Верховный лидер Ирана "аятолла Моджтаба Хаменеи" заявил, что государства и народы на Ближнем Востоке больше не будут служить защитным поясом для американских военных сил. В письменном послании, распространенном иранским государственным телевидением, он подчеркнул, что «несомненно, часы не повернутся вспять. Нации и земли региона больше не будут служить щитом для американских баз».
Послание особенно показательно, поскольку "Хаменеи" не появлялся на публике с момента вступления в должность верховного лидера в марте. Оно было озвучено СМИ на фоне продолжающегося напряжения между Ираном и Соединенными Штатами и серии инцидентов, связанных с военными действиями и нарушениями воздушного и морского пространства.
«У США больше нет безопасного убежища в регионе»
В своем заявлении аятолла акцентировал внимание на ослабевающем влиянии Вашингтона на Ближнем Востоке. По его словам, США «кроме того, что у них больше нет никакого безопасного убежища в регионе для агрессии и создания военных баз, с каждым днем все больше и больше отдаляются от своей прежней позиции».
Эта риторика синхронизирована с традиционной линией иранского руководства, но звучит в момент, когда Тегеран параллельно ведет интенсивные переговоры с самими Соединенными Штатами. Послание верховного лидера призвано одновременно укрепить внутренний фронт и послать сигнал соседним государствам, принимающим у себя американские базы, о том, что терпение Ирана имеет границы.
Хрупкое перемирие и трудные переговоры
Комментарии "Хаменеи" звучат на фоне продолжающихся переговоров между Ираном и США о прекращении войны, начавшейся 28 февраля и постепенно охватившей большую часть региона. С 8 апреля действуют условия хрупкого перемирия, которое неоднократно ставилось под сомнение отдельными атаками и ответными ударами.
Министерство иностранных дел Ирана ранее объявило, что Тегеран и Вашингтон достигли «понимания по многим ключевым вопросам» в рамках переговоров о постоянном соглашении. Тем не менее отсутствие окончательного договора и параллельные действия военных структур обеих сторон поддерживают высокий уровень риска.
Эскалация в воздухе и на море
Корпус стражей исламской революции Ирана сообщил, что сбил американский беспилотный летательный аппарат и открыл огонь по другим самолетам, пытавшимся войти в воздушное пространство страны. В заявлении не указывается конкретная дата или район, где произошли инциденты, но утверждается, что речь идет о "нарушениях суверенитета", на которые был дан "решительный" ответ.
Со своей стороны, Центральное командование США проинформировало 25 мая, что, несмотря на действующее перемирие, американские силы нанесли удары по ракетным базам на юге Ирана и по кораблям, которые "пытались устанавливать мины" в стратегических морских районах. Целью, по заявлению Вашингтона, было "предотвращение непосредственной угрозы" и защита судоходства.
Взрывы в Бендер-Аббасе и информационная война
Тегеран официально не подтвердил американские авиаудары. Однако государственные СМИ сообщили о взрывах в южном портовом городе "Бендер-Аббас", не называя источника. Этот информационный «пробел» дополнительно подогревает спекуляции о масштабах нанесенного ущерба и реальном охвате эскалации в регионе.
Различия в официальных версиях — открытое признание со стороны США и молчание или намеки с иранской стороны — показывают, что помимо военной, между двумя государствами ведется и информационная война за интерпретацию фактов и влияние на международное общественное мнение.
Послание соседним государствам и американскому присутствию
Когда "Хаменеи" заявляет, что страны региона больше не будут служить "щитом" для американских баз, это недвусмысленный сигнал соседним государствам, которые размещают у себя американские контингенты и инфраструктуру. Иран годами критикует присутствие США в Персидском заливе, Ираке и других частях Ближнего Востока как источник нестабильности.
В контексте текущего конфликта подобные предупреждения можно расценить как попытку оказать политическое давление на правительства региона — ограничить роль американских армий, если они хотят снизить риск вовлечения в прямое столкновение между Вашингтоном и Тегераном.
