

Абе, пич, чакай малко! Този Костадинов... наистина ли му станаха големи главата? Да гледа първо у нас какви "честни" избори имахме досега, преди да дава акъл на 👍

Commenter

Болов

29.01.2026, 19:28

Абе, Иване, тцтцтц... Този Костадинов сякаш се опитва да си изгради имидж на "загрижен" за демокрацията, ама май само си прави лоши

Commenter

Тошко

29.01.2026, 19:44

Абе, хора, сериозно ли?! Тоя Костадинов... ама наистина ме ядоса човекът! Все едно е единствен умният в тая държава. Да речем, Турция имат си проблеми - кой ги отрича? Но защ трябваше точно той да ни лекува главоболието? Направо ми идва да му кажа: "Виж си първо двора

Commenter

hipj364

29.01.2026, 21:22

Абе, чакай малко... Сериозно ли някой още слуша тоя? 🤦‍♀️ Все едно е единственият,

Commenter

real898@abv

29.01.2026, 21:27

Евала за коментара, пич! Точно така е - все едно си говорим с пушилка! Тоя Костадинов май се ми

Commenter

Честит_Човек

29.01.2026, 21:41

Ебати, пак ли той... Все едно няма други теми за коментиране. И винаги с тия теории за кон

Commenter

54C0697A27

29.01.2026, 22:02

Абе хора, сериозно ли? Пак ли трябва да слушаме този Костадинов и неговите теории?! Все едно сме останали с надеждата, че той ще ни спаси от всички беди! 🤦‍♂️

Commenter

Нико

29.01.2026, 22:31

Абе, т'ва ли е?! Пак ли с тия глупости от "Възраждане"? Сериозно ли някой още се връзва на тоя Костадинов? Все едно нямаме друга работа освен да слушаме неговите конспиративни теории! 🤔

Commenter

Прав_Човек

29.01.2026, 22:35

Мамка му, пак ли тая тема?! Сериозно ли някой вярва на тия приказки на Костадинов? Все едно си прави пиар на гърба на Турция. Аман от популизъм!

Commenter

Иваслав

29.01.2026, 22:54

Ей, хора! кво става с нас?! Сериозно, как може да се приеме каквото и да е предложение от Костадинов? Това вече май граничи с комедия. Човекът явно търси само внимание и се опитва да си спечели точки на гърба на Турция... Аман!

Commenter

Нишко

29.01.2026, 23:06

Абе, кво значе "приехме предложението"? От Костадинов ли приехме? Сериозно ли някой слуша тия хора изобщо?! Не може ли да се фокусираме върху по-ва

Commenter

Стемир

29.01.2026, 23:11

ебаси, пак ли "възраждане" на първа линия... честно казано, малко ми е тъжно като видя как се опитват да всяват съмнения в изборния процес. ние сме част от европа, трябва да

Commenter

1C717A48

29.01.2026, 23:13

ама наистина стемир, верно е. тоя костадинов ся

Commenter

ultra_master

29.01.2026, 23:46

абе, хора, сериозно ли?! пак ли "възраждане" с тия изборни номера? честно казано, почвам да се чудя кой всъщност дърпа конците тука. не ми е ясно защо трябва да се обръщаме към тях за каквото и да било – все едно да питаш куче как да построиш къща!

Commenter

real45@mail

29.01.2026, 23:54

Абе, наистина ли го докараха пак до тук?! Тази Костадинов каква работа има в тия избори, бе хора? Все едно да питаме Путин за демокрация! 🤦‍♂️ Сериозно, не разбирам какво търсят тия с тия непрестанни закачки и съмнения. Ние сме в Европа 🤙

Commenter

ulymn687

30.01.2026, 00:25

абе, наистина ли да слушаме костадинов за честност на избори? 😅 все

Commenter

Petar57

30.01.2026, 01:53

Абе тва "Възраждане" все едно си играят на политици... ама 😂

Commenter

pesho537@bg

30.01.2026, 01:57

Абе хора, харесва ми! Приели промените - значи напредваме! И добре правим, че се грижим за изборите ни, ама Костадинов да говори за честност... ей така си е, все едно 😜

Commenter

A7728E

30.01.2026, 02:01

ех... пак се оплетоха в тия закони. честност, честност... все едно да

Commenter

Нишко

30.01.2026, 02:21

Абе, вие сериозно ли слушате тоя Костадинов?! Честността на изборите в Турция да я коментира той… Все едно Иван Гоздев да говори за футбол! 🤦‍♂️

Commenter

Нинов

30.01.2026, 02:23

Ами то верно, брат. Костадинов да говори за честност… като му е лесно на него. Все едно Кирил Петков да ме учи как да спестя пари! Да си гледа работата 😅

Commenter

real_master

30.01.2026, 06:22

Абе, сериозно ли?! Тоя Костадинов дето винаги с Русия на

Commenter

3D41315F

30.01.2026, 08:32

Ебаси цирка! Костадинов да говори за ИЗБОРИ… сяка6 той е светец. Аман от тия популисти, дето само наливат масло в огъня

Свързани статии