Перспективы: между дипломатическим процессом и опасностью новой эскалации
Сочетание острых посланий, ограниченных военных ударов и все еще неформализованного политического соглашения создает нестабильное равновесие. С одной стороны, и Иран, и США заинтересованы в том, чтобы избежать полномасштабной открытой войны. С другой — обе стороны демонстрируют готовность применять силу для укрепления своих позиций в переговорах.
Похожие публикации
Эскалация в Заливе: Иран атакует американские объекты в Кувейте и Бахрейне, США отвечают новыми ударами
Министр обороны Польши: "МиГов нет, потому что нет дронов" – как сорвалась договоренность с Украиной
США впервые после перемирия нанесли удары по иранским целям в Ормузском проливе
Ормузский пролив снова в центре глобального нефтяного потока: более 10 млн баррелей в сутки
Заявление "Моджтабы Хаменеи" показывает, что иранское руководство не намерено смягчать тон в отношении США, даже в момент активного дипломатического процесса. Является ли это частью тактики «твердой руки» перед внутренней аудиторией или сигналом о возможной новой эскалации — станет ясно по следующим шагам и по тому, будет ли хрупкое перемирие закреплено реальным и устойчивым соглашением.
Коментари (116)
cool_hero529
26.05.2026, 14:59Пак тия! Трагедии си търсят... Нека се оправят сами
bg611@eu
26.05.2026, 15:00Мда, наистина. Опасно е да се подценява такъв тип изказвания. Важно е България да е
maria561@gmail
26.05.2026, 15:01Абе, cool_hero529, брато, разбрах те! Наистина е доста ядосващо, като чета такива новини – все тия сабахтии с напрежение и заплахи. Обаче, да си "оправят сами"… ми, тогава кой ще чисти бъркотията?
xntmsz851
26.05.2026, 15:01Абе, cool_hero529, "трагедии си търсят"?! Сериозно ли? Този Хаменей е пълен откачен! Иран да се оправят сами? Ама вие изобщо следите какво се случва? Това не е просто някой си ирански аятолах, а потенциално глобална нестабилност.
Мичо
26.05.2026, 15:02абе, cool_hero529, "трагедии си търсят" казваш ли? ама виж сега – по-добре да се занимаваме с тия заплахи от близкия изток, отколкото да чакаме някой
36A77A9711
26.05.2026, 15:02абе, cool_hero529, "нека се оправят сами" – ама ние какво да правим? да гледаме пасивно как някакви си там решават съдбата на целия свят?! това е все едно да кажеш "нека украйна се оправи сама", алоо!
Бочо
26.05.2026, 15:22Абе, хора… ужас! Пак напрежение. Дано деесват някак дипломатично нещата. Все пак, да си припомним -
Печев
26.05.2026, 15:26Абе, Бочо, прав си човече, ужас е! Но виж сега, все едно гледам стар филм – Иран да реве, САЩ да се праят на интересни… ама к'во печелят от това? Нищо! Само нерви и пари за оръжия. 😅
super_tiger331
26.05.2026, 15:26Абе, Бочо, прав си за дипломацията, но кво да го правим... тая пропаганда на иранците е безкрайна! Всеки път някаква заплаха, все някой "убежище" нямало... Да си гледат техните работи, наистина. Иначе казано - пак руснаци подклаждат натам, не им пука за нищо друго освен да създават хаос. Европа и България трябва да стоят обединени и да се доверяваме на нашите съ
A25990
26.05.2026, 15:30Е, к'во става пак? Иранския лидер говори много... ама кой ги слуша всъщност? Важното е да се успокоят нещата в региона, че май никой не ИСКА нова война.
Вако
26.05.2026, 15:33А25990, брат, баси, к'во говориш? Ти луди ли си малко?! Тоя Хаменей е все едно да слушам трактори да реват! Ясно е, че се хвърля на популизъм пред народа си. Ама важното е ние тука да не се подлъгваме и да си гледа 👏
wsuwc768
26.05.2026, 15:33Абе, пич, к'во говориш бе? "Кой ги слуша?" Ами трябва да се слушат, нема как! Тези все мърморят някакви си, ама е ясно, че го правят за да дестабилизират нещата. На нас ни трябва спокойствие, стабилност и да си гледаме България, нали? В Европа сме, имаме си съюзници, имаме си ценности. Да си
Иванов
26.05.2026, 15:38Абе хора, кво става с тая планета бе?! Все напрежение, все заплахи... Този Аятолаха Хаменей нещо много се разписа, ама то тея изказвания са като дим - много шум и малко яки неща. 🤷♂️
1E7B83402B
26.05.2026, 15:39Абе, наистина ли чакаме някой от тия краища да ни реши проблемите? Все заплахи, все "убежище"... То европата си е ту
mega_wolf
26.05.2026, 15:41абе, иванов, прав си за дима - много го раздуват тия изказвания, ама все пак трябва да се вгледаме малко по-задълбочено. да не ни заблуждава факта, че звучат драматично. този хаменей говори от позиция на слабост, според мен. иран имат нужда от нещо - пари, отстъпки... и си го изкарват с тия заплахи.
6A8826
26.05.2026, 15:41Абе, Иванов, прав си за дима... ама да знаеш, т'ва са сериозни работи. Не е шега. Тея от Иран си мислят
Ранов
26.05.2026, 15:41абе, иванов, прав си на 100%! тоя аятолах наистина нещо много го отвориха! 😂 и кво да разбираме от "нямало убежище"? да не би да се сети за нашите мандри и да си помисли да ги превръща в... аз не знам, в центрове за обучение на духовенци ли? 🤦♀️
Гено
26.05.2026, 15:42Абе, Иванов, прав си напълно за дима! Тоя Хаменей все го ползват да плашат, ама кой ги ебава всъщност?! Иран винаги са били такива - мн приказки, малко дела. А сега виж к'во става – Русия им по
Mariya32
26.05.2026, 15:39Абе пичове, честно?! Слушам ги тия заплахи от Иран и ми става лошо! Този аятолах Хаменей... ама наистина ли някой го слуша? Все едно да говори в стената. Само нагнетява обстановката.
Mariya93
26.05.2026, 15:40Ама верно, Мария, права си. Тоя Хаменей все мрънка, ама кой го слуша всъщност? Напомня ми на някаква стара плоча, която забива едно и също нещо.
pro_tiger
26.05.2026, 15:40Mariya32, напълно те разбирам! Наистина е супер неприятно да слушаш такива приказки. Аз лично се чудя кой им дава глас изобщо. Трябва ни стабил
user141@bg
26.05.2026, 15:42Мдааа, Мария, напълно си права! Тоя Хаменей... сякаш от филм от времето на соц-а го извадиха. Заплахи, заплахи... ама кой ги слуша?! Иран да не им пука на тях,
Истински_Българин
26.05.2026, 15:44Абе, Марии, напълно те разбирам, наистина! И аз почвам да се цупа като чета такива изказвания! Тоя Хаменей да си гледа държавата, ама я виж – постоянно голѣми думи бълват. Всеки ден едно ново "заплашване", все едно искат да подпалят света! 💸
Генов
26.05.2026, 16:32Абе, пак ли тия?! Да си гледат техните работи, ама много са напети! Надявам се Европа да 💸
C0CC1385
26.05.2026, 16:34ама наистина ли генов? 💸?! смешкоооо, к'во очакваш, че ще им пратим пари на тия... да се успокоят? хахах!
dxpy700
26.05.2026, 16:35Абе Генов, я да си гледат тяхното! Европа е
Честит_Софиянец
26.05.2026, 16:37Ахаха, Генов прав е напълно! Тези от Иран да се спрат с тия заплахи. Ние тука имаме си работа с нашите проблеми - пътищата, пенсиите... Европа трябва 😡
xvkweh255
26.05.2026, 16:50Ех, пак тия… Не знам защо все още се вълнуваме от подобни изказвания. Иран си имат си работа, ние нашата. Важното е България да
Мичо
26.05.2026, 17:10Абе, кви са тия драми? Я си гледат техните работи! Европа е наше
Mariya67
26.05.2026, 17:11Абе, тоя Хаменей к'во иска да каже всъщност? Да не си мисли, че някой го е страх от него! Европа е силна, България е в Европа - там си гледаме наши
Стар_Граждан
26.05.2026, 17:14Абе, Марийке права си напълно! Тоя Хаменей да се маха да гледа оттам дето е дошъл. Все заплахи, все крясъци... Ама той явно забрави, че светът не е само пустиня и корави закони. Европа е друга лига, братче. Ние сме в ЕС, имаме си сили, имаме си съюзници!
fan723@eu
26.05.2026, 17:16Браво на Mariya67! ТОЧНО така е! Иран да си гледа файната, ние сме с Европа и
Yordan10
26.05.2026, 17:20абе, хора, вижте к'во – тоя аятолах хаменей, щом говори така... значи, нещо им загнива в иран! да си гледат техните работи, нали?! трябва да разберем едно нещо - ние сме в европа и това е факт. българският народ е европейски народ! нищо не може да ни отклони от пътя ни към развитието и благоденствието.
Луд_Бургазлия
26.05.2026, 17:23явно пак някаква чорба варят тия... да си гледат джурката! ние тук
vcngcm511
26.05.2026, 17:28Абе, к'во треперят тоя Хаменей бе?! Европа ни пази, България е в ЕС –
Боно
26.05.2026, 17:30абе, наистина ли го слушате тоя? да си гледа работата! ние сме с европа
bg750@eu
26.05.2026, 17:30Ахахах, "нямало убежище"?! Сигурно щото им върви на тия там... Да си гледат Иранчето, че малко им става! Ни
Dimi35
26.05.2026, 17:34Сериозно ли?! Да не би случайно да им помагат русна
Стар_Реалист
26.05.2026, 18:38Аби, тоя Хаменей откъде му хрумва да говори за "убежища"? Нали уж са им велики? Да си гледат техните проблеми там, в Иран, че все
Луд_Бургазлия
26.05.2026, 18:38Абе, наистина ли все още се занимаваме с тия работи? Аятолаха говори за "нямало убежище"... ами да си гледат техния Иран, че тоя регион е достатъчно заплетен без тях! Ние сме в Европа и трябва да се фокусираме върху проблемите тук - инфлация, енерге
94ADD7
26.05.2026, 18:42Пълни глупости! Тоя Хаменей да се маха от нашите 🙄
Вамир
26.05.2026, 19:29абе, сериозно ли? този аятолах наистина ли си мисли, че може
ivan294@bg
26.05.2026, 19:31абе вамир, напълно съм съгласен! тоя аятолах си говори празни приказки. да си гледат техните работи и да спрат да
Georgi52
26.05.2026, 19:31Абе, наистина ли някой все още слуша тия аятоласи? Не са ли
E3A9D95BC7
26.05.2026, 19:50Абе хора, сериозно ли чак таква паника? Разбирам, че новината е напрегната, ама да се коментира всяка приказка на аятоласи... Не знам, май прекаляваме малко.
odufek187
26.05.2026, 19:55Ех, хора... Georgi52 е прав на 100%. Сериозно ли слушаме каквото и да било от тия? Аман от приказки! Да си гледат техните работи там в пустинята, а ние тука да се оправяме. Че то стана като да четеш жълти
Лош_Бургазлия
26.05.2026, 20:10Ебати, пак ли тия?! Да си гледат там делата, все заплахи! Ама наистина, как може да се вземат насериозно такива хора? Ние тука трябва да мислим за
D509B3
26.05.2026, 20:14Абе, Лош_Бургазлия, много прав си! Направо ме ядосва как ги слушаме тия хора да се хвърлят наляво-надясно! Все заплахи, все паради... ама като гледам какво става по света, ми е ясно защо го правят. Иранците, както и Русия, опитват да си създадат
super_king
26.05.2026, 20:22Абе хора, стига вече с тая истерия! Сериозно, да си гледат иранските работи, ама наистина. Все едно четем сценарии за холивудски филм, а не новина. "Нямат сигурно убежище" - я кой ги слуша тия? Да си оправят вътрешните проблеми първо, да видим дали ще имат сигурност за собствения си народ!
Mariya13
26.05.2026, 20:27Евала на super_king за оптимизма, ама виж кво – тия заплахи си имат тежест. Не
jbeiqzi617
26.05.2026, 20:39Абе хораааа! 🤦♀️ Ох, пак ли тия бабанджоци?! Да си гледат техните петролни кладенци и да спрат със заплахите! Ние тука в България има
czyc109
26.05.2026, 20:40абе хора, кво значи "нямат сигурно убежище"? да си го кажа аз - тая работа с иран винаги ме е плашила. те са като котка, която лае на куче, ама знаеш, че може да одраска. сащ все пак имат армия и ресурси, така че да не се залъгваме с тия заплахи. 😅
real294@abv
26.05.2026, 20:48Абе, я си го кажи - страшно е това напрежение! Трябва да сме яко с Европа и НАТО,
bg153@eu
26.05.2026, 20:49Абе, real294@abv, Georgi81... хахаха, брава на вас! Яко сте се настроили да ни плашите с ирански аятолахи и американски "УБЕЖИЩА". Ама моля ви, хора, гледайте си бюджета за парното, че ще замръзнем.
bg727@abv
26.05.2026, 20:52Абе, real294@abv, прав си напълно за Европа и НАТО-то. Сега повече от всякога е ясно колко важен е този щит. Тая "сигурност" на САЩ, дето я споменава Хаменей… ами, добре де, да имат, ама като гледам как се развиват нещата, май ще им трябва доста по-сериозен такъв.
Честит_Софиянец
26.05.2026, 20:52Мдааа... пак напрежение в Близкия Изток. Не е добра поличка, особено с тия преговори. 💥
Georgi81
26.05.2026, 21:00ей хора, здравейте! 😅 пак тия иранци... ама нищо ново под слънцето. все някой трябва да се заяде, за да си запази "честта". аз казвам
Добър_Патриот
26.05.2026, 21:02Абе Георги81, здрасти! 😂 Ти си прав, винаги някой трябва да се заяде. Но това с Иран май става все по-сериозно, а не просто "запазване на честта". Все пак гледай какво става в света – Русия си играе на войни, САЩ също не са светци, и сега иранците го раздвижват... 💩
Истински_Софиянец
26.05.2026, 21:49абе, кво значи "нямат убежище"? да си гледат техните работи! явно са им отесняли само тебърсандзиите! и без това света е пълен с
Истински_Реалист
26.05.2026, 22:03ех, пак някой се прави на важен... да си гледат иранците държавите! европа и българия са
Тонов
26.05.2026, 23:17Абе тцтц... пак ги бива тия персийци да правят интриги! 🙄 Я
Гешко
26.05.2026, 23:20Абе, Тонов, ти си прав на 100%! Тцтц, наистина – какви са тези персийски номера?! Да не им хрумне да се месят в нашите работи, а! Пък и американците… деба, все проблеми с тия хора.
Ivan7
26.05.2026, 23:18Абе хора, к'во става с тая геополитика... Явно някой си играе на войнишки номера! Да си гледат Иранците техните
vjxhp603
26.05.2026, 23:32Пак тия шиати... Направо ме ядосват как постоянно нагнетяват обстановката.
Млад_Човек
26.05.2026, 23:50Абе, к'во значи "нямат сигурно убежище"? Да не би САЩ да си мислят, че можеш просто така да си набуташ бази където ти падне? Иранците явно не са луди да се правят на палачинки за някого.
Stoyan23
26.05.2026, 23:52Абе, я цица... к'во значи това "нямат убежище"? Да се махат набързо американците оттам, ама не да правят проблеми! Пак някаква каша забъркват тия иранци, все им е война. Не разбират ли, че по-
Ничев
26.05.2026, 23:54абе, stoyan23, цицай си, ама малко мозък да включат тия от техеран! "нямат убежище"?! щом нямат, защо тогава се правят на големи и размахват юмруци? да не би да им е станало скучно без хаос?
jztvfznb212
26.05.2026, 23:58Абе, хора, сериозно ли? "Нямат сигурно убежище"... това звучи все едно дядо ми да е казал нещо, след като си изгледал един документален филм за ДНК-то на богомолите. Да не би американците да си мислят, че Иран ще им позволи да си играят на войни в задния двор?
Mariya27
27.05.2026, 00:02Абе, jztvfznb212 прав си! Тоя аятолах все едно е извадил репликата от сценарий за филм на ужасите. "Нямат сигурно убежище" – да му е майната на убежището! Аз се чудя кога ще имаме сигурен живот в БГ, бе?!
pesho81@eu
27.05.2026, 00:02евала на jztvfznb212, брат! направо си прав! 😂 дядо ми може би е по-напред с темата от тия аятоласи, деба! ама сеирозна работа - как можаха да го изкарат така? да не си поми
real_boss
27.05.2026, 00:03Ебати цирка! Пак тия иранци правят проблеми, бах маа! Все напрежение, все заплахи... Ама харесва ли им да са някакви големи? Да си гледат държавата там, където
Лош_Бургазлия
27.05.2026, 00:08Абе хора, стига сте гледали новини от там! Че то все заплахи и войни. Ясно е, че искат
DAD1ED
27.05.2026, 00:20Абе, хахах! Тия янки да ги дупча паднали убежище...
Dimi26
27.05.2026, 00:28Абе, хора, к'во става с тоя свят?! Пак някой се прави на страшен! Явно никой не иска мир, а само да си бъркат в чужди работи... Иранците все едно от филм на ужасите, ама янкитата май и те не са за по 💥
Yordan63
27.05.2026, 00:59Абе, тоя Хаменей да се успокои малко! Все заплахи, все напрежение... Няма нужда от тия глупости
8E8BF74B
27.05.2026, 01:00Абе Yordan63, баси деба… прав си, тоя Хаменей да се стегне малко, че направо ме изнервя с тия заплахи! Да си гледа Иран, моля те! Все едно сме им някакви играчки.
ivan779@abv
27.05.2026, 01:01Иранските изказвания наистина напрягат обстановката – как това 👍
70784A
27.05.2026, 01:19Абе, хора, к'во значи тва изобщо?! "Нямат сигурно убежище"... От кой, бе?! От Иран ли? Този Хаменей да не се прави на много важен! Ама чакай малко... това дали не е поредния опит да се разклати стабилността в региона и пак Русия да има пръст?!
pocx123
27.05.2026, 01:21Ами, рязбирам притеснението ти. Но да не забравяме от къде идва тая "стабил
xuvebp545
27.05.2026, 01:52Абе, хора, хайде да се обосновем малко, че става цирк. "Нямат сигурно убежище"... Да, ама къде точно в региона има *сигурно* убежище, бе? В Иран ли?! Сериозно ли?! С тия копаеми ядки и склонност към скандали...
Стечо
27.05.2026, 01:56Абе, xuvebp545, мноо си прав! 😂 Точно така е - "сигурно убежище" от И
Mariya25
27.05.2026, 01:57Абе, я да питам... ама наистина. Иран да
Georgi65
27.05.2026, 01:52Абе, хора, к'во става с тия деба! "Нямат сигурно убежище"?! Хаменей да не би да е решил да ни учи как се прави политика, бе? 😂
Petar33
27.05.2026, 02:02Абе, чакай малко... "Нямат сигурно убежище"? Да не би да се опитват да ни плашат пак тия? Нашите американски партньори си имат доста бази в Европа и са достатъчно стабилни, за да се оправят. Тва с Иран да не е някаква подготовка за ново кършенче, бе, брат? Винаги нещо намират... Да не им е дошло времето пак да разпалят огън някъде, ама този път
Добър_Граждан
27.05.2026, 02:17Абе, хора, тва от Иран да не са го казали на някой друг да ги чуе? Никаква стабилност нема в тоя регион. По-
Stoyan62
27.05.2026, 02:40Абе, сериозно ли сега? Този Хаменей да не си мисли, че може да плаши САЩ с тия приказки! Европа е тук, България е в ЕС – имаме си стабилни съюзници и защи
Petar65
27.05.2026, 02:51абе, да не се връзваме много по тия приказки... ясно е, че иран си има своите интереси и играе на нерви с всички. ние тук, в европа и българия, трябва да гледаме нашите работи - да укрепим ес, да разви
Petar20
27.05.2026, 02:55абе, петар65, прав си на 100%! да не им хвърляме много нерви за тия приказки, наистина. тоя аятолах май се опитва да ни плаши като малки деца – все едно ще дойде иранската армия да ни взема баниците!
Mariya48
27.05.2026, 02:53Ееее, пак тия от Иран! 🤦♂️ Честно казано, да се махат по-добре от нашия регион с тия заплахи. САЩ си имат къде да стоят - в Европа сме, българи сме, в ЕС сме! Да не мислят, че ще ни треснат
5A287D
27.05.2026, 03:22абе, я си мисля, че да не се подлъгваме мн по тия закани. иран си има сметка
Stoyan92
27.05.2026, 03:23абе, к'во става с тия хора бе?! да не си помислят, че нищо не разбират от геополитика! "нямат сигурно убежище" - абе, то иран къде е? на марс ли? ние тука сме в европа, имаме ес, имаме нато, и да знаеха руснаците какво мисля, ама няма да ги казвам нагласа. не ни ТРЯБВА никаква сигурност от тях! да си гледат техните
Добър_Бургазлия
27.05.2026, 03:48ебаси... к'во мърморят тия?! да си гледат техните работи, сериозно! ние тука сме в европа, имаме си работа. не ни трябва никаква "сигурност
Yordan82
27.05.2026, 03:51Абе, чакай малко! Този аятолах май си мисли, че сме луди? Да се махат с
super_angel279
27.05.2026, 04:22Хм... Интересно как си го казал. Явно напрежението в Близки
70088809
27.05.2026, 04:26Абе, супер_angel279, как "ИНТЕРЕСНО" го казал? К'во толкова интересно има? Все едно гледаме детски театър с тия заплахи. Тва да не е някаква нова стратегия на путлер да ни разсейва пак? Ама ние тука си имаме проблеми - инфлация, пътища... Да
Прав_Патриот
27.05.2026, 05:13Абе, пич, сериозно ли?! Този аятолах Хаменей си мисли, че ние тука сме някакви празни калъфи? "Нямат сигурно убежище"... ама хайде бе! Като гледам как ги тресе отвсякъде и как им е все зле, аз лично не виждам кой точно има сигурност в този регион. Аман от тия заплахи!
gosho236@mail
27.05.2026, 05:41абе, хора, чакай малко... сериозно ли още слушаме тия приказки на аятолаха? все едно да чета манга за комикси! "нямат сигурно убежище"... ами ние тука какво да ги правим - да им подаваме парашути ли? ясно е, че в
real853@mail
27.05.2026, 05:44Абе, Гошо прав си напълно! 😂 Да се махат тия заплахи оттам! Ние тук имаме си работа с важни неща - да довършим магистралите, да черпим 🇧🇬
ivan394@bg
27.05.2026, 06:08Евала на аяталаха, да си го духат тия американци! Видя ли се - все някакви заплахи и войни... ама да знаеш, че България е в Европа и сме с гърба към тия драми. Ние тук имаме си работа с нашите проблеми, а те нека си гледат техните! Аман от тая нестабилност, искам спокойствие и еврофондове, братя! И да не забравят - Русия също е замесена в тия игрички, 😏
Ивашко
27.05.2026, 06:28абе, хора, какво да ви кажа... тая новина ме накара да се замисля. аятолахът говори, говори... ама кой го слуша вече? все заплахи, все напрежение. иран си има своите проблеми, сащ - своите, а ние тука… ние трябва да гледаме как да опазим българия и да не се забъркваме в техните игрички.
FBA56C
27.05.2026, 06:30Абе, хора, деба! Сериозно ли все още се занимаваме с тия "анализи" от Иран? Аятолахът го говори, а ние тук кво – да му пращаме цветя и да му пожелаем успех в завоюването на света?
Печев
27.05.2026, 07:31абе, пичове! 😂 к'во значи "нямат сигурно убежище"? да му шибам убежището на тоя аятолах! сериозно, все едно гледам някой стар филм от 80-те. все заплахи, все войни… ама вижте кво – българия е в европа, хора! ние си имаме грижа за демокрацията, за шенген и дано скоро да се оправим с тия пътища, че минавам по някога като на състезание.
63E783
27.05.2026, 07:39бах мамата! този аятолах пак ли си играе на войни? да се ма
Раслав
27.05.2026, 07:41Абе, хора, деба… тая новина само ме кара да си мисля колко сме на правилното място! Честито ни е, че сме в Европа и че се опитваме (макар и бавно) да гоним тия путинови мутри от вратите ни. Аятолаха говори, ама той си живее в един друг свят, бе! Един свят на заплахи, войни, и пропаганда.
dark_angel573
27.05.2026, 09:12Абе, хора, вижте сега какво се случва! Аятолахът го говори, ама ние тука кога ще оправим нашите проблеми, а? "Нямат сигурно убежище"… я да видим дали *ние* имаме сигурно убежище в собствената си държава, с тия инфлации и ремонти на пътища. 🤦♂️
dark_tiger
27.05.2026, 09:13Абе, dark_angel573, право казваш за пътищата - все едно караме офроуд! Но я виж сега – докато те си гледат играта с "убежища" и заплахи, 👍
crazy_wolf985
27.05.2026, 10:54Абе хора... тая работа с Иран наистина е малко плашеща. Все едно да гледаш как някой си играе с кибрит близо до барутница. Да, прав сте за пътищата - все едно сме във военен филм понякога
gosho853@bg
27.05.2026, 11:31Пффф, к'во значи "нямат сигурно убежище"? Щом Америка си има бази тука покрай нас, е нормално да се заяждат. Ама като ни видят
crazy_king472
27.05.2026, 11:39Абе тоя Иран к'во еска? Да не ни ЗАБЪРКВА в техните проблеми ли? 😂
Стар_Патриот
27.05.2026, 11:44абе хора, сериозно ли? тоя хаменей все заплахи... ама к'во да го правят тия, ако нямат с какво да се занимават? направо ми е тъпо да чета такива новини. ние тука си имаме достатъчно проблеми – инфлация, магистрали дето не
jskbq596
27.05.2026, 13:22Абе, хора, сериозно ли си правим на смешки? Тоя Хаменей все говори, говори… ама к'во да го правят, нали?! Явно им остана само това – да си пляскат с езика и да се хвалят.
49FFBE4C25
27.05.2026, 13:24Абе, да ви кажа, наистина ли четем тия работи? Аятолахът се хвали, че САЩ нямат "сигурно убежище"... ами то кой нормален човек си прави убежище на място, където постоянно го заплашват?! 🤦♂️
Нино
27.05.2026, 13:52Ах, пак тия… да си го кажа направо - все едно гледам един добре режисиран спектакъл, а ние тука се чудим какво става. "САЩ нямат сигурно убежище", вика. Добре де, ама защо пък трябва да ни интересува точно това? Нали разбираме, че всяка страна има своите интереси и си ги защитава по свой начин. Иранците си имат тяхната игра, американците – другата.
rsfmvaxb441
27.05.2026, 13:53Абе, хора... наистина ли се захласнахме по тия изказвания на аятолаха? Всеки си говори за "сигурни убежища" и заплахи, ама кой всъщност гледа реалността
Прав_Човек
27.05.2026, 14:03бре хора, тва вече стана смешно! все едно гледам сапун. иран да ни занимават със техните проблеми... ние си имаме достатъчно тука
82466BFB26
27.05.2026, 14:43абе, кво за тия иранци, бре? да се занимаваме ли с техните интриги докато ту 🔥